Aλλα Μοτερια.....

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΒΜW M5 Competition 625 PS

wgm-4957_77761_357268_type13028.jpg 2018_BMW_M5_F90_Competition_023.jpg
2019-BMW-M5-Competition-Interior-Cockpit-Wallpaper1.jpg 218139_source.jpg
BMW-M5-Competition-engine.jpg

ΒΑΡΟΣ (kg): 1.865

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ *

0-100 km/h (s): 3,3

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h): 305

ΜΕΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100 km): 10,8


ShotShotShot
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
ΒΜW M5 Competition 625 PS

View attachment 17949 View attachment 17950
View attachment 17948 View attachment 17952
View attachment 17953

ΒΑΡΟΣ (kg): 1.865

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ *

0-100 km/h (s): 3,3

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h): 305

ΜΕΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100 km): 10,8


ShotShotShot
Μόνο για το πορτοφόλι του @Ωmega. Δύο υψηλομισθοι στο σπίτι, συν συντάξεις παππούδων, επιδόματα τριτεκνιας,τζάμπα ελαιόλαδο,τυρι, μακαρόνια....
Και δωρεάν ποτά στα κ@λομπαρα λόγω στολής!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
ΒΜW M5 Competition 625 PS.......ΜΕΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100 km): 10,8...........

.... διευκρινηση ... μαλλον στο ρελαντι εννοει καταναλωση , περιμενοντας π.χ. στο φαναρι με βαθυ κοκκινο ...... και η πατουσα μακρια απο το πενταλ του γκαζιου ......! cde
Ξερετε , κατα DIN-DAN οι μετρησεις ...... για να μπερδευονται και οι απεναντι του ASTM ......! Stoned Emoticon
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
κι όμως όπως τα φτιάχνουν τωρα ακόμα και τάπα να πηγαίνεις παντού δε γράφει πάνω απο 15 λιτρα/100 χλμ.

Ψεκασμός κατεύθείαν πάνω στο μπουζί και ταχύτατος μικροεπεξεργαστής που δε κάνει ούτε cc λάθος. Συν οτι αυτά δουλέυουν πια αρκετά φτωχά αλλά χωρίς να τα πειράζουνε οι υψηλές θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης γιατι είναι όλα με κεραμική ή κάποια άλλη high tech επίστρωση στα ελατήρια και τα πιστόνια.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Αυτό το 80 λ./100 στιγμιαία γιατί το γράφει όμως;
Είναι στιγμιαια όπως το πες. Και σε ένα απλό IX αμα είναι κρύο μπορεί να γράψει πολύ. Η μέση κατανάλωση έχει σημασία και αυτα τα μοτερ δουλεύουν σχεδόν συνεχεια closed loop (AFR 14.7:1) ακόμα και όταν πιέζονται.

Αυτα που γράφω βεβαια δε σημαίνει οτι οι κατασκευαστες δεν κοροϊδευουν γενικά με τις καταναλώσεις τους όπως κάνουν και με τις εκπομπές ρύπων.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αυτό το 80 λ./100 στιγμιαία γιατί το γράφει όμως;

....το'χεις και συ βρε μπαγασα?Bcdefghg
Να βρεθούμε να κλάψουμε μαζί καμμία φορα.....!cde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Porsche 911 GT3

porsche-911-gt3-hard-cornering.jpg porsche-911-gt3-cornering.jpg porsche-911-gt3-rear-quarter.jpg porsche-911-gt3-instrument-cluster.jpg Porsche-911-GT3-RS-9-1.jpg

Η νέα 911 GT3 με το χειροκίνητο κιβώτιο είναι συναρπαστική στον τρόπο που εμπλέκει τον οδηγό της, προσφέροντας μοναδικές οδηγικές εμπειρίες ενώ παραμένει και πολύ αποτελεσματική. Μόνο όποιος ξημεροβραδιάζεται σε πίστες θα είναι καλύτερα να επιλέξει την αυτόματη PDK.
Τιμή €250.000 (κατ’ εκτίμηση)
Τεχνολογία 3.996 cc, flat-6, 24v, 2x2 EEKμε VarioCam, άμεσος ψεκασμός, 500 PS/8.250 rpm, 46,9 kgm/6.000 rpm. Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κίνηση πίσω με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 3,9”
0-160 km/h 7,6”
0-200 km/h 11,4”
Τελική ταχύτητα 320 km/h
Μέση κατανάλωση 12,9 lt/100km
Εκπομπές CO2 290 g/km
Διαστάσεις 4.562 x 1.852 x 1.271 mm
Βάρος 1.413 kg

ShotShotShotShot
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Volkswagen Type 2 T1

116616236_10220919295430743_1238546985292680879_o.jpg

Το Transporter εξελίχθηκε στον αγαπημένο τρόπο μεταφοράς των χίπις στις ΗΠΑ και σε ένα πρακτικό λεωφορειάκι, έμβλημα του αμερικανικού κινήματος αντικουλτούρας.
Την άνοιξη που μας πέρασε, συμπληρώθηκαν 70 χρόνια από την έναρξη παραγωγής ενός μοντέλου-συμβόλου, που έμελλε να γίνει το δεύτερο παγκόσμιο best-seller της Volkswagen.
Η Volkswagen, κατασκευαστής του αυτοκινήτου Beetle, το οποίο το 1972 πέρασε το εμβληματικό Ford Model T ως το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, με περισσότερα από 15 εκατομμύρια οχήματα, έκανε μία ακόμη σπουδαία κίνηση στις 8 Μαρτίου 1950. Λάνσαρε το μικρό λεωφορειάκι, γνωστό επίσημα ως Volkswagen Type 2 (το Beetle ήταν ο τύπος 1) ή Transporter, το οποίο έμελλε να εξελιχθεί εκτός από τον αγαπημένο τρόπο μεταφοράς των χίπις στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960, και σαν ένα πρακτικό λεωφορειάκι, έμβλημα του αμερικανικού κινήματος αντικουλτούρας.
Το μικρό λεωφορείο της VW φέρεται να ήταν το πνευματικό τέκνο του ολλανδού επιχειρηματία Ben Pon, εισαγωγέα των Beetles στην Ολλανδία, ο οποίος είδε μια αγορά για ένα μικρό λεωφορείο και το 1947 σκιαγράφησε την ιδέα του. Οι μηχανικοί της Volkswagen ανέπτυξαν περαιτέρω την ιδέα και τον Μάρτιο του 1950, το όχημα, με τον μποξέρ (επίπεδο) κινητήρα στο πίσω μέρος, και το χρηστικό σχήμα τέθηκε σε παραγωγή. Το λεωφορείο συγκέντρωσε τελικά έναν αριθμό ψευδώνυμων, όπως το «Combi» (για όχημα συνδυασμένης χρήσης) και το «Splittie» (για το διαχωριστικό παρμπρίζ του), ενώ στη Γερμανία ήταν γνωστό ως «Bulli». Στις ΗΠΑ ονομάστηκε από μερικούς χίππις ως βαν ή λεωφορείο επειδή χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά ομάδων νέων και των εξαρτημάτων κατασκήνωσης και άλλων προμηθειών σε συναυλίες και αντιπολεμικές συγκεντρώσεις.
Το έναυσμα για την καθιέρωσή του δόθηκε ένα καυτό καλοκαίρι. Ήταν μια ξεχωριστή περίοδος που χαρακτηρίστηκε όχι μόνο από τη μουσική, αλλά από κάθε είδους αντίδραση. Τον Αύγουστο του 1969, ο Jimi Hendrix, η Joan Baez και ο Bob Dylan έγραφαν ιστορία στο Woodstock με τον Pete Townshend των The Who να συνθέτει τη θρυλική ροκ όπερα «Tommy». Τις τρεις μέρες ειρήνης και μουσικής στο Woodstock, τραβήχτηκε η πιο διάσημη από όλες τις φωτογραφίες του «Bulli»: το «flower power T1» και ένα ζευγάρι στην οροφή του.
Μερικοί ιδιοκτήτες ζωγράφισαν πολύχρωμες τοιχογραφίες στα λεωφορεία τους και αντικατέστησαν το λογότυπο VW στο μπροστινό μέρος με ένα σύμβολο ειρήνης. Κατά τα λεγόμενα του Phil Patton στο «Bug», όταν ο μουσικός Jerry Garcia των Grateful Dead πέθανε το 1995, η Volkswagen δημιούργησε μια διαφημιστική καμπάνια ενός σκίτσου με την πρόσοψη ενός «Bulli» από το οποίο τρέχει ένα δάκρυ.
Και ναι!... Εκατοντάδες χίπις διέσχιζαν την Ευρώπη για να καταλήξουν με ένα «Bulli» στα Μάταλα. Αυτή την «ιερή» γωνιά της Κρήτης για τα παιδιά των λουλουδιών!
Το Transporter δημιουργήθηκε παράλληλα με το Beetle, με στόχο να υπηρετήσει την ανερχόμενη μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο οικονομία της Ευρώπης, που απαιτούσε ένα μεγαλύτερο όχημα. Το Transporter ήρθε να προσφέρει ένα επαγγελματικό όχημα συμπαγών διαστάσεων με μέγιστη εκμετάλλευση χώρου, με μπόξερ κινητήρα στο πίσω μέρος, με τον οδηγό πολύ μπροστά και έναν τεράστιο χώρο ανάμεσά τους. Αυτά ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά του T1, της πρώτης γενιάς του βαν που εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Volkswagen και έφερε επανάσταση στην κατηγορία του. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του, ανέκαθεν, ήταν το χάρισμά του να εμπνέει. Είτε ως βανάκι, είτε ως ανοιχτό ημιφορτηγό, διπλοκάμπινο, είτε σαν όχημα μεταφοράς, η περιπέτεια και ο αντισυμβατικός βίος ήταν κομμάτι από το DNA του. Στις 11 Νοεμβρίου του 1949, η Volkswagen αποκάλυψε στα ΜΜΕ το πρωτότυπο ενός επαγγελματικού οχήματος με σχεδίαση βαν. Η Volkswagen είχε καταλήξει στην ονομασία «Bully» όμως μία άλλη εταιρεία είχε τα δικαιώματα. Η λύση βρέθηκε αλλάζοντας την ονομασία από Bully σε Bulli. Έτσι γεννήθηκε η ανεπίσημη ονομασία του Transporter.

9696713663_71348d0e0f_b.jpg 48752473198_437cb9831a_b.jpg da10a954bbb28ce8b10d3b5d974639ff.jpg
 

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Εδω συνοψιζεται η φιλοσοφια των τετρατροχων φαντασιωσεων μου.Μικρο σε διαστασεις,μοτερ ,αποδοσεις,ΒΑΡΟΣ!Και απευθυνοταν σε κοινους θνητους με ανησυχιες.Να διαπρεπει μεσω της απλοτητας.

420px-Renault_Alpine_A_110_(Sp).JPG

Και εδω η πραγματοποιηση των φαντασιωσεων μου.Το πρωτο προσωπικο μου που το αγαπησα και το αντικατεστησα με ενα ωραιωτατο 25ετες στεγαστικο δανειο και με ενα σταδιακα αυξανομενο ενδιαφερον για διτροχα.

IMG_4931.jpg
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.151
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Volkswagen Type 2 T1

View attachment 19372

Το Transporter εξελίχθηκε στον αγαπημένο τρόπο μεταφοράς των χίπις στις ΗΠΑ και σε ένα πρακτικό λεωφορειάκι, έμβλημα του αμερικανικού κινήματος αντικουλτούρας.
Την άνοιξη που μας πέρασε, συμπληρώθηκαν 70 χρόνια από την έναρξη παραγωγής ενός μοντέλου-συμβόλου, που έμελλε να γίνει το δεύτερο παγκόσμιο best-seller της Volkswagen.
Η Volkswagen, κατασκευαστής του αυτοκινήτου Beetle, το οποίο το 1972 πέρασε το εμβληματικό Ford Model T ως το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, με περισσότερα από 15 εκατομμύρια οχήματα, έκανε μία ακόμη σπουδαία κίνηση στις 8 Μαρτίου 1950. Λάνσαρε το μικρό λεωφορειάκι, γνωστό επίσημα ως Volkswagen Type 2 (το Beetle ήταν ο τύπος 1) ή Transporter, το οποίο έμελλε να εξελιχθεί εκτός από τον αγαπημένο τρόπο μεταφοράς των χίπις στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960, και σαν ένα πρακτικό λεωφορειάκι, έμβλημα του αμερικανικού κινήματος αντικουλτούρας.
Το μικρό λεωφορείο της VW φέρεται να ήταν το πνευματικό τέκνο του ολλανδού επιχειρηματία Ben Pon, εισαγωγέα των Beetles στην Ολλανδία, ο οποίος είδε μια αγορά για ένα μικρό λεωφορείο και το 1947 σκιαγράφησε την ιδέα του. Οι μηχανικοί της Volkswagen ανέπτυξαν περαιτέρω την ιδέα και τον Μάρτιο του 1950, το όχημα, με τον μποξέρ (επίπεδο) κινητήρα στο πίσω μέρος, και το χρηστικό σχήμα τέθηκε σε παραγωγή. Το λεωφορείο συγκέντρωσε τελικά έναν αριθμό ψευδώνυμων, όπως το «Combi» (για όχημα συνδυασμένης χρήσης) και το «Splittie» (για το διαχωριστικό παρμπρίζ του), ενώ στη Γερμανία ήταν γνωστό ως «Bulli». Στις ΗΠΑ ονομάστηκε από μερικούς χίππις ως βαν ή λεωφορείο επειδή χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά ομάδων νέων και των εξαρτημάτων κατασκήνωσης και άλλων προμηθειών σε συναυλίες και αντιπολεμικές συγκεντρώσεις.
Το έναυσμα για την καθιέρωσή του δόθηκε ένα καυτό καλοκαίρι. Ήταν μια ξεχωριστή περίοδος που χαρακτηρίστηκε όχι μόνο από τη μουσική, αλλά από κάθε είδους αντίδραση. Τον Αύγουστο του 1969, ο Jimi Hendrix, η Joan Baez και ο Bob Dylan έγραφαν ιστορία στο Woodstock με τον Pete Townshend των The Who να συνθέτει τη θρυλική ροκ όπερα «Tommy». Τις τρεις μέρες ειρήνης και μουσικής στο Woodstock, τραβήχτηκε η πιο διάσημη από όλες τις φωτογραφίες του «Bulli»: το «flower power T1» και ένα ζευγάρι στην οροφή του.
Μερικοί ιδιοκτήτες ζωγράφισαν πολύχρωμες τοιχογραφίες στα λεωφορεία τους και αντικατέστησαν το λογότυπο VW στο μπροστινό μέρος με ένα σύμβολο ειρήνης. Κατά τα λεγόμενα του Phil Patton στο «Bug», όταν ο μουσικός Jerry Garcia των Grateful Dead πέθανε το 1995, η Volkswagen δημιούργησε μια διαφημιστική καμπάνια ενός σκίτσου με την πρόσοψη ενός «Bulli» από το οποίο τρέχει ένα δάκρυ.
Και ναι!... Εκατοντάδες χίπις διέσχιζαν την Ευρώπη για να καταλήξουν με ένα «Bulli» στα Μάταλα. Αυτή την «ιερή» γωνιά της Κρήτης για τα παιδιά των λουλουδιών!
Το Transporter δημιουργήθηκε παράλληλα με το Beetle, με στόχο να υπηρετήσει την ανερχόμενη μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο οικονομία της Ευρώπης, που απαιτούσε ένα μεγαλύτερο όχημα. Το Transporter ήρθε να προσφέρει ένα επαγγελματικό όχημα συμπαγών διαστάσεων με μέγιστη εκμετάλλευση χώρου, με μπόξερ κινητήρα στο πίσω μέρος, με τον οδηγό πολύ μπροστά και έναν τεράστιο χώρο ανάμεσά τους. Αυτά ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά του T1, της πρώτης γενιάς του βαν που εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Volkswagen και έφερε επανάσταση στην κατηγορία του. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του, ανέκαθεν, ήταν το χάρισμά του να εμπνέει. Είτε ως βανάκι, είτε ως ανοιχτό ημιφορτηγό, διπλοκάμπινο, είτε σαν όχημα μεταφοράς, η περιπέτεια και ο αντισυμβατικός βίος ήταν κομμάτι από το DNA του. Στις 11 Νοεμβρίου του 1949, η Volkswagen αποκάλυψε στα ΜΜΕ το πρωτότυπο ενός επαγγελματικού οχήματος με σχεδίαση βαν. Η Volkswagen είχε καταλήξει στην ονομασία «Bully» όμως μία άλλη εταιρεία είχε τα δικαιώματα. Η λύση βρέθηκε αλλάζοντας την ονομασία από Bully σε Bulli. Έτσι γεννήθηκε η ανεπίσημη ονομασία του Transporter.

View attachment 19373 View attachment 19374 View attachment 19375


ονειρο ......ηταν και παει....τωρα πια ειναι απιαστα οσα ειναι σοβαρά...και οι απογονοι εξίσου πανακριβοι....
 
Top Bottom