Aλλα Μοτερια.....

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.411
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Dino 206 GT

Η παραγωγή Dino 206 GT σχεδιάστηκε από τους Aldo Brovarone και Leonardo Fioravanti στο Pininfarina και κατασκευάστηκε από τον Scaglietti .

Το 206 GT χρησιμοποιούσε εγκάρσιο κινητήρα 2.0 αλουμινίου, αλουμινίου, V6 65 μοιρών με διπλούς εκκεντροφόρους υπερυψωμένους και αναλογία συμπίεσης 9: 1, κάνοντας 180 PS (178 bhp; 132 kW) στις 8.000 σ.α.λ. Η ροπή ήταν 138 lb⋅ft (187 N⋅m) στις 6.500 σ.α.λ. Ο στροφαλοφόρος άξονας είχε τέσσερα κύρια ρουλεμάν. Η επαγωγή έγινε μέσω τριών καρμπυρατέρ Weber 40 DCN /. Το 206 GT ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που πωλήθηκε από τη Ferrari που χρησιμοποίησε μια ηλεκτρονική ανάφλεξη, ένα σύστημα ανάφλεξης χωρητικής εκφόρτισης Dinoplex C που αναπτύχθηκε από τη Magneti Marelli για τον κινητήρα Dino V6 υψηλής περιστροφής (εξ ου και το όνομα Dinoplex). Ήταν επίσης το πρώτο προϊόν της Ferrari που είχε άμεσο σύστημα διεύθυνσης.

Το πλαίσιο 206 GT περιλάμβανε ένα ελαφρύ, αλουμινένιο σώμα, πλήρη ανεξάρτητη ανάρτηση και όλα τα δισκόφρενα . Είχε μεταξόνιο 90,0 ιντσών (2.290 mm) και τελική ταχύτητα 146 mph (235 km / h).

152 κατασκευάστηκαν συνολικά μεταξύ 1967-1969

Dino_246_GT_(24627987921).jpg M1A0115-Edit-1024x617.jpg M5751_-_Ferrari_246GT_DINO_-_Rear_3.4_Higher_All_Open_1024x1024.jpg M1A0129-1024x617.jpg ferrari-dino-246gt-6.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.411
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Alfa Romeo 8C: ένα μοναδικά υπέροχο αυτοκίνητο
που λείπει από την αυτοκίνηση


Όταν η Alfa Romeo αποφάσισε να επιστρέψει στην αγορά της Βορείου Αμερικής στις αρχές του 2000 και μετά από απουσία 22 ετών, το έκανε με κρότο. Και ποιος ήταν ο καλύτερος τρόπος από το να παρουσιάσει ένα μοναδικό κουπέ σπορ αυτοκίνητο προορισμένο για πολύ λίγους; Έτσι, στην έκθεση της Φρανκφούρτης του 2003 μας έδειξε τα πρώτα δείγματα γραφής με το λανσάρισμα του concept της 8C Competizione που έμελλε να μείνει στην ιστορία ως ένας από τα σπουδαιότερα μοντέλα της Alfa.


Οι Ιταλοί κυκλοφόρησαν την 8C Competizione επίσημα το 2007 σε μια περιορισμένη παραγωγή μόλις 500 αντιγράφων, ασχέτως που είχαν δεχθεί χιλιάδες προπαραγγελίες σε εξωφρενική τιμή που ξεπερνούσε ακόμα και τα 300.000 δολάρια!


Η σχεδίαση της 8C προερχόταν από το αγωνιστικό παρελθόν της Alfa αποδίδοντας φόρο τιμής τόσο σε παλιότερα αγωνιστικά της δεκαετίας του 1950 όσο και στον μεγαλύτερο οδηγό της Formula 1, Huan Manuel Fangio. Άλλωστε είναι γνωστό οτι Alfa Romeo και motorsports πάνε μαζί!

Ο σχεδιαστής της 8C, Wolfgang Egger-αν και Γερμανός στην καταγωγή-, έδωσε τον καλύτερο του εαυτό. Το κουπέ αμάξωμα ήταν εξ΄ολοκλήρου κατασκευασμένο από carbon, κουμπωμένο σε ένα ατσαλένιο σασί χαρίζοντας στο πανέμορφο ιταλικό κουπέ πολύ χαμηλό κέντρο βάρους και άψογη οδηγική συμπεριφορά. Η όλη συναρμογή του αυτοκινήτου λάμβανε χώρα στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena, βάζοντας και αυτή το… χεράκι της σε αυτή την απίθανη petrolhead οπτασία.


Ο κινητήρας της 8C είχε δεχτεί την περιποίηση της Ferrari και της Maserati, οπότε και η επιτυχία του ήταν δεδομένη. 4,7 λίτρα – ούτε λόγος για τούρμπο εκείνη την εποχή – V8 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και απόδοση 444 ίππων και 480 Nm ροπής με όριο περιστροφής του μοτέρ στις κατακόκκινες 7.600 στροφές/λεπτό, έδιναν στην 8C μοναδικές επιδόσεις! Τελική στα 292 χλμ και 0-100 μόλις 4.2 δευτερόλεπτα.


Όσο για το σασμάν, ήταν ένα 6-τάχυτο ημιαυτόματο έργο τέχνης τοποθετημένο πίσω από το μοτέρ, που με τη σειρά του βρισκόταν στο μπροστινό μέρος και πίσω από τον άξονα, με τη χρήση ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης να αναλαμβάνει την επικοινωνία με το πίσω μέρος της 8C. Τα paddles στην κολόνα του τιμονιού χάριζαν ατελείωτη ευχαρίστηση αφού το κιβώτιο σε άφηνε να παίξεις με όλα τα drive modes της Alfa και παράλληλα φρόντιζε για την ασφάλεια σου αν πήγαινες γυρεύοντας…


Η Alfa Romeo το 2008 κυκλοφόρησε την ανοιχτή έκδοση της 8C, Spider, με παρόμοιες επιδόσεις με το κουπέ μοντέλο, αφήνοντας όλο τον αυτοκινητικό πλανήτη με ανοικτό στόμα! Η σχεδίαση της Spider ήταν μοναδική συγκαταλέγοντάς την ανάμεσα στα ομορφότερα αυτοκίνητα της Ιστορίας. Η παραγωγή της ανοικτής έκδοσης έφτασε και αυτή μόλις τα 500 αντίτυπα, αψηφώντας τη μεγάλη ζήτηση.


Η τελευταία 8C βγήκε από την γραμμή παραγωγής το 2010 σε ανοικτή έκδοση, εκπληρώνοντας τους στόχους της στο έπακρο. Η Alfa Romeo όχι μόνο ξαναμπήκε δυναμικά στην αγορά των ΗΠΑ αλλά το κυριότερο, δημιούργησε έναν θρύλο, ένα ακόμη κόσμημα στο στέμμα της ιταλικής φίρμας. Τελικά δεν τα έκανε όλα άσχημα ο μακαρίτης Marchionne…
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.411
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
PEUGEOT 405 Turbo 16: ΤΟ sport sedan της δεκαετίας του ‘90!

DOS2017FIG-00365_0007.jpg

PEUGEOT 405 Turbo 16: Ο ΠΡΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ PEUGEOT 508 SPORTENGINEERED ΥΠΗΡΞΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SPORT ΣΕΝΤΑΝ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ‘90!

Με μόνιμη τετρακίνηση, 220 ίππους (bhp) και 235 χιλιόμετρα την ώρα τελική ταχύτητα, το κομψό PEUGEOT 405, το οποίο ήταν διαθέσιμο στη sport έκδοση T16 στις αρχές της δεκαετίας του ’90, ήταν το ιδανικό αυτοκίνητο για οποιονδήποτε αναζητούσε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, υψηλής απόδοσης.

Το PEUGEOT 405 ήταν ο πρόγονος του PEUGEOT 508 Sport Engineered, το οποίο παρουσίασε η μάρκα στη 210η επέτειό της.

30 χρόνια αργότερα, την εποχή της ενεργειακής μετάβασης, αυτό το αυτοκίνητο επαναπροσδιορίζει το concept των sport σεντάν με 360 ίππους, χάρη στο συνδυασμό ενός θερμικού και δύο ηλεκτρικών κινητήρων.

Η οδηγική απόλαυση ήταν πάντα στην καρδιά του DNA της PEUGEOT. Μέσω του νέου σήματος της PEUGEOT “SPORT ENGINEERED”, η μάρκα προσπαθεί να προσδιορίσει έναν νέο τύπο απόδοσης, μέσω της κατασκευής κινητήρων, των οποίων η ηλεκτρική ενέργεια γεννά νέες αισθήσεις και οδηγικές εμπειρίες. Με τις εκδόσεις υψηλής απόδοσης του 508 και του 508 SW, η PEUGEOT αποκαλύπτει το πρώτο κεφάλαιο της σειράς PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Το PEUGEOT 508 SPORT ENGINEERED, η τέλεια συνεργασία μεταξύ της sportδιάθεσης και της τεχνολογίας, παρουσιάζει τον κώδικα μία νέας, αξιόπιστης απόδοσης: της NEO-Performance.



Αν κοιτάξουμε πισω, το θέμα του sport σεντάν υψηλής απόδοσης δεν είναι νέο για την PEUGEOT. Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 γεννήθηκε η πιο sport έκδοση του PEUGEOT 405. Απο το λανσάρισμά του το 1987, το PEUGEOT 405 έφερε τα γονίδια ενός sport σεντάν, αλλά ποτέ δεν ήταν διαθέσιμο σε μία ριζοσπαστική έκδοση. Το 1993, λανσαρίστηκε η έκδοση Τ16, της οποίας το ακρωνύμιο έχει μία αξιοσημέιωτη ιστορική σημασία, αφού συνεπάγεται το θρύλο του PEUGEOT 405 Turbo 16, νικητή του Rally Dakar το 1989 και το 1990, στο Παρίσι, καθώς και του αγώνα Pikes Peak το 1988 και το 1989. Κατόπιν, διαδέχθηκε το θρυλικό PEUGEOT 205 Turbo 16, διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή στο Group B ράλι και νικητή του Rally Dakar το 1987 και το 1988.



Το PEUGEOT 405 T16 είναι εξοπλισμένο με έναν εξαιρετικά εξελιγμένο κινητήρα, ιδανικό για οδηγούς που θέλουν να συνδυάσουν τις αρετές ενός άνετου οικογενειακού αυτοκινήτου με εκείνες ενός σπορ αυτοκινήτου που προσφέρει τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Αυτή η sport έκδοση του 405 προσφέρει πρωτοφανή απόδοση για ένα μοντέλο αυτού του τύπου.

Εφοδιασμένο με έναν δίλιτρο 4-κύλινδρο κινητήρα με στροβιλοσυμπιεστή (turbo) της Garett, το PEUGEOT 405 T16 έχει απόδοση 196 ίππων (bhp), η οποία μπορεί να αυξηθεί στους 220, λόγω της υπερπίεσης. Η απόδοσή του είναι αξιοθαύμαστη, με μέγιστη ταχύτητα τα 235 χιλιόμετρα την ώρα και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 7 δευτερόλεπτα, χάρη στην μόνιμη τετρακίνηση και τον συνεκτικό συμπλέκτη, ο οποίος ελέγχει την απώλεια μετάδοσης και διανέμει την ροπή εμπρός-πίσω 53% και 47% αντίστοιχα.

Αυτό σημαίνει ότι δεν διαθέτει τους φαρδείς θόλους τροχών που συναντούμε στο 205 Turbo 16, για παράδειγμα, αλλά αντιθέτως, διακρίνεται απο την εξαιρετικά κομψή σιλουέτα του. Οι μόνες διαφορές είναι οι ζάντες 16 ιντσών, 5 ακτίνων ελαφριού κράματος – αντί των συνηθισμένων 15 ιντσών - και το εργοστασιακό σύστημα πλύσης των φαναριών, χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στους θαυμαστές του μοντέλου αυτού, να το αναγνωρίζουν με την πρώτη ματιά. To 405 T16 κληρονόμησε τις ποδιές, τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και μια επανασχεδιασμένη πιο αεροδυναμική αεροτομή από τον προκάτοχό του, το PEUGEOT 405 Mi16. Η ονομασία του, βρίσκεται στην πίσω θύρα του χώρου αποσκευών, αναγράφοντας το μοντέλο και το χαρακτηριστικό κόκκινο "T16".



Το PEUGEOT 405 T16 είναι ένα κορυφαίο μοντέλο, τεχνολογικά προηγμένο και έτοιμο να εμπνεύσει όσους το οδηγούν χωρίς να παραμερίζει τις κομψές γραμμές και την άνεση για όλους τους επιβάτες. Κατασκευάστηκαν 1.046 οχήματα, γεγονός το οποίο κάνει το μοντέλο περιζήτητο για τους συλλέκτες.


Γενικότερα, το PEUGEOT 405 έχει καταγράψει μία τεράστια εμπορική επιτυχία, κερδίζοντας τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» το 1988 και έχοντας εμπνέυσει διαφορετικά είδη διαγωνισμών:

Μία έκδοση του 405 Τ16 με αυξημένη ιπποδύναμη στους 660 ίππους κέρδισε τον αγώνα Pikes Peak, του 1988 και 1989 με τον Ari Vatanen και τον Robby Unser στο τιμόνι. Ο Vatanen, το 1988 κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ, το οποίο δεν μπορούσε να ξεπεραστεί για 5 ολόκληρα χρόνια και αποτέλεσε το θέμα, βάσει του οποίου ο Jean-Louis Mourey δημιούργησε την ταινία μικρού μήκους «Climb Dance».Το PEUGEOT 405 Turbo 16 (ολογράφως) Rally-Raid, ένα κουπέ εμπνευσμένο από το 405 σεντάν, αντικατέστησε το 205 Turbo 16 στην αφρικανική άμμο και κέρδισε δύο συναπτούς αγώνες Rally Dakar, στο Παρίσι, το 1989


και το 1990, με τον Ari Vatanen στο τιμόνι.

 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
PEUGEOT 405 Turbo 16: ΤΟ sport sedan της δεκαετίας του ‘90!

View attachment 22755

PEUGEOT 405 Turbo 16: Ο ΠΡΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ PEUGEOT 508 SPORTENGINEERED ΥΠΗΡΞΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SPORT ΣΕΝΤΑΝ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ‘90!

Με μόνιμη τετρακίνηση, 220 ίππους (bhp) και 235 χιλιόμετρα την ώρα τελική ταχύτητα, το κομψό PEUGEOT 405, το οποίο ήταν διαθέσιμο στη sport έκδοση T16 στις αρχές της δεκαετίας του ’90, ήταν το ιδανικό αυτοκίνητο για οποιονδήποτε αναζητούσε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, υψηλής απόδοσης.

Το PEUGEOT 405 ήταν ο πρόγονος του PEUGEOT 508 Sport Engineered, το οποίο παρουσίασε η μάρκα στη 210η επέτειό της.

30 χρόνια αργότερα, την εποχή της ενεργειακής μετάβασης, αυτό το αυτοκίνητο επαναπροσδιορίζει το concept των sport σεντάν με 360 ίππους, χάρη στο συνδυασμό ενός θερμικού και δύο ηλεκτρικών κινητήρων.

Η οδηγική απόλαυση ήταν πάντα στην καρδιά του DNA της PEUGEOT. Μέσω του νέου σήματος της PEUGEOT “SPORT ENGINEERED”, η μάρκα προσπαθεί να προσδιορίσει έναν νέο τύπο απόδοσης, μέσω της κατασκευής κινητήρων, των οποίων η ηλεκτρική ενέργεια γεννά νέες αισθήσεις και οδηγικές εμπειρίες. Με τις εκδόσεις υψηλής απόδοσης του 508 και του 508 SW, η PEUGEOT αποκαλύπτει το πρώτο κεφάλαιο της σειράς PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Το PEUGEOT 508 SPORT ENGINEERED, η τέλεια συνεργασία μεταξύ της sportδιάθεσης και της τεχνολογίας, παρουσιάζει τον κώδικα μία νέας, αξιόπιστης απόδοσης: της NEO-Performance.



Αν κοιτάξουμε πισω, το θέμα του sport σεντάν υψηλής απόδοσης δεν είναι νέο για την PEUGEOT. Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 γεννήθηκε η πιο sport έκδοση του PEUGEOT 405. Απο το λανσάρισμά του το 1987, το PEUGEOT 405 έφερε τα γονίδια ενός sport σεντάν, αλλά ποτέ δεν ήταν διαθέσιμο σε μία ριζοσπαστική έκδοση. Το 1993, λανσαρίστηκε η έκδοση Τ16, της οποίας το ακρωνύμιο έχει μία αξιοσημέιωτη ιστορική σημασία, αφού συνεπάγεται το θρύλο του PEUGEOT 405 Turbo 16, νικητή του Rally Dakar το 1989 και το 1990, στο Παρίσι, καθώς και του αγώνα Pikes Peak το 1988 και το 1989. Κατόπιν, διαδέχθηκε το θρυλικό PEUGEOT 205 Turbo 16, διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή στο Group B ράλι και νικητή του Rally Dakar το 1987 και το 1988.



Το PEUGEOT 405 T16 είναι εξοπλισμένο με έναν εξαιρετικά εξελιγμένο κινητήρα, ιδανικό για οδηγούς που θέλουν να συνδυάσουν τις αρετές ενός άνετου οικογενειακού αυτοκινήτου με εκείνες ενός σπορ αυτοκινήτου που προσφέρει τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Αυτή η sport έκδοση του 405 προσφέρει πρωτοφανή απόδοση για ένα μοντέλο αυτού του τύπου.

Εφοδιασμένο με έναν δίλιτρο 4-κύλινδρο κινητήρα με στροβιλοσυμπιεστή (turbo) της Garett, το PEUGEOT 405 T16 έχει απόδοση 196 ίππων (bhp), η οποία μπορεί να αυξηθεί στους 220, λόγω της υπερπίεσης. Η απόδοσή του είναι αξιοθαύμαστη, με μέγιστη ταχύτητα τα 235 χιλιόμετρα την ώρα και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 7 δευτερόλεπτα, χάρη στην μόνιμη τετρακίνηση και τον συνεκτικό συμπλέκτη, ο οποίος ελέγχει την απώλεια μετάδοσης και διανέμει την ροπή εμπρός-πίσω 53% και 47% αντίστοιχα.

Αυτό σημαίνει ότι δεν διαθέτει τους φαρδείς θόλους τροχών που συναντούμε στο 205 Turbo 16, για παράδειγμα, αλλά αντιθέτως, διακρίνεται απο την εξαιρετικά κομψή σιλουέτα του. Οι μόνες διαφορές είναι οι ζάντες 16 ιντσών, 5 ακτίνων ελαφριού κράματος – αντί των συνηθισμένων 15 ιντσών - και το εργοστασιακό σύστημα πλύσης των φαναριών, χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στους θαυμαστές του μοντέλου αυτού, να το αναγνωρίζουν με την πρώτη ματιά. To 405 T16 κληρονόμησε τις ποδιές, τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και μια επανασχεδιασμένη πιο αεροδυναμική αεροτομή από τον προκάτοχό του, το PEUGEOT 405 Mi16. Η ονομασία του, βρίσκεται στην πίσω θύρα του χώρου αποσκευών, αναγράφοντας το μοντέλο και το χαρακτηριστικό κόκκινο "T16".



Το PEUGEOT 405 T16 είναι ένα κορυφαίο μοντέλο, τεχνολογικά προηγμένο και έτοιμο να εμπνεύσει όσους το οδηγούν χωρίς να παραμερίζει τις κομψές γραμμές και την άνεση για όλους τους επιβάτες. Κατασκευάστηκαν 1.046 οχήματα, γεγονός το οποίο κάνει το μοντέλο περιζήτητο για τους συλλέκτες.


Γενικότερα, το PEUGEOT 405 έχει καταγράψει μία τεράστια εμπορική επιτυχία, κερδίζοντας τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» το 1988 και έχοντας εμπνέυσει διαφορετικά είδη διαγωνισμών:

Μία έκδοση του 405 Τ16 με αυξημένη ιπποδύναμη στους 660 ίππους κέρδισε τον αγώνα Pikes Peak, του 1988 και 1989 με τον Ari Vatanen και τον Robby Unser στο τιμόνι. Ο Vatanen, το 1988 κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ, το οποίο δεν μπορούσε να ξεπεραστεί για 5 ολόκληρα χρόνια και αποτέλεσε το θέμα, βάσει του οποίου ο Jean-Louis Mourey δημιούργησε την ταινία μικρού μήκους «Climb Dance».Το PEUGEOT 405 Turbo 16 (ολογράφως) Rally-Raid, ένα κουπέ εμπνευσμένο από το 405 σεντάν, αντικατέστησε το 205 Turbo 16 στην αφρικανική άμμο και κέρδισε δύο συναπτούς αγώνες Rally Dakar, στο Παρίσι, το 1989


και το 1990, με τον Ari Vatanen στο τιμόνι.

Πανέμορφο και λατρεμένο σαν το Renault Williams...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.411
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
130304638_1859512570853274_3315324620443623797_o.jpg

Η Ferrari F40 ήταν ένα σπορ υπεραυτοκίνητο (supercar) υψηλών επιδόσεων, που κατασκευάστηκε από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Ferrari, με αφορμή τον εορτασμό των 40 χρόνων κατασκευής αυτοκινήτων από τη Ferrari, εξ ου και η ονομασία της. Το μοντέλο παρήχθη από το 1987 έως το 1992, στο Μαρανέλλο της Ιταλίας, σε 1.315 αντίτυπα, όλα αποκλειστικά στο χέρι, και κατά τη διάρκεια της παραγωγής της ήταν το ακριβότερο, ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο της Ferrari. Έως τα τέλη του 1989, ήταν και το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής σε παγκόσμια κλίμακα. Αντικαταστάθηκε τον Μάρτιο του 1995 από την Ferrari F50.

Ferrari_F40_004.jpg

Το σαλόνι της Ferrari F40.
Το μοντέλο ήταν, επίσης, το τελευταίο που εξελίχθηκε με επικεφαλής τον ιδρυτή της εταιρείας, Έντσο Φερράρι (1898 - 1988), ο οποίος είχε δώσει εξ αρχής σαφείς εντολές να είναι «το καλύτερο και το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου». Στα πλαίσια των εντολών του για τις μέγιστες δυνατές επιδόσεις, δόθηκε μέγιστη προτεραιότητα στη συγκράτηση του βάρους, με αποτέλεσμα να μην τοποθετηθούν και να μην προσφέρονται ABS, υδραυλική υποβοήθηση στα φρένα, υδραυλική υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες, ηχοσύστημα, ντουλαπάκι για τον συνοδηγό, εσωτερικές χειρολαβές (παρά μόνο ένα καλώδιο για τράβηγμα) και εσωτερικός φωτισμός στο σαλόνι, το οποίο μάλιστα ήταν εξαιρετικά λιτό, ακόμα και για τα τότε στάνταρ, και έντονα αγωνιστικής αισθητικής. Από την άλλη, υπήρχε στάνταρ χειροκίνητος κλιματισμός, πλην όμως ήταν πολύ μέτριας απόδοσης.
800px-Collection_car_Musée_Ferrari_031.jpg
Είναι εντυπωσιακό ότι η εξέλιξη της F40 ολοκληρώθηκε σε μόλις 13 μήνες. H επίσημη παρουσίαση έγινε μέσα στο 1987, αν και αρχικά η υποδοχή της από τον Τύπο αυτοκινήτου ήταν ανάμικτη, και ενώ κάποιοι δημοσιογράφοι ενθουσιάστηκαν και μάλιστα σε έντονο βαθμό, κάποιοι άλλοι δεν εντυπωσιάστηκαν. Ο λόγος ήταν ότι δημιουργήθηκε μια εντύπωση ότι η Ferrari εκμεταλλεύτηκε την τότε επικρατούσα αντίληψη για τα προϊόντα της, παρουσιάζοντας ένα καθαρά αγωνιστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο σε εκδοχή δρόμου. Ωστόσο, η υποδοχή του από το κοινό ήταν κυριολεκτικά ενθουσιώδης και πυροδότησε τότε μια πρωτοφανώς μεγάλη ζήτηση από τις εξαιρετικά υψηλές κοινωνικές τάξεις.
800px-F40_Seitenansicht.jpg

Επιδόσεις​

Το αεροδυναμικό προφίλ της Ferrari F40.
Το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος της, μόλις 1.100 κιλά, ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd 0,34 και η εξαιρετικά υψηλή, για τα τότε δεδομένα, ισχύς των 471 hp (352 kW; 478 PS) στις 7.000 στροφές το λεπτό και ροπή 569 N·m στις 4.000 στροφές το λεπτό του κινητήρα 2.936 cm³ V8 bi-turbo, βενζίνης,[2][3] προσέφεραν στην F40 κορυφαίες επιδόσεις για τα τότε στάνταρ της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Οι δοκιμές που έγιναν λίγο μετά την εισαγωγή της, μέτρησαν επιτάχυνση 0–100 km/h (0–62 mph) σε μόλις 4 sec, με τα 0–160 km/h (0–100 mph) να έρχονται σε μόλις 7,5 sec και τα 0–200 km/h (0–125 mph) σε 11 sec. Ως αποτέλεσμα, η F40 πέτυχε λίγο καλύτερους χρόνους από την Porsche 959, τον κυριότερο ανταγωνιστή της.
1990_Ferrari_F40_0.jpg
Η F40 ήταν και το πρώτο στην ιστορία αυτοκίνητο παραγωγής (μη αγωνιστικό) που έσπασε το ψυχολογικό όριο των 200 mph, δηλαδή 322 km/h, καθώς η τελική της ταχύτητα μετρήθηκε επίσημα στα 324 km/h ή 201,4 mph. Από το 1987 έως τα τέλη του 1989, έφερε τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής, ρεκόρ που καταρρίφθηκε από την Lamborghini Diablo, η οποία παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 1990 και η τελική της ταχύτητα μετρήθηκε επίσημα στα 325 km/h ή 202 mph.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
10256800_1094031667283357_4479729268370545287_n.jpg
DS του 1967 ιδιοκτησια του αντιπροσωπου CITROEN στο Αγρινιο. Σωστα βαμενη σε διχρωμια μαυρο ασπρο και μολις 70000 κμ περιπου στο κοντερ.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.371
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
View attachment 24037
DS του 1967 ιδιοκτησια του αντιπροσωπου CITROEN στο Αγρινιο. Σωστα βαμενη σε διχρωμια μαυρο ασπρο και μολις 70000 κμ περιπου στο κοντερ.
Το περπατάει καθόλου;
Δεν βλέπω ιστορικές πινακιδες
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Το περπατάει καθόλου;
Δεν βλέπω ιστορικές πινακιδες
Οχι και πολυ συχνα. Εχουν ΔΟΚ για κυκλοφορια οι εμποροι Γιαννη.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Caterham seven 355r
4κυλινδρο διλιτρο 175 ίππων 15αρια ζαντολαστιχα 195 σε διάσταση, φουλ αλουμίνιο/carbon, 645 κιλά και άσε τους υπόλοιπους να ξεπερναν τα 1000 άλογα και να κυνηγάνε 400αρες τελικές σε ευθείες με 2,5 τόνους άρματα !!
Caterham-Seven-355-2017-1.jpg
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Αμαξάρα το 131 όπως και το 124 coupe !!! Μοτερούκλα με μεγάλα περιθώρια βελτίωσης !!!
Είχε ο πατέρας μου ένα 124 4πορτο, μετατροπή με τέτοιο μοτέρ και πραγματικά όταν ήθελες δεν ισιωνε ποτέ !!
Εκεί πάνω έμαθα να οδηγώ και ήταν και το πρώτο μου όχημα!!
 
Top Bottom