1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

KTM 1290 Super Adventure S

Συζήτηση στο φόρουμ 'Μοντέλα - Κριτικές - Βελτιώσεις' που ξεκίνησε από το μέλος maik900, στις 2 Μαρτίου 2018.

  1. kostikas

    kostikas new member

    Μηνύματα:
    226
    Μοτοσυκλέτα:
    Suzuki VStrom 650
    Όνομα:
    Kostas
    Το αλάφρωμα και κοσκίνισμα όπως ακριβώς το περιγράφεις το ένιωσα σε ένα 990 αντβε φίλου που είχα για λίγο. Το είχε με λάθος προφόρτωση ελατηρίου στο πίσω αμορτισέρ και το είχε έτσι μόνιμα ακόμα και τριβάλιτσο αλλά δεν πήγαινε με πολλά, ήταν αρκετά συντηρητικός οδηγός. Όταν το πήρα για να φύγω δεν χρειάστηκε αέρας για να καταλάβω ότι η κατάσταση πίσω ήταν χάλια. Σταμάτησα σε ένα φίλο μάστορα και με το γατζόκλιδο και μερικές δοκιμές, μου ήρθε εκεί που πρέπει. Έγινε όχι πιστόλι αλλά πύρκαυλος ….. To θέμα που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι είχε πολύ μικρή ανοχή στο φόρτωμα στην ουρά, από όσο γνωρίζω αυτό υπάρχει μέχρι σήμερα στο 1290 με όριο τα 6 κιλά αν θυμάμε καλά. Αν ισχύει ακόμα και στο τελευταίο μοντέλο αυτή η τεχνική λεπτομέρεια σημαίνει ότι θέλει ιδιαίτερη προσοχή στο φόρτωμα καθώς επηρεάζεται δραματικά η συμπεριφορά της ακόμα περισσότερο αν έχει και λάθος προφόρτιση πίσω.
    Είναι ένα τεχνικό θέμα που αφορά όλα τα 2τροχα και μπορεί να συμβεί σε όλα αν δεν γνωρίζουμε ποια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες του μοτο μας. Πάντως λίγα γράφουν από 10 κιλά και πάνω στην ουρά.
     
    Last edited: 12 Ιουνίου 2019
    panostsi, notakos600 and esel like this.
  2. giamar

    giamar old member

    Μηνύματα:
    4.036
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200GS ασπρουλα
    Όνομα:
    Γιαννης
    Περιοχή:
    Pieria
    Ισχυει .
    Δυο φιλοι που το ειχαν(1290) ,το δωσαν για αυτο το θεμα.
    Ο ενας πηρε lc και ο αλλος μουλτυ εντουρο.
     
    panostsi likes this.
  3. zissimo

    zissimo new member

    Μηνύματα:
    198
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R 1150 R
    Όνομα:
    Ζήσιμος
    Περιοχή:
    Πατρα
    KTM 1290 Adventure

    Στον ανοιχτό δρόμο:

    “…και εδώ θα αρχίσουν τα προβλήματα, με τις ταλαντώσεις να ξεκινάνε στα 150 και πάνω. Κατεβάζω ζελατίνα, την ανεβάζω, βάζω όλες τις επιλογές στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων αλλά και πάλι τίποτα. Το κούνημα και η αστάθεια δεν επιτρέπουν υψηλές ταχύτητες με τις εργοστασιακές βαλίτσες, ένα φάουλ που δυστυχώς και το 1290 παρουσιάζει. Ναι μεν είναι άψογες, με σωστά κουμπώματα και στήριξη μέσα στη μοτοσυκλέτα, αλλά ακυρώνουν όλη τη προσπάθεια λόγω των ταλαντώσεων.”

    https://www.motomag.gr/news/epikairotita/moto-ta-ktm-kai-oi-valitses-toys

    Εάν συμπέσει και με μια σπιλιάδα .......
     
    Pan-dvs, kostikas, panostsi and 4 others like this.
  4. NEK1000

    NEK1000 new member

    Μηνύματα:
    301
    Όνομα:
    νεκταριος
    Τόσα λεφτά μοτοσυκλέτες και δεν έχουν λύση προβληματα που σκοτώνουν κόσμο.
    cdefghi
     
    panostsi, SHOOTER045 and giamar like this.
  5. kostikas

    kostikas new member

    Μηνύματα:
    226
    Μοτοσυκλέτα:
    Suzuki VStrom 650
    Όνομα:
    Kostas
    Κάθε μηχανή έχει ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα. Δεν φτιάχνονται ως φονικά εργαλεία. Ο οδηγός θα πρέπει για μένα να έχει την απαραίτητη γνώση στο τι έχει στα χέρια του.
     
  6. Ωmega

    Ωmega well know member

    Μηνύματα:
    3.557
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Πέραν του ποια είναι η καλύτερη ταχύτητα ταξιδιού σε ανοιχτό δρόμο..

    Υπάρχει αγοραστής που θα δεχθεί η Porsche που αγόρασε να κοσκινίζει μετά τα 180 με φορτωμένο τον χώρο απισκευών;

    Γιατί να κάνει γαργάρα ο αγοραστής της ΚΤΜ που πλήρωσε φουλ πακέτο τεχνολογίας;


    Μπορώ ;;;;;; να πάω και να πω στην οικογένεια του παλικαριού;
    Ξέρετε... Το μηχανάκι του παιδιού σας που χάσατε.. μετά τα 150 κοσκινίζε με τις βαλίτσες που του έδωσαν.

     
  7. karellen

    karellen member

    Μηνύματα:
    591
    Μοτοσυκλέτα:
    Honda DAX 72 true ADV
    Όνομα:
    Νίκος
    Περιοχή:
    Καλαμάτα
    Παιδιά μέχρι να μάθουμε τι ακριβώς συνέβη (μάλλον ποτέ) δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τίποτα.Κάπου ειπώθηκε ότι το παλληκάρι πήγαινε με 130 οπότε ίσως να μην είναι θέμα φορτώματος,πιθανόν να δέχτηκε καμμιά δυνατή ριπή αέρα πλευρικά και να το 'χασε,είναι άτιμο πράγμα αυτό.
    Για όσους δεν το γνωρίζουν πέρισυ το Μάιο έχασα ένα καλό μου φίλο από παρόμοιο χαστούκι ανέμου την ώρα που ανέβαινε την Τσακώνα.Σκεφτείτε ότι οδηγούσε Honda 1100XX σκυφτό,βαρύ και οπωσδήποτε πιο αεροδυναμικό από αυτά τα ον οφ που είναι φτερό στον άνεμο!
     
    StepaS, SHOOTER045, kostikas and 3 others like this.
  8. kordix

    kordix new member

    Μηνύματα:
    146
    Μοτοσυκλέτα:
    GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
    Όνομα:
    Κόρδας Κωνσταντίνος
    Μπορεί να συμβεί με οποιαδήποτε φορτωμένη μοτοσυκλέτα με λάθος ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Αλλά υπάρχουν τόσες πολλές παράμετροι, όπως ελαστικά, πίεση ελαστικών, πρόσφυση δρόμου, ανθρώπινο λάθος (γενικά) και αλλά που δεν θέλω να τα γράψω. Κρίμα μεγάλο που τα ηλεκτρονικά δεν απέτρεψαν το κακό.

    Στην συγκεκριμένη περίπτωση δυστυχώς ποτέ δεν θα μάθουμε τι έγινε. Λυπάμαι πολύ για το παλικάρι και ειδικά για όσους άφησε πίσω.
     
    Last edited: 12 Ιουνίου 2019
    SHOOTER045, kostikas, giamar and 3 others like this.
  9. notakos600

    notakos600 member

    Μηνύματα:
    1.274
    Μοτοσυκλέτα:
    HONDA C50
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Περιοχή:
    Δυτική Αττική
    Την περασμένη Κυριακή είχε πλευρικούς ανέμους...την άκουσα κι εγώ με το xj6 χωρίς κανένα φορτίο εμπρός ή πίσω, σε προσπεράσεις στο κατέβα από Κόρινθο προς Τρίπολη στην Ολυμπία οδό.
    Για την Αθηνών-Κορίνθου δεν το σχολιάζω καν...
    Όντως το παλικάρι δεν έτρεχε σύμφωνα με μαρτυρίες...
    Έκατσε η στραβή απλά...
    Κρίμα.
     
    SHOOTER045, giamar and panostsi like this.
  10. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.986
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    https://www.motomag.gr/news/epikairotita/moto-ta-ktm-kai-oi-valitses-toys
    "Oχι ότι δεν το ξέραμε αλλά να που συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες και συμβαίνει ενίοτε και χωρίς τις βαλίτσες, μόνο με το παλιό Tracer είχαν λυσσάξει και αυτό εκανε woobling μονο όταν είχες Top Case.
    Mε το μακρύ τριβάλιστος και με πολύ δυνατό άνεμο δεν έκανε κιχ, μέχρι τα 180 που ανέβασα κυριολεκτικά άφηνες τα χέρια από το τιμόνι.
    Very proud for my Yamaha...
    Και αν το αλλάξω Πενφέ θα πάρω.
     
    StepaS, VKon, notakos600 and 4 others like this.
  11. jliordos

    jliordos new member

    Μηνύματα:
    98
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1200GS ADVENTURE
    Όνομα:
    Ιωάννης
    Περιοχή:
    Θεσσαλονίκη
    Το έχω διαβάσει αυτό το άρθρο για αυτό το έγραψα εδώ στο φόρουμ, μήπως υπάρχουν παιδιά (ιδιοκτητες)της συγκεκριμένης μηχανής που το επιβεβαιώνουν ή να το διαψεύδουν. Όπως και να έχει το κακό έγινε. Ας είναι το τελευταίο λυπηρό γεγονος που αν είναι σωστά όσα ανεφερει το άρθρο, δυστυχώς δεν θα είναι.
     
  12. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.986
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Από την στιγμή που δεν ξέρουμε πώς έγινε δεν μπορούμε να πούμε τίποτε, αλλά γεγονός είναι ότι το πρόβλημα στα συγκεκριμένα μηχανάκια υπάρχει.
     
  13. ekos

    ekos member

    Μηνύματα:
    1.628
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    cdefghicdefghi
     
    SHOOTER045 and apache like this.
  14. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.986
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    RollingRollingRollingRollingRolling
     
    ekos likes this.
  15. πυξιδας990

    πυξιδας990 well know member

    Μηνύματα:
    2.260
    το λοιπον..
    το αρθρο αφορα το 1290τ και παρουσιαζεται με τις εργοστασιακες βαλιτσες....του 2015 μοντελο δηλ..
    επειδη εχουμε εδω κατω ενα,,σας λεω οτι με αφτερ βαλιτσες που του βαλαμε sw-motech μεχρι 200 που το εχει ανοιξει δεν παιζει κουνημα..
    η κτμ η ιδια εχει παραδεχθει το θεμα,εκανε δοκιμες στην αουτομπαν και αλλαξε τις βασεις βαλιτσων των εκαστοτε μοντελων...οι βασεις αυτες βρισκονται στα 1050-1090-1190-1290τ//
    το 1290s που ειχε και το ατυχημα δεν εχει αυτες τις βασεις ,παιρνει καινουριες εργοστασιακες βαλιτσες της shad..
    κοινως ειναι αλλο πραγμα απο το Τ,που και εκει το βελτιωσαν το πραμα..
    το ατυχημα εγινε με λιγα χλμ,πιθανολογω οτι με ριπη αρεα και αριστερα που ηταν,ηταν πολυ κοντα στο διαχωριστικο και δεν εμεινε χωρος να διορθωσει το μηχανακι..

    υ.γ το θεμα με τις βαλιτσες του Τ το ανεδειξε πρωτο το ελληνικο ΜΟΤΟ και εγινε το σχετικο σουσουρο.Αυτο γιατι κατα καιρους τον ειδικο τυπο τον στελνουμε στον καιαδα..
    το 1290τ ειναι εξαιρετικο μηχανακι,αλλα ειναι πολυ γρηγορο χωρις να το καταλαβαινεις,
    στην ευθεια του καινουριου δρομου στο Λυγουριο,αμολας ολες τις ταχυτητες,κανεις μια να ανεβασεις,ενω εχεις 6η,λες τι εγινε,νομιζεις οτι πας σχετικα νορμαλ, κοιτας το κοντερ και γραφει 250 χλμ,ενω ανεβαζει και αλλο!!!!
     
  16. πυξιδας990

    πυξιδας990 well know member

    Μηνύματα:
    2.260
    για το 990 που λες.
    καταρχην για να εβαλες γατζοκλειδο,θα ειχε αλλο αμορτισερ,διοτι το adv εχει υδραυλικη προσφορτιση...
    απο τοτε η κτμ εβαζε μαλακισμενες βαλιτσες,τα πλαστικα μπαουλα της HnB εξειχαν τοσο πολυ,ακομα και στα δικαβαλα που αλλαζε ολη η ευσταθεια της μοτοσυκλετας,υποτιθεται οτι τις βαζαν για χωματινα ταξιδια που οντως ητνα πολυ ανθεκτικες οπως και οι αλουμινιου που ηταν κατασκευης τουρατεκ..
    μετα τα 150 ψαρευε το μηχανακι..
    το θεμα εξαφανιζοταν οταν εβαζες βαλιτσες με τις δικες τους βασεις πλαστικες τυπου givi μεχρι 35 λιτρα,μεσαιες δηλ ή εβαζες τις μικρουλες αλουμινιου της τουρατεκ...
    σαφως η πισω αναρτηση σαν φουλ ρυθμιζομενη που ηταν βοηθαγε παρα πολυ και με την υδραυλικη που ειχε ,εκανες και πραγματα εν κινηση...
    για την πισω σχαρα,εγω την ειχα μεγαλωσει και εβαζα πολυ παραπανω φορτιο,ποτε ομως μονοκαβαλος ωστε να εχει κενο σχαρα-αναβατης..
    κλεινοντας το χαμηλο 990 ειχε σαφως καλυτερη συμπεριφορα στην ασφαλτο,λογω χαμηλοτερων αναρτησεων
     
    giamar, panostsi and kostikas like this.
  17. kostikas

    kostikas new member

    Μηνύματα:
    226
    Μοτοσυκλέτα:
    Suzuki VStrom 650
    Όνομα:
    Kostas
    Πολύ σωστός... όντως είχε πάνω ένα ολινς !!!
     
    πυξιδας990 and panostsi like this.
  18. kostikas

    kostikas new member

    Μηνύματα:
    226
    Μοτοσυκλέτα:
    Suzuki VStrom 650
    Όνομα:
    Kostas
    Να προσθέσω ήταν και το μόνο που με απογοήτευσε αφού ο φιλαράκος το είχε πάρει μεταχειρισμένο. Ήταν ταλαιπωρημένο και έκαιγε πολλά λάδια το οποίο και το κατάλαβε πολύ αργότερα. Σε λιγότερο από χρόνο το έδωσε όσο όσο.
     
    giamar likes this.
  19. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    7.568
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Οταν σε βαζει κατω ο αερας και σε βαρα αλυπητα,οτι ρυθμιση και να χουν οι αναρτησεις ειναι σταγονα στον ωκεανο.

    Οποτε νομιζω οτι κακως το συνδεουμε με το προσφατο δυστυχημα.

    Κατα τ αλλα και αυτοι αδικαιολογητοι οχι μονο στο θεμα των βαλιτσων,αλλα και του βαρους που μπορει να δεχτει η ουρα.Υποθετω οτι οι πραγματικες αντοχες ειναι πολυ παραπανω,αλλα βαζουν χαμηλα το οριο για να καλυψουν τον πωπο τους.Αλλα ακομη και ετσι να ειναι η γνωμη μου ειναι ιδια.
     
    NEK1000, panostsi and kostikas like this.
  20. ekos

    ekos member

    Μηνύματα:
    1.628
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Δυστυχώς τα κρούσματα πλέον είναι πολλά
    Βεβαιώνομαι ότι ο συνδυασμός ψηλής μηχανής - πολλών ίππων - μεγάλο φόρτωμα - αναρτήσεις της κακιάς ώρας είναι φονικός

    Ας βάλουν την ανάρτηση που πρέπει και να αφήσουν τα πειράματα με τους αναβάτες
     
    NEK1000 and SHOOTER045 like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα