MOTO GP 2020 PRE SEASON

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα


Σκληρή τιμωρία για τον Andrea Iannone!
Αποκλεισμός 18 μηνών! Aprilia: Παράλογη απόφαση!

Άργησε η απόφαση για την περίπτωση doping του Andrea Iannone και τελική ο πέλεκυς έπεσε βαρύς για τον Ιταλό αναβάτη.

Η FIM αποφάσισε να τιμωρήσει με αποκλεισμό 18 μηνών τον Andrea, μια απόφαση πάντως που διχάζει.

Κι αυτό επειδή, όπως επισημαίνει η Aprilia, υπήρξε παραδοχή στην απόφαση ότι ο Iannone πήρε κατά λάθος, μέσω τροφής, την απαγορευμένη ουσία.

Από τη στιγμή που γίνεται και εγγράφως, μέσα στην απόφαση, αυτή η παραδοχή, η Aprilia αναρωτιέται γιατί επιβλήθηκε στον αναβάτη της τόσο βαριά τιμωρία.

Φυσικά η ποινή αυτή δεν είναι οριστική, μιας και ο Iannone είναι βέβαιο ότι τώρα θα προσφύγει στο γνωστό μας ΚΑΣ.

Λίγες ώρες αφότου έγινε γνωστή η απόφαση για τον Andrea, ο Massimo Rivola της Aprilia δήλωνε:

«Είναι μια απόφαση που μας προβληματίζει… οι δικαστές αναγνώρισαν ότι ο Andrea πήρε χωρίς τη θέλησή του την ουσία».

«Ουσιαστικά επαλήθευσαν το επιχείρημά μας ότι υπήρξε μόλυνση μέσω φαγητού. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο όμως, η τελική ποινή δεν βγάζει νόημα».

«Με βάση την παραδοχή των δικαστών, ο Andrea θα έπρεπε να αθωωθεί, όπως συμβαίνει με άλλους αθλητές που έχουν πέσει θύμα τροφικής μόλυνσης».

«Ωστόσο η όλη υπόθεση μας αφήνει πολλές ελπίδες για την έφεση που θα ασκήσουμε και η οποία ελπίζουμε ότι θα είναι σύντομη».

«Θέλουμε τον Andrea και πάλι στη σέλα της μοτοσυκλέτας μας και θα είμαστε στο πλευρό του, υποστηρίζοντάς τον στην έφεσή του».

cdefghigicdefghigicdefghigi

Τι διαολο ουσια πηρε μεσω του φαγητου?

Χασισοπιτα εφαγε???
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Carmelo Ezpeleta: “Ίσως δεν θα υπάρξει Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP το 2020”

Από τον BikerSpirit

Ο Carmelo Ezpeleta για πρώτη φορά μιλά για πιθανή ακύρωση της σεζόν του MotoGP του 2020.

«Είμαστε σε πόλεμο . Είναι πιθανό ότι δεν θα υπάρξει Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2020


Μετά και τις χθεσινές, δηλώσεις του Αυστριακού καγκελάριου, Sebastian Kurz, ότι δεν θα υπάρξει ελευθερία ταξιδιών στην Αυστρία και στην υπόλοιπη Ευρώπη εφόσον δεν υπάρχουν αποτελεσματικά εμβόλια ή θεραπείες κατά της Covid-19, το αφεντικό της Dorna είπε: «Θα είναι πολύ δύσκολο να διασχίσουμε τα σύνορα ενός κράτους μέχρι να βρεθεί ένα εμβόλιο για τον Coronavirus.»

«Με άλλα λόγια, χωρίς ένα εμβόλιο θα είναι δύσκολο να ταξιδέψεις σε όλο τον κόσμο.»

«Χωρίς ένα εμβόλιο θα είναι πολύ δύσκολο ή αδύνατο να οργανωθεί ένα Grand Prix, όπως και άλλα σημαντικά γεγονότα.»

«Ακόμη και αν επρόκειτο να εξομαλυνθεί η ζωή, οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις θα παραμείνουν σε ισχύ σε όλες τις χώρες.», εξήγησε σε συνέντευξή του στο Speedweek.com. «Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι μπορούμε να κάνουμε αγώνες το 2020. Αν και συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά για αυτό. Εξετάζουμε όλες τις πιθανές λύσεις


«Έχουμε πάνω από πέντε μήνες μέχρι τον Σεπτέμβριο. Αν μπορούσαμε να ξεκινήσουμε τον Σεπτέμβριο, θα μπορούσαμε ακόμα να διαχειριστούμε περισσότερους από τέσσερις ή πέντε αγώνες GP. Θα μπορούσαμε τότε να μετατρέψουμε το ημερολόγιο ξανά. Ίσως μπορούμε να οργανώσουμε κάποιους αγώνες στην Ευρώπη και στη συνέχεια να ταξιδέψουμε στην Ασία εάν οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις μειωθούν εκεί. Εξαρτάται από την εξέλιξη της κατάστασης στον κόσμο


«Μόλις δούμε ένα πράσινο φως, μπορούμε να αντιδράσουμε και να κάνουμε ό, τι μπορούμε. Θα οργανώσουμε κάθε αγώνα που μπορούμε να διαχειριστούμε αυτή τη σεζόν.»

«Ωστόσο, είναι σημαντικό να διασφαλίζεται η ασφάλεια και η υγεία όλων των εμπλεκομένων. Δεν είναι δυνατόν να διακινδυνεύσουμε με την υγεία των ανθρώπων. Εάν κάποιος μολυνθεί σε ένα από τους αγώνες μας, θα στιγματίσουμε για πάντα », διευκρίνισε ο Carmelo Ezpeleta.
«Μπορούμε επίσης να επιβιώσουμε αν αναγκαστούμε να ακυρώσουμε εντελώς τη σεζόν του 2020. Εάν πρέπει να δεχτούμε αυτό το χειρότερο σενάριο, θα προετοιμαστούμε για τη σεζόν του 2021 εγκαίρως και ευσυνείδητα


«Προς το παρόν αποτελεί επίσης προτεραιότητα να βοηθήσουμε τις ομάδες να επιβιώσουν οικονομικά το 2020. Πληρώνουμε τα χρήματα κάθε μήνα, ακόμη και αν δεν γίνονται αγώνες.»

«Αν φανταστούμε σήμερα ότι θα διαχειριστούμε μόνο τρία Grand Prix, θα είναι ένα πολύ περίεργο πρωτάθλημα. Αλλά γιατί όχι; Είναι καλύτερα για μένα να κρατώ μικρό αριθμό αγώνων παρά να παραμένω αδρανής στο σπίτι. Αλλά δεν θα διακινδυνεύσουμε τίποτα. Ας μην ξεγελάμε τους εαυτούς μας. Οι κυβερνήσεις και οι υγειονομικές αρχές δεν θα μας επιτρέψουν να διοργανώσουμε GP

«Ένα Grand Prix είναι πολύ διαφορετικό από έναν αγώνα ποδοσφαίρου που μπορεί να χειριστεί με 40 ή 50 άτομα στο γήπεδο. 22 αθλητές, καθώς και το εποπτικό προσωπικό.»

«Μπορείτε επίσης να γίνουν αγώνες χωρίς θεατές στο ποδόσφαιρο. Όλα αυτά έχουν ήδη γίνει.»

«Και για εμάς είναι καλύτερο να έχουμε αγώνες χωρίς θεατές από το να μην έχουμε καθόλου αγώνες. Έχουμε ήδη 2000 άτομα σε ένα paddock GP στην καλύτερη περίπτωση ούτως ή άλλως.»


«Έτσι θα έπρεπε να στείλουμε 2.000 άτομα σε όλο τον κόσμο. Αυτό είναι εφικτό μόνο εάν ο ιός έχει σταματήσει ή η εξάπλωση έχει περιοριστεί. Διαφορετικά, είναι πολύ δύσκολο έργο.»


«Ελπίζω ότι τα πρώτα εμβόλια κατά του κορωνοϊού θα είναι διαθέσιμα νωρίτερα από το αναμενόμενο σήμερα. Δρ. Ο Zasa έρχεται σε επαφή με το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης, ο οποίος μιλάει στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ, όπου δοκιμάζονται προφανώς πολλά υποσχόμενα φάρμακα.»

«Αλλά όπως είπα: οι απαγορεύσεις ταξιδιού θα αρθούν μόνο αν έχουμε ένα αντίδοτο που αποτρέπει τη μόλυνση.»
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


MotoGP: Η επόμενη ημέρα
Πως αλλάζουν τα δεδομένα μετά τον κοροναϊό

Η Dorna και η FIM δεν σκέφτονται αυτό το διάστημα το πότε και το αν θα έχουμε Πρωτάθλημα το 2020.

Σκέφτονται και την επόμενη ημέρα, το 2021 και το μετά, στη μετά-κοροναϊού εποχή, όταν οι πάντες θα είναι επηρεασμένοι από την οικονομική κρίση που επέφερε η πανδημία αυτή.

Τα χρήματα των εργοστασίων, των ομάδων, των χορηγών θα είναι πολύ λιγότερα και σ’ αυτά τα δεδομένα θα πρέπει να κινηθεί και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Έτσι, θα πρέπει να περιοριστούν ακόμα περισσότερο τα κόστη κι ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι να αλλάξει και ο τρόπος διεξαγωγής του Πρωταθλήματος.

Ένα πρώτο μέτρο είναι το πάγωμα της εξέλιξης, με αποτέλεσμα οι ομάδες να έχουν τις φετινές μοτοσυκλέτες και το 2021 στις πίστες.

Όμως δεν θα είναι το μόνο. Το αγωνιστικό Σ/Κ συμπεριλαμβάνει 3 ημέρες δράσης και μια ημέρα, την Πέμπτη, όπου γίνεται η συνέντευξη τύπου.

Μια σκέψη είναι να μειωθούν οι ημέρες από 4 σε 3. Έτσι την Παρασκευή το πρωί θα έχουμε τη συνέντευξη τύπου και αργότερα θα ξεκινούν οι ΕΔ.

Οι τελευταίες θα μειωθούν, για να «βγει» το όλο πρόγραμμα.

Αυτό σημαίνει ότι οι ομάδες θα κλείνουν ξενοδοχεία για μια ημέρα λιγότερη, ενώ και οι μοτοσυκλέτες θα κάνουν λιγότερα χιλιόμετρα.

Αυτό το τελευταίο σημαίνει λιγότερη καταπόνηση σε όλα τα μέρη της μοτοσυκλέτας, κάτι που συνεπάγεται μεγαλύτερη αντοχή. Άρα κέρδος.

Σίγουρα δεν είναι μια λύση που ικανοποιεί όλους, όπως για παράδειγμα τους τηλεοπτικούς σταθμούς.

Ωστόσο σε τέτοιους δύσκολους καιρούς, όλοι θα πρέπει να είναι περισσότερο ευέλικτοι και με διάθεση να συμβιβαστούν.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... κατεβαστε τα εργαλεια στην πιστα ..... θα σκουριασουν ......! Bcdef
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η FIM μελετά να κάνει αγώνες MotoGP και WorldSBK το ίδιο Σαββατοκύριακο

Από τον BikerSpirit

Ο Jorge Viegas, Πρόεδρος της FIM, παραδέχτηκε σε συνέντευξη που έδωσε στον Ισραηλινό δημοσιογράφο και τηλεοπτικό σχολιαστή, Tammy Gorali, ότι αυτή είναι μία από τις δυνατότητες σήμερα.

Πριν από μερικές εβδομάδες, αυτό είχε ήδη προταθεί να κάνουν αγώνες MotoGP και SBK το ίδιο Σαββατοκύριακο, το οποίο στην αρχή θεωρήθηκε αδύνατο. Καθώς περνούν οι μήνες χωρίς να μπορέσουμε να προχωρήσουμε πολύ λόγω του κοροναϊού, ο χρόνος τελειώνει για να μπορέσει να κάνει μια αξιοπρεπή σεζόν και των δύο πρωταθλημάτων, εξ ου και η ιδέα.

Ωστόσο, δεν είναι εύκολο λόγω εσωτερικών ζητημάτων και των δύο πρωταθλημάτων, καθώς υπό κανονικές συνθήκες δεν συμπίπτουν συνήθως, όπως ήδη λέει ο Viegas.

«Πρέπει να αρχίσουμε να δουλεύουμε ξανά μόνο όταν τα πράγματα επανέλθουν στο φυσιολογικό, σε αυτήν την τρέχουσα κατάσταση είναι απολύτως αδύνατο να σκεφτούμε καν να οργανώσουμε αγώνες. Νομίζω ότι αυτό δεν θα συμβεί πριν από το καλοκαίρι.»

«Σε περίπτωση που χρειαστούμε αγώνες για να έχουμε ένα πρωτάθλημα και δεν υπάρχουν αρκετά σαββατοκύριακα φέτος, και χρειαστεί, θα πάμε σε ένα ή δύο σαββατοκύριακα τον Ιανουάριο, θα το κάνουμε σίγουρα, δεν είναι ταμπού. Αλλά θα είναι μόνο η τελευταία λύση, αν το χρειαζόμαστε πραγματικά», αποκάλυψε ο επικεφαλής της FΙΜ. «Και τότε θα πρέπει να προσαρμόσουμε το πρωτάθλημα του 2021, γιατί δεν θα υποφέρει μόνο το 2020. Μην νομίζετε ότι το 2021 θα είναι μια εντελώς φυσιολογική σεζόν, γιατί δεν θα είναι. Πρέπει να το σκεφτούμε για δύο χρόνια».

Από την άλλη πλευρά, μεταξύ των επιλογών που λαμβάνονται υπόψη στην FIM είναι η ένωση MotoGP και SBK το ίδιο Σαββατοκύριακο. «Το μελετάμε, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο λόγω εμπορικών περιορισμών, συμβάσεων, αδειών, χορηγιών, τηλεοπτικών δικαιωμάτων … Αλλά θα κάνουμε ό, τι είναι απαραίτητο. Ίσως μπορούμε να τρέξουμε μαζί, ίσως μπορούμε να κάνουμε μεγαλύτερα Σαββατοκύριακα, διπλούς αγώνες.»

«Όλα όσα μπορούμε να κάνουμε θα γίνουν, ακόμα και αν εμείς πρέπει να αλλάξουμε τους κανόνες» , είπε ο Viegas

«Θα προσπαθήσουμε να συμπιέσουμε δώδεκα μήνες πρωταθλήματος σε τρεις, ίσως πέντε. Ακόμη και η είσοδος στον Ιανουάριο είναι μια πιθανότητα, αλλά είμαστε εδώ για να βρούμε λύσεις.»

«Ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο θα ήταν υπέροχο να επιστρέψουμε είναι επειδή οι άνθρωποι χρειάζονται διασκέδαση μετά από αυτό!. Η βιομηχανία ψυχαγωγίας είναι το καλύτερο φάρμακο για την ενίσχυση του ηθικού για τα επτά δισεκατομμύρια άτομα που περιορίζονται σε μια κατάσταση που δεν φανταζόμασταν ποτέ, και ελπίζω να είναι η πρώτη και τελευταία φορά. Δεν θα αφήσουμε τίποτα να μας νικήσει. Θα επιστρέψουμε , πιο δυνατοί από ποτέ », είπε ο Jorge Viegas, ελπίζοντας να επιστρέψουν οι αγώνες το συντομότερο δυνατό.


ΠΗΓΗ http://www.bikerspirit.net/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ξερεζ.jpg

Πρόταση να ξεκινήσει η σεζόν με δυο GP στην Jerez!
Αν εγκριθεί, ο 1ος Αγώνας θα γίνει 19 Ιουλίου

Το MotoGP ενδεχομένως να ξεκινήσει στα μέσα Ιουλίου φέτος, με διπλό Αγώνα στην πίστα της Jerez, με διαφορά μιας εβδομάδας ανάμεσα στα GP.

Πριν από λίγη ώρα ολοκληρώθηκε τηλεδιάσκεψη ανάμεσα στην Dorna, εκπρόσωπο της αυτοδιοίκησης της Ανδαλουσίας και του δημάρχου της Jerez.

Η πρόταση «έπεσε στο τραπέζι» και έγινε αποδεκτή και πλέον θα ζητηθεί έγκριση και από την FIM για να συμπεριληφθεί στο νέο Ημερολόγιο Αγώνων.

Φυσικά όλα αυτά είναι σε άμεση συνάρτηση με το αν τα μέτρα για την προστασία από την εξάπλωση του κοροναϊού θα χαλαρώνουν με κάθε εβδομάδα που περνά.

«Αφότου πάρουμε και την έγκριση της Ισπανικής κυβέρνησης, τα GP αυτά θα προταθούν στην FIM ώστε να συμπεριληφθούν στο Ημερολόγιο».

Η παραπάνω πρόταση, πέρα από τα δυο GP, συμπεριλαμβάνει και ένα Γύρο για τα SBK-Motul.

Το πρώτο GP της μεγάλης κατηγορίας (και 2ο για Moto2/Moto3) – αν όλα πάνε καλά - θα διεξαχθεί στις 19 Ιουλίου στην πίστα της Jerez.

Μετά από μια εβδομάδα, ο δεύτερος Αγώνας θα γίνει και πάλι στην ίδια πίστα, στις 26 Ιουλίου. O Γύρος των SBK μάλλον θα γίνει στις 2 Αυγούστου.

Όλα τα GP θα γίνουν κεκλεισμένων των θυρών και με ελάχιστους ανθρώπους στο paddock, βασικά τους πλέον απαραίτητους.

Στόχος για φέτος είναι το Πρωτάθλημα να ξεκινήσει τον Ιούλιο και να ολοκληρωθεί μέχρι τον Δεκέμβριο σε 5-6 πίστες που θα κάνουν διπλούς Αγώνες.

Η αρχή έγινε με την Jerez. Το νέο Ημερολόγιο Αγώνων το περιμένουμε κάπου ανάμεσα στα τέλη Μαΐου και στις αρχές Ιουνίου.
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σε αναμονή λοιπόν.. Giving
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
2019-04-gp-spain-00542.jpg

MotoGP: Αυτό είναι το νέο Ημερολόγιο Αγώνων 2020!
13 Αγώνες από 19/07 έως 15/11 και 4 σε αναμονή!

Το περιμέναμε και τελικά σήμερα δόθηκε στη δημοσιότητα, πριν από λίγα λεπτά, το νέο Ημερολόγιο Αγώνων του MotoGP για τη σεζόν 2020.

Αυτό δεν έχει πολύ μεγάλες διαφορές σε σχέση με εκείνο που είχαμε παρουσιάσει πριν από μερικές ημέρες (βλ. εδώ).

Το ξεκίνημα θα γίνει, όπως γνωρίζαμε, στις 19 Ιουλίου με τον Αγώνα στην Jerez, αφού η Dorna πήρε το οκ από την Ισπανική κυβέρνηση.

Στην ίδια πίστα, μια εβδομάδα αργότερα δλδ στις 26 Ιουλίου, θα γίνει ο δεύτερος Αγώνας της χρονιάς.

Ακολουθεί μια εβδομάδα κενό και στη συνέχεια έχουμε τρία Grand Prix, με πρώτο αυτό στην Τσεχία (09 Αυγούστου) και τον διπλό Αγώνα στο Red Bull Ring (16 και 23 Αυγούστου).

Το πρόγραμμα δίνει δυο εβδομάδες κενό στη συνέχεια σε οδηγούς και ομάδες, προτού το paddock μαζευτεί και πάλι για άλλους τρεις συνεχόμενους Αγώνες: δυο στο Misano (13 και 20 Σεπτεμβρίου) κι έναν στη Βαρκελώνη (27/09).

Μετά από ξεκούραση μιας εβδομάδας, το Πρωτάθλημα θα συνεχιστεί στο Le Mans – που επίσης πήρε το πράσινο φως – στις 11 Οκτωβρίου και ακολουθεί ο διπλός Αγώνας στην Aragon στις 18 και 25 του μήνα.

Η αυλαία – τουλάχιστον με τα μέχρι στιγμής δεδομένα – θα πέσει στην Valencia με έναν διπλό Αγώνα που θα λάβει χώρα στις 08 και 15 Νοεμβρίου.

Από εκεί και πέρα έχουμε τέσσερα GP που είναι στην αναμονή (Τέξας, Αργεντινή, Ταϊλάνδη, Μαλαισία), για να δούμε αν έστω τα δυο από αυτά θα καταφέρουν να φιλοξενήσουν Αγώνα.

Αυτό θα το ξέρουμε έως τις 31 Ιουλίου. Η προϋπόθεση για να γίνουν Αγώνες εκεί, είναι να υπάρξουν θεατές στις κερκίδες.

Όπως και να 'χει, η σεζόν δεν θα τελειώσει μετά τις 13 Δεκεμβρίου ενώ δεν θα έχει παραπάνω από 17 Αγώνες, μαζί με το Qatar.

Δείτε το Ημερολόγιο Αγώνων του 2020 στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο DOVIZIOSO ME EΞΗ ΒΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΚΛΕΙΔΑ, ΚΑΙ Η DUCATI ΜΕ "ΛΑΣΚΑΡΙΣΜΕΝΗ ΒΙΔΑ" ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ!

2b3e8441e8e4676b13d1597491e3f2ef_XL.jpg

Λοιπόν, αυτή η εταιρεία δεν σταματάει ποτέ να μας εκπλήσσει, άλλοτε ευχάριστα με τις κόκκινες βολίδες (που οι Ιάπωνες κυνηγάνε στην ευθεία πέντε χρόνια τωρα και μόλις περυσι άρχισαν να τις βλέπουν!), αλλά συχνότερα δυσάρεστα, με τις λανθασμένες (έως αψυχολόγητες) κινήσεις του αγωνιστικού τμήματος στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού. Και επειδή η ταχύτερη μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να φέρει αποτελέσματα χωρίς τον κατάλληλο (όχι απαραίτητα τον ταχύτερο) αναβάτη, οι επιλογές της Ducati ήταν ο καλύτερος σύμμαχος του Μαρκέθ στο σερί των τίτλων με μια μοτοσυκλέτα που δεν ήταν καθόλου και με τίποτα "η καλύτερη", μια και μόνο αυτός μπορούσε να την οδηγήσει με λίγη τύχη, λίγη μαγεία και πολύ ταλέντο.

Απέναντί του, η Ducati Corse παρέταξε τον Ντοβιτσιόζο και τον Λορένθο, αλλά στη συνέχεια έδιωξε τον Ισπανό και πήρε στη θέση του τον Πετρούτσι! Και εντάξει, κορυφαίο εργοστάσιο είναι, όποιον θέλει διώχνει, κι ας είναι πέντε φορές παγκόσμιος, κι ας άρχισε να φέρνει νίκες, κι ας της κόστισε δέκα εκατομμύρια το χρόνο. Αλλά, σοβαρά τώρα, πίστεψε ποτέ κανείς, ότι είναι δυνατόν ο Πετρούτσι να πάρει τη θέση του Λορένθο και να φέρει αποτελέσματα ΤΙΤΛΟΥ απέναντι στον Μαρκέθ, τον Βινιάλες και τα άλλα τα παιδιά; Οχι βέβαια, γι' αυτό και αφού τον "έστιψαν" (δεν κόστιζε και πολύ), τον έδιωξαν για το 2021 από όλες τις ομάδες Ducati, με την ευχή να...βρεί ομάδα για να παραμείνει στο ΜοtoGP (κατέληξε στην Tech3 με την ΚΤΜ, αλλά κι αυτό θα το μετανιώσουν όλοι).

Αρα: Ενα εργοστάσιο με τη φήμη, τους οπαδούς, τα προϊόντα, την κορυφαία αγωνιστική μοτοσυκλέτα και την προοπτική τίλου σαν την Ducati, μπορεί να διώχνει όποιον θέλει, αλλά ΔΕΝ μπορεί να τον αντικαθιστά με έναν κατώτερο (σε όλα τα επίπεδα). Πρέπει, υποχρεούται, οφείλει, να παίρνει πάντα και μόνο τους καλύτερους.

Τι έχει όμως να παρoυσιάσει η Ducati σαν ρόστερ για το "κουτσό" 2020; Τους Ντοβιτσιόζο και Πετρούτσι, χωρίς να έχουν κανένα (μα κανένα!) κίνητρο, γιατί τον Πετρούτσι όπως είπαμε τον έδιωξαν, ενώ στον Ντοβιτσιόζο πρόσφεραν ένα μίζερο συμβόλαιο ΕΝΟΣ χρόνου με αμοιβή τριών εκατομμυρίων δολλαρίων για το 2021, κάτι που φυσικά εκείνος δεν δέχεται και η υπόθεση τραβάει εδώ και τρείς μήνες, με τον Λορένθο να περιμένει στη γωνία!

Προσέξτε: Ο Ντοβιτσιοζο τρία χρόνια τώρα έρχεται δεύτερος στο Πρωτάθλημα, έχοντας πάρει και μερικές πολυ πειστικές νικες επί του "θεού". Είναι ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ο καλύτερος, πιο έμπειρος και πιο αποτελεσματικός αναβάτης της Ducati. Και το εργοστάσιο του προτείνει μια προσβλητικά χαμηλή (για το παλμαρέ του) αμοιβή, που αποτελεί το ένα τρίτο, το ένα τέταρτο, ακόμα και το ένα πέμπτο απο αυτά που πληρώνονται οι άλλοι top αναβάτες του ΜοtoGP, τους οποίους έχει περάσει ΟΛΟΥΣ (πλην Μαρκέθ) το 2017, το 2018 και το 2019!

Τι άλλο κάνει η Ducati πέρα απο το να οδηγεί στην έξοδο (λόγω υποτιμητικής προσφοράς) τον κορυφαίο οδηγό της; Υπογράφει εργοστασιακό συμβόλαιο με τον Μίλλερ και φλερτάρει με τον Λορένθο (ένας τύπος που ουσιαστικά "κορόϊδεψε" την Honda με "μαϊμού" αποχώρηση για να σπάσει το συμβόλαιό του, και δεν έχει κανένα πρόβλημα να ξαναπάει εκεί που τον έδιωξαν. Βέβαια προς το παρόν τον χρησιμοποιούν σαν απειλή για να πείσουν τον Ντοβιτσιόζο να υπογράψει φτηνά, αλλά οι εξελίξεις τους πρόλαβαν όλους).

Ο Ντοβιτσιόζο είναι γνωστό ότι έχει πολύ ταλέντο στο Moto Cross, και γενικά είναι το αγαπημένο του Σπορ και η προπόνηση που προτιμά. Μετά από 7 μήνες απραξίας λοιπόν, ξεκίνησε το ΜΧ μετά το lockdown του κορωνοϊού, αλλά δεν του έφταναν μόνο οι προπονήσεις: Ζήτησε απο την Ducati την άδεια να πάρει μέρος στον πρώτο αγώνα του περιφερειακού πρωταθλήματος της Emilia Romagna που θα γινόταν στην Φαένζα την Κυριακή (28/6), λιγότερο απο 20 μέρες πριν την πολυαναμενόμενη έναρξη του Πρωταθλήματος MotoGP στην Jerez στις 19/7 (απο 17/7 δοκιμές)! Και η Ducati...του το επέτρεψε, ενώ απαγόρευσε τη συμμετοχή στον Πετρούτσι που ήθελε κι αυτός να τρέξει στον ίδιο αγώνα (σαν επίσης καλός ΜXer)!

Ξεκινάει ο αγώνας, ορμάει ο Ντόβι, ανασηκώνεται ο πίσω τροχός, φεύγει πάνω απο το τιμόνι, πάρε την αριστερή κλείδα στο χέρι!

Η συνέχεια, τυπική: Νοσοκομείο, διάγνωση, εγχείρηση το ίδιο βράδυ, μια πλάκα τιτανίου με έξη βίδες να κρατάει την κλείδα στη θέση της, και την Δευτέρα το πρωί ο Ντόβι πήγε σπίτι του, δηλώνοντας (τι άλλο;) ότι θα είναι έτοιμος για τις δοκιμές της Χερέθ στις 17 του μήνα. Καλά...

Είναι αυτή σοβαρή αγωνιστική πολιτική ενός εργοστασίου που θέλει να πάει για τίτλο;

Λοιπον, περαστικά και καλή δύναμη στον Ντοβιτσιόζο, αλλά και καλά μυαλά στην Ducati Corse, γιατί έχει ΤΡΙΑ κέντρα αποφάσεων (αντί για ένα), και διοίκηση που "δεν ακούει": Ο Τζίτζι Νταλ' Ίνια είναι ο άνθρωπος που έπρεπε να έχει ΕΝ ΛΕΥΚΩ την διοίκηση όλης της αγωνιστικής προσπάθειας, αλλά δυστυχώς ο λόγος του περνάει μόνο στσ τεχνικά (και εκεί με κάποια καθυστέρηση), γιατί τις αποφάσεις παίρνουν οι Τσιαμπιάτι και Ντομενικάλι. Αυτοί έδιωξαν τον Λορένθο και τον αντκατέστησαν με τον Πετρούτσι, αυτοί έκαναν λάθος επιλογές στα νέα ταλέντα (θα είχαν τον Κουαρταραρό, ας πούμε, αντί του Μπανιάϊα), αυτοί ποντάρουν για το 2021 στον Μίλλερ (για τον οποίο ο Στόνερ έχει πει ότι "δεν έχει στόφα πρωταθλητή"), αυτοί ταλαιπωρούν τον Ντοβιτσιόζο με πρόταση για το '21 που αν μη τι άλλο δεν δείχνει σεβασμό στα όσα τους έχει προσφέρει, και τέλος ο Πάολο Τσιαμπιάτι έκανε το ανήκουστο να δώσει στον Ντόβι την άδεια να τρέξει σε ΑΓΩΝΑ Μοto Cross δυόμιση εβδομάδες πριν ξεκινήσει το ΜοtoGP, με το ρίσκο να αφήσει το εργοστάσιο "γυμνό" απο τον κορυφαίο του οδηγό, "αν" κάτι δεν πήγαινε καλά.

Και δεν πήγε...

Περαστικά και πάλι στον Ντοβιτσιόζο, που σίγουρα θα συνεχίσει δυνατά; γιατί κάποια στιγμή οι έξη βίδες θα βγουν απο την κλείδα.

Ποιός θα ρυθμίσει όμως "την βίδα αγωνιστικών επιλογών" της Ducati, ώστε να αποφύγει τα λάθη που την κράτησαν και (θα) την κρατούν μακριά απο τον τίτλο;! Δ.Π.

ΠΗΓΗ motosport.com.gr/
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... αυτο το σασπενς του ακαταλογιστου και μη προβλεψιμου αστάθμητου παράγοντα , όλα τα χρονια , είναι που τρέλανε τους Ιαπωνες ....Samurai suicide.... και προσφέρει γοητεία στους οπαδούς της.....!Good post
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Η Ducati στην διαχείρηση κρίσεων δεν τα πάει καλά. Ποτέ δεν τα πήγε. Δεν μου κάνει εντύπωση λοιπόν οποία απόφαση να παρθεί όπως έκαναν με το να επιτρέψουν στον Ντόβι, να πάρει το χέρι στο χέρι !
 

FZMAN

new member
Δημοσιεύσεις
284
Ηλικία
56
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Ξέρει κανένας κάποιο λινκ για να παρακολουθήσω το moto gp free?
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ξέρει κανένας κάποιο λινκ για να παρακολουθήσω το moto gp free?


Ψάξε στα περσινα θέματα του gp έχει αρκετά λινκ,και για κονσέρβα και live μετάδοση
 

FZMAN

new member
Δημοσιεύσεις
284
Ηλικία
56
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Έψαξα αλλά δεν βρίσκω κατι.
Θα ξαναψαξω.
 
Top Bottom