MOTO GP 2020 PRE SEASON

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
αυτο το 3πτυχο repsol-dorna-honda φερνει αναγουλες τα τελευταια χρονια...

Παράγκες παντού ρε πστη μου....................
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Ειπαμε
Ντυμενες ,δε βαζουμε τετοιες φωτο εδω;)
Μα εδώ έχουμε να κάνουμε με το άθλημα του πίτς βόλεϊ..... Δεν πιστεύω να πήγε αλλού το μυαλό σου... :)....

Στάλθηκε από το S20 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
MotoGP - Ο Marquez μιλά για τον Marquez: Κανείς δεν πίεσε την Honda!
Ξεκάθαρη η απόφαση της Honda λέει ο Marc

Ο Marc και η Honda δεν σταματούν να επαναλαμβάνουν πως δεν επηρέασε ο ένας τον άλλο. Χθες ο Alberto Puig εξήγησε τους λόγους της απόφασής τους απαντώντας σε ερωτήσεις. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει μία μερίδα του κοινού που πιστεύει πως αν δεν ήταν ο Marc Marquez στην Honda, ο Alex δεν θα ανέβαινε ποτέ στο HRC. Και για το επιχείρημα αυτό βασίζονται στο γεγονός πως καθυστέρησε πολύ να γίνει πρωταθλητής της Moto2 ενώ δεν είχε και την πορεία του Marc, που ήταν σαρωτική. Ξεχνάμε βέβαια πως η KTM ανεβάζει τον Binder στα MotoGP αλλά και από την άλλη η KTM δεν είναι HRC και η βαρύτητα των αποφάσεων δεν είναι η ίδια. Σε κάθε περίπτωση η Honda δεν χρειάζεται να πείσει κανέναν, δεν υπάρχουν «σύνδεσμοι οπαδών» δεν είναι ποδόσφαιρο τα MotoGP για να κρίνονται οι μεταγραφές με τους ίδιους όρους. Η απόφαση που πήραν είναι για να κερδίζουν και να έχουν καλά αποτελέσματα και είναι τα αποτελέσματα που θα φανερώσουν αν έπραξαν καλά ή όχι. Από εκεί και πέρα, ο Marc θέλησε να δώσει την δική του απάντηση, την οποία επαναλαμβάνει συνέχεια από την FP1 της Valencia, πριν δηλαδή ανακοινωθεί το όνομα του Alex, σχετικά με την απόφαση της Honda…

"Θα προτιμούσα τον αδερφό μου σε άλλο box!"

«Την επόμενη χρονιά ο πρωταθλητής της Moto2 θα είναι στην ίδια ομάδα με εμένα και ανταγωνιστής μου ταυτόχρονα. Είναι όμως και αδερφός μου. Σίγουρα χαίρομαι για την δική του εξέλιξη, είμαι περήφανος για εκείνον, όμως στο τέλος είναι άλλος ένας αντίπαλος.

Θα είναι μία περίεργη κατάσταση. Η Honda αναγκάστηκε να πάρει μία δύσκολη απόφαση σε κρίσιμη στιγμή. Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, έψαχνε να βρει αναβάτη που δεν είναι καθόλου εύκολο. Μία από τις επιλογές της ήταν και ο πρωταθλητής της Moto2. (Όποιος κι αν ερχόταν) Θα γίνει ο ανταγωνιστής μου και θα είμαστε στην ίδια ομάδα, δεν θα είναι καθόλου εύκολα τα πράγματα. Πολλοί αναβάτες φοβούνται να έρθουν στο Box του HRC γιατί ξέρουν πως θα γίνουν οι αναπόφευκτες συγκρίσεις. Για αυτό και αποφάσισα πως δεν θα πιέσω καθόλου. Μηδέν προς κάθε κατεύθυνση. Ούτε την Honda επηρέασα, ούτε όμως και στον αδερφό μου έδωσα κάποια συμβουλή ή τον πίεσα να πάρει κάποια απόφαση. Θέλει να το κάνει και το σέβομαι. Η πίεση για αυτόν θα είναι μεγάλη γιατί η σύγκριση θα είναι αναπόφευκτη. Ωστόσο δεν είναι το αποτέλεσμα αυτό που μετρά για εκείνον, θα πρέπει να βελτιωθεί, θα πρέπει να δοκιμάσει πράγματα και θα έχει τους δικούς του μηχανικούς και το δικό του γκαράζ για να ασχοληθεί αποκλειστικά.

Ελπίζω να καταφέρει να διαχειριστεί αυτή την πίεση. Η οποία και θα είναι μεγάλη. Στο τέλος όμως θα πρέπει να καταλάβει πως είναι η πρώτη του σεζόν. Είναι ο πρωταθλητής της Moto2 και βρέθηκε σε μία πολύ ιδιαίτερη περίπτωση όταν ο Lorenzo παραιτήθηκε του συμβολαίου του και αποσύρθηκε ανοίγοντας μία θέση και αναγκάζοντας την Honda να βρει μία λύση σε πολύ λίγο χρόνο. Πρέπει όλα αυτά να τα καταλάβει, όπως και το γεγονός πως ο πρώτος αναβάτης της ομάδας θα παλεύει κάθε Κυριακή για την νίκη, θα υπάρχει διαφορά και απόσταση.

Όταν όμως είσαι ο πρωταθλητής της Moto2 και το HRC έρχεται σε εσένα, δεν λες όχι. Ό,τι και να είναι απέναντί σου, δεν λες όχι σε μία τέτοια ευκαιρία.





Πρέπει να απολαύσεις την ευκαιρία και να δώσεις το 100% και να αποδείξεις τον εαυτό σου.

Ναι, θα δώσω συμβουλές στον αδερφό μου. Όμως μέσα στην πίστα είναι κανείς μόνος του, και θα είναι δύσκολο. Η Honda είναι η δυσκολότερη μοτοσυκλέτα για έναν νέο αναβάτη. Από την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα, όλα είναι δύσκολα. Για κάποιον που ανεβαίνει από την Moto2, μία Suzuki ή Yamaha θα ήταν πολύ πιο εύκολη οι κινητήρες τους αποδίδουν τελείως διαφορετικά.

Ο Lorenzo, ο Crutchlow και ο Nakagami δυσκολεύονται! O Zarco ήταν ΟΚ στην σέλα της, σε ευνοϊκές πίστες, εντάξει στην Valencia δεν ήταν δικό του το φταίξιμο, αλλά ναι το συμπέρασμα είναι πως θα είναι δύσκολα για όποιον έρθει. Ιδιαίτερα όταν σου λένε πως ήρθε η ώρα να αποδείξεις τον εαυτό σου, πάνω στην Honda. Θα δώσω όσες συμβουλές πιστεύω πως πρέπει, όμως από εκεί και πέρα ο στόχος μου είναι 100% να κερδίσω το πρωτάθλημα και για να το κάνω αυτό πρέπει να μείνω συγκεντρωμένος στην δική μου πλευρά του γκαράζ.

Για την οικογένειά μας είναι ένα όνειρο. Θα ήθελα όμως τον Alex να είναι σε άλλη ομάδα, ώστε να είμαστε τελείως ξεχωριστά. Η Honda όμως ήθελε να φέρει τον παγκόσμιο πρωταθλητή της Moto2, και τους είπα πως δεν έχω πρόβλημα. Αυτή ήταν η ερώτηση της Honda! Αν έχω πρόβλημα να έρθει ο Alex στην ομάδα και όχι το ανάποδο, (να τους πως εγώ να τον πάρουν). Φυσικά και δεν θα έλεγα όχι στον αδερφό μου. Και από μία πλευρά λέω στον εαυτό μου πως είναι υπέροχο και φοβερό, δύο αδέρφια στο HRC πράγμα που μπορεί να μην ξανά γίνει ποτέ στην ιστορία. Από την άλλη θα προτιμούσα να είναι σε άλλο box. Και για τον κόσμο κυρίως που δεν θα σταματήσει να κάνει τις συγκρίσεις. Πρέπει να πεισθεί τώρα να τα ξεχάσει όλα αυτά να μην τα βλέπει και να αφοσιωθεί σε αυτό που έχει να κάνει…









* ενα δάκρυ κύλησε...
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.530
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
MotoGP - Ο Marquez μιλά για τον Marquez: Κανείς δεν πίεσε την Honda!
Ξεκάθαρη η απόφαση της Honda λέει ο Marc

Ο Marc και η Honda δεν σταματούν να επαναλαμβάνουν πως δεν επηρέασε ο ένας τον άλλο. Χθες ο Alberto Puig εξήγησε τους λόγους της απόφασής τους απαντώντας σε ερωτήσεις. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει μία μερίδα του κοινού που πιστεύει πως αν δεν ήταν ο Marc Marquez στην Honda, ο Alex δεν θα ανέβαινε ποτέ στο HRC. Και για το επιχείρημα αυτό βασίζονται στο γεγονός πως καθυστέρησε πολύ να γίνει πρωταθλητής της Moto2 ενώ δεν είχε και την πορεία του Marc, που ήταν σαρωτική. Ξεχνάμε βέβαια πως η KTM ανεβάζει τον Binder στα MotoGP αλλά και από την άλλη η KTM δεν είναι HRC και η βαρύτητα των αποφάσεων δεν είναι η ίδια. Σε κάθε περίπτωση η Honda δεν χρειάζεται να πείσει κανέναν, δεν υπάρχουν «σύνδεσμοι οπαδών» δεν είναι ποδόσφαιρο τα MotoGP για να κρίνονται οι μεταγραφές με τους ίδιους όρους. Η απόφαση που πήραν είναι για να κερδίζουν και να έχουν καλά αποτελέσματα και είναι τα αποτελέσματα που θα φανερώσουν αν έπραξαν καλά ή όχι. Από εκεί και πέρα, ο Marc θέλησε να δώσει την δική του απάντηση, την οποία επαναλαμβάνει συνέχεια από την FP1 της Valencia, πριν δηλαδή ανακοινωθεί το όνομα του Alex, σχετικά με την απόφαση της Honda…

"Θα προτιμούσα τον αδερφό μου σε άλλο box!"

«Την επόμενη χρονιά ο πρωταθλητής της Moto2 θα είναι στην ίδια ομάδα με εμένα και ανταγωνιστής μου ταυτόχρονα. Είναι όμως και αδερφός μου. Σίγουρα χαίρομαι για την δική του εξέλιξη, είμαι περήφανος για εκείνον, όμως στο τέλος είναι άλλος ένας αντίπαλος.

Θα είναι μία περίεργη κατάσταση. Η Honda αναγκάστηκε να πάρει μία δύσκολη απόφαση σε κρίσιμη στιγμή. Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, έψαχνε να βρει αναβάτη που δεν είναι καθόλου εύκολο. Μία από τις επιλογές της ήταν και ο πρωταθλητής της Moto2. (Όποιος κι αν ερχόταν) Θα γίνει ο ανταγωνιστής μου και θα είμαστε στην ίδια ομάδα, δεν θα είναι καθόλου εύκολα τα πράγματα. Πολλοί αναβάτες φοβούνται να έρθουν στο Box του HRC γιατί ξέρουν πως θα γίνουν οι αναπόφευκτες συγκρίσεις. Για αυτό και αποφάσισα πως δεν θα πιέσω καθόλου. Μηδέν προς κάθε κατεύθυνση. Ούτε την Honda επηρέασα, ούτε όμως και στον αδερφό μου έδωσα κάποια συμβουλή ή τον πίεσα να πάρει κάποια απόφαση. Θέλει να το κάνει και το σέβομαι. Η πίεση για αυτόν θα είναι μεγάλη γιατί η σύγκριση θα είναι αναπόφευκτη. Ωστόσο δεν είναι το αποτέλεσμα αυτό που μετρά για εκείνον, θα πρέπει να βελτιωθεί, θα πρέπει να δοκιμάσει πράγματα και θα έχει τους δικούς του μηχανικούς και το δικό του γκαράζ για να ασχοληθεί αποκλειστικά.

Ελπίζω να καταφέρει να διαχειριστεί αυτή την πίεση. Η οποία και θα είναι μεγάλη. Στο τέλος όμως θα πρέπει να καταλάβει πως είναι η πρώτη του σεζόν. Είναι ο πρωταθλητής της Moto2 και βρέθηκε σε μία πολύ ιδιαίτερη περίπτωση όταν ο Lorenzo παραιτήθηκε του συμβολαίου του και αποσύρθηκε ανοίγοντας μία θέση και αναγκάζοντας την Honda να βρει μία λύση σε πολύ λίγο χρόνο. Πρέπει όλα αυτά να τα καταλάβει, όπως και το γεγονός πως ο πρώτος αναβάτης της ομάδας θα παλεύει κάθε Κυριακή για την νίκη, θα υπάρχει διαφορά και απόσταση.

Όταν όμως είσαι ο πρωταθλητής της Moto2 και το HRC έρχεται σε εσένα, δεν λες όχι. Ό,τι και να είναι απέναντί σου, δεν λες όχι σε μία τέτοια ευκαιρία.





Πρέπει να απολαύσεις την ευκαιρία και να δώσεις το 100% και να αποδείξεις τον εαυτό σου.

Ναι, θα δώσω συμβουλές στον αδερφό μου. Όμως μέσα στην πίστα είναι κανείς μόνος του, και θα είναι δύσκολο. Η Honda είναι η δυσκολότερη μοτοσυκλέτα για έναν νέο αναβάτη. Από την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα, όλα είναι δύσκολα. Για κάποιον που ανεβαίνει από την Moto2, μία Suzuki ή Yamaha θα ήταν πολύ πιο εύκολη οι κινητήρες τους αποδίδουν τελείως διαφορετικά.

Ο Lorenzo, ο Crutchlow και ο Nakagami δυσκολεύονται! O Zarco ήταν ΟΚ στην σέλα της, σε ευνοϊκές πίστες, εντάξει στην Valencia δεν ήταν δικό του το φταίξιμο, αλλά ναι το συμπέρασμα είναι πως θα είναι δύσκολα για όποιον έρθει. Ιδιαίτερα όταν σου λένε πως ήρθε η ώρα να αποδείξεις τον εαυτό σου, πάνω στην Honda. Θα δώσω όσες συμβουλές πιστεύω πως πρέπει, όμως από εκεί και πέρα ο στόχος μου είναι 100% να κερδίσω το πρωτάθλημα και για να το κάνω αυτό πρέπει να μείνω συγκεντρωμένος στην δική μου πλευρά του γκαράζ.

Για την οικογένειά μας είναι ένα όνειρο. Θα ήθελα όμως τον Alex να είναι σε άλλη ομάδα, ώστε να είμαστε τελείως ξεχωριστά. Η Honda όμως ήθελε να φέρει τον παγκόσμιο πρωταθλητή της Moto2, και τους είπα πως δεν έχω πρόβλημα. Αυτή ήταν η ερώτηση της Honda! Αν έχω πρόβλημα να έρθει ο Alex στην ομάδα και όχι το ανάποδο, (να τους πως εγώ να τον πάρουν). Φυσικά και δεν θα έλεγα όχι στον αδερφό μου. Και από μία πλευρά λέω στον εαυτό μου πως είναι υπέροχο και φοβερό, δύο αδέρφια στο HRC πράγμα που μπορεί να μην ξανά γίνει ποτέ στην ιστορία. Από την άλλη θα προτιμούσα να είναι σε άλλο box. Και για τον κόσμο κυρίως που δεν θα σταματήσει να κάνει τις συγκρίσεις. Πρέπει να πεισθεί τώρα να τα ξεχάσει όλα αυτά να μην τα βλέπει και να αφοσιωθεί σε αυτό που έχει να κάνει…









* ενα δάκρυ κύλησε...
Αφού τα πιστεύει ο ίδιος που τα λέει, τότε εμείς είμαστε περιττοί. Αλλά όχι βλάκες κύριε ΜΜ93
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/11_Νοέμβριος/2/vinales.jpg

Valencia Test Ημ. 2: Τελικοί χρόνοι!
Ο Vinales μπροστά από το δίδυμο της Petronas

Ολοκληρώθηκε και η δεύτερη – και τελευταία – ημέρα δοκιμών για τους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας στην πίστα Ricardo Tormo της Valencia.

Ο Maverick Vinales φεύγει με τον καλύτερο χρόνο, όντας και ο μόνος που κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1:30.

Ο Ισπανός κράτησε πίσω του το δίδυμο της ομάδας της Petronas, με τον Fabio Quartararo να μένει για ένα δέκατο μπροστά από τον Franco Morbidelli.

Την 4η θέση πήρε ο Cal Crutchlow και ήταν η καλύτερη Honda σήμερα, μπροστά από τους Joan Mir και Alex Rins, τους δυο πιλότους της Suzuki.

Εφτά δέκατα από την κορυφή έμεινε ο Marc Marquez, που δεν κυνήγησε το χρόνο στο τέλος, όπως και ο Valentino Rossi.

Ο Vale δούλεψε περισσότερο στο ρυθμό του και πήρε την 8η θέση, ενώ ανάμεσα σ’ αυτόν και τον Marc ήταν η KTM του Pol Espargaro.

Ο Jack Miller, με την GP19 του, ήταν η καλύτερη Ducati σήμερα και ήταν αυτός που έκλεισε τη δεκάδα των πρώτων, μπροστά από τον Andrea Dovizioso.

  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/11_Νοέμβριος/2/yamaha_rossi.jpg

Rossi: Η Yamaha δουλεύει σωστά!
Δεν έχουμε τη σύγχυση του παρελθόντος

Το τεστ στην Valencia ολοκληρώθηκε και ο Valentino Rossi είχε πολύ καλή διάθεση, έχοντας δοκιμάσει τη νέα M1, με τον καινούργιο κινητήρα και τα νέα ηλεκτρονικά.

«Ένοιωθα πολύ καλά από την πρώτη στιγμή μαζί της. Ήταν θετικό τεστ και το πιο σημαντικό ήταν ότι είχα καλό ρυθμό με τα φθαρμένα ελαστικά».

Στο τεστ της Valencia είχε και την πρώτη του επαφή με τον νέο του αρχιμηχανικό, τον Davide Munoz.

«Τα πήγαμε αμέσως καλά. Η πρώτη επαφή ήταν καλή, αλλά προφανώς θέλουμε χρόνο. Δεν με εξέπληξε, τον ήξερα άλλωστε».

«Θα έχει αρκετό χρόνο το χειμώνα. Σίγουρα θα μάθει και τους αυτοματισμούς μας… το θέμα είναι ότι μαζί του έχω νέο κίνητρο!»

Τον ρώτησαν για τα δυο μεγάλα προβλήματα της Μ1, την τελική και την πρόσφυση στον πίσω τροχό και πως αντιμετωπίστηκαν με τη νέα μοτοσυκλέτα.

«Η Valencia δεν είναι η κατάλληλη πίστα για τέτοιες εκτιμήσεις. Άλλωστε αυτός δεν θα είναι ο τελικό κινητήρας. Θα έχουμε μια εξέλιξή του στην Sepang».

«Πάντως φαίνεται ότι τα πράγματα είναι καλύτερα ήδη. Η διαφορά με τους αντιπάλους μας, στην τελική ταχύτητα, παραμένει μεγάλη, αλλά τη μειώνουμε».

Όσο για το πλαίσιο, υπογράμμισε:

«Δεν ήταν προτεραιότητα, αλλά δουλέψαμε και σ’ αυτό για να βελτιώσουμε την ευστάθεια και την ακρίβειά μας όταν μπαίνουμε στις στροφές».

«Το θέμα για μένα είναι ότι η Yamaha δουλεύει και αυτό είναι θετικό. Πάνω απ’ όλα όμως το κάνουν σωστά. Δεν υπάρχει η σύγχυση του παρελθόντος».

«Πέρυσι είχαμε 2-3 κινητήρες για να διαλέξουμε. Τώρα είναι ένας και τον εξελίσσουμε συνεχώς. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά».

Αιντε ωρε γιατρε μου BikeBikeBikeBike
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/11_Νοέμβριος/2/ιαννονε.jpg

Έξαλλος ο Iannone: Είστε όλοι τρελοί;
Θα είχα σκοτωθεί με 300χλμ/ώρα στον τοίχο!


Το συγκεκριμένο περιστατικό έκανε τον Andrea Iannone να χάσει την υπομονή του και να φωνάζει έξαλλος στους μηχανικούς και τους ανθρώπους της Aprilia.

Ήταν στο χτεσινό τεστ της Valencia, όταν ο Ιταλός – αφού φόρεσε καινούργια ελαστικά – βγήκε και πάλι στην πίστα.

Στην ευθεία όμως, η μοτοσυκλέτα του και συγκεκριμένα ο κινητήρας αντιμετώπισε πρόβλημα και άρχισε να πιάνει φωτιά.

Ο ίδιος αντέδρασε ψύχραιμα και την εγκατέλειψε, ενώ ένας κριτής ήρθε για να σβήσει τη φωτιά.

Όμως αυτό που ακολούθησε ήταν κάτι πρωτόγνωρο, ακόμα και στο γκαράζ της Aprilia που και φέτος έχει αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα με τη μοτοσυκλέτα της.

Ο Iannone επέστρεψε και… ποιος τον είδε και δεν τον φοβήθηκ!

«Αρκετά…! Τέλειωσα… Είστε όλοι τρελοί… τρελοί! Τέλος για σήμερα! Θα είχα σκοτωθεί στον τοίχο με 300χλμ/ώρα. Σας το είπα δέκα φορές ότι η μοτοσυκλέτα δεν δουλεύει… δεν δουλεύει!»

Κι όλα αυτά μπροστά στον έκπληκτο Romano Albesiano που δεν ήξερε τι να κάνει και πώς να αντιδράσει…

https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/11_Νοέμβριος/2/iannone.jpg?w=725https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/11_Νοέμβριος/2/iannone_2.jpg?w=725
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/11_Νοέμβριος/75576502_2967937443233934_6033641577216212992_o.jpg

Τέλος ο Abraham από το MotoGP
Ο Zarco από αύριο στη θέση του!

Η καριέρα του Τσέχου αναβάτη στο MotoGP, όπως ανακοινώθηκε επίσημα τερματίστηκε, όμως τι συνέβη μέχρι ο Abraham και η Avintia να “σπάσουν” το συμβόλαιο που βρισκόταν σε ισχύ

Η επίσημη ανακοίνωση προήλθε από το γραφείο τύπου της πίστας του Brno, που ως γνωστόν ανήκει στον πατέρα του Karel Abraham Jr., Karel Abraham Sr., ιδιοκτήτη και της ομάδας AB Motoracing η οποία συμμετείχε στα πρωταθλήματα 125, 250, Moto2 και MotoGP από το 2006 έως το 2015.

Το “διαζύγιο” με την ομάδα ήρθε μετά από ένα email το οποίο του ανακοίνωνε πως δεν μπορεί να πάρει μέρος στις δοκιμές της Jerez που ξεκινούν την Δευτέρα 25 Νοεμβρίου.

Σε συνομιλία που είχε με θαυμαστές του είπε πως είχε συμβόλαιο με την Reale Avintia και για το 2020, αλλά την Παρασκευή 22/11 δέχθηκε ένα email που του ανακοίνωνε την λήξη του συμβολαίου του. Ο τρόπος δεν άρεσε στον Abraham ο οποίος θα ήθελα τουλάχιστον να συναντηθεί με τους ανθρώπους της ομάδας.

Στη συνέχεια υποστήριξε πως η ομάδα ταλανίζεται από οικονομικά προβλήματα και πως αρκετοί από τους μηχανικούς δεν ταξίδεψαν στην Μαλαισία επειδή ήταν απλήρωτοι. Από την μεριά της η Avintia κατηγόρησε τον Abraham πως δεν έχει πληρώσει το συμφωνηθέν ποσό χορηγίας. Οπότε επιβεβαιώνεται πως ο Abraham για να τρέχει με την ομάδα στην κορυφαία κατηγορία έφερνε χορηγούς, άρα χρήματα.

Πως φτάσαμε ως εδώ; Ξένες ιστοσελίδες που ασχολούνται με το MotoGP, αναφέρουν πως η Avintia δέχθηκε έντονες πιέσεις από την Ducati, την Dorna και τον promoter του γαλλικού GP, ώστε o Johann Zarco να πάρει την θέση του Abraham.

Αν και ο Γάλλος είχε δηλώσει πως η Avintia δεν είναι ανταγωνιστική ομάδα, φαίνεται να πείστηκε από την ίδια την Ducati, που τον προορίζει για εργοστασιακό αναβάτη το 2021, να συμμετέχει στο πρώραθλημα με την δορυφορική ομάδα της. Αναμένουμε την επισημοποίηση της συνεργασίας του Zarco με την Avintia και πολύ πιθανό σύντομα να τον δούμε και στην σέλα μιας Ducati, μετά από τις Yamaha, KTM και Honda.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Σε ενα άρθρο που διάβασα ,ο ίδιος ο abraham έλεγε πως
- αν θέλει ο zaeco να τρέξει με την avintia,να φέρει 5.000.000€


« Όπως όλοι γνωρίζουν, ο Tito και εγώ “βάζουμε” χρήματα στην ομάδα. Και δεν είμαι σίγουρος ότι ο Johann μπορεί να το κάνει. Δεν ξέρω αν έχει χορηγούς ή όχι. Φυσικά, αν έχει χορηγό 5 εκατομμυρίων ευρώ, μπορεί να έρθει αμέσως στην Avintia». κατέληξε ο Karel Abraham



https://www.bikerspirit.net/main/o-...ucati-avintia-to-2020-ti-scholiase-o-abraham/
 
Τελευταία επεξεργασία:

kalampokas

member
Δημοσιεύσεις
1.040
Περιοχή
Κυψέλη
Μοτοσυκλέτα
"Σούζυ" GsxF 650 "Σκλάβος" Cbf 125
Όνομα
Θανάσης
Περιοχή
Κυψελάρα πάουα
όμορφος κόσμος, αγγελικά πλασμένοςGreeting

"Δεκαετίες πριν η συμμετοχή σε έναν αγώνα των MotoGP ήταν το ευκολότερο πράγμα του κόσμου, για έναν αγώνα ήταν πράγματι έτσι, ήταν κάτι που μπορούσε να γίνει. Και τώρα το να πάρεις μέρος στο πρωτάθλημα είναι κάτι που μπορεί να γίνει, χωρίς να σε προετοιμάζουν από τεσσάρων ετών σαν τον Marquez ή τον Rossi, και χωρίς οι γονείς σου να πουλήσουν όλα τους τα υπάρχοντα και να μένουν σε τροχόσπιτο, όπως έγινε με τον Stoner. Δηλαδή ακριβώς αυτό χρειάζεται, χρήματα και μάλιστα πολλά, τα οποία αυτός που δεν έχει προοπτική να γίνει ο επόμενος παγκόσμιος, τα δίνει γιατί του περισσεύουν. Σε κάθε αγώνισμα μοτοσυκλετιστικό, από το Dakar μέχρι τα MotoGP, υπάρχουν αυτές οι ομάδες που θα είναι εκεί για να τους πληρώσεις και να τρέξεις. Η Avintia ήταν μία από αυτές και ο Abraham ένας καλός πελάτης."

https://www.motomag.gr/news/race-ne...o-ta-motogp-gia-na-anoixei-i-porta-ston-zarco
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Και η οικογένεια iannone είχαν αλυσίδα super market ,την έβγαλαν στο σφυρί για να κάνουν την καυλαντα του κανακάρη τούς
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/11_Νοέμβριος/Jerez_Test/Ημέρα_2/rossi.jpg

Rossi: Όταν χάνεις 10χλμ/ώρα στην Jerez
Τα πράγματα θα είναι πολύ πιο δύσκολα σε άλλες πίστες!

Μπορεί να μην κατάφερε να φτάσει την ταχύτητα του Maverick Vinales στις δοκιμές της Jerez, ωστόσο ο Valentino Rossi είναι αισιόδοξος.

Κι αυτό επειδή, όπως επισημαίνει στις δηλώσεις του, βοηθάει πάρα πολύ το γεγονός ότι ο ομόσταυλός του είναι τόσο γρήγορος και με δυνατό ρυθμό.

«Δουλέψαμε πολύ με τη νέα μοτοσυκλέτα και τη συγκρίναμε με την παλιά, σε μια πίστα διαφορετική από αυτή της Valencia».

«Δεν είχα άσχημη αίσθηση, αν και υπάρχουν ακόμα τομείς στους οποίους πρέπει να δουλέψουμε».

Το «αγκάθι» της τελικής, ωστόσο, παραμένει για την Yamaha και ο Rossi συμφωνεί με τα λεγόμενα του Vinales:

«Ο νέος κινητήρας είναι σε καλό δρόμο, αλλά η διαφορά με τους άλλους είναι πολύ μεγάλη».

«Κι όταν χάνεις 9-10χλμ/ώρα στην Jerez, τότε τα πράγματα θα είναι πολύ πιο δύσκολα σε πίστες με μεγαλύτερες ευθείες».

Και συνέχισε δίνοντας και πάλι τα εύσημα στον Maverick:

«Πάντα είναι φανταστικός στις δοκιμές και μπορεί και πιέζει περισσότερο από κάθε άλλον. Αυτό μας δείχνει ότι η μοτοσυκλέτα είναι καλή».

«Έτσι, από τη μια πλευρά είμαστε χαρούμενοι, από την άλλη πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι, μιας κι έχουμε πολλή δουλειά μέχρι την άλλη σεζόν».

«Χτες δουλέψαμε πολύ στις ρυθμίσεις κυρίως, αλλά δεν ήμουν πολύ χαρούμενος. Σήμερα, όμως, από το ξεκίνημα ένοιωθα καλά. Είμαι μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον πρώτο, αλλά πολύ πιο κοντά σε σχέση με χτες».

Η βροχή, βέβαια, τους χάλασε τα σχέδια χτες.

«Κρίμα για τον καιρό… είχαμε αρκετή δουλειά να κάνουμε και σήμερα. Τουλάχιστον δουλέψαμε λίγο στο βρεγμένο. Δεν ήταν και τόσο άσχημα».
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Πρεπει να υποκλινομαστε στο ταλεντο των οδηγων και το παθος των κατασκευαστων γιατι αυτη ειναι η ομορφια του motogp , ειτε μας ....ειτε δεν μας (και γω μεσα) .....!
Δυστυχως τις τελευταιες χρονιες μας κατσανε και τα δυο μαζι σε ενα team , το ταλεντο Marquez και το παθος Honda για ατελειωτες μικροβελτιωσεις ωστε να πλησιασουν και σε τελικη την Ducati , οσοι παρακολουθειτε τα επιτευγματα της θα εκπλαγειτε .....(torque differential meter στην μεταδοση του πισω τροχου) ... και μπραβο τους. Bcdefghg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΜΟΤΟGP 2020: Η ΠΟΛΛΗ ΒΙΑΣΥΝΗ ΒΛΑΠΤΕΙ

https://motosport.com.gr/…/1680-motogp-2020-i-polli-viasyni…

Είναι νωρίς ακόμα, αλλά κρατήστε αυτό: Ο Φαμπιό Κουαρταραρό δεν θα κερδίσει αγώνα εύκολα (αν και όταν κερδίσει) και δεν θα είναι ο κύριος διεκδικητής του τίτλου για το 2020. Αυτά από το MOTOSPORT σαν τολμηρή και πρόωρη πρόβλεψη, σε απάντηση στα όσα "διαφημιστικά" κυκλοφορούν και ακούγονται.

...Συνεχίστε την ανάγνωση
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/12_Δεκέμβριος/untitled folder/Andrea-Iannone-Suspended.jpg

Προσωρινός αποκλεισμός του Andrea Iannone
Απο την FIM Antidoping

FIM Grand Prix World Championship

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας Fédération Internationale de Motocyclisme (FIM) ειδοπολίησε τον Ιταλό οδηγό των Grand Prix Andrea Iannone ότι είναι προσωρινά αποκλεισμένος σύμφωνα με το Άρθρο 7.9.1 του κανονισμού Αντιντόπινγκ 2019 FIM Anti-doping Code (CAD). Η απόφαση για τον προσωρινό αποκλείσμό του κ. Andrea Iannone ήταν επιβεβλημένη μετά την αναφορά από την αναφορά του εργαστηρίου της WADA στην Kreischa b. Dresden (Γερμανία) που έγειξε ότι βρέθηκε ένα εξωγενές αναβολικό Exogenous Anabolic Androgenic Steroids (AAS) που βρίσκεται στη λίστα των απαγορευμένων ουσιών του 2019, σε ένα δείγμα που πάρθηκε από αυτόν στον Αγώνα της Σεπάνγκ στις 3 Νοεμβρίου του 2019.

Ο κ. Andrea Iannone έχει το δικαίωμα να ζητήσει ανάλυση του δεύτερου δείγματός του.

Η αναστολή των αγωνιστικών δραστηριοτήτων του κ. Andrea Iannone επιβάλεται προσωρινά από τις 17 Δεκεμβρίου του 2019. Μέχρι νεωτέρας απαγορεύεται η συμμετοχή του σε κάθε αγώνα μοτοσυκλέτας ή δραστηριότητα. Βάσει του άρθρου 7.9.3.2 CAD, ο κ. Iannone μπορεί να ζητήσει αναστολή του προσωρινού αποκλεισμού.

Λόγω του κώδικα World Anti-Doping Code και του FIM Anti-Doping Code, η FIM δεν μπορεί να δώσει οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία, μέχρι στιγμής.

Αυτή είναι η ανακοίνωση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας και περιμένουμε σύντομα την απάντηση του οδηγού.



https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/12_Δεκέμβριος/untitled folder/4931962_1130_andrea_iannone_positivo_antidoping.jpg

O Iannone δεν ανησυχεί για το doping
“Όλα τα τεστ ήταν αρνητικά”, δηλώνει

Ο Andrea Iannone απάντησε μέσω των social media στις κατηγορίες για το ότι βρέθηκε θετικός σε έλεγχο doping:

“Είμαι έκπληκτος γιατί δεν έχω πάρει κάτι επίσημο. Είμαι διαθέσιμος για περισσότερους ελέγχους”, δήλωσε.

Επίσης έγραψε:

“Δεν ανησυχώ και θέλω να καθησυχάσω τους οπαδούς μου και την Aprilia Racing.

Είμαι ανοικτός σε κάθε επιπλέον ανάλυση, αφού το θέμα πραγματικά με εκπλήσσει, επίσης επειδή δεν έχω ακόμη παραλάβει κάποια επίσημη επικοινωνία.

Τα προηγούμενα χρόνια και ακόμη και σε αυτήν τη σεζόν έχω κάνει συνεχή τεστ που προφανώς πάντα ήταν αρνητικά, έτσι έχω τη σιγουριά στη θετική κατάληξη αυτού του περιστατικού”.

Προφανώς – μόλις παραλάβει τα επίσημα αποτελέσματα του τεστ – θα ζητήσει εξέταση και του δεύτερου δείγματος, ελπίζοντας ότι θα διορθωθεί το ενδεχόμενο λάθος του πρώτου ελέγχου.

Διαφορετικά θα αντιμετωπίσει αποκλεισμό που μπορεί να φτάσει και τα 4 χρόνια.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


MotoGP: Οι διακοπές των αναβατών

Μετά τις τελευταίες δοκιμές και τις υπογραφές των νέων συμβολαίων οι αναβάτες πάνε διακοπές. Ας δούμε πως περνάνε οι πρωταγωνιστές της κορυφαίας κατηγορίας

Μπορεί να κοπιάζουν, να τραυματίζονται να ταξιδεύουν συνεχώς αλλά έχουν τα χρήματα να κάνουν διακοπές που οι περισσότεροι από εμάς ούτε καν ονειρευόμαστε. Μετά από 19 αγώνες, μπόλικους βρόντους και εξαντλητικές δοκιμές οι αναβάτες αναπαύονται πριν αρχίσουν να προετοιμάζονται για τη νέα σεζόν.

Ο Valentino Rossi, αν και ο μεγαλύτερος ηλικιακά, τελείωσε τελευταίος τις υποχρεώσεις του. Το αντίτιμο του να είσαι ο πιο δημοφιλής και ο καλύτερος όλων των εποχών και ταυτόχρονα να γεμίζεις τους τραπεζικούς σου λογαριασμούς με χρήματα πολλών χορηγών είναι βαρύ. Έτσι αφού ολοκλήρωσε τις δοκιμές σε Valencia και Jerez με την Yamaha, αποδέχθηκε την πρόκληση του Lewis Hamilton και πήρε την πρώτη θέση στον 12ωρο αντοχής αυτοκινήτων του Abu Dhabi. O “γιατρός” βρέθηκε στο Μεξικό με την σύντροφο του, Francesca Sofia Novello για “χαλάρωμα”.

Ο Marc Marquez βρίσκετε σε περίοδο αποκατάστασης μετά την εγχείρηση που έκανε στον δεξί του ώμο. Στην ίδια θέση βρισκόταν τέτοια εποχή και πέρσι, όταν είχε κάνει επέμβαση στον αριστερό ώμο. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής θέλει να είναι έτοιμος στις πρώτες δοκιμές του 2020 που θα γίνουν στη Sepang από τις 7 έως τις 9 Φεβρουαρίου και για αυτό ίσως να μην κάνει τις διακοπές που ίσως θα ήθελε.

Ο Aleix Espargaro “πετάχτηκε” μέχρι το Dubai με την σύζυγό του και τα δίδυμα παιδιά τους και απόλαυσε τη θάλασσα. Ο Ισπανός της Aprilia, που θα έχει τη νέα μοτοσυκλέτα του Noale στο τεστ του Φεβρουαρίου, επέστρεψε στην “κρύα” Ανδόρα και συνέχισε να γυμνάζεται συστηματικά.

Ο Fabio Quartararo συνεχίζει την προετοιμασία του για τη νέα σεζόν, αφού πρώτα παρακολούθησε από κοντά το τελευταίο Grand Prix της F1 στο Abu Dhabi. Εκεί αντάλλαξε κράνος με τον Charles Leclerc της Ferrari και συνέφαγε με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Lewis Hamilton.

O Alex Rins αφού συμμετείχε στα 100 χλμ των Πρωταθλητών στο ράντσο του Rossi, επέστρεψε στην Ανδόρα, όπου μένει μόνιμα με τη σύντροφό του και τα δύο τους σκυλιά και άρχισε εντατικό πρόγραμμα προετοιμασίας εν όψει 2020.

Μεταξύ Ανδόρας και Κατάρ ζει πλέον ο Maverick Vinales. Από τον Σεπτέμβριο βρίσκεται στην αραβική χώρα όπου συμμετέχει ενεργά στην ακαδημία motorsports της χώρας ενώ προετοιμάζεται για τη νέα σεζόν στις υπερσύγχρονης εγκαταστάσεις της πίστας του Losail.

Οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της Ducati, συμμετείχαν στις 8 Δεκεμβρίου στο φιλανθρωπικό αγώνα Motocross for Live. Dovizioso και Petrucci προπονούνται μαζί ακόμη και κατά την διάρκεια της σεζόν στο motocross.

O Jack Miller είναι σε διακοπές, αλλά άγνωστο που. Ο Cal Crutchlow απολαμβάνει την οικογενειακή θαλπωρή μαζί με τη σύζυγό του Lucy και την κόρη του Willow. Στο Λουγκάνο, όπου διαμένει μόνιμα τα τελευταία δύο χρόνια, βρίσκεται ο Andrea Iannone, ενώ ο Jorge Lorezno επέστρεψε από το Μπαλί και περιμένουμε με αγωνία τις ανακοινώσεις για την συνέχιση της εμπλοκή του στο MotoGP.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης


MotoGP: Οι διακοπές των αναβατών

Μετά τις τελευταίες δοκιμές και τις υπογραφές των νέων συμβολαίων οι αναβάτες πάνε διακοπές. Ας δούμε πως περνάνε οι πρωταγωνιστές της κορυφαίας κατηγορίας

Μπορεί να κοπιάζουν, να τραυματίζονται να ταξιδεύουν συνεχώς αλλά έχουν τα χρήματα να κάνουν διακοπές που οι περισσότεροι από εμάς ούτε καν ονειρευόμαστε. Μετά από 19 αγώνες, μπόλικους βρόντους και εξαντλητικές δοκιμές οι αναβάτες αναπαύονται πριν αρχίσουν να προετοιμάζονται για τη νέα σεζόν.

Ο Valentino Rossi, αν και ο μεγαλύτερος ηλικιακά, τελείωσε τελευταίος τις υποχρεώσεις του. Το αντίτιμο του να είσαι ο πιο δημοφιλής και ο καλύτερος όλων των εποχών και ταυτόχρονα να γεμίζεις τους τραπεζικούς σου λογαριασμούς με χρήματα πολλών χορηγών είναι βαρύ. Έτσι αφού ολοκλήρωσε τις δοκιμές σε Valencia και Jerez με την Yamaha, αποδέχθηκε την πρόκληση του Lewis Hamilton και πήρε την πρώτη θέση στον 12ωρο αντοχής αυτοκινήτων του Abu Dhabi. O “γιατρός” βρέθηκε στο Μεξικό με την σύντροφο του, Francesca Sofia Novello για “χαλάρωμα”.

Ο Marc Marquez βρίσκετε σε περίοδο αποκατάστασης μετά την εγχείρηση που έκανε στον δεξί του ώμο. Στην ίδια θέση βρισκόταν τέτοια εποχή και πέρσι, όταν είχε κάνει επέμβαση στον αριστερό ώμο. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής θέλει να είναι έτοιμος στις πρώτες δοκιμές του 2020 που θα γίνουν στη Sepang από τις 7 έως τις 9 Φεβρουαρίου και για αυτό ίσως να μην κάνει τις διακοπές που ίσως θα ήθελε.

Ο Aleix Espargaro “πετάχτηκε” μέχρι το Dubai με την σύζυγό του και τα δίδυμα παιδιά τους και απόλαυσε τη θάλασσα. Ο Ισπανός της Aprilia, που θα έχει τη νέα μοτοσυκλέτα του Noale στο τεστ του Φεβρουαρίου, επέστρεψε στην “κρύα” Ανδόρα και συνέχισε να γυμνάζεται συστηματικά.

Ο Fabio Quartararo συνεχίζει την προετοιμασία του για τη νέα σεζόν, αφού πρώτα παρακολούθησε από κοντά το τελευταίο Grand Prix της F1 στο Abu Dhabi. Εκεί αντάλλαξε κράνος με τον Charles Leclerc της Ferrari και συνέφαγε με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Lewis Hamilton.

O Alex Rins αφού συμμετείχε στα 100 χλμ των Πρωταθλητών στο ράντσο του Rossi, επέστρεψε στην Ανδόρα, όπου μένει μόνιμα με τη σύντροφό του και τα δύο τους σκυλιά και άρχισε εντατικό πρόγραμμα προετοιμασίας εν όψει 2020.

Μεταξύ Ανδόρας και Κατάρ ζει πλέον ο Maverick Vinales. Από τον Σεπτέμβριο βρίσκεται στην αραβική χώρα όπου συμμετέχει ενεργά στην ακαδημία motorsports της χώρας ενώ προετοιμάζεται για τη νέα σεζόν στις υπερσύγχρονης εγκαταστάσεις της πίστας του Losail.

Οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της Ducati, συμμετείχαν στις 8 Δεκεμβρίου στο φιλανθρωπικό αγώνα Motocross for Live. Dovizioso και Petrucci προπονούνται μαζί ακόμη και κατά την διάρκεια της σεζόν στο motocross.

O Jack Miller είναι σε διακοπές, αλλά άγνωστο που. Ο Cal Crutchlow απολαμβάνει την οικογενειακή θαλπωρή μαζί με τη σύζυγό του Lucy και την κόρη του Willow. Στο Λουγκάνο, όπου διαμένει μόνιμα τα τελευταία δύο χρόνια, βρίσκεται ο Andrea Iannone, ενώ ο Jorge Lorezno επέστρεψε από το Μπαλί και περιμένουμε με αγωνία τις ανακοινώσεις για την συνέχιση της εμπλοκή του στο MotoGP.
Φτωχαδακια......
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Οι μισθοί των ανθρώπων του paddock!
Τι έσοδα έχουν αρχιμηχανικοί, τηλεμετρίστες, μηχανικοί;

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο ανέβασε το «αδελφό» gpone.com, αναφορικά με τους μισθούς που παίρνουν οι άνθρωποι του paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Πρώτα διαβάζουμε για τους αρχιμηχανικούς, οι αμοιβές των οποίων κυμαίνονται από 40.000 το χρόνο, μέχρι και 130.000€!

Φυσικά ο αρχιμηχανικός είναι ένα βασικό συστατικό της επιτυχίας μέσα στην πίστα του αναβάτη και οι πιο επιτυχημένοι εξ αυτών αμείβονται πλουσιοπάροχα.

Όπως για παράδειγμα ο Santi Hernandez, ο αρχιμηχανικός των επιτυχιών του Marc Marquez που είναι και αρκετά νέος σε ηλικία.

Από την άλλη υπάρχουν αρχιμηχανικοί όπως ο Ramon Forcada, με πλούσια εμπειρία στο χώρο του paddock όλα αυτά τα χρόνια.

Για τους τηλεμετρίστες οι ετήσιες αμοιβές ξεκινούν από τα 35.000€ και μπορεί να φτάσουν έως και 80.000€ το χρόνο!

Αυτοί έχουν το δύσκολο αλλά και πολύ καίριο ρόλο του να «μεταφράζουν» όλο τον όγκο των δεδομένων που λαμβάνει μια μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια ενός GP.

Κάποιες φορές είναι συχνό το φαινόμενο ακόμα και οι τηλεμετρίστες να συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης ενός αναβάτη, εντοπίζοντας που χωλαίνει.

Άρα και η αμοιβή τους δεν πρέπει να ξενίζει και τόσο, δεδομένου ότι και ο δικός τους ρόλος είναι πολύ σημαντικός.

Τέλος περνάμε στους μηχανικούς κάθε ομάδα. Αυτούς που ολοκληρώνουν τα γρανάζια μιας καλοδουλεμένης «μηχανής» που παλεύει για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Οι μηχανικοί είναι πολλές φορές πιο έμπιστοι για τους οδηγούς ακόμα κι από τον αρχιμηχανικό που φεύγει κι έρχεται.

Οι μηχανικοί είναι αυτοί που ετοιμάζουν τη μοτοσυκλέτα, που τη βγάζουν στην πίστα και που το παραμικρό δικό τους λάθος μπορεί να στοιχίσει ένα σοβαρό τραυματισμό.

Οδηγοί όπως ο Valentino Rossi επί παραδείγματι, έχουν σχεδόν το ίδιο επιτελείο μηχανικών από τα πρώτα του χρόνια στα 500cc, το 2000 και μετά!

Και φυσικά όταν αλλάζουν ομάδα επιδιώκουν να φέρουν και πάλι, στη νέα τους στέγη, τους ανθρώπους που ξέρουν και εμπιστεύονται. Και πολλές φορές το καταφέρνουν.

Ο μισθός τους κατά μέσο όρο είναι από 25.000€ έως και 70.000€ το χρόνο, ενώ παραπάνω κερδίζουν οι μηχανικοί των αναρτήσεων.

Πολλές φορές είναι και αυτοί μέλη της ομάδας, ή έρχονται ως βοηθοί από την Ohlins, τη Showa ή την WP. Αυτοί βγάζουν περισσότερα χρήματα από έναν απλό μηχανικό, με το μισθό τους να ξεκινά από 40.000€.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι υπεύθυνοι Τύπου των ομάδων είναι ίσως η λιγότερα καλοπληρωμένοι άνθρωποι του paddock.

Πολλοί είναι ικανοποιημένοι με 30.000€ το χρόνο και αν τα παραπάνω νούμερα σας φαίνονται υπερβολικά, ξανασκεφτείτε το!

Τα ποσά αυτά, τα πραγματικά ποσά, είναι κατά πολύ χαμηλότερα καθώς δεν περιλαμβάνουν κρατήσεις, φόρους και – κυρίως – τις συνεχείς μετακινήσεις.

Τα κόστη διαμονής, τα εισιτήρια και πάνω απ’ όλα την ταλαιπωρία που υφίστανται οι περισσότεροι άνθρωποι του paddock.

Δεν έχουν την πολυτέλεια να μένουν σε πανάκριβα ξενοδοχεία με όλες τις ανέσεις, όπως αρκετοί οδηγοί της μεγάλης κατηγορίας, ή να ταξιδεύουν σε υπερατλαντικά ταξίδια business class.

Οι θυσίες που κάνουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν φαίνονται και σπάνια τις αποτυπώνει η κάμερα. Για να μην μιλήσουμε για τις μικρότερες κατηγορίες…
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


ΕΚΤΑΚΤΟ: Συμφώνησε με Quartararo η Yamaha!
Ο Γάλλος στη θέση του Rossi!

Τελικά δεν πέρασαν παρά λίγα λεπτά της ώρας απ’ όταν γράφαμε για τις έντονες φήμες ότι ο Fabio Quartararo θα πάρει τη θέση του Valentino Rossi.

Αυτό επισημοποιήθηκε με σχετικό Δελτίο Τύπου πριν από λίγο, με το οποίο ανακοινώνεται η συμφωνία ανάμεσα σε Yamaha και Fabio Quartararo.

Έτσι ο Γάλλος θα πάρει τη θέση του Rossi στην εργοστασιακή ομάδα, με την Yamaha να γίνεται η πρώτη ομάδα που κλείνει το δίδυμό της για τις σεζόν 2021 και 2022.

Ο Fabio υπέγραψε διετές συμβόλαιο το οποίο θα έχει ισχύ από τη νέα σεζόν.

«Είμαστε χαρούμενοι που ο Fabio θα είναι μαζί μας, στην εργοστασιακή ομάδα», σχολιάζει το αφεντικό του Αγωνιστικού Τμήματος, ο Lin Jarvis.

«Τα αποτελέσματά του ήταν καταπληκτικά και οι 6 poles με τα 7 βάθρα αποδεικνύουν ξεκάθαρα για τι εκπληκτικό οδηγό μιλάμε».

«Το να έρθει στην εργοστασιακή ομάδα ήταν το αμέσως επόμενο λογικό βήμα. Μπορεί να είναι μόλις 20 ετών, όμως έχει ήδη δείξει ωριμότητα».

Είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έφερε τον νεαρό για να «χτίσει» πάνω του ώστε να επιστρέψει και πάλι στο δρόμο των επιτυχιών και στον Τίτλο.

Τώρα το θέμα είναι τι θα γίνει στην περίπτωση του Valentino Rossi, ο οποίος έχει μπροστά του δυο επιλογές: ή θα πάει στην Petronas ή θα σταματήσει.

Θεωρητικά θα μπορούσε να πάει και σε άλλη ομάδα, αλλά θεωρείται μάλλον απίθανο να φύγει από την Yamaha για άλλο εργοστάσιο.


Δεν πειραζει οπου και να πας εμεις θα σε γουσταρουμε PraisingPraising
 
Top Bottom