Benelli history

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.270
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οταν καποτε ζωγραφιζαν οι μηχανικοι ... πανακριβο συστημα κινησης εκκεντροφορων με γραναζια .....!Praising
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Οταν καποτε ζωγραφιζαν οι μηχανικοι ... πανακριβο συστημα κινησης εκκεντροφορων με γραναζια .....!Praising
Σα γλυπτά του Φειδία....

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.402
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Benelli – Leoncino 125 4T -125cc 7hp 105km/h -1956
Εδώ είναι το Leoncino 125 της Benelli, ο παλαιότερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στην Ευρώπη, που συνεχίζει μέχρι σήμερα.
Η εταιρεία ιδρύθηκε στην Πέζαρο το 1911 όταν μια γυναίκα που ονομάζονταν Teresa Benelli, έχοντας χάσει τον σύζυγό της, αποφάσισε να εξασφαλίσει ότι τα έξι παιδιά της θα είχαν δουλειά μόλις μεγάλωναν. Αποφάσισε να πουλήσει μέρος της γης της για να δημιουργήσει ένα μικρό εργαστήριο, όπου οι έξι αδελφοί κέρδισαν εμπειρία κατασκευάζοντας τους πρώτους κινητήρες τους.
Σαράντα χρόνια αργότερα, η γενναία αρχή, με τη βασιλική, αχαλίνωτη γάτα που είναι η εικόνα της μάρκας στο μπροστινό φτερό και μετά τη νίκη του πρώτου Motogiro της Ιταλίας το 1953, με οδηγό τον Leopoldo Tartarini από τη Μπολόνια, το Leoncino πέτυχε φήμη και έγινε μια τεράστια επιτυχία όσον αφορά τις πωλήσεις.

Benelli-Leoncino.jpgBenelli-Leoncino-Left-Side.jpg191317181_1859882844173102_2194675305422808211_n.jpg190840555_1859882617506458_6026731965496952969_n.jpg189925868_1859882624173124_2666501309638734972_n.jpg190115999_1859882630839790_4144293408852780085_n.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.402
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

110 χρόνια Benelli

e6c4bc69abe46bbdb48595800e74b63b_XL.jpg
Το συνεργείο που γιγαντώθηκε σε παγκόσμια πρωταθλήτρια Grand Prix, η παλαί ποτέ οικογενειακή επιχείρηση των Benelli συμπληρώνει φέτος 110 χρόνια ζωής και 100 χρόνια από την πρώτη της μοτοσυκλέτα.
Όλα ξεκίνησαν το 1911, όταν η κυρία Teresa Benelli έμεινε χήρα με οκτώ ορφανά, έξι αγόρια και δυο κορίτσια, και έπρεπε να βρει έναν τρόπο να επιβιώσει η οικογένειά της. Άρχισε σταδιακά να εκποιεί οικογενειακά κτήματα στην Tavullia (συγχωριανή του Valentino Rossi!) ρίχνοντας το κεφάλαιο στη δημιουργία ενός συνεργείου-μηχανουργείου, το οποίο αρχικά είχε την επωνυμία Officina Meccanica di Precisione (εργαστήριο μηχανικής ακριβείας) στη via Mosca της πόλης Pesaro.

Τα πρώτα χρόνια ήταν δύσκολα, καθώς η προνοητική μητέρα έστειλε τους δύο μεγαλύτερους γιους της Giuseppe και Giovanni, στην Ελβετία να σπουδάσουν μηχανολογία, με στόχο να μεγαλώσουν την επιχείρηση και σε αυτή να δουλέψουν αργότερα και οι μικρότεροι αδελφοί τους Filippo, Francesco, Domenico και Antonio "Tonino" Benelli.
Benelli bros

Ο σεισμός που σχεδόν διέλυσε την περιοχή της via Mosca το 1916 δεν την πτόησε, μετακομίζοντας το συνεργείο στη via del Lazzaretto. Η επιχείρηση έχει αρχίσει να πηγαίνει καλά χάρη σε συμφωνίες που έκλεισε για να κατασκευάζει εξαρτήματα για στρατιωτικά οχήματα κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Η έλευση της ειρήνης βρήκε τους αδελφούς Benelli στο τιμόνι της εταιρείας που πλέον λέγεται Benellli Garage, να ονειρεύονται να κατασκευάσουν μοτοσυκλέτες. Ο Giovanni γρήγορα διακρίνεται για τις διοικητικές και επιχειρηματικές του αρετές, ενώ ο Giuseppe αρχίζει να εμφανίζει δείγματα της μηχανολογικής ευφυίας που αργότερα θα γεννούσε καινοτόμο τεχνολογία.

Ήδη από το 1919 πειραματίζεται ανεπιτυχώς με ένα μονοκύλινδρο μοτέρ 75 cc σε πλαίσιο ποδηλάτου, το οποίο ωστόσο δεν άντεχε την ισχύ. Έπρεπε να φτιάξει το δικό του πλαίσιο.

velomotore 1921
Velomotore 125 (1921)
Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Benelli εμφανίζεται ακριβώς έναν αιώνα πριν. Τον Δεκέμβριο του 2021 παρουσιάζεται στην 3η EICMA στο Μιλάνο η Motoleggera Velomotore, με δίχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 98 cc, απόδοση 1 hp, ακολουθούμενη τα επόμενα χρόνια από διάφορες εκδόσεις που έφτασαν από τα 125 ως τα 147 cc.

Με μεγαλωμένες, αγωνιστικές εκδόσεις αυτής της ελαφριάς μοτοσυκλέτας ο βενιαμίν της οικογένειας, Tonino, κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 1924 στη μήκους 53 χιλιομέτρων ανάβαση Parma-Poggio di Berceto, τερματίζοντας 3ος στην κατηγορία των 350 cc. Είναι η αρχή μιας αγωνιστικής καριέρας που θα έφερνε εθνικά πρωταθλήματα στον ταχύτατο νεαρό Benelli και γρήγορη αναγνώριση στην εταιρεία.

Με περισσότερη εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του μετά το πετυχημένο ντεμπούτο της Benelli, ο Giuseppe σχεδίασε μια νέα μοτοσυκλέτα, η οποία εμφανίστηκε το 1927 με πάταγο. Σε μια εποχή πλαγιοβάλβιδων και ωστηρίων, το 175 Sport απέδιδε καλύτερα από μεγαλύτερα μοντέλα του ανταγωνισμού, ενώ η αξία του αναδείχθηκε άμεσα στους αγώνες.
1927 125 sport
175 Sport (1927)

Με τη νέα τεχνολογία του αδελφού του, ο Tonino σάρωσε το ιταλικό πρωτάθλημα τέσσερεις συνεχόμενες φορές (1927 ως 1931), ενώ και άλλοι αναβάτες της Benelli γνώρισαν επιτυχία την ίδια εποχή.

Ο Giuseppe Benelli είχε ομολογήσει πως εμπνεύστηκε το σχέδιο από μια θεωρητική μελέτη του σπουδαίου Άγγλου μηχανικού Edward Turner – “πατέρα” των Ariel Square Four και Triumph Bonneville μεταξύ πολλών άλλων – η οποία είχε δημοσιευτεί το 1925 στο γαλλικό περιοδικό Moto Revue.

Δύο γρανάζια σε στρόφαλο και εκκεντροφόρο και τρία ενδιάμεσα ήταν στοιχημένα καθ’ ύψος στο δεξί πλάι του κυλίνδρου και καλυμμένα από ένα αλουμινένιο καπάκι σε μια διάταξη που έγινε γνωστή ως “καταρράκτης” (cascade). Αυτή πατενταρίστηκε το 1927 και αποτέλεσε το θεμέλιο για μια δωδεκαετία ασταμάτητης ανάπτυξης και διαρκούς τεχνολογικής προόδου, καθώς άνθιζε η δημιουργικότητα του Giuseppe.
cascade
Ο μηχανολογικός εγκέφαλος της Benelli συνέχισε να εξελίσσει τον ξεχωριστό κινητήρα του παρουσιάζοντας μια έκδοση με δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής, ενώ στο μεταξύ ο Tonino αποχωρούσε από την αγωνιστική δράση το 1932, τραυματισμένος σοβαρά μετά από πτώση σε αγώνα. Ατυχώς, η ζωή του πρωταθλητή της Benelli θα τέλειωνε πολύ νωρίς, έναν χρόνο αργότερα σε τροχαίο ατύχημα.

Το 1939 μια εξελιγμένη έκδοση 250 Bialbero (2ΕΕΚ) έφερε την πρώτη νίκη της Benelli στο Isle of Man TT, με τον Άγγλο Ted Mellors στη Lightweight κατηγορία.

Η Benelli μεγάλωνε και δυνάμωνε καθ’ όλη τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930, πουλώντας τετράχρονα μονοκύλινδρα από 172 ως 493 cc, σε διάφορες εκδοχές και με κινητήρες πλαγιοβάλβιδους ή με τον πατενταρισμένο καταρράκτη γραναζιών.

1939 250 4 supercharged1
Στα τέλη της δεκαετίας ο Giuseppe σχεδίαζε ένα πραγματικά τρελό αγωνιστικό για την εποχή του: τετράχρονο, τετρακύλινδρο σε σειρά 250, με 2ΕΕΚ, υπετροφοδοτούμενο και υγρόψυκτο! Το πρωτότυπο απέδιδε 52 hp στις 10,000 rpm και έπιανε τελική 230 km/h!

Ο Benelli ήθελε να γυρίσει με αυτό στο Νησί και να ξαναπάρει το ΤΤ κάνοντας μια επίδειξη τεχνολογίας, μα δυστυχώς τον πρόλαβε ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος. Όταν ξανάρχισε μεταπολεμικά το ΤΤ, ενταγμένο στο νεοσύστατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Grand Prix (1949), τα συστήματα εξαναγκασμένης τροφοδοσίας δεν επιτρέπονταν πια κι έτσι το θηρίο δεν είδε ποτέ επίσημη δράση.

Ήταν ωστόσο ένα σχέδιο πολύ-πολύ μπροστά από την εποχή του και, κοιτώντας απλά το σχήμα της κεφαλής, μπορούμε να δούμε από ποια στυλιστικά πατρόν βγήκαν όλοι οι σημερινοί σπορ κινητήρες.

1940 1
Ο δεύτερος μεγάλος πόλεμος του 20ού αιώνα άφησε το εργοστάσιο της Benelli κατεστραμμένο, βομβαρδισμένο από τους Γερμανούς, όμως οι πέντε εν ζωή αδελφοί δεν είχαν σκοπό να σταματήσουν. Αφού μάζεψαν περίπου χίλιες παρατημένες στρατιωτικές μοτοσυκλέτες από τον πόλεμο, τις μετασκεύασαν και άρχισαν να τις πουλούν, ενώ έπαιρναν ό,τι δουλειά προέκυπτε προκειμένου να μαζέψουν χρήματα για να ξαναστήσουν το εργοστάσιό τους.

Το 1948 επέστρεψαν κανονικά στην παραγωγή μοτοσυκλετών. Χωρίς τον Giuseppe όμως.

Καθ’ οδόν προς την αναγέννηση οι διαφορές μεταξύ των αδελφών για την πορεία που θα έπρεπε να ακολουθήσει η εταιρεία έστειλαν τον μεγαλύτερο αδελφό εκτός Benelli το 1946, όταν ίδρυσε τη BBC Automobili και έξι χρόνια αργότερα τη γνωστότερη MotoBi.

letizia 98 2t 1949
Letizia (1949)
Στο μεταξύ, η Benelli παρουσίασε το 1948 το πρώτο της μεταπολεμικό νέο μοντέλο. Επρόκειτο για μια φτηνή, ελαφριά μοτοσυκλέτα ονόματι Letizia – προς τιμή της κόρης του Giovanni – με δίχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 98 cc, ωστόσο ο σημαντικότερος ρόλος που έπαιξε ήταν να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία γεννήθηκε ο μεγαλύτερος θρύλος της Benelli.
Το Leoncino 125, με δίχρονο αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα, άρχισε να παράγεται το 1950 και μονοπώλησε ολόκληρη τη δεκαετία για τη Benelli πουλώντας σε διάφορες εκδόσεις, σε παραλλαγές καθημερινές, σπορ, χλιδάτες (Lusso), με τον κινητήρα καλυμμένο (Carenato), έως φουρκόνι και τρίκυκλο ταξί, αλλά και ως τετράχρονο 125 με κεφαλή “καταρράκτη” (1956), που ωστόσο σύντομα διακόπηκε λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας.
1951 leoncino 125
Leoncino 125 (1951)

Ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν η Ιταλία στα δύσκολα χρόνια της ανοικοδόμησης από μια μεγάλη παγκόσμια καταστροφή και διατηρήθηκε για χρόνια στη γκάμα της Benelli με την ίδια ακριβώς λογική με τη Vespa, έχοντας ως επιπλέον πλεονέκτημα το εκ των προτέρων αναγνωρίσιμο και δυνατό όνομα. Επιπλέον, η Sport έκδοσή του κέρδισε το 1ο Motogiro d’ Italia το 1953, προσφέροντας και αίγλη στη μικρή και απλή μοτοσυκλέτα.

Συνεχιζεται........

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.402
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

110 χρόνια Benelli​

Στην ανατολή του Παγκοσμίου Grand Prix το 1949 η Benelli ήταν παρούσα με μια μονοκύλινδρη τετράχρονη μοτοσυκλέτα με ελαιόψυξη. Αναβάτης της ήταν ο Dario Ambrosini, τερματίζοντας την παρθενική διοργάνωση των σύγχρονων GP δεύτερος στα 250 κυβικά με τη Benelli 250 Bialbero Corsa.

Την επόμενη χρονιά ο Ambrosini άρχισε με νίκη στο Lightweight TT του Isle of Man με μέση ωριαία ταχύτητα 126 km/h!


Ambrosini 1950 Benelli 250GP 1
Η παγκόσμια πρωταθλήτρια GP 250cc του 1950, η ελαιόψυκτη μονοκύλινδρη Benelli 250 Bialbero Corsa του Dartio Ambrosinihttps://www.bikeit.gr/images/storie...ia_Benelli/Ambrosini-1950-Benelli-250GP-1.jpg

Ως το κλείσιμο της αγωνιστικής σεζόν του 1950, ο Ambrosini είχε κατακτήσει τον τίτλο Αναβατών και η Benelli τον τίτλο Κατασκευαστών στα 250 GP, ενώ στην πορεία είχε πάρει και το ιταλικό πρωτάθλημα, το ένατο για τη Benelli ως τότε.

Η τρίτη χρονιά του Ambrosini με τη 250 Bialbero Corsa συνέπεσε με τη δραστική διεύρυνση του παγκοσμίου πρωταθλήματος που, μετά τις δύο πρώτες σεζόν με τέσσερεις αγώνες, το 1951 είχε οκτώ στο καλεντάρι. Για τον Ambrosini αυτή η σεζόν έμελλε να του κοστίσει τη ζωή σε μια πτώση στις δοκιμές του πέμπτου γύρου του πρωταθλήματος, στο γαλλικό GP στην πίστα Albi. Παρότι συμμετείχε μόνο στο μισό πρωτάθλημα, ο Ιταλός ήταν τρίτος στην τελική κατάταξη.

DarioAmbrosini
Dario Ambrosini

Η δεκαετία του 1960 σταδιακά συννέφιαζε για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές, καθώς άρχιζαν να αισθάνονται έντονη την πίεση του ιαπωνικού ανταγωνισμού που εισέβαλλε πλέον δυναμικά στις αγορές εκατέρωθεν του Ατλαντικού Ωκεανού.

To 1961 η Benelli γιόρταζε το 50 χρόνια της, μα ο Giuseppe δεν ήταν πια εδώ, καθώς είχε πεθάνει το 1957 σε ηλικία 68 ετών. Στην επέτειο της εταιρείας ανακοινώθηκε μια πολύ σημαντική είδηση, η συγχώνευση με τη Motobi, που πλέον διοικούσαν οι δύο γιοι του Giuseppe. Η ένωση αυτή δεν βασίστηκε μόνο στο συναίσθημα, καθώς ήταν ζωτικής σημασίας σε μια ιταλική αγορά ήδη σε κρίση.

Ο προϋπολογισμός της Benelli βασιζόταν πολύ στις υπερατλαντικές πωλήσεις, όπου πρωταγωνιστικό ρόλο αυτή η δεκαετία έπαιζε το Tornado 650, με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που σχεδιάστηκε για την αμερικανική αγορά και διατέθηκε πρώτα εκεί, πριν έρθει στην Ευρώπη αρκετά αργότερα, το 1971.

tornado 650 1971

Ο Αμερικανός αντιπρόσωπος είχε εξασφαλίσει τον κινηματογραφικό αστέρα Steve McQueen για την προώθηση των ιταλικών μοτοσυκλετών και μάλιστα λέγεται πως έφτασε να έχει λόγο στη σχεδίαση του Tornado, καθώς καθ’ υπόδειξη του McQueen το πλαίσιο φτιάχτηκε πάνω στο μοτίβο της Αγγλικής Metisse.

Με 220 κιλά βάρος και απόδοση 57 hp στις 7,400 rpm, το Tornado ήταν ικανό για τελική ταχύτητα 190 km/h, γεγονός που του χάρισε δημοφιλία στις ΗΠΑ.

Στους αγώνες η Benelli παρέμενε στο υψηλότερο επίπεδο των GP και έφερνε μεγάλους αναβάτες.

Benelli Provini
Tarquinio Provini

Ο Tarquinio Provini, προερχόμενος από τίτλους με τις Mondial (1956/125cc) και MV Agusta (1958/250cc), έτρεξε με τη Benelli από το 1964 ως το 1966 στα 250 και 350, με καλύτερη χρονιά του το 1964 που τερμάτισε 5ος. Το 1966 έκλεισε την καριέρα του με τη Benelli.

pasolini
Renzo Pasolini

Ένας ακόμη Ιταλός θρύλος των αγώνων, ο Renzo Pasolini αγωνίστηκε με τη Benelli από το 1967 ως και το 1970 στα 250, 350 και 500, με καλύτερο αποτέλεσμά του την 3η θέση στο πρωτάθλημα του 1970 στα 350. Στη συνέχεια ο Pasolini επέστρεψε στην Aermacchi για να χάσει τη ζωή του σε μια από τις πιο μαύρες μέρες στην ιστορία των Grand Prix. Το 1973 στη Monza κατά τον πρώτο γύρο των 250 έπεσε ο Jarno Saarinen (Yamaha), ο Pasolini δεν πρόλαβε να τον αποφύγει με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι δύο.

Αν και ουδείς εκ των Provini και Pasolini έφερε παγκόσμιο τίτλο στην εταιρεία, αμφότεροι μάζεψαν αρκετά Ιταλικά πρωταθλήματα. Ήταν ένας Αυστραλός, ο Kelvin Carruthers που το 1969 θα έπαιρνε τον δεύτερο (και τελευταίο ως σήμερα) τίτλο της Benelli στα Grand Prix, με ένα τετρακύλινδρο σε σειρά 250 που έφερε και τίτλο κατασκευαστών και φυσικά μια ακόμη νίκη στο Isle of Man ΤΤ (που ως το 1976 παρέμενε στο καλεντάρι των GP).

carruthers1969

Φτάνοντας στα τέλη της δεκαετίας του 1960, η Benelli είχε σκαρφαλώσει ξανά στην κορυφή του κόσμου, μα οικονομικώς το πράγμα δεν πήγαινε καλά – σε όλη την Ευρώπη.

Λύση στο αδιέξοδο έδωσε το 1971 ο περίφημος Ιταλο-Αργεντίνος βιομήχανος Alejandro de Tomaso, ο οποίος από το 1959 είχε αρχίσει να μαζεύει πολλές ιστορικές μάρκες, όπως οι Maserati, Innocenti και Ghia, ενώ μετά τη Benelli πήρε και τη Moto Guzzi το 1973.

Στην εποχή de Tomasο η παραγωγή του Tornado τερματίστηκε (1974), κλείνοντας έναν ιστορικό κύκλο ως η τελευταία μοτοσυκλέτα που φτιάχτηκε από την οικογένεια Benelli.

Πλέον ο de Tomaso είχε καταστρώσει ένα νέο σχέδιο, καθώς αποφάσισε να επιτεθεί στους Ιάπωνες με τα δκά τους όπλα. Τετρακύλινδρα εσείς; Και τετρακύλινδρο και εξακύλινδρο εμείς!

Ο νέος ιδιοκτήτης έφτιαξε καινούργιο εργοστάσιο και επένδυσε σε πολυκύλινδρους κινητήρες για να ανακόψει τη φόρα των Ιαπώνων με τα μικρομεσαία τετρακύλινδρα που έκαναν τις μονοκύλινδρες Benelli να δείχνουν αρχαίες (όπως και τα εγγλέζικα άλλωστε), χάνοντας την αγορά των ΗΠΑ που τη στήριζε.

500 Quattro 1974

Αυτή η στροφή γέννησε το τετρακύλινδρο σε σειρά 500 Quattro 1974, του οποίου το μοτέρ ήταν στην ουσία αντεγραμμένο από το Honda CB 500 Four κατ’ εντολή de Tomaso.

Έναν χρόνο αργότερα ακολούθησε το θρυλικό 750 Sei, η πρώτη εξακύλινδρη μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής, τρία χρόνια πριν εμφανιστεί το Honda CBX1100.

750 Sei 1975

Το 1979 το Sei μεγάλωσε στα 900 κυβικά, ενώ τo Quattro αποκτούσε και μικρότερα αδέλφια στα 250 και 350 κυβικά το 1976.

Συνεχιζεται........

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.402
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

110 χρόνια Benelli​


Ωστόσο η δεκαετία του ’80 συνέχισε να χαρακτηρίζεται από πτωτική πορεία, την ώρα που οι Ιάπωνες γιγαντώνονταν και ωρίμαζαν. Η Benelli επέμεινε στα τετρακύλινδρα με ευρεία γκάμα κυβισμών, παρουσιάζοντας και 650, πειραματίστηκε με σκούτερ και εντουράκι, αλλά η πτώση δεν είχε σταματημό μέχρι το 1988 που ήρθε το τέλος.
125-BX-1987.jpg
Η εταιρεία εξαγοράστηκε το 1989 από τον ζάμπλουτο συμπολίτη της στο Pesaro, Giancarlo Selci, ιδιοκτήτη του ομίλου Biesse και κάποτε εργαζόμενου στη Benelli. Αυτός δοκίμασε την τύχη του με μερικά σκούτερ, δεν πέτυχε κάτι και το 1995 πούλησε τη Benelli στον επιχειρηματικό όμιλο του Andrea Merloni.
1981-250-quattro.jpg
Το Merloni Group επένδυσε σε μια νέα δυναμική γκάμα της οποίας ηγήθηκε η τρικύλινδρη οικογένεια Tornado, αρχικά σε 900 κυβικά και με συμμετοχή στο WorldSBK, ενώ αργότερα ο τρικύλινδρος μεγάλωσε στα 1130 κυβικά των TnT και του “ψηλού” Tre K.

2002 Tornado 900 Tre LE 2

Για μια φορά ακόμη η Benelli αναστήθηκε από τις στάχτες της και επιχείρησε μια ηχηρή επιστροφή, όμως και αυτή η προσπάθεια δεν άντεξε περισσότερο από μια δεκαετία. Κατάφερε ωστόσο να σκιαγραφήσει ένα σύγχρονο προφίλ για τη Benelli στον μοτοσυκλετιστικό χάρτη – TnT παράγει ακόμη και σήμερα.
2004_Tornado_Naked_Tre_1130.jpg
Το 2005 το οικονομικό αδιέξοδο ανακουφίστηκε από το Qianjiang Motor Group (QJ Motor), το οποίο με τη σειρά του το 2015 εντάχθηκε σε ένα ακόμη μεγαλύτερο Κινεζικό σχήμα, το Geely Holding Group. Η εμπλοκή του QJ εξασφάλισε τη βιωσιμότητα της Benelli και της έδωσε μια φρέσκια γκάμα, δεν είχε όμως σοβαρές εξαγωγικές βλέψεις μέχρι την έλευση του ομίλου Geely.

Το 2016 άλλαξε η πορεία της εταιρείας με τις σειρές Leoncino και TRK που πλέον σπάνε ταμεία ανά τον κόσμο και συνοδεύονται από μια γκάμα που διαρκώς διευρύνεται, τόσο σε πλήθος μοντέλων, όσο και σε κυβισμούς.

Η διαχείριση της Benelli από τους νέους ιδιοκτήτες της χαρακτηρίζεται από εξυπνάδα, καθώς διατηρούν το σχεδιαστικό κέντρο της στην Ιταλία αναγνωρίζοντας πως, όσο κι αν έχουν προχωρήσει τεχνολογικά οι Κινέζοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών, απέχουν ακόμη απ’ το να ανταγωνιστούν ένα ιταλικό centro stile.

benelli leoncino500 2021

Η Benelli διέγραψε μια περίεργη πορεία στη διάρκεια αυτών των 110 ετών, καθώς γεννήθηκε σε μια δύσκολη κατάσταση, επιβίωσε από τον Μεγάλο Πόλεμο στα πρώτα της βήματα και γιγαντώθηκε χάρη στη δουλειά έξι αδελφών που διέθεταν στους κόλπους τους μια μαγική τριάδα: τον επιχειρηματία Giovanni, τον μηχανικό Guiseppe, τον πρωταθλητή Tonino.

Αυτοί οι τρεις φρόντισαν ώστε η Benelli να έρθει στη ζωή με κεκτημένη ταχύτητα, σε βαθμό που η πρώτη της μοτοσυκλέτα έγινε άμεση επιτυχία σε δρόμους και πίστες.

Ειδικά ο Guiseppe Benelli ανήκει δικαιωματικά στο πάνθεον των μηχανικών που έπλασαν τη Μοτοσυκλέτα στα πρώιμα χρόνια της, δημιουργώντας τεχνολογία πολύ μπροστά από τα δεδομένα της εποχής της.

Η Benelli δεν σταμάτησε ποτέ να παράγει δίκυκλα – μόνο στη διάρκεια του Β Παγκοσμίου Πολέμου – και, παρότι ουδέποτε κατάφερε ξανά να φτάσει το απώγειο της δεκαετίας του 1930, πάντοτε διέθετε αξιόλογες και αποτελεσματικές μοτοσυκλέτες.

benelli anniversary

Δεν μπορούμε λοιπόν παρά να αναρωτηθούμε, τι θα μας είχε χαρίσει η Benelli αν δεν είχε υποχρεωθεί σε μια δεκαετή παύση και καταστροφή το 1940, αν συνέχιζε απρόσκοπτη της πορεία της σε μια υποθετική ειρηνική Ευρώπη.

Ποιος δεν θα στοιχημάτιζε πως εκείνο το υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 250 θα άλλαζε το πρόσωπο των αγώνων μοτοσυκλέτας προπολεμικά και, μοιραία, την πορεία των μοτοσυκλετών παραγωγής;

Κατά πάσα πιθανότητα πάντως, τόσο τα έξι αδέλφια όσο και η σπουδαία μητέρα τους θα ήταν περήφανοι για την εταιρεία που εξακολουθεί να τιμά το επώνυμό τους 110 χρόνια μετά την ίδρυσή της.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.270
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εταιρείες οπου το πραγματικό πάθος των ιδιοκτητών τους για την μοτοσικλέτα ήτανε αυτοσκοπος ... κάποτε ....!Praising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.402
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli Sei: Η πρώτη εξακύλινδρη μοτοσυκλέτα παραγωγής!​

Σε 750 και 900 κ.εκ.​



Παράχθηκε από το ιταλικό εργοστάσιο για τέσσερα χρόνια. Από το 1974 έως το 1978 πουλήθηκαν 3.200 μοτοσυκλέτες, ενώ αντικαταστάθηκε από την 900 Sei

benelli sei 3

750 Sei​

"Η ιταλική εναλλακτική" ήταν το διαφημιστικό σλόγκαν της Benelli στη δεκαετία του εβδομήντα. Αν και ήταν έτοιμη από το 1972, παρουσιάστηκε το 1974. Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας ήταν πιο στενός απ’ ότι αναμενόταν χάρις στην μετακίνηση του εναλλάκτη από την αριστερή πλευρά του κινητήρα, πίσω από τους κυλίνδρους. Με τρία καρμπυρατέρ της Dell'Orto, ο κινητήρας παρήγαγε περίπου 70 ίππους και έφτανε τα 195 χ.α.ω τελικής ταχύτητας. Το βάρος της ήταν 254 κιλά και ήταν βαρύτερη από μοτοσυκλέτες της ίδια κατηγορίας.
benelli sei 1

Όμως εξαιτίας του άκαμπτου πλαισίου και των εξαιρετικών αναρτήσεων, το 750 Sei έδινε στον αναβάτη του μεγάλη σιγουριά σε υψηλές ταχύτητες. Τα δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό ακινητοποιούσαν την μοτοσυκλέτα εύκολα. Τα τελικά των εξαμίσεων ήταν έξι – τρία από κάθε πλευρά – τονίζοντας έτσι των αριθμό των κυλίνδρων του.
benelli sei 2

900 Sei​

Το 900 Sei αποτελεί τον προπομπό των σύγχρονων τουριστικών μοτοσυκλετών. Το 1978, ο εξακύλινδρος κινητήρας έφτασε τα 906cc. Η τελική του ταχύτητα ξεπερνούσε τα 200 χ.α.ω. ενώ άνετα μπορούσε να ταξιδεύει με δύο αναβάτες επί ώρες. Οι αλλαγές σε σχέση με το 750 Sei ήταν ουσιαστικές. Το Sei απέκτησε αναβαθμισμένες αναρτήσεις, μίνι φέρινγκ, χυτές ζάντες, ενώ το πίσω ταμπούρο αντικαταστάθηκε από δισκόφρενο.
benelli sei 5


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.402
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli: Τα τετρακύλινδρα “αντι-Japan” του ’70​

Αvanti Benelli!

Η πιο συντεταγμένη αντεπίθεση της Ευρώπης στους Ιάπωνες, την εποχή που οι δεύτεροι εδραίωναν το τετρακύλινδρο σε σειρά δόγμα τους στον πλανήτη, ήταν αυτή της Benelli. Παρουσιάζοντας γρήγορα αντανακλαστικά, δημιούργησε μοντέλα με πολυκύλινδρους σε σειρά κινητήρες, προκειμένου να αποκρούσει την εξ Aνατολών επέλαση. Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης
Άνθρωπος κλειδί σε αυτή την περίοδο της ιστορίας της Benelli, ήταν ο Αργεντίνος μεγαλοεπιχειρηματίας και επενδυτής Alejandro de Tomaso, o oποίος το 1971 απέκτησε την χρεοκοπημένη εταιρία, δίνοντάς της μια δεύτερη ευκαιρία.
To 1972, ο de Tomasο θα προσθέσει επίσης την Moto Guzzi στη μεγάλη λίστα των ιταλικών κατασκευαστριών που είχε στην κατοχή του και αυτό δεν αναφέρεται τυχαία, καθότι, στην ιστορία μας, εμπλέκεται και αυτή.

Oι Ιάπωνες σε αυτό το χρονικό σημείο ηγούνται και ειδικότερα η Honda οδηγεί την κούρσα με τα θρυλικά CB. Τα μοντέλα αυτά είναι αξιόπιστα, ισχυρά και οικονομικά προσιτά και ήδη έχουν προκαλέσει αλλαγές στον παγκόσμιο μοτοσυκλετιστικό χάρτη.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, ο de Tomaso παίρνει την απόφαση να απαντήσει με τον ίδιο τρόπο, αλλά όχι πριν μελετήσει ενδελεχώς τον ανταγωνισμό. Αγοράζει λοιπόν ένα Honda CB500 Four και δίνει την εντολή στον ταλαντούχο μηχανικό Lino Tonti, ο οποίος δούλευε για λογαριασμό της Moto Guzzi, να λύσει τον κινητήρα και να «εμπνευστεί» από αυτόν, σχεδιάζοντας τους κινητήρες της Benelli.

H Benelli είχε εμπειρία από τετρακύλινδρους σε σειρά ήδη από το 1939 (τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος με 2ΕΕΚ!), αλλά και ξανά το 1960 όταν παρουσίασε το αγωνιστικό 250άρι της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, με βάρος 130 κιλών και ιπποδύναμης 40 ίππων!
Τελικά έπρεπε να φτάσει το 1969 για να κερδίσει η Benelli τον παγκόσμιο τίτλο των 250 κυβικών, με αναβάτη τον Αυστραλό Kelvin Carruthers… με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα φυσικά.

Benelli 354 Sport II
Από αυτή την κίνηση θα προκύψουν τρεις εκδόσεις μοτοσυκλετών, με τα ονόματα 354, 504 και 654 και τετρακύλινδρους σε σειρά αερόψυκτους κινητήρες, με χωρητικότητα 345.4, 498.5 και 603.94 cc αντιστοίχως.
Το 354, το οποίο αρχικά λανσάρεται ως Moto Guzzi GTS350 , αποδίδει 31 ίππους, ικανούς για μια τελική της τάξεως των 160 km/hκαι φέρει ταμπούρο στον μπροστινό τροχό.

Το 1975 αναβαθμίζεται, αποκτώντας μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα, 397.2 cc, με την ισχύ του να αυξάνεται στους 40 ίππους και την τελική του να φτάνει πλέον τα 170 km/h.
Επειδή οι πωλήσεις δεν είναι ενθαρρυντικές, το 1977 αποφασίζεται το μοντέλο να λανσαριστεί και ως Benelli 350RS φέροντας αισθητικές βελτιώσεις, δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό και συνδυασμένο σύστημα Integrale, που απέκτησε ως «δάνειο» από την Moto Guzzi.

Benelli 254

To 1979, η μοτοσυκλέτα παρουσιάζεται με το όνομα που έχει μείνει στην ιστορία, δηλαδή 354 (Sport), αποκτώντας βελτιωμένο φινίρισμα, μαζί με το bikini fairing του Le Mans I της Moto Guzzi. Aκολούθησαν επίσης δύο ακόμα εκδόσεις, η 354 Sport II και η 354 Turismο, που παρά το όνομά της, δεν ήταν τουριστικό μοντέλο αλλά γυμνό.
Το 504 παρουσιάστηκε ως ο κύριος ανταγωνιστής του CB500 Four και είχε υψηλότερη απόδοση από αυτό, στους 55 ίππους, ενώ ήταν πολύ καλύτερο σε πλαίσιο και στήσιμο (Ιταλία…). Η πορεία του ήταν ανάλογη με αυτή του 354, με την έννοια ότι ακολούθησαν και άλλες εκδόσεις, με εξοπλισμό δανεισμένο από την Moto Guzzi, με την κορυφαία εξ αυτών να είναι η 504 Sport του 1979, όπου το μοντέλο έφερε πλέον δύο δίσκους μπροστά και ήταν ελαφρύτερο σε σχέση με τους προκατόχους κατά 10 κιλά.

Benelli 500
Η παραγωγή του 504 σταματά την ίδια χρονιά (1979) για να αντικατασταθεί από το 654, το μεγαλύτερο σε κυβισμό τετρακύλινδρο της οικογένειας αυτής. Η Benelli χρησιμοποιεί ό,τι καλύτερο έχει από τις προηγούμενες υλοποιήσεις συνδυαστικά, ενώ ο κινητήρας επανασχεδιάζεται εισάγοντας και στοιχεία από το εξακύλινδρο 900 Sei.
Ωστόσο η ισχύς του δεν είναι υψηλή, με τους ίππους να ανέρχονται στους 54, δηλαδή επί της ουσίας είχε την ίδια απόδοση με το μοντέλο που αντικαθιστούσε, το μικρότερο σε κυβισμό 504. Οι αναφορές της εποχής όμως κάνουν λόγο για μια σημαντική βελτίωση στα θέματα που παρουσίαζαν τα προηγούμενα τετρακύλινδρα της Benelli, επιλύοντας προβλήματα αξιοπιστίας, ηλεκτρικών και κιβωτίου ταχυτήτων.

Benelli 254


Παράλληλα, όμως, με αυτά τα τρία βασικά τετρακύλινδρα μοντέλα, η Benelli επιχειρεί και κάτι άλλο. Από το 1977 έχει παρουσιάσει το 254, μια μοτοσυκλέτα με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 250 cc “κόσμημα”, ο οποίος όμως είναι ξεχωριστά σχεδιασμένος και δεν αποτελεί απλά μια υποκυβισμένη έκδοση των μεγαλύτερων εκδόσεων.
Είναι η πρώτη τετρακύλινδρη σε σειρά μοτοσυκλέτα 250 κυβικών στην ιστορία που βγαίνει στην παραγωγή! Είναι ένα γεγονός που πολλοί αγνοούν ή ξεχνούν – ακόμα και δημοσιογράφοι – νομίζοντας ότι πρώτοι ήταν οι Ιάπωνες. Όχι, η Benelli ήταν πρώτη και η Ιταλία.
Το σκεπτικό ήταν να διαθέσουν στην αγορά μια μοτοσυκλέτα που να φέρει την πιο δημοφιλή διάταξη μοτέρ εκείνης της εποχής, σε μικρό κυβισμό, ώστε να είναι εύκολα οδηγήσιμη από όλους. Επίσης τα μόλις 250 cc του κινητήρα καθιστούσαν το 254 συμφέρον, καθότι απαλλασσόταν από τα υψηλά τέλη ταξινόμησης και τους φόρους που επιβάλλονταν σε μοτοσυκλέτες άνω των 350 cc σε πολλές χώρες της Ευρώπης.

Benelli 254

Benelli 654

Το 254 δεν προέκυψε, ωστόσο, ως μοντέλο ανάγκης και ήταν σοβαρά μελετημένο. Το βάρος του ήταν μόλις 117 κιλά (!) με όλο το κουστούμι του να είναι κατασκευασμένο από πλαστικό, ενώ οι διαστάσεις του ήταν πολύ μαζεμένες, με το μεταξόνιο στα 1.290 mm.
H Benelli εξέτασε σοβαρά το πώς θα μπορούσε να κάνει το 254 μικρότερο και ελαφρύτερο, ώστε στους 27,8 ίππους που απέδιδε να αναλογούσαν όσο το δυνατόν λιγότερα κιλά.
Ενδεικτικό είναι ότι δεν υπήρχε κατασκευή που να στηρίζει τα όργανα και τον κεντρικό διακόπτη πίσω από το fairing και όλο αυτό το σύστημα είχε μεταφερθεί στο μπροστινό μέρος του ρεζερβουάρ, χρησιμοποιώντας αυτή την επιφάνεια ως βάση. Το 254 τελικά αποδείχθηκε ως το καλύτερο τετρακύλινδρο Benelli της εποχής εκείνης, έχοντας πολύ καλές επιδόσεις, και άριστο για τα δεδομένα της εποχής στήσιμο.

Benelli 504

Όμως τόσο αυτό, όσο και τα 354, 504 και 654, είχαν ένα κοινό πρόβλημα: ήταν ακριβότερα από όλο τον ιαπωνικό και ευρωπαϊκό ανταγωνισμό και οι πωλήσεις τους ποτέ δεν ήταν ενθαρρυντικές ή έστω ικανές για να γεμίσουν με ρευστό τα ταμεία της Benelli προκειμένου να εξασφαλιστεί η οικονομική βιωσιμότητά της.
Η συνέχεια στο 1980 είναι γνωστή, με την Benelli να έχει την ίδια τύχη με αυτή των υπολοίπων ευρωπαϊκών κατασκευαστριών, με εξαίρεση την BMW. Πτώχευση, λουκέτο και ένα αβέβαιο μέλλον.

Benelli 254 Quattro
Θα χρειαζόντουσαν 15 και πλέον χρόνια για να επιστρέψει η ευρωπαϊκή μοτοσυκλετιστική βιομηχανία με αξιώσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ για την Benelli το διάστημα αυτό ήταν μεγαλύτερο.
Ωστόσο δεν μπορούμε παρά να της αναγνωρίσουμε ότι τότε το πάλεψε!


Πηγη https://motorbike.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.270
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Πω!Πω! .... Βenelli με 4 Dellorto στην σειρα κολλημενα , αντε να τα ρυθμισεις .... εδω 2 ξεκαρφωτα εχουμε κι ακομη δεν ....! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.402
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Πω!Πω! .... Βenelli με 4 Dellorto στην σειρα κολλημενα , αντε να τα ρυθμισεις .... εδω 2 ξεκαρφωτα εχουμε κι ακομη δεν ....! Tooth
θες μαστορα με @ρχιδια αλλιως παπαρια Tooth
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.645
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Τριμπουρδελλα αντιγραφές της Χόντα στους τετρακιλυνδρους κινητήρες, ουδέποτε λειτούργησαν της προκοπής, εφιάλτης για τους ιδιοκτήτες,αλλά με καλό κράτημα και φρένα εν σχέσει με τα γιαπωνέζικα της εποχής.Κλασσικα ιταλικά εποχής.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.402
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli Week 2022​

Aπό τις 12 έως τις 18 Σεπτεμβρίου​





Από τις 12 έως τις 18 Σεπτεμβρίου η Benelli και οι απανταχού θαυμαστές της γιορτάζουν
Η εορταστική εβδομάδα Benelli θα διεξαχθεί στο Πέζαρο της Ιταλίας. Η εκδήλωση διοργανώνεται από την Registro Storico Benelli και το Motoclub Tonino Benelli σε συνεργασία με τη Benelli και είναι αφιερωμένη σε όλους τους μοτοσικλετιστές και λάτρεις του Leoncino.
Η εκδήλωση, θα είναι ανοιχτή για όλους και θα είναι αφιερωμένη σε έναν από τους πιο αγαπημένους αναβάτες όλων των εποχών: Jarno Saarinen. Φέτος είναι η 50ή επέτειος από τις ιστορικές του νίκες στο "2nd Pesaro Mobili Grand Prix", στην πίστα της Villa Fastiggi. Τον Αύγουστο του 1972 και μπροστά σε ένα απίστευτο κοινό άνω των 40.000 ατόμων, στο Πέζαρο, ο Φινλανδός θρύλος κατάφερε να κερδίσει στις κατηγορίες 350 και 500. Μια αξέχαστη μέρα, που έμεινε στις καρδιές όλων των οπαδών της «Λεόντων».
Καθημερινά κατά την διάρκεια της εβδομάδας Benelli έχουν προγραμματιστεί περιηγήσεις με μοτοσυκλέτες, στα υπέροχα Ιταλικά χωριά, όπως το Urbino, το Senigallia, το Sirolo και το Fano, τα οποία διασχίζονται από όμορφους δρόμους που οδηγούν από την Αδριατική θάλασσα στους λόφους της κεντρικής Ιταλίας. Επίσης, έχουν προγραμματιστεί ξεναγήσεις σε πολύ γνωστά ιταλικά μουσεία μοτοσικλετών, ιστορικά και πολιτιστικά μέρη. Την τελευταία ημέρα της εβδομάδας, Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί η ειδική εκδήλωση «La Musica della Moto». Οι συμμετέχοντες θα μεταφερθούν με τις μοτοσυκλέτες στο χωριό Cartoceto, όπου θα πραγματοποιηθεί μια μουσική παράσταση Όπερας. Στη συνέχεια, διασχίζοντας τους λόφους, όλοι θα περάσουν από τους υπέροχους πανοραμικούς δρόμους με προορισμό την παραλία του Πέζαρο. Για να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για την εκδήλωση και το πρόγραμμα, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.benelli-moto.gr ή www.benelli.com.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.402
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ολοκληρώθηκε η μεγάλη γιορτή της Benelli​

12-18 Σεπτεμβρίου στην ιστορική έδρα της εταιρείας​


Η επταήμερη εκδήλωση (12 - 18 Σεπτεμβρίου 2022) που διοργάνωσε το Registro Storico και το Moto Club Tonino Benelli, με τη συνεργασία της Benelli QJ, συγκέντρωσε χιλιάδες λάτρεις της μάρκας από όλο τον κόσμο στο Πέζαρο

Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη​

Η εκδήλωση, ανοιχτή σε αναβάτες όλων των εταιρειών και τύπων μοτοσυκλετών, ήταν αφιερωμένη σε έναν από τους πιο αγαπημένους αναβάτες όλων των εποχών, τον Jarno Saarinennce, καθώς φέτος είναι η επέτειος των 50 χρόνων από τις ιστορικές του νίκες στο 2ο Pesaro Mobili Grand Prix, στην πίστα της Villa Fastiggi, όπου τον Αύγουστο του 1972, μπροστά σε 40.000 θεατές, ο Φιλανδός κατάφερε να κερδίσει τις κατηγορίες των 350 και 500.
Benelli Week 12 18 September 2022 15

Μοτοσυκλετιστές από κάθε γωνιά της Ιταλίας αλλά και από Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Νορβηγία, Σουηδία, Αργεντινή, Ηνωμένες Πολιτείες και πολλές άλλες χώρες, συγκεντρώθηκαν για να μοιραστούν την αγάπη και το πάθος τους για τους δύο τροχούς και για την ιστορική μάρκα του Πεσάρο, ειδικά την τελευταία μέρα, όπου πραγματοποιήθηκαν δύο ράλι: ένα αφιερωμένο στις ιστορικές μοτοσυκλέτες και ένα στις σύγχρονες.
Benelli Week 12 18 September 2022 12

Το πρόγραμμα των ημερών περιλάμβανε περιηγήσεις στην ευρύτερη περιοχή, συνδυάζοντας οδήγηση και επισκέψεις σε αξιοθέατα. Την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου, το πρόγραμμα της ημέρας συνδυάστηκε με την εκδήλωση Musica Della Moto, όπου οι αναβάτες ξεκίνησαν από το Μουσείο Benelli και έφτασαν στο Cartoceto, όπου παρακολούθησαν ένα εξαιρετικό μουσικό αφιέρωμα στην σοπράνο Renata Tebaldi, προς τιμήν των 100 χρόνων από τη γέννησή της.
Benelli Week 12 18 September 2022 17


Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.270
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Παλι καλα οι Ιταλοι φαν .... αφου δεν πηραν τις διμουτσουνες Βenelli και να ριχνουν στα κινεζικα ....!Shot
 
Top Bottom