ferraristis
new member
- Δημοσιεύσεις
- 16
- Ηλικία
- 36
- Όνομα
- ferraristis
Μετά από πολύ ψάξιμο και χαρούμενη συμβίωση με το K3 , αποφάσισα να αλλάξω κράνος.
Οι προϋποθέσεις ήταν :
1) Καλή βαθμολογία στο Sharp
2) Πλήρως αφαιρούμενη εσωτερική επένδυση
3) Χαμηλό κόστος
4) Υποδοχή για ακουστικά.
Τελικά αποφάσισα στο K3 SV.
Είχα τό προηγούμενο μοντέλο, οπότε σκέφτηκα ότι θα είναι αντίστοιχο αν όχι καλύτερο.
Δυστυχώς, δεν είναι.
Αν και το αγόρασα για χρήση εντός πόλης, πάνω από τα 100, ο θόρυβος είναι απαράδεκτος. Δεν το περίμενα και με ενόχλησε ιδιαίτερα. Είναι πολύ πιο θορυβώδες από το παλιό αλλά και από το shark rsi που είχα.
Η επένδυση εσωτερικά είναι καλή, αν και δεν πρόλαβα να την πολυχρησιμοποιησω ελέω κορονοϊού.
Αυτό όμως πού είναι το χειρότερο, είναι η ζελατίνα. Δεν ξέρω αν είναι κοινό χαρακτηριστικό τών ζελατινών με pinlock, αλλά έχει ένα νεύρο, παράλληλο με το έδαφος, στο πάνω μέρος της, που είναι υπερβολικά ενοχλητικό στην όραση. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν είναι μπροστά σου, είναι λίγο πιο πάνω, αλλά πραγματικά ενοχλητικό.
Από εκεί και πέρα, το pinlock, είναι ελαφρώς κίτρινο. Και ξεχωρίζει στην ζελατίνα. Προσωπικά, το έχω βγάλει και δεν το χρησιμοποιώ. Η ζελατίνα δεν θολώνει όμως. Έχει κάνει μια εξυπνάδα η agv και μπορείς να μην κλείσεις εντελώς την ζελατίνα. Αφήνει μια χαραμάδα, ίσα ίσα να μην θολώνει. Πολύ καλό αυτό.
Κατά τα λοιπά, είναι σε μέτριο προς καλό επίπεδο.
Εδώ έδωσα 215€ για να το αποκτήσω με το σχέδιο που ήθελα (πολύ το απολαμβάνω)!
Σε τελική ανάλυση όμως, αν θα μπορούσα να πάω πίσω το χρόνο, δεν θα το έπαιρνα.
Αυτά είναι για Φεβρουάριο, Θεσσαλονίκη, με Kawasaki Er 6f και κυκλοφορία κυρίαρχα εντός πόλης.
Ελπίζω να βοηθήσω όποιον το σκέφτεται.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οι προϋποθέσεις ήταν :
1) Καλή βαθμολογία στο Sharp
2) Πλήρως αφαιρούμενη εσωτερική επένδυση
3) Χαμηλό κόστος
4) Υποδοχή για ακουστικά.
Τελικά αποφάσισα στο K3 SV.
Είχα τό προηγούμενο μοντέλο, οπότε σκέφτηκα ότι θα είναι αντίστοιχο αν όχι καλύτερο.
Δυστυχώς, δεν είναι.
Αν και το αγόρασα για χρήση εντός πόλης, πάνω από τα 100, ο θόρυβος είναι απαράδεκτος. Δεν το περίμενα και με ενόχλησε ιδιαίτερα. Είναι πολύ πιο θορυβώδες από το παλιό αλλά και από το shark rsi που είχα.
Η επένδυση εσωτερικά είναι καλή, αν και δεν πρόλαβα να την πολυχρησιμοποιησω ελέω κορονοϊού.
Αυτό όμως πού είναι το χειρότερο, είναι η ζελατίνα. Δεν ξέρω αν είναι κοινό χαρακτηριστικό τών ζελατινών με pinlock, αλλά έχει ένα νεύρο, παράλληλο με το έδαφος, στο πάνω μέρος της, που είναι υπερβολικά ενοχλητικό στην όραση. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν είναι μπροστά σου, είναι λίγο πιο πάνω, αλλά πραγματικά ενοχλητικό.
Από εκεί και πέρα, το pinlock, είναι ελαφρώς κίτρινο. Και ξεχωρίζει στην ζελατίνα. Προσωπικά, το έχω βγάλει και δεν το χρησιμοποιώ. Η ζελατίνα δεν θολώνει όμως. Έχει κάνει μια εξυπνάδα η agv και μπορείς να μην κλείσεις εντελώς την ζελατίνα. Αφήνει μια χαραμάδα, ίσα ίσα να μην θολώνει. Πολύ καλό αυτό.
Κατά τα λοιπά, είναι σε μέτριο προς καλό επίπεδο.
Εδώ έδωσα 215€ για να το αποκτήσω με το σχέδιο που ήθελα (πολύ το απολαμβάνω)!
Σε τελική ανάλυση όμως, αν θα μπορούσα να πάω πίσω το χρόνο, δεν θα το έπαιρνα.
Αυτά είναι για Φεβρουάριο, Θεσσαλονίκη, με Kawasaki Er 6f και κυκλοφορία κυρίαρχα εντός πόλης.
Ελπίζω να βοηθήσω όποιον το σκέφτεται.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk