Kaliakouda pass και οχι μονο!!!!

Παναγιωτης
.Ενα τριήμερο που το συζητουσαμε με τον Γιώργο κανα μήνα πριν,εύκολη βέβαια η κουβέντα δεν θελουμε πολλές λεξεις για να συνεννοηθούμε πάνε ευρυτανια και Πελλοπόνησο μου λέει μέσα του λέω εγω,χάρτες διαμονες τα άφησα πάνω του,μόνη τις διαδρομές βγάλαμε παρέα και έτσι Τρίτη πρωί πατάμε μίζα.

Μια μικρή στάση στην Ακράτα για τυρόπιτα χειροποίητη και ένα καφέ και δρόμο,ευτυχώς η νέα εθνική Αθηνών Πατρών έγινε επιτέλους αυτοκινητόδρομος και μπορείς να φας γρήγορα αλλά το κυριότερο ασφαλέστατα τα ανούσια χιλιόμετρα.Μπαινουμε Ναυπακτο να γεμίσουμε ντεπόζιτα λίγο αργότερα ίσως είχε λοξήγκα η μανα του βενζινά άδικα βέβαια.Γεφυρα μπάνια.

Λίγο πιο κάτω στάση για αδιάβροχα.

Ξανα δρόμο και αρχίζει το δικό μου τρανσαλπ να κάνει μπερδέματα εδώ θυμήθηκα την μάνα του βενζινα!!Σταματησε βέβαια αλλά αυτό κάτι ήταν τυχαίο δεν ήταν,σταμάτησε η βροχούλα σταματήσαμε και εμείς να βγάλουμε αδιάβροχα αλλά το δικό μου τρανσαλπ δεν ήθελε μα φύγει από εκεί,έχει κοπεί το ένα από τα δυο καλώδια στην βαλβίδα του πλαϊνού σταντ γεφύρωμα τα καλώδια και φύγαμε.

Λίμνη Τριχωνίδα από ψηλά.

Μετά από το θερμο αρχίσαμε να πατάμε χωμα αλλά η τυρόπιτα από πρωί τι να κάνει,στάση για σαντουιτς σε παγκάκι στην άκρη του δρόμου.

Attachments

42 bytes · Προβολές: 11
    42 bytes · Προβολές: 9
    42 bytes · Προβολές: 10

Παναγιωτης
Πηγαίνουμε παράλληλα με το ρέμα του γιδομανδριτη προς το χωριό αμπέλια,άρχισαν οι ομορφιές.

Μπαίνουμε ευρυτανια και το καταλαβαίνεις εύκολα αφού έχουν πρασινίσει τα πάντα και όχι δεν είναι από το ΠΑΣΟΚ.

Σκαρφαλωμένα χωριά στις πλαγιές των βουνών.

Φτάνουμε ροσκα στην είσοδο για το πάντα βρέχει αλλά δεν μας παίρνει ο χρόνος να κατέβουμε πάντα βρέχει για να ανέβουμε στο διάσελο τις Καλιακούδας,έτσι από σκόπια βγαίνουμε Δομνίστα και από εκεί ασφάλτινα στο κρικελο οπου αρχίσαμε τα τσιπούρα και τις μπίρες.

Παναγιωτης
Next day και διάσελο Καλιακούδας,αφού ήπιαμε καφεδαρα στην πλατεία στο κρικελο,εκεί πραγματικά αναπνεύσεις οξυγόνο και όχι αυτή την μίξη που έχω εδώ στην χαβούζα!!
Ασφαλτινα ξανά μέχρι την ανίαδα και πάλι χωμα για το διάσελο τις Καλιακούδας.

Καλημέρες με τον Μπάρμπα!!

Ανεβαίνοντας προς το διάσελο.

Παναγιωτης
Εύκολη δεν την λες την ανάβαση αλλά ούτε και δύσκολη θέλει χωμάτινα λαστιχα η τουλάχιστον 50-50 και προσοχή γιατί έχει πολλή πέτρα που δεν φαίνεται από τις φωταγραφιες και μεγάλη κλήση,έχει όμως μια θέα από το πιο ψηλό σημείο όλα τα λεφτά.

Να γίνεσαι 32 να είσαι με καλη παρέα στα βουνά αξία ανεκτίμητη!!!

Η καλιακούδα από την ροσκα.

Παναγιωτης
Από ροσκα πήρανε τον εύκολο χωματόδρομο προς τον πρόδομο όπου στην συνέχεια γίνεται άσφαλτος και βγαίνεις στον προυσο,εμείς μέσα από μια γαματη ασφαλτινη που δεν την είχα ξαναπεράσει καταλήξαμε ξανά στο θερμο με τις αναθυμιάσεις στα ντεπόζιτα και συνεχίσαμε από άλλο ασφάλτινο στροφιλίκη για την γέφυρα μπάνια.(ρε πως στρίβουν τα τακούνατα μόλις τα συνηθίσεις στην στεγνή άσφαλτο).
Περάσαμε γέφυρα του ΡΙΟ και πάμε για Ερύμανθο.

Παναγιωτης
Φτάσαμε άνω βλασια πάλι τσίπουρα μπίρες και κοψίδια.

Το επόμενο πρωί παίρνουμε το δρόμο για καλυβρυτα και μετά Πλανητερο

Χωμάτινα στην συνέχεια μέσω τις ντουρντουβανας στην λίμνη δόξα ωραίο πέρασμα με ένα ψιλό δύσκολο κομμάτι αλλά τα τακούνια κάνανε την δουλειά σωστά.

Παναγιωτης
900 χλμ γράψαμε τα περάσαμε όμορφα,γυρίσαμε σπίτια μας χωρίς μια γρατζουνιά αυτό από μόνο του κάνει μια βόλτα επιτυχημένη!!Πηραμε μεγάλες δώσεις από φρέσκο οξυγόνο!!!Συνεχεια στον φίλο Γιώργο George_M. που έχει καλη πένα,αυτά εμένα.

The Owl.

2.017
George
@ George_M = @The Owl.
μια βολτα που βαση της ηταν η καλη παρεα,αλλιως η καλη χημεια θα λεγε κανεις που χω με τον φιλο Παναγιωτη,
εχουμε ιδια χνωτα κ σεβασμο εκατερωθεν μας.
δοκιμασμενοι σε 2-3 ακομα παρομιες κοινες εξορμησεις ξεραμε οτι θα περασουμε καλα,οτι θα σταθουμε με λογικη,υπομονη κ συνεση σε οτι προκυψει.
λιγα βασικα εργαλεια,ανταλακτικα,αναλωσιμα,σωστος εξοπλισμος,σωστη προετοιμασια των μοτο,χαρτες κ φυγαμε!!

ζουμε σ'εναν τοπο μαγικο με συμπιεσμενη ομορφια η οποια ομως....βρισκεται κρυμμένη πιο περα απο τα σημαδια των πολλων,
ευκολα κ σε μικρο χρονο εισαι απο την παραλια στο βουνο κ απο την λιμνη στην πεδιαδα...

ολα αυτα λοιπον απαιτουν εναν τροπο για να τα προσεγγισει καποιος...διοτι πως να δεις αυτα τα ωραια οταν το 50% βρισκεται σε χωματινες,δασικες ορεινες διαδρομες..?

ε..αυτος ο τροπος δεν ειναι αλλος απο το γνωστο σε ολους μας travel endouro!

...τυχεροι οσοι εχουν ΟΝ-ΟΦΦ k Endouro μοτοσυλετες!
εδω μεσα λοιπον χρονια τωρα εγινε μια ωραια δουλεια κ πολυς κοσμος αποταξε την αισιθηση της γυαλισμενης μοτοσυκλετας δινοντας στον εαυτο του την δυνατοτητα να βγει απο την comfort zone της ασφαλτου κ παρει τα βουνα!
κυριολεκτικα η΄μεταφορικα λιγη σημασια εχει...το θεμα ειναι οτι μαθαμε/μαθαινουμε την πατριδα μας!τι ποιο σπουδαιο!

πιστευω κ ευχομαι να συνεχισουμε να τρι-γυριζουμε στις ομορφιες μας σκονισμενοι με χαμηλες πιεσεις στα ελαστικα κ το βραδακι να βαραμε 2 τσιπουρακια κατω απο τα δροσερα μας πλατανια...!
δεν ξερω,δεν μου βγαινουν να γραψω πολλα...

μαλλον θελω να μεινουν εκει πανω στα ελατα,να τα βρει ο επομενος...που θα προσπαθησει να τα ψαξει....
ισως παλι ειναι τοσα που δεν μεταφερονται σε μια λευκη σελιδα...

@S.P Παναγο νεο ραντεβού τον Σεπτεβρη για Πάρνωνα

KOVE MAVERICK 500 X
Mανώλης
Κορυδαλλός
Πέροχο, με φέρατε πολλά χρόνια πίσω...

Παναγιωτης
Ωραια μερη ,τα τιματε τα εργαλεια ,μπραβο .
Ποια λαστιχα φορατε ;
Εγω φοραγα μπροστινό continental tkc 80 και Anlas carpa x πίσω,ο Γιώργος metzeler Saxara μπρος πίσω.

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
19.276
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Γιαννης
Pieria
Στην ασφαλτο πως ειναι ο συνδιασμος που εχεις πανω στη μηχανη;

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

grigoris gs

3.487
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
GS ADVE
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Ωραιες φωτο ωραια μερη με το καλο και η επομενη εξορμηση σας!

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

panostsi

2.980
Χαϊδάρι
Bandit 650
panostsi
Τέτοια βλέπω και με κάνετε να αλλάξω μηχανάκι να πατάει και χώμα.... Θα μπω σε έξοδα πάλι.....