MOTOGP 2017 μπλα μπλα...

Ilias vara

wolf
Δημοσιεύσεις
2.880
Περιοχή
θεσσαλονικη
Μοτοσυκλέτα
VARADERO MK3
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ
ωχ ωχωχ
εδω θα γινουν ομηρικες μαχες μεταξυ οπαδων γιατρου και υπολοιπων...... ΑΝΝΑΜΕΝΟΥΜΕΝ:p:p:p:p
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.141
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Με τον νυχτερινό αγώνα στο Κατάρ, στις 26 Μαρτίου, ξεκινάει το MotoGP 2017 και οι ομάδες έχουν αρχίσει ήδη να… ζεσταίνουν τις μηχανές τους για το φετινό πρωτάθλημα.

Τα ρόστερ των ομάδων, εργοστασιακών και «δορυφορικών», έχουν αλλάξει σημαντικά και είναι έτοιμα να παλέψουν για το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα στους 18 φετινούς αγώνες.

Δείτε πως διαμορφώνονται οι ομάδες και το αναλυτικό πρόγραμμα του MotoGP 2017:

Εργοστασιακές ομάδες

Repsol Honda
Marc Marquez (RC213V)
Dani Pedrosa (RC213V)

Μovistar Yamaha
Valentino Rossi (YZR-M1)
Maverick Vinales (YZR-M1)

Ducati Team
Jorge Lorenzo (Desmosedici GP17)
Andrea Dovizioso (Desmosedici GP17)

Suzuki
Andrea Iannone (GSX-RR)
Alex Rins * (GSX-RR)

KTM
Bradley Smith (RC16)
Pol Espargaro (RC16)

Aprilia Gresini
Sam Lowes * (RS-GP)
Aleix Espargaro (RS-GP)

«Δορυφορικές» Ομάδες:

LCR Honda
Cal Crutchlow (RC213V)

Marc VDS Honda
Jack Miller (RC213V)
Tito Rabat (RC213V)

Monster Yamaha Tech 3
Jonas Folger * (YZR-M1)
Johann Zarco * (YZR-M1)

Avintia Ducati
Hector Barbera (Desmosedici GP16)
Loris Baz (Desmosedici GP15)

Pramac Ducati
Danilo Petrucci (Desmosedici GP17)
Scott Redding (Desmosedici GP16)

Aspar Ducati
Alvaro Bautista (Desmosedici GP16)
Karel Abraham (Desmosedici GP15)

* Rookie.

Το πρόγραμμα του MOTOGP 2017:

Round 1: 26 Μαρτίου Qatar Doha/Losail
Round 2: 9 Απριλίου Argentina Termas de Rio Hondo
Round 3: 23 Απριλίου Americas COTA
Round 4: 7 Μαΐου Spain Jerez de la Frontera
Round 5: 21 Μαΐου France Le Mans
Round 6: 4 Ιουνίου Italy Mugello
Round 7: 11 Ιουνίου Catalunya Catalunya
Round 8: 25 ΙουνίουNetherlands TT Assen
Round 9: 2 Ιουλίου Germany Sachsenring
Round 10: 6 Αυγούστου Czech Republic Brno
Round 11: 13 Αυγούστου Austria Red Bull Ring
Round 12: 27 Αυγούστου Great Britain Silverstone
Round 13: 10 ΣεπτεμβρίουSan Marino & Riviera di Rimini Misano
Round 14: 24 ΣεπτεμβρίουAragon MotorLand Aragon
Round 15: 15 ΟκτωβρίουJapan Motegi
Round 16: 22 Οκτωβρίου Australia Phillip Island
Round 17: 29 Οκτωβρίου Malaysia Sepang
Round 18: 12 Νοεμβρίου Valencia Ricardo Tormo-Valencia

Πηγή: http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/MotoGP-2017-Poioi,-pote,-poy_113604.asp#ixzz4aFgiNxO3
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Τώρα που τα βλέπω... Γαμώ τις μπίζνες έχουν κάνει στη Ντουκάτι. Μέχρι και τα GP15 έχουν πουλήσει και τρέχουν ακόμα....
:cool:
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.141
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Και πάλι οι δυο μας στην κορυφή. Αλήθεια, είναι παράξενο!”

ένα άρθρο του Mat Oxley από το motorsportmagazine.com


Μια φωτογραφία αξίζει χίλιες λέξεις, λένε, και εχουν δίκιο. Στην φωτογραφία από πανω βλέπουμε 3 αθλητές: έναν 11χρονο Γάλλο, τον Clement Dunikowski και 2 Ισπανούς, τον Maverick Vinales και τον Marc Marquez.

Ο Dunikowski ανέβηκε πρώτος τα σκαλοπάτια του αθλήματος αυτού, κάνοντας το ντεμπούτο το στο Le Mans το 2006 δύο χρόνια πριν τον Marquez και πέντε πριν τον Vinales. Αλλά οι δύο Ισπανοί συνέχισαν να ανεβαίνουν τα σκαλοπάτια ενώ ο Dunikowski τα κατέβηκε.

Στη φωτογραφία από την απονομή βλέπουμε τον Dunikowski να έχει τερματίσει δεύτερος στον αγώνα του καταλανικού πρωταθλήματος 50 κ.εκ. Metrakit. Ο επτάχρονος Vinales είχε κερδίσει τον αγώνα ενώ ο 9χρονος Marquez έχει τερματίσει στην τρίτη θέση. Είναι άνοιξη του 2002, περίπου την ίδια εποχή που ο Valentino Rossi κατακτά τον πρώτο του MotoGP τίτλο. Είναι ξεκάθαρο στη φωτογραφία ότι ο Marquez δεν είναι τόσο χαρούμενος με το αποτέλεσμα. Μπορούμε να φανταστούμε το λόγο: σε κανένα παιδί δεν αρέσει να χάνει από κάποιο άλλο, μικρότερο σε ηλικία.


Είχαμε δώσει μία μάχη” λέει ο Marquez που δείχνει να μην θυμάται πολλά από αυτόν τον αγώνα. “Ήμασταν περίπου στο ίδιο επίπεδο. Νομίζω είχε νικήσει…

Η μνήμη του Vinales είναι ακόμη πιο αδύνατη. “Δεν μπορώ να θυμηθώ, έχει περάσει τόσος καιρός”, λέει. “Τώρα είμαστε πάλι μαζί στην κορυφή. Αλήθεια, είναι παράξενο”.


Ο Μarquez θυμάται καλύτερα την ατμόσφαιρα που επικρατούσε σε αυτές τις συναντήσεις των minibike. “Μετά τους αγώνες όλα τα παιδιά πηγαίναμε να παίξουμε ποδόσφαιρο, να κάνουμε ποδήλατο ή skate”.

Το δίδυμο ξανασυναντήθηκε μετά από 13 σχεδόν χρόνια στην πίστα, το 2015. Ο Marquez ήταν πρωταθλητής, ο Vinales πρωτοεμφανιζόμενος rookie. Σήμερα, δύο χρόνια μετά ετοιμάζονται να δώσουν τη μάχη για το μεγαλύτερο έπαθλο όλων. Αυτή τη φορά θα κριθεί ποιος είναι ο καλύτερος οδηγός του πλανήτη και ποιος θα κερδίσει τη λεία των εκατομμυρίων.


Είναι εύκολο για κάποιον να πει ότι εκείνη τη μέρα, το 2002 τα δύο αυτά παιδιά γνώριζαν ότι θα συναντιούνταν ξανά στο MotoGP αλλά δεν θα ήταν αλήθεια. Οι περισσότεροι αναβάτες δεν έχουν τόσο μακροπρόθεσμους στόχους. Η καριέρα τους κρατάει 2 με 3 χρόνια. Ο Marquez και ο Vinales δεν έδειχναν να είναι κάτι διαφορετικό.

Όταν ήμουν παιδί έτρεχα για διασκέδαση” λέει ο Marquez. “Στα 11 μου, αυτό που ήθελα ήταν να τρέχω με 125. Ειλικρινά όταν μπήκα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα δεν σκεφτόμουν το MotoGP. Ήθελα να πάρω πρωτάθλημα στα 125 κ.εκ. Το 2010 όταν ήμουν 17 άρχισα να σκέφτομαι το MοtoGP. Ήθελα πια να αγωνιστώ με τους κορυφαίους οδηγούς”.


Παρόμοιες ήταν και οι σκέψεις του Vinales. “Όταν κέρδισα τον τρίτο μου αγώνα στα 125 άρχισα να σκέφτομαι, ok μπορώ να το κάνω αυτό”. Και “αυτό” συνέβη στο Le Mans το 2011, την ίδια μέρα που ο Marquez πήρε την παρθενική του νίκη στην Moto2. Πάντα ένα ή δύο βήματα μπροστά, μέχρι σήμερα.


Ο Marquez γνωρίζει τι τον περιμένει το 2017. “Ο Maverick εκτός πίστας είναι ήρεμος σαν ψυχοσύνθεση αλλά μέσα στην πίστα είναι επιθετικός και πιέζει συνεχώς. Ήταν ήδη πολύ, πολύ γρήγορος με την Suzuki και τώρα με την Yamaha είναι ακόμη πιο γρήγορος. Είναι συνεπής και διαχειρίζεται καλά την πίεση, άρα είναι έτοιμος να διεκδικήσει τον τίτλο.”


Ο Vinales κυριάρχησε στα δοκιμαστικά του MotoGP με την Yamaha YZR-M1 και από εδώ και πέρα θα γίνεται γρηγορότερος και πιο δυνατός. Έμαθε πολλά από τον συναθλητή του Valentino Rossi και από τον Ramon Forcada που επέβλεπε τον Lorenzo επί 7 πρωταθλήματα.

Κοιτάζοντας τις επιδόσεις του Valentino, το μόνο πράγμα που μπορώ να κάνω είναι να βελτιώνομαι”, λέει ο Vinales.

H Suzuki μοιάζει με την Yamaha, αλλά πρέπει να αλλάξω λίγο το οδηγικό μου στυλ. Κάποιες φορές είμαι πολύ επιθετικός και κάνω την μοτοσυκλέτα να γλυστράει, πράγμα το oποίο δεν λειτουργεί πολύ καλά με την Yamaha. Επίσης κάποιες φορές φρενάρω πολύ δυνατά. Η πρόσφυση της Yamaha είναι σταθερή στις στροφές και έτσι μπορείς να δουλέψεις πολύ με την ταχύτητα εισόδου και την ταχύτητα μέσα στην στροφή”.


Ο Ramon έχει τόσο μεγάλη εμπειρία! Μου μαθαίνει πώς να χρησιμοποιώ το 100% της Μ1. Γνωρίζει πολύ καλά την μοτοσυκλέτα. Με βοηθάει να είμαι πιο *****ός στους χειρισμούς σε κάποιες περιστάσεις”.


Και οι δύο οδηγοί θα αγωνιστούν υπό συνθήκες μεγάλης πίεσης αυτή τη χρονιά.

Αυτή τη στιγμή δεν αισθάνομαι τόση πίεση όση πέρσι” λέει ο Marquez. “Το πρωτάθλημα του 2015 είχε χαθεί από δικά μου λάθη και έπρεπε να αποδείξω στην εταιρεία και τους χορηγούς μου ότι αυτό δεν θα ξαναγίνει”.


Ο Μarquez και ο Vinales έχουν και ένα άλλο κοινό σημείο: την περασμένη χρονιά ήταν οι κυρίαρχοι του μπροστινού ελαστικού της Michelin, ίσως το μεγαλυτερο πλεονέκτημα που μπορεί αυτή τη στιγμή να κατέχει κάποιος στο MotoGP. Aυτή η ικανότητα κυρίως έδωσε στον Marquez τον περσινό τίτλο ενώ ο Vinales ήταν ο οδηγός που είχε τις λιγότερες πτώσεις με τα ελαστικά της Michelin.


Oι βελτιώσεις της Michelin κυρίως όσον αφορά στο μπροστινό λάστιχο μπορεί να βοηθήσει και άλλους οδηγούς. Από την άλλη πλευρά, ο Vinales μπορεί να πιέσει τον Marquez όσο κανείς άλλος πριν, οδηγώντας το δίδυμο αυτό στο επόμενο επίπεδο, αφήνοντας τους άλλους οδηγούς πίσω τους. Ο νέος κινητήρας της Honda ίσως βοηθήσει τον Marquez αλλά τίποτε δεν είναι βέβαιο. “Ο νέος κινητήρας δίνει καλύτερη πρόσφυση σε κάποια σημεία αλλά λόγω των ηλεκτρονικών όλα έχουν αλλάξει και έτσι έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε”.

Η αναμέτρηση αυτών των δύο οδηγών σίγουρα θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα.

Στην πίστα του Philip Island ο Marquez ακολούθησε τον Vinales πράγμα που δεν άρεσε στον τελευταίο. Το ίδιο όμως έκανε και ο Vinales στον Marquez στις δοκιμές της Sepang.

Έκανα λίγη πλάκα” λέει ο Vinales. “Παρακολουθούμε ο ένας τον άλλον και ξέρουμε πού βρισκόμαστε”.


Και οι δύο οδηγοί αγαπούν τις μάχες μέσα στην πίστα.

Οδηγούμε διαφορετικά” λέει ο Vinales. “Φαίνεται πως έχω τα πάντα υπό έλεγχο ενώ ο Marc είναι πολύ επιθετικός αλλά όταν χρειαστεί να γίνω επιθετικός, θα γίνω. Δεν φοβάμαι. Αν χρειαστεί να προσπεράσω και ακουμπήσω λίγο τον αντίπαλο… ξέρετε, έτσι είναι οι αγώνες. Θυμάμαι τις μάχες με τον Aleix [Espargaro] πέρσι. Σε έναν αγώνα ακουμπήσαμε οένας τον άλλον έξι ή επτά φορές και στο τέλος του αγώνα χαμογελάσαμε ο ένας στον άλλον.”

Για τον Marquez ήδη γνωρίζουμε πόσο του αρέσουν οι μάχες. “Προσπερνώ επιθετικά και περιμένω και από τους άλλους να κάνουν το ίδιο”, λέει.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Attachments

  • 17457765_693961927452446_6799419111465540954_n.jpg
    17457765_693961927452446_6799419111465540954_n.jpg
    128,9 KB · Προβολές: 5
Τελευταία επεξεργασία:

spyrakos35

new member
Δημοσιεύσεις
52
Ηλικία
52
Η πικρα ηταν ο Πασπαλιε που επεσε μονος του....
Θα χε πλακα ρουκι με δορυφορικη να τους παρει τα σωβρακα....
Κριμα.....
 
Δημοσιεύσεις
27
Ηλικία
64
Όνομα
Παναγιώτης
Ducati - Χόρχε: Το διαζύγιο προ των πυλών;

Μετά την απογοητευτική μέχρι τώρα εμφάνιση του Λορένθο και ειδικά μετά την κίνησή του να πετάξει κάτω την μηχανή στον αγώνα της Αργεντινής, η διοίκηση της Ντουκάτι πνέει τα μένεα κατά του Ισπανού.

http://www.motorbikefans.com/ducati-consider-lorenzo-resignation-spaniards-advance/

 
Top Bottom