DCR 017........................

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
DCR 017: Η πρώτη ελληνική μοτοσικλέτα είναι έτοιμη να κατακτήσει τις διεθνείς αγορές


Η πρώτη ελληνική μοτοσικλέτα, που «πατάει γκάζι» για μια αγορά σε ραγδαία άνοδο παγκοσμίως, αυτή των ειδικών, περιορισμένης παραγωγής και κατά παραγγελία μηχανών, παρουσιάστηκε πρόσφατα στο διεθνές κοινό, στην έκθεση EICMA, στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο της Ιταλίας.

«Δεν δειλιάζουμε καθόλου, καθώς είμαστε ανταγωνιστικοί στο υψηλότερο επίπεδο, η τεχνολογία που κατέχουμε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι μοναδική και το έχουν παραδεχθεί όλοι. Δεν φοβόμαστε και προχωράμε μπροστά με το κεφάλι ψηλά» τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM'", ο δημιουργός της μοτοσυκλέτας, μηχανολόγος Ντίνος Νικολαΐδης.

Η δημιουργία του ειδικού μοντέλου ξεκίνησε όταν πριν από έναν χρόνο, όταν η εταιρία του κ. Νικολαΐδη συμμετείχε και πάλι στη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας παγκοσμίως, την EICMA που γίνεται κάθε Νοέμβριο στο Μιλάνο. «Το 2016, στην έκθεση, βλέποντας αυτή την καταιγίδα των μοτοσυκλετών τύπου Custom, Trackers και των Café Racers, είπαμε ότι πρέπει και εμείς να κάνουμε κάτι. Παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος, "κλέψαμε" λίγο χρόνο από το τμήμα έρευνας και είπαμε να φτιάξουμε μια δικιά μας μοτοσικλέτα (...) και αυτό ακριβώς κάναμε» εξηγεί ο κ. Νικολαΐδης. Η κατασκευή ξεκίνησε κι ολοκληρώθηκε τελικά λίγο πριν την ανοίξει τις πύλες η διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στην Ιταλίας στις 9 Νοεμβρίου.




Σχεδίαση και κατασκευή στην Ελλάδα σε 12 μήνες

«Η ιδέα γεννήθηκε λοιπόν τον Νοέμβριο του 2016, τον Δεκέμβριο αγοράσαμε το μοτέρ και ό,τι άλλο χρειαστήκαμε και ξεκινήσαμε να σχεδιάσουμε τη DCR 017» αναφέρει ο Έλληνας μηχανολόγος ενώ εξηγεί πως ο σχεδιασμός διήρκεσε δύο με τρεις μήνες «από τα απλά σχέδια μέχρι τα τρισδιάστατα λειτουργικά με τα οποία έγιναν οι προσομοιώσεις μέχρι ό,τι άλλο χρειάστηκε για κατασκευή».

«Το τελικά αποτέλεσμα κρίνεται ως εκπληκτικό» σημειώνει ο κ.Νικολαΐδης, καθώς λαμβάνει υπόψιν τις πρώτες εντυπώσεις και από όσους κινήθηκαν με το μοντέλο πριν από την παρουσίαση. «Όταν την οδηγήσαμε και τη δείξαμε σε έναν πολύ κλειστό κύκλο συνεργατών, στο πλαίσιο φωτογράφισης και βιντεοσκόπησης, δημιουργήθηκε το παρατσούκλι της, ως "Brain Eraser" αφού την καβαλάς και ξεχνάς οτιδήποτε είχες στο μυαλό για ένα δίκυκλο και η μοναδικότητα της είναι συγκλονιστική», προσθέτει ορμώμενος από τις πρώτες διαδρομές αναβατών πάνω στη μοτοσικλέτα.

Το εγχείρημα πάντως δεν ήταν καθόλου εύκολο να φτάσει στην τελική του μορφή τονίζει ο Έλληνας μηχανολόγος. «Χρειάζεσαι τριάντα χρόνια πείρα για να αποφύγεις όλες τις δυσκολίες και να έχεις έτοιμες μελετημένες λύσεις από το παρελθόν. Αλλιώς δεν προλαβαίνεις σε ένα χρόνον να το κάνεις, η DCR 017 ξεκίνησε με ένα τρισδιάστατο 3D Cut (σ.σ ειδικό πρότυπο σχεδιασμού κατασκευασμένο σε υπολογιστή) και μετά προέκυψαν περίπου 1.500 επιμέρους σχέδια κατασκευαστικά για τα εξαρτήματα και για ό,τι άλλο χρειάστηκε να γίνει για τη μοτοσικλέτα» περιγράφει, ενώ για την ολοκλήρωση της μοτοσικλέτας εργάστηκε μια μικρή ομάδα της ελληνικής εταιρίας με την ονομασία DNA Filters Ltd.

«Ήταν ένα πρότζεκτ που προχώρησε με τη δουλειά δύο κυρίως ατόμων, τη δική μου και του Μάριου Νικολαΐδη που είναι Motorsport Engineer και ολοκληρώθηκε παράλληλα με τη κύρια μας εργασία όλων σε συνεργασία μόνο με την ομάδα του Τμήματος R&D (σ.σ Έρευνας και Εξέλιξης) της εταιρίας μας ενώ όλα τα εξαρτήματα κατασκευάστηκαν μέσα στο εργοστάσιο με τεχνολογία δικιά μας» καταλήγει.

Στόχος η δημιουργία γραμμής παραγωγής στην Ελλάδα

Σε ό,τι αφορά την μετεξέλιξη του πρωτοτύπου της μοτοσυκλέτας σε μοντέλο παραγωγής ο κ.Νικολαΐδης εξηγεί πως αρχικά κατασκευάστηκε με στόχο «να δείξει ότι κατέχουμε την τεχνολογία παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος [...] Θέλαμε να δείξουμε πως είμαστε ικανοί να κατασκευάσουμε και μοτοσικλέτες. Αυτό το πέτυχε η συγκεκριμένα μοτοσικλέτα. Εκείνο που προέκυψε είναι η ζήτηση από τον κόσμο, υπάρχει ζήτηση, ο κόσμος ενδιαφέρεται» προσέθεσε.

Η DCR 017 έχει ως στόχο το ειδικό κοινό που αναζητά μοντέλα σε ένα ακμάζων τμήμα της αγοράς, αγοραστές που επιλέγουν μοντέλα κατασκευασμένα στα μέτρα τους. «Είναι κάτι που μπορούμε να το παραλληλίσουμε με Ferrari ή Lamborghini στον τομέα του αυτοκινήτου, προφανώς είναι πάρα πολύ ακριβή κατηγορία υπάρχει όμως σχέδιο για να πάμε στο Plan B» σημειώνει. «Αν οι όροι το επιτρέψουν αν έχουμε δηλαδή τις ανάλογες παραγγελίες, ναι, σχεδιάζουμε να στήσουμε μια ξεχωριστή μονάδα και να παράγουμε αυτή τη μοτοσικλέτα» καταλήγει.



http://news247.gr/eidiseis/koinonia...intaXasete_article&utm_campaign=24MediaWidget
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
θα προχωρησει....ανεπισημα ειναι κανα 2 οικοι στην ελλαδα που δουλευουν χωρις φανφαρες πολυ με εξωτερικο....
απλως οι δουλειες τους βλεπουν το φως της δημοσιοτητας εκει που υπαρχει το αναλογο εδιαφερον για παραγγελιες
 

Antoine

new member
Δημοσιεύσεις
4
Ηλικία
56
Όνομα
Antoine
Καλα ολα αυτα

Αλλα δεν είναι κ "ελληνική μοτοσυκλέτα"....

Μια καστομια ειναι... με Κτμ μοτέρ ...

Μακάρι βέβαια να περπατήσει
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Πριν λίγους μηνες είδα ενα project ,μιας αγωνιστικής μότο του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, η οποία δεν είχε τίποτα να ζηλέψει απο ενα ss600.
Αν το δουμε με ψυχρή λογική.
Και στη ΜΟΤΟ 3 ΜΟΤΟ 2 τα μοτέρ είναι κοινα και αλλάζουν μονο τα πλαίσια και τα λοιπά περιφεριακά.
Εκεί όμως μιλάμε για μικρολεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.
Σε ενα καθημερινό μηχανάκι τα πραγματα είναι διαφορετικά.
Θυμάμαι μοτέρ suzuki (κυρίως) σε bimota σκελετό -περιφερειακά - κοστούμι
Μοτέρ minarelli ,σε yamaha - APRILIA κλπ
Και παρα πολλά άλλα.
Σαν ιδέα λοιπον δεν είναι κακή αφού πατάει σε ενα υπάρχον μοτέρ αρα και η κάλυψη απο ανταλλακτικά θα είναι επαρκής.
Απλα το θεωρώ απίθανο με το ισχύων καθεστώς να βγάλει άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα.
Να θυμισω τον τύπο που φτιάχνει ρεπλικες porsche στην Κατερίνη και δεν του περνάνε ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητα !!!
Γιατί τα ελληνικά ΚΤΕΟ και το ελληνικό κράτος είναι σοβαρά και ξέρουν περισότερα απο το γερμανικό TUV που ο άνθρωπος τα στέλνει εκεί, ομολογκαρονται ,γίνεται ταξινόμηση βγαίνει άδεια κυκλοφορίας και πωλούνται κανονικότατα.
Αρα
Το.πρόβλημα δεν είναι τι θα φτιάξουν και πως.
Αλλά
Πως θα το.διανέμουν κλπ
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.151
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Απλα το θεωρώ απίθανο με το ισχύων καθεστώς να βγάλει άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα.
Να θυμισω τον τύπο που φτιάχνει ρεπλικες porsche στην Κατερίνη και δεν του περνάνε ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητα !!!
Γιατί τα ελληνικά ΚΤΕΟ και το ελληνικό κράτος είναι σοβαρά και ξέρουν περισότερα απο το γερμανικό TUV που ο άνθρωπος τα στέλνει εκεί, ομολογκαρονται ,γίνεται ταξινόμηση βγαίνει άδεια κυκλοφορίας και πωλούνται κανονικότατα.

εχω την εντύπωση οτι το πρόβλημα λύθηκε με τους Κατεριναίους λύθηκε...cdefghigi
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Καλα ολα αυτα

Αλλα δεν είναι κ "ελληνική μοτοσυκλέτα"....

Μια καστομια ειναι... με Κτμ μοτέρ ...

Μακάρι βέβαια να περπατήσει

Αυτο ακριβως σκεφτηκα και εγω.Αλλα και πολλες μεγαλες εταιρειες το ιδιο δεν κανουνε?Μαζευουνε κομματια απ ολο τον κοσμο και τις δενουνε στην χωρα τους?

Μακαρι να παει,αλλα δεν βλεπω να κανουνε κατι διαφορετικο απο τους εκατονταδες μικροκατασκευαστες και παμπολους οικους βελτιωσης ανα τον κοσμο.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Αυτο ακριβως σκεφτηκα και εγω.Αλλα και πολλες μεγαλες εταιρειες το ιδιο δεν κανουνε?Μαζευουνε κομματια απ ολο τον κοσμο και τις δενουνε στην χωρα τους?

Μακαρι να παει,αλλα δεν βλεπω να κανουνε κατι διαφορετικο απο τους εκατονταδες μικροκατασκευαστες και παμπολους οικους βελτιωσης ανα τον κοσμο.
κατσε να προχωρησει και η μοναδικοτητα ας περιμενει
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Το δυσκολο για μενα δεν ειναι αν θα προχωρησει Μανωλη.Το μετα ειναι αυτο που με βαζει σε σκεψεις.
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
100 % ΔΕΝ θα γίνει τίποτα για πάρα πολλούς λόγους που βαριέμαι να γράφω.
Κάποιοι θα πουν ότι φταίει το κράτος και θα χαρούν για αυτό (και φταέι αλλά για άλλους λόγους που δεν θα μας πουν ποτέ.)
Με λίγα λόγια μπράβο τους που την έφτιαξαν αλλά μέχρι εκεί.
Την παραγωγή δεν θα τη δούν ΠΟΤΕ.
ΕΚΤΩΣ και να φτιαχτεί στην Κίνα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom