Kawasaki ZX-10R & ZX-10RR

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αναφορικά για τα σχέδια των φαιριγκ των καινούργιων μοτ/των εχώ να πώ τα εξής, όσο εξελίσσεται η αεροδυναμική τοσο η ίδια η αεροδυναμική θα καθοδηγεί την σχεδίαση, τώρα θα μου πείτε μα μοιάζουν με έντομα, ε τι να κάνουμε τα έντομα εξελίσσονται αεροδυναμικά εκατομμύρια χρόνια, όπως τα ψάρια στο νερό, γιαυτό οι γάστρες των πλεούμενων μοιάζουν με ψάρια, εάν τα μηχανάκια έμοιαζαν με ρινόκερο τότε έπρεπε ν'ανησυχούμε...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αυτη την τρυπα για μενα νομιζω κακως την κλεισανε , δειχνει ισως την λεπτομερη σωστη μελετη του προηγουμενου σχεδιαστη για τους στροβιλισμους πισω απο φερινγκ.

kawasaki-zx10r-2021-00045.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Ninja ZX-10RR 2023 - Με μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής​

Χωρίς άλλες αλλαγές, με 200 hp που ανεβαίνουν στους 213 hp με χρήση Ram Air
Kawasaki Ninja ZX-10RR 2023


Μπορεί οι φωτογραφίες των νέων ZX-10R & ZX-10RR του 2023 να είχαν ανέβει στο site της Kawasaki από τον Σεπτέμβριο του 2022, όμως μόνο στις 6/2/2023 το Akashi μας πληροφόρησε μέσω δελτίου τύπου για τους μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής του κινητήρα του ZX-10RR, που είναι η μεγάλη αλλαγή για τη νέα χρονιά.

Η μέγιστη ιπποδύναμη του τετρακύλινδρου εν σειρά υγρόψυκτου και ψεκαστού κινητήρα παραμένει ίδια και στις 2 εκδόσεις της μοτοσυκλέτας, στους 200 hp και στους 213 hp με χρήση Ram Air. Στη θέση του παρέμεινε το αερόψυκτο ψυγείο λαδιού που είχε εξελιχθεί με τη βοήθεια της KRT.

Τα αεροδυναμικά βοηθήματα στα 2 χιλιάρια superbike μοντέλα της Kawasaki παραμένουν από τα πιο διακριτικά της αγοράς, ενώ στα ηλεκτρονικά βρίσκουμε μια Bosch IMU μονάδα, που χαρίζει cornering χαρακτηριστικά στα βοηθήματα. Και Traction Control έχουμε, και δικάναλο ABS με συνδυασμένη πέδηση, και launch control, και Power Modes, και Cruise Control, αλλά και shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων δίχως τη χρήση συμπλέκτη. Παράλληλα, η έγχρωμη TFT οθόνη οργάνων έχει συνδεσιμότητα μέσω bluetooth και του Rideology App.

Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι της Showa, με ανεστραμμένο πιρούνι BFF (Balance Free Front Fork) και οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ με μοχλικό BFRC lite (Balance Free Rear Cushion).
Kawasaki VAI


Η μεγάλη αλλαγή για το 2023 είναι η προσθήκη μεταβλητών αυλών εισαγωγής (VAI), οι οποίοι βελτιστοποιούν την απόδοση της δύναμης. Όταν οι αυλοί εισαγωγής είναι ανασηκωμένοι, ο αέρας παρακάμπτει το σύστημα για μέγιστη απόδοση στις ψηλές στροφές. Όταν είναι κατεβασμένοι, ο αέρας περνά μέσα από τους ψηλότερους αυλούς εισαγωγής, για αυξημένη απόδοση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η κίνηση του συστήματος VAI γίνεται με σερβομοτέρ.

Οι δυο εκδόσεις της Superbike μοτοσυκλέτας των “πρασίνων” είναι όπως συνηθίζεται η βασική και η αγωνιστική RR που έχει επιπλέον Pankl εξαρτήματα κινητήρα, κόφτη που επεμβαίνει ψηλότερα, τροχούς Marchesini και το σύστημα VAI το οποίο η Kawasaki μας λέει πως έχει σχεδιαστεί μόνο για χρήση πίστας!

Αυτό καθώς στη στάνταρ ρύθμιση η ZX-10RR έχει τους αεραγωγούς ρυθμισμένους σε στατική θέση, ανασηκωμένους για μέγιστη ισχύ ψηλά.

Αν οι αγοραστές επιθυμούν να ενεργοποιήσουν την κίνηση του VAI θα πρέπει να αγοράσουν κάποια εξαρτήματα του race-kit, όπως ECU, καλωδίωση και ελεγκτή.

Καλά διαβάσατε, το VAI του RR δεν αφορά στην ZX-10R, ενώ ακόμα και στην RR δεν είναι ενεργοποιημένο και δεν αφορά στη χρήση σε δημόσιους δρόμους…

Αυτό πιθανότατα επειδή τα έξτρα κινούμενα μηχανικά μέρη και τα σερβομοτέρ θα μπορούσαν να αποβούν… “ζημιάρικα” σε βάθος χρόνου, με την Kawasaki να μη θέλει να ξεκινήσει τις ανακλήσεις στην περίπτωση που το VAI φθαρεί ή αποδειχθεί απαιτητικό στο σέρβις. Αντίθετα, στην αγωνιστική χρήση οι εγγυήσεις είναι πάντα πιο σύντομες, και η χρήση αλλά και η συντήρηση απολύτως εξειδικευμένη.

Πηγη www.motomag.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Kawasaki Ninja ZX-10RR 2023 - Με μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής​

Χωρίς άλλες αλλαγές, με 200 hp που ανεβαίνουν στους 213 hp με χρήση Ram Air
Kawasaki Ninja ZX-10RR 2023


Μπορεί οι φωτογραφίες των νέων ZX-10R & ZX-10RR του 2023 να είχαν ανέβει στο site της Kawasaki από τον Σεπτέμβριο του 2022, όμως μόνο στις 6/2/2023 το Akashi μας πληροφόρησε μέσω δελτίου τύπου για τους μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής του κινητήρα του ZX-10RR, που είναι η μεγάλη αλλαγή για τη νέα χρονιά.

Η μέγιστη ιπποδύναμη του τετρακύλινδρου εν σειρά υγρόψυκτου και ψεκαστού κινητήρα παραμένει ίδια και στις 2 εκδόσεις της μοτοσυκλέτας, στους 200 hp και στους 213 hp με χρήση Ram Air. Στη θέση του παρέμεινε το αερόψυκτο ψυγείο λαδιού που είχε εξελιχθεί με τη βοήθεια της KRT.

Τα αεροδυναμικά βοηθήματα στα 2 χιλιάρια superbike μοντέλα της Kawasaki παραμένουν από τα πιο διακριτικά της αγοράς, ενώ στα ηλεκτρονικά βρίσκουμε μια Bosch IMU μονάδα, που χαρίζει cornering χαρακτηριστικά στα βοηθήματα. Και Traction Control έχουμε, και δικάναλο ABS με συνδυασμένη πέδηση, και launch control, και Power Modes, και Cruise Control, αλλά και shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων δίχως τη χρήση συμπλέκτη. Παράλληλα, η έγχρωμη TFT οθόνη οργάνων έχει συνδεσιμότητα μέσω bluetooth και του Rideology App.

Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι της Showa, με ανεστραμμένο πιρούνι BFF (Balance Free Front Fork) και οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ με μοχλικό BFRC lite (Balance Free Rear Cushion).
Kawasaki VAI


Η μεγάλη αλλαγή για το 2023 είναι η προσθήκη μεταβλητών αυλών εισαγωγής (VAI), οι οποίοι βελτιστοποιούν την απόδοση της δύναμης. Όταν οι αυλοί εισαγωγής είναι ανασηκωμένοι, ο αέρας παρακάμπτει το σύστημα για μέγιστη απόδοση στις ψηλές στροφές. Όταν είναι κατεβασμένοι, ο αέρας περνά μέσα από τους ψηλότερους αυλούς εισαγωγής, για αυξημένη απόδοση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η κίνηση του συστήματος VAI γίνεται με σερβομοτέρ.

Οι δυο εκδόσεις της Superbike μοτοσυκλέτας των “πρασίνων” είναι όπως συνηθίζεται η βασική και η αγωνιστική RR που έχει επιπλέον Pankl εξαρτήματα κινητήρα, κόφτη που επεμβαίνει ψηλότερα, τροχούς Marchesini και το σύστημα VAI το οποίο η Kawasaki μας λέει πως έχει σχεδιαστεί μόνο για χρήση πίστας!

Αυτό καθώς στη στάνταρ ρύθμιση η ZX-10RR έχει τους αεραγωγούς ρυθμισμένους σε στατική θέση, ανασηκωμένους για μέγιστη ισχύ ψηλά.

Αν οι αγοραστές επιθυμούν να ενεργοποιήσουν την κίνηση του VAI θα πρέπει να αγοράσουν κάποια εξαρτήματα του race-kit, όπως ECU, καλωδίωση και ελεγκτή.

Καλά διαβάσατε, το VAI του RR δεν αφορά στην ZX-10R, ενώ ακόμα και στην RR δεν είναι ενεργοποιημένο και δεν αφορά στη χρήση σε δημόσιους δρόμους…

Αυτό πιθανότατα επειδή τα έξτρα κινούμενα μηχανικά μέρη και τα σερβομοτέρ θα μπορούσαν να αποβούν… “ζημιάρικα” σε βάθος χρόνου, με την Kawasaki να μη θέλει να ξεκινήσει τις ανακλήσεις στην περίπτωση που το VAI φθαρεί ή αποδειχθεί απαιτητικό στο σέρβις. Αντίθετα, στην αγωνιστική χρήση οι εγγυήσεις είναι πάντα πιο σύντομες, και η χρήση αλλά και η συντήρηση απολύτως εξειδικευμένη.

Πηγη www.motomag.gr
Ε ρε και να ήμουν 30 χρονών......
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ε ρε και να ήμουν 30 χρονών......
Ωρε και τωρα το επαιρνα τα φραγκα που ειναι και ας φοραγα και Pampers για την ακρατεια ToothTooth

Kawasaki – Νέα επετειακά ZX-10RR και σε… μωβ, για την Αγγλία!​

kawasakiUK_limited_4.jpgkawasakiUK_limited_1.jpg

Τώρα μάλιστα, αυτό θα πει να ξεχωρίζεις από την νόρμα!

Η Kawasaki ταυτίζεται με το πράσινο χρώμα, εδώ και δεκαετίες, οπότε είναι φυσικό τα νέα μοντέλα τα εταιρείας, να εμφανίζονται με τέτοιες αποχρώσεις κατά κόρον. Έλα όμως που η ρετρό λατρεία των τελευταίων ετών, περιστρέφεται γύρω από τις αρχές της δεκαετίας του 90 –και τα 90s χαρακτηρίζονται μεταξύ άλλων, και από ιδιαίτερα χρώματα όπως το ροζ και το μωβ.

Θέλοντας να δημιουργήσει νέες αποχρώσεις για τα επετειακά μοντέλα ZX-10RR, η Kawasaki Ηνωμένου Βασιλείου απευθύνθηκε στον γνωστό illustrator και σχεδιαστή, Kar Lee, ο οποίος παρουσίασε μερικές ψηφιακές δημιουργίες στο κοινό, μέσω των social media του και θέτοντας τα σε ψηφοφορία. Από τα σχέδια, τα 3 που βλέπετε και στις φωτογραφίες, επικράτησαν, με την Kawasaki να διαθέτει από 40 μοτοσυκλέτες ZX-10RR, με την εκάστοτε απόχρωση.

Φυσικά, κάθε μία από τις επετειακές μοτοσυκλέτες θα φέρει την ανάλογη επετειακή πλάκα στην πάνω τιμονόπλακα, ενώ οι εκδόσεις περιλαμβάνουν εξάτμιση Akrapovic, κάλυμμα πίσω σέλας στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, φιμέ ζελατίνα και tank pad, paddock stand, ειδικό κάλυμμα μοτοσυκλέτας και ειδικό επετειακό μπρελόκ. Και η… τιμούλα; Περίπου 26.599 λίρες, δηλαδή στο επίπεδο των 30.600 ευρώ.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Ωρε και τωρα το επαιρνα τα φραγκα που ειναι και ας φοραγα και Pampers για την ακρατεια ToothTooth

Kawasaki – Νέα επετειακά ZX-10RR και σε… μωβ, για την Αγγλία!​

View attachment 54603View attachment 54602

Τώρα μάλιστα, αυτό θα πει να ξεχωρίζεις από την νόρμα!

Η Kawasaki ταυτίζεται με το πράσινο χρώμα, εδώ και δεκαετίες, οπότε είναι φυσικό τα νέα μοντέλα τα εταιρείας, να εμφανίζονται με τέτοιες αποχρώσεις κατά κόρον. Έλα όμως που η ρετρό λατρεία των τελευταίων ετών, περιστρέφεται γύρω από τις αρχές της δεκαετίας του 90 –και τα 90s χαρακτηρίζονται μεταξύ άλλων, και από ιδιαίτερα χρώματα όπως το ροζ και το μωβ.

Θέλοντας να δημιουργήσει νέες αποχρώσεις για τα επετειακά μοντέλα ZX-10RR, η Kawasaki Ηνωμένου Βασιλείου απευθύνθηκε στον γνωστό illustrator και σχεδιαστή, Kar Lee, ο οποίος παρουσίασε μερικές ψηφιακές δημιουργίες στο κοινό, μέσω των social media του και θέτοντας τα σε ψηφοφορία. Από τα σχέδια, τα 3 που βλέπετε και στις φωτογραφίες, επικράτησαν, με την Kawasaki να διαθέτει από 40 μοτοσυκλέτες ZX-10RR, με την εκάστοτε απόχρωση.

Φυσικά, κάθε μία από τις επετειακές μοτοσυκλέτες θα φέρει την ανάλογη επετειακή πλάκα στην πάνω τιμονόπλακα, ενώ οι εκδόσεις περιλαμβάνουν εξάτμιση Akrapovic, κάλυμμα πίσω σέλας στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, φιμέ ζελατίνα και tank pad, paddock stand, ειδικό κάλυμμα μοτοσυκλέτας και ειδικό επετειακό μπρελόκ. Και η… τιμούλα; Περίπου 26.599 λίρες, δηλαδή στο επίπεδο των 30.600 ευρώ.

Τελικά μόνο η kavlasaki βγάζει μηχανάρες. ToothTooth

 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Ωρε και τωρα το επαιρνα τα φραγκα που ειναι και ας φοραγα και Pampers για την ακρατεια ToothTooth

Kawasaki – Νέα επετειακά ZX-10RR και σε… μωβ, για την Αγγλία!​

View attachment 54603
ουστροφερνει ολιγον τι η μου φαινεται;Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 – Μαύρο πετράδι σε μόνο 25 κομμάτια παγκοσμίως​











Ακόμα μία ειδική έκδοση της ZX-10RR στο ρόστερ της Kawasaki, για τους επιλεκτικούς φίλους της πίστας.
Για το 2024, η Kawasaki δεν παρέλειψε να εντυπωσιάσει κατάλληλα, τους σκληροπυρηνικούς φίλους της, παρουσιάζοντας μεταξύ άλλων τα επετειακά Ninja για τα 40 χρόνια της σειράς, αλλά και το ZX-10RR WSBK Edition, μία πιστή ρέπλικα της αγωνιστικής του Jonathan Rea.

Τώρα η εταιρεία του Akashi παρουσιάζει ένα ακόμα... δίτροχο γλύκισμα, την ZX-10RR με τους χρωματισμούς των χειμερινών δοκιμών, οι οποίες έλαβαν χώρα στην πίστα της Jerez

Ο χρωματισμός είναι κατά κόρον μαύρος, με κίτρινες και γκρίζες λεπτομέρειες να σπάνε την μονοτονία, ενώ οι μοτοσυκλέτες χαρακτηρίζονται και από την ύπαρξη εξάτμισης της Akrapovic, αλλά και αριθμημένης πλάκας στο ρεζερβουάρ, που θα απεικονίζει ποιο ακριβώς από τα μόλις 25 κομμάτια παγκοσμίως, έχεις στην κατοχή σου.

Και επειδή, φυσικά, μιλάμε για μία σπέσιαλ μοτοσυκλέτα, οι ελάχιστοι τυχεροί αγοραστές θα έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν ένα VIP πάσο, σε έναν οποιονδήποτε από τους αγώνες WSBK του 2024, με πρόσβαση στις hospitality εγκαταστάσεις της επίσημης ομάδας και στα paddocks της KRT.

H τιμή της μοτοσυκλέτας έχει ανακοινωθεί στα 33.000 ευρώ (στην Γαλλία), ενώ η διαθεσιμότητα αναμένεται να ξεκινήσει κατά το πρώτο 3μηνο του 2024. Λεφτά, βάλατε στην άκρη;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 - Σε 25 αριθμημένα κομμάτια παγκοσμίως με άρωμα WSBK​

Στα 33.000 ευρώ που κοστίζει περιλαμβάνεται η εξάτμιση της Akrapovic και ένα VIP πάσο για οποιαδήποτε αγώνα του WSBK το 2024
motomag Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 – Σε 25 αριθμημένα κομμάτια παγκοσμίως με άρωμα WSBK


Η Kawasaki μετά τις συλλεκτικές εκδόσεις ZX-10RR Performance Edition, ZX-10RR WSBK Edition και Ninja 40th Anniversary προχώρησε σε μία ακόμη συλλεκτική έκδοση της ναυαρχίδας της με ονομασία ZX-10RR Winter Test Edition η οποία αποτελεί πιστό -οπτικά- αντίγραφο της αγωνιστικής ZX-10RR την οποία είδαμε στις χειμερινές δοκιμές της Jerez στο WSBK στα χέρια των Alex Lowes και Axel Bassani.
Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 – Σε 25 αριθμημένα κομμάτια παγκοσμίως με άρωμα WSBK


Η συλλεκτική έκδοση Kawasaki ZX-10RR WSBK Edition, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 25 κομμάτια παγκοσμίως είναι βαμμένη στον χρωματισμό των χειμερινών δοκιμών του WSBK οι οποίες έλαβαν χώρα στη Jerez τον Νοέμβριο. Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί με τις γκρίζες και κίτρινες λεπτομέρειες να συμπληρώνουν την εικόνα της έκδοσης.

Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition δεν έχουμε καμία αλλαγή, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 998 κ. εκ. να αποδίδει 200 ίππους στις 13.200 σ.α.λ. -με τη βοήθεια του RamAir το Kawasaki ZX-10RR Performance Edition αποδίδει 211 ίππους στις 14.000 σ.α.λ.- ωστόσο οι 25 τυχεροί ιδιοκτήτες θα την παραλάβουν με εξάτμιση της Akrapovic.

Επιπρόσθετα στο ρεζερβουάρ θα αναγράφεται ο αύξοντας αριθμός της ειδικής έκδοσης, ενώ στην τιμή των 33.000 ευρώ που καλούνται να πληρώσουν οι υποψήφιοι πελάτες περιλαμβάνεται VIP πάσο για οποιανδήποτε αγώνα του WSBK 2024, το οποίο παρέχει πρόσβαση στο hospitality και στο paddock της Kawasaki Racing Team.
Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 – Σε 25 αριθμημένα κομμάτια παγκοσμίως με άρωμα WSBK
Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 – Σε 25 αριθμημένα κομμάτια παγκοσμίως με άρωμα WSBK
Kawasaki
 
Top Bottom