Kawasaki η Ιστορία

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Exω βαπόρι με Kawasaki B&W 7κύλινδρο 24000 άλογα.

.... και τοτε γιατι δεν αγοραζεις και ενα Καβασακι να τα εχεις ασορτι ?..... κρυφο ποθο θα κρυβεις για κεινη την ντελικατη μελαγχροινη ιταλιδα .....!Joy
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
.... και τοτε γιατι δεν αγοραζεις και ενα Καβασακι να τα εχεις ασορτι ?..... κρυφο ποθο θα κρυβεις για κεινη την ντελικατη μελαγχροινη ιταλιδα .....!Joy
Περιμένω να δώ το ΚΤΜ 1290 του 2020, αν δεν... πήγα και την πήρα Στέλιο..
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Στην υπέροχη σειρά "Legendary Machines", ήτοι "θρυλικές μηχανές", η Kawasaki ανεβάζει στα social media φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης από κορυφαία ιστορικά μοντέλα της, με το πιο πρόσφατο να είναι το GPZ 750 Turbo του 1984, ο πρόγονος του H2 με τον κομπρέσορα. Διαβάστε ένα μίνι-ιστορικό της μοτοσυκλέτας, και απολαύστε φωτογραφίες.



bikeit.gr
Kawasaki GPZ 750 Turbo - Ο πρόγονος του H2! - BIKEIT!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
KAWASAKI Z 1300 1978 -1989
Κινητήρας υδρόψυκτος έξι κύλινδροι DOHC, 1286cc 120hp/8000RPM 3x32mm Mikuni 5 Speed 225 km 279kg.
Από το 1984 και μετά, το Z1300 είχε ψηφιακή έγχυση καυσίμου, όπως και το μοντέλο που απεικονίζεται, αυξάνοντας την ισχύ σε 130hp.
Το Z1300 Kawasaki κατασκευάστηκε σε διάφορες εκδόσεις, συγκεκριμένα: Z1300, KZ1300, ZG1300 και ZN1300.Είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της σειράς Z που ξεκίνησε το 1972 με το Z1 (900) .
Στις ΗΠΑ, το μοντέλο ήταν εξοπλισμένο με παρμπρίζ , βαλίτσα και επανασχεδιασμένο πλαίσιο. Αυτό το νέο μοντέλο ονομάστηκε "Voyager". Στην Ευρώπη, το παραδοσιακό μοντέλο ήταν ακόμα διαθέσιμο. Τα τελευταία 200 μοντέλα (που κατασκευάστηκαν στην Αμερική όπως όλα τα μοντέλα Z1300 το 1989, ονομάστηκαν "Legendary Six" και ήταν εξοπλισμένα με ειδικό λογότυπο στη δεξαμενή καυσίμων για να το δείξουν στο κοινό.
Μετά από μια δεκαετή περίοδο παραγωγής, η μοναδική μοτοσικλέτα εξακύλινδρου κινητήρα της Kawasaki σταμάτησε το 1989 .






 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Kawasaki KS 125 Enduro / offroad 1974, συμπίεση 7:1 13 hp στις 6.500/rpm, με ένα MIKUNI καρμπυρατέρ 24mm και περιστροφική βαλβίδα στην εισαγωγή καυσίμου. Η μέγιστη ροπή ήταν 14,7 Nm στις 5.800 σ.α.λ. 6-speed 97.0 kg 110.0 km/h

Kawasaki-KE-125-1975-photo.jpgkawa_125_ke_3__002154700_1649_11102014.jpg205e95503d0999499589d5222f09dab3.jpg666bb31310693f6d6a1a6ef16c08ae22.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Kawasaki 650 W2 ( 1968-1969 ) συμπίεση 9:1 (δύο καρμπιρατέρ Mikuni VM 31, Ø 31mm) 53hp/7000rpm 4speed 181kg 185km/h

Το Kawasaki W1 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη μεταπολεμική κατασκευή από τη μονάδα, 650cc κάθετου δικύλινδρου σχεδιασμού BSA A7 που κληρονόμησε από τη Meguro, αλλά με την πάροδο του χρόνου τα σχέδια Kawasaki και BSA αποκλίνουν. Ο κινητήρας BSA A10 (γνωστός και ως Rocket ) είναι σχεδιασμένος με διάμετρο 73 mm, και διαδρομή 84 mm, ενώ ο Kawasaki W1 υιοθέτησε την διαδρομή των 72.6 mm, αυξάνοντας το μέγεθος της διαμέτρου του στα 74 mm. Αυτός ο σχεδιασμός ευνοεί τις υψηλότερες στροφές του κινητήρα ενώ μειώνει τις καταπονήσεις στον στροφαλοφόρο άξονα.
Επιπλέον, το νέο W1 είχε ένα μονοκόμματο στροφαλοφόρο άξονα σύνδεσης με ρουλεμάν βελόνας(μακαρονωτά ), σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους κινητήρες BSA (και Meguro) που χρησιμοποίησαν ρουλεμάν απλού τύπου . Παρόλο που οι κινητήρες BSA και Kawasaki 650cc ήταν μηχανικά διαφορετικοί ο ένας από τον άλλο, έδωσαν οπτικά την ίδια εντύπωση.
Ομοίως, στο σχεδιασμό του σκελετού, καθώς και στο γενικό του στυλ, η μοτοσικλέτα W1 επηρεάστηκε σαφώς από τις κλασικές βρετανικές μοτοσυκλέτες , όπως η αλλαγή ταχυτήτων με το δεξί πόδι και η πέδηση με το αριστερό. Από το 1966 έως το 1968 κατασκευάστηκαν κινητήρες W1 με ένα μόνο καρμπυρατέρ Mikuni 31 mm (αυτό είναι εφικτό μόνο σε σειρά δικύλινδρο με γωνία στροφαλοφόρου 360 °). Ξεκινώντας από το 1968, το W1SS με δύο καρμπυρατέρ Mikuni 28 mm πήρε τη θέση του αρχικού W1. Επίσης, το 1968, εμφανίστηκε ο W2SS ήταν ένα ανανεωμένο W1SS με δύο καρμπυρατέρ Mikuni 31 mm και λίγο περισσότερη ιπποδύναμη.

Kawasaki W650 68  1.jpg
0df1d39433de34595eb1bc7394899bbc.jpg
unnamed (2).jpg unnamed (1).jpg 91776630_1504354366392620_533394728679374848_n.jpg 91808469_1504354529725937_7560977259578785792_n.jpg 91563487_1504354439725946_8940144760731992064_n.jpg 91730112_1504354576392599_2012483780685594624_n.jpg
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Παραλιγο θα με εψηνε ο σημερινος απογονος του, το W800 λογω αξονα εκκεντροφορου ... αλλα πολυ βαρος βρε παιδι μου , παρα πολυ ... για τοσα λιγα και με υψηλη τιμη.....!cde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Kawasaki S3 /-KH 400 (1973-1979) 36 hp/7.000 rpm 160 km / h Σε 6,5sec 0-100 km / h

Όταν η Kawasaki παρουσίασε το 400 S3 το 1973, δεν ήταν μόνο μια αντίδραση στα μεταβαλλόμενα νομικά πρότυπα, αυξάνοντας την προστασία του περιβάλλοντος και τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις στις μοτοσικλέτες, αλλά και μια άμεση βελτίωση του προηγούμενου μοντέλου 350 S2. Οι ιδιαιτερότητες αυτής της "θανατηφόρου δύναμης" οδήγησαν τον κατασκευαστή της ιαπωνικής μοτοσικλέτας μετά από μόλις 2 χρόνια παραγωγής για να αντικαταστήσει το 350 S2με το νέο 400 S3 - αργότερα Kawasaki KH 400 . Ο λόγος για την καταγγελία ήταν τα φρένα, η πολύ τραχιά απόδοση, οι ισχυροί κραδασμοί ολόκληρης της μηχανής, η έλλειψη άνεσης, το επίπεδο θορύβου και, τέλος, η υψηλή κατανάλωση καυσίμου μεγαλύτερη των 10 λίτρων / 100 χλμ.. Το μοντέλο από το 1976 πήρε ένα σύστημα ανάφλεξης CDI και μειώθηκε η ισχύς του κινητήρα από 40 σε 36 hp. Λόγω των ολοένα αυστηρότερων κανονισμών, ο θόρυβος της εξαγωγής (εξάτμισης) της Kawasaki KH 400 μειώνεται συνεχώς με την πάροδο των ετών. Στα τέλη της δεκαετίας του '70 αυξήθηκαν οι θαυμαστές της κατατάσσοντας τη ως την καλύτερη μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε ποτέ με τρεις κυλίνδρους. Το KH 400 - που κατασκευάστηκε το 1979 - ήταν ο τελευταίος εκπρόσωπος με τρικύλινδρο δίχρονο κινητήρα από την Kawasaki .

94154049_1520790578082332_8877389928418246656_o.jpg 94241066_1520790614748995_1341390042559414272_o.jpg 93851435_1520790424749014_6958730743400890368_o.jpg 93886906_1520790548082335_3731194710312615936_o.jpg 93854655_1520790538082336_6788698975336660992_n.jpg 94203417_1520790224749034_3029748429715668992_o.jpg 94238533_1520790384749018_80067235598565376_o.jpg Woodham-Mortimer-V3-(1).jpg
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... διχρονα τρικυλινδρα Κawasaki ...... με ανθη κερασιας εραντιζαν τους κατοχους τους ολοι οι συγγενεις και φιλοι .... παλαια συνηθεια ....! abcde

kamikaze2.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Kawasaki Z 900 (1972-1975) κινητήρας αερόψυκτος διάμετρος 66 x 66 mm διαδρομή 903 cc συμπίεση 8.5:1 4 x 28mm Mikuni VM28SC. 82 hp/8500rpm 5speed 230 kg 12,3 δευτ/400m-220km/h

Η 900 Z1 παρουσιάστηκε το 1972, πιο γνωστή ως Z 900 - έχει εισέλθει στην ιστορία της μοτοσικλέτας για να γίνει ένα μυθικό μηχάνημα χάρη στην ασύγκριτη σχεδίαση, τη γραμμή της, και της τέλειας κομψότητας. Η δυναμική της απόδοση θα ξεπεράσει την Honda 750 που ήταν αναφορά την εποχή εκείνη. Με περισσότερη ιπποδύναμη, 150cc περισσότερα, διπλό εκκεντροφόρο άξονα, περισσότερη ροπή, κορυφαία ταχύτητα και ανώτερη επιτάχυνση, η τεχνολογία αιχμής της και μερικά νέα χαρακτηριστικά για την εποχή, το Z 900 σηματοδότησε μια ολόκληρη γενιά αναβατών..
Το κλασικό τετρακύλινδρο Z1 903cc της Kawasaki σχεδιάστηκε αρχικά ως μοτοσικλέτα 750cc από το McFarlane Design ( ΗΠΑ )με πρόγραμμα παραγωγής για το 1970. Αλλά με την εκπληκτική εισαγωγή της Honda CB750 του 1968, η ιστορία της αλλάζει, η Kawasaki προώθησε την κυκλοφορία της Z1, αναβαθμίζοντας τον κυβισμό της μοτοσυκλέτας στα 903cc ως απάντηση στα 750cc της Honda.
Η φωτογραφία του ματαιωμένου 750cc Z1, είναι από τη συλλογή του Jeff Krause (που εργαζόταν στη McFarlane Design). Το πρωτότυπο εμφάνισης σε αυτήν τη φωτογραφία δημιουργήθηκε από τη McFarlane Design για τηνAmerican Kawasaki το 1968 ή το 1969.
Εκτός από τη σπανιότητα της φωτογραφίας, ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι αυτό το πρωτότυπο εμφάνισης επηρέασε προφανώς το στυλ των δίχρονων τρικύλινδρων της Kawasaki στα μέσα της δεκαετίας του '70. Ο Jeff Krause λέει: "Παρουσιάζω την εικόνα ως απόδειξη ότι το στυλ ολόκληρης της σειράς της Kawasaki μέχρι τη δεκαετία του 1970 αναπτύχθηκε στην πραγματικότητα εδώ στις ΗΠΑ, όχι στην Ιαπωνία. Και ότι το Z1 προοριζόταν πάντα να είναι DOHC, ακόμη και το 1968 ή 1969 όταν τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία, πιθανώς στο στούντιο σχεδιασμού στη Σάντα Μπάρμπαρα.
" Η McFarlane Design εξειδικεύτηκε στο "Human Factors" και στο σχεδιασμό οχημάτων, σχεδίασε το στυλ των πρώτων λεωφορείων του Universal Studios, μεταξύ πολλών άλλων εξίσου σημαντικών σχεδιασμών.

95426635_1530009773827079_8638996278300114944_n.jpg 95382885_1530009770493746_1701825527695802368_n.jpg 95667095_1530009883827068_5477379789817905152_n.jpg 1975-kawasaki-z1-900-motorcycles-in-orlando-fl.jpg 101029-6722.jpg production-1170-NfG91wpKMUf5-1972kawasakiz1.jpg 31837515943_03d6489a25_b.jpg SAM_6177.jpg

Η φωτογραφία του ματαιωμένου 750cc Z1, είναι από τη συλλογή του Jeff Krause

96116517_1530009730493750_4061908437645131776_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Kawasaki-KLR600-1985.jpg
Kawasaki KLR600 1984


Kawasaki KLR650_1.jpg
Ο αντικαταστάτης του KLR 600, το Kawasaki KLR 650 του 1988

727441f43009aa1aa5dfafbf4573a69a.jpg
Kawasaki KLR 650 Tengai, 1990

Kawasaki-KLR-650-7-1024x767.jpg
Kawasaki KLR 650 2017

KAWASAKI KLR 650, 2017: Κι όμως είναι ακόμα εδώ! - MotorBike.gr
Too hard to die… 30 χρόνια μετά Aειθαλές αποδεικνύεται το Kawasaki KLR 650, ένα μοντέλο που παρουσιάστηκε τη δεκαετία του ’80 και καταφέρνει να παράγεται, με μικρές αλλαγές, μέχρι ....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Kawasaki Z 200 (1976 - 1979) μονοκύλινδρο OHC, 2 βαλβίδες 197 ccm συμπίεση 9 :1 17 hp/ 8.000 rpm 110 km / h 145 kg
Μεταξύ των άλλων τόσο ισχυρών δικύκλων, το Kawasaki Z 200 , που παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 1976 στο IFMA, ήδη από το πρώτο έτος στην αγορά, έγινε μια δημοφιλής μοτοσικλέτα στην κατηγορία μέχρι 17 hp. Το μικρό Kawasaki είχε εξαιρετικά χαμηλή συντήρηση, και ο απλός-φτιαγμένος τετράχρονος κινητήρας με διάμετρο 66 mm x 58 mm διαδρομή με έναν εκκεντροφόρο επι κεφαλής και δύο μόνο βαλβίδες ανά κύλινδρο έδωσε 17 ίππους στις 8000 στροφές ανά λεπτό από 197 cc. Η μέγιστη ροπή των 15,3 Nm ήταν στις 7000 σ.α.λ.

110214908_1597037977124258_2815799777635894598_o.jpg 109282172_1597038097124246_3076791647680465064_o.jpg 109808089_1597038153790907_3730656837803984170_o.jpg 110020561_1597038190457570_72632571081121637_o.jpg 110100785_1597037943790928_8823235586054868265_n.jpg 110206558_1597038117124244_3520972463365385541_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
"Kawasaki B8" (1962) Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, 2-χρονος αερόψυκτος. 123.5cc διάμετρος Χ διαδρομή 54mm x 54mm συμπίεση 6.3:1 Μέγιστη ιπποδύναμη: 11hp / 8000rpm. Ξηρό βάρος: 116kg. ταχύτητα: 100km/h.
Το Kawasaki B8, ήταν η πρώτη μοτοσικλέτα που κατασκευάστηκε πλήρως από την Kawasaki.
Η Kawasaki Heavy Industries ιδρύθηκε από τον Shōzō Kawasaki στις 15 Οκτωβρίου 1896. Το τμήμα της Kawasaki Aircraft Company παρήγαγε την πρώτη πλήρη μοτοσικλέτα - το δίχρονο B8 125cc το 1962, κατά τη συγχώνευση με την Meguro Manufacturing Co. Ltd. Το 1963 η Kawasaki B8 πήρε την 1η έως την 6η θέση στον αγώνα μοτοκρός κατηγορίας 125cc στην Aonogahara της Ιαπωνίας.

126958052_1716460518515336_8849720632335328760_n.jpgakurat_20181029044812_xos4sz.jpg126860017_1716460631848658_5702734985960436974_n.jpg126220747_1716460591848662_4872859973648289843_n.jpg126521151_1716460638515324_5123525367260531669_n.jpg126357965_1716460695181985_7435366324001436721_n.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom