Meeting With John Rambo..(Vietnam-Cambodia-Laos 2016-2017)

ΙΛΙΟΝ
13-12-16 ΚΥΡΙΑΚΗ (VIE-Da Nang-Ντα Νανγκ 94χιλ Ngoi Nha Xanh Hotel 17e)

Λόγο βροχής χθες, αλλά και σήμερα προνοήσαμε να κλείσουμε οδηγό με αμάξι για να δούμε κάποια σημαντικά αξιοθέατα, μέσα και λίγο έξω από Χουέ. Όντως ρίχνει καρέκλες και με μηχανάκι θα ήταν δύσκολο και χωρίς νόημα. 60 ευρώ δώσαμε για να έρθει οδηγός και να μας πάει. Έχουμε παραδώσει τα δωμάτια και αφήνουμε τα πράγματα στην ρεσεψιόν, μιας και θα φύγουμε μετά από εδώ. Πρώτος σταθμός το Μαυσωλείο Της Δυναστείας Khai Dinh.

Δέκα χιλιόμετρα και φτάσαμε!!!

INFO:
Ο τάφος του Khải Định, επίσημα Ausng Μαυσωλείο, βρίσκεται στο βουνό Chau Chu κοντά στο Huế του Βιετνάμ. Χτίστηκε για τον Khải Định, τον δωδέκατο αυτοκράτορα της δυναστείας Nguyễn. Χτίστηκε από το 1920 έως το 1931 και χρειάστηκε 11 χρόνια για να ολοκληρωθεί..

12 πέτρινα αγάλματα που αντιπροσωπεύουν τους φύλακες του Αυτοκράτορα!!!

Χλιδή ο τάφος του Αυτοκράτορα!!!

Φεύγουμε για να πάμε σε έξι χιλιόμετρα από εδω στο Μαυσωλείο Της Δυναστείας Tu Duc..

INFO:
Ο τάφος του Tự Đức, επίσημα το Μαυσωλείο Khiêm, βρίσκεται στο Huế του Βιετνάμ. Είναι χτισμένο για τον αυτοκράτορα Nguyễn Tự Đức και χρειάστηκε τρία χρόνια για την κατασκευή του από το 1864-1867. Χωρίζεται σε μια περιοχή ναών και μια περιοχή τάφων..

Ο θρόνος!!!

Ο θρόνος μεταφοράς του!!!

Τελευταία επεξεργασία:

ΙΛΙΟΝ
Με τις ομπρέλες ανά χείρας βγαίνουμε στους εξωτερικούς χώρους και πάμε στον τάφο του..

Η λίμνη Pavillon..

Και ο Τάφος!!!

Τέλος και από εδώ και πάμε στο τρίτο και τελευταίο αξιοθέατο εννέα χιλιόμετρα από εδώ Τον Ναό Παγόδα Thien Mu..

INFO:
Η παγόδα της Ουράνιας Κυρίας είναι ένας ιστορικός ναός στην πόλη Huế στο Βιετνάμ. Η εμβληματική επταώροφη παγόδα της θεωρείται ως το ανεπίσημο σύμβολο της πόλης και ο ναός αποτέλεσε συχνά αντικείμενο λαϊκών ποιημάτων ca dao για τον Huế. Η παγόδα κάθεται στο λόφο Hà Khê, βρίσκεται δίπλα στον ποταμό Perfume..

Θέα προς τον Perfume River..

Βροχή με το τουλούμι!!!

Φεύγουμε από εδώ και επιστροφή στο ξενοδοχείο. Φορτώνουμε πράγματα στα μηχανάκια, ευτυχώς έχει κόψει, φοράμε ότι έχουμε σε αδιάβροχα, νάιλον σακούλες, και προφυλακτικά, ( τα αγόρασε ο Θωμάς από φαρμακείο όπου σκιάχτηκαν λίγο..) για να καλύψουμε κινητά τηλέφωνα για χρήση GPS, και φύγαμε..

Με τον QL1A και μπόλικη βροχή που δεν την γλυτώσαμε τελικά μετά από 100χιλ περίπου φτάνουμε λίγο πριν νυχτώσει κουρασμένοι στο ξενοδοχείο. Απλώνουμε τα πάντα για να στεγνώνουν, και έξω για φαγητό. Λόγο ότι έριχνε τουλούμια μπήκαμε σε ότι ποιο κοντινό βρήκαμε να φάμε. επιστροφή στο ξενοδοχείο μιλώντας στην ρεσεψιόν για να μας βρει οδηγό αύριο για να δούμε κάποια αξιοθέατα. Ναι δυστυχώς βρισκόμαστε στην βροχερή περίοδο και ρίχνει κάθε μέρα..

Ilias vara

wolf
2.875
θεσσαλονικη
VARADERO MK3
ΗΛΙΑΣ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ
Να γιατί πρέπει την επόμενη φορά να σε πάρω μαζί μου
Στη hue εγώ με τον Νίκο μόνο στα μπαρ πήγαμε όταν έβρεχε και πίναμε μπυρες .σιγά μην πληρώναμε οδηγό να μας τρέχει στους πεθαμένους abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk

Να γιατί πρέπει την επόμενη φορά να σε πάρω μαζί μου

Εμ φιλαράκι τι να σε κανω:D Είμαι σίγουρος όσα δώσαμε στον οδηγό τά ήπιατε σε μπύρεςabcdefghg

ΙΛΙΟΝ
14-12-16 ΔΕΥΤΕΡΑ (VIE-Da Nang-Ντα Νανγκ 110χιλ Ngoi Nha Xanh Hotel 30e)

Αφού φάγαμε πρωινό ο οδηγός μας περίμενε για να μας πάει στα σημαντικότερα αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής. Ξεκινάμε για το πρώτο Τα Μαρμάρινα Βουνά!!

12χιλ μόλις και φτάσαμε. Λίγο πριν απαραίτητη στάση σε ένα εργαστήρι μαρμαρογλυπτικής, όπου ενδίδετε η περιοχή γύρω από εδώ.

Μιλάμε για απίστευτες κατασκευές από μάρμαρο!!!

Δεν έχω λόγια!!!

Πολύ κοντά από εδώ και φτάσαμε.

INFO:
Το Marble Mountains είναι ένα σύμπλεγμα πέντε μαρμάρινων και ασβεστολιθικών λόφων που βρίσκονται στην περιοχή Ngũ Hành Sơn, νότια της πόλης Ντα Νανγκ στο Βιετνάμ. Τα πέντε βουνά πήραν το όνομά τους από τα πέντε στοιχεία: Kim (μέταλλο), Thuy (νερό), Moc (ξύλο), Hoa (φωτιά) και Tho (γη).

Ο καθαρός, πορώδης ασβεστόλιθος των βουνών είναι διάτρητος από σπηλιές και σήραγγες, οι οποίες είναι εξοπλισμένες με εντυπωσιακά βουδιστικά και ινδουιστικά ιερά. Από τα πέντε βουνά, μόνο το όρος Το Thuy είναι προσβάσιμο στους τουρίστες. Έχει την υψηλότερη κορυφή και μια εκπληκτική, πανοραμική θέα στην ακτή, το Ναν Νανγκ και τα άλλα μαρμάρινα βουνά.

Ψηλά στο Όρος To Thuy διακρίνεται ο Ναός Παγόδα..

Έχει σκαλοπάτια να ανέβεις αλλά και ασανσέρ. Επιλέγουμε το δεύτερο για ποιό γρήγορα..

Μοναδική θέα στη θάλασσα και στην παραλία Non Nuoc.

Non Nuoc Παγόδα και Βουδιστικός Ναός..

Ανεβαίνουμε ποιο ψιλά που έχει σπήλαιο και Ναό.

Σουπερ!!!

Και σπήλαιο αναρρίχηση!!!

Κόσμος πολύς εδώ αλλά είναι όμορφα!!! Επιστρέφουμε και Ναοί Παγόδες μπροστά μας..

Και βούδες..

Επόμενος σταθμός ένα μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO το My Son. Ένα σύμπλεγμα Ινδουιστικών Ναών εγκαταλειμμένων και μερικώς κατεστραμμένων. 45χιλ περίπου θέλουμε και ξεκινάμε. Πολύ σύντομα όμως το πρώτο εμπόδιο. Από τις συνεχές βροχές και αφού έβρεχε σερί από χθες πέφτουμε σε πλημμυρισμένους και απροσπέλαστους δρόμους.

Ο οδηγός λέει ότι ξέρω και άλλον δρόμο και πάμε. Βλέποντας όμως το πολύ νερό δίπλα μας στα χωράφια, που ήταν σαν λίμνη απογοήτευση..

Και ναι όντως κλειστός και αυτός ο δρόμος!!!

Δεν υπάρχει άλλη προσέγγιση, και ο οδηγός λέει ότι αφού από εδώ έχει τόσο νερό και εκεί δεν θα είναι επισκέψιμο!!! Εντάξει τι να κάνουμε απογοήτευση ποιο πολύ για τα παιδιά που φεύγουν και δεν θα το δουν. Εμείς μετά από ενάμιση μήνα εδώ θα είμαστε ξανά να το επισκεφτούμε, που δεν θα έχει και βροχές. Πίσω λοιπόν για το τρίτο προορισμό την Αρχαία Πόλη Χοι Αν όπου συγκαταλέγεται και αυτή στα Μνημεία Της UNESCO..

Φτάνουμε και παρκάρουμε σε παρκινγκ. Πρέπει να περπατήσουμε προς το κέντρο που το διασχίζει ποτάμι, γιατί δεν επιτρέπονται αμάξια. Μόνο μηχανάκια ποδήλατα πεζοί. Δίνουμε ραντεβού με τον οδηγό στο ίδιο σημείο μετά από κάνα τρίωρο για να δούμε λίγο την πόλη. Αν και με τέτοιες συνθήκες με βροχή δεν ξέρω αν θα δούμε πολλά.

Παρόλο την βροχή γεμάτη από τουρίστες η πόλη λιμάνι..

Πανέμορφα δεν έχουμε λόγια..

Βουδιστικοί Ναοί.

Κουκλίστικα μαγαζάκια..

ΙΛΙΟΝ
Συνεχίζουμε προς την αγορά και αντικρίζουμε αυτό!!!

Πλημμύρα.. Πάμε για ποτάμι και βλέπουμε. Όλα τα στενά προς ποτάμι έτσι!!!

Το ποτάμι έχει φουσκώσει έχει μπει η θάλασσα μέσα και έχει πλημμυρίσει ένα μεγάλο κομμάτι της πόλης και μόνο με βάρκες γίνονται όλα. Συνεχίζουμε για ποιο κάτω που υπάρχουν γέφυρες που περνάς απέναντι σε κομμάτια ξηράς στον ποταμό Thu Bon.

Βρίσκουμε ένα παραδοσιακό κουρείο και ο Θωμάς αφήνετε στην περιποίηση του μάστορα.

Ποδήλατα φτιαγμένα από μπαμπού..

Καλά εντάξει δύσκολα τα πράγματα από ότι φαίνεται. Με βάρκες η προσέγγιση στην απέναντι πλευρά.

Βάρκες περιμένουν να πάνε κόσμο απέναντι όπου υπάρχουν ξενοδοχεία και δουλεύουν κανονικά. Δηλαδή παρκάρεις την βάρκα μέσα στην ρεσεψιόν; Κάπου εκεί μπροστά υπάρχει γέφυρα όπου φυσικά είναι βυθισμένη τώρα!!!

Έχουμε γίνει λούτσα παπούτσια κλπ. Λέμε να βρούμε κάπου να φάμε και να την κάνουμε σιγά σιγά. Μιλάμε για πολύ νερό!!!

Βρίσκουμε εστιατόριο και αράζουμε.

Ξεκινάμε για το παρκινγκ..

Ωραία ήταν θα θέλαμε και άλλο και όχι με τόσο βροχή. Εμείς βεβαία θα το επισκεφτούμε ξανά μετά και σίγουρα χωρίς βροχή. Επιστροφή ξενοδοχείο με βροχή πάλι, και πρέπει να κάνουμε μια τελευταία δουλειά με τον Θωμά. Να πάμε τα μηχανάκια στον κεντρικό σταθμό τρένου να τα παραδώσουμε, γιατί αύριο χωρίζουν οι δρόμοι μας. Εμείς για Χο Τσι Μινχ (Σαϊγκόν) και τα παιδιά για Ανόι..

Αφού έγινε και αυτό επιστροφή στο ξενοδοχείο απλώνουμε τα πάντα να στεγνώσουν και παραγγελνουμε πίτσες να φάμε.

Πέρασε γρήγορα ο καιρός και ευχάριστα, είδαμε πράγματα ωραία γελάσαμε και είμαστε ωραίο παρεακι. Αύριο το πρωί φεύγουμε εμείς πρώτοι και μετά από 21 ώρες θα φτάσουμε στον προορισμό μας, και τα παιδιά απόγευμα, και μετά από 17 ώρες θα φτάσουν Ανόι. Καλό ταξίδι φιλαράκια και τα λέμε στην πατρίδα!!!

ΙΛΙΟΝ
15-12-16 ΤΡΙΤΗ (VIE-Διανυκτέρευση στο τρένο 110e)

21 ώρες σε τρένο; Πρώτη φορά τόσες πολλές ώρες σε τέτοιο μέσον, αλλά οκ γιατί έχει τα πάντα όπως βαγόνι εστιατόριο, καμπίνα για ύπνο, και γενικά πολύ ξεκούραστα και μειώνεις αποστάσεις ντε τε!!! Και στην βρόχινη περίοδο εδώ, νομίζω είναι μονόδρομος. 900 χιλιόμετρα οδικός μέχρι Χο Τσι Μιν και σχεδόν στα μισά βρέχει και κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο μόνο πλημυρισμένες εκτάσεις βλέπουμε!!! Σαν ένα τρένο να διασχίζει λίμνη!!!

16-12-16 ΤΕΤΑΡΤΗ (VIE-Ho Chi Minh-Ηο Τσι Μιν 0χιλ De Journey Hostel 20e)

Φτάσαμε στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό ξημερώματα και μας ενημερώνουν ότι δεν μπορούμε να πάρουμε τώρα το μηχανάκι, αλλά αργότερα που θα έρθουν οι υπάλληλοι για αυτή την δουλειά!!! Και εδώ χρειάστηκε να φτιάξουν ξυλοκουτο, πρέπει να αδειάσεις το ρεζερβουάρ από βενζίνη, και έβγαλα καθρέφτες. Και επειδή την πρώτη φορά δεν το ξέραμε και χάσαμε όλη την βενζίνη, τώρα προνόησα και είχα ένα λίτρο μαζί μου στα μπαγκάζια. Τι να κάνουμε βρίσκουμε ταξί και πάμε ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει.

Όλα καλά με το ξενοδοχείο Hostel αλλά βρήκαμε δωμάτιο με δικό μας μπάνιο. Και σε τουριστική περιοχή που βρίσκεις τα πάντα, πάρκο απέναντι και κιόσκια στημένα που προσφέρουν Ασιατική κουζίνα αλλά και ευρωπαϊκή οπότε θα φάμε καλά και φτηνά. Αρνητικό δεν έχει παρκινγκ για το μηχανάκι. Απέναντι στο πάρκο σε συγκεκριμένο σημείο μου υπέδειξαν από την ρεσεψιόν ότι μπορώ να αφήσω το μηχανάκι. Ανεβαίνουμε ταράτσα που έχει τραπεζάκια να κάτσεις και θέα στο πάρκο απέναντι.

INFO:
Η Χο Τσι Μιν, γνωστή παλαιότερα ως Σαϊγκόν, είναι πόλη στο Βιετνάμ και πρωτεύουσα του νότιου Βιετνάμ μέχρι το 1975. Από τότε μετονομάστηκε σε πόλη Χο Τσι Μιν, προς τιμή του Προέδρου Χο Τσι Μιν, εθνικού ήρωα των Βιετναμέζων. Την άνοιξη του 1975 έγινε η ένωση νότιου και βόρειου Βιετνάμ.
Εμβαδόν: 2.061 km²
Πληθυσμός: 9,000 εκατομμύρια..

Ο καιρός είναι πολύ ζεστός με αρκετή υγρασία. Εδώ τώρα είχαμε την πληροφορία από φίλο στην Ελλάδα, ότι ζει εδώ και έξι μήνες ο Νίκος από Θεσσαλονίκη. Αμέσως μήνυμα και ραντεβού το μεσημεράκι εδώ δίπλα να πιούμε καφεδάκι. Ήρθε η ώρα να πάμε στον σταθμό τρένου να παραλάβουμε το μηχανάκι.

Λίγο ταλεπα γιατί μας ζητούσαν και το κάτι τις παραπάνω, λέγοντας μας ο υπάλληλος ξεκάρφωσε τις τάβλες που είχαν φτιάξει το κουτί και ήταν ταλαιπωρία κλπ. Τέλος πάντων πήραμε το μηχανάκι βάζω καθρέφτες και το ένα λίτρο που είχα μαζί μου βενζίνη και βουρ ξενοδοχείο, για να βρεθούμε με τον Νίκο για καφεδάκι. Κουβέντα με Νίκο που αποφάσισε να μείνει μόνιμα εδώ..

Η ώρα πέρασε ευχάριστα, έχει αρχίσει να νυχτώνει και πάμε εδώ κοντά σε οδοντιατρική κλινική για ένα θέμα που είχε η Μόνικα. Χαμός από κίνηση αποφεύγουμε τα μηχανάκια που ανεβαίνουν πεζοδρόμια για να βγουν μπροστά.

Εξυπηρέτηση άψογη και εδώ, και πάμε μια τελευταία βόλτα σε αγορά για να πάρω ένα ζευγάρι αθλητικά για περπάτημα.

Και αφού ήθελε ένας να μου πουλήσει ένα ζευγάρι αθλητικά μάρκας 100 ευρώ ακατέβατα, πάω στον δίπλα και είχε τα ίδια με 25 ευρώ!!! Επιστροφή στο ξενοδοχείο και καλό μας βράδυ..

17-12-16 ΠΕΜΠΤΗ (VIE-Cu Chi Tunnels-Κου Τσι Σήραγγες 112χιλ και πίσω Χο Τσι Μιν De Journey Hostel 20e)

INFO:
Οι σήραγγες Κου Τσι αποτελούν σύστημα σηράγγων και βρίσκονται 70 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της Σαϊγκόν στο Βιετνάμ. Το αρχικό μήκος των σηράγγων ήταν μεγαλύτερο από 200 χιλιόμετρα, σήμερα όμως διατηρούνται μόνο τα 120 χιλιόμετρα. Ανοίχθηκαν από τους Βιετκόνγκ κατά τη διάρκεια του πολέμου του Βιετνάμ..

Ετοιμάζω το μηχανάκι για να ξεκινήσουμε την βόλτα μας..

Με τον QL22 και αφού βγούμε από την πρωτεύουσα πιάνουμε τον DTL15 για να φτάσουμε άνετα στο παρκινγκ των τούνελ. Βγάζουμε εισιτήρια με ξεναγό μαζί αναγκαστικά και ξεκινάμε την περιήγηση. Πρώτα σε εσωτερικούς χώρους μουσείο. Κουφάρια από βόμβες που έπεσαν από τους αμερικανούς!!! Ακόμα και τώρα υπάρχουν περιοχές που τις καθαρίζουν από νάρκες και βόμβες από τον πόλεμο.

Βγαίνουμε στην φύση.. Και γυναίκες Βιετκόνγκ έδιναν τις υπηρεσίες τους στον πόλεμο.

Πολύ η μπόμπα μάγκες!!!

Συνεχίζουμε μέσα στην βλάστηση..

Φτάνουμε σε ένα σημείο που ο ξεναγός σκύβει στο έδαφος και ξεσκεπάζει μια κρύπτη.

Όποιος ήθελε και δεν είχε κλειστοφοβία, έμπαινε μέσα. Η Μόνικα το δοκιμάζει.

Για να καταλήξει περπατώντας σε τούνελ έξι μέτρα από εδώ σε πολυβολείο τεσσάρων ατόμων καμουφλαρισμένο!!!

Μετά πώς να μην έφαγαν ήτα οι Αμερικανοι. Αναπαράσταση σε παγίδες που είχαν στον πόλεμο.

ΙΛΙΟΝ
Αουτς πρέπει να πόνεσε αυτό!! Άντε για…

Πάμε σε μια είσοδο για να μπούμε μέσα στο αχανές δίκτυο από στοές, για να βγούμε ξανά από αλλού.

Μόνο σκυφτός περπατούσες εδώ. Οι μεγαλόσωμοι εδώ έχουν θέμα.

Συνεχίζουμε..

Για να φτάσουμε σε ένα χώρο που τον χρησιμοποιούσαν για νοσοκομείο.

Βγαίνουμε έξω και βλέπουμε πως μετέφεραν τους τραυματίες.

Κατεβαίνουμε κάτω από την γη για να δούμε μια αίθουσα που χρησιμοποιούσαν για συνεδριάσεις και οργάνωση μάχης.

Συνεχίζουμε στους έξω χώρους πάλι..

Εδώ μάστορας σου φτιάχνει σανδάλια στα μέτρα σου από παλιά λάστιχα στρατιωτικών οχημάτων, όπως έκαναν και στον πόλεμο..

Παγίδες και διάφορα για βασανιστήρια..

Φτάσαμε στα σουβενίρ, και είμαστε έτοιμοι για την επιστροφή.

ΙΛΙΟΝ
Πολύ κοντά από εδώ υπάρχει ένα σημαντικό μνημείο για τους μάρτυρες Ben Duoc Cu Chi και σταματάμε μια επίσκεψη..

INFO:
Ο ναός μνημείων Ben Duoc Cu Chi είναι ένα αρχιτεκτονικό έργο ιστορικής και πολιτιστικής σημασίας που χτίστηκε αρμονικά στο λείψανο των σηράγγων Cu Chi. Ο Ναός είναι για πάντα ένας τόπος λατρείας, ώστε χιλιάδες γενιές αργότερα, τα ονόματα των ηρωικών μαρτύρων να παραμείνουν λαμπερά στην ιστορία του έθνους.

Ονόματα πεσόντων..

Σύγχρονη παγόδα.. έτσι θα έπρεπε να ήταν οι πολυκατοικίες στη Αθήνα.

Ωραία και εδώ πάμε όμως να επιστρέψουμε..

Και προσπεράσεις τάπα λέμε το εργαλείο!!!

ΙΛΙΟΝ
Προσπέραση από τα δεξιά και ο θεός βοηθός!!!

Υπαίθριο κρεοπωλείο!!!

Όρε σκουτεροπαπακι και κακό!!!

Οι γονείς περιμένουν να πάρουν τα παιδιά από το σχολείο..

Μια στάση για φωτώ από μακριά και φύγαμε..

Φτάσαμε και ψάχνω από πού θα ανεβάσω το μηχανάκι στο πάρκο να παρκάρω, μιας και έχει πολύ κόσμο στα κιόσκια με το φαγητό..

Αφήνουμε πράγματα στο ξενοδοχείο και απέναντι στα κιόσκια και να δούμε τι θα φάμε.. Όπα τι έχουμε εδώ; Κροκόδειλο στα κάρβουνα!!!! Βρε λες;

Φάγαμε καλά όχι κροκόδειλο και κατευθείαν ξενοδοχείο για ξεκούραση.

ΙΛΙΟΝ
18-12-16 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (VIET-Can Tho-Καν Θο 166χιλ Hau Giang Hotel 2 18e)

Φεύγουμε σήμερα από Χο Τσι Μιν με κατεύθυνση Νότια και προς σύνορα με Καμπότζη. Με τον QL1A βγαίνουμε από την πόλη με κατεύθυνση την πόλη My Tho-Μι Θο.. λίγο έξω από εδώ στον δρόμο σταματάμε για ένα καφεδάκι σε υπαίθριο μαγαζάκι με αιώρες.

Εγώ το γατάκι αραχτός και τι άλλο;

Νιαουρίζω με γνωστό..

Ο γεμάτος περίεργα ιδιοκτήτης από την εμφάνιση δυο ξένων, κοιτά το θηρίο..

Για πολύ περιέργεια λέμε, μέχρι και πως δένω τα πράγματα ήθελε να δει.

Πάμε για να φτάσουμε κάποια στιγμή. Περνάμε την πόλη Vinh Long-Βινχ Λονγκ και μετά από λίγο μπαίνουμε στην πόλη Καν Θο. Βρήκαμε ξενοδοχείο και βγαίνουμε αμέσως έξω για βόλτα και να βρούμε κάτι να φάμε.

INFO:
Can Tho είναι η μεγαλύτερη πόλη στο Δέλτα του Μεκόνγκ. Διακρίνεται για τις πλωτές αγορές, το χωριό παραγωγής χαρτιού ρυζιού και τα γραφικά αγροτικά κανάλια. Έχει πληθυσμό περίπου 1.282.300 από το 2018, και βρίσκεται στη νότια όχθη του ποταμού Hau, μια διακλάδωση του ποταμού Μεκόνγκ.

Και εδώ στο λιμάνι βλέποντας τουρίστες να διαβάζουν για τις βόλτες με βάρκα στις πλωτές αγορές, αρχίζουμε να το σκεπτόμαστε. Αλλά βλέποντας τα ωράρια είναι όλη την μέρα και δεν θέλουμε να κάτσουμε άλλη μια μέρα εδώ για μόνο αυτό. Είναι και κάνα 40αρι το εισιτήριο. Βλέποντας μια συμπαθέστατη γιαγιά δένοντας την βάρκα της, μας φωνάζει και γνωρίζοντας λίγα αγγλικά μας ρωτά τι ψάχνουμε.

Της εξηγούμε ότι θα θέλαμε να κάνουμε μια πλωτή βόλτα στην αγορά του ποταμού αλλά όχι όλο τον κύκλο που κάνουν, αλλά την μισή διαδρομή γιατί θέλουμε να φύγουμε μετά. Μας είπε ότι μπορεί εκείνη να μας πάει όσο θέλουμε με ένα μικρό ποσό. Μια χαρά ανταλλάσουμε τηλέφωνα και αύριο πρωί ραντεβού εδώ στην προβλήτα. Ωραία πάμε να συνεχίσουμε την βόλτα μας γιατί νυχτώνει..

Πάμε να περπατήσουμε στη μοντέρνα και ωραία φωτισμένη πεζογέφυρα σε σχήμα S Can Tho. Η γέφυρα της αγάπης όπως αλλιώς λέγετε!!!

Όντως η γέφυρα της αγάπης αφού ντόπιοι θέλησαν να δείξουν την αγάπη τους στον τουρίστα φωτογραφίζοντας μαζί. Επιτέλους είμαι ο ποιο ψηλός σε φωτογραφία χάχα..

Απέναντι σε νησάκι γινόταν γάμος υπερπαραγωγή με ζωντανή μουσική.

Επιστροφή όμως γιατί αύριο έχουμε εγερτήριο για την βόλτα στην πλωτή αγορά..

maik900

MODENAS X CITE 135 2009
ΜΙΧΑΛΗΣ
ΑΓΡΙΝΙΟ
εκει πρεπει να παω εγω να γυρίσω καμμια 10 κιλα(τουλαχιστο) αδυνατισμένος......
Αυτο ειναι σιγουρο abcdefghgkabcdefghgk

karad-geo

Μαθουσάλας member
8.511
ΑΘΗΝΑ
HONDA Varadero 1000cc MK2
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Can

Απέναντι σε νησάκι γινόταν γάμος υπερπαραγωγή με ζωντανή μουσική.

Επιστροφή όμως γιατί αύριο έχουμε εγερτήριο για την βόλτα στην πλωτή αγορά..
PraisingPraising

ΙΛΙΟΝ
19-12-16 ΔΕΥΤΕΡΑ (VIET-Ha Thien-Χα Τιεν 190χιλ Ha Tien Hapy Hotel 17e)

7:00 πιστοί στο ραντεβού μας, βρισκόμαστε στην προβλήτα όπως και η βαρκάρισσα. Έτοιμοι για την βαρκάδα.. Βάζει το καπέλο της η πλοηγός μας και φύγαμε.

Μοναδικές εικόνες με την καθημερινότητα των ντόπιων να εξελίσσετε μέσα στο ποτάμι.

Τώρα τι σοι μπουγάδα κάνεις μέσα σε τέτοια νερά, ήθελα να ήξερα!!!

Πλωτές παράγκες και πίσω πολυκατοικίες!!!

Πλησιάζοντας στην πλωτή λαϊκή!!!

Δεμένες οι βάρκες η μια δίπλα στην άλλη και πάρε δώσε το εμπόρευμα!!!

Χαμός ότι θες από μια λαϊκή της γειτονιάς το έβρισκες εν πλω!!!