MV AGUSTA NEWS

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Το μηχανακι ειναι το ονειρο μου, αλλα γιατι με αυτοματο συμπλεκτη μωρε;
Αφου ειχε ηδη shifter
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.144
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Το μηχανακι ειναι το ονειρο μου, αλλα γιατι με αυτοματο συμπλεκτη μωρε;
Αφου ειχε ηδη shifter

να αλλάξεις πλευρό....
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Το μηχανακι ειναι το ονειρο μου, αλλα γιατι με αυτοματο συμπλεκτη μωρε;
Αφου ειχε ηδη shifter
εκει κολας,αφου υπαρχει και το απλο...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.144
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
οταν ξυπνήσεις να μου πεις και που θα πηγαινεις για σερβίρισμα και ποσο θα σου στοιχίζει...
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
οταν ξυπνήσεις να μου πεις και που θα πηγαινεις για σερβίρισμα και ποσο θα σου στοιχίζει...
αυτο ειναι ατακα γιαπωνεζων!!!
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
αυτο ειναι ατακα γιαπωνεζων!!!


ΟΛΟΙ κρύβουμε ένα γιαπωνεζο μέσα μας!! Samurai suicide


Τα καλά πράγματα ΔΕΝ τα ξεχνάμε ποτέ!! Δεν μας αφήνει ο εγκέφαλος μας !! ... είναι τακτική του για να ξεπερνάμε τις σημερινές δύσκολες καταστάσεις!! ;)
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
ΟΛΟΙ κρύβουμε ένα γιαπωνεζο μέσα μας!! Samurai suicide


Τα καλά πράγματα ΔΕΝ τα ξεχνάμε ποτέ!! Δεν μας αφήνει ο εγκέφαλος μας !! ... είναι τακτική του για να ξεπερνάμε τις σημερινές δύσκολες καταστάσεις!! ;)
αδερφε,η ατακα των γιαπωνεζων,κρυβει τη ζηλεια,που δεν μπορει να εκφραστει αλλιως και το ριχνουν στο σερβις και τετοια,μονο που στο 2018 που ζουμε αυτος ο μυθος εχει καταρευσει....
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
ΟΛΟΙ κρύβουμε ένα γιαπωνεζο μέσα μας!! Samurai suicide


Τα καλά πράγματα ΔΕΝ τα ξεχνάμε ποτέ!! Δεν μας αφήνει ο εγκέφαλος μας !! ... είναι τακτική του για να ξεπερνάμε τις σημερινές δύσκολες καταστάσεις!! ;)
Σωστό, για αυτό αφήσαμε τις στιβαρές σαν γάλα αναρτήσεις και τα πλαίσια με στιβαρότητα μασημένης τσίχλας πίσω μας
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.144
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αυτή είναι η MV Agusta Turismo Veloce 800 Lusso SCS
Ένα μοντέλο πολυτελείας με αυτόματο συμπλέκτη και ημιενεργή ανάρτηση


Η αειθαλής MV AGUSTA μόλις παρουσίασε ένα νέο μοντέλο, παραλλαγή του υπάρχοντος Turismo Veloce. Η ονομασία του είναι σύνθετη, δηλώνοντας και τον χαρακτήρα του: Turismo Veloce 800 Lusso SCS.

Δηλαδή μια Turismo Veloce πολυτελώς εξοπλισμένη με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων SCS και την ημιενεργή ανάρτηση της Sachs.

Η τεχνολογία του κιβωτίου SCS έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Rekluse, μια αμερικάνικη εταιρεία που από το 2002 ειδικεύεται στην τεχνολογία των συστημάτων συμπλέκτη. Η Rekluse έφτιαξε όνομα κατασκευάζοντας μοτοκρός συμπλέκτες που αποσοβούν το σβήσιμο των μεγάλων δικύλινδρων κινητήρων στις χαμηλές στροφές –το γνωστό «τσαφ!»



Το σύστημα που απαντάται στην Turismo Veloce 800 Lusso λέγεται Smart Clutch System (SCS) και προσφέρει στον αναβάτη δύο επιλογές. Μπορεί είτε να χρησιμοποιεί τον συμπλέκτη ως συνήθως, χειροκίνητα, μέσω της αριστερής μανέτας, είτε να αφήσει τον έλεγχο στο σύστημα.

Η απόφαση της χρήσης του SCS προέκυψε από την επιθυμία της MV Agusta να προσφέρει στην Lusso μια δόση πολυτέλειας και άνεσης που συναντά κανείς σε μεγαλύτερες (αλλά παρόμοια ακριβές) μοτοσυκλέτες. Το σύστημα είναι πολύ έξυπνα εκτεθειμένο στα βλέμματα πίσω από ένα διαμπερές κατακόκκινο καπάκι που και να θέλει κανείς, δεν μπορεί να το παραβλέψει.



Το SCS προσθέτει 700 ευρώ στην τιμή της μοτοσυκλέτας, λειτουργεί δε φυγοκεντρικά. Όταν πέσουν οι στροφές του κινητήρα κάτω από ένα προκαθορισμένο όριο, ενεργοποιείται αυτόματα ο συμπλέκτης. Όταν οι στροφές ανεβαίνουν, αποσυμπλέκεται με τη βοήθεια σφηνοειδών ελασμάτων που μετακινούνται χάρη στην αναπτυσσόμενη φυγόκεντρο.

Το καλό του συμπλέκτη αυτού είναι πως η μανέτα παραμένει πλήρως λειτουργική σε κάθε περίπτωση. Απλά αν ο αναβάτης επιλέξει να μην τη χρησιμοποιήσει, το καθήκον αναλαμβάνει το σύστημα της Rekluse.

Το CMS διευκολύνει επίσης εξαιρετικά τις γρήγορες εκκινήσεις τύπου “κόντρας”. Καθώς είναι κι αυτό ενσωματωμένο στη σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων της Agusta (τη γνωστή MVICS 2.0 η οποία περιλαμβάνει γκάζι ride-by-wire, τέσσερις διαμορφώσεις λειτουργίας κινητήρα, traction control 8 επιπέδων που ελέγχει και τις σούζες και αμφίδρομο μηχανισμό quickshifter) επιτρέπει ουσιαστικά στον αναβάτη να ξεκινάει στα φανάρια με το γκάζι τέρμα ανοιχτό, χωρίς να φοβάται καπάκια και λοιπές παρεμφερείς συνέπειες...



Η MV διατείνεται πως η Lussο κάνει το 0-100 σε 3,15 δευτερόλεπτα, χρόνο πραγματικά εντυπωσιακό σε σχέση με το είδος, το βάρος της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας αλλά και την ιπποδύναμή της.

Πέρα από τα ανωτέρω και το πολύ καλό ABS, η Lusso προσφέρει και ένα ποδόφρενο παρκαρίσματος που ενεργοποιείται δια μέσου ενός πρόσθετου μικρότερου χειριστηρίου πάνω από το ποδωστήριο του πίσω φρένου. Αμφισβητήσιμη η πρακτικότητα της επιλογής αυτής. Ένα ανάλογο χειριστήριο στο τιμόνι θα ήταν πιο εύχρηστο.




www.newsbeast.gr


για τους καψουρηδες...
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
αδερφε,η ατακα των γιαπωνεζων,κρυβει τη ζηλεια,που δεν μπορει να εκφραστει αλλιως και το ριχνουν στο σερβις και τετοια,μονο που στο 2018 που ζουμε αυτος ο μυθος εχει καταρευσει....

Σωστό, για αυτό αφήσαμε τις στιβαρές σαν γάλα αναρτήσεις και τα πλαίσια με στιβαρότητα μασημένης τσίχλας πίσω μας


Δικαιολογίες υπάρχουν πάντα!

Την αξιοπιστία του γιαπωνέζου ... δεν την φτάνουν τα ευρωπαϊκά!! Ναι έχουν καλύτερες αναρτήσεις τα Αυστριακά! Ναι έχουν πιο ωραίο ντιζάιν (είναι "αλλού") τα Ιταλικά!! Ναι έχουν γεμίσει τον κόσμο τα Γερμανικά (μόνο τα GS .. τα υπόλοιπα μετρημένα) ... αλλά .... γιαπωνέζος!! Βρέχει δεν βρέχει ... θα πάρει μπροστά!! Γάλα οι αναρτήσεις ... ίσως αλλά δεν σπάνε!

Όποτε ... οι επιλογές είναι (με τυχαία σειρά):
- Στήσιμο ... Ιταλικά - Αυστριακά
- Εικόνα ... Γερμανικά
- Αξιοπιστία ... Γιαπωνέζος
- Οικονομία ... Κίνα


ο κάθε ένας .. την επιλογή του!!

Για να σας προλάβω ...

Είχα Αυστριακό (κόλλημα)
Ζηλεύω και έχω ονείρωξη με Ιταλικό
Εχω Γιαπωνέζο
Εχω Ευρωπαϊκό
Εχω "Κινεζο"


Smileys drinking beer Emoticon
 
Top Bottom