1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Gasολογίες

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τεχνικές Οδήγησης & Ασφαλείας' που ξεκίνησε από το μέλος maik900, στις 17 Νοεμβρίου 2018.

  1. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΠΟΝΗΡΟΣ Ο ΒΛΑΧΟΣ

    Τις προηγούμενες φορές μιλήσαμε για το τι τρέλα κουβαλάνε οι περισσότεροι από αυτούς που πουλάνε μοτοσυκλέτες. Ασφαλώς υπάρχουν και αυτοί που πουλούν την αψεγάδιαστη-πολύ-καλύτερη-από-καινούργια μοτοσυκλέτα τους σε πολύ καλή τιμή, όμως αποτελούν εξαίρεση και κάνουν μπαμ από χιλιόμετρο. Φαίνεται στις φωτογραφίες τους, φαίνεται στον γραπτό και προφορικό τους λόγο... φαίνεται από παντού. Οι περισσότεροι «φεύγουν στο εξωτερικό», ή «πάνε φαντάροι» (για τρίτη φορά). Επίσης έχουν κάνει «γενικό σέρβις πρόσφατα» (πριν από επτά χρόνια αν θυμούνται καλά), «έχουν σπίτι με γκαράζ για να μην τα χτυπάει ο ήλιος», ενώ «δεν έχει πατήσει ποτέ στη βροχή» (με όλες τις βίδες σκουριασμένες) και θέλουν «μόνο σοβαρές προτάσεις» (όχι καλαμπούρια και φάρσες).

    Να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο, οι αγοραστές δεν πάνε πίσω. «Ωραίο το μηχανάκι σου φίλε, να το τραμπάρουμε με ένα ψιλοστραπατσαρισμένο τσικουιντσέντο είκοσι χρονών με καμένη φλάντζα; Ευκαιρία είναι». Το συχνότερο είναι να θέλουν την μοτοσυκλέτα σου γιατί είναι μακράν η καλύτερη που κυκλοφορεί και να μπλοφάρουν σαν παιδάκια του δημοτικού: «ε, ξέρεις, έχω δει και μία άλλη σε χαμηλότερη τιμή...» - ε πήγαινε πάρτην ρε φίλε, τι τον ταλαιπωρείς; Μπλοκ και ντιλίτ και άη στο καλό. «Έρχομαι από μακριά και έχουν έξοδα οι βενζίνες, να μου κόψεις πεντακόσια ευρώ» (business class από Λονδίνο έρχεται) λένε κάποιοι άλλοι, ενώ οι αγαπημένοι μας είναι οι «ωραίο για πέντε χιλιάρικα, να σου δώσω τρία στο χέρι που τα έχω;» Και ασφαλώς οι «να σου δώσω ένα χιλιάρικο τώρα και τα υπόλοιπα σε δέκα δόσεις μέχρι το 2024;» Τι άλλο έχετε ακούσει;

    www.gasmoto.gr

    [​IMG]
     
  2. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

    Πώς πιστεύετε ότι θα είναι οι μοτοσυκλέτες σε είκοσι χρόνια από τώρα; Θα συνεχίσουν να κινούνται με βενζίνη, ή θα έχουν εξελιχτεί άλλες πηγές ενέργειας όπως οι μπαταρίες, το υδρογόνο, το πέλετ ή το άπαχο κατσικίκιο γάλα;

    Μπορείτε να στοιχηματίσετε σχετικά άφοβα ότι το μέλλον θα είναι ηλεκτρικό. Βρίσκεται ακόμα σε βρεφικό στάδιο, αφού η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής ήταν της αμερικανικής ZERO το 2009, όμως πολλές μεγάλες εταιρείες μπαίνουν για καλά στο παιχνίδι: Piaggio, Ducati, Harley, KYMCOκαι άλλες. Λαμβάνοντας υπόψη ότι πάρα πολύ συχνά οι αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν τις μελλοντικές τάσεις της μοτοσυκλέτας (βλ.injection, ABS, tractioncontrol, DCT, Vtecκαι άλλα), το ότι όλες πλέον κατασκευάζουν ηλεκτρικές εκδόσεις αποτελεί σημάδιτου τι θα καβαλάμε λίαν συντόμως.

    Τα τρία ερωτήματα που πρέπει να ρωτάτε πάντα για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι τα εξής: πόσο μακριά πάει με μία φόρτιση, πόσο γρήγορα μπορεί να πάει και πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτίσει. Σήμερα που μιλάμε, το μοντέλο SR/Fτης ZERO, αποδίδει 110 ίππους, με αυτονομία 320 χιλιόμετρα αστικής χρήσης, ενώ γεμίζει την μπαταρία του στο 95% σε μία ώρα. Καθόλου άσχημα, αλλά κοστίζει 23.000 δολάρια. Μόνο για πλούσιους προς το παρόν και ως παιχνίδι πόλης, αφού τα μακρινά ταξίδια είναι αδύνατο να γίνουν. Φανταστείτε όμως να φορτίζουν σε μισή ωρίτσα, να έχουν 500 χιλιόμετρα αυτονομίας και να κοστίζουν δέκα χιλιαρικάκια. Οι λέξεις «βλάβες κινητήρα» θα ακούγονται σαν ποντιακό ανέκδοτο ενώ σε όλο το μήκος των βασικών οδικών δικτύων θα υπάρχουν δωρεάν σταθμοί φόρτισης που θα το φορτίζουν μέχρι να πιείτε έναν εσπρέσσο ριστρέτο. θα Δεν θα είναι μούρλια;

    www.gasmoto.gr

    [​IMG]
     
  3. EvangeloSKG

    EvangeloSKG member

    Μηνύματα:
    732
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200GS
    Όνομα:
    Βαγγέλης
    Περιοχή:
    Μαρούσι
    RollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling

    abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk

    Ο Βερεσές απέθανε, κύριοι, κι ο Κούτρας επίσης!
     
    SHOOTER045, giamar and panostsi like this.
  4. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.590
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    δωρεαν σταθμοι φορτισης στην ελλάδα ;;;;


    που για να φορτισεις μια μπαταρία τετοια θα σου στοιχήσει πιο πολυ το ρευμα (με την τιμη της ΚW που εχει σημερα) απ οτι να κανεις τα ιδια χλμ με μπετζίνα....αχαχαχαχαχαχα
     
  5. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΔΗΜΑΡΧΟΙ - ΑΪΝΣΤΑΪΝ

    60976597_2425514994160399_6985172765393289216_n.jpg

    Σε λίγες μέρες θα έχουμε εκλέξει νέους δήμαρχους. Ευχόμαστε να μην είναι αυτοί που ψηφίσατε επειδή σας έχουν κάνει κάποια χάρη, αλλά αυτοί που έχουν σκοπό να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Αυτούς που θα κάνουν την κίνηση-ματ, αυτήν που θα κάνει τον κόσμο να τους παίζει παλαμάκια στο δρόμο και να τους εκλέγει ξανά και ξανά μέχρι να βαρεθούν.

    Φανταστείτε έναν τέτοιο μεγαλοφυή δήμαρχο που θα κάνει το εξής εξωπραγματικό: την επόμενη φορά που θα στρώσει τους δρόμους της πόλης του, θα αναλάβει προσωπικά με τον υπεύθυνο πολιτικό μηχανικό του να επιβλέψει το έργο. Να φροντίσει έτσι ώστε να μην γίνουν οι προχειρότητες που βλέπω τέσσερις δεκαετίες τώρα – ξέρετε, αυτό που αρχικά «γρατζουνούν» πρόχειρα τον δρόμο και μετά πετάνε μία στρώση «πίσσας» είτε βρέχει, είτε σκάει ο τζίτζικας. Το ονομάζουν «νέα ασφαλτόστρωση», είναι μαύρη και κρατάει αξιοπρεπώς για λίγες βδομάδες, μετά σιγά σιγά ασπρίζει και προσφέρει πρόσφυση βουτύρου σε ζεστό αντικολλητικό τηγάνι. Όχι αυτό.

    Να εκμεταλλευθούν τη γνώση των μηχανικών τους και να φροντίσουν να γίνουν οι δρόμοι όπως αυτοί που οδήγησα για δοκιμή μοτοσυκλετών στη Μάλαγα στην Ισπανία. Ή στην Φλωρεντία. Ή στις Άλπεις. Με το πυρίτιο να λαμπυρίζει σαν μικρά διαμαντάκια μέσα στην άσφαλτο. Να φρενάρω και να μην χάνω το μπροστινό με τίποτα. Τα χρήματα υποπτεύομαι χωρίς υπερτιμολογήσεις και απατεωνιές θα είναι τα ίδια. Εάν είναι περισσότερα ας μην κάνουν δύο «πολιτιστικές εκδηλώσεις» τον χρόνο για να κυκλοφορούν αυτοί, τα παιδιά τους κι εμείς με ασφάλεια. Δαγκωτός ο ψήφος σε αυτούς, για όσο ψηφίζουμε!

    www.gasmoto.gr
     
  6. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΒΑΓΓΕΛΙΣΤΡΑ ΜΟΥ

    Το σωστό είναι να τα λέμε όλα. Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι ως χώρα, γενικά, έχουμε τα μαύρα χάλια μας σε ό,τι αφορά την οδηγική μας συμπεριφορά. Είναι επίσης αλήθεια όμως ότι υπάρχουν και …χειρότερα. Αλήθεια.
    Πριν από λίγα χρόνια ήμουν διακοπές στη νότια Ινδία, και συγκεκριμένα στην επαρχία Κεράλα. Προσγειωθήκαμε στο Θιρουναβανθαπουράμ (Trivandrum) και από εκεί πήραμε ταξί να πάμε στον προορισμό μας (Varkala). Καλά, ε, δεν έχετε εικόνα. Στις διασταυρώσεις και στις προσπεράσεις ο οδηγός σιγοσφύριζε χαλαρός κάτι παραδοσιακά δικά τους, ενώ εμείς αγκαλιασμένοι προσευχόμασταν τουλάχιστον να πεθάνουμε ανώδυνα. Το ότι οδηγούν από αριστερά σαν τους Άγγλους και τους Αυστραλούς είναι το εύκολο. Το δύσκολο είναι να συνηθίσεις τον νόμο του ισχυροτέρου: το μεγαλύτερο όχημα με την δυνατότερη κόρνα έχει προτεραιότητα. Όσα έχετε δεδομένα ξεχάστε τα, δεν ισχύει τίποτα εκεί. Το ποδήλατο είναι αόρατο. Η μοτοσυκλέτα το ίδιο, καμία διαφορά. Το αυτοκίνητο φτουράει λίγα πράγματα. Από φορτηγό και πάνω απλώς κορνάρεις και μπαίνεις χωρίς να προσέχεις τίποτα. Εκτός από μεγαλύτερο φορτηγό. Ή μεγαλύτερο ελέφαντα. Δεν είναι δουλειά σου πάνω στη νταλίκα σου να προσέχεις κανέναν, ας προσέχουν αυτοί που κινδυνεύουν. Ε ναι. Κορόιδο είσαι;

    Η μεγαλύτερη πλάκα ήταν που νοίκιασα τρομάρα μου μία Royal Enfield (με ανάποδο σαζμάν από την άλλη πλευρά), για πέντε μέρες με σκοπό να γυρίσω τα περίχωρα. Μόλις βγήκα στον «επαρχιακό τους» βλέπω στο αντίθετο ρεύμα αυτοκίνητο που προσπερνούσε ελέφαντα (χωρίς φλας), που τους προσπερνούσε ταξί, που τους περνούσε όλους μαζί φορτηγό με οικοδομικά υλικά. Επέστρεψα τη μοτοσυκλέτα την επόμενη μέρα. Από θαύμα ζω και σας τα λέω…

    www.gasmoto.gr

    [​IMG]
     
  7. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΡΩΣΙΚΗ ΡΟΥΛΕΤΑ

    “Γράψε για τις κοπέλες συνεπιβάτιδες στις μοτοσυκλέτες,” μου είπαν τα κορίτσια από το κομμωτήριο (που μου βάφουν τους κροτάφους γκρίζους για να δείχνω κουλ). “Γιατί να ανέβω στη μοτοσυκλέτα; Δώσε μου ένα καλό λόγο.” Έλα μου ντε. Ήθελα να τους πω για τα μεγάλα πλεονεκτήματα του να μετακινείσαι και να ταξιδεύεις με τη μοτοσυκλέτα. Ήθελα να τους πω για την αίσθηση της ελευθερίας, για την αμεσότητα με την φύση, για τις εικόνες και τις εμπειρίες που μόνο αυτός ο τρόπος ταξιδιού προσφέρει. Φρέναρα όμως και δεν της είπα τίποτα απ’ όλα αυτά. Ξέρετε γιατί;

    Επειδή σκέφτηκα τους κάγκουρες.

    Αυτούς για τους οποίους η μοτοσυκλέτα είναι μια προσωρινή μόδα για να τραβούν την προσοχή και να ξεχωρίζουν, χωρίς να αποτελούν τρόπο σκέψης και ζωής τους. Που ο όρος “ευθύνη για τον συνεπιβάτη” αντιπροσωπεύει μια γρήγορη βόλτα όπου η κοπέλα θα κατουρηθεί απάνω της από τον φόβο και θα δει πόσο μάγκας και ζόρικο αρσενικό είναι.
    Πότε ο κάγκουρας πήρε το κορίτσι για βόλτα με το μηχανάκι και μερίμνησε για το κράνος, για το μπουφάν της, ενώ της ζήτησε να φορέσει μακρύ παντελόνι καλοκαιριάτικα και κλειστά παπούτσια; Αστεία πράγματα, εδώ δεν αναλαμβάνει ευθύνη για την πάρτη του, θα αναλάβει για τον συνεπιβάτη;
    Δε λέω, υπάρχουν και εξαιρέσεις που δυστυχώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Τα κορίτσια των κατασταλαγμένων τρελαίνονται για μοτοσυκλέτα. Πάνε παντού μαζί τους και μοιράζονται τις εικόνες και τις εμπειρίες, άψογα ντυμένες και προστατευμένες, έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη σ’ αυτόν που οδηγεί και είναι υπεύθυνος για τη ζωή τους. Είστε ένας από αυτούς;

    [​IMG]

    www.gasmoto.gr
     
    thanosgp and SHOOTER045 like this.
  8. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.656
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Βλέπω κάτι μπαμπουίνους να παίρνουν ξεκρανωτες κόπελιτσες σαν τα κρύα τα νερά και να κάνουν σουζες και σφήνες ενδοαστικα με μεγάλη ταχύτητα. Αν γίνει κάτι, τί θα πουν στους γονείς της,θα κοιμούνται το βράδυ καλά? Αν χτυπήσουν ένα παιδακι?
    Εγώ μια φορά πήρα έναν αρχιτέκτονα συνάδελφό της γυναίκας μου στο σκούτερ ,ενώ δεν παίρνω ποτέ κάποιον χωρίς κράνος, επειδή επέμενε και βιαζόταν.Μέχρι να φτάσω στον προορισμό είχα καταιδρωσει πηγαίνοντας σαν κοτα μη συμβεί κάτι στον ΞΈΝΟ για μένα (τον έβλεπα πρώτη φορά).



    Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
  9. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΣΑΝ VIDEO GAME

    Δεν έχουμε χειρότερο από το να διαβάζουμε στατιστικά. Αν θες να υπνωτίσεις κάποιον σε χρόνο ντε τε, κάν’ του μια παρουσίαση με στατιστικά στοιχεία και θα πέσει κάτω ροχαλίζοντας αμέσως. Ακούστε όμως αυτά τα νούμερα: Μέχρι τη στιγμή που γράφουμε αυτές τις γραμμές, έχουν σκοτωθεί στους κρητικούς δρόμους 50 (πενήντα!) άτομα από τις αρχές του χρόνου. Σύμφωνα με τα στοιχεία που κοινοποίησε ο Εθελοντικός Σύλλογος Προστασίας Τροχαίων Ατυχημάτων, δώστε βάση εδώ παρακαλώ, τα 23 από αυτά έγιναν σε επαρχιακούς δρόμους, τα 16 στην πόλη, ενώ τα 11 στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (την τραγική μας «εθνική», χωρίς προστατευτικό διαχωριστικό ανάμεσα στα δύο ρεύματα και ένα σωρό άλλες δολοφονικές παραλείψεις). Επίσης, δώστε σημασία και σε αυτό, τα δεκαεπτά από αυτά, τα περισσότερα δηλαδή, ήταν μεταξύ 18 και 25 ετών.

    Συμπέρασμα πρώτο: αυτό το «έλα μωρέ, εγώ στην πόλη κυρίως κυκλοφορώ, τι να πάθω με λίγα χιλιόμετρα;» ξεχάστε το εάν θέλετε να γεράσετε. Είμαστε όλοι εν δυνάμει θύματα οπουδήποτε και με όποια ταχύτητα και αν κυκλοφορούμε. Συμπέρασμα δεύτερο: η πιτσιρικαρία κινδυνεύει πολύ. Λόγω απειρίας; Λόγω άγνοιας κινδύνου; Λόγω αυξημένων ορμονών; Μάλλον συνδυασμός και των τριών μαζί. Θα το επαναλάβουμε άλλη μία και όποιος το πιάσει το ΄πιασε. Ο σημαντικότερος τρόπος αποφυγής ατυχήματος είναι ο εξής: με το που καβαλήσεις την μοτοσυκλέτα και κουμπώσεις το κράνος σου, πρέπει να θεωρείς ότι ξεκινάει ένα πολύ σκληρό πολεμικό videogame. Ο εχθρός μπορεί να πεταχτεί από το πουθενά με οποιαδήποτε μορφή και πρέπει να είσαι πανέτοιμος να τον αποφύγεις. Οι πίστες είναι πολλές, αλλά ζωές έχεις μόνο …μία!

    www.gasmoto.gr
    [​IMG]
     
    BULMONT, giamar and doryforos like this.
  10. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΤΟ ΦΤΗΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ

    Μόλις έριξαν κάτω από την πόρτα μας ένα κατάλογο προϊόντων γνωστής πολυεθνικής αλυσίδας καταστημάτων με είδη χαμηλής αξίας. Για να ρίξουμε μια ματιά: Νυχτικό και ρόμπα γυναικεία με “πολυτελή επένδυση φλις” κάτω από 10€. Μάλιστα. Σλιπ panty, μπουστάκι και κορσές “για στενότερη εμφάνιση,” κάτω από 30€ όλα μαζί και ένα πατάκι αυτοκινήτου δώρο. Κράνος μηχανής σπαστό… Τιιι; Ε όχι ρε παιδιά, αμπραγιάζ μια στιγμή.

    Να πάρεις σώβρακα πολύ οικονομικά που θα τα φορέσεις κάμποσο καιρό το καταλαβαίνω. Να πάρεις εργαλεία τζάμπαμαν για να σφίξεις τη ρόδα του ποδηλάτου μία φορά το χρόνο πάλι το καταλαβαίνω. Να αγοράσεις όμως την προστασία του πολυτιμότερου μέλους του σώματός σου από εκεί δεν το καταλαβαίνω. Αφήνω την προστασία, την έρευνα και εξέλιξη, την τεχνογνωσία και την ποιότητα κατασκευής στην άκρη γιατί μεγάλα παιδιά είστε και (ίσως να) μπορείτε να κρίνετε μόνοι σας. Αν όμως σου πέσει από τα χέρια βρε αδερφέ και σου σπάσει ο μηχανισμός της ζελατίνας, που θα βρεις άλλον; Αεραγωγούς; Μαξιλάρια; Δε θα βρεις, όπως ο κύριος τις προάλλες που τελικά ήρθε και αγόρασε άλλο. Αν δεν βάψει πως θα μάθει;

    Ελεύθερη αγορά είμαστε και καθένας έχει το δικαίωμα να προσφέρει ό,τι θέλει. Εσύ που θα το αγοράσεις όμως κάτσε και υπολόγισε πόσο θα σου κοστίσει τελικά. Διότι υπάρχει περίπτωση να σου πάθει κάτι από τον πρώτο χρόνο και να μην υπάρχουν ανταλλακτικά, ή να χρειαστείς τρία στην πενταετία, που ένα διπλάσιας τιμής θα σου κρατούσε σίγουρα και θα το ευχαριστιόσουν κιόλας. Ό,τι προτιμάτε.

    www.gasmoto.gr
    [​IMG]
     
  11. Marcopolo

    Marcopolo member

    Μηνύματα:
    974
    Όνομα:
    ΜΑΡΚΟΣ
    σαν ...κρητηκατσι ,κανω την διαδρομη ηρακλειο σητεια κ πισω 3-5 φορες τον χρονο.λιγες ειναι θα πει κανεις.
    ναι οντως ο δρομος απο αγιο -σητεια ειναι για τα μπαζα.
    για 70χλμ θες 1,5 ωρα!!!πανω απο 60 δεν μπορεις να πας ,ειτε εχεις κουτι ,ειτε μηχανακι.
    δεν μπορουν να τραβηξουν μια ευθεια απο αγιο προς σητεια κ να φτιαξουν γεφυρες-τουνελ -ανοικτες στροφες μια κ καλη ,για να μην πεθαινει κοσμος αδικα,κυριως νεα παιδια
    εχω ακουσει οτι 2-3 γνωστοι μου εχουν χασει κατα καιρους την ζωη τους.
     
    kostikas likes this.
  12. giamar

    giamar Mod "Αφραπόγιαννος" Staff Member

    Μηνύματα:
    8.206
    Μοτοσυκλέτα:
    ασπρουλα
    Grand100 σε πλέέ
    Όνομα:
    Γιαννης
    Περιοχή:
    Pieria
    Δεν φταιει μονο το κακιστο οδικο δικτυο εκει.
    Πινουν φιλε,πινουν πολυ
     
  13. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΒΛΑΞ FRIDAY

    Κατά τα άλλα κοροϊδεύουμε τα αμερικανάκια, τα οποία επιτρέψτε μου να τα γνωρίζω λίγο καλύτερα από σας, μιας που σπούδασα εκεί. Έχουν λοιπόν αυτή τη μεγάλη γιορτή των Ευχαριστιών (Thaknsgiving), την τελευταία Πέμπτη κάθε Νοέμβρη. Κλείνουν τα πάντα για να καθίσουν μία μέρα οικογενειακά, να φάνε τη γαλοπούλα τους στο φούρνο με πατάτες και gravy, ευχαριστώντας όποιον πιστεύει ο καθένας τους ως Θεό για τα καλά που απολαμβάνει. Την επόμενη μέρα τρέχουν όλοι πανικόβλητοι στα μαγαζιά, όπως τους έχει επιβάλει το marketing του υπερκαταναλωτισμού, για να αγοράσουν χριστουγεννιάτικα δώρα για αδέρφια, ξαδέρφια, θείες, μπατζανάκηδες, συναδέλφους και συντέκνους. Μιλάμε γίνεται πανζουρλισμός – να φανταστείτε τα εμπορικά καταστήματα κάνουν το 40% του ετήσιου τζίρου τους σε μία μέρα. Μιλάμε όμως για προσφορές χώμα, όχι μπαρμπούτσαλα.

    Κι έχουμε εδώ τον κάθε εμπορίσκο της κακιάς ώρας να εκτυπώνει μία κόλλα Α4 με ένα “BLACK FRIDAY” με Arial και bold περιμένοντας τα γίδια από το μαντρί να τσιμπήσουν με έκπτωση 50% τα τρία προπέρσινα πορτοφόλια που ξέθαψε από την αποθήκη μπας και πουλήσει την υπόλοιπη πραμάτεια του με την κανονική έκπτωση που κάνει όλο τον χρόνο. Φίλος ψαγμένος περίμενε να πάρει τηλεόραση για τους γονείς του, η οποία δύο εβδομάδες πριν είχε 599 ευρώ. Την ημέρα εκείνη είχε τεράστιο ταμπελάκι όπου ενημέρωναν ότι από 1299€ την είχαν «μόνο» 699€. Και αυτά δεν είναι τίποτα, έγιναν μερικά ακόμα πιο τρελά αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί ενώ οι περισσότεροι το αντιλαμβάνονται, εν τούτοις τα γεμίζουν τα μαγαζάκια. Ζητείται ελπίδα, που λέει και ένας φίλος. Εβίβα του κορόιδου!

    www.gasmoto.gr
    [​IMG]
    GAS Motosport Culture
     
  14. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΚΡΑΝΗ ΠΑΠΠΟΥΔΙΑ

    Μπήκε σήμερα το πρωί ένας ευγενέστατος κύριος, ο οποίος επιθυμούσε να αλλάξει την εσωτερική επένδυση στο (ακριβό κάποτε) κράνος του. Όταν τον πληροφορήσαμε ότι η επένδυση στο συγκεκριμένο κράνος δεν είναι αφαιρούμενη και ως εκ τούτου δεν αλλάζει, πήρε ένα ανοιχτό κίτρινο χρώμα. Κοιτάξαμε το ταμπελάκι στο εσωτερικό του όπου αναγράφεται η ημερομηνία κατασκευής και διαπιστώσαμε ότι κατασκευάστηκε εννέα χρόνια και τρεις μήνες πριν. «Και τι έγινε;» μας ρώτησε, πάντα ευγενέστατα. «Αν αγόραζα μία ηλεκτρική κουζίνα και μου έλεγε ο έμπορος ότι θα έληγε στα πέντε χρόνια, δεν θα την επέλεγα.»

    Έλα μου ντε όμως που τα κράνη δεν είναι ούτε κουζίνες, ούτε πλυντήρια, ούτε αυτοκίνητα, ούτε απορροφητήρες. Όσο ακριβό και αν ήταν, μόλις περάσει ο αδυσώπητος χρόνος πρέπει να αντικατασταθεί, όσο δύσκολο και αν φαίνεται σε μερικούς ιδιοκτήτες. Ούτε οι εταιρείες έχουν την υποχρέωση να συνεχίζουν να παράγουν και να κρατούν σε στοκ ανταλλακτικά για μοντέλα τους τα οποία έχουν προ πολλού καταργηθεί. Εννοείται ότι αν το δίχρονο παιδί σας το ρίξει στο χαλί και σπάσει την ζελατίνα και τον μηχανισμό που την κρατάει θα την αλλάξετε, εάν το κράνος είναι σχετικά φρέσκο. Εννοείται ότι θα αλλάξετε τα μάγουλα και την εσωτερική επένδυση εάν από την πολλή χρήση έχουν «κάτσει» ή αν τα έχει φάει ο σκύλος από την απλώστρα (συχνό φαινόμενο).
    Δεν υπάρχει όμως κανένας λόγος να επενδυθεί ούτε ένα ευρώ σε κράνη που έχουν λήξει, εκτός και αν για συναισθηματικούς λόγους θα διακοσμήσουν κάποιο ράφι. Για το καλό σας μην το κάνετε. Εάν σας ενδιαφέρει καθόλου…

    www.gasmoto.gr

    [​IMG]
     
  15. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Ο ΝΕΟΣ ΣΟΥ ΕΑΥΤΟΣ

    Στην Κίνα από το έτος του Χοίρου περνάνε στο έτος του Λευκού Μεταλλικού Αρουραίου(!). Κι εμείς περνάμε στο 2020, το οποίο θα είναι σίγουρα καλύτερο από κάθε προηγούμενο. Ξέρεις γιατί; Καταρχάς διότι τώρα έχεις περάσει περισσότερα και είσαι πιο έμπειρος. Το δίχως άλλο. Αλλά κυρίως επειδή από αύριο κιόλας θα ξυπνήσεις και θα γίνεις καινούργιος. Όχι με καινούργιο κράνος, μπουφάν, μπότες και γάντια (αν και δεν είναι καθόλου κακή ιδέα κι αυτό), αλλά με καινούργιους στόχους. Θα σταματήσεις να υπάρχεις απλώς για να περιφέρεσαι ασκόπως και θα αρχίσεις να την ξεζουμίζεις αυτή την όμορφη ζωή που διάφορες συνθήκες την κάνουν ώρες και στιγμές εφιάλτη.

    Ξέρεις ποια είναι τα μυστικά; Η Γνώση και το Κυνήγι. Και δουλειά καλύτερη θα βρεις, και πιλοτάρα της μοτοσυκλέτας σου θα γίνεις, και τα περιττά κιλά σου θα χάσεις, και πιο υγιής θα είσαι, και στο σχολείο θα είσαι ο πρώτος, και το καλύτερο τεκνό θα καβατζώσεις. Ότι θες θα το έχεις στα πόδια σου το 2020 και πάντα, αρκεί να πάρεις το τιμόνι στα χέρια σου. Βάλε στόχους και σήκω από τον καναπέ. Μάζεψε βιβλία, μπες στο ίντερνετ, ρώτα γνωστούς και αγνώστους, στείλε παντού περιποιημένα βιογραφικά, διάβασε, ρίχ’ τα σε όλες και όλους, κυνήγησε όποια ευκαιρία περνάει από μπροστά σου και θα δεις πόσα λαχεία θα σου κάτσουν. Σίγουρα για ένα πράγμα δεν πρόκειται να μετανιώσεις: ότι δεν προσπάθησες. Και κάθε μέρα θα είναι μοναδική και ίσως να γίνεις και το ίνδαλμα του εαυτού σου. Χρόνια καλά και πολλά!

    www.gasmoto.gr

    [​IMG]
     
  16. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΓΟΝΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ

    Μόλις γεννήθηκε και ο υιός! Ευχαριστώ πολύ, να σας ζήσουν κι εσάς όσοι έχετε, και στα δικά σας όσοι επιθυμείτε. Επιτέλους, τώρα ως γονέας δύο μικρών, μπορώ να εκφράσω την γνώμη μου χωρίς κάποιος να μπορεί να μου απαντήσει «δεν έχεις παιδιά και δεν καταλαβαίνεις, κάνε πρώτα και μετά τα ξαναλέμε». Ε ναι, έκανα και θα σας πω. Ακούστε.

    Η ερώτηση-κλισέ που ακούω τόσα χρόνια, από τα χρόνια ως συντάκτης στο περιοδικό ΜΟΤΟ μέχρι σήμερα στο GAS (σχεδόν είκοσι δηλαδή), είναι η εξής: «και τι θα κάνεις εάν το παιδί σου ζητήσει μηχανάκι;» Καταρχάς ας διευκρινίσουμε εξαρχής ότι δεν θα τα πιέσω ποτέ προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Όταν αυτά θα είναι περίπου 20 ετών, εγώ θα (ήθελα να) είμαι ακόμα αναβάτης μοτοσυκλέτας. Πείτε μου, πώς θα μπορούσα να τους το αρνηθώ όταν βλέπουν εμένα να καβαλάω; Εάν δεν γουστάρουν μηχανάκια δεν θα τα πιέσω να τους αρέσουν με το ζόρι, εάν τα θέλουν πολύ δεν θα προσπαθήσω να τα αποφύγουν πάση θυσία. Το βασικό σε όποιο μέσο και αν προτιμήσουν να μετακινούνται, είναι να το κάνουν ΣΩΣΤΑ. Όλοι γνωρίζετε ότι τα παιδιά (και μερικοί μεγάλοι) δεν μαθαίνουν με τις θεωρίες, αλλά δια του παραδείγματος. Θα φροντίσω πέραν των απαραίτητων μαθημάτων για το δίπλωμα, να διδαχθούν σε εξωτερικές ιδιωτικές σχολές τις αρχές και τους κανόνες της ασφαλούς οδήγησης. Να φορούν τις ζώνες τους, τα κράνη τους, τον προστατευτικό εξοπλισμό τους, διότι αυτά πάνε παρέα μαζί. Να οδηγούν και να σκέφτονται συνεχώς ότι, σαν 3-D videogame, κινδυνεύουν συνεχώς και από παντού. Θα τους μεταλαμπαδεύσω την κουλτούρα της οδήγησης. Έχετε καμία καλύτερη ιδέα;

    www.gasmoto.gr

    [​IMG]
     
  17. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.656
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    maik900, notakos600 and Apostolis like this.
  18. Apostolis

    Apostolis Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    1.816
    Μοτοσυκλέτα:
    Triumph Tiger 1050
    Όνομα:
    Apostolis
    Ααααα εγώ τα χωρίζω σε διτροχα και τετράτροχα!!
    Ότι έχει δύο ρόδες μας κάνει!!! Smileys drinking beer Emoticon
     
  19. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    1.201
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    .... τα ιδια ελεγε καποτε σε μια συζητηση ενας γραφικος αντιπροσωπος ισπανο-ιταλικων μηχανακιων για τα παπακια , οποτε του απαντησε καποιος ..... Η 'αγορα' δεν κανει ποτε λαθος ............ και μετα αυτος το εκλεισε το μαγαζι , εγω πηρα παπακι ..... και ζησανε ολοι καλα .....!!!Laugh 1
     
    giamar likes this.
  20. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.648
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΓΙΑΤΙ; (#3)

    89284031_3016411468404079_622655724027117568_o.jpg

    Την προηγούμενη εβδομάδα ξεκινήσαμε μία σειρά άρθρων, με αφορμή την επίσκεψη στην πόλη μας και ομιλία του Θανάση Χούντρα περί οδικής ασφάλειας. Είπαμε λοιπόν (αυτός είπε δηλαδή, εγώ σας τα μεταφέρω) ότι πίσω από κάθε τροχαίο βρίσκεται μία αποτυχημένη πρόβλεψη σε συνδυασμό με το λάθος λειτουργικό που έχουμε φορτώσει στον εγκέφαλό μας, το οποίο στηρίζεται σε …ψέματα. Ας δούμε μερικά από αυτά – μας κάνουν να νιώθουμε άνετα αλλά μας εκθέτουν σε τεράστιο κίνδυνο.

    Καταρχάς, ποιος φταίει που συμβαίνουν τα τροχαία παγκοσμίως; Οι δρόμοι; Το όχημα; Ο οδηγός; Το ότι μας ψεκάζουν; Στα έντυπα της τροχαίας που καταγράφονται για στατιστικούς λόγους όλα τα ατυχήματα που δηλώνονται, τα ποσοστά είναι (ω, τι έκπληξη): 0-2,5% ο δρόμος, 0-2,5% το όχημα και 95-100% Ο ΟΔΗΓΟΣ. Δεν λέμε, να τον φτιάξουμε τον καταραμένο ΒΟΑΚ, αλλά μην ρίχνουμε όλο το φταίξιμο πάνω του, μόνο ό,τι του αναλογεί.

    Ψέμα 2ο : ταχύτητα – πόσα είναι «πολλά»; Ας ξεκαθαρίσουμε το εξής: ο άνθρωπος, με τον εγκέφαλο-CPU πρωτεύοντος θηλαστικού, έχει την ικανότητα να διαχειρίζεται πληροφορίες μέχρι την …τελική του, δηλαδή τα 45 χιλιόμετρα την ώρα. Τόσα έπιασε ο Γιουσέιν Μπολτ όταν έκανε το παγκόσμιο ρεκόρ στα 100 μέτρα με 9,58 δευτερόλεπτα. Ας το δούμε αλλιώς: δίνουμε στον εγκέφαλό μας πάνω από 11.000.000 bytes το δευτερόλεπτο, ενώ μπορεί να διαχειριστεί τα 50. Όπως αντιλαμβάνεστε, του ζητάμε να κάνει εξωπραγματικές διεργασίες και να τις κάνει τέλεια. Ε δεν γίνεται, θέλει πιο αργή ροή πληροφοριών (πηγαίνοντας με μικρότερη ταχύτητα για να προλαβαίνει να αναλύει). Η ταχύτητα όμως και όπως την αντιλαμβάνεται ο καθένας είναι πολύ σημαντικό θέμα και θα το αναλύσουμε στο επόμενο…

    www.gasmoto.gr
     

Μοιραστείτε τη σελίδα