Αθώα μου παιδιά...
Πόσο αθώα και γουτσουγουτσιάρικα είστε :p
Επειδής μου έχει πέσει το ζάχαρο και υποχωρεί ο διαβήτης, πλησιάζουν και αι μέραι που θα πάω στας Λόντρας για λακριντί με το αίσθημα, πλησιάζει και η AthensCon να γουστέρνω με τα βιντεογκέΙμς ασούμε, είμαι στις καλές μου, και ας όψεται αυτή η σαύρα από τα δυτικά που θα γεράσουμε μαζί και με τσιγκλάει...
Το λοιπόν, βρήκα φώτος από την αλλαγή το 2016 στους δίσκους του δικού μου τότες, ας είναι πολλές οι μέρες του Γούγλη Φώτος που τις κρατάει.
Η αλλαγή είχε γίνει στα 50 χιλιάδες και κάτι, αν και είχε αρχίσει να πατινάρει από τις 42 χιλιάδες περίπου αλλά δεν με ενοχλούσε.
Δίσκοι και ελατήρΓια από GLX δεν κάνουν είναι πιο στενή η καμπάνα του και θα πατινάρει ξανά σε ελάχιστα χιλιόμετρα. Το μοτεράκι είναι ακριβές αντίγραφο του Supra, ουδεμία σχέση έχει με το σάπιο και υπερτιμημένο Innova. Ούτε ροδέλες στις βίδες των ελατηρίων θα κάνουν δουλειά, αυτά είναι κόλπα για κάγκουρες τύπου
@Ωmega και
@SHOOTER045 σε πλήρη συνάρτηση με τον γεροκάγκουρα
@apache για να έχουν καλύτερη πέδη οι δίσκοι στη σύμπλεξη αφού πιέζονται περισσότερο από τις ροδέλες, για να κάνουν σούζες πιο άνετες :D
Δίσκοι Newfren για Supra, ελατήρια πιο σκληρά πάλι για Supra, λαδάκι αυστηρά ορυκτέλαιο 20W-50 που τα θερμοδιαγράμματα το δίνουν από -10 έως +40 και τέλος τα προβλήματα. Το μοτέρ έχει ανοχές μπουργάνα και το ψιλό το καίει σαν τα τσίπουρα που κατεβάζει ο ινδιάνος στα Λαγκαβούλια.
Κόστος σε συνεργείο εδώ στας Αθήνας 25-30 ευρώ, τόσο μου είχε πάει κι εμένα που το έκανα μόνος μου γιατί είχα καφέδες και ζαμπονοτυρόπιτες.
Tip 1 Φλάντζα δεν χρειάζεται μένει κολλημένη πάνω στο καπάκι, αν χρειαστεί έχει 2 ευρώ.
Tip2 Οι δίσκοι να μουλιάσουν σε λάδια καμιά ώρα πριν τοποθετηθούν. Όλη η δουλειά δεν είναι πάνω από 3 ώρες.
Αυτά, και τα ξαναλέμε τον Μάϊο που θα ζεστάνει ο καιρός και θα ξαναπάρω τις πινακίδες για το μηχανάκι από την εφορία.:p:);)
Μη με συγχήσεις άλλο, αυτό είναι από το Ε4 που είναι τελείως διαφορετικό το μοτέρ και αντίγραφο του Innova.