BMW F850GS NEW

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Ανάλυση αλλαγών

Πολλές αλλαγές στο νέο μοντέλο με μεγαλύτερες
Το ρεζερβουάρ που μεγαλώνει & μεταφέρεται πάνω από τον κινητήρα
Ελαστικά tubeless στα χνάρια του μεγάλου αδερφού.

Πηγή είδησης
 
Τελευταία επεξεργασία:

dhmhtrhs

new member
Δημοσιεύσεις
10
Ηλικία
41
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
F800GS
Όνομα
Δημήτρης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ψιλοπερίεργο μου φαίνεται!cdefghigi
όντως θα συμφωνήσω με τον @elis_gs μου φέρνει πιο πολύ σε tiger.
να το δούμε και από κοντά... σε καμιά 5ετία θα το σκεφτώfunny
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Αντε να δούμε να το αλλάξω κι εγώ χαχσχα
 

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Πολύ Japan λέμε
Χρυσές ζάντες, διχρωμίες στο κινητήρα.
Πρώτη εντύπωση αρνητική με αυτούς τους συνδυασμούς χρωμάτων.
φώτο από www.bmw-motorrad.com


GS is a great way to spend a lot of time on the road
 
Τελευταία επεξεργασία:

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Τα τεχνικά στοιχεία της
95 Hp
92 Nm



BMW F850GS!

------
Engine:
------
Type: Water-cooled 4-stroke in-line two-cylinder engine, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication
Bore x stroke: 84 mm x 77 mm
Capacity: 853 cc
Rated output: 70 kW (95 hp) at 8,250 rpm
OE output reduction: 35 kW (48 hp) at 6,500 rpm
OE RON91 unleaded regular fuel: 66 kW (90 hp) at 8,000 rpm
Max. torque 92 Nm at 6,250 rpm
OE output reduction: 63 Nm at 4,500 rpm
OE RON91 unleaded regular fuel: 86 Nm at 6,250 rpm
Compression ratio: 12,7 : 1
Mixture control / engine management: Electronic injection
Emission standard: Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-4
---------
Performance / fuel consumption
---------
Maximum speed: over 200 km/h
Consumption w.r.t WMTC for 100km: 4,1 l
Fuel type Unleaded super, minimum octane number: 95 (RON)
OE unleaded regular fuel, minimum octane number: 91 (RON)
---------
Electrical system
---------
Alternator: permanent magnetic alternator 416 W (nominal power)
Battery: 12 V / 10 Ah, maintenance-free
---------
Power transmission
---------
Clutch: Multiple-disc wet clutch (anti hopping), mechanically operated
Gearbox: Constant mesh 6-speed gearbox integrated in crankcase
Drive: Endless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub
---------
Chassis / brakes
---------
Frame: Bridge-type frame, steel shell construction
Front wheel location / suspension: Upside-down telescopic fork, Ø 43 mm
Rear wheel location / suspension: Cast aluminium dual swing arm, central WAD spring strut, spring pre-load hydraulically adjustable, rebound
damping adjustable
Suspension travel front / rear: 204 mm / 219 mm(OE: suspension lowering kit 184 mm / 199 mm)
Wheelbase: 1.593 mm
Castor: 126 mm
Steering head angle: 62°
Wheels: Cross spoke wheels
Rim, front: 2,15 x 21"
Rim, rear: 4,25 x 17"
Tyres, front: 90/90 21
Tyres, rear: 150/70 R17
Brake, front: Dual disc brake, floating brake discs, Ø 305 mm, double-piston floating caliper
Brake, rear: Single disc brake, Ø 265 mm, single-piston floating caliper
ABS: BMW Motorrad ABS (disengageable)
---------
Dimensions / weights
---------
Length: 2.305 mm
Width (incl. mirrors): 922 mm
Height (excl. mirrors): 1.356 mm
Seat height, unladen weight: 860 mm (OE suspension lowering kit: 815 mm, OE low seat: 835 mm, OE comfort seat: 875 mm, OA rallye seat: 890 mm)
Inner leg curve, unladen weight: 1,910 mm (OE suspension lowering kit: 1,830 mm, OE low seat: 1,870 mm, OE comfort seat: 1,950 mm, OA
rallye seat: 1,980 mm)
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1: 229 kg
Permitted total weight: 445 kg
----------
 
Τελευταία επεξεργασία:

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
BMW F 750 GS & F 850 GS
Νέα, premium, μεσαία on-off

Ολοκληρωτικά νέα τα δύο μεσαία on-off της BMW, μετά από δέκα χρόνια καριέρας. Στόχος της BMW η αναβάθμισή τους σε όλους τους τομείς, και γι’ αυτό κρίθηκε απαραίτητο να φτιάξουν νέο κινητήρα και νέο πλαίσιο. Τα κυβικά ανέβηκαν στα 853 και η απόδοση του Ride by Wire κινητήρα είναι τώρα 77ΗΡ/7.500 για το “750” και 95ΗΡ/8.250 για το 850, ενώ η ΒΜW ανακοινώνει κατανάλωση στα 4,1l/100km. O κινητήρας έχει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους με ενδιάμεσα κοκκοράκια και στρόφαλο 270 μοιρών, που μαζί με τα μετατοπισμένα κατά 90 μοίρες κομβία φτιάχνουν χαρακτηριστικά απόδοσης παρόμοια με ενός V2, μαζί με τον αντίστοιχο ήχο. Δύο αντικραδασμικοί άξονες φροντίζουν να εξαφανίσουν τους κραδασμούς, ενώ η ισχύς περνά από έναν slipper – assist συμπλέκτη προς το κιβώτιο των 6 σχέσεων. Η αλυσίδα βρίσκεται τώρα αριστερά, ενώ το τελικό της εξάτμισης δεξιά.


Εντελώς νέο είναι και το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, φτιαγμένο από συγκολλημένα ελάσματα, που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του. Η γεωμετρία του είναι ελαφρώς πιο αργή από των προηγούμενων μοντέλων, κάτι που μαζί με το μεγαλύτερο μεταξόνιο προάγει την σταθερότητα. Το ρεζερβουάρ έχει επιστρέψει σε συμβατική θέση, μπροστά από τον αναβάτη, κι έχει χωρητικότητα 15 λίτρων. Οι δύο εκδόσεις διαχωρίζουν τους ρόλους τους και πάλι, με το 750 να είναι προσανατολισμένο περισσότερο σε χρήση δρόμου με την χυτή ζάντα των 19 ιντσών μπροστά (17 πίσω) ενώ το πιο χωματερό 850 έχει τροχούς με ακτίνες 21/17 ιντσών, για πρώτη φορά tubeless. Διαφορές υπάρχουν και στις αναρτήσεις, με το συμβατικό πιρούνι του 750 να έχει διαδρομή 151mm και διάμετρο 41, ενώ του 850 είναι upside down 43mm, με 204mm διαδρομής. Πίσω, δεν υπάρχει μοχλικό στο αλουμινένιο ψαλίδι, και οι διαδρομές τους είναι 177 και 219mm αντίστοιχα. Προαιρετικά, υπάρχει ηλεκτρονική ρύθμιση (ESA) για την πίσω ανάρτηση, ενώ το ύψος της σέλας του 850 έχει μειωθεί κατά 20mm σε σχέση με του 850.


Στα ηλεκτρονικά υπάρχουν τα πάντα, κι ακόμα περισσότερα: Τα στάνταρ είναι ABS και ASC (traction control) συν mode ‘Rain’ και ‘Road’ για την απόδοση του κινητήρα. Ως extra από το εργοστάσιο, μπορούν να παραγγελθούν τα riding modes Pro, με ABS Pro (cornering) και πίσω στοπ dynamic, DTC (Dynamic Traction Control) και τα riding modes ‘Dynamic’, ‘Enduro’ και ‘Enduro Pro’ (μόνο για το F 850 GS το τελευταίο). Η λίστα του εξοπλισμού εμπλουτίζεται με φώτα LED και σύστημα συνδεσιμότητας μέσω της οθόνης TFT των 6,5 ιντσών που μπορεί να εκτελεί και χρέη πλοήγησης, όπως και την λειτουργία Intelligent emergency call function που ειδοποιεί αυτόματα το call center της BMW σε περίπτωση ατυχήματος, ή ενεργοποιείται κατά βούληση από τον αναβάτη.







Υπάρχουν φυσικά και τα γνωστά πακέτα εξοπλισμού της ΒΜW (αν και την Ελλάδα συνήθως παραγγέλνονται όλα full extra), που περιλαμβάνουν μέχρι και up/down quickshifter, όπως και εκδόσεις Rallye και Exclusive.
Η εμφάνισή τους είναι μέσα στα “οικογενειακά” πλαίσια των μεγάλων GS, και η ανανεωμένη τους σχεδίαση υπόσχεται και βελτιωμένη άνεση αλλά και ταξιδιωτικές επιδόσεις σε κάθε είδους έδαφος, όπως και θα έπρεπε για τις premium on-off της ΒΜW για την μεσαία κατηγορία Adventure.

Βασίλης Καραχάλιος



motomag.gr
 

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Πάλι θέτει νέα στάνταρτ στην κατηγορία ABS Pro Cornering - up/down quickshifter

(Στα ηλεκτρονικά υπάρχουν τα πάντα, κι ακόμα περισσότερα: Τα στάνταρ είναι ABS και ASC (traction control) συν mode ‘Rain’ και ‘Road’ για την απόδοση του κινητήρα. Ως extra από το εργοστάσιο, μπορούν να παραγγελθούν τα riding modes Pro, με ABS Pro (cornering) και πίσω στοπ dynamic, DTC (Dynamic Traction Control) και τα riding modes ‘Dynamic’, ‘Enduro’ και ‘Enduro Pro’ (μόνο για το F 850 GS το τελευταίο).
(Υπάρχουν φυσικά και τα γνωστά πακέτα εξοπλισμού της ΒΜW (αν και την Ελλάδα συνήθως παραγγέλνονται όλα full extra), που περιλαμβάνουν μέχρι και up/down quickshifter).
 
Τελευταία επεξεργασία:

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Με λίγα λόγια δηλαδή άλλο ενα μηχανακι που με το παραμικρό ηλεκτρονικό κιχ... έμεινες αμανάτι.


Ερχομαι το λοιπόν και σκέφτομαι.
Γιατι να πληρώσω τους "παπάδες" που κουβαλάει επάνω του,οπως κι αλλα του είδους,και να μην παω να μαθω το "ευαγγέλιο" του χώματος και της πέτρας στα διάφορα σχολεία;
Μηπως θα εχω λιγότερη απόλαυση αν οργιάσω με μια Africa 750 του 2000 χωρίς βοηθήματα,με τις δικές μου καθαρά ικανότητες,απ'ότι με το πολυεργαλείο των 11000+;;
Θα ειμαι λιγότερο adve?

Δεν ειναι κακία για την BMW αλλα μομφή στο πλασάρισμα τοοοοοσων υποβοηθημάτων που εκαναν το παραδοσιακό μέσο απόλαυσης & ελευθερίας εναν υπολογιστή κι εμάς χρήστες του κι όχι δαμαστές του.
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Αντιπαλος του αφρικα με λιγοτερα κυβικα και παραπανω αλογα
 

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Ανακοινώθηκε τιμή στην Ελλάδα ακριβότερο κατά 700€ στην Ελλάδα από ότι στην Γερμανία 12.400,00€ με 11.700,00€.
Φτιάχνοντας το η τιμή ξεφεύγει σε δυσθεώρητα ύψη για την κατηγορία κάπου 16.500,00€ χωρίς βαλίτσες.
Απογοήτευση
Σημαντικές διαφορές στις τιμές όπως στην έγχρωμη οθόνη με 800€ Ελλάδα 600€ Γερμανία,
led φανάρι 550€ Ελλάδα 450€ Γερμανία.

*Γνωρίζω ότι δεν υπάρχει το ειδικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ 19% στη Γερμανία.

Ωραία τιμολόγηση πάλι έχουν κάνει στην BMW Motorrad Hellas
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
οταν σας λεω οτι τα σουτιεν θα κανουν παρτυ.......
η κατηγορια εχει triumph-bmw και ερχονται του χρονου κτμ και yamaha και ισως η εκπληξη benneli
μπορουμε να ενταξουμε και το αφρικα σε αυτη την κατηγορια λογω ιπποδυναμης και τιμης.....
οποτε.....
 
Top Bottom