Aλλα Μοτερια.....

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Εμένα μ' αρέσουν και τα οικογενειακά

upload_2020-7-27_23-9-17.jpeg



 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η Lamborghini παρουσίασε το υπεραυτοκίνητο των 830 ίππων!
Lamborghini-Essenza-SCV12_1.jpg
Μετά από μια σειρά teaser βίντεο και εικόνων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Lamborghini επιτέλους παρουσίασε επίσημα την περιορισμένη παραγωγής Essenza SCV12, ένα υπεραυτοκίνητο για αποκλειστική χρήση στην πίστα.
Lamborghini-Essenza-SCV12_2.jpg
Αν και δεν προορίζεται αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση, το μοντέλο σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας στους V12 κινητήρες, στο δρόμο που χάραξε η αγωνιστική Murcielago R–GT.
Lamborghini-Essenza-SCV12_3.jpg
Εξελιγμένο από την Squadra Corse και σχεδιασμένο από το Lamborghini Centro Stile, το αμάξωμα του νέου μοντέλου είναι αποκλειστικά φτιαγμένο για να εκφράζει τη δυναμική του V12 κινητήρα, απαλλαγμένο από τους περιορισμούς των road legal αυτοκινήτων.
Lamborghini-Essenza-SCV12_4.jpg
Αντίθετα με τα πρόσφατα μοντέλα της εταιρείας, η Lamborghini Essenza SCV12 φορά έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα 6.5 λίτρων με απόδοση 830 ίππων ισχύος, στοιχείο που τον καθιστά τον ισχυρότερο κινητήρα στην ιστορία της μάρκας. Με αυτή την ισχύ, το νέο μοντέλο έχει 60 άλογα περισσότερα από την Aventador SVJ, αλλά και 10 περισσότερα από την ηλεκτρική Sián, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 830 Nm και αποδίδεται στις 7.000 σ.α.λ.!
Lamborghini-Essenza-SCV12_5.jpg
Αν και η ολική αφαίρεση των συστημάτων επεξεργασία καυσαερίων έπαιξε το ρόλο της, η αύξηση στην ιπποδύναμη προέρχεται κυρίως από το νέο σύστημα εισαγωγή αέρα, το οποίο η εταιρεία αποκαλεί «αεροδυναμική υπερτροφοδότηση». Αποτελεί μια μορφή παθητική υπερτροφοδότησης του κινητήρα με αέρα που προκύπτει από το αεροδυναμικό σχήμα του αμαξώματος που κατευθύνει τον αέρα στη διπλή εισαγωγή στο καπό, αλλά και στην εισαγωγή που υπάρχει στην οροφή.

Επιπλέον, ένα νέο σύστημα εξάτμισης, το οποίο εξέλιξε τη γερμανική Capristo, μειώνει περαιτέρω τις τριβές και την υποπίεση του αέρα, αυξάνοντας τις επιδόσεις.
Lamborghini-Essenza-SCV12_6.jpg
Αντίθετα με τα V12 μοντέλα δρόμου της εταιρείας, η νέα SCV12 έχει πίσω κίνηση, μειώνοντας έτσι περαιτέρω το βάρος και την πολυπλοκότητά της. Το κιβώτιο ταχυτήτων της X–trac είναι αγωνιστικό και έχει έξι σχέσεις μετάδοσης, μεταφέροντας την ισχύ στο δρόμο μέσω ειδικά σχεδιασμένων ελαστικών της Pirelli τα οποία περιβάλουν τους τροχούς κράματος μαγνησίου των 19 και 20 ιντσών του αυτοκινήτου.
Lamborghini-Essenza-SCV12_7.jpg
Ακολουθώντας τη φιλοσοφία των Ferrari FXX-K και Aston Martin Vulcan, οι αγοραστές της Lamborghini Essenza SCV12 θα γίνονται μέρος ενός προγράμματος που θα τους επιτρέπει αγωνιστική χρήση του αυτοκινήτου τους στις πιο διάσημες πίστες του κόσμου.

Επίσης, οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να αποθηκεύουν τα αυτοκίνητά τους στις νέες εγκαταστάσεις του εργοστασίου στην Sant’Agata της Μπολόνια και να τα παρακολουθούν live μέσω ειδικής εφαρμογής από το κινητό τους!
Lamborghini-Essenza-SCV12_8.jpg
Η Essenza SCV12 θα παραχθεί σε μόλις 40 αντίτυπα με την τιμή της να μην έχει ακόμα αποκαλυφθεί, ωστόσο μην περιμένετε να κοστίζει κάτω από δύο εκατομμύρια…

cdefghigicdefghigicdefghigikcdefghigik
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... Αν και η ολική αφαίρεση των συστημάτων επεξεργασία καυσαερίων έπαιξε το ρόλο της ......
... σαν μαθουν οι αμερικλανοι πως ειναι ενα ακομη μοντελο της VW ... χωρις σιλανσιε και καταλυτη .... ουουουου ....!Hammer Smashabcdefghgkabcdefghgk
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
..... Αν και η ολική αφαίρεση των συστημάτων επεξεργασία καυσαερίων έπαιξε το ρόλο της ......
... σαν μαθουν οι αμερικλανοι πως ειναι ενα ακομη μοντελο της VW ... χωρις σιλανσιε και καταλυτη .... ουουουου ....!Hammer Smashabcdefghgkabcdefghgk
Σωστά!!

Έχουν ξεπουληθεί τελείως...
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
..... Αν και η ολική αφαίρεση των συστημάτων επεξεργασία καυσαερίων έπαιξε το ρόλο της ......
... σαν μαθουν οι αμερικλανοι πως ειναι ενα ακομη μοντελο της VW ... χωρις σιλανσιε και καταλυτη .... ουουουου ....!Hammer Smashabcdefghgkabcdefghgk



Όταν ανάψουν τα λαμπάκια στο ταμπλό σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Εκεί να δεις κλάμα οι αμερικλανοι
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Tα GTI των ‘90s που αγαπήσαμε…

Πέντε μικρές και «έξυπνες βόμβες» που τη δεκαετία του ’90 αποτέλεσαν το όνειρο κάθε νεαρού φίλου της οδήγησης



PEUGEOT 106 RALLYE – ΤΟ ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟ



Ιδιαίτερες συστάσεις δεν χρειάζονται. Ακόμα και σήμερα, όσοι λάτρεις της αυτοκίνησης μπορεί να ψάξουν στις σελίδες των μεταχειρισμένων για ένα καλά συντηρημένο 106 Rallye. Η μικρή γαλλική βόμβα αποτέλεσε την επιτομή του είδους. Αρχικά, σχεδιάστηκε με γνώμονα την πρακτικότητα και την άνεση. Όμως, οι Γάλλοι τεχνικοί ήξεραν τον τρόπο να το μεταμορφώσουν. Από το μικρό 1.300άρι, μέχρι και την τελευταία του εξέλιξη με τον κινητήρα των 1.600 cc και απόδοση 122 ίππων, το Rallye (που είχε δανειστεί τον τίτλο από το ομώνυμο 205) διέθετε οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Ο κινητήρας που σε κάθε του έκδοση είχε κύριο χαρακτηριστικό την επιθυμία να στροφάρει κοντά στον κόφτη, μπορεί να υπολειπόταν απέναντι στο Punto GT, αλλά σε καμία περίπτωση δεν υστερούσε.


Ακόμα και έτσι, όμως, ήταν ο συνδυασμός συστήματος διεύθυνσης και ανάρτησης που έκαναν τη διαφορά. Όσο το σεβόσουν, σου επέτρεπε να κινηθείς πολύ γρήγορα, με το αμάξωμα να έχει ψηλά περιθώρια πρόσφυσης και το μπροστινό σύστημα να ακολουθεί τις εντολές του εξαιρετικού συστήματος διεύθυνσης. Ποια ήταν η ιδιαιτερότητα; Το κοντό μεταξόνιο, το οποίο σε συνδυασμό με τους υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης πίσω μπορούσε να προκαλέσει υπερστροφή. Στοιχείο που ενθουσίαζε το μυημένο, αλλά μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό για το λιγότερο γνώστη. Ακόμα και σήμερα, ελάχιστα μικρά αυτοκίνητα μπορούν να ενθουσιάσουν τόσο πολύ με τα σπορ χαρακτηριστικά τους.

CITROEN SAXO VTS – Ο ΚΛΩΝΟΣ


Η Citroen είχε το δικό της εκπρόσωπο στην κατηγορία, ο οποίος δεν ήταν άλλος από το AX. Σε έκδοση GT, GTi ή αργότερα σε αυτή με την ονομασία «GTi Le Mans», το μικρό γαλλικό μοντέλο είχε το δικό του φανατικό κοινό. Προς τα τέλη της δεκαετίας του ’90 το γαλλικό εργοστάσιο παρουσίασε το Saxo, το οποίο και αυτό με τη σειρά του απέκτησε γρήγορη έκδοση. Χαρακτηριζόταν από τον κωδικό VTS και λατρεύτηκε όσο λίγα στη χώρα μας. Τα κοινά μηχανικά μέρη με το 106 Rallye ήταν πολλά. Το Saxo διέθετε τον ίδιο 1.600άρη 16βάλβιδο κινητήρα με 120 ίππους, με τη ρύθμιση της ανάρτησης όμως να είναι πιο *****ή και φιλική προς το χρήστη.


Δεν ήταν ένας κλώνος του Rallye. Εξοπλισμένο καλύτερα, με πιο ελαφρύ τιμόνι ήταν ένα every day car, με εξαιρετικές επιδόσεις. Η αίσθηση και η αμεσότητα μπορεί να μην ήταν αντίστοιχη με αυτή του 106, αλλά ο πιο φιλικός του χαρακτήρας σε συνδυασμό με την εξαιρετική του τιμή, είχαν σαν αποτέλεσμα να γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στη χώρα μας. Δεν είναι τυχαίο, μάλιστα, ότι το κόστος κτήσης του εκείνη την εποχή ήταν χαμηλότερο στην Ελλάδα συγκριτικά με τη Γαλλία!

FIAT PUNTO GT - ΤΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ



Φυσικά, τη δική τους παράδοση είχαν στην κατηγορία και οι Ιταλοί. Πόσοι δεν θυμούνται το Fiat Uno Turbo, το οποίο στην ευθεία δεν είχε ανταγωνισμό, με εξαίρεση το επίσης εκρηκτικό Renault 5 GT Turbo. Με την παρουσίαση του Punto, οι Ιταλοί είχαν έτοιμη και την έκδοση GT. Σε μία κατηγορία που κυριαρχούσαν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, στη Fiat επέμειναν στη λύση του τούρμπο. Το αποτέλεσμα ήταν 136 ίπποι και 208 Nm ροπής από 1.400 κ.εκ. σε αμάξωμα που ζύγιζε λιγότερο από 1.100 κιλά. Οι επιδόσεις του ήταν εκρηκτικές και το 7,9 για τα πρώτα 100 χλμ. από στάση ήταν ένα… «διαστημικό» νούμερο για την εποχή.

Βέβαια, η ωμή δύναμη του Punto GT είχε και συγκεκριμένα μειονεκτήματα, όπως για παράδειγμα η υστέρηση του τούρμπο. Μέχρι τις 3.000 rpm ο κινητήρας ήταν «νεκρός» και μόλις η βελόνα του στροφόμετρου τις ξεπερνούσε ακολουθούσε η έκρηξη! Παρόλο τον εκρηκτικό χαρακτήρα του, το Punto GT δεν ήταν αυτό που ονόμαζαν εκείνη την εποχή ως… κυνηγό πεζοδρομίων. Απλά, αυτό που χρειαζόταν ήταν σωστή διαχείριση με το πεντάλ της βενζίνης. Αν βέβαια δεν το σεβόσουν, τότε ήταν δεδομένο ότι θα έπρεπε να αντιμετωπίσεις την υποστροφή. Που στην περίπτωση του GT ήταν υπό συνθήκες αμείλικτη!

SUZUKI SWIFT GTI – TO “MHXANAKI”



Τούρμπο ή ψαγμένες επιλογές στην ανάρτηση, ήταν οι επιλογές των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών. Στη Suzuki είχαν διαφορετική άποψη. Με δεδομένη την τεχνογνωσία από τις μοτοσικλέτες, το Swift GTi ξεχώριζε για τον κινητήρα και την ικανότητα του να στροφάρει σε ένα εύρος που οι υπόλοιποι είχαν νωρίτερα τοποθετήσει τον κόφτη. Ο διάσημος G13B των 1.300 cc με τις δεκαέξι βαλβίδες και τους 101 ίππους διακρινόταν για αυτό ακριβώς το στοιχείο. Σε συνδυασμό με το 5άρι κιβώτιο με τις πυκνές σχέσεις προσέφερε αγωνιστική αίσθηση και έναν μοναδικό ήχο.


Στο δρόμο δεν διακρινόταν για την αμεσότητα του, ούτε για τις αντιδράσεις ενός 106 Rallye, ενώ απαιτούσε μετρημένο γκάζι για να αποφύγεις την υποστροφή. Όμως, ο κινητήρας διαμάντι ήταν το στοιχείο που έκλεβε την παράσταση και δεν είναι τυχαίο ότι όσοι βελτίωναν το συγκεκριμένο σύνολο εκείνη την εποχή δεν είχαν αντίπαλο στις ευθείες. Τώρα σε μία διαδρομή με στροφές, η ιστορία ήταν τελείως διαφορετική αν και με τους κατάλληλους χειρισμούς το Swift δεν υπολειπόταν σημαντικά του ανταγωνισμού.

RENAULT CLIO 16S – ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ



Η Renault δεν έμεινε απαθής στην συγκεκριμένη κατηγορία. Η φιλοσοφία του γαλλικού εργοστασίου είχε αρχικά εκφραστή το 5 GT Turbo, το οποίο μάλιστα μεσουρανούσε και στις ειδικές διαδρομές. Με την παρουσίαση του Clio, η «καυτή» εκδοχή ήταν απολύτως αναμενόμενη, αν και διαφορετική σε σχέση με όσα είχαμε συνηθίσει από τη Renault. Το λογότυπο 16S ξεχώριζε στο αμάξωμα και ουσιαστικά υποδείκνυε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.800 cc, με το δεκαεξαβάλβιδο καπάκι. Οι 140 ίπποι δεν ήταν το στοιχείο που εξίταρε τον οδηγό, αλλά περισσότερο η οδική του συμπεριφορά. Ήταν ένα μεγαλύτερο και πιο… «ώριμο» 106 Rallye.


Η ακαμψία του αμαξώματος ήταν το πρώτο στοιχείο που διέκρινες πίσω από το τιμόνι του. Όπως λέμε στην αυτοκινητιστική διάλεκτο: «Ένα κομμάτι»! Σου έδινε τρομερή αυτοπεποίθηση να το οδηγήσεις σύμφωνα με τις επιθυμίες σου. Ακολουθώντας πιστά τις γραμμές που προτάσσει η οδήγηση η πίστα ή υπερστροφικά με τοποθέτηση. Και όλα αυτά με προοδευτικό τρόπο, προσφέροντας σημαντικό χρόνο αντίδρασης. Σαν να μην έφτανε το 16S, λίγο αργότερα η Renault παρουσίασε την έκδοση Williams, η οποία και λανσαρίστηκε για να γιορτάσει ο συνδυασμός Renault-Williams το Π.Π.Formula 1 του 1992. Και η ειδική έκδοση με τις χρυσές ζάντες, από μοντέλο περιορισμένης παραγωγής έφτασε στο σημείο να παραχθεί σε 12.000 κομμάτια και να αποτελέσει το «Άγιο Δισκοπότηρο» των hot hatch της εποχής…

ShotShot
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.274
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μην ξεχνάμε και το πενταρι το alpine ήταν αμαξαρα,λίγα ,αλλά ....
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Πρώην κάτοχος δυο 106 RALLYE.
Του 1ου 1.3 του ορθόδοξου, που δεν είχε καν ολόκληρη ταπετσαρία στην πόρτα και έβλεπες ωμή λαμαρίνα.
Το οποίο περιέργως δεν το πείραξα σχεδόν καθόλου.
Σε άσπρο χεωματακι βεβαίως βεβαίως.
Το δεύτερο το καναρίνι μου ηταν ενα 1.6 16ν
Μέχρι να το φτάσω εκεί που ήθελα είχα σπάσει δυο μοτέρ.
Τι να λεμε τώρα.
Σασμαν
Εκκεντροφόρους
Αναρτήσεις
Φρένα.
Αν τα αναλυσω θα γράφω μέχρι αύριο.
Το είχα τόσο έρωτα που το παρήγγειλα καινούργιο με αερόσακους και abs.
Τοτε η peugeot ,δεν προλάβαινε να φτιάχνει rallye...
Χρόνος αναμονής απο 3 ως 8 και βάλε μήνες.
Μια βδομάδα μετα που το πλήρωσα / παρήγγειλα με παίρνουν τηλ.
- έχουμε ενα ίδιο, ακυρωμενη παραγγελία, με ενα αερόσακο και χωρίς abs..
- κρατά το ,άλλαξε τα χαρτιά και έρχομαι...

Ηταν σχολείο αλλά δεν συγχωρούσε και τον λιγοψυχο η τον αδαή.
Το σύνολο κρατούσε πολυυυυ παραπανω απο την πρόσφυση των ελαστικών του.
Αν φοβοσον καο σηκωνες το ποδι απντο γκάζι τοτε γύριζε τον κώλο και αν δεν ήσουν χερας το χανες...



Πλάκα πλάκα θα θελα ενα για δεύτερο μικρό.
Εστω και το 1.3...
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μην ξεχνάμε και το πενταρι το alpine ήταν αμαξαρα,λίγα ,αλλά ....


Είχα ενος φίλου απο Γερμανία
Gte 1.7.
Ίσως απο τα ελάχιστα που ήρθαν Ελλάδα.
images (1).jpeg


Και φυσικά ξεχνάμε τα πριόνια
HONDA civic / crx ...vti vtec...
160 άλογα
Κυβικό και ίππος
Καο ήχος σαν δίχρονο CR....



16_civic_1568 (4).jpg



unnamed.jpg


Παζαρευα ενα τέτοιο,ασημί πριν πάρω το 16v..
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.274
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Σπαμ ον
Το τελευταίο το είχε ο αδερφός ,χωρίς το vtec όμως.
Παρόλα αυτά το crx πήγαινε γ@μνιώντας,τα 200 τα χε για πλακα ,οι καλύτεροι πελάτες τα πεζω χαχαχαχα
Τον είχαν ξεσκίσει οι μπάτσοι στους ελέγχους .
Τότε ήταν φοιτητής 18 χρόνων στην Λάρισα.
Κάθε φορά στα Τέμπη τον βαζαν να σηκώσει όλο το αυτοκίνητο .
Κάτι ,με κάποιο έμοιαζε.
Το έδωσε και έγινε ησυχια
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Σπαμ ον
Το τελευταίο το είχε ο αδερφός ,χωρίς το vtec όμως.
Παρόλα αυτά το crx πήγαινε γεννώντας,τα 200 τα χε για πλακα ,οι καλύτεροι πελάτες τα πεζω χαχαχαχα
Τον είχαν ξεσκίσει οι μπάτσοι στους ελέγχους .
Τότε ήταν φοιτητής 18 χρόνων στην Λάρισα.
Κάθε φορά στα Τέμπη τον βαζαν να σηκώσει όλο το αυτοκίνητο .
Κάτι ,με κάποιο έμοιαζε.
Το έδωσε και έγινε ησυχια



Το ιδιο μοτέρ στα HONDA έβγαινε σε τρεις εκδόσεις
Dx 95 hp με εναν εκκεντροφόρο
Lsi 125 hp
Vti 160
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Citroën DS

citroen_ds21_2.jpg 37b02es-960.jpg Screenshot_3-1-1024x617.png Citroen DS21_4.jpg cars1_2.jpg

H Citroën DS21 του 1969
ΑΜΑΞΩΜΑ
Τύπος 4θυρο σεντάν
Πλαίσιο Αυτοφερόμενο, ατσάλινο
Συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0,38
Διαστάσεις 4.874 mm x 1.803 mm x 1.470 mm
Μετατρόχιο εμπρός/πίσω 1.516 mm/1.316 mm
Μεταξόνιο 3.125 mm
Βάρος 1.320 kg
Πορτμπαγκάζ 500 lt
Ρεζερβουάρ 65 lt
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Θέση Εμπρός, κεντρικά, κατά μήκος
Υλικό Χυτοσιδηρός κορμός, αλουμινένιο καπάκι
Κύλινδροι 4 σε σειρά
Χωρητικότητα 2.175 cc
Διάμετρος x διαδρομή 90 mm x 85,5 mm
Εκκεντροφόροι Ένας πλευρικός
Bαλβίδες Οκτώ επικεφαλής
Συμπίεση 8,75:1
Τροφοδοσία Ένα καρμπιρατέρ Weber 28/36DLEA
Μέγιστη ισχύς 106 PS/5.500 rpm (DIN)
Μέγιστη ροπή 167 Nm/3.500 rpm (DIN)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο 5τάχυτο+όπισθεν
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανεξάρτητη, οδηγούντες βραχίονες, ελαιοπνευματικές σφαίρες, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω Ανεξάρτητη, υστερούντες βραχίονες, ελαιοπνευματικές σφαίρες, αντιστρεπτική ράβδος, διόρθωση ύψους
Λάστιχα εμπρός/πίσω 180 HR 380/165 HR 380
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός δίσκοι, εσωτερικά τοποθετημένοι, πίσω ταμπούρα, υδραυλική υποβοήθηση υψηλής πίεσης
Χειρόφρενο Στα εμπρός δισκόφρενα
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος Κρεμαγέρα με υδραυλική υποβοήθηση υψηλής πίεσης
Κύκλος στροφής 11,0 m
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα 178 km/h
0-100 km/h 11,9”
0-400 m 18,7”
Μέση κατανάλωση 11,9 lt/100km
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αυτό με το χειρόφρενο στους εμπρός τροχούς παρά είναι γελοίο.
Καποτε κοντεψα να σκοτωθώ με μια xantia
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Οχήματακι πάντως εδάφους.... γιατί, όλα είναι δρόμος !!!! :p
Πολλές φορές κάθομαι με τις ώρες στο YouTube και χαζεύω τη λειτουργία και τις διαδρομές των αναρτήσεων που έχουν.... Οργασμός!!!
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Πρώην κάτοχος δυο 106 RALLYE.
Του 1ου 1.3 του ορθόδοξου, που δεν είχε καν ολόκληρη ταπετσαρία στην πόρτα και έβλεπες ωμή λαμαρίνα.
Το οποίο περιέργως δεν το πείραξα σχεδόν καθόλου.
Σε άσπρο χεωματακι βεβαίως βεβαίως.
Το δεύτερο το καναρίνι μου ηταν ενα 1.6 16ν
Μέχρι να το φτάσω εκεί που ήθελα είχα σπάσει δυο μοτέρ.
Τι να λεμε τώρα.
Σασμαν
Εκκεντροφόρους
Αναρτήσεις
Φρένα.
Αν τα αναλυσω θα γράφω μέχρι αύριο.
Το είχα τόσο έρωτα που το παρήγγειλα καινούργιο με αερόσακους και abs.
Τοτε η peugeot ,δεν προλάβαινε να φτιάχνει rallye...
Χρόνος αναμονής απο 3 ως 8 και βάλε μήνες.
Μια βδομάδα μετα που το πλήρωσα / παρήγγειλα με παίρνουν τηλ.
- έχουμε ενα ίδιο, ακυρωμενη παραγγελία, με ενα αερόσακο και χωρίς abs..
- κρατά το ,άλλαξε τα χαρτιά και έρχομαι...

Ηταν σχολείο αλλά δεν συγχωρούσε και τον λιγοψυχο η τον αδαή.
Το σύνολο κρατούσε πολυυυυ παραπανω απο την πρόσφυση των ελαστικών του.
Αν φοβοσον καο σηκωνες το ποδι απντο γκάζι τοτε γύριζε τον κώλο και αν δεν ήσουν χερας το χανες...



Πλάκα πλάκα θα θελα ενα για δεύτερο μικρό.
Εστω και το 1.3...
Πιτσιρικάς, μέχρι το 2013 που το πούλησα, είχα ένα 106 xsi δεκατεσαρι!! Καταπληκτικό αυτοκίνητο, πάτημα στο δρόμο, πληροφορηση τιμονιού(όχι υδραυλικό) ήξερες πάντα που πατανε οι τροχοί και μια ουρά που ήθελε γνώση και σεβασμό!! Σχολείο από τα λίγα!!
Αν και το όνειρο που δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ είναι ένα Williams!!
Πάντως η Peugeot και νομίζω θα το κάνουν και άλλοι στις τοπ ή σε "ειδικές" εκδόσεις μια αναμονή υπάρχει, δεν έιχε στοκ.
Και το 207 που πήρα μετά, στην έκδοση gt εγινε ονομαστική παραγγελία στη Γαλλία και ήρθε σε 4μηνες στη βασική έκδοση... αν έβαζες κάτι έξτρα πήγαινε στους 8 μήνες!!! Πολύ... αν περιμένεις κάτι... δεν περνάει ο καιρός!!!
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Οχήματακι πάντως εδάφους.... γιατί, όλα είναι δρόμος !!!!
Πολλές φορές κάθομαι με τις ώρες στο YouTube και χαζεύω τη λειτουργία και τις διαδρομές των αναρτήσεων που έχουν.... Οργασμός!!!
Διάγνωση : χρονια americanensis vlaxocowboytis

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αν και το όνειρο που δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ είναι ένα Williams!!
Ετσι....
Με χρυσή ζάντα, μπλε χρώμα!



Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom