User V
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.090
Από το motorcyclenews.com
Πέρασαν ακριβώς 40 χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε η πρώτη BMW GS: το R80G / S. Κανείς δεν ήξερε ότι θα συνέχιζε και θα γινόταν η πιο δημοφιλές μοτοσυκλέτα στην ιστορία της εταιρείας και ότι θα βοηθούσε να αλλάξει η πορεία του μοτοσυκλετισμού για πάντα.
Με την πάροδο των ετών έχουν προκύψει διάφορες ιστορίες για την ανάπτυξη του μοντέλου,από πού προήλθε η ιδέα.Η αλήθεια αυτού - ο ίδιος ο σπόρος της ιδέας - είναι ότι ΟΛΑ προέκυψαν επειδή σε έναν άνθρωπο δεν άρεσε ο καιρός.
Βροχερές μέρες
Το 1969 ο Hans Muth ήταν σχεδιαστής της Ford, που εδρεύει στη Ρηνανία.Ενώ όμως απολάμβανε τη δουλειά,ο καιρός ήταν για "τα μπάζα". Όλοι οι φίλοι του έλεγαν ότι πρέπει να μετακομίσει στη Βαυαρία για τα βουνά.Αυτό που βοήθησε ήταν ότι η τοπική εταιρεία αυτοκινήτων ήταν στα επάνω της.
Μετά από κάποιον καιρό ο Μουθ έφτασε στο Μόναχο και βρέθηκε επικεφαλής του εσωτερικού σχεδιασμού για το τμήμα αυτοκινήτων της BMW. Ως απόλαυση, αγόρασε ένα εξοχικό σπίτι ψηλά στα βουνά και για να μπορεί να φτάσει εκεί, αγόρασε ένα από αυτά τα καινούργια 4Χ4 "πράγματα"(μην ανησυχείτε - αυτό θα έχει νόημα αργότερα). Λίγο αργότερα, η προσοχή του άλλαξε προς τους δύο τροχούς.
«Συνήθιζα να βλέπω αυτά τα μηχανάκι που έκαναν και ήταν τρομερά», λέει ο Muth.
Πήγα λοιπόν στον επικεφάλή της τεχνικής ανάπτυξης της μοτοσικλέτας και ρώτησα:"Ποιος σχεδιάζει τα μηχανάκια σας;" και είπε "Εμείς". Του είπα: "ναι,μπορώ να το πω..", οπότε μου απάντησε: "καλά αν σου αρέσουν τόσο πολύ οι μοτοσικλέτες έλα να το κάνεις εσύ!"... και το έκανα.
Η συνέχεια του πολύ ενδιαφέροντος άρθρου(στην Αγγλική) ΕΔΩ
Πέρασαν ακριβώς 40 χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε η πρώτη BMW GS: το R80G / S. Κανείς δεν ήξερε ότι θα συνέχιζε και θα γινόταν η πιο δημοφιλές μοτοσυκλέτα στην ιστορία της εταιρείας και ότι θα βοηθούσε να αλλάξει η πορεία του μοτοσυκλετισμού για πάντα.
Με την πάροδο των ετών έχουν προκύψει διάφορες ιστορίες για την ανάπτυξη του μοντέλου,από πού προήλθε η ιδέα.Η αλήθεια αυτού - ο ίδιος ο σπόρος της ιδέας - είναι ότι ΟΛΑ προέκυψαν επειδή σε έναν άνθρωπο δεν άρεσε ο καιρός.
Βροχερές μέρες
Το 1969 ο Hans Muth ήταν σχεδιαστής της Ford, που εδρεύει στη Ρηνανία.Ενώ όμως απολάμβανε τη δουλειά,ο καιρός ήταν για "τα μπάζα". Όλοι οι φίλοι του έλεγαν ότι πρέπει να μετακομίσει στη Βαυαρία για τα βουνά.Αυτό που βοήθησε ήταν ότι η τοπική εταιρεία αυτοκινήτων ήταν στα επάνω της.
Μετά από κάποιον καιρό ο Μουθ έφτασε στο Μόναχο και βρέθηκε επικεφαλής του εσωτερικού σχεδιασμού για το τμήμα αυτοκινήτων της BMW. Ως απόλαυση, αγόρασε ένα εξοχικό σπίτι ψηλά στα βουνά και για να μπορεί να φτάσει εκεί, αγόρασε ένα από αυτά τα καινούργια 4Χ4 "πράγματα"(μην ανησυχείτε - αυτό θα έχει νόημα αργότερα). Λίγο αργότερα, η προσοχή του άλλαξε προς τους δύο τροχούς.
«Συνήθιζα να βλέπω αυτά τα μηχανάκι που έκαναν και ήταν τρομερά», λέει ο Muth.
Πήγα λοιπόν στον επικεφάλή της τεχνικής ανάπτυξης της μοτοσικλέτας και ρώτησα:"Ποιος σχεδιάζει τα μηχανάκια σας;" και είπε "Εμείς". Του είπα: "ναι,μπορώ να το πω..", οπότε μου απάντησε: "καλά αν σου αρέσουν τόσο πολύ οι μοτοσικλέτες έλα να το κάνεις εσύ!"... και το έκανα.
Η συνέχεια του πολύ ενδιαφέροντος άρθρου(στην Αγγλική) ΕΔΩ