LORENZO, FOR EVER...

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ



Ηρθε λοιπόν το Αντίο ενός ακόμα Μεγάλου της μοτοσυκλέτας, ένα "Αντίο" πικρό, μα πάνω απ' όλα ένα "Αντίο" ΠΡΟΩΡΟ, γιατί στα 32 του ο Λορένθο θα μπορούσε άνετα να πηγαίνει για παγκόσμιο τίτλο (το 2020), αν είχε παραμείνει στην Υamaha, και αν υποθέσουμε ότι η Μ1 θα συνεχίσει να βελτιώνεται μυστηριωδώς (δηλαδή, να γράφει χρόνους και να παίρνει νίκες χωρίς ΚΑΜΜΙΑ τεχνική αλλαγή).

Ο λόγος που ο Λορένθο έφτασε στο τέλος της χρονιάς για να ανακοινώσει την (προφανώς ειλημμένη) απόφαση της αποχώρησης, έχει βεβαίως σχέση και με την Honda Repsol, που σε καμμία περίπτωση δεν μπορούσε να συνεχίσει με έναν αναβάτη στην κορυφή και έναν στο τέλος. Και η αποχώρηση έχει επίσης σχέση με την απουσία άλλης εργοστασιακής ομάδας στην οποία θα μπορούσε να πάει για το 2020, ενώ οι θέσεις είναι από τώρα πιασμένες για τις ανανεώσεις του 2021-22 (παίζεται η θέση του Ρόσσι ανάλογα με το αν αποφασίσει να συνεχίσει μέχρι -λίγο πριν- τα 45 του ή όχι).



Αλλά υπάρχει και μία ακόμα περίπτωση, η σοβαρότερη, και αυτή έχει να κάνει ΚΥΡΙΩΣ με λόγους σωματικής υγείας, και συγκεκριμένα με τη ζημιά του Άσσεν στην σπονδυλική στήλη. Που αν έπεφτε ξανά, άσχημα ή με "ειδικό", συγκεκριμένο τρόπο (γιατί κανείς δεν διαλέγει ούτε και ελέγχει την τούμπα), μπορεί να προκαλούσε ακόμα και μόνιμη αναπηρία. Και αυτό είναι που φοβούνται περισσότερο από ΚΑΘΕ ΤΙ ΑΛΛΟ οι αναβάτες του MotoGP, αυτό είναι που αποφεύγουν να σκέφτονται, και αυτό πιθανόν έκανε τον Λορένθο τόσο "προσεκτικό" με το γκάζι του, που δεν μπορούσε να σταθεί ούτε απέναντι στους τελευταίους, στο τόσο ανταγωνιστικό σύγχρονο πρωτάθλημα.

Τέλος, ίσως αυτό (η σοβαρότητα του τραυματισμού) να ήταν κάτι που γνώριζε ο εσωτερικός κόσμος του MotoGP, γι' αυτό και οι δημοσιογράφοι, τώρα προς το τέλος της χρονιάς, σε κάθε συνέντευξη Τύπου περίμεναν τον Λορένθο να κάνει την ανακοίνωση της αποχώρησης.

Αλλά το έχουμε πεί πολλές φορές: Τα "νέα" αυτά, όσο πιο σημαντικά είναι, μαθεύονται αφου συμβούν, ενώ είναι λογικό ότι ο Χόρχε, ΠΕΝΤΕ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, θα επέλεγε να πεί το τελευταίο Αντίο και να κάνει την τελευταία του εμφάνιση μέσα στην πατρίδα του, μπροστά στους Ισπανούς φίλους του, μαχόμενος μέχρι τέλους. Και έτσι έκανε, σε μια συναισθηματικά φορτισμένη συνέντευξη Τύπου στην Βαλενθια, με τον επικεφαλής της Dorna στο πλευρό του και τους συναθλητές του στην αίθουσα, να νιώθουν άλλοι το βάρος του χρόνου, κι άλλοι την ευθύνη της συνέχειας και του μέλλοντος, που πέφτει βαριά στους ώμους τους κάθε που "αδειάζει" μια θέση στο grid, έχοντας πάρει μεταγραφή για το μοτοσυκλετιστικό Πανθεον...

Τώρα, προς τι όλες αυτές οι δηλώσεις και οι συνεντεύξεις για βελτίωση, για μοτοσυκλέτα, για το συμβόλαιο του 2020, για την επιστροφή του ταύρου και τόσα άλλα; Ποιός ξέρει...Είναι κοινή διαπίστωση ότι τον Λορένθο είναι πολύ καλύτερα να τον βλέπεις να αγωνίζεται παρά να τον ακούς να κάνει δηλώσεις. Αλλά, δυστυχώς, ο "αναβάτης-διαβήτης" που έδωσε παράταση ζωής στην Μ1, χάρισε τίτλους στην Υamaha, έδωσε πρόσθετο κίνητρο στον Ρόσσι για την δεύτερη καρριέρα του (παρά τον τίτλο που μισό κέρδισε και μισό του στέρησε το 2015), και κατάφερε να κερδίσει το φαινόμενο Μαρκ Μαρκέθ, δεν θα ξανατρέξει ποτέ. Και για να είμαστε εντελώς ειλικρινείς, ουσαστικά η καρριέρα του μπήκε σε καμπή καθόδου πολύ νωρίτερα απ' ότι θα του άξιζε, ούτε καν στα 30 του, όταν "έφυγε" απο την Υamaha μη μπορώντας να συνυπάρξει με τον Ρόσσι, και με τον Λιν Τζάρβις να μην θέλει, ούτε και να προσπαθεί, να τον κρατήσει.

Και μετά, παρά τις διετείς προσπάθειες στην Ducati που με τόσο κόπο τον έφεραν και πάλι στην κορυφή (περνώντας τον πρωταθλητή Μαρκέθ και τον "σπεσιαλίστα" των Desmοsedici Ντοβιτσιόζο, ας μην το ξεχνάμε), "ανταμοίφθηκε" απο την Μπολώνια με μία ακόμα εντελώς αψυχολόγητη "Ντομενικάλια πόρτα", όταν η διοίκηση της Ducati αγνοώντας τους υπευθύνους της ομάδας του MotoGP, πήρε στη θέση του τον (συγκριτικά "λίγο" έως ελάχιστο σαν αξία ονόματος και τεχνικής) Πετρούτσι. Κρίμα κι άδικο, και για τις δύο πλευρές.

Τι να πούμε τώρα εμείς, για έναν αναβάτη που ξεκίνησε στα 15 του το 2002 και έφτασε μετά απο 17 χρόνια και πέντε παγκόσμια πρωταθλήματα σε μια τόσο δύσκολη χρονιά, γεμάτη απογοητεύσεις, τραυματισμούς και πόνο (σωματικό, ψυχολογικό αλλά και αγωνιστικής αξιοπρέπειας) που τον οδήγησε στην ηλικιακά πρόωρη αλλά ίσως αναγκαία αποχώρηση;

Μόνο αυτό: Σε ευχαριστούμε Χόρχε Λορένθο για τις στιγμές και τις σκηνές οδηγικής ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ που μας χάρισες με την Υamaha Μ1... Δ.Π.





 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Τον συμπαθούσες ή όχι δεν έχει σημασία.Γούστα..
Σίγουρα από τους κορυφαίους αναβάτες που είχε το θάρρος και το θράσος που χρειαζόταν για Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
Μακάρι να συνέχιζε και να άλλαζε η ιστορία που είδαμε στη Honda.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αχωνευτος αλλα

Η λαμπρή καριέρα του Jorge Lorenzo μέσα από Στατιστικά στοιχεία

Από τον BikerSpirit

Δείτε μερικά από τα στατιστικά στοιχεία που κατέστησαν τον πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Jorge Lorenzo, μετά την ανακοίνωση ότι πρόκειται να αποσυρθεί από το MotoGP στη Βαλένθια.


– Το 2019 στο Ιαπωνικό GP, ο Jorge Lorenzo εκκίνησε στο 200ο του Grand Prix στην μεγάλη κατηγορία, κάνοντας τον έβδομο αναβάτη που φτάσει στο ορόσημο των 200 GP της κατηγορίας και ο δεύτερος Ισπανός αναβάτης μετα τον Dani Pedrosa.

– Στην ηλικία των 32 ετών και 169 ημερών την ημέρα του αγώνα στο Motegi το 2019, ο Lorenzo έγινε ο νεότερος αναβάτης που έφτασε το ορόσημο των 200 εκκινήσεων στο MotoGP, παίρνοντας το ρεκόρ από τον Dani Pedrosa ο οποίος ήταν 32 ετών και 170 ημέρες το 2018 στο GP του Qatar.


– Ο Lorenzo με 47 νίκες είναι ο δεύτερος Ισπανός αναβάτης με τις περισσότερες νίκες στο GP πίσω από τον Marquez που έχει 55.

– Ο Lorenzo σε ηλικία 20 ετών και 345 ημερών, είναι ο τρίτος νεότερος αναβάτης που κέρδισε Grand Prix σε τρεις διαφορετικές κατηγόριες Grand Prix πίσω από τον Marc Marquez που ήταν σε ηλικία 20 ετών και 63 ημερών και τον Pedrosa που ήταν σε ηλικία 20 ετών και 227 ημερών.


– Επιπλέον, σε ηλικία 20 χρόνια και 345 ημερών, ο Lorenzo βρίσκεται στην έκτη θέση στον κατάλογο των νεότερων αναβατών που θα κέρδισε στην μεγάλη κατηγορία, πίσω από τον Randy Mamola που ήταν σε ηλικία 20 ετών και 239 ημερών.

– Ο Lorenzo σε ηλικίας 18 ετών και 326 ημερών, έγινε ο τέταρτος νεότερος αναβάτης που κέρδισε στην μεσαία κατηγορία στην Ισπανία το 2006, στο δρόμο του να γίνει ο δεύτερος νεότερος αναβάτης που κέρδισε τον τίτλο στην μεσαία κατηγορία σε ηλικία 19 ετών και 178 ημερών, πίσω από τον Pedrosa που ήταν σε ηλικίας 19 ετών και 18 ημερών.


– Ο Lorenzo είναι ο νεότερος αναβάτης που αγωνίστηκε σε αγώνα Grand Prix, σε ηλικία 15 ετών και 1 ημέρας στην Jerez, το 2002.

– Με πέντε παγκόσμιους τίτλους (2 x 250cc, 3 x MotoGP ™), ο Lorenzo είναι ο τρίτος Ισπανός αναβάτης με τα περισσότερα πρωταθλήματα στην ιστορία του Grand Prix Racing πίσω από τον Marquez (8) και τον Angel Nieto (12 + 1).


– Από το 2008, ο Lorenzo ήταν δεύτερος στο πρωτάθλημα τρεις φορές (2009, 2011, 2013) και τερμάτισε στις τρεις πρώτες του πρωταθλήματος οκτώ συνεχόμενες φορές από το 2009 έως το 2016, ενώ το καλύτερό του ήταν το 2010, όταν κέρδισε τον τίτλο MotoGP με 383 βαθμούς με εννέα νίκες, 16 βάθρα και επτά pole position.

– Το 2010, ο Lorenzo έγινε ο δεύτερος Ισπανός αναβάτης που κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην μεγάλη κατηγορία GP μετά τον Alex Criville (1999 / 500cc).

– Στο Mugello, το 2018, ο Lorenzo έγινε ο δεύτερος αναβάτης στην ιστορία των αγώνων Grand Prix που κέρδισε και με τις δύο μηχανές Yamaha και Ducati, μετα τον Loris Capirossi.


– Ο Lorenzo κέρδισε με την Ducati μετα από 24 αγώνες. Μόνο δύο αναβάτες χρειάστηκαν λιγότερους αγώνες για να κερδίσουν με την Ducati: οι Capirossi (6) και ο Casey Stoner (1).

– Στη Βαρκελώνη, το 2018, ο Lorenzo έγινε ο τέταρτος αναβάτης που έφτασε το ορόσημο των 150 βάθρων στους αγώνες Grand Prix μαζί με τον Valentino Rossi, τον Giacomo Agostini και τον Pedrosa. Ήταν ο δεύτερος Ισπανός αναβάτης που το κατάφερε.


– Στην Αυστρία το 2018 ήταν η πρώτη νίκη του Lorenzo στο Red Bull Ring, η οποία ήταν η 17η διαφορετική πίστα στην οποία έχει κερδίσει τουλάχιστον μία φορά στην κορυφαία κατηγορία.

– Στη Βαρκελώνη, το 2018, ο Lorenzo έγινε ο όγδοος αναβάτης που κέρδισε pole position με μοτοσυκλέτες δύο διαφορετικών κατασκευαστών στην κατηγορία MotoGP από το 2002. Άλλοι οδηγοί που το έκαναν αυτό ήταν οι Rossi, Andrea Dovizioso, Stoner, Max Biaggi, Sete Gibernau και Aleix Espargaro .

– Το 2015, ο Lorenzo έγινε μόλις ο τρίτος αναβάτης που κέρδισε τον τίτλο της μεγάλης κατηγορίας GP, στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, μαζί με τον Wayne Rainey (1992) και τον Nicky Hayden (2006).
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Έχουμε την replica του....


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Φοβερό ταλέντο,αλλά ολίγον τι σπασικλακι...

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Χεστηκαμε.
Και αυτά τα περί υγείας στ @@ μου τα γράφω και κάνω τον ζωγράφο.
Ας καθόταν η ανταλλαγή με miler στην ducati και θα βλέπαμε τα περί υγείας.
Αλλά το< φιλαράκι > του κρατάει θέση ,για το αδεεφακι του στην HONDA ( θυμηθείτε το αυτό όταν ερθει η ώρα) δεν ήθελε εναν ανταγωνιστικό οδηγό στην HONDA ( βλ miller που το είχε πριν λιγα χρόνια) έτσι όλη φάση βολευει τον mm.
Απλα είναι τόσο κομπλεξικος ( όπως όλοι οι ισπανοί στα gp)
Που ήθελε να πάρει πρωτάθλημα με δύο διαφορετικές ομάδες και ειδικα με ducati ,κάτι που δεν κατάφερε ο VALE στην ducati ,αλλά το κατάφερε και με την HONDA και με την YAMAHA.
Στο καλό και δεν θα μου λείψει καθόλου.
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Γενικα οι Ισπανοι δεν ειναι συμπαθεις φιγούρες κ συνηθως εχουν αβαντες απο μεγαλους σπονσορες....ομως 5 παγκοσμιοι τίτλοι ειναι κατι που το καταφέρνεις μονο αν έχεις στοφα πρωταθλήτη.
Και ο αχωνευτος ειτε θελουμε ειτε οχι ειχε τον αερα του νικητη.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Γενικα οι Ισπανοι δεν ειναι συμπαθεις φιγούρες κ συνηθως εχουν αβαντες απο μεγαλους σπονσορες....ομως 5 παγκοσμιοι τίτλοι ειναι κατι που το καταφέρνεις μονο αν έχεις στοφα πρωταθλήτη.
Και ο αχωνευτος ειτε θελουμε ειτε οχι ειχε τον αερα του νικητη.
Tαλέντο είχε, όπως όλοι εκεί μέσα, δεν είχε αυτήν την τζούρα παραπάνω, πάντα ήθελε μεγάλους σταύλους να δουλεύουν γιαυτόν...Η κουλάτζα, διαδρομή Χαλκίδα Αγ.Αννα θα τον πέρναγα από πάνω και με Himalayan India...RollingRollingRollingRollingRollingRolling
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Η θα ξεχάσω το 2015 που έπεσε επάνω στον Γιατρό να πάρει το πρωτάθλημα; Η να ξεχάσω το γιουσουφάκι τον Μάρκεθ το 16? Που μετά από ενστάσεις πήρανε μέσα από τα χέρια του γιατρού το πρωτάθλημα? Στα τρία σκ@τα να πάει και ξεπατουάρ...RollingRollingRollingRollingRolling
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
. θα τον πέρναγα από πάνω και με Himalayan India..





Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Χεστηκαμε.
Και αυτά τα περί υγείας στ @@ μου τα γράφω και κάνω τον ζωγράφο.
Ας καθόταν η ανταλλαγή με miler στην ducati και θα βλέπαμε τα περί υγείας.
Αλλά το< φιλαράκι > του κρατάει θέση ,για το αδεεφακι του στην HONDA ( θυμηθείτε το αυτό όταν ερθει η ώρα) δεν ήθελε εναν ανταγωνιστικό οδηγό στην HONDA ( βλ miller που το είχε πριν λιγα χρόνια) έτσι όλη φάση βολευει τον mm.
Απλα είναι τόσο κομπλεξικος ( όπως όλοι οι ισπανοί στα gp)
Που ήθελε να πάρει πρωτάθλημα με δύο διαφορετικές ομάδες και ειδικα με ducati ,κάτι που δεν κατάφερε ο VALE στην ducati ,αλλά το κατάφερε και με την HONDA και με την YAMAHA.
Στο καλό και δεν θα μου λείψει καθόλου.



Τι έλεγα για το mm και τον ;αδερφό του...



https://twitter.com/MotoGP/status/1196522559568830467?s=19



https://twitter.com/MotoGP/status/1196507303027101697?s=19



Εδώ δηλώσεις του a puig ( team manager HRC ) για την μεταγραφή
https://twitter.com/MotoGP/status/1196701959211929600?s=19
 

kalampokas

member
Δημοσιεύσεις
1.040
Περιοχή
Κυψέλη
Μοτοσυκλέτα
"Σούζυ" GsxF 650 "Σκλάβος" Cbf 125
Όνομα
Θανάσης
Περιοχή
Κυψελάρα πάουα
αχώνευτος ναι, αλλά μας αρέσει δεν μας (μου) αρέσει, πολύ καλό τιμόνι που έγραψε την (καλή ή κακή) ιστορία του στο άθλημα....
δεν θα λείψει σε πολλούς:D
 

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
αχώνευτος ναι, αλλά μας αρέσει δεν μας (μου) αρέσει, πολύ καλό τιμόνι που έγραψε την (καλή ή κακή) ιστορία του στο άθλημα....
δεν θα λείψει σε πολλούς:D

Βασικά τώρα θα τον βλέπουμε περισσότερο.

σταμάτησαν να φτιάχνουν τα μηχανάκια να έχουν μεγάλη γωνιακή ταχύτητα, το ατού του Λορένζο. Τώρα τα κάνουν όλα point n shoot γιατί είναι πιο γρήγορο με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές. Αν δεν είχαν TC ποιός ξέρει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Παραλίγο να μείνει παράλυτος ο Lorenzo
Το καμπανάκι της απόσυρσης


Προς το παρόν ο Jorge Lorenzo δεν έχει ανακοινώσει τις αποφάσεις του για το μέλλον. Το μόνο που μας έχει πει είναι πως θα συνεχίσουμε να τον βλέπουμε στην “χώρα των MotoGP” σε κάποιον νέο ρόλο. Οι πιο έντονες φήμες θέλουν τον ισπανό πολυπρωταθλητή να αναλαμβάνει καθήκοντα test rider για την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, όμως σε μια από τις τελευταίες του συνεντεύξεις φαίνεται πως η δουλειά του δοκιμαστή δεν αποτελεί μια από τις προτεραιότητες του. Κι αυτό το λέμε, διότι ο Lorenzo δήλωσε στη Marca πως η βασική αιτία της απόφασής του να σταματήσει πρόωρα την καριέρα του ήταν ο πραγματικός φόβος να μείνει παράλυτος. Κι αυτός ο φόβος παραλίγο να επιβεβαιωθεί μετά την πτώση που είχε στο Assen, όπου έσπασε ένα σπόνδυλο στην σπονδυλική του στήλη. Η γνωμάτευση των γιατρών ήταν σαφής και τον προειδοποίησαν πως έφτασε πάρα πολύ κοντά στο αναπηρικό καροτσάκι. Μάλιστα τα “κουσούρια” που του άφησε εκείνος ο τραυματισμός, μπορούν πολύ πιο εύκολα στο μέλλον να γίνουν αιτία για μόνιμη αναπηρία, καθώς το σώμα του είναι πλέον πολύ ευαίσθητο στις καταπονήσεις. Σαφώς η δουλειά του δοκιμαστή δεν έχει το ρίσκο που αντιμετωπίζουν οι αναβάτες σε ένα πρωτάθλημα και έχεις περισσότερα περιθώρια να ελέγξεις τους κινδύνους. Από την άλλη μεριά όμως, η δουλειά των δοκιμαστών έχει πολύ υψηλότερες απαιτήσεις τα τελευταία χρόνια, καθώς ο χρόνος των ελεύθερων δοκιμών για τους εργοστασιακούς αναβάτες έχει μειωθεί στο ελάχιστο κι αυτό απαιτεί από τους δοκιμαστές να οδηγούν πολύ κοντά στα όρια, ώστε οι πρωτότυπες μοτοσυκλέτες και τα εξαρτήματα που δοκιμάζουν να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην τελική τους μορφή και έτοιμα για χρήση.



Γι΄αυτό και τα εργοστάσια έχουν δώσει ιδιαίτερη σημασία στην επιλογή των αναβατών εξέλιξης και φροντίζουν να συμμετέχουν τακτικά σε αγώνες ως wild card. Καθόλου τυχαία, τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί μια ξεχωριστή μεταγραφολογία για τους εργοστασιακούς δοκιμαστές και η θέση αυτή έχει αναβαθμιστεί τόσο πολύ, που βλέπουμε και ακούμε “βαριά” ονόματα στα τραπέζια των διαπραγματεύσεων. Θυμίζουμε πως αναβάτες σαν τον Casey Stoner και τον Dani Pedrosa έχουν αναλάβει τέτοιους ρόλους και πρόσφατα ο Johann Jarco θεωρούσε τη θέση του δοκιμαστή πιο σημαντική από την αγωνιστική επιστροφή του στη Moto2. Το κύρος που απέκτησε αυτή η θέση είναι απόλυτα συνυφασμένο με τις αυξημένες απαιτήσεις που έχει και ο Jorge Lorenzo ξέρει πολύ καλά πως δεν θα κάνει τουρισμό, αν αποδεχτεί τη θέση του εργοστασιακού δοκιμαστή.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Jorge Lorenzo: “Είμαι ο μόνος που έχει κερδίσει τον Marquez, τον Rossi και τον Stoner”

Από τον BikerSpirit

Ο Jorge Lorenzo είχε φύγει για διακοπές στο Ντουμπάι, αλλά η επείγουσα περίπτωση του Coronavirus τον ανάγκασε να οχυρωθεί στο ξενοδοχείο του .

Από την καραντίνα που είναι μίλησε στο Sky Sport.



Για την κακή πορεία του με την Honda είπε: «Κάθε φορά που πίεσα έπεσα και δεν είχα εμπιστοσύνη, αλλά δεν υπάρχει φόβος»

«Με τα χρόνια έχω γίνει σχεδόν ένα ρομπότ από την άποψη της συγκέντρωσης, ενώ πριν ήμουν πιο παθιασμένος και έζησα συναισθηματικά αρκετούς αγώνες GP.»

«Με την πάροδο του χρόνου έχω αλλάξει σε έναν πιο εγκεφαλικό οδηγό».

Το 2013 έκανε μια “Καθαρή τρέλα”, όταν στο Assen με σπασμένη κλείδα αγωνίστηκε 30 ώρες μετά τη χειρουργική επέμβαση, τερματίζοντας 5ος στο τέλος. «Νομίζω ότι κανείς δεν θα μπορεί ποτέ να κάνει κάτι τέτοιο».

«Είμαι ο μόνος που τους νίκησα όλους, τον Marquez, τον Valentino και τον Stoner και δεν το σκέφτηκα ποτέ».



Τέλος, δεν μπορούσε να λείψει μια αναφορά για τον πρώην αντίπαλο του Valentino Rossi. «Η αντιπαλότητα με τον Valentino με έχει βελτιώσει πάρα πολύ.»

«Είμαι περήφανος που αγωνίστηκα με έναν πρωταθλητή όπως ο Βαλεντίνο, και που τον κέρδισα, αλλά και που έχασα από αυτόν
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.532
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Jorge Lorenzo: “Είμαι ο μόνος που έχει κερδίσει τον Marquez, τον Rossi και τον Stoner”

Από τον BikerSpirit

Ο Jorge Lorenzo είχε φύγει για διακοπές στο Ντουμπάι, αλλά η επείγουσα περίπτωση του Coronavirus τον ανάγκασε να οχυρωθεί στο ξενοδοχείο του .

Από την καραντίνα που είναι μίλησε στο Sky Sport.



Για την κακή πορεία του με την Honda είπε: «Κάθε φορά που πίεσα έπεσα και δεν είχα εμπιστοσύνη, αλλά δεν υπάρχει φόβος»

«Με τα χρόνια έχω γίνει σχεδόν ένα ρομπότ από την άποψη της συγκέντρωσης, ενώ πριν ήμουν πιο παθιασμένος και έζησα συναισθηματικά αρκετούς αγώνες GP.»

«Με την πάροδο του χρόνου έχω αλλάξει σε έναν πιο εγκεφαλικό οδηγό».

Το 2013 έκανε μια “Καθαρή τρέλα”, όταν στο Assen με σπασμένη κλείδα αγωνίστηκε 30 ώρες μετά τη χειρουργική επέμβαση, τερματίζοντας 5ος στο τέλος. «Νομίζω ότι κανείς δεν θα μπορεί ποτέ να κάνει κάτι τέτοιο».

«Είμαι ο μόνος που τους νίκησα όλους, τον Marquez, τον Valentino και τον Stoner και δεν το σκέφτηκα ποτέ».



Τέλος, δεν μπορούσε να λείψει μια αναφορά για τον πρώην αντίπαλο του Valentino Rossi. «Η αντιπαλότητα με τον Valentino με έχει βελτιώσει πάρα πολύ.»

«Είμαι περήφανος που αγωνίστηκα με έναν πρωταθλητή όπως ο Βαλεντίνο, και που τον κέρδισα, αλλά και που έχασα από αυτόν
Ένας ακόμη Εξαιρετικός! ανάμεσα στους Πολλούς!! που έχει το Σπόρ.
 
Top Bottom