1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Aκτοπλοϊκή σύνδεση Κυπρου-Ελλάδος:Πόσο θα διαρκεί το ταξίδι, κόστος και συχνότητα

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ταξιδιωτικές πληροφορίες (έσω - έξω)' που ξεκίνησε από το μέλος esel, στις 9 Ιουλίου 2019.

  1. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    10.002
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    Προσπάθεια του Υφυπουργείου Ναυτιλίας είναι όπως η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας τεθεί σε λειτουργία το καλοκαίρι του 2020. Το θέμα της σύνδεσης συζητήθηκε ενώπιον της Επιτροπής Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, όπου προσκλήθηκαν να παραστούν η Υφυπουργός Ναυτιλίας, Νατάσα Πηλείδου, και ο Υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Περδίος.

    [​IMG]
    Η κ. Πηλείδου είπε ότι ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και ότι αναμένεται η έγκριση της κρατικής ενίσχυσης που θα χρειαστεί και μετά θα ακολουθήσει η διεξαγωγή διαδικασίας προσφορών για να βρεθεί ο κατάλληλος επιχειρηματίας που θα αναλάβει το έργο αυτό.

    Το κράτος θα επιχορηγήσει την σύνδεση αλλά όχι το εμπορικό της κομμάτι.

    Η κ. Πηλείδου είπε ότι η προσπάθεια είναι να ολοκληρωθεί η διαδικασία πριν το καλοκαίρι, για να υλοποιηθεί η σύνδεση το 2020.

    Το εισιτήριο θα είναι φθηνότερο από το αεροπορικό. Επίσης, εξετάζεται το θέμα του ενδιάμεσου σταθμού, πχ όπως η Ρόδος.

    Η συχνότητα του δρομολογίου θα είναι μια φορά την εβδομάδα από Μάη μέχρι Σεπτέμβρη και τους χειμερινούς μήνες μια φορά το δεκαπενθήμερο. Το ταξίδι θα διαρκεί 30 ώρες.

    Το πιθανότερο λιμάνι που θα εξυπηρετεί το δρομολόγιο στην Κύπρο θα είναι εκείνο της Λεμεσού.

    Ο Πρόεδρος της Βουλής, Δημήτρης Συλλούρης, προήδρευσε για λίγο της Επιτροπής και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ενδιαφέρον της Αιγύπτου για επέκταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης καλύπτοντας και την Αλεξάνδρεια, ένα θέμα που προέκυψε κατά την πρόσφατη επίσκεψη αντιπροσωπείας της Βουλής στην χώρα αυτή.

    Ο κ. Περδίος είπε ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι σημαντική για εισερχόμενο τουρισμό από την Ελλάδα και σημείωσε ότι υπάρχουν περιθώρια ακτοπλοϊκής σύνδεσης και με άλλες χώρες όπως το Ισραήλ, ο Λίβανος και η Αίγυπτος και είπε ότι εάν ευδοκιμήσουν αυτές οι προσπάθειες το Υπουργείο σκοπεύει να συμβάλει με δικές του προσπάθειες σε ό,τι αφορά τα κοινά πακέτα με τις γειτονικές χώρες.

    Το Υπουργείο εργάζεται για καθορισμό συγκεκριμένων θεματικών που αφορούν κοινά πακέτα με γειτονικές χώρες, είπε.

    Ο κ. Περδίος είπε ότι παρατηρείται μείωση στις αφίξεις αλλά και στα έσοδα από τον τουρισμό φέτος με κύριες αιτίες το Brexit και την απώλεια αεροπορικών θέσεων από την Γερμανία, ενώ και η ρωσική αγορά η οποία φέτος κινείται στα ίδια επίπεδα, μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της Τουρκίας.

    Για τον λόγο αυτό, είπε, το Υφυπουργείο εργάζεται για προσέλκυση και άλλων αγορών καθώς και τα κοινά προγράμματα με άλλες χώρες.

    Μέχρι τώρα, η μείωση είναι σχεδόν στο 1% και δύσκολη χρονιά προβλέπεται να είναι και το 2020 με το Υφυπουργείο να λαμβάνει μέτρα.

    Τα έσοδα από τον τουρισμό μπορεί φέτος να μειωθούν κατά 5%.

    Ο κ. Περδίος ενημέρωσε την Επιτροπή για το επιχειρησιακό πλάνο δεκαετίας το οποίο έχει ετοιμαστεί και το οποίο κατατέθηκε στο Υπουργικό Συμβούλιο τον Ιούνιο με βραχυπρόθεσμο, μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο πλάνο.

    Ο Πρόεδρος της Επιτροπής, Ανδρέας Κυπριανού, είπε ότι τα νέα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι καλά και το θέμα βρίσκεται σε καλό δρόμο. Υπάρχει η ελπίδα, είπε, ότι μπορεί να μπει σε λειτουργία η γραμμή αυτή στην επόμενη τουριστική περίοδο.

    Ολοκληρώθηκε η μελέτη σε σχέση με την σύνδεση και υπάρχει η συζήτηση με τον έφορο κρατικών ενισχύσεων για να δούμε πώς μπορεί να ολοκληρωθεί η επιτυχία της χρηματοδότησης της γραμμής που θα βοηθήσει και το τουριστικό προϊόν, ανέφερε.

    Είπε ότι ο Υφυπουργός Τουρισμού τόνισε το ενδιαφέρον του υφυπουργείου για την σύνδεση και τα κοινά πακέτα που πρέπει να αναπτυχθούν με Αίγυπτο, Ιορδανία, Λίβανο και Ισραήλ. Ο κ. Κυπριανού χαιρέτισε την ολοκλήρωση του επιχειρησιακού πλάνου του Υφυπουργείου και είπε ότι η Επιτροπή θα ενημερωθεί για το πλάνο αυτό στις 17 Σεπτεμβρίου από τον Υφυπουργό.

    Ο κ. Κυπριανού αναφέρθηκε και στην ολοκλήρωση της συζήτησης της πρότασης νόμου για τις καταχρηστικές ρήτρες σε επιχειρηματικές συμβάσεις. Η απόφαση της Επιτροπής, είπε, είναι όπως την Παρασκευή πάει στην ολομέλεια η πρόταση νόμου που θα επεκτείνει την προστασία από καταχρηστικές ρήτρες και στις πολύ μικρές επιχειρήσεις. Σήμερα ισχύει η νομοθεσία που προστατεύει τον καταναλωτή από καταχρηστικές ρήτρες και αυτή η προστασία επεκτείνεται με την συγκεκριμένη πρόταση νόμου και στις μικρές επιχειρήσεις.

    Ο κ. Κυπριανού αναφέρθηκε και στο άλλο θέμα που συζητήθηκε και αφορά στην δυνατότητα του Υπουργικού Συμβουλίου να επεκτείνει την περίοδο έρευνας για την ανακάλυψη κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στον εκάστοτε αδειούχο κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Το θέμα οδηγείται για ψήφιση ως κατεπείγον στην ολομέλεια την Παρασκευή.

    Είπε ότι η επέκταση της περιόδου έρευνας δεν έχει χρονικά όρια, θα είναι απεριόριστη μέχρις ότου οι εταιρείες ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις τους με βάση τη συμφωνία. Σημείωσε ότι πρόκειται για ένα θέμα που δεν άπτεται μόνο της ενέργειας αλλά έχει και πολιτική πτυχή.

    Στις δηλώσεις του, ο βουλευτής του ΑΚΕΛ Κώστας Κώστα είπε ότι το κόμμα του προειδοποιούσε τα τελευταία τέσσερα χρόνια ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει οι θετικές επιδόσεις στον τουρισμό να προκαλέσουν εφησυχασμό αλλά να προχωρήσει η Κυβέρνηση στην επίλυση των πολλών και σοβαρών προβλημάτων του τομέα. Ο κ. Κώστα είπε ότι η Κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει σε όλες τις ενέργειες για επίλυση των προβλημάτων και ευχήθηκε όπως αξιοποιηθεί η μελέτη και οι προτάσεις που ετοίμασε το ΑΚΕΛ, μια μελέτη που καλύπτει το όλο φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας.

    Σε ό,τι αφορά την ακτοπλοϊκή σύνδεση, είπε ότι είναι αδιανόητο να εξαρτάται ο κόσμος από τις ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες για να ταξιδέψει και είπε ότι το ΑΚΕΛ θεωρεί ότι η επαναλειτουργία της θαλάσσιας επιβατικής συγκοινωνίας μεταξύ Λεμεσού και Πειραιά θα αυξήσει το τουριστικό ρεύμα και χαιρέτισε το γεγονός ότι η Υφυπουργός Ναυτιλίας πήρε το θέμα ζεστά όπως είπε και το προωθεί.

    Αναφορικά με την πρόταση νόμου της Επιτροπής για προστασία φυσικών προσώπων και πολύ μικρών επιχειρήσεων από καταχρηστικές ρήτρες σε επιχειρηματικές συμβάσεις, είπε ότι η Επιτροπή σήμερα παρά τις αντιδράσεις την προωθεί στην ολομέλεια την Παρασκευή και εξέφρασε την ελπίδα κανένα κόμμα να μην ζητήσει την αναβολή της ψήφισης και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να μην προχωρήσει στην αναπομπή της αν πραγματικά θέλει να προστατεύσει τους πολίτες και όχι τις τράπεζες, όπως είπε.

    Ο βουλευτής του ΔΗΚΟ, Αγγελος Βότσης, μίλησε για το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης εκφράζοντας την ελπίδα να υλοποιηθεί το επόμενο καλοκαίρι. Οσον αφορά τον τουρισμό είπε ότι η μικρή μείωση οφείλεται στο Brexit και στην απώλεια θέσεων από τη Γερμανία και ότι το επιχειρησιακό πλάνο θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην Επιτροπή, ούτως ώστε η Επιτροπή να μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη των στόχων.

    Ο βουλευτής της ΕΔΕΚ, Ηλίας Μυριανθους, αναφέρθηκε στην μείωση κατά 1% στο τουριστικό προϊόν και είπε ότι τους μήνες αιχμής το καλοκαίρι θα αναμένεται περαιτέρω μείωση. Το 2020, είπε, λέχθηκε στην Επιτροπή ότι γίνονται προσπάθειες αύξησης των πτήσεων για μεταφορά τουριστών κατά κύριο λόγο από την Κεντρική Ευρώπη.

    Για το νομοσχέδιο για τους υδρογονάνθρακες είπε ότι θα δοθεί το δικαίωμα του Υπουργικού Συμβουλίου να δίδει μέσα από δικαιολογημένες θέσεις την παράταση στις εταιρείες να ολοκληρώσουν το ερευνητικό τους πρόγραμμα. Για τις καταχρηστικές ρήτρες είπε ότι ομόφωνα η Επιτροπή οδηγεί την πρόταση νόμου την Παρασκευή στην ολομέλεια, μια πρόταση που ολοκληρώθηκε με την συμβολή του Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου.

    https://www.sigmalive.com/news/oiko...o-tha-diarkei-to-taksidikostos-ki-i-syxnotita


    ρε λετε :::::
     
    Steve, dimitris777, kostikas and 3 others like this.
  2. Zatara

    Zatara member

    Μηνύματα:
    1.365
    Μοτοσυκλέτα:
    Daytona DY 125RS EFI '17
    SYM Symphony 200i ST ABS
    Όνομα:
    Επαμεινώνδας Άμπουρας
    Αν υπήρχε έστω και υποψία βιωσιμότητας της γραμμής θα το είχα γράψει ;)

    Δεν υπάρχει μεταφορικό έργο, και όταν δεν υπάρχει φορτηγό αυτοκίνητο, δεν υπάρχει και γραμμή,
    μια χαρά εξυπηρετείται το νησί από τα Ro-Ro και τα αεροπλάνα.
    Η τελευταία προσπάθεια ακτοπλοϊκής σύνδεσης τελείωσε άδοξα το 2008.
     
    kostikas, zissimo, doryforos and 2 others like this.
  3. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    7.953
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Κατα την αποψη μου θα επρεπε να υπαρχει ασχετα με το αν ειναι κερδοφορα η οχι.
     
    Steve, kostikas, zissimo and 2 others like this.
  4. ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ

    ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ member

    Μηνύματα:
    1.484
    Μοτοσυκλέτα:
    YAMAHA xt 500 1982
    Όνομα:
    ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ
    Για πόσες ώρες ταξίδι χονδρικός μιλάμε?
     
    kostikas likes this.
  5. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    7.953
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα

    ...Το ταξίδι θα διαρκεί 30 ώρες.
     
    kostikas and giamar like this.
  6. ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ

    ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ member

    Μηνύματα:
    1.484
    Μοτοσυκλέτα:
    YAMAHA xt 500 1982
    Όνομα:
    ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ
    Νομίζω ότι θα υπήρχε αρκετή ανταπόκριση αν δεν είναι μηνη τα κατάλοιπα της αγγλικής κατοχής. Τιμόνια δεξα.
     
    kostikas likes this.
  7. angelthing

    angelthing new member

    Μηνύματα:
    449
    Μοτοσυκλέτα:
    K1300s, F650(twin), Street Triple 675
    Όνομα:
    Angelos
    Στην προηγούμενή της υλοποίηση (έχω κάνει τη διαδρομή τρεις φορές από το 98 μέχρι το 2000) ουσιαστικά έκανες δύο διανυκτερεύσεις μπαίνοντας αργά το απόγευμα από Λεμεσό. Αν δεν ήθελες να πας και ο ίδιος -α με πλοίο, μπορούσες να βάλεις το όχημα ασυνόδευτο και να το παραλάβεις από Πειραιά. Τυπικά έκανε μια πολύωρη στάση στην Κρήτη (ή μία φορά στη Σαντορίνη). Γενικά ήταν λίγο φλου το πράγμα αλλά πρακτικότατο.
     
    Zatara and kostikas like this.
  8. Lepanto

    Lepanto new member

    Μηνύματα:
    361
    Θα ήταν μία ωραία κίνηση γενικότερα!!
    Και την Κύπρο θα βλέπαμε και πρόσβαση στις γύρο χώρες ευκολότερη θα είχαμε!!
    Αλλά όπως προαναφέρθηκε δεν ξέρω πόσο βιώσιμη θα είναι¡
     
    kostikas likes this.
  9. tedvj23

    tedvj23 new member

    Μηνύματα:
    300
    Όνομα:
    ΘΟΔΩΡΗΣ
    Περιοχή:
    Patra City
    Μακαρι να γινει!!!Εγω με salamis(Μονοπώλιο..?) από πειραια - λαυριο που στελνω είναι μονο εμπορευματα..
    ΠΑντως αεροπορικα βολεύει από αραξο καλοκαιρια για παφο όταν παιρνει καποια εταιρια(Ryanair...) βεβαια δρομολογια κλυτωνω το βενιζελος..
     
    Zatara and SHOOTER045 like this.
  10. ekos

    ekos member

    Μηνύματα:
    1.819
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Παναγιωτη πεθαναν αυτα, η γραμμη πρεπει να ειναι βιωσιμη
     
  11. Buckley

    Buckley new member

    Μηνύματα:
    232
    Μοτοσυκλέτα:
    Husky wr 390
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Πρώτη φορά ακούω να τα λένε έτσι ...cdefghi
     
    SHOOTER045 likes this.
  12. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    7.953
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Ο καιρος θα δειξει.Νομιζω ομως οτι θα βρουν τροπο να την κρατησουν με νυχια και με δοντια.
     
    kostikas likes this.
  13. Zatara

    Zatara member

    Μηνύματα:
    1.365
    Μοτοσυκλέτα:
    Daytona DY 125RS EFI '17
    SYM Symphony 200i ST ABS
    Όνομα:
    Επαμεινώνδας Άμπουρας
    Βάλε βαπόρι ρε Ωνάση τι περιμένεις; Καπετάνιο θα βάλεις τον Ω και τσιφ τον ερυθρόδερμο abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
    είσαι μεγάλη ανωμαλάρα funnyabcdefghgkabcdefghgk
    Από Λαύριο στέλνεις με το Alexo που πάει με προέκταση μέχρι Χάϊφα, η Σαλαμίς είναι μονοπώλιο όντως, πριν δυο μήνες αγόρασε άλλο ένα Ro-Ro για να το διπλώσει, το Akritas, σε λίγες μέρες θα είναι έτοιμο.
    Η ίδια εταιρεία είχε και τα επιβατικά οχηματαγωγά μέχρι το '08.







    Ρε αγόρια, ανθιστείτε λίγο τη δουλειά και τη φτιάξη.
    Αναμάσημα των ίδιων δηλώσεων της Πηλείδου πριν δυο χρόνια είναι το "ρεπορτάζ"
    εδώ άλλο ένα σχεδόν ίδιο άρθρο από τον Ιανουάριο του '19 :D
    https://www.mononews.gr/business/sh...sUtHnuwxJ_l3GTxWqYNEsPeKqqWImKDwTbTr_B82oVHbE

    Εδώ ζητούσαν επιδότηση abcdefghgk σε άρθρο του 2017, τώρα πως θα επιδοτηθεί μια ακτοπλοϊκή γραμμή όταν υπάρχουν ήδη μέσα που συνδέουν τις δυο χώρες χωρίς επιδότηση abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk μόνο οι κουμπάροι το ξέρουν abcdefghgk




    Εγώ νοσταλγώ πάντως το δρομολόγιο του Olympia της Poseidon Lines μέχρι το 2002, που με λίγα χρήματα έκανες καταπληκτική κρουαζιέρα μέχρι τη Λεμεσσό...και με δραχμούλες το ντεκ είχε 25 χιλιάρικα και το μηχανάκι 20...

    https://www.ferries.info/poseidon-lines/index.html
     
  14. Galaher

    Galaher member

    Μηνύματα:
    741
    Μοτοσυκλέτα:
    Bmw f 650 gs
    Sym vf 185i
    Όνομα:
    ΚΩΣΤΑΣ
    Παντός αν γίνει αυτό το δρομολόγιο θα είμαι από τους πρώτους που θα πάω
     
  15. Jon t

    Jon t new member

    Μηνύματα:
    43
    Μοτοσυκλέτα:
    HONDA CRF1000L
    Όνομα:
    ΓΙΑΝΝΗΣ
    Είχα έρθει από Λεμεσό στον Πειραιά το καλοκαίρι του 1996. Ήμουνα φαντάρος στην ΕΛΔΥΚ και επειδή έδεινε στο καράβι κάποιες μέρες οδοιπορικά παραπάνω το πήρα αντί για το αεροπλάνο σε μια άδεια.

    Έφυγε στις 11.00 από Λεμεσό και ξημερώματα έπιασε Ρόδο όπου έκατσε λίγες ώρες και την επόμενη το πρωί ήταν Πειραιά.
    Σχεδόν δυο μέρες δηλαδή...

    Γενικά είχα βαρεθεί την ζωή μου γιατί η φάση δεν ήταν "πάω διακοπές σε νησάκι " όπως νόμιζα....
    Φτωχολογιά στο καράβι, οτιδήποτε άλλο εκτός από τουρίστες

    Νομιζω ότι δεν ήταν οχηματαγωγό.

    Με τις ίδιες συνθήκες δεν νομίζω να το ξανάκανα
     
    Zatara, StepaS, kostikas and 3 others like this.
  16. Zatara

    Zatara member

    Μηνύματα:
    1.365
    Μοτοσυκλέτα:
    Daytona DY 125RS EFI '17
    SYM Symphony 200i ST ABS
    Όνομα:
    Επαμεινώνδας Άμπουρας

    Με το Nissos Kypros της Salamis Lines είχες έρθει, το πρώην ΟΜΗΡΟΣ της ΝΕΛ...το είχε διπλωμένο με το Thessaloniki στη γραμμή μέχρι το '95 που σταμάτησε το ένα, και έκανε το δρομολόγιο αυτό 2 φορές την εβδομάδα με προέκταση στη Χάϊφα. Δούλευε πολύ με γκρουπ τουριστών του λεγόμενου θρησκευτικού τουρισμού από Ελλάδα για Αγίους Τόπους που οι περισσότεροι ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελαν αεροπλάνο. Το βαπόρι αυτό καθαυτό ήταν ένα τριμπούρδελο και μισό, αλλά οι 30-35 ώρες μέσα σε βαπόρι δεν παλεύονται έτσι κι αλλιώς εκτός και αν κάποιος γουστάρει τέτοιο ταξίδι, αλλά σήμερα τουλάχιστον έχουμε επιλογές να περνάμε την ώρα σε πολύωρα ταξίδια.
     
  17. zissimo

    zissimo new member

    Μηνύματα:
    256
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R 1150 R
    Όνομα:
    Ζήσιμος
    Περιοχή:
    Πατρα

    Zatara επειδή βλέπω το ξέρεις καλά το παιχνίδι , μπορώ να στείλω την μηχανή ασυνόδευτη και να πάω αεροπορικώς ?

    ( τα παλιά τα καλά τα χρόνια θα μπορούσα να << ναυτολογηθώ >> Giving . Φυλλάδιο από το 1974 )
     
    Last edited: 13 Ιουλίου 2019
    Zatara, SHOOTER045 and giamar like this.
  18. Zatara

    Zatara member

    Μηνύματα:
    1.365
    Μοτοσυκλέτα:
    Daytona DY 125RS EFI '17
    SYM Symphony 200i ST ABS
    Όνομα:
    Επαμεινώνδας Άμπουρας
    Φυλλάδιο από το 1989, νεώτερος εγώ σεβάσμιε.

    Ναι μπορείς να στείλεις τη μηχανή, το κάνουν αυτό χρόνια τώρα, και εσύ να πας με το αεροπλάνο. Επειδή τα δύο πλοία είναι Ro-Ro φορτηγά και υπάρχουν περιορισμοί
    μπορείς να τους ρωτήσεις αν μπορείς να ακολουθήσεις και εσύ με ένα μικρό αντίτιμο, έχουν περιθώριο για 12 επιβάτες που συνήθως είναι κάποιοι οδηγοί των φορτηγών,
    αλλά δεν χάνεις όπως είπα να ρωτήσεις...

    εδώ είναι τα γραφεία τους να έρθεις σε επαφή και να ρωτήσεις
    http://www.salamisshipping.com/en/shipping-homepages/contact-us

    Φιλελλήνων 5-7 Πειραιάς 210 4529555
     
  19. zissimo

    zissimo new member

    Μηνύματα:
    256
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R 1150 R
    Όνομα:
    Ζήσιμος
    Περιοχή:
    Πατρα
    Thank
     
  20. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    10.002
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

Μοιραστείτε τη σελίδα