Honda History

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... μερες να μου εκοβε και χρονια να του εδινε του Σοϊχιρο , αμα ζουσε θα΄λεγα ........ για τα μονοκυλινδρα του μεχρι 300 c.c. , εργατες σκυλοι μαυροι .....!Stoned Emoticon
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.471
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
.... μερες να μου εκοβε και χρονια να του εδινε του Σοϊχιρο , αμα ζουσε θα΄λεγα ........ για τα μονοκυλινδρα του μεχρι 300 c.c. , εργατες σκυλοι μαυροι .....!Stoned Emoticon

cdefg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CB 900 F Bol d`Or 1979-1983 901cc (DOHC) Compression: 8,8 :1 95hp/9000rpm 5-speed 213km/h

CB900F έχει τετρακύλινδρο κινητήρα DOHC των 901 cc με διάμετρο 64,5 και διαδρομή 69,0 mm. με 4 Καρμπυρατέρ Keihin 32mm
Με βάση τον κινητήρα της ακλούθησαν και άλλα μοντέλα, όπως τα CB1000C, CB1100F / CB1100R .
Η CB900F έχει ένα πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και αλυσίδα στην τελική μετάδοση, παράγοντας (95 hp) στις 9000 rpm έχει δύο εμπρός δισκόφρενα και ένα δισκόφρενο στον πίσω τροχό, όλα εφοδιασμένα με δαγκάνες δύο εμβόλων μετά το 1983. το μπροστινό πιρούνι με υποβοήθηση αέρα ήταν εξοπλισμένο με το Honda TRAC (αντιδραστική ροπή έλεγχος αντι-βυθίσματος).
Στη διαφήμιση της η Honda προέβαλε τη μοτοσικλέτα ως "μια ισχυρη Super-Sports με ιδιαίτερες επιδόσεις και σταθερή αντοχή" Στις δοκιμές περιοδικών, το CB900F συνήθως έφτανε στα 11,84 δευτερόλεπτα στο τέταρτο του μιλίου. Το συμβατικό χαλύβδινο πλαίσιο με διπλό σωλήνα είναι πολύ ισχυρό. Αυτό, σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη ανάρτηση έκανε το CB900F «αναμφισβήτητα την καλύτερη Honda που είχε κατασκευαστεί για το δρόμο,» και σε θέση να συγκρίνεται με Ευρωπαϊκές μοτοσικλέτες στην απόδοση και κράτημα στο δρόμο.





 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Honda CB 900 F Bol d`Or 1979-1983 901cc (DOHC) Compression: 8,8 :1 95hp/9000rpm 5-speed 213km/h

CB900F έχει τετρακύλινδρο κινητήρα DOHC των 901 cc με διάμετρο 64,5 και διαδρομή 69,0 mm. με 4 Καρμπυρατέρ Keihin 32mm
Με βάση τον κινητήρα της ακλούθησαν και άλλα μοντέλα, όπως τα CB1000C, CB1100F / CB1100R .
Η CB900F έχει ένα πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και αλυσίδα στην τελική μετάδοση, παράγοντας (95 hp) στις 9000 rpm έχει δύο εμπρός δισκόφρενα και ένα δισκόφρενο στον πίσω τροχό, όλα εφοδιασμένα με δαγκάνες δύο εμβόλων μετά το 1983. το μπροστινό πιρούνι με υποβοήθηση αέρα ήταν εξοπλισμένο με το Honda TRAC (αντιδραστική ροπή έλεγχος αντι-βυθίσματος).
Στη διαφήμιση της η Honda προέβαλε τη μοτοσικλέτα ως "μια ισχυρη Super-Sports με ιδιαίτερες επιδόσεις και σταθερή αντοχή" Στις δοκιμές περιοδικών, το CB900F συνήθως έφτανε στα 11,84 δευτερόλεπτα στο τέταρτο του μιλίου. Το συμβατικό χαλύβδινο πλαίσιο με διπλό σωλήνα είναι πολύ ισχυρό. Αυτό, σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη ανάρτηση έκανε το CB900F «αναμφισβήτητα την καλύτερη Honda που είχε κατασκευαστεί για το δρόμο,» και σε θέση να συγκρίνεται με Ευρωπαϊκές μοτοσικλέτες στην απόδοση και κράτημα στο δρόμο.





https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-cb998f-ta-bold-or-epistrefoyn

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

..... δεν ξερω αν απευθυνονται και σε νεο αγοραστικο κοινο αυτα τα ρετρο μοντελα πλεον , που το ευχομαι δηλαδη γιατι εμεις οι του ΄ωριμοτερου΄ κοινου της δεκαετιας του ΄80 δεν μπορουμε να ξεπερασουμε ......ακομη , οτι απο θεμα στησιματος (φρενα , αναρτησεις , σκελετος ) ηταν τρομακτικα ...abcdefghg... και μονο γενναιοι οδηγοι ανοιγαν το γκαζι τους.....!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
1973 HONDA CR 250M ELSINORE
Κινητήρας δίχρονος μονοκύλινδρος 29hp 104kg 122km/h

Σχεδιασμένο από τον Soichiro Miyakoshi άρχισε να δοκιμάζεται στην Ιαπωνία το 1971 και στις διαδρομές μοτοκρός της Καλιφόρνιας το 1972
Το έτος 1973 σηματοδότησε μια δραματική αλλαγή στο μοτοκρός, όταν η Honda κυκλοφόρησε την εκπληκτική μηχανή παραγωγής CR250M Elsinore.
Ο Gary Jones οδήγησε μια CR250MElsinore μηχανή για να κερδίσει το Το AMA Motocross το 1973
Το Elsinore, το οποίο πήρε το όνομά του από το διάσημο Grand Prix Elsinore, ήταν η ελαφρύτερη μοτοκρός παραγωγής στον κόσμο, χρησιμοποιώντας την τελευταία διαθέσιμη τεχνολογία και υλικά υψηλής τεχνολογίας. Σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές προσφορές, το Elsinore ήταν εξαιρετικά ανώτερο σε φιλικότητα προς το χρήστη σε εργονομία, και ανθεκτικότητα.

94241341_1519746894853367_1854525041136369664_o.jpg 93832637_1519747191520004_8838662156770607104_o.jpg 94036888_1519747108186679_3229291613855416320_o.jpg 94138403_1519747091520014_3375448285786406912_o.jpg 94241080_1519747078186682_5835971544278368256_o.jpg 94278564_1519747004853356_9187655483958231040_o.jpg 94105393_1519747298186660_8047075202804219904_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
HONDA CL72 ( 1962-1965 ) 247cc SOHC 24hp/9200rpm 4-speed 130km/h

Τα 250cc CL72 της Honda, κατά τη διάρκεια της «τεχνολογικής εξέλιξης μοτοσυκλέτας» της δεκαετίας του 1960 που πωλήθηκαν το 1962-65, ήταν οι μοτοσυκλέτες της εταιρείας, που οι Αμερικανοί αγόρασαν συνολικά σχεδόν 90.000 από τις δικύλινδρες Scramblers,για καθημερινές μετακινήσεις και για μέτρια ταξίδια, ενώ στη συνέχεια τις χρησιμοποιούσαν για διασκέδαση το Σαββατοκύριακο εντός και εκτός δρόμου, μπορούσαν να έπαιζαν αξιοθαύμαστα σε χωματόδρομους και μονοπάτια, όπου η πορεία δεν ήταν ακραία.
Πωλήθηκαν με την εξαιρετική αξιοπιστία της Honda, την υψηλή ισχύ και την απουσία διαρροών λαδιού. Οι δικύλινδρες CL απέδειξαν ότι μπορούσαν να αγωνιστούν στις δύσκολες διαδρομές, όταν το 1962, ο αγωνιστής Dave Ekins και ένας έμπορος της Honda, Bill Robertson Jr, οδήγησαν δύο CL72 πρώιμης παραγωγής σχεδόν 1.000 μίλια μέσω της ερήμου της Μπάχα Καλιφόρνια από την Τιχουάνα στο Λα Παζ. Το ρεκόρ αυτό έδωσε στην American Honda ένα τολμηρό διαφημιστικό μήνυμα που υποσχέθηκε ανθεκτικότητα για όλα τα μοντέλα της Honda.

94231231_1523735811121142_5960037502893948928_n.jpg 94399937_1523736994454357_4463141808536289280_o.jpg 94257727_1523735921121131_6671013379617849344_o.jpg 94560200_1523735864454470_6922615411380846592_o.jpg 94443367_1523735881121135_5597919318290464768_o.jpg 94886159_1523735724454484_6641699231390236672_o.jpg 95219749_1523735581121165_8502431071499976704_o.jpg94228617_1523735677787822_7251185456111419392_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
HONDA CB450 K1- Κ7 DOHC 444 cc 43 hp / 8500 rpm 180 km / h 1965-1974

Το CB450-K0 'Black Bomber' παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά τη διάρκεια των Diamond Jubilee Brighton Speed Trials, του Σεπτεμβρίου το 1965.
Το CB450-K3 (1970-71) 45 hp / 9000 rpm ήταν το πρώτο μοντέλο των ΗΠΑ με εμπρός δισκόφρενο και μπροστινό τροχό 19", ήταν και το τελευταίο μοντέλο που έγιναν σημαντικές μηχανικές αλλαγές καθώς και styling Οι περισσότερες τροποποιήσεις έως του CB450K7 ήταν μικρές και μόνο στην εμφάνιση. Παράγοντας περίπου 100 ίππους / λίτρο, ήταν η πρώτη "μεγάλη" μοτοσικλέτα της Honda.
Παρόλο που οι πωλήσεις της CB450 δεν ταίριαζαν ποτέ με τις προσδοκίες της Honda, η μοτοσυκλέτα είχε εξαιρετική τεχνική για την εποχή της, συμπεριλαμβανομένων αξιόπιστων ηλεκτρικών εξαρτημάτων, και ενός οριζόντια χωρισμένου στροφαλοθάλαμου , όλα τα χαρακτηριστικά ήταν ξεχωριστά από τις βρετανικές δικύλινδρες. Ένα ριζικό χαρακτηριστικό ήταν το ελατήριο της βαλβίδας: αντί των συμβατικών ελατηρίων, χρησιμοποιούσε « ράβδους στρέψης » ράβδους από χάλυβα που στρίβονταν για να παρέχουν το έργο των ελατηρίων.
Αρχικά μοντέλο K0 είχε τέσσερις ταχύτητες εξελίχθητε ως μοντέλο K1 που παράγεται από το 1968 με ένα επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ καυσίμου, μπροστινά πιρούνια ένα πεντατάχυτο κιβώτιο νέο στροφόμετρο και ταχύμετρο.
Αργότερα οι εξελίξεις ήρθαν μέσω μιας σειράς μοντέλων « με διάφορες βελτιώσεις και αλλαγές στο στυλ, συμπεριλαμβανομένου ενός μπροστινού δισκοφρένου, συνεχίζοντας σε εκδόσεις έως K7 σε ορισμένες αγορές, μέχρι την παραγωγή του CB500T το 1975.

95355741_1524626761032047_4041514137627394048_o.jpg100774-honda-1974-cb450k7-l-side-1523563005909@2x.jpg 94330476_1524626707698719_1691033855428919296_o.jpg 94361100_1524626604365396_4479364101876744192_o.jpg 94574179_1524626571032066_4259336354686566400_o.jpg 94431432_1524626407698749_5990654666889756672_n.jpg
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.151
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Η μόνη εταιρία που δεν μου ταίριαξε ποτέ σπάνια τολμούσε και δεν ξέρω πώς και με τι συμφέροντα είναι ο παγκόσμιος Mechanical Engineering Adjuster στον χώρο της μηχανοκίνησης ο θάνατος των 2Τ ήρθε μετά από απαίτηση της Honda, το φρενάρισμα των κινητήρων υδρογόνου ήρθε μετά από απαίτηση της Honda παρότι είχαν έτοιμους κινητήρες από το 1991, ο δρόμος πρός την ηλεκτροκίνηση ήρθε ματά από απαίτηση της Honda, στα τρία σκατά να πάνε....
Και μιά ζωή γλυκανάλατα μηχανάκια βγάζουνε.....
Και πάλι στα τρία σκατά....
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Η μόνη εταιρία που δεν μου ταίριαξε ποτέ σπάνια τολμούσε και δεν ξέρω πώς και με τι συμφέροντα είναι ο παγκόσμιος Mechanical Engineering Adjuster στον χώρο της μηχανοκίνησης ο θάνατος των 2Τ ήρθε μετά από απαίτηση της Honda, το φρενάρισμα των κινητήρων υδρογόνου ήρθε μετά από απαίτηση της Honda παρότι είχαν έτοιμους κινητήρες από το 1991, ο δρόμος πρός την ηλεκτροκίνηση ήρθε ματά από απαίτηση της Honda, στα τρία σκατά να πάνε....
Και μιά ζωή γλυκανάλατα μηχανάκια βγάζουνε.....
Και πάλι στα τρία σκατά....
Τι χολή είναι αυτή βρε Μάνο!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.151
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τι χολή είναι αυτή βρε Μάνο!
Μίλησα για την πολιτική της εταιρείας στο παγκόσμιο γίγνεσθαι, απλά είναι η Honda, θα μπορούσε να είναι κάποια άλλη....
Τι χολή δηλαδή;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
HONDA CX 650TC TURBO 1983-1985
647cc διάμετρος 82,5 Χ διαδρομή 63 συμπίεση 7,8:1 100hp/8000rpm 5speed 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο 11,9sec /400m 239kg top speed 200km/h

Το " CX 650TC Turbo" είχε 100 HP στις 8.000 σ.α.λ. και ισχυρή ροπή 103 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Οι δυο κύλινδροι διατάχθηκαν εγκάρσια σε γωνία 80 °
Όπως και με το Honda Gold Wing , το κιβώτιο περιστρέφεται αντίθετα με την περιστροφή του κινητήρα για να εξουδετερώσει την τάση της ροπής του κινητήρα να ανασηκώσει ελαφρώς τη μοτοσυκλέτα προς τη μία πλευρά όταν το γκάζι ανοίγει ή κλείνει.
Η Honda κατασκεύασε περίπου 1.777 μοτοσυκλέτες από τις οποίες 1.200 πωλήθηκαν στη Βόρεια Αμερική.

97546136_1538117363016320_6073559720524775424_o.jpg 96677862_1538117466349643_1173426185284091904_o.jpg 96774020_1538117609682962_5455789298458558464_o.jpg 97095621_1538117403016316_3829593098258743296_o.jpg 96567640_1538117496349640_4849298560023265280_o.jpg 96381528_1538117309682992_5640929361310777344_n.jpg 96356546_1538117666349623_456444037314904064_o.jpg 96586263_1538117739682949_5124730582172958720_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CB 750K
1978-1984 4-κύλινδρο, τετράχρονο DOHC 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο συμπίεση 9,0:1 77 hp 9000rpm ροπή 66 Nm 200km/h 236 kg

295779.jpg 483661.jpg 69310371_2928467690558334_6578037327753379840_o.jpg 101061957_1554254251402631_5422120929566130176_o.jpg maxresdefault.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CB 550 Four 544 cc, διάμετρος: 58,5 mm,X διαδρομή: 50,6 mm, συμπίεση: 9:1 50HP / 9000rpm 5 ταχύτητες 206kg.
Είναι το διάδοχο μοντέλο του CB500. Αυτό θα μπορούσε να αγοραστεί ως μοντέλο F (1975–1978) με σύστημα εξάτμισης 4 σε 1 ή ως μοντέλο K (1977–1979) με σύστημα εξάτμισης 4 σε 4. Η Honda αύξησε τη χωρητικότητα των κυλίνδρων της και το CB550 αντικατέστησε το CB500 το 1974, παράγοντας ένα δημοφιλές μοντέλο που παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1978.Ο κινητήρας SOHC είναι καλός, συμπαγής και απλός. Ενώ τα πρώτα Ιαπωνικά τετρακύλινδρα χλευάστηκαν από τους σκληροπυρηνικούς Βρετανούς οπαδούς μοτοσυκλετών για την εμφανή πολυπλοκότητά τους, αντίθετα όμως οι τέσσερις κύλινδροι της CB550 ήταν ένας απλός σχεδιασμός και δεν χρειάζονταν παρά μόνο λίγα ειδικά εργαλεία για τη συντήρηση της.

1975_honda_cb550_15947864384c7ed257e4dd261592482059c77bf02bdc3bfb075CB550-3-scaled-1.jpg
Honda-CB550-Left-Side.jpg 117658152_1624002147761174_2687197881006419013_o.jpg 117671467_1624002061094516_6214884898123570248_o.jpg 117717893_1624002151094507_7090935612286714359_o.jpg 117851369_1624002264427829_7633657264460632511_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
HONDA RC166 SIX 250 - 1966
Το 1966 η Honda παρήγαγε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα 250cc για το Isle of Mann TT με το όνομα Honda RC 166
Κέρδισε 10 στους 10 αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος του 1966 !!
Eξακύλινδρος κινητήρας 250cc
Κιβώτιο 7 ταχυτήτων
18.000 σ.α.λ/64hp - 240 km/ώρα
112 κιλα βαρος στεγνο

1966-Honda-RC166-side.jpg Honda-250-300-6cilindri.jpg 120304562_10221521559844229_3751667588645353126_n.jpg 120193588_10221521560924256_6210246155695282259_o.jpg 19.jpg


Ακουστε ηχο και στο 1,09 πως ανεβαζει το στροφομετρο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda. C310a. 50cc (1963) 40km/h
Αυτό το μοντέλο αποφασίστηκε να κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Honda στο Βέλγιο στο Aalst και σχεδιάστηκε ειδικά για την ολλανδική αγορά, ήταν επομένως εφοδιασμένο με πεντάλ από την Honda.

Οι έμποροι μοτοποδηλάτων δεν ήξεραν τι να κάνουν με αυτό το μοτοποδήλατο. Εκείνη την εποχή, πουλούσαν μόνο δίχρονα μοτοποδήλατα, και αυτό ήταν τετράχρονο!
Το C310. με χειροκίνητο ημι-αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων παρείχε εύκολη οδήγηση και στα φανάρια δεν χρειάζονταν να πιέζετε το συμπλέκτη χάρη στο ημιαυτόματο κιβώτιο. Αυτό το χαρακτηριστικό έκανε το μοτοποδήλατο να αγοραστεί από τα ταχυδρομεία σε μεγάλους αριθμούς. Όπως το έκανε επίσης δημοφιλές ήταν ότι ήταν πολύ οικονομικό, θα μπορούσατε να οδηγήσετε 80 χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης.
Μετά το πρώτο μοντέλο, ο διάδοχος του C310a ήρθε στην αγορά το 1967: τα C310s.
Το μοτοποδήλατο βελτιώθηκε στον κινητήρα. Οι βαλβίδες τοποθετήθηκαν λοξά στο έμβολο, έτσι ώστε απελευθερώθηκε πολλή ισχύς ώστε να φτάσει εύκολα στα 60 km / h.

126414901_1715576571937064_8007106133389259836_o.jpg126254706_1715576795270375_1649007006496255271_o.jpg126282791_1715576638603724_7251777017141905385_o.jpg126335539_1715576698603718_4919120563824168864_o.jpg126618936_1715576688603719_2252443631235091673_o.jpg126425925_1715580771936644_2555986368875791806_n.jpg126483649_1715580775269977_5777291966165913701_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Transalp: Ένας «παντός καιρού» θρύλος!​


2ce30df509a99e42537d613dcf586284.jpgaca0fdfb61bbfe561cc2af078b89fd6e.jpgHonda XL600V 99  1.jpg
HONDAXL650VTransalp-1468_1.jpg

Μια από τις πιο αγαπημένες και πετυχημένες μοτοσυκλέτες για την χώρα μας και όχι μόνο, το Honda Transalp ήταν η απάντηση στην 80s μανία των Dakar Replicas, που εξελίχθηκε σε μια, αξεπέραστη για πολλούς, μοτοσυκλέτα-πολυεργαλείο.​

Ο χρόνος και οι τάσεις της εκάστοτε μόδας κάνουν «κύκλους», όπως είναι φυσικό. Όπως και σήμερα, και στην δεκαετία του 80 υπήρχε μια «μανία» με τα off-road μοντέλα, τα οποία αντλούσαν έμπνευση από τον αγώνα Paris-Dakar. Η BMW, είχε μάλιστα ουσιαστικά ιδρύσει την κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών και πολλοί κατασκευαστές ακολούθησαν. Στην συνέχεια πολλοί αναβάτες προμηθεύονταν «Dakar Replicas» για ταξίδια και την απαραίτητη… μόστρα, παρά για ρεαλιστική εκτός δρόμου χρήση (κάτι που συμβαίνει και σήμερα, κακά τα ψέμματα).
Παρακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς, η Honda σκέφτηκε να παράξει ένα μοντέλο που θα εμπνεόταν σχεδιαστικά από τις off-road γραμμές, θα είχε εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά θα έθετε ως προτεραιότητα την ταξιδιωτική άνεση. Το αποτέλεσμα ήταν η Transalp, που για πρώτη φορά παρουσιάστηκε στα 600 κυβικά, το 1987.

Ο κινητήρας επιλέχθηκε να είναι δικύλινδρος, σε διάταξη V, μια επιλογή που εξυπηρετούσε τον σκοπό της ομαλής λειτουργίας και απόδοσης. Χάρη στον στρόφαλο με τα offset διπλά κομβία, η Honda μπόρεσε να κάνει τον κινητήρα κοντύτερο σε μήκος από έναν αντίστοιχο με γωνία 90 μοιρών, ωστόσο κέρδισε το πλεονέκτημα των μειωμένων κραδασμών κατά την λειτουργία. Το μοτέρ ήταν υγρόψυκτο, συνδυαζόταν με σασμάν 5 ταχυτήτων και απέδιδε, στα πρώτα μοντέλα, 55 ίππους και 5,4 kgm ροπής. Οι αναρτήσεις είχαν μεγάλες διαδρομές και οι τροχοί, 21 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ακτινωτοί και εξοπλισμένοι με ελαστικά εντός/εκτός δρόμου, άνοιγαν δυνατότητες για πιο «άγριες» εξορμήσεις. Ακόμα, το πλήρες fairing, οι χούφτες και η σχετικά άνετη σέλα αναβάθμιζαν την εμπειρία της τουριστικής οδήγησης, ενώ το μοντέλο περιελάμβανε ποδιά κινητήρα για όταν… αγρίευαν τα πράγματα.

Τα πρώτα μοντέλα είχαν κάποιες «παιδικές ασθένειες» που σημείωσαν δημοσιογράφοι της εποχής, όπως οι περίεργοι κραδασμοί του μοτέρ στις ψηλές στροφές, το αυξημένο βάρος του μοντέλου, ο δύσχρηστος ρυθμιστής προφόρτισης του αμορτισέρ και η αδυναμία του να εξοπλιστεί (αρχικά) με βαλίτσες! Ωστόσο, ο ολοκληρωμένος του χαρακτήρας, άνοιξε το δρόμο για αναβαθμίσεις και βελτιώσεις.

Το 2001, το μοντέλο αναβαθμίστηκε στα 650 κυβικά και δέχθηκε αλλαγές στην εμφάνιση και όχι μόνο, με αποτέλεσμα το πλέον αναγνωρίσιμο Transalp, που παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι και το 2007. Ο ήπιος και ευκολοδήγητος χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας παρέμεινε, κατακτώντας τις καρδιές των αναβατών που «γέμισαν» τους δρόμους με Transalp, ειδικά στην χώρα μας. Ο αειθαλής κινητήρας του και η αχτύπητη πολλαπλότητα ρόλων του συζητιούνται ακόμα και σήμερα. Η τελευταία αναβάθμιση του μοντέλου, πριν το «αποχαιρετήσουμε» τουλάχιστον για την δική μας αγορά, έγινε το 2008, όταν το Transalp άγγιξε τα 700 κυβικά και του 59 ίππους. Παράλληλα, μεγάλες ήταν οι αλλαγές και γενικότερα για το μοντέλο, με εντελώς νέα σχεδίαση και εμπρός τροχό 19 ιντσών, αντί για 21.

Λίγα μοντέλα μοτοσυκλετών έχουν να επιδείξουν την επιτυχία και την αγάπη του κόσμου, που κατέκτησαν, όσο το Transalp. Με πολλά τα χρόνια της απουσίας του από την γκάμα της Honda, οι αναβάτες ακόμη επιθυμούν κάτι αντίστοιχο και δεν είναι και τόσο μυστικό πια, ότι ένα μικρότερο on-off από την εταιρεία είναι στα σκαριά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Ως πρώην κάτοχος ΤΑ με χρήση κυριολεκτικά παντού θα πω ότι μόνο η Χοντα μπορεί να φτιάχνει τόσο χρηστικά μηχανάκια..!
Οι υπόλοιποι απλά ακολουθούν...

Θυμαμαι τότε που βγήκε το 600 ήμουν μαθητής κ διαβάζοντας τους 2 τροχούς είδα ότι ήταν η προσωπική μοτοσυκλέτα του τότε πρωταθλητή Σάκη Σκουρτα.
Δεν φαντάζεστε πόσο παραξενευτηκα... Ένας κοτζαμ πιλότος με RC30 Rothamans edition αναρωτιωμουν τι στο καλό βρήκε σε ένα τόσο απλό κ οπτικά αδιάφορο μηχανάκι...
Όταν μετά από 2 δεκαετίες το απόκτησα (συνειδητά έτσι..? ) κατάλαβα ακριβώς πόσο αγχωλιτικη ήταν η οδήγηση αυτής της μοτοσυκλέτας κ πόσο μακρυά μπορεί να σε πάει πλήρως αξιόπιστα κ αθόρυβα!!
 
Top Bottom