H BIMOTA προς πώληση

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όχι δεν βάζει λουκέτο πωλείται. Στις αμέσως επόμενες εβδομάδες θα έχει πουληθεί σε κάποιο ξένο γκρουπ.
Οι προσφορές ήταν πολύ δελεαστικές λέει τα αφεντικό και δεν μπόρεσα ν ακολουθήσω την εταιρία όπως έπρεπε γιατί η δουλεία μου είναι άλλη μπλα μπλα
Και διαβάζοντας τη συνέντευξη καταλαβαίνεις ότι ο άνθρωπος βλέπει την εταιρία σαν κάτι που έχει λίγη σημασία, κάτι ασήμαντο.
Μιλάει για αυτή όπως θα μιλούσε για ένα ζαχαροπλαστείο ή ένα περίπτερο που το βαρέθηκε ή δεν έβγαλε όλα ήθελε και τέλος πάντων στα @@ του κι όλας.
Μου κίνησε την περιέργεια και πήγα και είδα ποιος είναι

http://www.marcochiancianesi.com/
Αυτός

Πως μπορεί τώρα ένας άνθρωπος σαν κι αυτόν να καταλάβει το πάθος του Ταμπουρίνι που την άνοιξε το 1966 και εν τέλει ότι αυτή είναι μάρκα που γέννησε τη ντουκάτι ?
Απλά δεν μπορεί!
Και δεν μπορούν και πολλοί άλλοι σαν και δαύτον που δυστυχώς έχουν βρει και τη μοτοσυκλέτα σαν ένα ακόμα στοιχείο του προσωπικού τους γκλάμουρ άκα κομπλεξάρα και μας ζαλίζουν τα @@ με φτηνή επίδειξη, ξερολισμό και άδεια ψυχή.
Το πρόβλημα του χάιχλίδογλου δεν είναι ότι έχει άλλες δουλειές είναι ότι δε νοιώθει και πιστέψτε με ξέρω καλά γιατί μιλάω.

http://www.dueruote.it/notizie/attualita/bimota-parla-chiancianesi-tante-offerte-pronto-a-vendere
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Αφου ρε μπουζούκι δεν ηταν τομέας σου γιατι την αγόρασες;
Για να την απαξιώσεις με την αδιαφορία σου;

Ειναι καποιοι λεφτάδες που αλλάζουν "παιχνίδια" τακτικά για να τονώνουν το εγώ τους και να φτιάχνουν το ίματζ τους.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.094
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
απ την αλλη ομως την παρει καποιος (κινεζος;;;)) ισως να μπορεσει να της δωσει μια ωθηση ενα νεο μέλλον......ισως ... κατι που ο υπαρχων αυτη την στιγμή δεν εχει ουτε καν την σκεψη για κατι τετοιο....
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0


Ότι θέλω να πω υπάρχει εδώ. Σ αυτές τις 2 φωτογραφίες. 2 κόσμοι που δεν έχουν καμία σχέση και δεν θα αποκτήσουν και ποτέ. Γιατί? Έτσι!
 

chrisf

member
Δημοσιεύσεις
1.063
Ηλικία
44
Περιοχή
Petroupolis Athens
Μοτοσυκλέτα
suzuki bandit 650 s 2009
Όνομα
Χρήστος

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
εχει λογω υπαρξης?
παντρεψε ιταλικα πλαισια με γιαπωνεζικα μοτερια..
τωρα που χρειαζεται αυτο?
ο καθενας εκει που ποναγε εχει κανει αλματα...
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
εχει λογω υπαρξης?
παντρεψε ιταλικα πλαισια με γιαπωνεζικα μοτερια..
τωρα που χρειαζεται αυτο?
ο καθενας εκει που ποναγε εχει κανει αλματα...


Ειναι και θέμα ντιζάιν......
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
για πες ενα?
tesi?


Δεν έχω κατά νου κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο. Πιστεύω πώς έχει κυκλοφορήσει πανέμορφα
μηχανάκια (αλλά και δράκους....), ακόμα και το ''ΝΤΕΛΙΡΙΟ"" ξεχωριστό μηχανάκι είναι........
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
καποτε προσπαθησε να βγαλει ενα διχρονο το v-due...
αποτελεσμα καταστροφη-σολο μεσα....
το mana κατι ελεγε σαν αντισυμβατικο μηχανακι......
αποψη μου πολυ ντορος αλλα δεν....
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Δεν προσπάθησε, το έβγαλε.
Και δεν ήταν ένα απλό 2Τ αλλά με άμεσο ψεκασμό που είχε φτιάξει για αυτούς η όρμπιταλ αν θυμάμαι καλά.
Το πρόβλημα ήταν ότι ο ψεκασμός δεν δούλεψε (όχι δικό τους λάθος δηλαδή) και υπό την πίεση των αγορών έβγαλαν το μηχανάκι προς πώληση.
Η μλκια που έκαναν τους κόστισε ένα ακόμα λουκέτο.
Περιοδικό φυσικά, γιατί κάποιος την αγόρασε μετά και την ανέστησε.
Τι έγιναν όμως τα μηχανάκια?
Απλά πράγματα. Πέρασαν όλοι καρμπ και κάνουν αγώνες μονομάρκα μέχρι σήμερα.
Ήταν όμως μια κακή ιδέα αυτή?
Σήμερα ήρθε η ΚΤΜ να βάλει πάλι ψεκασμό σε 2Τ μηχανάκια.
Έπρεπε δηλαδή να γίνει όοοολη εκείνη η μόδα με τα 4Τ (η καταναλωτική αυτή μλκια) για να επιστρέψουμε σ αυτά που ξέραμε?


Εδώ να πούμε ότι τα πλαίσια ντουκάτι (κάγκελα-σιδεριά :p ) αυτοί τα έβγαλαν πρώτοι.
Χρειάστηκε δε μια ειδική νομοθετική ρύθμιση για να τους βγάλουν εκτός «ελεύθερης» αγοράς. Το πλαίσιο δηλαδή ορίζει τη μοτοσυκλέτα νομοθετικά (αρ. πλαισίου) και ως εκ τούτου δεν μπορείς ν αγοράσεις πλαίσιο ως ανταλλακτικό. (και μερικοί νόμοι ακόμα όπως το TUV)
Καλό?

Το μάντρα το αντέγραψαν περίπου όλοι. KTM s/m 990, ducati hyper πως το λένε, TDM 900, και όσο το κοιτάς θα βλέπεις μέρη του σε άλλες μηχανές.

Συμπέρασμα

Ήταν πάντα μια εταιρία πολύ μπροστά από την εποχή της.
Την ξεκίνησε ένας φωτισμένος άνθρωπος και συνέχισε στο δρόμο αυτό.
Έχει θέση μια τέτοια εταιρία όμως στον κόσμο των πλαστίκ μοτοσυκλετών και σκούτερ?
Την εποχή της κρίσης?
Την εποχή του υπερκαταναλωτισμού, του πάρε άλλο δεν συμφέρει να το φτιάξεις?
Την εποχή που το γκλάμουρ υπερέχει της ουσίας?
Δεν ξέρω να σου απαντήσω.

Ξέρω όμως ότι πάντα κάποιος την παίρνει να τη σώσει.
Ίσως γιατί καταλαβαίνει από ιδέες πάσχουμε σήμερα και όχι από μπλα μπλα φύκια και μεταξωτές κορδέλες.
Καλά τα σκούτερ αλλά οι νέοι σήμερα τον παίζουν στο φ.β και δεν πάνε βόλτα, ούτε θέλουν μηχανάκι. (μετρημένο αυτό το τελευταίο)




Ίσως στην εποχή της σκλαβιάς που ζούμε η ίδια η μοτοσυκλέτα δεν έχει θέση. Οι δούλοι δεν είχαν άλογα ποτέ.
 
Top Bottom