CF moto ,μοντέλα & προσφορές!

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Θάνο δεν αντιλέγω για το μοτέρ αλλά αυτό είναι το 30% μιας μοτοσυκλέτας.
Τα υπόλοιπα με διστάζουν.Γιατί άραγε δεν τα κράτησε η ΤΕΟΜΟΤΟ?
Νίκο η ΤΕΟΜΟΤΟ αναγκάστηκε να δώσει την CF moto (και την Sixt) γιατί είχε χρέη στις τράπεζες. Μάλιστα πριν δώσει τη Sixt σκέφτονταν να δώσουν την Kawasaki... (Υπάρχουν διάφορα άρθρα για το όλο θέμα)

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
438
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
Νίκο η ΤΕΟΜΟΤΟ αναγκάστηκε να δώσει την CF moto (και την Sixt) γιατί είχε χρέη στις τράπεζες. Μάλιστα πριν δώσει τη Sixt σκέφτονταν να δώσουν την Kawasaki... (Υπάρχουν διάφορα άρθρα για το όλο θέμα)

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όντως ξεχρεωσε το 20% των δανείων διαβαζα
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το πηγα μια συντομη βολτα μου αρεσε αρκετά....
Ειδικα για 4890 δεν υπάρχει ...



Sent from my LM-G810 using Tapatalk

Βρε αν το ήξερα πως θα βγει τέτοια προσφοράρα, θα το περίμενα και ας έμενα αμήχανος όλο το καλοκαίρι!
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Άραγε το παλικάρι που το έχει αγοράσει πως να συμβιώνει μαζί του; Δεν μας έχει γράψει κανένα νεότερο...

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.148
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εχει αρκετή δύναμη, καλά φρένα, άνετη θέση, μου φάνηκε ότι δεν ήθελε να πλαγιάσει, ίσως να έχει να κάνει και με έμενα, τα χλμ, τα λάστιχα, τις ρυθμίσεις της ανάρτησης κτλ....
Λαστιχα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εχει αρκετή δύναμη, καλά φρένα, άνετη θέση, μου φάνηκε ότι δεν ήθελε να πλαγιάσει, ίσως να έχει να κάνει και με έμενα, τα χλμ, τα λάστιχα, τις ρυθμίσεις της ανάρτησης κτλ....
Δεδομένου πως πλαίσιο και κινητήρας είναι πρακτικά versys και αυτό στρίβει στάνταρ, μάλλον κάποιος άλλος παράγοντας θα φταίει, όπως αυτοί που αναφέρεις παραπάνω.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το CFMOTO 800MT έτοιμο για παραγωγή​

Έτοιμη η μοτoσυκλέτα

Πριν από λίγο καιρό σας είχαμε δείξει το δικύλινδρο Adventure της CFMOTO στο τελικό στάδιο των δοκιμών του, με το απαραίτητο καμουφλάζ από τις τελευταίες δοκιμές στο δρόμο. Τώρα, είναι έτοιμο ολοκληρωτικά, στην τελική του μορφή ακόμη και με τα γραφικά που θα έχει η μοτοσυκλέτα όταν βγει από τις γραμμές παραγωγής.
Τους τελευταίους μήνες έχουμε παρακολουθήσει από κοντά την εξέλιξη του ΜΤ800, από τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, μέχρι τα σκίτσα από τις πατέντες που το αφορούν και έχουν κατατεθεί, αλλά πλέον διέρρευσαν οι εικόνες από την τελική του μορφή, όπως ακριβώς θα πωλείται στις βιτρίνες των εμπόρων. Όπως μπορούμε να δούμε, το τελικό αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ κοντά τόσο με τα σχέδια, όσο και με τα πρωτότυπα που έχουμε δει κατά καιρούς, αν και οι χυτές ζάντες που υπήρχαν στα σκίτσα, έχουν αντικατασταθεί με ακτινωτούς τροχούς που είχαμε δει στα αρχικά πρωτότυπα. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι η CFMOTO θα προσφέρει δύο εκδόσεις με διαφορετικούς τροχούς στους υποψήφιους πελάτες της.

Επιπλέον, φαίνεται πως έχει αλλάξει ελαφρώς και το όνομα, καθώς δεν θα ονομάζεται ΜΤ800 αλλά 800ΜΤ, προφανώς για να μην υπάρχει τόσο άμεσος συσχετισμός με την σειρά "ΜΤ" της Yamaha.


Να θυμίσουμε ότι το 800ΜΤ είναι προϊόν της στενής συνεργασίας μεταξύ ΚΤΜ και CFMOTO, καθώς το κινέζικο εργοστάσιο κατασκευάζει ήδη διάφορους κινητήρες και συναρμολογεί μοτοσυκλέτες για λογαριασμό των Αυστριακών, ενώ μέρος της συμφωνίας είναι το δικαίωμα χρήσης του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 790 Adevnture και Duke από τους Κινέζους. Το πλαίσιο είναι κι αυτό μια παραλλαγή του πλαισίου του 790 Adventure, με το ψαλίδι όμως να είναι εντελώς διαφορετικό.

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, απομένει να μάθουμε αν ο κινητήρας θα αποδίδει τα ίδια ή λιγότερα άλογα απ' ό,τι στα ΚΤΜ, όπου εκεί η απόδοσή του κυμαίνεται –ανάλογα το μοντέλο- από τους 95 ως τους 105 ίππους. Το βάρος (γεμάτο) του 800ΜΤ είναι στα 213 κιλά, 16 κιλά παραπάνω από το 890 Adventure της ΚΤΜ, ενώ με την προσθήκη των αλουμινένιων βαλιτσών από τον προαιρετικό εξοπλισμό το βάρος ανεβαίνει στα 248 κιλά.
Η επίσημη παρουσίαση της μοτοσυκλέτα (η οποία έπρεπε να είχε γίνει ήδη βάσει του αρχικού σχεδιασμού και πριν το ξέσπασμα της πανδημίας) αναμένεται μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2021.

Πηγη https://www.motomag.gr/
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.148
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Ωραίο κι ενδιαφέρον φαίνεται και η τιμή του θα είναι σίγουρα δελεαστική, αλλά όταν σκέφτομαι ότι οσονούπω βγαίνει στην παραγωγή το Norden της Husqvarna...
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Norden husquarna θα έχει 11κ μινιμουμ/ όχι 6+κ του cf800...
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Norden husquarna θα έχει 11κ μινιμουμ/ όχι 6+κ του cf800...
Κάτω από 15.000€ το Norden σε καμία περίπτωση...
Ενώ για το CF800 κάτω από 8.000€ εκτιμώ πως όχι....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMoto CLX 700 - 2 νέες Cafe Racer εκδόσεις για το 2021!​

cfmoto-clx700-cafe-racer-04.jpgcfmoto-clx700-cafe-racer-09.jpg


Ο ασιατικός τύπος δημοσίευσε φωτογραφίες από 2 νέες εκδόσεις του CFMOTO CLX 700 σε Cafe Racer στιλ, μια με φέρινγκ και μια χωρίς, με τις μοτοσυκλέτες να αναμένονται στην αγορά το 2021.
Η γυμνή νέα έκδοση ονομάζεται Cafe Racer, και η δεύτερη με το μισό φέρινγκ ονομάζεται είτε Retro Racer, είτε Speed Racer, αναλόγως το ποιο ασιατικό site θα πιστέψεις.

Για την ώρα δεν υπάρχει κανένα στοιχείο για τις μοτοσυκλέτες, πέρα από τις λίγες φωτογραφίες που σας δείχνουμε.
Το Speed / Retro Racer είναι το αγαπημένο μας, με το μαύρο φέρινγκ, τις χρυσές λεπτομέρειες και την κίτρινη ζελατίνα, τις 2 εξατμίσεις που βγαίνουν ψηλά, και το μονόσελο από Alcantara.

cfmoto-clx700-cafe-racer-01.jpgcfmoto-clx700-cafe-racer-02.jpg

Το εντελώς γυμνό Cafe Racer έρχεται σε μοβ χρώμα, διαθέτει κλιιπόν, και δείχνει όμορφο κι αυτό, δίχως να φτάνει το Speed Racer.
Στην καρδιά χτυπά ο γνωστός κινητήρας από το CLX 700 (που ακόμα περιμένουμε στην ελληνική αγορά), δηλαδή ένας δικύλινδρος εν σειρά 693 κ.εκ. Με απόδοση 73 hp / 8.5000 rpm.
Το γεμάτο βάρος βρίσκεται κοντά στα 196 κιλά, οι αναρτήσεις είναι της Kayaba, και τα φρένα της J. Juan.

Ανυπομονούμε να δούμε τις 2 νέες εκδόσεις σε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, με επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά και χρόνο άφιξης στην αγορά.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.148
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Να πάρεις με 11000€ το Husky... Αχαχχαχαχααααα....
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.148
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καλοτάξιδο και απεφτο να είναι.
Πόσο το πήρες;

Το ενφιντ αν επιτρέπεται τι ζημιά εβγαλε;
Ιμαλαΐαση
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ρε συ δε λέμε για μια ζωή,αυτό έχει πεθάνει χρόνια.
Αλλά τουλάχιστον δείξε μια πινελιά ποιότητας,όχι τόση ευτέλεια πια.

Ευελπιστώ στα μεγάλα κυβικά που ετοιμάζουν να γίνει κάποια πρόοδος,εκεί απευθύνονται πλέον στα μεγάλα βαλάντια και δεν τους παίρνει για τσιγκουνιές.Επίσης στη μεσαία κατηγορία που ήδη κυκλοφορεί να δούμε τι μέλλει γενέσθαι,έχουμε άλλωστε και το φίλο εδώ μέσα με το νέο CF650 να μας δίνει το feedback.
 

Doulke

new member
Δημοσιεύσεις
15
Ηλικία
30
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
KLE 250
Όνομα
Γιώργος
Το πήρα χτες για τεστ ραιντ. Ήταν πολύ καλύτερο απο ότι το περίμενα και αν αντέξει στον χρόνο πραγματικά σε αυτην την τιμή θα ναι η απόλυτη αγορα για όποιον το πάρει.

Πρώτη εντύπωση απο κοντά θετική, μαζεμένο μηχανάκι και σχετικα όμορφο, τα κάγκελα μεγάλα και άσχημα. Η ζελατίνα με τα φτεράκια στο πλάι καλή αν και το αλουμίνιο για την ρύθμιση του ύψους λίγο ψεύτικο, πάντως ρυθμίζεται καλά και δεν θα χρειαστείς άλλη ζελατίνα όπως με τα περισσότερα αντίστοιχα, με ένα φρυδάκι πάνω είναι τέλεια.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι είχε 16000 χιλιόμετρα, και με είπε οτι είναι αυτό που είχε το μοτό. Δεν είδα πουθενά να έχει ξεθωριασμένα πλαστικά ή να τρίζει οτιδήποτε. Σε κάτι βίντεο είχα δει τους κόκκινους ρυθμιστές της ανάρτησης να έχουν ξεθωριάσει μετά απο καιρό αυτό ακόμα τουλάχιστον δεν είχε τίποτα τέτοιο. Το κοντέρ άσχημο με το γκρι πλαίσιο που έχει αλλα καλό στην χρήση, έχει όλα τα βασικά που θες.

Καβαλάω δικάβαλο και ξεκινάμε. Το μοτεράκι του είναι ωραίο και όντως μου θύμισε το βέρσις. Ίσως μισό κλικ πιο αδύναμο ( ήμουν δικάβαλο οποτε μπορεί για αυτό) αλλα με την ίδια γραμμικότητα, ανοίγεις τέρμα γκάζι και απλά ανεβάζει στροφές όπως το βερσάκι γραμμικά, στο δυναμόμετρο πρέπει να ναι τελείως ευθεία η γραμμή μέχρι και τις 8-8,5Κ στροφές, κάπου στις 10 πρέπει να ναι τα κόκκινα. Έχει 2 χάρτες τουρ και σπορ, αισθάνεσαι μία διαφορά και πραγματικά ο τουρ ακόμα και σε πάγο να σουν είναι άχρηστος.

Η σέλα πολύ καλή, *****ή και δεν γλιστράει. Η συνοδηγός την λάτρεψε, δεν γλιστράει και δεν νιώθει κάθε λακκούβα στην σπονδυλική όπως στο τρίπλ. Αναρτήσεις μαρέσαν πολύ. Φανταζόμουν οτι θα ναι κάτι σαν το cb500 αλλα όχι, απορροφάνε καλά σαμάρια και λακκούβες, δεν βουλιάζουν και δεν χοροπηδάνε. Έχουν και 1-2 ρυθμίσεις, νομίζω για προφόρτιση και απόσβεση αλλα δεν τα είδα καθόλου.

Τα φρένα ικανοποιητικότατα αλλα χωρίς καλή αίσθηση, με μία άλλη τρόμπα φαντάζομαι θα ναι πολύ καλύτερα. Το abs ήθελε κόπο για να μπει. Το συγκεκριμένο είχε και καινούργια λάστιχα κάτι bridgestone ax νομίζω. Με ένα σ21-22 θα ταν λουκούμι. Γενικά έπεφτε ωραία και έυκολα στις στροφές και κράταγε καλά γραμμή πλαγιασμένο. Όταν λέω για στροφές φανταστείτε την γέφυρα στο σεφ, τα εσάκια του κηφισού και της παραλιακής τερμα συγγρού κλπ, και ήμουν δικάβαλο με δανεικό μηχανάκι οπότε η γνώμη εδω είναι τελείως υποκειμενική.

Στον δρόμο στην αρχή που ανέβηκα Κηφισό μετά τα 120 είχε βαβούρα στο κράνος απτον αέρα. στο κατέβασμα ανεβασα την ζελατίνα και 140-160 ήταν καλά ,με ένα φρυδάκι θα ναι τέλεια μιας και ηδη είναι μεγάλη. Μέχρι τα 170 πήγε καλά μετά φαντάζομαι θα ναι όπως τα υπόλοιπα της κατηγορίας του, θυμάμαι και το βέρσις που ήθελα να το πάρω και μετά τα 180 απλά κάθεσαι και βλέπεις τα χιλιόμτετρα στο κοντέρ να ανεβαίνουν κατα ένα σιγά σιγά.

Δεν μου άρεσε το κιβώτιο του. Σε όλες τις σχέσεις ο λεβιές ήταν σκληρός, μεγάλη διαδρομή και ένιωθα αντίσταση στο πάνω κάτω, ήθελε να σπρώξεις για να αλλάξεις. Δεν μου άρεσε καθόλου. Δεύτερο οτι ανέβαζε θερμοκρασία. Σταμάτησα λίγο και μέχρι να βγάλω γάντι άναψε βεντιλατέρ. Στην κίνηση δούλευε 85 και πάνω. και στην πορεία πάλι δούλευε 80+. Οπότε καλοκαίρι στην πόλη ίσως να ναι ζόρι.

Προσωπικά αν είχε φύγει το τριπλ πιστεύω οτι θα το παιρνα. Είναι καλό για καθημερινό μηχανάκι και μια εκδρομούλα. Εκτός απο κιβώτιο και θερμοκρασία τα άλλα που "δεν μαρέσου" είναι τα ίδια με όλα τα υπόλοιπα της ίδιας κατηγορίας, δεν έχουν γκάζι και πρέπει να φτιάξεις λίγο φρένα και ανάρτηση για να το ευχαριστηθείς περισσότερο αλλά αυτά τα ξέρεις απο πριν. Για αυτό τον λόγο δεν έδωσα 8500 για το βέρσις αλλα στα 5000 μηχανάκι που ουσιαστικά χάνει λίγο σε σχέση με τα 650ρια που κανουν 8500 και είναι πολύ καλύτερο απο cb,trk που ναι στα 6-7000 είναι μια πολύ καλή αγορά για αυτόν που ξέρει τι θα πάρει και τι να περιμένει. Στο μαγαζί ρώτησα για το pcx που σκέφτομαι πολύ να ξαναπάρω το οποίο κάνει 3300 και του 21 3500, για 125cc σκουτεράκι και οι άλλοι δίνουν ολόκληρη μηχανή 4900.
Ο χρόνος θα δείξει πως θα πάει.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
παιδες μην μη παρεξηγετε οι κατοχοι..
ο φιλος R.E.H το εχει αγορασει...να το ευχαριστηθει οσο μπορει
εγω ετσι ολο μλκιουλες γραφω..σημερα αυτο, αυριο το αντιθετο abcdefghg abcdefghgk
 
Top Bottom