1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

15ος αγώνας PTT Thailand Grand Prix

Συζήτηση στο φόρουμ 'Αγώνες & Αγωνιστικά' που ξεκίνησε από το μέλος maik900, στις 4 Οκτωβρίου 2019.

  1. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    2.494
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    Mιχαλης
    [​IMG]

    04-06/10/2019

    Tοποθεσία: Chang International Circuit Thailand

    Μήκος: 4,554 μ.

    Πλάτος: 12 μ.

    Αριστερές στροφές: 5

    Δεξιές στροφές: 7

    Μεγαλύτερη ευθεία: 1,000 μ.

    Ρεκόρ πίστας: 2018 Marc Marquez 1:31,471

    Ταχύτερος γύρος: 2018 Marc Marquez 1:30,031

    [​IMG]

    Ταϊλάνδη: Οι μεταδόσεις
    Όλο το πρόγραμμα στην Cosmote TV


    MotoGP Ταϊλάνδη στο COSMOTE SPORT 5HD


    Παρασκευή 04/10/19


    04:55 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

    05:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

    06:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

    09:10 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

    10:05 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

    11:05 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2


    Σάββατο 05/10/19


    04:55 ΜΟΤΟ3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

    05:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

    06:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

    08:30 MOTO3 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

    09:25 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 4

    10:05 MOTOGP ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

    11:00 MOTO2 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2


    Κυριακή 06/10/19


    04:35 ΜΟΤΟ3 ΖΕΣΤΑΜΑ

    05:05 ΜΟΤΟ2 ΖΕΣΤΑΜΑ

    05:35 MOTOGP ΖΕΣΤΑΜΑ

    06:45 ΜΟΤΟ3 ΑΓΩΝΑΣ

    08:05 ΜΟΤΟ2 ΑΓΩΝΑΣ

    09:30 MOTOGP ΑΓΩΝΑΣ

    20:30 ΕΚΠΟΜΠΗ GRAND PRIX
     
    giamar and kalampokas like this.
  2. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    2.494
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    Mιχαλης
    [​IMG]

    Marquez: Η πτώση ήρθε από λάθος μου
    Μετά την πτώση, δεν μπορούσα να αναπνεύσω!

    Για την πτώση του στην 7η στροφή της πίστας μίλησε ο Marc Marquez αμέσως μετά το τέλος των ΕΔ2 στην Ταϊλάνδη.

    «Ήταν σφοδρή αλλά και περίεργη… αφού έπεσα ήμουν μπερδεμένος. Είχαν περάσει 5’’ αλλά μου φάνηκαν σαν 20’’».

    «Καθώς με πήγαιναν στο Ιατρικό κέντρο ένοιωθα καλύτερα. Μετά με πήγαν στο νοσοκομείο γιατί ήθελαν να κάνουν περισσότερες εξετάσεις».

    «Το πιο σημαντικό είναι ότι είμαι καλά και το μόνο πρόβλημα ήταν ότι δεν κάναμε την καθιερωμένη συνάντηση μετά τις ΕΔ1».

    Η αιτία της πτώσης, σύμφωνα με τον Marquez:

    «Ήμουν πιο αργός εκεί απ’ ότι συνήθως και ίσως και η πίστα να μην ήταν καθαρή».

    «Εκεί συνήθως δεν κλείνω τελείως το γκάζι, αλλά τότε το έκανα και μπήκε σε λειτουργία το φρένο του κινητήρα και γι’ αυτό έχασα το πίσω».

    «Ήταν δικό μου το λάθος και όχι κάποιο πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα. Έκανα το λάθος πράγμα στην λάθος στιγμή».

    Παρά το ότι ήταν κανονικά στις ΕΔ2 – και με καταπληκτικό ρυθμό μάλιστα – ο Ισπανός ένοιωθε ακόμα τις συνέπειες της πτώσης του.

    «Πονούσα λίγο στη μέση, στη λεκάνη και στο γόνατο, αλλά τίποτα δεν έχει σπάσει. Όμως αμέσως με το που έπεσα ανησύχησα».

    «Κι αυτό επειδή στα πρώτα 5’’ δεν μπορούσα να ανασάνω».

    Ακόμα και μετά από μια τέτοια πτώση, τίποτα δεν αλλάζει στο σχεδιασμό του Marc γι’ αυτό το Σ/Κ.

    «Η στρατηγική μου παραμένει η ίδια. Έκανα το ίδιο με την Aragon: έβαλα το μαλακό στο τέλος των ΕΔ1 και συγκεντρώθηκα στο ρυθμό Αγώνα στις ΕΔ2».
     
    giamar and esel like this.
  3. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    2.494
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    Mιχαλης
    [​IMG]

    Ταϊλάνδη: Η ιστορία

    Για 2η φορά φέτος στην Buriram

    • Η Buriram είναι η 28η διαφορετική πίστα που φιλοξενεί Αγώνα MotoGP από το 2002 και μετά.
    • Επιπλέον είναι η 20η διαφορετική χώρα που φιλοξενεί MotoGP και η 7η από την Ασία, μαζί με το Qatar, την Τουρκία, την Ιαπωνία, την Μαλαισία, την Κίνα και την Ινδονησία.
    • 285 Grand Prix έχουν γίνει στην Ασία: MotoGP™ –59, 500cc–30, Moto2™ –48, 350cc–4, 250cc–47, Moto3™ –44, 125cc–49, 80cc–4.
    • Οι Ασιάτες έχουν ποσοστό νικών 15,4% σε όλες τις κατηγορίες, έχοντας κερδίσει τους 44 από τους 285 Αγώνες που έχουν γίνει στην Ασία.
    • Όλοι οι παραπάνω νικητές προέρχονται από την Ιαπωνία, με τον Kaito Toba της Moto3 να είναι ο τελευταίος που έχει κερδίσει επί Ασιατικού εδάφους (Qatar 2019).
    • Από το 2002 και μετά, η Honda είναι ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στην Ασία, με 23 νίκες από 9 διαφορετικούς οδηγούς: Dani Pedrosa (7), Marc Márquez (6), Valentino Rossi (3), Marco Melandri (2), Makoto Tamada (1), Max Biaggi (1), Casey Stoner (1), Sete Gibernau (1) και Alex Barros (1).
    • Η Yamaha έχει 19 νίκες με 4 διαφορετικούς οδηγούς: Valentino Rossi (11), Jorge Lorenzo (6), Max Biaggi (1) and Maverick Viñales (1).
    • 17 νίκες έχει η Ducati στην Ασία, με τον Andrea Dovizioso να είναι ο τελευταίος οδηγός της που έχει πάρει νίκη στην Ασία, φέτος στο Qatar.
    • Το καλύτερο αποτέλεσμα της Suzuki στην Ασία είναι η 2η θέση του Akira Ryo στην Suzuka το 2002 και του Alex Rins στην Sepang πέρυσι.
    • Η πίστα στην Buriram είναι η 37η διαφορετική πίστα που έχει αγωνιστεί στην καριέρα του ο Valentino Rossi και η 28η διαφορετική στη μεγάλη κατηγορία.
    • Η Buriram είναι – μαζί με το Τέξας, το Red Bull Ring και την Aragon – οι μόνες πίστες στις οποίες δεν έχει πάρει νίκη στη μεγάλη κατηγορία ο Rossi.
    • Ο Valentino είναι και ο πιο επιτυχημένος αναβάτης στη μεγάλη κατηγορία, με τις περισσότερες νίκες στην Ασία. Ο Ιταλός μετρά ήδη 14: : Sepang (5), Losail (4), Suzuka (2), Shanghai (2) και Motegi (1).
     
    jliordos and giamar like this.
  4. The Owl.

    The Owl. member

    Μηνύματα:
    521
    Όνομα:
    George
    ΣΚ στη "Διαπασων"...
     
    giamar likes this.
  5. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    2.494
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    Mιχαλης
    [​IMG]
    Buriram MotoGP: Αγώνας
    Πήρε τον Τίτλο με νίκη o Marquez!

    Δεν τη χρειαζόταν, αλλά την πήρε τη νίκη στο σημερινό Αγώνα ο Marc Marquez, κερδίζοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ταϊλάνδη και μάλιστα με τον ίδιο τρόπο!

    Ο Ισπανός ήταν πολύ δυνατός από το ξεκίνημα του Αγώνα, όταν μαζί με τον Fabio Quartararo ξέφυγαν μπροστά.

    Όταν μάλιστα το σκληρό ελαστικό μπροστά (όλοι αυτό είχαν, πλην του Lorenzo που είχε το μεσαίο και όλοι είχαν το μαλακό πίσω) έφτασε στη σωστή θερμοκρασία, οι δυο τους ήταν ανίκητοι.

    Έκαναν τη διαφορά από τον Maverick Vinales, ο οποίος για μια ακόμη φορά δεν μπόρεσε να μείνει κοντά στους πρώτους, χάνοντας έδαφος στα πρώτα στάδια του Αγώνα, ενώ ήταν γρήγορος στη συνέχεια.

    Ο Quartararo κράτησε το προβάδισμα για 25 γύρους, με τον Marquez πίσω του να «διαβάζει» αρκετές φορές τον αντίπαλό του στην 3η στροφή της πίστας.

    Εκεί ήταν που επιτέθηκε ο Marc στον τελευταίο γύρο και πήρε το προβάδισμα. Ο Fabio πήγε να πάρει τη νίκη στο τέλος, στην 12, αλλά όπως πέρυσι ο Dovi, έτσι και φέτος έχασε τη μάχη από τον Marquez.

    Έτσι ο Marc στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής για 8η φορά στην καριέρα του και 6η στη μεγάλη κατηγορία, πλησιάζοντας τους Agostini και Rossi που έχουν 8 και 7 Τίτλους αντίστοιχα στη μεγάλη κατηγορία.

    Μάλιστα είναι ο νεαρότερος σε ηλικία οδηγός που κερδίζει 8 Τίτλους στην καριέρα του, στα 26 του χρόνια! Ο Hailwood ήταν 27 όταν το κατάφερε, ενώ οι Agostini και Rossi ήταν στα 28 και 29 αντίστοιχα.

    [​IMG]

    Την 3η θέση πήρε ο Vinales, που αφότου έχασε επαφή με τους δυο μπροστά στην αρχή, έχοντας πρόβλημα με το πίσω ελαστικό του, δεν μπορούσε στη συνέχεια να τους πλησιάσει.

    Σχεδόν 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Maverick τερμάτισε ο Dovizioso, ο οποίος ήταν άρρωστος όπως έγινε γνωστό την τελευταία στιγμή, ενώ είχε και πόνους στον ώμο του.

    Πάντως ο Dovi κατάφερε στο τέλος να κρατήσει πίσω του τον επιθετικό Alex Rins, ενώ Morbidelli και Mir ακολούθησαν πιο πίσω με μεγάλη διαφορά.

    Απογοητευτικός Αγώνας για τον Valentino Rossi, που τερμάτισε 19’’ πίσω από τον νικητή ενώ 23’’ πίσω από τον Marquez ήταν ο Danilo Petrucci.

    πηγη https://www.motograndprix.gr
     
    giamar likes this.
  6. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    2.494
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    Mιχαλης
    [​IMG]

    Buriram Moto2: Αγώνας
    Τέλεια στρατηγική και νίκη για Marini!

    Ο Luca Marini ήταν σε μια από τις χειρότερες πίστες γι’ αυτόν, όπως παραδέχτηκε στο parc ferme, αλλά με κάποιον τρόπο και φέτος κατάφερε – όπως και πέρυσι – να είναι στο βάθρο των νικητών!

    Και ο τρόπος αυτός ήρθε από την Aragon, όταν εκεί άλλαξαν τα πάντα στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας του με την ομάδα και τα αποτελέσματα φάνηκαν σήμερα.

    Ο Marini εκτέλεσε άψογα το πλάνο του στην πίστα και πήρε τη δεύτερη νίκη του στην Moto2 και την πρώτη μετά τον περσινό Αγώνα στην Μαλαισία.

    Ο Ιταλός πίεσε στους πρώτους γύρους κι έκανε διαφορά από τον Marquez, την οποία διατήρησε και μεγάλωσε όσο περνούσαν οι γύροι.

    Χωρίς να αντιμετωπίσει πίεση, πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού ενώ πίσω του έγινε σκληρή μάχη για το δεύτερο σκαλί του βάθρου!

    Γι’ αυτό πάλεψαν οι Brad Binder και Iker Lecuona, με τον Ισπανό να ήταν αυτός που είχε για το μεγαλύτερο διάστημα τη δεύτερη θέση.

    Την έχασε, όμως, στο τέλος από τον Ν. Αφρικανό στην τελευταία στροφή της πίστας.

    Πήρε όμως το βάθρο, που ήταν το δεύτερο της καριέρας του, για πρώτη φορά μετά το GP της Valencia πέρυσι.

    Στο τέλος, πάντως, παραλίγο να μείνει 4ος καθώς πίσω του, για 41χιλ, τερμάτισε ο Augusto Fernandez!

    Μετά την πτώση του στην Aragon, ο Ισπανός επέστρεψε στα θετικά αποτελέσματα και κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Alex Marquez.

    Ο τελευταίος δεν είχε το ρυθμό που έδειξε το προηγούμενο διάστημα και δεν κατάφερε να προσθέσει ένα ακόμα βάθρο στη φετινή του πορεία στο Πρωτάθλημα.

    Πάντως μεγάλωσε λίγο ακόμα τη διαφορά του από τον δεύτερο, που μετά το τέλος του Αγώνα στην Ταϊλάνδη, είναι ο Augusto Fernandez.

    Ο Ισπανός είναι 40β πίσω από τον Alex Marquez, ενώ τρίτος είναι ο Binder με 44β διαφοράς από την κορυφή και 4ος ο Luthi με τον Navarro στην 5η θέση.

    Ο Jorge Navarro, που πριν τον Αγώνα ήταν 2ος στη βαθμολογία, δεν πήρε βαθμούς σήμερα και τερμάτισε στην 17η θέση.

    τερμάτισε στην 17η θέση.




    [​IMG]

    Buriram Moto3: Αγώνας!
    Επιστροφή στις νίκες για Arenas!
    Νέα 06/10/2019 - 09:43
    Τη μάχη του Buriram στην κατηγορία της Moto3 κέρδισε σήμερα ο Albert Arenas, σ’ έναν Αγώνα που οι δυο από τους τρεις πρωταγωνιστές της κατηγορίας έμειναν μακριά από τις πρώτες θέσεις!

    Ο Αγώνας σημαδεύτηκε από δυο περιστατικά, το πρώτο στον 7ο γύρο και το δεύτερο στον 12ο.

    Στο πρώτο είχαμε την επαφή ανάμεσα σε Darryn Binder και Aron Canet, με αποτέλεσμα ο Canet να πέσει παρασύροντας μαζί του τόσο τον McPhee, όσο και τον Suzuki.

    Όλοι τους ήταν στο μπροστινό γκρουπ, με τον Binder να τιμωρείται από τους Αγωνοδίκες με ποινή ride through.

    Στο μπροστινό γκρουπ ήταν και ο Tony Arbolino, όταν ξαφνικά βγήκε εκτός και υποχώρησε στην 20η θέση. Στην αρχή όλοι πίστεψαν ότι είχε πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του, αλλά η κάμερα τον έπιασε να χαλαρώνει το γάντι του.

    Δεν αποκλείεται να είχε κάποιο θέμα arm-pump ο Ιταλός, ο οποίος συνέχισε τον Αγώνα και τελικά πήρε την 11η θέση.

    Έτσι, με τους δυο μεγάλους του αντιπάλους εκτός μάχης, ήταν μια χρυσή ευκαιρία για τον Dalla Porta να μεγαλώσει τη διαφορά του από αυτούς.

    Ο Ιταλός πάλεψε σκληρά με τους Albert Arenas και Alonso Lopez στο τέλος, καθώς στην αρχή του τελευταίου γύρου είχαμε και πάλι δράματα, με τον Andrea Migno να πέφτει και να ρίχνει μαζί του και τον Ogura.

    Για έναν ακόμα Αγώνα ο Ιάπωνας πληρώνει ένα λάθος αντιπάλου του, που του στερεί την ευκαιρία να πάρει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

    Μπροστά, ο Dalla Porta είχε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του στα φρένα, αλλά τελικά εκεί ήταν που έκανε το λάθος στην τελευταία στροφή.

    Ένα λάθος που εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο ο Arenas για να πάρει τη νίκη με την ΚΤΜ του και να επιστρέψει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά μετά το Phillip Island πέρυσι.

    Ήταν η 3η νίκη του Arenas, που άφησε πίσω του για δυο δέκατα τον Dalla Porta. Με τη 2η θέση του αυτή, ο Ιταλός αύξησε τη διαφορά του στους 22β από τον Canet και τους 44β από τον Arbolino.

    Για πρώτη φορά στην καριέρα του ανέβηκε στο βάθρο των νικητών και ο Alonso Lopez που άντεξε στην πίεση των τελευταίων γύρων και επιβραβεύτηκε με ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

    πηγη https://www.motograndprix.gr
     
    giamar likes this.
  7. ekos

    ekos member

    Μηνύματα:
    1.954
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Ο τυπος οδηγικα ειναι αλλου και χωρις να εχει το καλυτερο μηχανακι.
    Μονο θαυμασμος
     
    maik900 likes this.
  8. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    2.494
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    Mιχαλης

Μοιραστείτε τη σελίδα