18ος αγώνας Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/Πρωτάθλημα_2019/MotoGP/17_Australia/Ημέρα_3/metadoseis.jpg





MotoGP Μαλαισία στο COSMOTE SPORT 5HD


Παρασκευή 01/11/19


02:55 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

03:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

04:45 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

07:10 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

08:05 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

09:00 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2


Σάββατο 02/11/19


02:55 ΜΟΤΟ3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

03:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

04:45 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

06:30 MOTO3 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

07:25 MOTO2 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

08:20 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 4

09:00 MOTOGP ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2


Κυριακή 03/11/19


02:35 ΜΟΤΟ3 ΖΕΣΤΑΜΑ

03:05 ΜΟΤΟ2 ΖΕΣΤΑΜΑ

03:35 MOTOGP ΖΕΣΤΑΜΑ

05:45 ΜΟΤΟ3 ΑΓΩΝΑΣ

07:05 ΜΟΤΟ2 ΑΓΩΝΑΣ

08:30 MOTOGP ΑΓΩΝΑΣ

20:30 ΕΚΠΟΜΠΗ GRAND PRIX
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Παιδια επειδη δεν εχω nova κτλ , ξέρει κανεις καμια καφετέρια που να βαζει motogp?
Περιοχές Αθήνα κέντρο , περιστέρι νεα φιλαδελφεια κτλ!
Μια φορά εβαλα εναν να μου βαλει τον αγώνα κ μου το ειχε στο mute να μην ενοχληθούν οι πελατες! Χααχχαχ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/Πρωτάθλημα_2019/MotoGP/18_Sepang/Ημέρα_2/MotoGP_QP_fabio1.jpg

Sepang MotoGP: ΚΑΤ
Έκανε πάλι τα μαγικά του ο Quartararo!!

Μια ακόμα, την 5η του φετινή, pole position πήρε στην πίστα της Μαλαισίας ο Fabio Quartararo. Μια φοβερή pole και μάλιστα με νέο ρεκόρ πίστας!

Ο Γάλλος βγήκε για δεύτερη και τελευταία φορά στην πίστα, με τον Marc Marquez να είναι κολλημένος πίσω του!

Ο Fabio ήξερε ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής τον ακολουθούσε, όμως δεν πτοήθηκε. Δεν έκοψε και δεν τον άφησε να περάσει μπροστά του.

Τον άφησε να τον ακολουθήσει, έχοντας εμπιστοσύνη στις δυνάμεις και στη μοτοσυκλέτα του.

Την ίδια ώρα βρέθηκε κοντά τους και ο Petrucci, που είχε περάσει μαζί με τον Crutchlow από τις ΚΑΤ1 και θέλησε και αυτός να ακολουθήσει τον Quartararo.

Ο Petrux μπήκε ανάμεσα σε Fabio και Marc, με τον τελευταίο να ανοίγει το γκάζι και να περνά και πάλι δεύτερος πίσω από τον Γάλλο.

Λίγα δευτερόλεπτα μετά, όμως, ήρθε ένα highside για τον Marquez που έπεσε άτσαλα στο έδαφος, με τα πόδια (!) και βγήκε εκτός μάχης.



Ο Fabio στον προτελευταίο του γύρο δεν ήταν καλός, αλλά στον τελευταίο του ήταν εντυπωσιακός και παρά τα λαθάκια που έκανε στο τελευταίο κομμάτι, πήρε την pole!

Μάλιστα με το 1:58,303 έκανε και νέο ρεκόρ πίστας, που το είχε ο ίδιος από την Παρασκευή, συνεχίζοντας την κυριαρχία της Petronas στην πίστα!

Σε όλες τις επίσημες δοκιμές που έχουν συμμετάσχει οι οδηγοί της, η Petronas έχει πάντα την πρώτη θέση!

Την pole αυτή την πανηγύρισε σαν να έπαιρνε την πρώτη νίκη της καριέρας του!



Περίφημα τα πήγε και ο Franco Morbidelli που θα ξεκινήσει για 4η φορά φέτος από την πρώτη σειρά ενός Αγώνα, κάνοντας τον 3ο καλύτερο χρόνο.

Ανάμεσά τους, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του και σήμερα, πήρε θέση ο Maverick Vinales κι έτσι η πρώτη σειρά έγινε αποκλειστική υπόθεση της Yamaha!

Ο Jack Miller ήταν η καλύτερη Ducati στην 4η θέση και μόλις 4 δέκατα από την κορυφή, ενώ πίσω του ακολούθησαν οι Crutchlow και Rossi.

Ο Βρετανός ήταν και ο τελευταίος με χρόνο στο 1:58, ενώ ο Vale πέτυχε το στόχο του και θα ξεκινήσει από τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης.

Η μοναδική Suzuki στις ΚΑΤ2 ήταν αυτή του Alex Rins που πήρε την 7η θέση, κρατώντας πίσω του τον Danilo Petrucci.

Ο τελευταίος πέρασε με επιτυχία από τις ΚΑΤ1 και στη συνέχεια κέρδισε τον ομόσταυλό του, τον Andrea Dovizioso, ο οποίος πλήρωσε κάποια λάθη του κι έμεινε στην 10η θέση.

Μάλιστα τον πέρασε και ο Johann Zarco που εντυπωσίασε και πάλι, σημειώνοντας τον 9ο καλύτερο χρόνο.

Μετά την πτώση του ο Marc Marquez πήγε στο Ιατρικό Κέντρο, με την κάμερα να τον πιάνει να ακουμπά τα γόνατά του που χτύπησε πέφτοντας στην άσφαλτο.

Ο Ισπανός τελικά πήρε την 11η θέση, που είναι η χειρότερή του φέτος και η χειρότερή του από τον Αγώνα της Αργεντινής στην αρχή του ’18, όταν και είχε τιμωρηθεί ξεκινώντας από την 20η θέση.

  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο
  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο

ΠΗΓΗ https://www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/Πρωτάθλημα_2019/MotoGP/18_Sepang/Ημέρα_2/Moto2_QP.jpg

Sepang Moto2: ΚΑΤ
6η φετινή pole για τον Marquez

Από την pole position θα προσπαθήσει να κατακτήσει τον Τίτλο της κατηγορίας Moto2 στον αυριανό Αγώνα ο Alex Marquez.

Ο Ισπανός πήρε την 6η φετινή του pole στην κατηγορία, συνεχίζοντας τη δυνατή του παράδοση το τελευταίο διάστημα μιας και έχει 6 poles σε 10 Αγώνες!

Ο καλός χρόνος του Marquez έγινε στα πρώτα λεπτά των κατατακτηρίων, με τη σημαία βροχής να θυμίζει σε όλους πόσο πιθανό είναι το σενάριο να βρέξει.

Τελικά η βροχή δεν ήρθε, παρά μόνο μερικές ψιχάλες, παρ’ όλα αυτά κανείς στο τέλος δεν μπόρεσε να απειλήσει το χρόνο του Ισπανού.

Ο πλησιέστερος αντίπαλός του ήταν ο Tetsuta Nagashima, ο οποίος θα ξεκινήσει από την πρώτη σειρά για 3η φορά φέτος, έχοντας και μια pole position στην Αυστρία.

Το ρεκόρ πίστας παραμένει στον Brad Binder, που έκανε το φοβερό 2:04,769 στις ΕΔ3, με τον Ν.Αφρικανό να μένει 8 δέκατα πάνω από αυτόν του το χρόνο στις ΚΑΤ.

Πάντως θα είναι και αυτός στην πρώτη σειρά της εκκίνησης, μπροστά από τον Xavi Vierge, τον Tom Luthi και τον Jorge Martin.

Έτσι είχαμε τους τρεις διεκδικητές του Τίτλου στις δυο πρώτες σειρές, ενώ ο 4ος της παρέας, ο Jorge Navarro, πλήρωσε ένα δικό του λάθος.

Ο Ισπανός έπεσε περίπου 8-9 λεπτά πριν το τέλος και στους δυο τελευταίους του γύρους δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 15η θέση.

  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο
  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο






https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/Πρωτάθλημα_2019/MotoGP/18_Sepang/Ημέρα_2/Moto3_QP.jpg

Sepang Moto3: ΚΑΤ
Ο Ramirez για 2η συνεχόμενη φορά στην pole

Μετά την πρώτη pole position της καριέρας του στην Αυστραλία, ο Marcos Ramirez κατάφερε να τις διπλασιάσει στο Γύρο της Μαλαισίας!

Ο Ισπανός έκανε έναν πολύ καλό τελευταίο γύρο και πήρε την 1η θέση από τον Tatsuki Suzuki, που μέχρι το τέλος φαινόταν ότι θα κρατούσε την pole.

Την έχασε όμως για 0,127’’ κι έτσι ο Suzuki θα ξεκινήσει από τη 2η θέση τον αυριανό Αγώνα, ενώ μαζί τους στην πρώτη σειρά θα είναι και ο John McPhee.

Ο Albert Arenas ήταν πρώτος στις ΚΑΤ1 και τα πήγε πολύ καλά και στο δεύτερο σκέλος, μιας και είναι αυτός που ανοίγει τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης.

Μαζί του θα είναι και οι Celestino ViettiDarryn Binder.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της κατηγορίας, ο Lorenzo Dalla Porta, πέτυχε τον 7ο καλύτερο χρόνο και θα ξεκινήσει από την 3η σειρά.

Την 8η θέση πήρε ο Ayumu Sasaki, ενώ 16χιλ πίσω του πήρε θέση ο Gabri Rodrigo που ολοκληρώνει την 3η σειρά.

  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο
  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο
ΠΗΓΗ https://www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Σκοτώθηκε ο Afridza Munandar στο Sepang, αναβάτης του Asia Talent Cup

Μετά από ένα Ατύχημα στο αγώνα Idemitsu Asia Talent Cup το Σάββατο, στο Sepang, με μεγάλη θλίψη ανακοινώθηκε πως ο Afridza Munandar απεβίωσε


Το περιστατικό συνέβη στη Στροφή 10 στον 1ο γύρο, με τον αγώνα να διακόπτετε από κόκκινη σημαία αμέσως μετά.

Ο 20χρονος έλαβε τις πρώτες βοήθειες και την ιατρική φροντίδα άμεσα στην πίστα πριν μεταφερθεί με ελικόπτερο στο νοσοκομείο της Κουάλα Λουμπούρ.

Παρά τις τεράστιες προσπάθειες του ιατρικού προσωπικού της πίστας και του νοσοκομείου, ο Munandar υπέκυψε δυστυχώς στους τραυματισμούς του λίγο αργότερα.

Ο Munandar ήταν ένας ανεξάρτητος αναβάτης για την σεζόν 2019 του IATC, κερδίζοντας δύο νίκες, δύο δεύτερες και δύο τρίτες θέσεις σε αυτή την σεζόν, ενώ ήταν έτοιμος να αγωνιστεί για το πρωτάθλημα αυτό το Σαββατοκύριακο.

Η FIM, η Dorna Sports και όλοι όσοι συμμετέχουν στο Idemitsu Asia Talent Cup εκφράζουν τα βαθύτατα συλλυπητήριά μας προς την οικογένεια, τους φίλους και τους αγαπημένους του Munandar.



Καλο παραδεισο παλικαρι :(:(
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Συλλυπητήρια στους οικειους του..
Μεσα στη πιστα πως εγινε??
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Συλλυπητήρια στους οικειους του..
Μεσα στη πιστα πως εγινε??

Ο λόγος για τον Αφρίντζα μ*****αντάρ, ο οποίος είχε μία πτώση στο πλαίσιο του αγώνα για το πρωτάθλημα Idemitsu Asia Talent Cup στην πίστα του Σεπάνγκ. Στη συνέχεια χτυπήθηκε από άλλους αναβάτες, τραυματίστηκε σοβαρά και εξέπνευσε λίγο αργότερα σε νοσοκομείο της Κουάλα Λουμπούρ, όπου είχε μεταφερθεί επειγόντως.
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Κατι σαν το δυστυχημα του Simoncelli δηλαδη...
Οτι κ να λεει κάποιος τελικά δε παυει να ειναι ενα επικινδυνο επαγγελμα..
Μακαρι να ναι το τελευταίο θυμα..
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.520
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Σκοτώθηκε ο Afridza Munandar στο Sepang, αναβάτης του Asia Talent Cup

Μετά από ένα Ατύχημα στο αγώνα Idemitsu Asia Talent Cup το Σάββατο, στο Sepang, με μεγάλη θλίψη ανακοινώθηκε πως ο Afridza Munandar απεβίωσε


Το περιστατικό συνέβη στη Στροφή 10 στον 1ο γύρο, με τον αγώνα να διακόπτετε από κόκκινη σημαία αμέσως μετά.

Ο 20χρονος έλαβε τις πρώτες βοήθειες και την ιατρική φροντίδα άμεσα στην πίστα πριν μεταφερθεί με ελικόπτερο στο νοσοκομείο της Κουάλα Λουμπούρ.

Παρά τις τεράστιες προσπάθειες του ιατρικού προσωπικού της πίστας και του νοσοκομείου, ο Munandar υπέκυψε δυστυχώς στους τραυματισμούς του λίγο αργότερα.

Ο Munandar ήταν ένας ανεξάρτητος αναβάτης για την σεζόν 2019 του IATC, κερδίζοντας δύο νίκες, δύο δεύτερες και δύο τρίτες θέσεις σε αυτή την σεζόν, ενώ ήταν έτοιμος να αγωνιστεί για το πρωτάθλημα αυτό το Σαββατοκύριακο.

Η FIM, η Dorna Sports και όλοι όσοι συμμετέχουν στο Idemitsu Asia Talent Cup εκφράζουν τα βαθύτατα συλλυπητήριά μας προς την οικογένεια, τους φίλους και τους αγαπημένους του Munandar.



Καλο παραδεισο παλικαρι :(:(
Κρίμα και άδικο !
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/Πρωτάθλημα_2019/MotoGP/18_Sepang/EIbylYkXUAAL6F0.jpg

Sepang MotoGP: Αγώνας
Επέστρεψε στις νίκες η Yamaha με τον Vinales!

Ο Maverick Vinales έκανε ένα καλό ξεκίνημα στο σημερινό Αγώνα της Μαλαισίας και αυτό ήταν το πρώτο βήμα για να κυνηγήσει και να πάρει τη νίκη.

Άλλωστε, σε πολλούς Αγώνες και φέτος ο Ισπανός έχανε έδαφος στους πρώτους γύρους, ενώ αυτή τη φορά ξεκίνησε δυνατά.

Γρήγορα κατάφερε να χτίσει μια σημαντική διαφορά και στη συνέχεια δεν απειλήθηκε μέχρι το τέλος του Αγώνα.

Ο Vinales κράτησε ένα δυνατό ρυθμό, δεν άφησε τον Marquez να τον πλησιάσει και πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη μετά το Assen και 2η της Yamaha.

Από την άλλη ο Marc Marquez επιβεβαίωσε τις προβλέψεις των συναθλητών του ότι θα ήταν στις μπροστά θέσεις, αλλά και τις δικές του χτεσινές προβλέψεις.

Ο Marquez έλεγε χτες ότι ένα βάθρο θα ήταν τέλειο στο σημερινό Αγώνα, από τον οποίο χρειάστηκε να ξεκινήσει από την 11η θέση.

Τα πήγε περίφημα, έκανε φανταστικό πρώτο γύρο στην αρχή, κέρδισε θέσεις και έμεινε μόνος δεύτερος πίσω από τον Vinales.

Ο συμπατριώτης του όμως είχε κάνει τη διαφορά και με το δυνατό του ρυθμό δεν θα απειλούνταν στη συνέχεια. Έτσι συμβιβάστηκε με τη 2η θέση.

Προσπάθησε να μείνει κοντά του, όπως έκανε και στην Αυστραλία, αλλά στη συνέχεια έκανε κάποια λαθάκια και έχασε έδαφος, με τη μεταξύ τους διαφορά να μεγαλώνει.

Με τη 2η θέση του, ο Marc έφτασε τους 395β που είναι και νέο ρεκόρ βαθμών από έναν οδηγό μέσα σε μια σεζόν σε 18 Αγώνες, παίρνοντας το ρεκόρ από τον Jorge Lorenzo που είχε 383β το 2010.

Πίσω τους έγινε δυνατή μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου, με τον Andrea Dovizioso να κρατά πίσω του τους Valentino Rossi και Alex Rins.

Ο Dovi έκανε έναν από τους καλύτερούς του Αγώνες στο στεγνό στη Μαλαισία και αυτός, όπως και ο Marc, ήταν εντυπωσιακός στο ξεκίνημα.

Στο τέλος δέχτηκε πίεση από τον Valentino Rossi, ο οποίος πίεσε και κυνήγησε την επιστροφή του στο βάθρο για πρώτη φορά μετά το Τέξας.

Μάλιστα ο Rossi ήταν πολύ γρήγορος μέχρι το τέλος, ξεκινώντας με 6 δέκατα διαφοράς από τον Dovi στον τελευταίο γύρο, κατεβάζοντάς τα στα 3 στη γραμμή τερματισμού!

Όμως δεν ήταν εφικτό να πάρει το βάθρο κι έτσι περιορίστηκε στην 4η θέση, μπροστά από τον Alex Rins ο οποίος ήταν επίσης πολύ γρήγορος μέχρι 3 γύρους πριν το τέλος.

Ήταν τότε που άρχισε να πλησιάζει τους Dovi-Rossi αλλά στη συνέχεια δεν είχε άλλο λάστιχο για να κυνηγήσει κάτι καλύτερο από την 5η θέση.

Οι θερμοκρασίες δεν ανέβηκαν στα επίπεδα των σχεδόν 60ο C που είχαμε στην πίστα την Παρασκευή, με τους περισσότερους οδηγούς να διαλέγουν τη μεσαία γόμα μπροστά και πίσω.

Μ’ αυτό το συνδυασμό ο Vinales πήρε τη νίκη, ενώ ο Marquez πίσω του είχε μεσαίο/*****ό και ο Dovi κράτησε το βάθρο με *****ό/*****ό.

Από τις Yamaha μόνο ο Quartararo δεν έβαλε μεσαίο/μεσαίο, αλλά προτίμησε το *****ό πίσω και σήμερα δεν επιβεβαίωσε τις προσδοκίες.

Έκανε πολύ άσχημο πρώτο γύρο και από 1ος υποχώρησε στην 8η θέση και χωρίς το δυνατό ρυθμό που μας είχε δείξει τις προηγούμενες ημέρες, περιορίστηκε στην 7η θέση.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε την εκπληκτική παρουσία του Johann Zarco, ο οποίος είχε άνετα σχετικά θέση στη δεκάδα (8ος) σε όλη τη διάρκεια του Αγώνα, μέχρι που λίγο πριν το τέλος ήρθε και τον έριξε ο Joan Mir.

Ο τελευταίος τιμωρήθηκε με Long Lap Penalty από τους Αγωνοδίκες.

Έτσι η δεύτερη καλύτερη Honda ήταν αυτή του Lorenzo και όχι του Zarco (έπεσε ο Crutchlow), ο οποίος Lorenzo ήταν εντός στόχων, πήρε βαθμούς και τερμάτισε 34’’ από την κορυφή.

  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο
  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο


πηγη https://www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/Πρωτάθλημα_2019/MotoGP/18_Sepang/Ημέρα_3/Moto2_Race18.jpg

Sepang Moto2: Αγώνας
Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2 ο Alex Marquez
Νέα 03/11/2019 - 09:03
Ο Alex Marquez είχε βάλει γερές βάσεις για να κάνει έναν καλό Αγώνα από την Παρασκευή και τα πρώτα ελεύθερα στην πίστα της Sepang.

Σήμερα ξεκίνησε δυνατά από την pole position και γρήγορα, μαζί με τους Brad Binder και Tom Luthi ήταν οι τρεις που ξεχώρισαν μπροστά.

Ο Binder με τον Marquez ήταν και οι μόνοι που έκαναν 2:05 στην αρχή και τον Alex για 25χιλ να κάνει νέο ρεκόρ πίστας σε διάρκεια Αγώνα (2:05,860).

Από εκεί και πέρα οι χρόνοι ανέβηκαν στο 2:06 χαμηλό και στο ψηλό 2:07 για τους τρεις πιο γρήγορους αυτούς αναβάτες.

Ο Αγώνας δεν είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ο Binder συντηρούσε μια διαφορά 6-7 δεκάτων από τον Marquez, ο οποίος με τη σειρά του κρατούσε περίπου τόσο πίσω του τον Luthi.

Ο Ελβετός τα έδωσε όλα και πίεσε για να καλύψει τη διαφορά του από τον Marquez και να του πάρει τη 2η θέση, έτσι ώστε να πάει την υπόθεση «Τίτλος» στην Valencia.

Όμως στο τέλος δεν μπορούσε να πιέσει άλλο, ενώ κι ένα λαθάκι τον ανάγκασε να εγκαταλείψει την προσπάθεια.

Μπροστά ο Brad Binder έπαιρνε την 4η φετινή του νίκη με την ΚΤΜ, ενώ ο Alex Marquez στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής ανεβαίνοντας στο 2ο σκαλί του βάθρου.



Αυτός είναι ο 2ος Παγκόσμιος Τίτλος στην καριέρα του, μετά την κατάκτηση της Moto3 το 2014. Τότε, όπως και τώρα, ήταν Παγκόσμιος Πρωταθλητής όπως και ο αδερφός του, ο Marc Marquez.

Τα δυο αυτά αδέρφια είναι τα μόνα στην ιστορία του Πρωταθλήματος που έχουν πανηγυρίσει Παγκόσμιους Τίτλους και πλέον – και οι δυο μαζί – έχουν 10 Τίτλους στο ενεργητικό τους.

Από εκεί και πέρα, κερδισμένος από τη μάχη για την 4η θέση βγήκε ο Xavi Vierge που κράτησε πίσω του τον Jorge Navarro με την Speed Up.

Την 4η θέση για το μεγαλύτερο διάστημα του Αγώνα την κρατούσε ο Tetsuta Nagashima, αλλά στο τέλος τερμάτισε 8ος, καθώς τον πέρασαν και οι Lecuona-Baldassarri.

Στη μάχη των νεοφερμένων για την ανάδειξη του Rookie της χρονιάς, έχουμε παράταση στην αγωνία μιας και οι τρεις που διεκδικούν τον Τίτλο έπεσαν στο σημερινό Αγώνα!

Πρώτος έκανε το λάθος ο Di Giannantonio και μετά από λίγα δευτερόλεπτα έπεσε και ο Enea Bastianini, ενώ την πτώση δεν απέφυγε ούτε ο Jorge Martin που προερχόταν από το πρώτο βάθρο της καριέρας του στην Αυστραλία.

  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο
  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο



https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/Πρωτάθλημα_2019/MotoGP/18_Sepang/Ημέρα_3/Moto3_Race18.jpg

Sepang Moto3: Αγώνας
Νέα νίκη, 3η συνεχόμενη για Dalla Porta

Την τρίτη του συνεχόμενη νίκη στην κατηγορία της Moto3 – και 5η της καριέρας του – πήρε στο σημερινό, δύσκολο Αγώνα, ο Lorenzo Dalla Porta.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής ξεκίνησε χωρίς να πιέζει και έβλεπε μπροστά του τις μάχες ανάμεσα σε Tatsuki Suzuki, Gabri Rodrigo και τον ομόσταυλό του, τον Marcos Ramirez.

Όμως στον 5ο γύρο ήρθε ένα λάθος από τον Rodrigo, ο οποίος έπεσε ενώ είχε την πρώτη θέση. Ο Suzuki ήταν πολύ κοντά του και δεν κατάφερε να τον αποφύγει πέφτοντας και αυτός.

Ακριβώς πίσω τους ήταν ο Alonso Lopez ο οποίος μετά από μια επαφή που είχε με έναν συναθλητή του, άλλαξε γραμμή και κατευθύνθηκε προς την πεσμένη μοτοσυκλέτα του Suzuki, με αποτέλεσμα να τη χτυπήσει και να εκσφενδονιστεί στον αέρα!

Κάπως έτσι άλλαξε η εικόνα του Αγώνα και πλέον στη μάχη για τη νίκη ήταν οι Lorenzo Dalla Porta και Celestino Vietti, μαζί με άλλους 8 οδηγούς που συμπλήρωναν το μπροστινό γκρουπ.

Οι μάχες συνεχίστηκαν μέχρι το τέλος, όταν μια επαφή ανάμεσα σε Arenas και Vietti αποσυντόνισε τον τελευταίο, ο οποίος βρέθηκε τέταρτος!

Ο Arenas κυνήγησε τον Dalla Porta, αλλά στην τελευταία στροφή της πίστας έκανε το λάθος και έπεσε, με αποτέλεσμα να χάσει την ευκαιρία να διεκδικήσει τη νίκη κι ένα 4ο συνεχόμενο βάθρο.

Επομένως ο Dalla Porta πήρε τη νίκη, ενώ πίσω του τερμάτισε ο Sergio Garcia που ήταν σταθερά στις μάχες του μπροστινού γκρουπ.

Ο Garcia πήρε το πρώτο βάθρο της καριέρας του στην Moto3, με τον Jaume Masia να είναι αυτός που έκλεψε την παράσταση σήμερα.

Ο Ισπανός είδε τη μοτοσυκλέτα του να σβήνει στο γύρο προθέρμανσης και λίγα λεπτά πριν την εκκίνηση του Αγώνα, η ομάδα του έκανε αγώνα δρόμου για να εντοπίσει το πρόβλημα και να το διορθώσει.

Τα κατάφεραν κι έτσι ο Masia έκανε το γύρο προθέρμανσης, ενώ ξεκίνησε τον Αγώνα από την τελευταία θέση του σχηματισμού εκκίνησης.

Ήταν ταχύτατος από το ξεκίνημα, στην πορεία του Αγώνα έκανε τον 4ο καλύτερο χρόνο και τέλος κατάφερε να πάρει το βάθρο, το 4ο της καριέρας του.

Στο τέλος ο Ai Ogura τερμάτισε για 17χιλ μπροστά από τον Celestino Vietti, μένοντας ζωντανός στη μάχη για τον Τίτλο του Rookie της σεζόν 2019.

Να σημειώσουμε ότι παρά την πτώση του στο τέλος, ο Arenas σηκώθηκε και κατάφερε να τερματίσει στην 12η θέση.

  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο
  • Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο
πηγη https://www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ωραιος ο Δ. παπανδρεου Giving


MOTOGP, ΜΑΛΑΙΣΙΑ, ΣΕΠΑΝΓΚ: «ΓΛΥΚΙΑ» ΝΙΚΗ YAMAHA, ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΒΙΝΙΑΛΕΣ, «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ» ΜΑΡΚΕΘ – ΝΤΟΒΙΤΣΙΟΖΟ, ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΡΟΣΣΙ



Να διαβάζετε MOTOSPORT. Και να αφιερώνετε ένα λεπτάκι στο να σκεφθείτε γιατί έγραψε εκείνο ή το άλλο το MOTOSPORT. Όπως ας πούμε στο χτεσινό σημείωμα, που ήταν ένα απο τα ελάχιστα (ή και το μόνο) που ΔΕΝ ποντάρισε στη νίκη του Κουαρταραρό αλλά άφησε πολλές αμφιβολίες. Γιατί για να κερδίσει ο εντυπωσιακός rookie σε αγώνα, πρέπει να περάσει τους Μαρκέθ και Βινιάλες. Και όσο κι αν η ταχύτητά του σε ένα γύρο με φρέσκα soft είναι κάποιες φορές αξεπέραστη («κάποιες» φορές, όχι πάντα), ο αγώνας θέλει ρυθμό, και εμπειρία, και στρατηγική, και μυαλό, και οργάνωση, που δεν έρχονται απο τη μια μέρα στην άλλη.

Ναι, ο Τύπος θέλει νέα πρόσωπα. Και «σπρώχνει»: Τη μια μέρα ανεβάζει στον ουρανό τον έναν, την άλλη τον άλλον, την τρίτη τους ξεχνάει και τους δύο για να εκστασιαστεί με όποιον κάνει ένα ταχύτερο γύρο στο Q2. Όμως, οι αξίες δεν χάνονται μέσα σε ένα-δυό μήνες, αν βέβαια δεν τους συμβεί κάτι που θα «αλλάξει» τη ζωή τους, και θα απειλήσει να τερματίσει την καρριέρα τους, όπως συμβαίνει σήμερα με τον Λορένθο. Αυτό που γίνεται, είναι ότι αυξάνεται ή μειώνεται ο συναγωνισμός, ανάλογα με τις εποχές: ‘Εφυγε ο Λορένθο, εμφανίστηκε ο Κουαρταραρό. Εμεινε πίσω (γενικά, γιατί είναι έβδομος στο Πρωτάθλημα) ο Ρόσσι, ανέβηκε ο Βινιάλες. Και πράγματι, η κορυφή απέκτησε φέτος πολλούς διεκδικητές, ενώ τα δύο προηγούμενα χρόνια υπήρχαν ουσιαστικά μονο δύο αναβάτες (και εργοστάσια) να μοιράζονται νίκες και να κυνηγούν τους τίτλους. Και αυτό είναι που κάνει τον Μαρκέθ απόλυτο κυρίαρχο του 2019, μια και ακόμα και όταν δεν κερδίζει καταφέρνει να δημιουργεί νέα ρεκόρ, όπως και πάλι συνέβη στη Σεπάνγκ, και μάλιστα εις διπλούν.

Ομως, ας ακολουθήσουμε μια διαφορετική τακτική γι’ αυτόν τον αγώνα, και αντί της γενικής περιγραφής, θα «τον δούμε» μέσα απο την απόδοση των αναβατών, φυσικά με την σειρά που τερμάτισαν, ξεκινώντας απο τον θαυμάσιο Μάβερικ Βινιάλες (για τον οποίο, αν θυμάστε όσοι μας ακολουθείτε, είχαμε γράψει ότι θα είναι ο κύριος αντίπαλος του Μαρκέθ για τον τίτλο το 2020, ΑΝ η Μ1 τον βοηθήσει).



1ος ΜΑΒΕΡΙΚ ΒΙΝΙΑΛΕΣ. Ο Βινιάλες είχε περάσει μία εβδομάδα έχοντας στο μυαλό του την ήττα απο τον Μαρκέθ στην Αυστραλία, αλλά στους αγώνες αυτά συμβαίνουν και μπορεί να ξανασυμβούν. Ο μοναδικός τρόπος λοιπόν να κερδίσεις, είναι να...είσαι ο πιο γρήγορος από όλους, και να ξεπεράσεις επίσης γρήγορα όλα τα «εμπόδια» που μπορεί να σου ανακόψουν την πορεία (και τον ρυθμό σου) προς την κορυφή.

Ο Βινιάλες την τελευταία διετία, και παρά τα «προβλήματα» της Μ1 (πραγματικά αλλά και υποθετικά), έχει δείξει ότι στη διάρκεια των αγώνων, και ιδιαίτερα απο τη μέση και μέχρι το τέλος, μπορεί να κρατάει ίδιο και ταχύτερο ρυθμό με αυτόν των πρώτων, αλλά έχει χάσει αρκετά βάθρα απο την αδυναμία του να φύγει (ή να μείνει) μπροστά στους πρώτους γύρους. Στη Μαλαισία όμως, και σίγουρα πεισμωμένος απο το πάθημα της Αυστραλίας (αν και δεν ήταν καθόλου σίγουρο ότι εκεί ηταν ο ταχύτερος, αφού ο Μαρκέθ έκανε εμφανώς «παιχνίδι στρατηγικής» αφήνοντάς τον μπροστά), φρόντισε και πέρασε με τη μία το «φράγμα Μίλλερ», αφήνοντας τον γενναίο αλλά οδηγικά «ατσούμπαλο» Αυσττραλό να ταλαιπωρεί τους άλλους. Ετσι, όσο οι Μαρκέθ και Ντοβιτσιόζο (που είχαν κάνει και οι δύο εκκίνηση-σεμινάριο απο τις πίσω σειρές) καθυστερούσαν επί δύο ολόκληρους γύρους, ο Βινιάλες έφτιαξε διαφορά σχεδόν ενός δευτερολέπτου στον δεύτερο γύρο και 1’’.345 στον τρίτο.

Από εκείνη τη στιγμή και μετά, δεν απειλήθηκε ΠΟΤΕ, παρά το ότι ο Μαρκέθ προσπάθησε να κρατήσει την διαφορά μέχρι τον 10ο γύρο στο 1’’.6 περίπου. Μετά τη μέση του αγωνα, ο Βινιάλες απλά άνοιξε, και ξέφυγε στα 2’’, στα 2’’.5 και πάνω απο 3’’στον τερματισμό, όπου πανηγύρισε εξαλλα. Και με το δίκιο του: Πέρα από την «ρεβάνς» της Αυστραλίας, έδειξε με την δεύτερη φετινή νίκη του ποιός είναι το Νο1 στην Yamaha, γιατί αποκλείεται να μην έχει «ενοχληθεί» απο την προσοχή που δίνουν όλοι στον Κουαρταραρό, τον οποίο έχουν ήδη «χρίσει» πρωταθλητή για το 2020, λες και η εργοστασιακή ομάδα δεν έχει άλλους αναβάτες! «Πάρτε λοιπόν, και δείτε ποιός σας φέρνει τις νίκες», σκεφτόταν ο 24άχρονος Ισπανός, και ποιός μπορεί να τον αδικήσει; Ήταν ένας προσωπικός του θρίαμβος επί των πάντων, και όχι μόνο επί του Μαρκέθ. Και αν έχει «ξορκίσει» τον δαίμονα των κακών πρώτων γύρων, τότε η νίκη αυτή δεν θα είναι η τελευταία (υπάρχει ακομα ένας λόγος: Είναι ο μοναδικός αναβάτης που οδηγεί ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ο Μαρκέθ, εκπροσωπώντας την σύγχρονη σχολή του MotoGP, με τις διαφορές που επβάλλουν βέβαια τα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών των δύο Ισπανών).



2ος ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ. Από 11ος - 2ος μετά την εκκίνηση, και αυτό χωρίς ούτε να «σπρώξει», ούτε να κινδυνέψει, αλλά με σωστή επιλογή γραμμών και θέσεων στην πυκνή «κυκλοφορία» των πρώτων στροφών. Υπέκυψε στιγμιαία στην ωμή δύναμη των Ducati, αλλά σύντομα βρέθηκε τρίτος και... κόλλησε! Ο Μίλλερ έπιανε όλο το πλάτος της πίστας και ο Μαρκέθ ευτυχισμένος απο την κατάκτηση του τίτλου της Moto2 που είχε πανηγυρίσει λίγα λεπτά νωρίτερα με τον αδελφό του Αλεξ, δεν ρισκάρισε να περάσει αμεσως παρ΄ότι ήξερε ότι τα πρώτα λεπτά ήταν κρίσιμα λόγω του γρήγορου ρυθμού με τον οποίο έφευγε ο Βινιλάλες. Ή μήπως δεν το ήξερε, και πίστευε ότι θα μπορέσει να τον πιάσει; Οπως και να έχει, όταν στον τρίτο γύρο περασε δεύτερος, ο Βινιάλες ήταν μια μαύρη μορφή αρκετά μπροστά του, που σιγά σιγά θα γινόταν άπιαστη κουκίδα. Και όταν κατάλαβε ότι δεν γινόταν να τον φτάσει, έμεινε «εύκολα» δεύτερος για να γράψει δύο ακόμα ρεκόρ: Εγινε ο πρώτος αναβάτης της Ιστορίας που κατακτά 17 βάθρα την ίδια χρονιά, και σημείωσε ρεκόρ βαθμών συγκεντρώνοντας 395 έναντι 383 του Λορένθο (από το 2010). Στην πορεία για αυτά τα νούμερα, κρατάει και ένα προσωπικό ρεκόρ: Δεν τερμάτισε ποτέ σε άλλη θέση εκτός της πρώτης και της δεύτερης όλο το χρόνο! Το να είναι η δεύτερη θέση το «χειρότερό σου» αποτέλεσμα στο ΜοtoGP στις πίστες που δεν σου πάνε, και που τα προβλήματα περιλαμβάνουν ακόμα και άσχημες πτώσεις στις δοκιμές, λέει τα πάντα για το ποιός είναι ο κυρίαρχος του MotoGP της εποχής μας, ένας κυρίαρχος που δεν (πρέπει να) έχει ανάγκη την βοήθεια κανενός για να γράφει χρόνους στις δοκιμές (γιατί οι νίκες και οι θέσεις κερδίζονται στον αγώνα). Τέλος, πιστεύουμε, ή υποθέτουμε, ότι αν μπροστά δεν ήταν ο Βινιάλες αλλά ο Κουαρταραρό, πιθανόν ο Μαρκέθ να μην συμβιβαζόταν με την δεύτερη θέση και να βλέπαμε φάσεις τύπου «όλα ή τίποτα»! (Αλλά πάλι, αυτή δεν είναι παρά μια υπόθεση!).



Με τον συμπατριώτη του Μάβερικ να πηγαίνει για νίκη, ο Μαρκ Μαρκέθ που δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του για τον τίτλο του αδελφού του, δεν φάνηκε τόσο αποφασισμένος όσο άλλες φορές (και σίγουρα ένας λόγος για τον οποίο δεν πήρε κανένα ρίσκο -εκτός του «υποχρεωτικού» της εκκίνησης- ήταν το να μην χαλάσει την χαρά της οικογένειας των 10 τίτλων με μια πτώση). Αλλά μετά τον τερματισμό, για μια ακόμη φορά έδειξε με τις δηλώσεις του το πόσο συγκροτημένος και «σωστός» είναι στη σκέψη και στο λόγο του: Μίλησε για το δυστύχημα του Idemitsu Asia Talent Cup που στέρησε τη ζωή στον εικοσάχρονο Ινδονήσιο Afridza Munandar, και «ανέβασε» τον αδελφό του λέγοντας ότι δεν είναι απλά «ο αδελφός του πρωταθλητή» αλλά είναι ο Αλεξ Μαρκέθ, ΔΥΟ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής! Επαγγελματίας και σωστός, ο Μαρκ Μαρκέθ με αυτές τις εξαιρετικές και μυαλωμένες δηλώσεις άφησε πίσω την λάθος εικόνα του Σαββάτου, στο δρόμο για την Βαλένθια και την προσπάθεια για τον τίτλο Ομάδων (όπου η Ducati προηγείται με δύο βαθμούς).



3ος ΑΝΤΡΕΑ ΝΤΟΒΙΤΣΙΟΖΟ. Μετά από μια ακόμα ΤΕΛΕΙΑ εκκίνηση που τον ανέβασε αμέσως στις πρώτες θέσεις, ο Ντοβιτσιόζο ξόδεψε αρκετό χρόνο πίσω απο τον Μίλλερ, αργώντας να τον περάσει γιατί ο Αυστραλός έδινε μάχη να κρατήσει τη θέση. Και εδώ υπάρχει θέμα γοήτρου, γιατί ο Ντόβι δεν μπορεί να «επιτρέπει» σε δορυφορικό αναβάτη να τερματίζει πρώτο Ducati, ενώ πρέπει να υπερασπίσει την διαφορά για τον τίτλο Ομάδων, που είναι και το μόνο που μπορεί να περισώσει η Μπολώνια για το 2019 (μαζί με την δεύτερη θέση στους τίτλους Οδηγών και Κατασκευαστών φυσικά).

Μόλις (μετά τον τέταρτο γύρο) πέρασε τον Μίλλερ, οι δύο πρώτοι είχαν πια ξεφύγει αλλά σύντομα στον τροχό του βρέθηκε ο Ρόσσι (ξανά, γιατί προσπάθησε να τον περάσει και στην αρχή όταν και οι δύο ήταν πίσω απο τον Αυστραλό), ξεκινώντας μια μάχη για την τρίτη θέση που κράτησε όλο τον αγώνα. Ο Ντοβιτσιόζο όμως οδήγησε εξαιρετικά, αξιοποιώντας την τελική ταχύτητα της Ducati σε συνδυασμό με την δική του ικανότητα για αργοπορημένο φρενάρισμα, και πήρε ένα πανάξιο βάθρο, αν και περίπου 3’’ πίσω απο τον δεύτερο Μαρκέθ (και σχεδόν 6’’ πίσω απο τον άπιαστο νικητή).
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


4ος ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ ΡΟΣΣΙ. Η προσπάθεια του Βαλεντίνο Ρόσσι σε αυτόν τον αγώνα, ανταμοίφθηκε με ένα ρεκόρ πίστας! Εγραψε 1’.59’’.661 και μάλιστα στον 3ο γύρο (όταν στην αρχή προσπαθούσε να περάσει τον Ντοβιτσιόζο). Όμως, όταν σταδιακά ο Μαρκέθ και κατόπιν ο Ντόβι πέρασαν τον Μίλλερ, ο Ρόσσι έμεινε πίσω του ξοδεύοντας λάστιχο και πολύτιμο χρόνο για έξη ολόκληρους γύρους, κάνοντας και μερικά λάθη (άνοιγε τις στροφές) προσπαθώντας να περάσει. Οταν τα κατάφερε, ο Ντόβι είχε ξεφύγει σχεδόν 1’’, και χρειάστηκε μερικούς γύρους ακόμα για να τον πλησιάσει και να αρχίσει μία νέα μάχη: Η Υamaha ήταν πιο γρήγορη στις στροφές, αλλά κάθε φορά που περνούσε, έχανε αμέσως τη θέση της στην ευθεία. Μια τέτοια κατάσταση εύκολα διαλύει την ψυχολογία των οδηγών, αλλά ο Ρόσσι το πάλεψε μέχρι τέλους, επιχειρώντας μια τελευταία επίθεση και τερματίζοντας τέταρτος, με νέο ρεκόρ αγώνα (έχει να κάνει ρεκόρ απο το 2016), αλλά και την απογοήτευση της απώλειας ενός βάθρου που «θα σφράγιζε» την αγωνιστική ανάκαμψη που είδαμε.

Αλλά παρά την πολύ καλή του απόδοση, ας μην ξεχνάμε ότι η τελική ταχύτητα δεν είναι το παν: Ο Ντόβι είχε τελική 331,2 και ο Ρόσσι 323,9, ενώ ο Βινιάλες κέρδισε «μόνος του» με τελική 320,4. Πολλά πράγματα παίζουν ρόλο εδώ, και το να έχεις «δική σου» την πίστα με καθαρή επιλογή γραμμών είναι το σπουδιαότερο. Γι’ αυτό και ο Ρόσσι μπόρεσε να φτάσει με ευκολία τον Ντοβιτσιόζο, αλλά όχι και να τον περάσει.

Μπορούμε λοιπόν να μιλάμε για «επιστροφή» του Ρόσσι; Με δεδομένο ότι τα Yamaha έδειξαν ότι η πίστα αυτή «είναι δική τους», θα πρέπει να περιμένουμε το 2020 και τις δοκιμές με τη νέα μοτοσυκλέτα για να εκφέρουμε γνώμη. Γιατί μπορεί η απόδοσή του να ήταν «αναγεννητική», αλλά η 7η θέση στη βαθμολογία είναι αυτή που δείχνει την πραγματική του θέση, για φέτος τουλάχιστον. (Και κάτι τελευταίο: Όποιος κάνει ρεκόρ πίστας με δύσκολες συνθήκες ζέστης και υγρασίας, δεν μπορεί να κριθεί βάσει ηλικίας, γιατί πολύ απλά είναι κορυφαίος αναβάτης).

5ος ΑΛΕΞ ΡΙΝΣ. Ιδιαίτερα στενοχωρημένος μετά τον αγώνα επειδή δεν κατάφερε να καλύψει τα λίγα δέκατα που τον χώριζαν απο Ντοβιτσιόζο και Ρόσσι, ο Ρινς ήταν ένας ακόμα αναβάτης που έχασε χρόνο πίσω απο τον Μίλλερ, και λίγο έλειψε να χάσει και τον αγώνα: Όταν σταδιακά πέρασαν τον Αυστραλό οι Ντοβιτσιόζο και Ρόσσι, ο Ρινς που ήταν πίσω τους απο την αρχή δεν κατάφερε να ακολουθήσει καθώς ο Μίλλερ όπως είπαμε ανοιγόταν και κλεινόταν σαν να ήταν μόνος του σε προπόνηση! Σε μια τέτοια φάση στον έβδομο γύρο, που η Ducati ειχε χάσει το apex της στροφης 15 και είχε ανοιχτεί, ο Ρινς προσπάθησε να περάσει αλλά ο Μίλλερ ξανακλείστηκε και τον χτύπησε, με αποτέλεσμα να φύγει το (μεγάλο!) δεξί φτερό απο το φαίρινγκ της Suzuki. Ετσι, για όλο τον αγώνα ο Ρονς είχε ανομοιογενή αεροδυναμική συμπεριφορά στη μοτοσυκλέτα του σε μια πίστα που χρειάζονται τα φτερά, και ΙΣΩΣ χωρίς αυτό το πρόβλημα να είχε φτάσει στο βάθρο (γιατί το Suzuki είναι αρκετά γρήγορο, στρίβει μοναδικά, και μπορεί να κρατάει κλειστές γραμμές).



6ος ΦΡΑΝΚΟ ΜΟΡΜΠΙΝΤΕΛΛΙ. «Φορτωμένος» με την «υποχρέωση» της Petronas να φέρει κορυφαίο αποτέλεσμα μέσα στην έδρα της και σίγουρα κάπως «κουρασμένος» απο την αγιοποίηση του Κουαρταραρό που τον έχει υποβιβάσει σε άτυπο Νο2 της ομάδας, ο συμπαθής και χαμηλών τόνων Φράνκο «μίλησε» στον αγώνα, φέρνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας του. Και ίσως αυτό που τον έκανε ακόμα πιο χαρούμενο αλλά και «άξιο», είναι ότι αντιστάθηκε στην επίθεση του Κουαρταραρό μέχρι τέλους. Μπράβο στον Μορμπιντέλλι, που μπορεί να μην έχει κάνει «άλμα» απόδοσης με την Υamaha αλλά η εξέλιξή του είναι σταθερή και «σίγουρη».

7ος ΦΑΜΠΙΟ ΚΟΥΑΡΤΑΡΑΡΟ. Οταν με το που μπαίνεις σε μια πίστα κάνεις ρεκόρ όλων των εποχών (!), δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι είσαι ένας δαιμονικά γρήγορος και ικανός οδηγός. Απο εκεί και μετά, πρέπει να κρατήσεις το μυαλό σου στη θέση του, και να εκμεταλλευτείς αυτή την ταχύτητα χωρίς να επηρεάζεσαι ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ. Και αν είσαι μόνο 20 χρονών, οι γύρω σου, και ιδίως η ομάδα σου, πρέπει να έχουν υψηλό επίπεδο και ειδικές (όσο και «αυτονόητες») γνώσεις και μεθόδους, για να σε φροντίζουν όπως ακριβώς πρέπει και αρμόζει και στο ταλέντο και στην ηλικία σου. Οταν όμως η Petronas «έταξε» στους αναβάτες της πριμ ΕΝΟΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥ ΔΟΛΛΑΡΙΩΝ (Η.Π.Α.) για τη νίκη μέσα στη Σεπάνγκ, δεν θέλει πολύ το μυαλό για να πετάξει και να σκέφτεται το πως θα ξοδέψει τα χρήματα και όχι το πως θα τα κερδίσει (σχήμα λόγου, αλλά κατά βάση κάπως έτσι έχουν τα πράγματα).

Ετσι, ο Κουαρταραρό απο την πρώτη θέση της εκκίνησης βρέθηκε όγδοος στο τέλος του πρώτου γύρου, και εκεί ουσιαστικά «τελείωσε» ο αγώνας του, καθώς θα έμενε εκεί μέχρι τέλους, ακολουθώντας τον Μορμπιντέλλι, και κερδίζοντας μόνο τη θέση που παραχώρησε ο Μίλλερ, τερματίζοντας έβδομος. Αργότερα στα πιτς μάσαγε την πετσέτα του, αλλά ο αγώνας είχε τελειώσει, η ευκαιρία της νίκης, της δόξας και του φημολογούμενου πριμ, είχε χαθεί. Ο λόγος της «κακής» του απόδοσης (σε σχέση πάντα με τις προσδοκίες του θριάμβου), ήταν η αδυναμία φρεναρίσματος απο την αρχή, που την απέδωσε σε λάθος πίεση στο εμπρός ελαστικό. Και αυτό σημαίνει, ότι κάποιοι απο την ομάδα της Petronas Yamaha έβαλαν περισσότερο αέρα στον εμπρός τροχό (ή δεν τον έλεγξαν/μέτρησαν σωστά). ΟΚ, εσωτερικό τους θέμα, μπορεί να είναι έτσι, και την επόμενη φορά να προσέχουν τα αερόμετρα. Αλλά κατά γενική ομολογία των οδηγών (και των τριών κατηγοριών) η πίστα γλυστρούσε περισσότερο απο κάθε άλλη φορά, και είναι πολύ πιθανόν ένας αναβάτης με περιορισμένη εμπειρία στο MotoGP και στην πρώτη του φορά με τέτοια ιπποδύναμη σ’ αυτή την ιδιαίτερη πίστα, να αποδώσει το πρόβλημα στα λάστιχα ή στις πιέσεις. Γεγονός παραμένει ότι η νίκη δεν είναι κάτι «εύκολο» παρά τις προσδοκίες, και όπως ο υπερ-ταλαντούχος Φαμπιό αποδεικνύει συνεχώς φέτος, δεν αρκεί το να είσαι ο ταχύτερος των δοκιμών για να κερδίσεις στον αγώνα.



8ος ΤΖΑΚ ΜΙΛΛΕΡ. Σε όλα τα μηχανοκίνητα σπορ, υπάρχουν οι αναβάτες που κανείς δεν θέλει να συναντά μπροστά του, γιατί είναι απρόβλεπτοι, δυνατοί, πεισματάρηδες, και τολμηροί, κάνοντας έτσι το προσπέρασμα δύσκολη και «επικίνδυνη» υπόθεση. Φέτος στο MotoGP ο Μίλλερ έχει αναλάβει αυτό το ρόλο (που είχε και ο Πετρούτσι όσο ακόμα πήγαινε γρήγορα), και έχοντας στα χέρια του την εργοστασιακή Ducati του 2019, χρησιμοποιεί το γκάζι και την ταχύτητά της για να κρατάει με πείσμα τη θέση του, καθυστερώντας τους ταχύτερους οδηγούς που έχουν την ατυχία να βρεθούν πίσω του στους κρίσιμους πρώτους γύρους (εκτός των σπάνιων περιπτώσεων που ο Μίλλερ μένει γρήγορος μέχρι τέλους).

Συμπαθής, πλακατζής, σαφώς ταχύς, τολμηρός και ευθύς στις απόψεις του, ο Τζακ Μίλλερ επιτέθηκε στην αρχη «τελειώνοντας» το λάστιχό του, και χάνοντας συνεχώς θέσεις, όχι όμως χωρίς να δώσει μάχες με το γκάζι της GP19, παρ΄ότι ήταν βέβαιο ότι θα τις χάσει. Φυσικά καλά κάνει να υπερασπίζεται τις θέσεις του (αγώνας είναι αυτός) αλλά επειδή η τεχνική απουσιάζει εντελώς απο την οδήγησή του, είναι όπως είπαμε «φράγμα αξεπέραστο» για τους πίσω, ακόμα και αν είναι πιο γρήγοροι. Για το 2020 θα παραμείνει στην Pramac με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, αλλά η Ducati δεν θα κάνει το λάθος να του δώσει εργοστασιακό status το 2021, εκτός αν υπάρχουν συγκεκριμένοι εμπορικοί λόγοι (η Αυστραλία λατρεύει τους ήρωές της!).

9ος ΝΤΑΝΙΛΟ ΠΕΤΡΟΥΤΣΙ. Αυτό: Ένατος. Ενας οδηγός, που μόλις υπέγραψε συμβόλαιο για το 2020 (το καλοκαίρι), «έδεσε» το καράβι του. Οχι στα χάλια του Λορένθο βέβαια, αλλά και αυτός άφησε τον Ντοβιτσιόζο μονο του, και την Ducati Corse να παλεύει με έναν οδηγό για αποτελέσματα (όπως ακριβώς συμβαίνει στην Honda με τον Μαρκέθ). Ο Πετρούτσι απο την αρχή ήταν η «λάθος επιλογή» για ένα εργοστάσιο που πηγαίνει για τίτλο, και το αστείο είναι ότι οι Ιταλοί στην Μπολώνια τον προτίμησαν απο τον Λορένθο που τους έδινε νίκες. Με στυλ που θυμίζει σούμο, ο Ντανίλο «αναδείχτηκε» χάρις στο γκάζι της Ducati, και πήρε το συμβόλαιο χάρις στην νίκη μέσα στην Ιταλία, μια (φοβερή και καθαρή) νίκη επί του Μαρκέθ που εκείνη τη στιγμή άξιζε για την Ducati χρυσάφι. Μόνο που το Πρωτάθλημα έχει 19 αγώνες (και του χρόνου θα έχει 20), άρα το ΒΑΣΙΚΟ πλεονέκτημα και ζητούμενο των εργοστασιακών αναβατών είναι η σταθερά καλή απόδοση.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
10ος ΖΟΑΝ ΜΙΡ. Ενας καλός αγώνας και μια κακή δήλωση απο τον Μιρ, που τέσσερις γύρους πριν το τέλος, προσπαθώντας να περάσει τον Ζαρκό απο εσωτερική, τον ακούμπησε/«έστειλε», με απότέλεσμα ο Γάλλος να πέσει και να εγκαταλείψει ενώ έκανε ένα σπουδαίο αγώνα με την Honda, παίζοντας το μέλλον του. Οι αγωνοδίκες του επέβαλλαν ποινή Long Lap, που του κόστισε την όγδοη θέση, αλλά το καταπληκτικό είναι ότι μετά δήλωσε το εξής: «Κακώς μου έβαλαν την ποινή, γιατί είμαι rookie»! (Εντάξει αγόρι μου, ό,τι πείς!)



Ακολούθησαν στην 11η, 12η και 13η θέση οι Πολ Εσπαργκαρό, Μπανιάϊα και Α. Εσπαργκαρό, ενώ μετά τις εγκαταλείψεις των Ζαρκό (από το λάθος του Μιρ) και Κράτσλοου (απο λάθος δικό του ενώ ήταν...11ος και δύο θέσεις ΠΙΣΩ από τον Ζαρκό!), στη 14η θέση τερμάτισε ο Λορένθο, 36’’ πίσω απο τον νικητή, χάνοντας 2 ‘’ τον γύρο στην αρχή! Η εικόνα του τέλους έχει σταθεροποιηθεί, και ανακοινώσεις αναμένονται μετά την Βαλένθια. Κάτι άλλο δεν χρειάζεται να ειπωθεί, πέρα απο την ευχή να τελειώσουν τα προβλήματα (είτε ψυχολογικά είτε νομικά/οικονομικά/συμβολαίου) και να δούμε ξανά τον Λορένθο πάνω σε μια μοτοσυκλέτα που να του αρέσει (δηλαδή, ΜΟΝΟ Yamaha, γιατί και με την Ducati, παρά τις νικες που κατάφερε να πάρει την δεύτερη χρονιά, δεν είχε το «δέσιμο» και το απαράμιλλο οδηγικό στυλ που θαυμάζαμε με την Μ1. Και η Yamaha, αν θέλει να πάρει τίτλο, ας αναθέσει στον Λορένθο να της «στήσει» την Μ1 , όπως γινόταν παλιά, και όπως ήρθε η κατάρρευση την χρονιά που έφυγε).

Οι Μίκα Κάλιο, Χαφίζ Συαριν (στον τελευταίο του αγώνα MotoGP στην πατρίδα του) και Κάρελ Άμπραχαμ έκλεισαν την κατάταξη, ενώ ΔΕΝ ξεκίνησαν οι Ολιβέϊρα και Ραμπάτ. Ο Πορτογάλος οδηγός της Tech 3 KTM βρίσκεται στην Αυστρία, για να χειρουργηθεί στην ωμοπλάτη, που είχε τραυματιστεί απο την πτώση του Σίλβερστοουν. Ο Τίτο Ραμπάτ δεν έτρεξε για άλλους λόγους, που πιθανόν είναι οικονομικοί, και ίσως έχουν σχέση με τους προσωπικούς χορηγούς του και την ομάδα του, την Αvinthia (γιατί όπως και ο Άμπραχαμ, έχουν «αγοράσει» τις θέσεις τους).

Τέλος, απο τους εγκαταλείψαντες ο Γιοάν Ζαρκό έκανε ένα μεγάλο βήμα για ένα συμβόλαιο με την Ηonda το 2020 (και «βλέπουμε» για ΄21-΄22), αφού φάνηκε να «δένεται» με την RC 213 V, περνώντας όχι μόνο όλα τα ΚΤΜ αλλά και τα Honda των Κράτσλοου και Λορένθο! Και αν ο Ισπανός έχει τα θλιβερά (για την εικόνα του) θέματά του, ο Κράτσλοου πριν μία μόλις εβδομάδα ήταν στο βλαθρο της Αυστραλίας. Αυτό ειναι λοιπόν που θέλει και χρειάζεται το BigH: Εναν αναβάτη που με την απόδοσή του να πιστοποιήσει ότι η Honda μπορεί να πάει καλά ακόμα και αν δεν είσαι Μαρκέθ. Κρίμα που έπεσε (ΟΧΙ απο δική του ευθύνη, αν και κατόπιν πήγε και είπε στον Μιρ ότι λυπάται για την ποινή του, θεωρωντας το γεγονός αγωνιστικό, σαν αυτό που ο ίδιος είχε προξενήσει επί του Μιρ), αλλά αυτή η εγκατάλειψη τέσσερις γύρους πριν το τέλος δεν επηρεάζει την κρίση των ειδικών, και ιδίως του Αλμπέρτο Πουίγκ, που ξόδεψε περισσότερο χρόνο στο box της LCR παρακολουθώντας τους χρόνους και τα data του Zαρκό στις δοκιμές, παρά στα δικό του!

Τέλος, μια ακόμα εγκατάλειψη από πτώση ήταν αυτη του Ιαννόνε, που όπως και ο Κράτσλοου βρέθηκε απο τα ψηλά της Αυστραλίας στο έδαφος της Μαλαισίας, μια απόδειξη ότι και οι δύο αναβάτες έχουν πρόβλημα απόδοσης ή/και προσαρμογής με τις μοτοσυκλέτες τους (ίσως και γενικότερης ψυχολογικής θεώρησης στο θέμα «αγώνες»), γι’ αυτό και πηγαίνουν καλά μόνο στις πίστες στις οποίες έχουν προσωπική προτίμηση, άρα και αυξημένη εμπιστοσύνη.

Λοιπόν. Σε λίγες μέρες έρχεται η γιορτή της Βαλένθια, αλλά ακόμα πιο σημαντικές είναι οι δοκιμές που ακολουθούν την Δευτέρα, όπου θα πάρουμε μια πρώτη γεύση από τις μοτοσυκλέτες του 2020.

Μέχρι τότε,

Αγαπάτε Αλλήλους!


ΠΗΓΗ https://motosport.com.gr
 
Top Bottom