Meeting With John Rambo..(Vietnam-Cambodia-Laos 2016-2017)

ΙΛΙΟΝ
Meeting With John Rambo..(Vietnam-Cambodia-Laos 2016-2017)

Πρώτες σκέψεις για πότε και το πώς..

Καλοκαίρι 2016 το μυαλό ταξίδευε σε μέρη ξωτικά. Η Μόνικα βρισκόταν εκεί, εδώ και πολύ καιρό με βάση το Βιετνάμ. Το θέμα όμως είναι ότι για ένα ταξίδι οδικώς, πρέπει να γίνει μια συγκεκριμένη περίοδο για να επιτύχουμε όσο είναι εφικτό τις καλύτερες καιρικές συνθήκες για οδήγηση με μηχανή.

Με ξηρή και υγρή περίοδο σε αυτές τις χώρες και ιδιαιτέρα στο τεράστιο Βιετνάμ, θα βρούμε λίγο απ’όλα πιστεύω. Το χρονικό περιθώριο που μπορούσα να αφιερώσω ήταν ένα τρίμηνο γεμάτο. Η Μόνικα μου λέει καλό είναι να βρίσκομαι Βιετνάμ τέλος Νοεμβρίου. Θέλω και ένα μήνα περίπου για να φτάσω οπότε Σεπτέμβρη πρέπει να ξεκινήσω. Μμμμ.!!

Plan A: Τώρα με μηχανή για να φτάσω εκεί πρέπει να περάσω Τουρκία, Ιράν, Πακιστάν, Ινδία, Βιρμανία, Ταϊλανδή, Λάος και Βιετνάμ!!! Το λοιπόν δύσκολα γραφειοκρατικά και οδικά χώρες, που συγκεκριμένα προγράμματα εκεί δεν πιάνουν. Θέλω ένα εξάμηνο συνολικά για να πω ότι είδα και κάτι. Αν δεν έχω χρόνο δεν μπαίνω σε διαδικασία να περάσω χώρες που δεν θα δω τίποτα.

Plan B: Να στείλω την μηχανή καργκο Σιγκαπούρη και από εκεί οδικός Μαλαισία, Ταϊλάνδη, Λάος, Βιετνάμ. Και το Α πλάνο και το Β οικονομικά είναι τα ίδια πάνω κάτω. Και στις δυο περιπτώσεις θέλω το περιβόητο Carnet De Passage ( πολύπτυχο) από την ΕΛΠΑ και τρία χιλιάρικα πριν ξεκινήσω. Το πρώτο το απορρίπτω λόγο χρόνου, και πάω για δεύτερο. Βρήκα μια ακτοπλοϊκή καργκο όπου με άλλα τρία χιλιάρικα πάει και έρχεται η μηχανή.

Βρίσκομαι στα έξι χιλιάρικα που πρέπει να δώσω, και δεν έχω ξεκινήσει ακόμη. Βαλε και τα αεροπορικά που δεν έχω ψάξει!! Δεν πάω όμως μια ΕΛΠΑ να δω τι παίζει; Και αυτό που παίζει είναι μια κλειστή ΕΛΠΑ στις διαδικασίες μετακόμισης και δεν εκδίδουν το έγγραφο (πολύπτυχο) για την μηχανή. Το μόνο που έβγαζαν ήταν διεθνές δίπλωμα. Μάλιστα οπότε πλάνο Α+Β=Χ….

Plan C: Μιλώντας με Μόνικα για όλα αυτά, αποφασίσαμε να πάω Βιετνάμ και να αγοράσουμε η νοικιάσουμε ένα μικρό μηχανάκι εκεί, ότι κάνουν οι περισσότεροι τουρίστες και εξερευνούν την χώρα. Ωραία γιατί όχι ας δοκιμάσουμε και με αυτό τον τρόπο!!! Και το βασικότερο θα βγει πολύ ποιο οικονομικά από τις άλλες δυο περιπτώσεις..

Παραλαβή Βίζας από Πρεσβεία Βιετνάμ τρίμηνη, και αγορά αεροπορικού εισιτηρίου για Ανόι-Βιετνάμ. Μια πτήση 14ωρων συνολικά. Αθήνα-Κωνσταντινούπολη (Τουρκία)- Βιετνάμ-(Χο-Τσι-Mιν) στάση μια ώρα στο αεροπλάνο και τέλος πρωτεύουσα Ανόι. Άλλη μια ευχάριστη έκπληξη ήρθε από ένα φιλικό ζευγάρι, όπου αποφάσισαν να έρθουν και αυτοί για δυο εβδομάδες. Θα ξεκινήσω εγώ μια εβδομάδα πριν για να ψάξω με Μόνικα τι παίζει με μηχανάκια και όταν θα έρθουν οι φίλοι θα ξεκινήσουμε αμέσως το οδικό ταξίδι.

Η περιπέτεια ξεκινά…

ΙΛΙΟΝ
26-11-16 ΣΑΒΒΑΤΟ (VIE-Hanoi-Ανόι 0χιλ Hanoi Panda Hotel 17e)

Φτάνοντας στο διεθνές αεροδρόμιο Tan Son Nhat στο Ho Chi Min..

Μια ώρα μέσα στο αεροπλάνο, φόρτωση εκφόρτωση εμπορευμάτων και φύγαμε για Hanoi. Προσγείωση στο διεθνές αεροδρόμιο Noi Bai 25χιλ έξω από το κέντρο.

Η Μόνικα με περίμενε εδώ αφού είχε προσγειωθεί λίγες ώρες με εσωτερική πτήση από Χο-Τσι-Μιν και ερχόμενη με Λεωφορείο από Καμπότζη. Συνάντηση χαρά μεγάλη και παίρνουμε αστικό λεωφορείο για να φτάσουμε ξενοδοχείο.

Αρκετά άνετο δωμάτιο και άραγμα για ξεκούραση. Ένα αρνητικό ήταν ότι είχε φασαρία γιατί έκαναν έργα στο διπλανό κτήριο. Προς το βραδάκι αποφασίζουμε να κάνουμε μια βόλτα κέντρο σε μια λίμνη που υπάρχει. Περπατώντας στους γεμάτο από κόσμο, και μηχανάκια δρόμους, φτάνουμε στην Hoan Kiem Lake. Από κάποια ώρα και μετά σταματούν την κυκλοφορία γύρο από την λίμνη και μόνο πεζός βολτάρεις εδώ.

Και σωστό γιατί πολύς κόσμος επιλέγει αυτό το σημείο της πόλης για την βραδινή του βόλτα, και να βρει λίγο ησυχία στην διάρκεια της μέρας. Στην λίμνη υπάρχει ένα μικρό νησάκι το Jade όπου πάνω του βρίσκεται ένας Ναός Παγόδα. Η πρόσβαση σε αυτό γίνεται από μια ξύλινη τοξωτή Κινεζικού τύπου γέφυρα

INFO: O ναός Ngoc Son χτίστηκε τον 18ο αιώνα στο νησί Jade στο κέντρο της «λίμνης του ξαναγυρισμένου σπαθιού» ή της λίμνης Hoan Kiem. Ο θρύλος περιγράφει πώς ένας αυτοκράτορας είχε δοθεί κάποτε ένα μαγικό σπαθί που τον βοήθησε να νικήσει την Κινέζικη δυναστεία των Μινγκ και κάνοντας έτσι είδε την επιστροφή του Χρυσού Χελώνα στη λίμνη..

Για παμε όμως και μεσα να δουμε!!!

Μέσα στην παγόδα υπάρχει μια μεγάλη χάλκινη προτομή και άλλες θεότητες.

Υπαρχουν μερικά αρχαία αντικείμενα όπως κεραμικά και ένα διατηρημένο δείγμα μιας γιγαντιαίας χελώνας που βρέθηκε στη λίμνη βάρους 250 κιλών.

INFO: Το όνομα του ναού μεταφράζεται σε «Ναός του βουνού Jade» και είναι κυρίως αφιερωμένος στον ήρωα πολέμου Στρατηγός Τρανγκ Χονγκ Ντάο, ο οποίος νίκησε μια ένοπλη δύναμη 300.000 στρατιωτών που έστειλε ο Μογγολός αυτοκράτορας Κούμπλαϊ Χαν τον 13ο αιώνα για να εισβάλει στο Βιετνάμ.

Άλλο ένα ενδιαφέρον μνημείο βρίσκετε και αυτό στην λίμνη, ο «Πύργος της Χελώνας»

Υπάρχουν επίσης απειλούμενες μεγάλες χελώνες *****ού κελύφους που κολυμπούν στη λίμνη και αν δείτε έναν από αυτούς τους γίγαντες θεωρείται πολύ ευοίωνος.

Επιστροφή ξενοδοχείο μετά από μια ευχάριστη μικρή πρώτη γεύση της Πρωτεύουσας.

Περπατώντας παντού βρίσκαμε Street Food. Άντε να κάτσουμε να δούμε τι μπορούμε να φάμε. Ελπίζω αυτό που βλέπω να είναι κοτοπουλάκι!!!

Να το φάω να μην το φάω!!!

Νουντλς με κοτόπουλο φαντάζομαι.. Ξενερα αυτή η πρασινάδα!!! Τίγκα στο κολιανδρο!!! Τέλος πάντων φάγαμε και η νεκροψία θα δήξει!!!

esel

17.093
BMW GS1200 ADV LC
Στελιος Τζιανετοπουλος
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
εγω δεν θα το τρωγα....κι ας πηγαινα απο ασιτια ,,,απαπαπαπαπα

karad-geo

8.511
ΑΘΗΝΑ
HONDA Varadero 1000cc MK2
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
26-11-16 ΣΑΒΒΑΤΟ (VIE-Hanoi-Ανόι 0χιλ Hanoi Panda Hotel 17e)

Φτάνοντας στο διεθνές αεροδρόμιο Tan Son Nhat στο Ho Chi Min..

Για παμε όμως και μεσα να δουμε!!!

Μέσα στην παγόδα υπάρχει μια μεγάλη χάλκινη προτομή και άλλες θεότητες.

Επιστροφή ξενοδοχείο μετά από μια ευχάριστη μικρή πρώτη γεύση της Πρωτεύουσας.

Να το φάω να μην το φάω!!!

PraisingSmileys drinking beer EmoticonPraising
BikeBikeBikeBike

ΙΛΙΟΝ
27-11-16 ΚΥΡΙΑΚΗ (VIE-Hanoi-Ανόι 0χιλ Hanoi Panda Hotel 17e)

Κυριακή; Και τι έγινε; Γκαπα γκουπα χτυπούν από το πρωί δίπλα λόγο ανακαίνισης. Έχουμε αρχίσει να τα παίρνουμε στην κράνα!!! Ρωτάμε στην ρεσεψιόν αν θα συνεχιστεί για πολύ αυτό το βιολί!!! Μας είπαν ότι τελειώνουν.. Άντε να δούμε. Τι κάνουμε σήμερα; Πάμε χαλαρή ποδαράτη βολτουλα προς λίμνη και πέριξ!!

INFO:
Το Ανόι είναι η πρωτεύουσα του Βιετνάμ και η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, μετά τη Χο Τσι Μιν όσον αφορά τον πληθυσμό, καθώς και λιμάνι στον Ερυθρό ποταμό. Πληθυσμός: 8,054 εκατομμύρια…

Μήπως να ξεκινήσουμε εργασία να βγάλουμε τα έξοδα;

Άντε Μόνικα πιασε και εσύ, τον επάνω δρόμο και εγώ τον κάτω!!!

Κόσμος πολύς και το άγαλμα του αυτοκράτορα Ly Thai To..

Και ευτυχώς λόγο μέρας έχουν κλείσει την κίνηση οχημάτων γύρω από την λίμνη!!

Ο Πύργος της Χελώνας..

Συνεχίζουμε στους γύρω δρόμους από την λίμνη..

Ωραία φρούτα έχει το Βιετνάμ!!!

Πέσαμε σε ένα κτήριο που ήταν παλιά φυλακή και τώρα είναι μουσείο. Πάμε μια επίσκεψη.

Οι κτηριακές εγκαταστάσεις της φυλακής σε μακέτα..

ΙΛΙΟΝ
Μια ανατριχίλα σε διακατέχει εδώ, θες δεν θες!!!

Σκιαχτήκαμε λίγο αλλά ήταν μια εμπειρία και αυτή. Συνεχίζουμε στους δρόμους της πρωτεύουσας.. Ο κακός χαμουλης από κίνηση..

Τα πάντα και όλα μεταφέρονται και γίνονται από παπάκια και σκούτερ. Εδώ μεταφορά μπετοβεργες για αναστήλωση οικοδομής!!!!

ΙΛΙΟΝ
Από εδώ μέσα περνά τρένο!!!!

Συνεχίζουμε περνώντας από δρόμο με διάφορα προϊόντα τύπου δική μας λαϊκή. Εδώ είδαμε και κάτι που δεν θέλαμε. Σκύλο στην διατροφική αλυσίδα. Βέβαια αυτό έχει να κάνει με τους Κινέζους και όχι με τους ντόπιους. Βρισκόμαστε σε Κινεζική συνοικία..

Όπου ναός και μέσα!!! Δεν ξέρω αλλά αυτή η μυρωδιά από τα αρωματικά στικς που καίγονται σε τραβούν από τα ρουθούνια!!!

Εδώ κοντά άλλος ένας <<Ναός της Γνώσης>> Πολλοί φοιτητές μαζεμένοι για φωτογράφιση αποφοίτησης!!!

Οι κήποι που έχουν αυτοί οι ναοί είναι ζούγκλα λέμε!!!

Φύγαμε και από εδώ. Εδώ παπάκι εκεί παπάκι που είναι το παπάκι;

Κατεύθυνση προς το μαυσωλείο του Χο Τσι Μιν..

INFO:
Ο Χο Τσι Μιν, αποδιδόμενος και ως Χο Τσι Μινχ, ήταν Βιετναμέζος κομμουνιστής επαναστάτης και πολιτικός που διατέλεσε πρωθυπουργός και πρόεδρος της Λαϊκής Δημοκρατίας του Βιετνάμ!!!

Κυβερνητικά κτήρια εδώ γύρω!!!

Από εδώ πάμε σε μια μεγαλύτερη λίμνη την West Lake..

ΙΛΙΟΝ
Εδώ δίπλα υπάρχει Ναός Παγόδα (Tran Quoc Pagoda)

Με γεφυρα την προσεγγίζουμε..

Φεύγουμε και από εδώ βρίσκοντας κοντά να φάμε κάτι. Απόγευμα πλέον και ξεκινάμε προς την μικρή λίμνη κοντά στο ξενοδοχείο. Βλέπουμε ένα μαγαζί με φίρμα στα Ελληνικά λανσάροντας φίρμα γιαουρτιού. Μπαίνουμε για να βρούμε τον ιδιοκτήτη αλλά δεν ήταν εκεί. Επιστρέφουμε..

Νέκρα οι δρόμοι χάχα…

Σκέπτομαι πως θα προσαρμοστώ στις οδηγηκές συνθήκες σε αυτό το χάος!!!

Φτάνοντας στην λίμνη βρίσκουμε ένα ωραίο καφέ στον δεύτερο όροφο με θέα και αράζουμε..

Βιετναμέζικο χαρμάνι και φρέντο χάχα..

Άλλη μια γεμάτη μέρα στην πρωτεύουσα τέλειωσε ευχάριστα!!!

ΙΛΙΟΝ
28-11-16 ΔΕΥΤΕΡΑ (VIE-Hanoi-Ανόι 0χιλ Hanoi Panda Hotel 17e)

Σήμερα πρέπει να αφιερώσουμε την μέρα μας στην ανεύρεση μηχανών. Σε μια έρευνα διαδικτυακή που κάναμε καταλήξαμε στο εδώ γνωστό Κινέζικο Honda Win. Αυτό βλέπουμε έτσι και αλλιώς να επιλέγουν οι τουρίστες. Το θέμα είναι ότι εμείς το θέλουμε κούτα, καινούριο για να μην ασχολούμαστε με μηχανολογικά προβλήματα και ζημιές στο ταξίδι.

Διαβάζοντας στο trip advisor διαφήμιζαν ένα μαγαζί μαστ για πωλήσεις και ενοικιάσεως σε τέτοια μηχανάκια. Στην σελίδα είχε και φωτώ από καινούριο, πάμε εκεί και βλέπουμε. Αλλά ας ρωτήσουμε και στην ρεσεψιόν μήπως ξέρουν κανένα μαγαζί. Μας είπε ο ρεσεψιονιστ ότι έχει φίλο που μπορεί να μας βρει δυο μηχανάκια!!! Θα έρθει από εδώ να μας πάει. Ωραία περιμένουμε Μόνικα να δούμε τι σοι μηχανάκια θα μας δείξουν.

Περιμένοντας στο μπαλκονάκι του δωματίου να μας φωνάξει ο ρεσεψιονιστ όταν έρθει ο φίλος του.

Ήρθε ο τύπος και κατεβαίνουμε κάτω. Δυο άτομα με δυο Honda Win.. Αυτά είναι; Όχι λέει θα μας πάρουν δικαβαλο να πάμε λίγο ποιο έξω από κέντρο να δούμε!!! Φέραμε τα κράνη μας και καβάλα σε μηχανάκι με οδηγό βιετναμέζο. Μήπως έχουμε άγνοια κινδύνου; Χάχα

Περνώντας τον Ερυθρό Ποταμό!!

Τι να πεις τώρα!!! Νιαουυυυ…

Φτάνοντας σε ένα σπίτι τελικά μας δείχνουν αυτά..

Honda Win 110cc

Piaggio 150cc

Το Piaggio είχε κάπου στα 70.000 χιλιόμετρα και δεν δούλευε το κοντέρ. Περίπου 700 δολάρια ήθελε. Και για το Honda Win περίπου 500. Αλλά στο Honda θέλουμε σχάρες πλαϊνές για να βάλουμε σαμάρια που έχουμε φέρει από Ελλάδα, είναι ταλαιπωρημένο και δεν ψηνόμαστε. Το Piaggio έχει τις σχάρες πλαϊνές αλλά και αυτό δεν ξέρουμε σε τι φάση είναι μηχανολογικά. Σκεφτήκαμε να πάμε στο μαγαζί και αν δεν βρούμε κάτι καλύτερο να κανονίσουμε με αυτούς.

Μας επιστρέφουν στο ξενοδοχείο και βγαίνουμε έξω για το μαγαζί. Εντωμεταξύ αύριο αποφασίσαμε να βρούμε άλλο ξενοδοχείο γιατί η φασαρία με την ανακαίνιση καλά κρατεί!!

Βρίσκουμε ένα ωραίο από θέμα διακόσμησης καφέ σε όροφο κτηρίου και καθόμαστε να συζητήσουμε το θέμα με τα μηχανάκια..

Φεύγουμε..

Φτάνουμε στο στενό δρόμο που βρίσκετε το γνωστό μαγαζί.

Πολλοί τουρίστες εδώ και ένας χαμός. Δεν μας έδωσε σημασία καθόλου.

Παρατηρώντας δεν έβλεπα καινούρια παρά μόνο μεταχειρισμένα παρτάλια!!! Πιάνουμε κουβέντα και μας λέει ότι καινούρια δεν φέρνει και δεν θα βρούμε κάπου. Μας δείχνει ένα μεταχειρισμένο Honda win στα 250 δολάρια, αλλά και να μου το χάριζαν δεν θα το έπαιρνα. Κάτι με λίγα χιλιόμετρα έχεις; Ένα Honda 150cc εντουρακι είχε που ζητούσε 2.000 δολάρια για τρεις μήνες!!! Εντάξει είπαμε..

Επιμένει για Honda Win φτηνό λέει μια χαρά. Δεν παθαίνουν τίποτα και τα φτιάχνουμε αν συμβεί κάτι, όπως και αν θέλουμε να προσαρμόσουμε κάγκελα για πράγματα. Καλά λέμε θα το σκεφτούμε και αποχωρούμε με σκυμμένο το κεφάλι. Δεν μας άρεσε σαν επαγγελματίας και δεν έχουμε καμιά εμπιστοσύνη στο μότο εμπόρευμα του. Στον δρόμο τώρα της επιστροφής για ξενοδοχείο συμβαίνει το απίστευτο!!!

Έξω από ένα ξενοδοχείο παρκαρισμένο Honda Win καινούριο με την νάιλον σακούλα στην σέλα ακόμη!!! Αμάν τι είναι αυτό αναφώνησα!!! Μόνικα αυτό είναι που ψάχνουμε αλλά πως που; Βλέπω χιλιομετριτη με μόλις 6χιλ!!! ακόμα το μοτέρ είναι ζεστό και κάνει τον γνωστό ήχο τσικ, τσικ όταν κρυώνει!!!

Πρέπει να μάθουμε από πού το αγόρασε ο ιδιοκτήτης. Η Μόνικα πριν ακόμα το καταλάβω μπαίνει ξενοδοχείο και ρωτά στην ρεσεψιόν που είναι ο ιδιοκτήτης του Honda. Πριν λίγο μπήκε μέσα λέει και τον βάζει να τον καλέσει στην ρεσεψιόν. Έρχεται λέει. Και όντως ένας Ολλανδός πιτσιρικάς βγαίνει και απορεί βέβαια με εμάς.

Του εξηγούμε όλη την φάση και αμέσως μας δίνει διεύθυνση από το μαγαζί που το πείρε. Λέει ότι φέρνει καινούρια συνέχεια. Και αυτός το ίδιο σκεπτικό με μας ήθελε να κάνει. Άσε που βρίσκετε πολύ κοντά από το ξενοδοχείο που μένουμε!!! Τον ευχαριστήσαμε και πάμε για εκεί τώρα!!! Φτάνουμε και ένας εξυπηρετικότατος πιτσιρικάς μιλώντας άψογα αγγλικά μας εξηγεί την όλη φάση.

Άγγλος που αποφάσισε να μείνει Βιετνάμ και δουλεύει εδώ. Μας είπε ότι φέρνει καινούρια και μάλιστα σήμερα έδωσε ένα σε Ολλανδό!!! Χάχα το ξέρουμε λέμε αυτός μας είπε για σας εδώ!!! Λέμε ότι θέλουμε δυο καινούρια. Αυτή την στιγμή δεν έχει αλλά μεθαυριο θα φέρει ένα καινούριο. Έχει όμως ένα με τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα και μας το δείχνει. Εντάξει ολοκαίνουριο το μηχανάκι και αποφασίζουμε να το κρατήσω εγώ, και το καινούριο που θα φέρει για τον Θωμά το φιλαράκι.

Ωραία πόσο; 650 δολάρια αγορά, και κάγκελα πλαϊνά για σαμάρια, και μου προτείνει καινούρια αμορτισέρ ποιο ενισχυμένα λόγο βάρους, διπλός κλπ, σύνολο 680 δολάρια. Το κρατάς και μεθαύριο θα έρθουμε να κάνουμε το συμβόλαιο. Ωραία θα είναι και έτοιμο με κάγκελα και αμορτισέρ. Και το καλύτερο ακόμα δεν θα έχω άγχος τι θα το κάνω μετά αφού το ξανά αγοράζει από μένα στην επιστροφή. Βολεύει αφού από Ανόι πετάμε ξανά.. Καλά χαρά μεγάλη και επιστρέφουμε ξενοδοχείο..

ΙΛΙΟΝ
29-11-16 ΤΡΙΤΗ (VIE-Hanoi-Ανόι 0χιλ Hanoi Old Quarter Hotel 37e)

Έχουμε αποφασίσει να πάμε σε άλλο ξενοδοχείο σήμερα, και ψάχνουμε ιντερνέτ. Για καλή μας τύχη βρίσκουμε ένα κοντά από εδώ και πάμε να το δούμε πριν το κλείσουμε. Διπλάσια τιμή από το άλλο, άλλα και σαφέστατα ανωτέρας ποιότητας. Σε ένα μικρό στενάκι η κεντρική είσοδος και δωμάτιο πίσω από τον κεντρικό δρόμο οπότε και λιγότερη φασαρία. Και ευτυχώς καμιά ανακαίνιση δεν παίζει δίπλα μας.

Αφού είδαμε δωμάτιο το κλείνουμε για τέσσερις νύχτες..

Πάμε να φέρουμε τα πράγματα από το άλλο ξενοδοχείο.

Επιστροφή στο νέο ξενοδοχείο όπου μας βοηθούν με τα πράγματα, και μας προσφέρουν ένα κέρασμα για το καλωσόρισμα.. δεν κάνουμε κάτι απλά ξεκούραση που μας χρειαζόταν. Το βραδάκι βγαίνουμε για μάσα και μάλιστα καλή εδώ δίπλα που υπήρχε μαγαζί με κεμπάπ.

Συνέχεια βόλτα στα γύρω στενά, και το Street Food καλα κρατεί!!!

Κατάληξη κοντά στο ξενοδοχείο σε Pup για μπύρα!!! Μαγαζάκι που έφτιαχνε μόνο λουκουμάδες και έφευγαν σωρηδόν!!!

Μιλώ με Θωμά και του ανακοινώνω τα ευχάριστα νέα για τα μηχανάκια. Του λέω ότι του κράτησα το καινούριο.

Αν δεν έχει σακούλα στην σέλα δεν το παίρνω μου λέει. Χάχα εννοείτε χωρίς σακούλα θα στο δώσω; Μεταχειρισμένο; Χαχαχα…

30-11-16 ΤΕΤΑΡΤΗ (VIE-Hanoi-Ανόι 0χιλ Hanoi Old Quarter Hotel 37e)

Πρωινό και φύγαμε.

Φτάνουμε μαγαζί φτιάχνουμε το συμφωνητικό, πληρώνουμε και λέμε το βράδυ στο κλείσιμο να έρθουμε να το πάρουμε. Ναι οκ για να ετοιμαστεί μέσα στην μέρα..

Φτάνουμε σε Ναό της Γνώσης και τι άλλο; Αποφοιτήσεις!!! Άντε Μόνικα πάμε θα αργήσουμε!!!

First Round.. Έλατε κορίτσια για να μαζευόμαστε!!!

Συνέχεια στην περιήγηση εντως..

Second Round..

Third Round..

Έλα η υπερπαραγωγή!!!

Fourth Round..

Καιρός να την κάνουμε από εδώ, και πάμε να φάμε..

Την έφαγε τη κλήση του ο κουστουματος..

Φτάσαμε και με την βοήθεια του σερβιτόρου τρώμε!!!

Φεύγοντας περνάμε από το μαγαζί με τα μηχανάκια και εκείνη την στιγμή ο Βιετναμέζος μάστορας ασελγούσε πάνω στο μηχανάκι μου. Για να μπουν τα πλαϊνά κάγκελα, παίρνει τροχό κόβει μαρσπιε συνοδηγού κολλά τα κάγκελα, και μετά τους μαρσπιε πάνω σε αυτά!!! Εντωμεταξύ είχε έρθει και το καινούριο του Θωμά!!! Με σακούλα στην σέλα και στο φως!!!

Και σε αυτό θα γίνει η ίδια διαδικασία με τα κάγκελα. Πραγματικά το λυπήθηκα!! Το κρατάς φίλε μου όπως είπαμε μέχρι 2-12-16 που θα έρθει ο φίλος να στο πληρώσει. Εννοείτε εδώ θα μείνει μέχρι τότε. Αγοράζουμε και κάτι αδιάβροχα που βρήκαμε μιας και δεν πήραμε από Αθήνα, μέγα λάθος. Το μεγαλύτερο νούμερο ήταν medium και μιλάμε για βιετναμέζους.

Τέλος πάντων με 8 ευρώ το σετ δεν θα πρέπει να περιμένουμε και πολλά!! Παίρνουμε το μηχανάκι και πάμε ξενοδοχείο και δόκιμη στα αδιάβροχα!!! Έχει και κουκούλα με γείσο το άτιμο χάχα..

Με το που έβαλα το από πάνω αμέσως ακούω ένα κρατς στις μασχάλες, μόλις είχε σκίσιμο!! Αδιάβροχο χωρίς θερμοκολισεις και γαμω λέμε!!! Άντε τα λέμε αύριο..

esel

17.093
BMW GS1200 ADV LC
Στελιος Τζιανετοπουλος
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
με τοσες φωτογραφιες εκει ....προς στιγμήν νομισα οτι ειχες παει εκει για την τελετή αποφοιτησης ή για για κανα γραφειο συνεικεσιων....
ευτυχως η απορία μου λυθηκε με τις επομενες φωτογραφίες

ΙΛΙΟΝ
1-12-16 ΠΕΜΠΤΗ (VIE-Duong Lam-Ντουονγκ Λαμ- Hanoi 100χιλ)

Το πρώτο οδικό Test Drive σήμερα με αγωνία και μεγάλο ενθουσιασμό ξεκινά!!! Έχουμε σκεφτεί να κάνουμε μια κοντινή διαδρομή συνολικά 100χιλ για να δούμε την προσαρμογή. Θα πάμε στην περιοχή Son Tay και θα επισκεφτούμε ένα αρχαίο χωριό το Duong Lam-Ντουονγκ Λαμ.. Έλα το Θεριό διψά για περιπέτεια!!!

Μοντέλο Honda Espero . Από τα βάθη της Κίνας και το προωθεί στην χώρα η Βιετναμέζικη φίρμα Detech. 130cc λέει στο συμφωνητικό που κάναμε 120cc γράφει στον κύλινδρο. Τέσσερεις ταχύτητες τύπου παπιού με συμπλέκτη. οι αλλαγές ταχυτήτων εμφανίζονται στο καντράν, δεν έχει δέκτη βενζίνης αλλά μερικό χιλιομετριτη και μηδενίζεις. Φρένα ταμπούρα μπρος και πίσω.

Μια πρωτη στάση λίγο πριν βγούμε από πρωτεύουσα να φτιάξω GPS.

Έχει βάση μανταλάκι το μηχανάκι αλλά δύσκολα θα κρατήσει το GPS.

Έχω προβλέψει όμως γι’αυτό και έχω φέρει μπίλια και βάση, όπως και μπριζακι για να φορτίζω. Αύριο θα τα περάσω όλα. Συνέχεια στην οδήγηση σε παράλληλο οδικό δίκτυο με την εθνική. Στην εθνική απαγορεύονται τα μηχανάκια.

Στάση για ξεπιασμα!!! Η σέλα ανύπαρκτη!!! Και ο ένας μαρσπιε στο πόδι της Μόνικας έχει κολληθεί στραβά και την ενοχλεί. Πρέπει να διορθωθεί και αυτό..

Φτάσαμε στην Αρχαία Πόλη..

Χανόμαστε μέσα στα στενά σοκάκια!!!

giamar

Γιαννης
Pieria

Τα λάστιχακια τι φάση;
Πιάνει καθόλου κάτω ή μπαααcdefghigi

Νταξ ,εκλαψααααabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk

ΙΛΙΟΝ
Βλέπουμε έναν ναό εστιατόριο και καθόμαστε!!!

Εκπαίδευση με ξυλάκια!!! Φάγαμε καλά!!!

Και το όχημα παρκαρισμένο δίπλα μας!!! Για τρομερό ISO όπως θα έλεγε ένας φίλος μας!!

Και από Ναό εστιατόριο σε κανονικό Ναό μέσα σε μια κατάφυτη περιοχή!!!

Μεγάλη εντύπωση ο τεράστιος ξαπλωμένος Βούδας μέσα σε γυάλινο προστατευτικό!!!

Έφτασε η ώρα της επιστροφής..

Μπαίνοντας στην πρωτεύουσα πανικός!!! Μου βγήκε ο καγκουρας από μέσα μου και καρύδωσα το γκάζι. Η εξωφρενική ταχύτητα των 70χιλ ήρθε αβίαστα στο κοντέρ!!! Άρχισα τις σφήνες. Κόψε μου λέει η Μόνικα. Άμα κόψω θα με κόψουν!!!