15ετίας και καινούργιο…γίνεται;

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγόρασες την μοτοσυκλέτα σου το 2002 και πιστεύεις ότι έχεις ακόμα… καινούργιο μοντέλο; Δες γιατί η μηχανή σου δεν είναι πια όσο καινούργια νομίζεις ότι είναι.

Έχεις ένα μοντέλο 15ετίας και προσπαθείς να το κρατάς… μπιμπελό. Το προσέχεις, δεν αμελείς την συντήρησή του και μπορείς να το χαζεύεις για ώρες. Πόσο καινούργιο είναι όμως, τώρα που η δεκαετία του 2000 πάει σχεδόν…20 χρόνια πίσω;

Τα τεχνολογικά δεδομένα έχουν αλλάξει ριζικά

Στην αυγή της δεκαετίας του 2000, ήσουν το επίκεντρο της προσοχής αν είχες μοτοσυκλέτα με ψεκασμό καυσίμου και ψηφιακά όργανα με οθόνη LCD. Σήμερα, τα χαρακτηριστικά αυτά τα βρίσκεις στάνταρ ακόμα και στα παπιά μικρού κόστους, στις δε μοτοσυκλέτες ο πήχης έχει ανέβει δραματικά πλέον. Μιλάμε για ABS, traction control, συστήματα ηλεκτρονικού γκαζιού, ηλεκτρονικών αναρτήσεων και πόσα άλλα. Η οικονομία καυσίμου έχει σήμερα κυρίαρχο λόγο και στις μοτοσυκλέτες και πλέον τα σημερινά μοντέλα έχουν εξελιχθεί τρομερά και σε αυτό το κομμάτι, όντας πολύ πιο ισχυρά και πολύ πιο οικονομικά από τις παλιότερες μοτοσυκλέτες. Συνεπώς το «αστεράκι» που αγόρασες πριν 15 χρόνια είναι πλέον πολύ πίσω!

Στήσιμο και περιφερειακά είναι πολύ καλύτερα

Πολλοί είναι οι αναβάτες οι οποίοι αναπολούν τις «οδηγοκεντρικές» μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, αλλά η αλήθεια είναι ότι τα σύγχρονα μοντέλα είναι πολύ καλύτερα από τα παλιότερα, ειδικά σε αυτό τον τομέα. Για παράδειγμα, οι αναρτήσεις πλέον είναι ηλεκτρονικές, αυτορυθμιζόμενες και δεν πρέπει να είσαι… γκουρού, για να τις φέρεις να λειτουργούν σωστά και πάντα. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά μιας μοτοσυκλέτας, όπως το πλαίσιο και ο συνδυασμός αμορτισέρ-πηρουνιού μελετώνται με κορυφαία λογισμικά και δοκιμές. Η τεχνολογία υλικών έχει φέρει στη μαζική παραγωγή, κατασκευές που στο παρελθόν ήταν απόλυτα εξωτικές και πανάκριβες, όπως τμήματα μοτοσυκλετών από μαγνήσιο και ανθρακονήματα. Τέλος, τα φρένα έχουν εξελιχθεί και αυτά, όπως είναι φυσικό και πλέον είναι πανίσχυρα και πιο ελαφριά από ποτέ.

Καλύτερο στήσιμο και ηλεκτρονικά, ίσον μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια

Τέρμα πια ο μύθος «οι μοτοσυκλέτες είναι σκοτώστρες»! Τα σημερινά μοντέλα έχουν εξελιχθεί τόσο, που είναι αδύνατον να τα χαρακτηρίσεις εκ προοιμίου επικίνδυνα, χωρίς να κάνει λάθος ο αναβάτης. Το ανώτερο επίπεδο κατασκευής και στησίματος, μαζί με τα ηλεκτρονικά σώζουν πολλές καταστάσεις που στο παρελθόν μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα. Ας ξεκινήσουμε από το ABS: Πόσοι αναβάτες έχουν στο ενεργητικό τους πτώση από «χαζομπλοκάρισμα μπροστινού» σε λευκή διαγράμμιση ή νερά στο δρόμο; Το ABS έχει δώσει τέλος σε αυτά. Έχουμε και το traction control, που προλαμβάνει γλιστρήματα του πίσω τροχού σε παρόμοιες με τις παραπάνω συνθήκες –ακόμα μια αιτία για ατυχήματα που αποφεύγονται εύκολα. Χρειάζεται να αναφερθεί επίσης ότι η ακαμψία σε σημεία όπως το πλαίσιο και οι αναρτήσεις, σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα συμπεριφέρεται πιο άμεσα και με μεγαλύτερη ακρίβεια στους χειρισμούς του αναβάτης της. Το λοιπόν, η μοτό δεν κάνει «τα δικά της» στο δρόμο αλλά παραμένει σε πλήρη έλεγχο, σε βαθμό σαφώς ανώτερα από τα περισσότερα μοντέλα του… 2002.

Το παλιό πολλές φορές κοστίζει ακριβά

Η συντήρηση ενός παλιότερου οχήματος δεν είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση. Τα πράγματα συνήθως δυσκολεύουν αρκετά, όταν αναζητάς κάποιο ανταλλακτικό. 15 με 17 χρόνια ζωής για ένα όχημα δεν είναι καθόλου λίγα, σε σχέση με το σήμερα και οι εταιρείες σταματούν την υποστήριξη σε ανταλλακτικά κάποια στιγμή. Αυτό σημαίνει ότι είτε θα… ευχηθείς να υπάρχει στοκ στο ανταλλακτικό που ψάχνεις, είτε θα καταλήξεις σε ημιτασιόν με αποτέλεσμα να αποκλίνεις από το γνήσιο. Ακόμα, όσο το όχημα γερνάει, οι πιθανότητες να σου βγάζει τα προβλήματα –μικρά είτε μεγάλα- απανωτά το ένα μετά το άλλο, αυξάνονται. Πολλοί αναβάτες έχουν έρθει έτσι στο σημείο να «καταριούνται» την πάλαι ποτέ… ευκαιρία μεταχειρισμένου ή το «σαραβαλάκι» που χαλάει συνέχεια. Ρωτήστε αρκετούς αναβάτες με παλαιότερα οχήματα για να σας μιλήσουν για τις περιπέτειες τους στην συντήρηση, στη διατήρηση ή στην αναπαλαίωση…

Εσείς λοιπόν τι λέτε; Ισχύουν όλα αυτά ή το δικό σας 15χρονο «δεν σπάει, δεν χαλάει» και είναι καλύτερο από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;

πηγη https://mototriti.gr/data/news/preview_news/15etias-kai-kainoyrgio-ginetai_118119.asp
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Πρεπει να ειναι καποιος πολυ αφελης για να υποστηριξει οτι μια μηχανη εφταετιας-οχταετιας,ειναι καλυτερη απο μια καινουργια.Αν πει καποιος το ιδιο για μια 15ετιας,θα ελεγα οτι απλα δεν ξερει απο μηχανες.

Πολλες φορες μπερδευουμε το καλυτερο,με το μου αρεσει.Εμενα πχ μου αρεσουνε οι πιο παλιες μηχανες για αρκετους λογους,αλλα σιγουρα χρονο με τον χρονο μενουνε πισω τεχνολογικα.

Φυσικα δεν ειναι ολα ομορφα με τις καινουργιες μηχανες.Φορανε ενα σκασμο καλουδια τα οποια ειναι καλα για την ασφαλεια μας και μας βοηθανε στην οδηγηση.Παραλληλα ομως,εχουνε αυξηθει οι ιπποδυναμεις τους και η αυτοπεποιθηση των οδηγων με αποτελεσμα να εχουνε αυξηθει τα ποσοστα των ατυχηματων και των θανατων.Οι μηχανες διορθωνουνε τα λαθη των οδηγων,με αποτελεσμα να νομιζουνε πολλοι ασχετοι,οτι ειναι οδηγοι.Ολα αυτα κανουνε τον καλο καλυτερο,αλλα τον κακο πολυ χειροτερο.

Οσο για τα ανταλλακτικα πιστευω οτι τα best seller θα αργησουν πολυ να αντιμετωπισουνε προβλημα στο θεμα αυτο.Για αρκετο καιρο θα τα βρισκουνε και σε αρκετα χαμηλες τιμες μαλιστα,Το προβλημα για καποια λιγοτερο εμπορικα μηχανακια,θα γινεται καθε χρονο και χειροτερο,σε βαθμο που δεν ξερω αν τους συμφερει να τα κυκλοφορουν.
 

VDR

new member
Δημοσιεύσεις
114
Ηλικία
121
Μοτοσυκλέτα
DR650SE R1200GSA
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Περιοχή
ΖΑΧΑΡΩ
Αν είσαι ερωτευμένος με τη μηχανή σου..δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω..θα βρείς το χρόνο να μάθεις τα πάντα για αυτήν και θα ασχοληθείς προσωπικά αχαλίνωτες ώρες μαζί της, κρατώντας την σε άψογη μηχανική-λειτουργική κατάσταση..
Το παραπάνω άρθρο μάλλον εκφράζει δικυκλιστές της "καφετέριας"..
Φυσικά και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα βοηθούν στην ασφαλή οδήγηση..όμως δεν είναι απαραίτητα!Αν υπάρχει κάποιος ο οποίος δεν μπορεί να οδηγήσει δίχως αυτά ή αισθάνεται ανασφαλής, τότε..μούτζωτα!(που λένε και στο χωριό μου..:p).
Επίσης στα μηχανάκια ειδικά, δεν δέχομαι το "είναι σκοτώστρες", εντελώς χαζό!!!Το μυαλό του αναβάτη φταίει..διότι αδυνατεί ή αγνοεί, να επεξεργαστεί δεδομένα όπως "σε τι δρόμο οδηγώ","τα λάστιχα μου σε τι κατάσταση είναι;","το μηχανάκι σε τι λειτουργική κατάσταση είναι;","βρέχει; μήπως υπάρχει πάγος στο οδόστρωμα;..."
Πάλι αυτό το σημείο με το άν είναι καλύτερη μία μηχανή δεκαπενταετίας από μία σημερινή..βλακώδες!Κάθε μηχανάκι θα πρέπει να συγκρίνεται με τα αντίστοιχα της εποχής του, με τα τότε δεδομένα..Μπορούμε να συγκρίνουμε γεώμηλα με μήλα;!
Η τελευταία ερώτηση-διαπίστωση θεωρώ ότι είναι ειρωνική ή μου φαίνεται;..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αν είσαι ερωτευμένος με τη μηχανή σου..δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω..θα βρείς το χρόνο να μάθεις τα πάντα για αυτήν και θα ασχοληθείς προσωπικά αχαλίνωτες ώρες μαζί της, κρατώντας την σε άψογη μηχανική-λειτουργική κατάσταση..
Το παραπάνω άρθρο μάλλον εκφράζει δικυκλιστές της "καφετέριας"..
Φυσικά και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα βοηθούν στην ασφαλή οδήγηση..όμως δεν είναι απαραίτητα!Αν υπάρχει κάποιος ο οποίος δεν μπορεί να οδηγήσει δίχως αυτά ή αισθάνεται ανασφαλής, τότε..μούτζωτα!(που λένε και στο χωριό μου..:p).
Επίσης στα μηχανάκια ειδικά, δεν δέχομαι το "είναι σκοτώστρες", εντελώς χαζό!!!Το μυαλό του αναβάτη φταίει..διότι αδυνατεί ή αγνοεί, να επεξεργαστεί δεδομένα όπως "σε τι δρόμο οδηγώ","τα λάστιχα μου σε τι κατάσταση είναι;","το μηχανάκι σε τι λειτουργική κατάσταση είναι;","βρέχει; μήπως υπάρχει πάγος στο οδόστρωμα;..."
Πάλι αυτό το σημείο με το άν είναι καλύτερη μία μηχανή δεκαπενταετίας από μία σημερινή..βλακώδες!Κάθε μηχανάκι θα πρέπει να συγκρίνεται με τα αντίστοιχα της εποχής του, με τα τότε δεδομένα..Μπορούμε να συγκρίνουμε γεώμηλα με μήλα;!
Η τελευταία ερώτηση-διαπίστωση θεωρώ ότι είναι ειρωνική ή μου φαίνεται;..

Βασιλη αν εισαι ερωτευμενος με την μηχανη σου ισχυουνε ολα τα παραπανω αλλα δεν τα βλεπεις η τα βλεπεις και τα αγνοεις γιατι αλλο ειναι το ζητουμενο σου.Φυσικα και θα κανεις συγκρισεις σε προιοντα διαφορετικων εποχων.Η προοδος δεν ειναι ασχημη.Δεν θα συγκρινουμε τα λαστιχα η τα τακακια που φορουσαμε παλαιοτερα με τα σημερινα?Δεν θα πουμε οτι το παλιο μας κρανος ειναι η μερα με την νυχτα με το καινουργιο?Δεν ειναι ανομοια παραγματα δυο κρανη διαφορετικων εποχων.

Δεν σημαινει οτι με αυτες τις συγκρισεις απαξιωνουμε το παλιο.Το παλιο εχει παντα την δικη του χαρη και γοητεια.

Αυτο που λες για τις σκοτωστρες με βρισκει συμφωνο.Δεν ειναι αυτα σκοτωστρες,εμεις ειμαστε αυτοι που κανουμε λαθος εκτιμησεις.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
εγω παντως εχω υπ οψιν μου κατι μεκανακια 25ετίας που κυκλοφορούν
και ειναι λες και βγήκαν τωρα απ την βιτρίνα....(απο πλευράς κατάστασης)

(μαλλον κατι τετοιο θα επρεπε να γραφει ο συγγραφεύς-ποιητής αλλά του ξεφυγε η εμπνευση κα εγραψε .......αυτά που εγραψε)
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
εγω παντως εχω υπ οψιν μου κατι μεκανακια 25ετίας που κυκλοφορούν
και ειναι λες και βγήκαν τωρα απ την βιτρίνα....
.......Το παλιο εχει παντα την δικη του χαρη και γοητεια..


abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk

 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Μπορώ να πώ ότι συμφωνώ με όλες τις παραπάνω τοποθετήσεις! (όσο άτοπο και εάν φαίνεται)

Ναι ένα μηχανάκι 20ετίας ΔΕΝ είναι τόσο ασφαλές όσο ένα καινούργιο! Αλλά από την άλλη εάν το έχεις σωστά συντηρημένο ΔΕΝ θα σε αφήσει στο δρόμο από μια απλή *****ία ενός από τους εκατοντάδες σένσορες κλπ που έχουν τα καινούργια.

Ο έρωτας χρόνια δεν κοιτά!! Εμείς οι άνδρες είμαστε λίγο μ@λακοπίτουρες (συγνώμη για τους μισούς από εσάς που δεν είστε), το λέω γιατί είμαστε ερωτευμένοι με ".."που έχουν τα διπλάσια χρόνια από αυτά που κοιτάμε και λιγουρευόμαστε κάθε μέρα! π.χ. κοιτάμε με τα μάτια ανοιχτά από έρωτα μία norton ή μια bmw 40 ετών αλλά τρέχουν τα σάλια μας με ένα Multi 2018. Κοιτάμε με τα μάτια ανοιχτά από έρωτα τη γυναίκα μας και μας τρέχουν τα σάλια από μία "πιτσιρίκα" με το κορμί κόλαση!

Οπότε ... ας απολαύσουμε αυτό που έχουμε
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
....π.χ. κοιτάμε με τα μάτια ανοιχτά από έρωτα μία norton ή μια bmw 40 ετών αλλά τρέχουν τα σάλια μας με ένα Multi 2018. Κοιτάμε με τα μάτια ανοιχτά από έρωτα τη γυναίκα μας και μας τρέχουν τα σάλια από μία "πιτσιρίκα" με το κορμί κόλαση!

Οπότε ... ας απολαύσουμε αυτό που έχουμε




Μα γιατί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Αφού μπορούμε να τα 'χουμε και να τα χαρούμε όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το καθένα έχει την δικιά του γλύκα και την δικιά του χάρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Βούρρρρρρρρρρ στο πατσά λοιπόν.......

Η ζωή είναι πολύ μικρή, γιά να περάσεις την μισή περιμένοντας.........
Οτι μπορείς να γευτείς τώρα, μην το αφήνεις γι' αύριο.........

Τα θέλουμε όα και τα θέλουμε τώρα!!!!!!!!!!!!!! (αν και συνήθως παίρνουμε τα τρία μας.............)
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Μα γιατί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Το καθένα έχει την δικιά του γλύκα και την δικιά του χάρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ειπε αυτος που εχει ξεχασει που τα εχει.:D:D:D
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Εγώ πάλι θα έλεγα εξαρτάται.
Αυτή η νοοτροπία του πάλιωσε, πέτατο παρ' καινούργιο γιατί είναι πολύ πιο καλό, δεν μου κάνει και πολύ κέφι.
Εκτός φυσικά αν είσαι ο γιος του πάρτα όλα και στα @@ σου15 20 χιλιάρικα, δεν θ αλλάξει και κάτι στη ζωή σου.
Τα γκάτζετ πάλι είναι καλά αν τα χρειάζεσαι πραγματικά, όταν δηλαδή ξεζουμίζεις το μηχανάκι και του πίνεις το αίμα.
Εγώ έχω ένα TDM 04, άδεια το 06. Έχει περάσει τα 100.000 και δεν έχει κάνει κιχ. Όλα τα χιλιόμετρα εκτός πόλης. Μοτέρ τσεκαρισμένο όλα οκ
Δεν μ ενδιαφέρει το τράξιον κοντρόλ, ούτε το ΑΒΣ γιατί δεν τρέχω και όλα τα χλμ είναι εκτός πόλης. Η κατανάλωση δεν μπορεί μα τίποτα να αποσβέσει το κόστος αλλαγής.
Λογιαριασμός.
ΆΝτε και το πουλάω και πιάνω στην πιο καλή περίπτωση 3000ε
Αξίζει να δώσω άλλα 10 να πάρω βρεστρομ χίλια?
Αξίζει να κόψω κάθε μικρή πολυτέλεια και εν τέλει να μη ζω για 2 3 χρόνια προκειμένου να πάρω ένα πιο καλό μηχανάκι και να κάνω τα ίδια που κάνω και τώρα?
Κατά τη γνώμη όχι.
Αν έκανα πίστα και οι χρόνοι είχαν κάποιο νόημα ναι θα το άλλαζα.
Έτσι όπως είμαι ΤΩΡΑ δε βλέπω κανέναν λόγο, εκτός αν βρεθεί καμιά ουάου ευκαιρία.

υγ
άσε που ξέρω και τα χούγια της πχια κι αυτή τα δικά μου
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Ακομη ενα πληρωμενο διαφημιστικο κειμενο απο το περιοδικο ....

Μπορω να σκεφτω πολλα μηχανακια 15ετιας που ειναι σχεδον παντου καλυτερα απο σημερινα...

καλη η προσπαθεια να μας πεισουν οτι αλλαξανε οι αναγκες μας (που πα ρε χωρις αντισπιν και αντι-καυλεν;)
αλλα π.χ. ενα Gs1150ADV σε τι ακριβως ειναι λιγοτερο ασφαλες απο ενα φτηνιαρικο π.χ. ΜΤ9 ή ενα Στρωμα...

φρεναρες 310μμ, ABS, Ψεκασμο, ροπη και μακρυα 6η για ταξιδια.... (και δεν κουναει και μετα τα 130!!!)
ή ενα ΚΤΜ950 απο ενα κροσρανερ 800.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ακομη ενα πληρωμενο διαφημιστικο κειμενο απο το περιοδικο ....

..........

Νομιζω οτι υπερβαλεις.Ολοι μας ερχομαστε απεναντι απο τετοια ερωτηματα,πολυ συχνα.


Να το παω αλλιως.Λαστιχο 15 ετιας και κοινουργιο υπαρχει?
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Πανο,

γενικα πολλες τετοιες καταχωρησεις δεν ειναι αυτοβουλες και αθωες...

υπαρχει συλλογος εισαγωγεων (ΣΕΑΑ) και μαλλον χρωστουσαν καποια εξυπηρετηση.

Τα λαστιχα δεν εχουν σχεση με το οχημα, καθως ειναι αναλωσιμα....
Πλεον τεινουν και οι μοτοσυκλετες να γινονται αναλωσιμες...αυτο ειναι το point μου...

Συνεκρινε ενα japan μοτο του 90 π.χ. CB four/ Bandiτ αεροελαιοψυκτο με ενα καινουργιο Diversion 600 με το σιδερενιο ψαλιδακι και τις διπιστονες δαγκανες απο DT του 85... ή ενα ZXR400 με USD και μονοδρομο συμπλεκτη με ενα ninja 300....

Χαος!
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Πλεον τεινουν και οι μοτοσυκλετες να γινονται αναλωσιμες...αυτο ειναι το point μου...
Αυτό.
Προσπαθούν οπως πχ στα κινητα να σε εχουν στην πριζα..
Ακατορθωτο για τους περισσότερους να εξαντλήσουν τις δυνατοτητες τους,όπως και στις μοτό αλλά... Μας πιάνουν γκιώνηδες..
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Η σημαντικη διαφορά που έχουν τα σημερινά οχήματα και δεν μιλάω μόνο γιά μοτοσυκλέττες, αλλά
και γι' αυτοκίνητα, είναι πώς σε κάποια χρόνια, δεν θα είναι δυνατόν σε κάποιον ιδιώτη να μπορεί να
κάνει αναπαλαίωση εύκολα, καθώς μπαίνουν στην εξίσωση, εγκέφαλοι και προγράμματα, αρκετά εξιδικευμένα
γιά κάθ' ένα όχημα, τα οποία δεν είναι συμβατά με κανένα άλλο όχημα και θα είναι δύσκολο έως αδύνατον,
να βρεθούν στο μέλλον, ή να λειτουργήσουν με τους μελλοντικούς εγκεφάλους............

Πιό λιανά: Πρίν έναν χρόνο κυκλοφόρησα το BMW R51/3 ΤΟΥ 1954 το οποίο πάλευα ενάμιση χρόνο

Εάν σε είκοσι, τριάντα χρόνια θελήσω να κάνω το ίδιο με το 1190, πιθανότατα θα το φτιάξω εμφανισιακά τέλειο,
αλλά μπορεί να μην λειτουργεί είτε από τροφοδοσίες, φρένα κλπ τα οποία καμμιά σχέση δεν έχουν
με τα αντίστοιχα συστήματα του R51 που είναι αρκετά απλά και εύκολα επισκευάσιμα......................

Στο φυγοκεντρικό αβάνς πχ επεμβαίνεις μιά χαρά, στά Ride by wire τι να φτιάξεις;;;;;;;;;;;;;;;;
 
Top Bottom