ATV-QUADS

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
To έπος της “γουρούνας”
Δεκάδες τα ατυχήματα στα νησιά με πρωταγωνιστές συνήθως ανυποψίαστους και αδαείς τουρίστες

Η “γουρούνα”, για να την κουλαντρίσεις θέλει τον τρόπο της. Δεν είναι ούτε αυτοκίνητο, ούτε μηχανή. Εξ’ όσων (ολίγων) γνωρίζω μάλιστα, δεν είναι και τόσο απλή όσο εκ πρώτης όψεως μπορεί να πιστεύει ο αδαής. Ειδικά μάλιστα αν φορτώσεις και συνεπιβάτη, τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο…
Να το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή: Ουδεμία έχθρα τρέφω για τα συμπαθή τετράτροχα αλλά και… τετράποδα.
Για μεν τα πρώτα έχω ελάχιστη οδηγική εμπειρία στη σέλα τους, για δε τα δεύτερα, τα έχω δοκιμάσει κάποιες (λίγες) φορές κατά Μεσσηνία μεριά.

Μιλώντας για το “έπος της γουρούνας” αναφέρομαι στα γνωστά μας Quad ή ΑΤV, τα κατά κόρον ενοικιαζόμενα στα ελληνικά νησιά το καλοκαίρι.

Προσφέρουν την ψευδ-αίσθηση του ασφαλούς τετράτροχου στον αδαή, είναι φθηνότερα από ένα κλασσικό αυτοκίνητο και ενοικιάζονται (συνήθως) με την επίδειξη άδειας οδήγησης αυτοκινήτου.

Πελάτες των γραφείων που τις ενοικιάζουν κατά 90% τουρίστες. Που δεν έχουν καβαλήσει ποτέ ανάλογο όχημα στη ζωή τους, που πιστεύουν ότι η τεχνική οδήγησή τους είναι πιο κοντά σε αυτήν των συμβατικών αυτοκινήτων παρά μιας μοτοσικλέτας, που έχουν άγνοια των οδικών συνθηκών που θα συναντήσουν στο διάβα τους.

Κάπως έτσι εφορμούν (ή εξορμούν) στους δρόμους (ο Θεός να τους κάνει) των ελληνικών νησιών και όποιον πάρει ο Χάρος.

Διότι η “γουρούνα”, για να την κουλαντρίσεις θέλει τον τρόπο της . Δεν είναι ούτε αυτοκίνητο, ούτε μηχανή. Εξ’ όσων (ολίγων) γνωρίζω μάλιστα, δεν είναι και τόσο απλή όσο εκ πρώτης όψεως μπορεί να πιστεύει ο αδαής. Ειδικά μάλιστα αν φορτώσεις και συνεπιβάτη, τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο…



Κάπως έτσι αναδεικνύονται σε κινούμενο Χάρο για εαυτούς και αλλήλους, όλοι αυτοί οι δύσμοιροι τουρίστες που επέλεξαν να τις νοικιάσουν στα ελληνικά νησιά. Παρασυρμένοι από τα τρακτερωτά λάστιχα και το γενικότερο look πιστεύουν ότι θα εξερευνήσουν με άνεση απόμακρες παραλίες. Στην καλύτερη περίπτωση θα ταλαιπωρηθούν αφάνταστα, στη χειρότερη θα κάνουν ένα… test ride στα αγροτικά ιατρεία του περίφημου ελληνικού ΕΣΥ.

Την ίδια στιγμή, αν παρασυρθείς και εμπιστευτείς το οδικό δίκτυο του νησιού (και δη αυτό των Κυκλάδων που γνωρίζω πολύ καλά…), κινδυνεύεις με το που θα ανοίξεις το γκάζι να βρεθείς ανάσκελα στην πρώτη στροφή.

Ιδού λοιπόν πώς εκατοντάδες στην κυριολεξία “γουρούνες” σέρνονται από παραλία σε παραλία, με ξέγνοιαστους (ανυποψίαστους επί της ουσίας) καβαλάρηδες ηλιοκαμένους βορειοευρωπαίους τουρίστες, με ή χωρίς… τάπερ στο κεφάλι (δεν είναι κράνος αυτό που τους παραχωρούν στην πλειοψηφία τους τα γραφεία ενοικιάσεων), ένα κλικ πριν το κακό που δεν φαντάζονται ότι μπορεί να τους συμβεί.

Σε όλα αυτά προσθέστε την παντελή έλλειψη αστυνόμευσης, το χαλαρό καλοκαιρινό στιλ οδήγησης των λοιπών αυτοκινούμενων παραθεριστών, τους τοπικούς ήρωες που πάντα πάνε “τάπα” διότι ξέρουν το δρόμο, το τρακτέρ και το ημιφορτηγό που πετάγεται από το πουθενά μέσα στο δρόμο διότι έτσι κάνει όλο το χρόνο, τα ποτά - μπόμπες που κάποιοι θα πιουν στα beatch bar ή αλλού και θα δείτε γιατί το πιο επικίνδυνο πράγμα είναι να χαλαρώνουμε οδηγικά στις διακοπές…

Προσοχή λοιπόν!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Συμβουλές οδήγησης για ATV

720_825335f4efffd819a6ee23b46fa9e57f.jpg

Ένα ATV έχει στοιχεία τόσο από αυτοκίνητο, όσο και από μοτοσικλέτα, γεγονός που σημαίνει ότι η εμπειρία σε ένα μόνο από τα παραπάνω οχήματα δεν αρκεί για να το οδηγήσεις αποτελεσματικά και με ασφάλεια.

Όπως είναι λογικό, ένας αναβάτης χρειάζεται εμπειρία και σε ATV, προκειμένου να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητές του οχήματος. Άλλωστε, αυτά έχουν τις δικές τους ιδιαιτερότητες, οι οποίες απαιτούν τεράστια προσοχή.

Με τις παρακάτω συμβουλές, αλλά και πολλή προπόνηση, θα μπορέσετε να ανεβάσετε λίγο το οδηγικό σας επίπεδο και να εκμεταλλευτείτε με ασφάλεια τις δυνατότητες που σας προσφέρει.

Στις στροφές ο αναβάτης γέρνει πάντα το σώμα του προς το εσωτερικό της στροφής, ώστε να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, και να απομακρυνθεί ο κίνδυνος ανατροπής του οχήματος.

Ταυτόχρονα, ο αναβάτης σφίγγει το ATV στη στροφή με το σώμα, και δεν κρατιέται από το τιμόνι τραβώντας το προς το εσωτερικό της στροφής. Αν το κάνει αυτό, τότε το ATV μπορεί εύκολα πάλι να σηκωθεί στις δύο ρόδες.

Αν ενσυνείδητα θέλουμε να σηκωθεί το ATV στις δύο πλαϊνές ρόδες, για προχωρημένη οδήγηση στο χώμα, όπου θέλεις να αποφύγεις κάποιο εμπόδιο, ή λάκκο με ταχύτητα, τότε αλλάζει το πράγμα, και πράττουμε τα αντίθετα από τα παραπάνω.

Αν αρχίσει να σηκώνεται το ATV στις δύο πλαϊνές ρόδες και εμείς θέλουμε να το επαναφέρουμε στις τέσσερις, τότε κλείνουμε το γκάζι και στρίβουμε το τιμόνι προς την μεριά των τροχών που πατάνε στο έδαφος –δηλαδή αντίθετα με την φορά της στροφής- ώστε να προσγειωθούμε στις τέσσερις ρόδες και να μη συνεχίσουμε στις δύο.

Αντίθετα από την οδήγηση με μοτοσικλέτα, στο ATV τα πόδια του αναβάτη παραμένουν πάντα στα μαρσπιέ. Η αντανακλαστική κίνηση να πατήσουμε πόδι σε κάποια αστάθεια του οχήματος (αν έχει έρθει πχ. στις δυο ρόδες), απαγορεύεται δια ροπάλου! Υπάρχει τεράστιος κίνδυνος να «μαζέψει» κάποιος τροχός του ATV το πόδι μας, με πολύ δυσάρεστες συνέπειες!

Ανεβαίνουμε ��ις ανηφόρες κάθετα και όχι πλάγια για να μην ανατραπεί το ATV.

Όταν ανεβαίνουμε ανηφόρες, φέρνουμε το σώμα μας μπροστά-μπροστά πάλι για να αποφύγουμε την ανατροπή.

Γενικά, βοηθάμε το ATV με τη συμμετοχή του σώματος μας, χαμηλώνοντας όσο γίνεται το κέντρο βάρους μας όπου χρειάζεται, ανάλογα με την περίσταση (αριστερά-δεξιά-μπροστά-πίσω).

Τα άλματα θέλουν πείρα και προσοχή και δεν είναι για πρωτάρηδες, παρότι τα ATV συνήθως τα καταφέρνουν καλά σε αυτό τον τομέα, λόγω μεγάλης διαδρομής των αναρτήσεων. Αν παρόλα αυτά θέλετε να δοκιμάσετε, αρχίστε με χαμηλά. Προσοχή, γιατί οι τραυματισμοί από άλματα είναι οι χειρότεροι.

Προσέχουμε να μην αφήνουμε εμπόδια που εξέχουν να περνάνε κάτω από το ATV μας, αλλά πατάμε πάνω τους, ώστε να μην πληγώσουν το κάτω μέρος του οχήματος μας.

Πάντα πλησιάζουμε τα όρια μας σιγά-σιγά και σε χώρους που προσφέρουν ασφάλεια.

Τέλος, προσοχή στον συνεπιβάτη που αλλάζει δραματικά την συμπεριφορά του ATV, καθώς ελαφραίνει αισθητά το εμπρός μέρος. Ως αποτέλεσμα το ATV φρενάρει δυσκολότερα, υποστρέφει πολύ περισσότερο, και αυξάνεται ο κίνδυνος ανατροπής σε στροφή.

ΠΗΓΗ: /www.mototriti.gr/
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Η πρώτη μου επαφή μ' αυτά τα "διαολάκια" ήρθε τυχαία σε διακοπές στη Ζάκυνθο, λόγω τρομερής ολισθηρότητας των δρόμων και φόβου (εμού και ενός φίλου) ότι θα φάμε τα μούτρα μας με τα street που είχαμε τότε.
Ενθουσιαστήκαμε τόσο, Happy που περιμέναμε πότε θα μπει ο άλλος για ντους ή θα πέσει για ύπνο για να υποκριθούμε ότι πρέπει να πάμε κάπου, με το γουρούνι φυσικά. Dancing Εννοείται πως του ήπιαμε κυριολεκτικά το αίμα μια εβδομάδα στο νησί και εγώ όταν γύρισα, πήγα κατευθείαν και έκλεισα ένα κούτα Linhai, ίδιο μ' αυτό που είχαμε τεστάρει (το νέο μοντέλο).
Ήμουν απ' τους ελάχιστους που κυκλοφορούσα τότε στην Αθήνα με γουρούνα και μοιραία όλοι με κοιτάγανε. Ένοιωθα πολύ άβολα :eek:ops: όταν με έδειχναν ακόμα και με το δάχτυλο, ειδικά κάτι παιδάκια που φώναζαν στη μέση του δρόμου "μαμά-μαμά, κοίτα, μια γουρούνα".:D

Μετά από μερικές χιλιάδες χλμ και ατέλειωτο κέφι, πήρα ένα πιο ακριβό και ποιοτικό (γιαπωνέζικο), που όμως δεν ήταν τόσο διασκεδαστικό όπως ο κινέζος,:(
πχ όταν το έχωνα για να στρίψει βίαια, εμφάνιζε υποστροφή αντί της υπερστροφής που έβγαζε το κινέζικο και το γλένταγα.


Ως πρώην κάτοχος 2 γουρουνιών λοιπόν, δηλώνω αμετανόητος λάτρης τους. abcdefghg Μου λείπουν τα γουρουνάκια μου, :( έκανα πολύ παιχνίδι με δαύτα.Happy
Ειδικά το Linhai, παρότι κατασκευαστικά είχε κάτι ηλίθια μικροπροβληματάκια - ως κλασικό κινέζικο προϊόν που αποκλείεται να είναι σωστό!!! - :confused: ήταν πολύ διασκεδαστικό σε σχέση με το γιαπωνέζικο "αδερφάκι" του το Yamaha Grizzly.
Σε χωματάκι και πλακόστρωτο χόρευε κυριολεκτικά βαλς Dancing και μάζευε όλα τα βλέμματα πάνω του (άνετα μπορούσα να κάνω παράσταση κόβοντας εισιτήρια).:D
Είχα μάθει να το σηκώνω και στις δύο (αριστερές μόνο) ρόδες. Τρομακτικό σε όψη, :eek: αλλά διασκεδαστικό. :rolleyes:
Παρκάρισμα με κωλιά, Dancing στροφή με ανάποδο τιμόνι, Dancing γύρω-γύρω όλοι και στη μέση ο Κωστάκης Dancing ήταν όλα σε καθημερινή βάση και το γέλιο μέχρι τ' αυτιά......:D:D:D

Δυστυχώς, η εποχή που η βενζίνη πήγε στα ύψη και πιο φτηνά αγόραζες ποτό στο μπαρ, :confused: έφερε την καταστροφή σ' αυτά τα οχήματα (όσον αφορά τους ιδιώτες κατόχους) και τα εξαφάνισε απ' τους δρόμους, μαζί και το δικό μου. Βλέπετε η κατανάλωση ήταν 9-10 λίτρα / 100 χλμ :eek: ανεξαρτήτως του πώς τα πήγαινες!!!cdef


Το νοικιάρικο εν δράσει μόλις είχε παραληφθεί απ' το μαγαζί. Linhai 260cc





(Τα αυτοκολλητάκια YAMAHA που είναι κολλημένα παντού, είναι απάτη!!! cdef Έμποροι ρε φίλε....... προσπαθούν να σε κοροϊδέψουν ακόμα και για το πασιφανές).:mad: Bcdef



Test-ride / διασκέδαση στην Πάρνηθα με ανθρώπους της αντιπροσωπείας KYMCO, λίγο πριν κλείσω το δικό μου.




Αυτό που αγόρασα κούτα το ίδιο καλοκαίρι, χωρίς χρονοτριβές. Linhai 300cc
Μόλις έχει παραληφθεί, χωρίς καν πινακίδες! (είχα χαρτί για την έκδοσή τους).




Μετά από λασπόλουτρα στα βασιλικά Πάρνηθος.:D


Μέχρι και μετακόμιση (τα μικροπράγματα) έκανα με δαύτο.





Ο αντικαταστάτης του κινέζου. Yamaha Grizzly 350cc

Στην πανέμορφη Ίο.





Πιστεύω κάποτε θα ξαναπάρω γουρούνα.
Δεν έπαψα ποτέ να τις σκέφτομαι με νοσταλγία......

Αν το θέτε και πιο δραματικό (Μάρθα Βούρτση κι έτσ')....abcdefghgk ένα δάκρυ κυλάει αργά στο μάγουλό μου όποτε αναπολώ τις μέρες μου με τα γουρουνάκια μου.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Εμπειρία με γουρούνες...
Yamaha TRI - Z
Μοτέρ TZR 250
Τριροδη
Ιδανική για καφριλικια και καγκουριες
Πηγαίνει και στο πλάι στις δυο ρόδες
Σηκώνεται Σούζα για πλάκα


Yamaha banshee
Μοτέρ RD350
Το φοβήθηκα
Γκάζι, γκάζι ,γκάζι
Τετραροδο μεν ,αλλά κάπως στενό

Dunli 100 η κάπου εκεί
Το είχα σε διακοπές στην Σκιάθο, απλα με πήγαινε απο το α στο β σημείο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μοτοσυκλέτα και ATV, ο ρόλος τους σε πυρκαγιές.

Η καταστροφική πυρκαγιά στην Ανατολική Αττική άφησε πίσω της 87 νεκρούς και δεκάδες αγνοούμενους αποτελώντας τη μεγαλύτερη φυσική καταστροφή στην ιστορία της νεώτερης Ελλάδας. Η γενικευμένη αγανάκτηση για τη κρατική ολιγωρία και τα απανωτά λάθη και παραλείψεις που έγιναν από τη πρώτη στιγμή έως και τώρα, 5 ημέρες μετά, είναι η μεγάλη και διαχρονική πληγή. Τι ρόλο όμως μπορούν να παίξουν οι μοτοσυκλέτες και τα ATV την «επόμενη μέρα», αυτή που θα πρέπει να σχεδιαστεί από όλους μας ώστε να μην ξαναζήσουμε τέτοιες τραγωδίες σαν κι αυτή στο Μάτι Αττικής;

Kι επειδή σαν Ελληνες στο σχολιασμό και τις παρατηρήσεις διακρινόμαστε αλλά σε ότι αφορά τις πράξεις θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι δεν είναι το δυνατό μας σημείο, προχωράμε κατευθείαν σε συγκεκριμένες προτάσεις:


Η ομάδα Θησέας (πρώην Ηφαιστος) της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας καταργήθηκε πέρσι μετά από 7 χρόνια επιτυχιών στη πρόληψη πυρκαγιών. Μόνο το 2013 είχε σταματήσει 20 πυρκαγιές στην Αττική!…

  1. Επαναχρηματοδότηση των οργανωμένων (και ειδικότερα των εξοπλισμένων με μοτοσυκλέτες με δυνατότητα κίνησης στο χώμα και ΑΤV) εθελοντικών ομάδων στην προληπτική πυροπροστασία. Με αφορμή την οικονομική κρίση, το 2008 κόπηκε η χρηματοδότηση των 3.000 ευρώ που λάμβανε σε ετήσια βάση κάθε εθελοντική ομάδα (λες κι αυτό το κονδύλι θα έσωζε τη χώρα!). Αυτό είχε σαν συνέπεια την αποδυνάμωσή τους. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης που από τις 35 ομάδες τότε, 10 χρόνια μετά είναι ενεργές οι 20. Ο εθελοντισμός είναι προσφορά, σύμφωνοι, αλλά πόσες φορές αντέχει η τσέπη του σημερινού Ελληνα να συντηρεί τη διάθεσή του για εθελοντική περιπολία (π.χ. στο Σέϊχ Σου) με μοτοσυκλέτες και ATV; Δεν είναι και τόσο μακρυά η 6η Ιουλίου του 1997 όταν η πόλη σώθηκε απλά επειδή ο 5 bft νοτιοδυτικός άνεμος φυσούσε προς τη «σωστή» κατεύθυνση… Αν ήταν βόρειος απλά θα είχε συμβεί ότι και στο Μάτι… Στις 23//8/2018, πριν μερικές μέρες δηλαδή, η Σίβηρη και η Χανιώτη είδε το Χάρο με τα μάτια της αλλά η κατάσβεση έγινε στα πρώτα λεπτά μετά την εκδήλωσή της, από κεραυνό καταιγίδας. ΠΡΟΛΗΨΗ λοιπόν. Μόλις εκδηλωθεί φωτιά αρκεί ένα ποτήρι νερό για να τη σβήσεις, μετά από ένα λεπτό χρειάζεται ένα κουβά και στο τρίτο λεπτό ένα κυβικό μέτρο…

    Mία ελαφριά πυροσβεστική μοτοσυκλέτα μπορεί να φτάσει στην εστία τόσο γρήγορα ώστε να αρκεί η περιορισμένη κατασβεστική της ικανότητα

  2. H ικανότητα γρήγορης οδήγησης ενός ευέλικτου οχήματος στο χώμα μπορεί να κάνει τη διαφορά, όταν μιλάμε για αντιμετώπιση πυρκαγιών. Απλά γιατί ακριβώς μερικά οχήματα είναι σχεδιασμένα για αυτό το σκοπό. Μία κατάλληλα εξοπλισμένη on-off μοτοσυκλέτα (εικόνα) ή ATV θα φτάσει το ταχύτερο δυνατό στην εστία. Κι αυτό τις περισσότερες φορές αρκεί. Επίσης μπορεί να καθοδηγήσει ευκολότερα ένα βαρύτερο όχημα (πυροσβεστικό) στο να φθάσει όσο γίνεται γρηγορότερα στην εστία. Δείτε τι έγινε στο Μάτι. Εγκλωβίστηκαν τα αυτοκίνητα και δεν μπορούσαν να περάσουν τα πυροσβεστικά. Οι μοτοσυκλέτες θα μπορούσαν να βρουν οδούς διαφυγής σαν πιο ευέλικτες. Πάρτε για παράδειγμα τις ομάδες άμεσης δράσης της αστυνομίας Ζ και ΔΙΑΣ. Ολοι αντιλαμβανόμαστε πόσο αποτελεσματικοί δουλειά συντελείται. Οι μοτοσυκλέτες κάνουν τη διαφορά! Κάποτε, υπήρξε αντίστοιχη ομάδα στο ΕΚΑΒ (1996-2007). Επαναλειτούργησε το 2010 και μέχρι σήμερα είναι η μόνη που μπορεί μέσα σε 5′ να είναι στο συμβάν. Γιατί άραγε να μην χρησιμοποιηθούν περισσότερο στη Πυροσβεστική Υπηρεσία; Στην Ιαπωνία η ομάδα των 20 ειδικά διαμορφωμένων πυροσβεστικών μοτοσυκλετών 200cc (Quick Attackers) στο Τόκυo ανταποκρίθηκαν με επιτυχία σε 506 συμβάντα, μόνο σε ένα έτος!

    Προσαρμοσμένο σε ένα BMW RT, μία ολοκληρωμένη μονάδα άμεσης κατάσβεσης

  3. Οι ανάγκες πυρόσβεσης με ευέλικτα οχήματα όπως οι μοτοσυκλέτες και τα ATV έχει εξελίξει ειδικά συστήματα σχεδιασμένα γι’αυτό το σκοπό. Ενδεικτικά: FIREEXPRESS, σε σχήμα Π, περιλαμβάνει δύο ανοξείδωτες δεξαμενές 25lt η κάθε μία με πρόσμιξη νερού με αφρό AFFF σε αναλογία 1% με τεχνολογία micro drop lets. Eνδεικτικά, με 12,5lt μπορεί να σβηστεί ένα αυτοκίνητο που καίγεται ολοσχερώς. Poly Cafs, ένα σύστημα που εμπλέκεται και η Suzuki αφού χρησιμοποιείται για τη μεταφορά του εξοπλισμού μία GS500F που μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 70lt ΑFFF υγρού. Η πίεση του κατασβεστικού υγρού επιτυγχάνεται με μία δεξαμενή 6lt με αέρα σε πίεση 300bar. Σωλήνας Formtex μήκους 40 μέτρων και με ακτίνα βολής τα 15 μέτρα σημαίνει ικανή απόσταση ασφαλείας από την εστία. Είναι ένα σύστημα που το συναντάμε συχνά στη Γερμανία. Τέλος η τεχνολογία της ωστικής πυρόσβεσης που χρησιμοποιεί το σύστημα IFEX, μόνο με απλό νερό και αέρα αλλά μεγαλύτερη ικανότητα πίεσης. Ελαφρύτερη κατασκευή, εξίσου αποτελεσματική, χρησιμοποιείται από 10.000 πυροσβέστες παγκοσμίως όπως τους πυρηνοκίνητους σταθμούς στην Ουκρανία, στρατιωτικές βάσεις των ΗΠΑ, την οδική σήραγγα Gottard στη Σουηδία κλπ. Συστήματα υπάρχουν στην αγορά λοιπόν, πολύ οικονομικότερα από άλλες λύσεις. Μένει η διάθεση των υπεύθυνων των τεχνικών προδιαγραφών και των διαγωνισμών προμηθειών του Πυροσβεστικού Σώματος ώστε να δουν πόσο αποτελεσματικές είναι τέτοιες λύσεις και να κρίνουν πόσο ταιριάζουν στις ανάγκες της χώρας μας.

H Blue Star Ferries δώρισε στο Σ.Ε.Π.Π.Α. ( Σωματείο Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αστυπάλαιας στις 22/3/10 ένα Polaris Sportsman X2 εξοπλισμένο με το σύστημα Firexpress. Eνα παράδειγμα του πώς η ιδιωτική πρωτοβουλία μπορεί να συνεισφέρει στη προστασία από πυρκαγιές άμεσα και αποτελεσματικά.

  • 4. Αμεση ανασύσταση της ομάδας Θησέας (πρώην «Ηφαιστος») του Πυροσβεστικού Σώματος. Ιδρύθηκε το 2010 και πέρσι καταργήθηκε! Με μία δύναμη 100 ελαφριών μοτοσυκλετών και χειριστές εποχιακούς πυροσβέστες η αποτελεσματικότητά της έγινε άμεσα αντιληπτή αλλά παρ’όλα αυτά έπεσε θύμα κι αυτή, μαζί με άλλες περικοπές «περιττών» εξόδων που έγιναν στο Πυροσβεστικό Σώμα. Να επισημάνουμε εδώ ότι η άριστη γνώση του ορεινού όγκου ενός αναβάτη μίας τέτοιας μοτοσυκλέτας είναι πραγματική περιουσία στα χέρια του Πυροσβεστικού Σώματος και είναι σίγουρο ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά στην αμεσότητα επέμβασης σε συνάρτηση με την ταχύτητα αντίδρασης, τα δύο στοιχεία που στην σημαντική, αρχική φάση μίας πυρκαγιάς παίζουν καίριο ρόλο. Κι αν το ζητούμενο είναι το οικονομικό θα υπάρξουν πολλές εταιρίες στην αγορά για να συνδράμουν σ’αυτή την προσπάθεια. Αρκεί να τους ζητηθεί. Οσο οι δικαιολογίες που συνοδεύουν μία τραγωδία ειπώνονται από τους «υπεύθυνους» ξέρουμε ότι δεν υπάρχει ελπίδα. Οσο το ζητούμενο είναι η επικοινωνιακή τακτική και η «εικόνα» ενός πολιτικού προσώπου ξέρουμε ότι δεν υπάρχει ελπίδα.. Ας προσπαθήσουμε όσοι (νομίζουμε ότι) δεν έχουμε ακόμη απωλέσει τη κοινή λογική να προτείνουμε λύσεις και να πιέζουμε με κάθε τρόπο. Στη μνήμη των παιδιών που χάθηκαν επειδή κανείς «υπεύθυνος ενήλικος» δεν στάθηκε ικανός να τα προστατεύσει…
  • Side by side όχημα, ένα όχημα ικανό για 2 πυροσβέστες με ακόμη μεγαλύτερη δεξαμενή AFFF

  • Η κλιματική αλλαγή δεν αφήνει χρονικά περιθώρια για καιροσκοπισμούς και πολιτικές τσιριμόνιες νεοελληνικού στυλ. Το ρητό «εδώ ο κόσμος καίγεται και το αιδείο χτενίζεται» ταιριάζει επακριβώς σ’αυτό που ζούμε. Ολο και περισσότερες πυρκαγιές θα συμβαίνουν, με όλο και μεγαλύτερη ένταση, σε όλο και περισσότερες περιοχές. Ηδη, το φετινό «καλοκαίρι» μας προιδεάζει για το πώς το υποτροπικό κλίμα φλερτάρει με το -μέχρι τώρα;- εύκρατο που γνωρίζαμε. Το πόσο γρήγορα θα προσαρμοστεί το …»αιδείο» στα νέα δεδομένα είναι ζητούμενο επιβίωσης. Μέχρι να το αντιληφθούν αυτό οι κεφαλές του πολύπαθου έθνους μας, ας κάνουμε την δική μας αυτοκριτική και ας αναπτύξουμε τις δικές μας υπευθυνότητες για όλα τα ζητήματα που μας αφορούν. Γιατί όσο βλέπουμε ακόμη να παρκάρουν μοτοσυκλέτες σε θέσεις αναπήρων (κοινό φαινόμενο) δεν μπορούμε να ελπίζουμε ότι η επιλογή των ακατάλληλων ανθρώπων στις ακατάλληλες θέσεις θα σταματήσει (επίσης κοινό φαινόμενο). Ενεργοποίηση λοιπόν. Η «αποχή» και η άρνηση» δεν παίζει πλέον. Είναι πολύ εύκολο. Και γι’αυτό ακριβώς τον λόγο δεν αποτελεί λύση
Πηγη .motoxtreme.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Kymco UXV 700i LX 4×4: Ένα τετράτροχο διαφορετικό από τα άλλα!

To νέο “side by side” της Kymco, το UXV700i LX προσφέρει επιδόσεις και διασκέδαση παράλληλα με ανεξάντλητη χρηστικότητα, σε όσους επιλέγουν οχήματα παντός εδάφους.

Κατασκευασμένο με γνώμονα την αντοχή στη σκληρή χρήση και με δυνατότητες απεριόριστης κίνησης σε κάθε είδους έδαφος, μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει το μέσο διαφυγής από την καθημερινότητα και να γίνει το απόλυτο εργαλείο του κυνηγού, του αγρότη ή/και –ευρύτερα- του επαγγελματία ή του σπορτσμαν που αρνείται να συμβιβαστεί με κάτι κοινότυπο.



Χαρακτηρίζεται από τεχνολογία αιχμής σε όλα τα συστατικά του στοιχεία και με σημεία αναφοράς τον τελείως νέο τετράχρονο υδρόψυκτο κινητήρα, το πανίσχυρο ατσάλινο πλαίσιο, τις θηριώδεις αναρτήσεις (ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς) με την αντιστρεπτική δοκό, τα τρία δισκόφρενα, τους άπλετους χώρους και την ευμεγέθη καρότσα μεταφοράς, θα αποτελέσει την ιδανική λύση για μετακίνηση χωρίς φραγμούς σε κάθε είδους έδαφος.



Ακόμα και όταν τα πράγματα «ζορίσουν», η δυνατότητα επιλογής αργού ή γρήγορου διαφορικού, η αντίστοιχη για μετατροπή της κίνησης από 4×2 σε 4×4, η θέση για “εργάτη”, το ηλεκτρονικό κλείδωμα του μπροστινού διαφορικού, αλλά και η ύπαρξη όπισθεν στο αυτόματο κιβώτιο, θα φανούν αρωγοί στην απρόσκοπτη και απροβλημάτιστη μετακίνηση οδηγού, συνοδηγού και αποσκευών.



Ο κινητήρας του είναι ένας υψηλής απόδοσης υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος 695 κ.εκ., εξαιρετικά ελαφρύς και μαζεμένος σε διαστάσεις, καθόσον στη σχεδίασή του έχουν χρησιμοποιηθεί στοιχεία από τη γενιά κινητήρων G5, την ίδια που κινεί τα πλέον εξελιγμένα scooter της εταιρείας.
Παρά την αυξημένη του χωρητικότητα, το συνολικό του βάρος είναι λιγότερο από τον αντίστοιχο των 500 κ.εκ., αποδεικνύοντας την κορυφαία του σχεδίαση και τεχνολογία. Με 4βάλβιδη κεφαλή και 2ΕΕΚ, τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού και η απόδοσή του στην έκδοση “Off-Road” (εκτός δρόμου) ξεπερνά τους 45 ίππους!



Η έκδοση LX που εισάγεται στην Ελλάδα, είναι η πλουσιότερη σε εξοπλισμό που περιλαμβάνει, ζάντες αλουμινίου, κοτσαδόρο, ποτηροθήκη ενώ το αμάξωμα είναι βαμμένο σε μεταλλική βαφή σε σχέση με τα «άβαφα» πλαστικά της απλής έκδοσης. Επιπλέον, μια σειρά γνήσιων αξεσουάρ, που περιλαμβάνει από παρμπρίζ και εργάτη μέχρι σκληρή οροφή και πόρτες, αναλαμβάνει την αισθητική και χρηστική βελτίωση ενός οχήματος που πάει παντού, αδιαφορώντας για το τι θα συναντήσει στο διάβα του!



Η τιμή του στα 11.990 € (πλέον Τ.Τ.), καλύπτεται με διετή ολική εγγύηση και από την αντιπροσωπεία δίνεται η δυνατότητα 12μηνης άτοκης εξόφλησης με κάρτα ή χρηματοδότησης μέχρι 72 μήνες.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε
στο τηλ. 800-11-20025 και στις ιστοσελίδες
HYPERLINK «http://www.kymco.gr/«www.kymco.gr & HYPERLINK «http://www.facebook.com/kymco.gr«www.facebook.com/kymco.gr



QUICK INFO

– Κινητήρας τεχνολογίας G5
– Επιλογή κίνησης 4×4 ή 2×4 
- Αργή ή γρήγορη μετάδοση (κοντό/μακρύ)
– Ηλεκτρονικό “κλείδωμα” διαφορικού
– Όπισθεν
- Υδρόψυκτος τετράχρονος κινητήρας 695 κ.εκ.
– 2EEK, 4βάλβιδος
– Ιπποδύναμη 45+ Hp
- Υδραυλικά δισκόφρενα μπροστά και πίσω
– Ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς με ρυθμιζόμενα υδραυλικά αμορτισέρ και αντιστρεπτική δοκό.
- Προβολείς αλογόνου/LED 
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων πολλαπλών ενδείξεων 
- Παροχή ρεύματος 12v
– Εκκίνηση με μίζα
- Θέση για εργάτη

Πηγη motoxtreme.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
CFMOTO ZFORCE 1000 Sport - Διαστημικό design, κορυφαίος εξοπλισμός

cfmoto-zforce-1000-sport-00008.jpg

Η CFMOTO παρουσίασε ένα ολοκαίνουργιο Sport Side-by-Side όχημα, με την ονομασία ZFORCE 1000 Sport, που προσφέρει απίθανο διαστημικό design και κορυφαίο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ η κινέζικη εταιρεία στοχεύει να το διαθέσει σε πολύ δυνατή τιμή.

Προς τιμή της εταιρείας, το design του ZFORCE 1000 Sport είναι πραγματικά υπέροχο, κοιτώντας στα μάτια τους κορυφαίους ανταγωνιστές από Η.Π.Α., Καναδά και Ιαπωνία.

Κι αν αναρωτιέστε για τα χαμηλά… πλαϊνά στις πόρτες που λείπουν, δίνοντας έναν less is more μινιμαλιστικό χαρακτήρα στο SSV, αυτά υπάρχουν στον έξτρα εξοπλισμό, για όποιον θέλει την έξτρα προστασία.
cfmoto-zforce-1000-sport-00005.jpg
Το πλαίσιο του ZFORCE 1000 Sport είναι από χρωμομολυβδαινιούχο ατσάλι, και οι τεχνικοί της εταιρείας έκαναν δουλειά, ώστε αυτό να είναι 15% ελαφρύτερο από τα προηγούμενα κορυφαία SSV της γκάμας.

Σημειώστε πως το ZFORCE 1000 Sport μπορεί να δείχνει… διαστημόπλοιο, όμως για την ώρα η μοναδική έκδοση του δεν έχει σχεδιαστεί να αντιμετωπίσει τις ναυαρχίδες των Can-Am και Polaris, που με τη βοήθεια Turbo βγάζουν τρελές ιπποδυνάμεις που ξεπερνούν και τους 200 hp. Έτσι, τo ZFORCE 1000 Sport κοιτά στα μάτια τις βασικές εκδόσεις μεγάλου κυβισμού του ανταγωνισμού, όπως τα Can-Am Maverick Trail 1000 και Polaris RZR 900.

cfmoto-zforce-1000-sport-00002.jpg

Ο κινητήρας είναι τετράχρονος V2 ψεκαστός, στα 962.6 κ.εκ. με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής και 8 βαλβίδες, ενώ τα επίσημα νούμερα απόδοσης είναι 77,8 hp / 7.500 rpm και 8 κιλά ροπής στις 7.000 rpm..

H μετάδοση είναι αυτόματη με CVT, η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 310 mm, το βάρος του SSV γεμάτο με υγρά βρίσκεται στα 690 κιλά, και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 36,5 λίτρα.Το ZFORCE 1000 Sport έχει κίνηση 2WD / 4WD, τέσσερα δισκόφρενα, και ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό (με ρυθμίσεις αποσβέσεων μάλιστα), με 170 mm διαδρομής μπροστά και 180 mm διαδρομής πίσω.

Οι ζάντες είναι μεγάλες για την κατηγορία, 14 ιντσών, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση EPS στο τιμόνι στον στάνταρ εξοπλισμό, κάτι που δεν διαθέτουν οι ανταγωνιστές του.

Ο κορυφαίος βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμα και TFT έγχρωμη οθόνη με μεγάλο όγκο πληροφορίας και συνδεσιμότητα Bluetooth, εργάτη, full LED και LED DRL φώτα!

cfmoto-zforce-1000-sport-00001.jpg

Το ZFORCE 1000 Sport έχει ξεκινήσει να διατίθεται και στην Ευρώπη, δυστυχώς για την ώρα όμως είτε ως αγροτικό μηχάνημα, είτε ως αποκλειστικά χωμάτινο, και μένει να δούμε αν η CFMOTO θα προχωρήσει σε Euro 5 ομολογκασιόν για να μπορέσουμε να δούμε το Sport SSV να έρχεται και στην Ελλάδα.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hamyak - Απίθανο Custom-made Mini-ATV με μια ερπύστρια​

d8b411670b3054c59639e4a3f2b978ef_XL.jpg
Hamyak σημαίνει Χάμστερ στα ρώσικα, και είναι το όνομα που επέλεξε για το custom mini-ATV όχημα του, ο Eduard Luzyanin.
Το Χάμστερ διαθέτει κινητήρα 150 κ.εκ. από κινέζικο scooter, μια ερπύστρια, και σταθερό τιμόνι. Πώς στρίβει; Με τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη, με πόδι κάτω και με… σούζα!
hamyak-00002.jpg
Ο Luzyanin κάνει λόγο για τελική ταχύτητα λίγο πάνω από τα 40 χλμ/ώρα, με το Χάμστερ να έχει ρεζερβουάρ 10 λίτρων και ένα μπιτόνι 5 λίτρων στο πίσω μέρος.
Κάτω από τη σέλα αλλά και στα πλάγια του Χάμστερ υπάρχει χώρος για εργαλεία, με τον εφευρέτη να κουβαλά μαζί του τσεκούρι, πριόνι, θερμός, Minion (εμ πώς), και… σκοινί 15 μέτρων.
hamyak-00005.jpg
Επιπλέον, στο Hamyak θα βρείτε ντουλαπάκια εμπρός και πίσω, ενώ από ότι διαβάζουμε ο Luzyanin έχει ετοιμάσει και την έκδοση 2.0, με τιμόνι που στρίβει.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο το Χάμστερ εν κινήσει, και αν καταλάβετε κάτι (είναι στα ρώσικα), πείτε μας κι εμάς.


Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... το μπιτονι , φερτε μου το μπιτονι ..... ωραια πατεντα πιασιματος στο κεντρο με ροδελα οπως οι ρεζερβες των Ι.Χ ...! abcdefghgk
Αν και ΄γω θα περιμενω λιγα χρονια ακομα μπας και βγει το μικρο αδερφακι αυτου του οχηματος που παει ..... ΠΑΝΤΟΥ. cde

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Segway Powersports στην Ελλάδα από την ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.​

segway-snarler-gorgolis-2021-00004.jpgsegway-snarler-gorgolis-2021-00005.jpg

Η διάθεση των οχημάτων της SEGWAY στην Ελλάδα ξεκινά με το SNARLER 600, ένα επιβλητικό ATV, με μοντέρνο σχεδιασμό, εξαιρετική ποιότητα, στιβαρή κατασκευή και καταπληκτικές επιδόσεις. Mε καθαρές μοντέρνες γραμμές, ξεχωρίζει από τα επιβλητικά του φώτα και τη χρήση χρωματικών αντιθέσεων σε καίρια σημεία που τονίζουν τις σχεδιαστικές του λεπτομέρειες. [Δελτίο Τύπου]
Εξαιρετικές Επιδόσεις, προσήλωση στην λεπτομέρεια
segway-snarler-gorgolis-2021-00002.jpgsegway-snarler-gorgolis-2021-00001.jpg
Το SNARLER 600 εκτός από τον εντυπωσιακό σχεδιασμό έχει εκπληκτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τα όποια το κάνουν να ξεχωρίζει στην κατηγορία του.
• Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων
Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος με διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής (DOHC) κινητήρας, αποδίδει 44ps και 47Nm ροπή. Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί με στόχο την ομαλή λειτουργία και τη βέλτιστη απόδοση σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες.

• Βελτιστοποιημένη Ψύξη Κινητήρα
Η σωστή ψύξη και λίπανση του κινητήρα επιτυγχάνεται με διπλό αγωγό λαδιού και επιτρέπει στο Snarler να μπορεί να ανταπεξέλθει ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες.
• 2WD/4WD, DIFF LOCK
Το SNARLER διαθέτει επιλογές 2WD/4WD ενώ το πίσω διαφορικό κλειδώνει βελτιώνοντας σημαντικά την απόδοση εκτός δρόμου.
• Πλαίσιο από ατσάλι HC
Το ατσάλινο πλαίσιο του Snarler είναι ελαφρύ και διαθέτει εξαιρετική ακαμψία προσφέροντας υψηλά επίπεδα αντοχής.

• Ανεξάρτητα Διπλά Ψαλίδια
Τα ψαλίδια με διαδρομή 180mm εμπρός και 210mm πίσω, σε συνδυασμό με την 270mm απόσταση από το έδαφος και τους τροχούς 14’’ επιτρέπουν το SNARLER να κινείται παντού με άνεση.

segway-snarler-gorgolis-2021-00009.jpgsegway-snarler-gorgolis-2021-00010.jpg
Παράλληλα με τις εξαιρετικές επιδόσεις του, ο βασικός εξοπλισμός του SNARLER 600 συμπεριλαμβάνει εντυπωσιακό εξοπλισμό.
• Μεγάλη ψηφιακή LCD οθόνη, με μεγάλη ευκρίνεια για όλες τις συνθήκες οδήγησης.

• Φωτισμός αλογόνου εμπρός με LED φώτα ημέρας και LED φανάρια πίσω.
• 4 Δισκόφρενα με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS)

• Μεγάλες μεταλλικές σχάρες με πλαστικό κάλυμμα και δυνατότητα φόρτωσης 40kg Εμπρός / 60kg Πίσω
• Προστατευτικές χούφτες χεριών
• Αντιολισθητικά πλαϊνά σκαλοπάτια
• Κοτσαδόρο
Χρώμα: WHITE-RED

Τιμή: 6.950 €

Μάθετε περισσότερα μέσα από τη σελίδα της SEGWAY

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Polaris Ranger XP Kinetic 2022 – Ηλεκτρικό UTV 110 ίππων​

polaris-ranger-xp-kinetic-2.jpg
Η ηλεκτρική πτέρυγα των Ranger αποκτά ένα ισχυρό μοντέλο σε δύο εκδόσεις με κινητήρα της Zero και πλουσιότατο εξοπλισμό.
H Polaris παρουσιάζει το νέο Ranger XP Kinetic, χτισμένο πάνω στη συνεργασία της με τη Zero Motorcycles, από την οποία προέρχεται το ηλεκτρικό πακέτο που παρέχει δύναμη στο τετράτροχο UTV (Utility Terrain Vehicle).
polaris-ranger-xp-kinetic-7.jpg
Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα η Polaris φρόντισε να εξασφαλίσει το ισχυρότερο μοτέρ της Zero, αυτό που συναντάμε στα δυνατότερα μοντέλα της σειράς SR. Στην περίπτωση του Ranger XP Kinetic, η μέγιστη ισχύς φτάνει στους 110 ίππους, με μέγιστη ροπή 19.4 kgm!
Η Polaris ισχυρίζεται πως αυτή η ιπποδύναμη μεταφράζεται σε σχεδόν 35% περισσότερη ισχύ από κάθε άλλο UTV της αγοράς.

Με αυτά τα νούμερα, το ηλεκτρικό Ranger έχει την ικανότητα να κουβαλήσει φορτίο έως 567 κιλά και να ρυμουκλήσει έως 1134 κιλά, απολαμβάνοντας παράλληλα όλα τα τεχνικά καλούδια που απολαμβάνει όλη η παραδοσιακή γκάμα του μοντέλου.
Αυτά περιλαμβάνουν τη μετάδοση VersaTrac με κίνηση σε δύο ή τέσσερεις τροχούς, οθόνη TFT 7 ιντσών Ride Command με συνδεσιμότητα Bluetooth, ψηλές αναρτήσεις με διαδρομές 254 mm, τροχούς 14 ιντσών και θηριώδη μεταλλική ποδιά για να προστατεύει το *****ό υπογάστριο του Ranger.
Πολύ χρήσιμη είναι η δυνατότητα αποθήκευσης της τελευταίας τοποθεσίας του Ranger μέσω του συστήματος πλοήγησης του Ride Command, κάτι που μπορεί να αποβεί σωτήριο αν ο οδηγός του χάσει τον δρόμο του στα βουνά.
polaris-ranger-xp-kinetic-8.jpeg
Στο αμιγώς ηλεκτρικό κομμάτι, το Ranger XP Kinetic διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με την Premium να φορά μπαταρία λιθίου 14.9 kWh για μέγιστη αυτονομία 72 χιλιομέτρων, και την Ultimate με μπαταρία 29.8 kWh που διευρύνει το μέγιστο βεληνεκές στα 129 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.
Αμφότερες οι εκδόσεις διαθέτουν χαρτογραφήσεις Eco+, Standard και Sport για να προσαρμόζεται η απόδοση στις εκάστοτε ανάγκες, πλήρη διαγνωστικά (και απομακρυσμένα, μέσω εφαρμογής για τηλέφωνα) για την κατάσταση του οχήματος και τα προγραμματισμένα σέρβις.
Η φόρτισή του μπορεί να γίνει είτε με μια κλασική οικιακή παροχή με τον ενσωματωμένο στο όχημα φορτιστή 3kW, ή με ταχυφορτιστή Level 2. Ο μέγιστος χρόνος πλήρους φόρτισης από άδειο ανακοινώνεται στις 5 ώρες.

Στις ΗΠΑ το νέο ηλεκτρικό Ranger κοστολογείται από 24,999 δολάρια, ήτοι περίπου €22,115 (ισοτιμία 3/12/2021).
Δείτε το Ranger XP Kinetic στο επίσημο βίντεο που ακολουθεί, καθώς και αναλυτικότερα στην ιστοσελίδα της Polaris.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO ATV & UTV – Ανανεωμένος τιμοκατάλογος​

ee21d054b0ccff97291cbeb257a98b5e_XL.jpg


Ο αναλυτικός κατάλογος τιμών λιανικής για τη γκάμα των CFORCE και UFORCE μοντέλων ATV, αγροτικών ATV και UTV της CFMOTO.
Ο νέος τιμοκατάλογος λιανικής CFMOTO ATV περιλαμβάνει τις παρακάτω προσθήκες:

• CFORCE 450S & 520S
Η καινούργια γενιά των 450 και 520 είναι πλέον διαθέσιμη και σε “κοντά” μοντέλα
• CFORCE 520L Basic
Νέα πιο προσιτή έκδοση στην CFORCE 520L, με ζάντες Αλουμινίου, αλλά χωρίς υποβοήθηση στο τιμόνι, χωρίς LED, χωρίς εργάτη

• CFORCE 625Touring Basic
Νέα πιο προσιτή έκδοση στην CFORCE 625Touring με μόνη διαφορά την έλλειψη υποβοήθησης
• CFORCE 450S, CFORCE 450L, CFORCE 520L
Η νέα γενιά διαθέσιμη και σε αγροτικές
• CFORCE 625Touring Αγροτικό
Για πρώτη φορά η CFORCE 625Touring διαθέσιμη και ως αγροτική

• UFORCE 1000XL
H 6-θέσια έκδοση της UFORCE 1000, ιδανική για μεταφορά προσωπικού στις πιο δύσβατες περιοχές
• CFORCE 110 Παιδικό ATV
cfmoto atv oct22 1

cfmoto atv oct22 2

cfmoto atv oct22 3

cfmoto atv oct22 4

cfmoto atv oct22 5

Αντιπρόσωπος Ελλάδας CFMOTO:

MUVUS
Λεωφόρος Αθηνών-Σουνίου, Θέση Πέτα
19001 Κερατέα
Τηλέφωνο: 2299066138
email: info@muvus.gr

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

















 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ










 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο ATV BLADE 600 LT EPS 4X4 από την TGB – Ένα Θεριό ανήμερο για διασκέδαση, δουλειά, εξερεύνηση και βόλτα – VIDEO – PHOTO​

6 June 2023 BikerSpirit ATV, BLADE 600 LT EPS 4X4, TGB, TGB BLADE 600 LT EPS 4X4
Διασκέδαση; Δουλειά; Εξερεύνηση; Βόλτα; Όλα περιλαμβάνονται στο μενού του νέου Blade 600 LT! Σκληροτράχηλο, τετρακίνητο, με ηλεκτρονικό σύστημα διεύθυνσης και κλείδωμα διαφορικών, είναι αυτό που θα γίνει ο αξιόπιστος και ακαταμάχητος σύντροφός σας εντός και εκτός δρόμου!

Εσείς, απλά χαράζετε πορεία και αυτό το μικρό θηρίο θα σας φτάσει εκεί που θέλετε. Και μάλιστα θα το κάνει με νόμιμο τρόπο, καθώς είναι κατασκευασμένο και για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους, φέροντας την απαραίτητη έγκριση τύπου! Το βασίλειό του βέβαια είναι τα κακοτράχαλα εδάφη και εκεί είναι που δύσκολα θα βρεθεί αντίπαλος στην κατηγορία. Γιατί η TGB έχει τεράστια τεχνογνωσία και εξειδίκευση, με δεκάδες χιλιάδες πωλήσεις στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, εκεί δηλαδή όπου η λέξη ATV είναι συνώνυμο με την καθημερινότητα.

Ένα για όλους
Το Blade 600 LT προσφέρει επιδόσεις και διασκέδαση μαζί με ανεξάντλητη χρηστικότητα σε όσους αρέσκονται στα οχήματα παντός εδάφους. Kατασκευασμένο με γνώμονα την αντοχή στη σκληρή χρήση και με δυνατότητες απεριόριστης κίνησης σε κάθε είδους έδαφος, μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει το μέσο διαφυγής από την καθημερινότητα και να γίνει το απόλυτο εργαλείο του κυνηγού, του αγρότη ή του sportsman που αρνείται να συμβιβαστεί με κάτι κοινότυπο. Με μεταξόνιο 1.450mm και απόσταση από το έδαφος 320mm δύσκολα θα βρεθεί έδαφος που θα το δυσκολέψει.

Τα έχει όλα, πάει παντού
Το νέο ATV της TGB χαρακτηρίζεται από τεχνολογία αιχμής σε όλα τα συστατικά του στοιχεία και με σημεία αναφοράς τον ισχυρό τετράχρονο υγρόψυκτο κινητήρα, το ατσάλινο πλαίσιο, τις θηριώδεις ανεξάρτητες αναρτήσεις της EVO με τα διπλά ψαλίδια, τα τέσσερα δισκόφρενα, τα σχεδιασμένα ειδικά για το μοντέλο ελαστικά της Kenda, τους άπλετους χώρους και τις αντίστοιχου μεγέθους σχάρες μεταφοράς, θα αποτελέσει την ιδανική λύση για μετακίνηση χωρίς φραγμούς σε κάθε είδους έδαφος.

Ακόμα και όταν τα πράγματα «ζορίσουν», η δυνατότητα επιλογής αργού ή γρήγορου διαφορικού (Low – High), η αντίστοιχη για μετατροπή της κίνησης από 4×2 σε 4×4, το ηλεκτρικής λειτουργίας υποβοηθούμενο τιμόνι, το ηλεκτρονικό κλείδωμα των δύο διαφορικών, η ύπαρξη όπισθεν και “parking” στο αυτόματο CVT κιβώτιο, o στάνταρ κοτσαδόρος και η υποδοχή για «εργάτη» με δυνατότητα έλξης 1.360Kg, είναι παράγοντες που θα γίνουν αρωγοί στην απρόσκοπτη και απροβλημάτιστη μετακίνηση οδηγού, συνοδηγού και φορτίων. Και όσον αφορά στην αυτονομία, καθόσον δύσκολο να βρεθεί σημείο ανεφοδιασμού εκεί που κινείται το Blade LT, το χωρητικότητας 18 λίτρων δοχείο καυσίμου φροντίζει να προσφέρει την απαραίτητη σιγουριά στις μεγάλες διαδρομές.

Σύγχρονο μηχανικό σύνολο
Ο κινητήρας του Blade LT είναι ένας υψηλής απόδοσης υγρόψυκτος μονοκύλινδρος χωρητικότητας 561cc, εξαιρετικά ελαφρύς και με ιδιαίτερα συμπαγείς διαστάσεις. Διαθέτει ψυγείο λαδιού, 4βάλβιδη κεφαλή και 1 ΕΕΚ, κάτι που εξυπηρετεί το “στροφάρισμα” από χαμηλά, άρα και τις επιδόσεις. Τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού και η απόδοσή του ξεπερνά τους 38 ίππους και τα 44,6Nm ροπής! Κύριο χαρακτηριστικό του είναι ο τρόπος που βγάζει τη δύναμή του, χωρίς ξεσπάσματα και δισταγμούς, έτσι ώστε να βοηθά τον αναβάτη στα απαιτητικά εδάφη που επιζητούν την απόλυτη πρόσφυση (λάσπη, πέτρες, κροκάλα, ανηφόρες κλπ).

Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα πιο άνετο
H σχεδίαση του νέου Blade LT προσδίδει στο σύνολο μια σύγχρονη εμφάνιση, όπου κυριαρχούν οι τύπου Matrix προβολείς LED μπροστά. Ικανοί να κάνουν τη νύχτα μέρα, διαθέτουν επιπρόσθετα και φώτα ημέρας DRL. Full LED όμως είναι και όλα τα υπόλοιπα φωτιστικά σώματα, ενώ μια πρίζα παροχής ρεύματος 12V θα φροντίσει να κρατά τις ηλεκτρονικές συσκευές των επιβατών φορτισμένες. Ο προφυλακτήρας μπροστά, οι χούφτες στο τιμόνι και όλα τα φτερά του οχήματος, πέραν του ότι προσδίδουν επιβλητική εμφάνιση, βρίσκονται εκεί για να προσφέρουν κορυφαία προστασία. Κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά κορυφαίων προδιαγραφών, εγγυώνται αυτό που κυρίως επιζητεί ο κάτοχος ενός σύγχρονου ATV: – Αντοχή σε βάθος χρόνου.

Παράλληλα, το νέο Blade LT έχει δεχθεί ένα αισθητά μακρύτερο πλαίσιο από τον προκάτοχό του 600 SLX, προσφέροντας πολύ μεγαλύτερο χώρο για δύο επιβάτες και αποσκευές/φορτία, ταυτόχρονα και μια πλέον αρχοντική σέλα δύο επιπέδων. Ειδικά για τον συνεπιβάτη, η εργονομία χτυπάει κόκκινο με τις μεγάλες χειριλαβές και την ειδική πλάτη στήριξης. Ο οδηγός, από την πλευρά του, απολαμβάνει μια θέση οδήγησης που του προσφέρει πολύωρη ξεκούραστη οδήγηση και απόλυτο έλεγχο λειτουργιών κάτω από κάθε συνθήκη, όσο αντίξοη κι αν είναι.

Στα δείχνει όλα
Για την πλήρη πληροφόρηση του οδηγού το Blade LT διαθέτει πίνακα οργάνων ο οποίος παρέχει ψηφιακές ενδείξεις για ταχύμετρο, στροφόμετρο, οδόμετρο, μερικό χιλιομετρητή, ώρες λειτουργίας, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού, ρολόϊ και λειτουργία EPS. Παράλληλα, μέσω λυχνιών, ενημερώνει για λειτουργία 4×4, επιλεγμένη μετάδοση, υπερθέρμανση κινητήρα, στάθμη λιπαντικού, φώτα και φλας.

Τιμή αγοράς
Η τιμή του νέου Blade 600 LT EPS 4X4 καθορίστηκε στα 10.890€, με την απόκτησή του να μπορεί να γίνει με 12 έως και 72 δόσεις μέσω έντοκης τραπεζικής χρηματοδότησης. Για περισσότερες πληροφορίες και υπολογισμό δόσεων μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του μοντέλου https://tgb.gr/bikes/blade-600lt-eps/


TGB – Who is Who
Η TGB (“Taiwan Golden Bee”) ιδρύθηκε το 1965 ως “Taiwan Vespa Co Ltd” με άδεια από την Ιταλική Piaggio να κατασκευάζει τα Scooter της Vespa για την αγορά της Taiwan. Το 1978 η εταιρεία μετονομάστηκε σε TGB Co Ltd και άμεσα ξεκίνησε την παραγωγή των δικών της οχημάτων. Ως εξειδικευμένος κατασκευαστής υψηλής ποιότητας συστημάτων CVT, η TGB, εκτός του να κατασκευάζει τα δικά της οχήματα, είναι και ο κύριος προμηθευτής τέτοιων συστημάτων και άλλων κατασκευαστών, όπως Piaggio, Rotax, Can-Am, Peugeot, Polaris κ.α.

Η TGB έχει εξελιχθεί παγκοσμίως σε έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές quad/ATV, με παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά για περισσότερα από 30 χρόνια. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία της εταιρείας «Play Different», τα οχήματα της TGB ενσωματώνουν πρωτοποριακές τεχνολογίες και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Όπως για παράδειγμα το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση (ΕPS), που το έφερε στο προσκήνιο από το 2014 σε μια προσπάθεια να κάνει τον χειρισμό του οχήματος πολύ πιο εύκολο και ασφαλή.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Can-Am Maverick R - Ακραίο sport SSV με turbo, 240 hp και κιβώτιο DCT​

Mad Max / Halo σχεδιασμός, κορυφαίος εξοπλισμός και touchscreen οθόνη οργάνων 10,25 ιντσών
Can-Am Maverick R 2024

canam-maverick-r-2024-00079.jpgcanam-maverick-r-2024-00081.jpg

Η Can-Am παρουσιάζει το Maverick R, το πλέον ακραίο sport SSV της ιστορίας της, με τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 999 κυβικών της ROTAX, απόδοση 240 ίππων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, και κορυφαίο εξοπλισμό.
Στην καρδιά του Maverick R χτυπά ο τρικύλινδρος και τετράχρονος ψεκαστός κινητήρας 99Τ της ROTAX, με 999 κ.εκ., turbo και απόδοση 240 hp.
Εκεί που εντυπωσιάζει το R είναι στη χρήση -για πρώτη φορά σε SSV- κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT 7 σχέσεων, που μπορεί να λειτουργεί είτε αυτόματα, είτε χειροκίνητα με δυο paddles στο τιμόνι. Μιλώντας για πρωτιές, σημειώστε πως και το turbo της ROTAX είναι το πρώτο στην κατηγορία με ηλεκτρονική βαλβίδα διαφυγής (wastegate), για βέλτιστη διαχείριση της πίεσης και μεγιστοποίηση της απόδοσης.
Τρία είναι τα Driving Modes: Normal, Sport και Sport+, για διαφορετική απόδοση του κινητήρα και της λειτουργίας του κιβωτίου DCT.
Can-Am Maverick R 2024

Νέο είναι και το πλαίσιο, με σχεδιασμό που μειώνει την καταπόνηση στα βιδωμένα μέρη, ενώ κορυφαίο είναι και το μετατρόχιο του R στα 1.955 mm.
Can-Am Maverick R 2024

Οι ημί-ενεργητικές αναρτήσεις της FOX έχουν διαδρομές 635 mm, ενώ στις ζάντες των 16 ιντσών βρίσκουμε ελαστικά 32 ιντσών Tenacity XNR ITP.
Can-Am Maverick R 2024


Δείτε όμως τα απίστευτα μπράτσα διεύθυνσης που προεξέχουν από το σασί του οχήματος, τόσο μπροστά όσο και πίσω... μοναδικά και αξιοπερίεργα έργα τέχνης!
Can-Am Maverick R 2024

Στα φρένα έχουμε δισκόφρενα 265 mm με τριπίστονες δαγκάνες μπροστά και δίσκους 255 mm με διπίστονες δαγκάνες πίσω.
Can-Am Maverick R 2024

Το επίσημο βάρος ανακοινώνεται στα 1.020 στεγνά κιλά, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 50 λίτρων, ενώ στα όργανα έχουμε την τεράστια TFT touchscreen οθόνη 10,25 ιντσών με συνδεσιμότητα που είδαμε να φορούν και τα νέα Spyder του 2024.
Can-Am Maverick R 2024

Το Maverick R του 2024 θα κυκλοφορήσει σε 4 εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ πέρα από τον τίτλο του δυνατότερου sport SSV παραγωγής, αναμένεται να έχει και τον τίτλο του ακριβότερου.


Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ειδα εχθες στην Περδικα ενα τετοιο κιτρινο "beach buggy" Can Am με γερμανικες πινακιδες και επειδη εγραφε Μaverick εκανα κατι συνειρμους ... κινεζικους .... αλλα επειδη ειχα και τα νευρα μου ... σχολιασα και ειπα τι κανει ο Φριτς , ηλθε απο Αλεμανια ετσι .... ή να το ειχε φορτωσει σε φορτηγο?.....! Banging head
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ειδα εχθες στην Περδικα ενα τετοιο κιτρινο "beach buggy" Can Am με γερμανικες πινακιδες και επειδη εγραφε Μaverick εκανα κατι συνειρμους ... κινεζικους .... αλλα επειδη ειχα και τα νευρα μου ... σχολιασα και ειπα τι κανει ο Φριτς , ηλθε απο Αλεμανια ετσι .... ή να το ειχε φορτωσει σε φορτηγο?.....! Banging head
Αν έχει έρθει οδικώς θέλω να τον γνωρίσω να του σφίξω το χέρι. Τέτοια μυαλά μας λείπουν
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

TGB Blade 1000 LTX EPS 4X4: Σκληροτράχηλο και παντοδύναμο (Video)​

Η ιδανική επιλογή στα ATV​


Το Blade 1000 LTX EPS 4X4 είναι η τελευταία γενιά της ναυαρχίδας της TGB και έχει δεχθεί βελτιώσεις σε σημεία “κλειδιά”, ικανές να το αναδείξουν σαν κορυφαία επιλογή στον κόσμο των υπερκυβισμένων και παντοδύναμων ATV

Είτε χρησιμοποιείτε το όχημα σε σκληρές εργασίες, είτε κάνετε περιηγήσεις στην ύπαιθρο, το Blade 1000 LTX είναι το ATV που θα δικαιώσει την επιλογή σας. Σκληροτράχηλο και παντοδύναμο, στο πέρασμα του χρόνου έχει εξελιχθεί στο έπακρο μετά από εξαντλητικές δοκιμές και δοκιμασίες, σημειώνοντας αξιοζήλευτες πωλήσεις στις μεγαλύτερες αγορές ATV του πλανήτη. Η TGB είναι ο κατασκευαστής που θέλει να κυριαρχήσει στην κατηγορία και αυτό σημαίνει πως δίνει σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια, φροντίζοντας να παρέχει προϊόντα με μεγάλες δυνατότητες, πλούσιο εξοπλισμό και μοναδική αντοχή στη σκληρή χρήση.
TGB BLADE 1000 LTX EPS 4X4 11

Ο κινητήρας του νέου LTX παραμένει υγρόψυκτος V-2 με χωρητικότητα 997cc και απόδοση 83Hp, πλην όμως διαθέτει εκκεντροφόρους με νέο προφίλ, ειδικά σχεδιασμένους για να προσφέρουν μεγαλύτερες τιμές ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών και παράλληλα μια πλέον γραμμική καμπύλη ισχύος. Είναι προφανές πως αυτή η αναβάθμιση δίνει στον αναβάτη περισσότερη αξιοποιήσιμη ισχύ σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Οι αναβαθμίσεις συνεχίζονται και στη σχεδίαση, όπου η νέα μάσκα και οι προβολείς LED με τα φώτα ημέρας (DRL) σε μορφή “strip indicators” προσφέρουν μια πλέον επιθετική εμφάνιση, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών.
TGB BLADE 1000 LTX EPS 4X4 7

Το ισχυρό ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται αρμονικά με τα ισχυρά διπλά ψαλίδια, την αντιστρεπτική δοκό και τα κορυφαία ρυθμιζόμενα EVO αμορτισέρ αζώτου, η δύναμη περνάει στο έδαφος μέσα από αυτόματη μετάδοση CVT και ο οδηγός μπορεί να επιλέξει κίνηση με δύο ή/και τέσσερις τροχούς με κεντρικό κλείδωμα διαφορικού. Η ύπαρξη όπισθεν θα βοηθήσει στα δύσκολα και η αντίστοιχη θέσης στάθμευσης θα εξασφαλίσει την απαιτούμενη ακινητοποίηση σε εδάφη ανεξαρτήτου κλίσης. Το τιμόνι διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) και έχει τρία επίπεδα λειτουργίας (Soft, Medium, Hard) προκειμένου να εξυπηρετεί τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες.
Οι δύο τεράστιες συνθετικές σχάρες θα χωρέσουν περισσότερα από αυτά που φαντάζεστε, το βαρούλκο θα σας φτάσει εκεί που δεν το περιμένατε και ο κοτσαδόρος θα μεταφέρει ότι φορτίο επιλέξετε χωρίς κανένα δισταγμό. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να σημαδέψετε το σημείο που θέλετε να πάτε και να ανοίξετε το γκάζι. Όλα τα υπόλοιπα θα τα κάνει το Blade από μόνο του, ότι και να συναντήσει μπροστά του.
TGB BLADE 1000 LTX EPS 4X4 10

Το νέο Blade 1000 LTX EPS 4X4 διατίθεται στη χώρα μας στην τιμή των 14.945€ και με την απόκτησή του να μπορεί να γίνει με 12 έως και 72 δόσεις μέσω έντοκης τραπεζικής χρηματοδότησης. Θα το βρείτε στο δίκτυο συνεργαζόμενων καταστημάτων της αντιπροσωπείας Mototrend SA (Kymco, Voge, Yadea, Gemini, TGB).
TGB BLADE 1000 LTX EPS 4X4 3

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα https://tgb.gr/bikes/blade-1000-ltx-eps/
Κύρια χαρακτηριστικά BLADE 1000 LTX EPS 4X4
 Υγρόψυκτος V-2 κινητήρας 997cc
 Ιπποδύναμη 83Hp
 Ροπή 9,2Kgm
 Ηλεκτρονικός ψεκασμός με σώματα 50mm
 Κίνηση 2x4 ή/και 4x4 με κλείδωμα διαφορικού
 Μετάδοση “Low”, “High” συν όπισθεν, “νεκρά” και θέση στάθμευσης (Ρ)
 Ψυγείο λαδιού συν ηλεκτρικό Fan (ανεμιστήρας)
 Tri-Mode Electric Power Steering (EPS) – τιμόνι με ηλεκτρική μεταβλητή υποβοήθηση σε τρία στάδια
 LED Matrix προβολείς με τεχνολογία DRL
 Οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD)
 Aυτόματη μετάδοση CVT – V-Belt
 Ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αερίου
 Διπλά ψαλίδια σε κάθε άκρο
 4 υδραυλικά δισκόφρενα
 Ρεζερβουάρ 23Lt
 Ηλεκτρικό βαρούλκο ισχύος 3.000 λιμπρών
 Δύο παροχές ρεύματος 12V
 Σχάρες μπροστά και πίσω από συνθετικά υλικά για μειωμένο βάρος και μεγάλη αντοχή
 Κοτσαδόρος επαγγελματικών προδιαγραφών
 Αλουμινένιες ζάντες 14”
 Ελαστικά Maxxis Bighorn AT 26x11 επαγγελματικής χρήσης
 Ενισχυμένος προφυλακτήρας μπροστά
 Αλουμινένια προστατευτική ποδιά

TGB – Who is Who​

Η TGB (“Taiwan Golden Bee”) ιδρύθηκε το 1965 ως “Taiwan Vespa Co Ltd” με άδεια από την Ιταλική Piaggio να κατασκευάζει τα Scooter της Vespa για την αγορά της Taiwan. Το 1978 η εταιρεία μετονομάστηκε σε TGB Co Ltd και άμεσα ξεκίνησε την παραγωγή των δικών της οχημάτων. Ως εξειδικευμένος κατασκευαστής υψηλής ποιότητας συστημάτων CVT, η TGB, εκτός του να κατασκευάζει τα δικά της οχήματα, είναι και ο κύριος προμηθευτής τέτοιων συστημάτων και άλλων κατασκευαστών, όπως Piaggio, Rotax, Can-Am, Peugeot, Polaris κ.α.

Η TGB έχει εξελιχθεί παγκοσμίως σε έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές quad/ATV, με παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά για περισσότερα από 30 χρόνια. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία της εταιρείας «Play Different», τα οχήματα της TGB ενσωματώνουν πρωτοποριακές τεχνολογίες και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Όπως για παράδειγμα το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση (ΕPS), που το έφερε στο προσκήνιο από το 2014 σε μια προσπάθεια να κάνει τον χειρισμό του οχήματος πολύ πιο εύκολο και ασφαλή.


Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom