10 ΣΥΝΗΘΕΣΤΕΡΟΙ ΤΡΟΠΟΙ «ΑΓΟΡΑΣ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ»

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

Αυτοκίνητο που στρίβει αριστερά μπροστά μας.


Είναι ίσως ένα από τα πιο συνηθισμένα ατυχήματα μοτοσυκλέτας. Ένας οδηγός αυτοκινήτου που δε μας βλέπει ή κρίνει λάθος την ταχύτητά μας στρίβει μπροστά μας σε μια διασταύρωση. Συνηθέστερα οι οδηγοί των αυτοκινήτων αναζητούν κι αντιλαμβάνονται τριγύρω τους άλλα αυτοκίνητα ή την απουσία των αυτοκινήτων, σπανιότερα δε την τυχόν παρουσία μοτοσυκλετών.

Τα πράγματα είναι απλά: πρέπει να αναπτύξουμε μια έκτη αίσθηση. Ψάχνουμε για μικρά σημάδια που θα μας δείξουν τις προθέσεις του αυτοκινητιστή μπροστά μας. Συνηθέστερα υπάρχει μια μικρή αλλαγή ταχύτητας (ελάττωση), μια μικρή κλίση του τιμονιού, ο οδηγός κοιτάει τους καθρέπτες, μεγαλώνει ή απόσταση από το μπροστά αυτοκίνητο… Επίσης, τα μεγάλα χάσματα μεταξύ των αυτοκινήτων υποδηλώνουν αλλαγές λωρίδας-κατεύθυνσης. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις αυξημένος έλεγχος της κατάστασης, χέρια έτοιμα στα φρένα κι οπωσδήποτε ελάττωση ταχύτητας κι παντα ετοιμότητα για το αναπάντεχο.

Συνηθέστερα οι τροχοί θα δώσουν την πρώτη ένδειξη προς τα πού μάλλον θα κινηθεί ο αυτοκινητιστής. Ταυτόχρονα πρέπει πάντα να γνωρίζουμε τι υπάρχει τριγύρω μας, πίσω μας. Θα βοηθηθούμε πάρα πολύ για οτιδήποτε συμβεί αν έχουμε γνώση του τι συμβαίνει τριγύρω μας και πίσω μας. Επίσης ένα ακόμα βοήθημά μας είναι η γνώση-παρακολούθηση του οδοστρώματος (είδος, κατάσταση, ολισθηρότητα). Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι είναι η «γνώση» των φρένων μας. Ξέρουμε πώς να χρησιμοποιούμε την πλήρη ικανότητα των φρένων μας; Σε κάθε περίπτωση σημαντικό κομμάτι είναι και η γνώση της ταχύτητάς μας. Συνηθέστερα αν πηγαίνουμε με 10χλμ (μόνο) παρακάτω από όσα μας επιτρέπει «το μάτι» μας, «το χέρι μας» και «η διάθεσή μας» κάνουμε τη διαφορά που θα μας σώσει απο μια τέτοια δυσάρεστη κατάσταση.



Χαλίκια – άμμος σε τυφλή γωνία


Συνηθέστατες καταστάσεις ειδικά στο Ελληνικό επαρχιακό δίκτυο όπου μαζί με ολα τα αλλα και η ποιότητα του οδοστρώματος δεν είναι κι η καλύτερη. Οδηγούμε αμέριμνοι στο δίκτυο και ξαφνικά μπαίνουμε σε στροφή και βλέπουμε μπροστά μας άμμο/χαλίκια/φύλλα/κοπριά!!!!

Τι κάνουμε; Κατ’ αρχήν προσπαθούμε να μη το «χτυπήσουμε». Πράγμα που σημαίνει κυρίως ότι πάμε με τέτοια ταχύτητα που μπορούμε να αντιδράσουμε. Υπάρχει ένα moto ρητό στην πέρα από τον Ατλαντικό κοινότητα των μοτοσυκλετιστών: «Slow in, Fast out» κι αυτό μάλλον φαίνεται να είναι ένας αποτελεσματικότατος κανόνας. Μία άλλη μέθοδος είναι η μεγάλη γωνία για να αυξήσουμε έτσι το οπτικό μας πεδίο και φυσικά με ένα ρυθμό όπου μπορούμε να διαχειριστούμε οποιαδήποτε κατάσταση.

Το φρενάρισμα μέσα στη τροφή απαιτεί μια πιο ελαφρώς προηγμένη δεξιότητα που απαιτεί αρκετή εξάσκηση κάπου αλλού με ασφάλεια πριν γίνει η οποιαδήποτε εφαρμογή του σε συνθήκες πραγματικής κυκλοφορίας.

Μια ακόμα λύση που εφαρμόζεται από τους Αμερικάνους αστυνομικούς αλλά προϋποθέτει άριστη οπτική όλου του δρόμου, της στροφής και του πιο πέρα από τήν στροφή είναι η χρησιμοποίηση όλου του δρόμου ανεξαρτήτως λωρίδας. Κι εδώ κρίσιμο «κομμάτι» ταχύτητα, γνώση του δρόμου, έλεγχος οδοστρώματος.


Μπαίνοντας σε μια στροφή με υπερβολική ταχύτητα.

Άλλη μια συνηθέστατη περίπτωση.... που τις περισσότερες φορές παρασυρόμαστε από την ευχάριστη οδήγηση κι εκεί που είμαστε αμέριμνοι να μια κλειστή στροφή και ωχ ωχ αμαν αμαν πηγαίνω με πολλά….

Η καλύτερη λύση είναι να εμπιστευθούμε τη μοτοσυκλέτα μας και να προσπαθήσουμε να την οδηγήσουμε στην έξοδο της στροφής. Είναι σίγουρο κι επιβεβαιωμένο ότι η μοτοσυκλέτα μας είναι πιο «ικανή» από εμάς. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν πρέπει να «πέσουμε» στα φρένα ούτε απότομα κοψίματα στο γκάζι, γενικώς τίποτα που να προκαλέσει απώλεια έλξης και πρόσφυσης. Το μάτι μας στην έξοδο της στροφής κι όχι στο χαντάκι (σημαντικότατο). Όχι πανικούς (θέλει εξάσκηση) και σταθερό χέρι, αναζητώντας την έξοδο.

Η συγκεκριμένη κατάσταση απαιτεί προηγμένη εμπειρία κι εξάσκηση. Σε κάθε άλλη περίπτωση ελέγχουμε την ταχύτητά μας από πριν. Υπάρχουν αρκετά σχολεία (1-2) όπου γίνονται μαθήματα για τέτοια σενάρια.



Αλλαγή Λωρίδας Κατεύθυνσης αυτοκινήτου στη δική μας.


Σίγουρα μας έχει συμβεί και πιο σίγουρα ακόμα θα μας ξανασυμβεί. Προσπαθούμε πάντα να μην είμαστε στα «τυφλά σημεία» και να μένουμε σε αυτά το δυνατόν λιγότερο χρόνο. Προσπαθούμε να βλέπουμε τον οδηγό (εάν είναι δυνατόν) από τους καθρέπτες του. Εάν τον βλέπουμε κι εμείς σίγουρα μας βλέπει κι αυτός. Προσέχουμε την κυκλοφοριακή κατάσταση. Εάν π.χ. δυο λωρίδες είναι αργές και μια είναι πιο γρήγορη τότε το σίγουρο είναι ότι θα έχουμε τέτοια κρούσματα. Φλας, στροφές τροχών, αυτοκίνητο με ζιγκ ζαγκ, οδηγός που κοιτάει επίμονα τους καθρέπτες του είναι σημάδια αλλαγής κατεύθυνσης.


Χτύπημα από πίσω


Σταματάμε σε πινακίδα STOP/φανάρι/διασταύρωση και ο οδηγός του αυτοκινήτου είτε επειδή είναι αφηρημένος είτε επειδή είναι απορροφημένος στο τηλέφωνο σας χτυπάει από πίσω. Το συγκεκριμένο συμβάν εάν γίνει με ταχύτητα μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε θάνατο του μοτοσυκλετιστή.

Τι μπορούμε να κάνουμε. Η καλύτερη λύση είναι εάν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο μπροστά μας εφ’ όσον είναι εφικτό να κινηθούμε/σταματήσουμε δίπλα του. Οπότε όλη την κρούση την απορροφά το αυτοκίνητο κι αν συμβεί κάτι σε εμάς είναι «δευτερογενούς συνθήκης». Επίσης κοιτάμε συνεχώς τον καθρέπτη μας για να δούμε εάν έρχεται κάποιος αφηρημένος. Επίσης εάν είμαστε μόνοι στο δρόμο δεν καθόμαστε στη μέση της λωρίδας αλλά πάντα δεξιά της λωρίδας ώστε να του δώσουμε περιθώριο να περάσει δίπλα μας. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να σε χτυπήσουν από πίσω στα διόδια. Εκεί το χτύπημα είναι πολύ ελαφρύτερο και οι ζημιές από μικρές έως μηδαμινές (μου έχει συμβεί 2 φορές). Αναλόγως της συμπεριφοράς κινήσθε δεόντως….



Κοκκάλωμα μπροστινού φρένου.

Ένα ζώον (Δίποδο/τετράποδο) περνάει το δρόμο. Πατάμε μπροστινό κι αμέσως βλέπουμε τη μηχανή μας μαζι με μας , στο ίδιο επίπεδο με την άσφαλτο να γλιστράμε (στην καλύτερη περίπτωση), περιμένοντας κάπου να σταματήσουμε.

Πρέπει να μάθουμε τα φρένα μας και πιο ειδικά το μπροστινό μας φρένο. Όπως είπα και κάπου αλλού υπάρχουν σχολεία όπου εκπαιδεύουν για τη σωστή χρήση φρένου και φρεναρίσματος.

Εάν δεν υπάρχει τέτοια πιθανότητα τότε ένας καλός τρόπος εξάσκησης είναι να βρούμε ένα ασφαλές μέρος με ένα σταθερό σημείο/σήμα/κολόνα κλπ και να εξασκηθούμε σταδιακά αρχίζοντας από την ιλλιγγιώδη ταχύτητα των 30χλμ/ώρα. Ξανά και ξανά αυξανοντας σταδιακά και την ταχύτητα μας μέχρι να κάνουμε τη μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος. Προϋποθέτει χρόνο, όρεξη, και επιμονή.

Στις σύγχρονες μοτοσυκλέτες αυτά τα θέματα προφανέστατα τα έχει λύσει το ABS.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αυτοκίνητο ανοίγει ξαφνικά την/τις πόρτες του.

Συνήθως λοιπόν το κενό μεταξύ των σταθμευμένων οχημάτων και των κινούμενων είναι αρκετά μεγάλο ώστε να χωράει μια μοτοσυκλέτα. Αυτό από μόνο του κάνει δελεαστική την κίνησή μας σε αυτόν το χώρο.

Δεν υπάρχει κανένα τρικ για να αποφύγουμε μια τέτοια κατάσταση. Μοναδική λύση να μην οδηγούμε σε αυτήν τη λωρίδα. Άλλωστε ο κίνδυνος να πεταχτεί και κανένας πεζός ανάμεσα στα σταθμευμένα αυτοκίνητα είναι πάντα υπαρκτός κι άμμεσος. Αν παρόλα αυτά σας συμβεί κι είναι αναπόφευκτη κατάσταση φρενάρετε όσο μπορείτε πιο δυνατά. Ακόμα κι αν η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη η αποβολή ακόμα κι ενός μικρού μέρους ταχύτητας μπορεί να κάνει τη διαφορά προς το καλύτερο και ενα σωτήριο αποτέλεσμα. Στην Αμερική η ζώνη μεταξύ των σταθμευμένων οχημάτων και των κυκλοφορούντων με πλάτος ανοίγματος πόρτας ονομάζεται «The Death Zone» … γιατί άραγε;;;;


Είναι ολισθηρό/γλιστερό οδόστρωμα.

Όταν βρέχει/χιονίζει ο δρόμος εκτός από ολισθηρός σίγουρα κρύβει και πολλές εκπλήξεις. Σε υγρούς δρόμους, τα φρεάτια, λακκούβες, πετρέλαια, λάδια, βενζίνες είναι παράγοντες αποσταθεροποίησης της πρόσφυσης με άλλα λόγια πτώση. Συνεπώς δεν πάμε από λιμνούλες, μπαλώματα ουράνιου τόξου και φυσικά οδηγούμε συντηρητικά. Σύμφωνα με κάποιους «ειδικούς» αν έχουμε αξιοπρεπέστατα ελαστικά κι οδηγούμε σε αξιοπρεπέστατους δρόμους δεν εχουμε να φοβηθούμε τιποτα ,όμως αυτοί οι ειδικοί προφανέστατα ομιλούν για κυκλοφοριακές συνθήκες εκτός Ελλάδας.

Επίσης στο πρωτοβρόχι καλό θα ήταν να σταματήσουμε να πιούμε έναν καφέ γιατί συνήθως την πρώτη ώρα της βροχής ανυψώνονται/υγροποιούνται όλα τα λάδια και συναφή γλιστερά υλικά που εχουν απορροφηθει απο την ασφαλτο.

Επίσης μεγάλο κομμάτι αξιου προσοχής σε βροχερές καταστάσεις είναι η περιορισμένη ορατότητα. Έτσι λοιπόν προσπαθούμε με διάφορους τρόπους να είμαστε ορατοί. Και φυσικά να έχουμε πάντα υπόψη μας ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν αντιλαμβάνονται το πόσο ολισθηρές ειναι οι συνθήκες που επικρατούν στη βροχή για τους μοτοσυκλετιστές.

Φυσικά μεγάλο παράγοντα παίζουν και τα ελαστικά μας. Από μονη της η οδήγηση στη βροχή είναι ένα ιδιαίτερο και πού μεγάλο κεφάλαιο.

Μην πίνετε αλκοόλ κι οδηγείτε.

Δε νομίζω ότι εδώ χρειάζονται παραπάνω εξηγήσεις.


Οι φίλοι μας στον δρόμο ειναι είτε πολυ εγωιστές είτε πολύ "ασχετοι" απο παρέα


τα λογια ειναι περιττά εδώ
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αυτοκίνητο ανοίγει ξαφνικά την/τις πόρτες του.

Συνήθως λοιπόν το κενό μεταξύ των σταθμευμένων οχημάτων και των κινούμενων είναι αρκετά μεγάλο ώστε να χωράει μια μοτοσυκλέτα. Αυτό από μόνο του κάνει δελεαστική την κίνησή μας σε αυτόν το χώρο.

Δεν υπάρχει κανένα τρικ για να αποφύγουμε μια τέτοια κατάσταση. Μοναδική λύση να μην οδηγούμε σε αυτήν τη λωρίδα. Άλλωστε ο κίνδυνος να πεταχτεί και κανένας πεζός ανάμεσα στα σταθμευμένα αυτοκίνητα είναι πάντα υπαρκτός κι άμμεσος. Αν παρόλα αυτά σας συμβεί κι είναι αναπόφευκτη κατάσταση φρενάρετε όσο μπορείτε πιο δυνατά. Ακόμα κι αν η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη η αποβολή ακόμα κι ενός μικρού μέρους ταχύτητας μπορεί να κάνει τη διαφορά προς το καλύτερο και ενα σωτήριο αποτέλεσμα. Στην Αμερική η ζώνη μεταξύ των σταθμευμένων οχημάτων και των κυκλοφορούντων με πλάτος ανοίγματος πόρτας ονομάζεται «The Death Zone» … γιατί άραγε;;;;


Είναι ολισθηρό/γλιστερό οδόστρωμα.

Όταν βρέχει/χιονίζει ο δρόμος εκτός από ολισθηρός σίγουρα κρύβει και πολλές εκπλήξεις. Σε υγρούς δρόμους, τα φρεάτια, λακκούβες, πετρέλαια, λάδια, βενζίνες είναι παράγοντες αποσταθεροποίησης της πρόσφυσης με άλλα λόγια πτώση. Συνεπώς δεν πάμε από λιμνούλες, μπαλώματα ουράνιου τόξου και φυσικά οδηγούμε συντηρητικά. Σύμφωνα με κάποιους «ειδικούς» αν έχουμε αξιοπρεπέστατα ελαστικά κι οδηγούμε σε αξιοπρεπέστατους δρόμους δεν εχουμε να φοβηθούμε τιποτα ,όμως αυτοί οι ειδικοί προφανέστατα ομιλούν για κυκλοφοριακές συνθήκες εκτός Ελλάδας.

Επίσης στο πρωτοβρόχι καλό θα ήταν να σταματήσουμε να πιούμε έναν καφέ γιατί συνήθως την πρώτη ώρα της βροχής ανυψώνονται/υγροποιούνται όλα τα λάδια και συναφή γλιστερά υλικά που εχουν απορροφηθει απο την ασφαλτο.

Επίσης μεγάλο κομμάτι αξιου προσοχής σε βροχερές καταστάσεις είναι η περιορισμένη ορατότητα. Έτσι λοιπόν προσπαθούμε με διάφορους τρόπους να είμαστε ορατοί. Και φυσικά να έχουμε πάντα υπόψη μας ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν αντιλαμβάνονται το πόσο ολισθηρές ειναι οι συνθήκες που επικρατούν στη βροχή για τους μοτοσυκλετιστές.

Φυσικά μεγάλο παράγοντα παίζουν και τα ελαστικά μας. Από μονη της η οδήγηση στη βροχή είναι ένα ιδιαίτερο και πού μεγάλο κεφάλαιο.

Μην πίνετε αλκοόλ κι οδηγείτε.

Δε νομίζω ότι εδώ χρειάζονται παραπάνω εξηγήσεις.


Οι φίλοι μας στον δρόμο ειναι είτε πολυ εγωιστές είτε πολύ "ασχετοι" απο παρέα


τα λογια ειναι περιττά εδώ


www.rideapart.com
www.cycleworld.com
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.281
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Πολύ ωραίο και καλό άρθρο!
Υ.Γ. Στο πρώτο πρώτο βίντεο αυτός που τραβάει με την κάμερα τον άλλο να πέφτει, γιατί κοιτάει συνέχεια πίσω αντί να σταματήσει, περιμένει τον άλλο να σηκωθεί αντί να τον βοηθήσει? Μακριά από ανάλογους "σύντροχους"..........
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Εγω αυτό που φοβάμαι το περισσότερο είναι οι πόρτες....

Μπα
Πως είχα την εντύπωση πως φοβάσαι τους καύσωνες και τα λιγοστά ρουχαλακια !!!
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Εγω αυτό που φοβάμαι το περισσότερο είναι οι πόρτες....


Ενώ στο ''φεύγα'' και στο ''πλακωτό'' είσαι μανούλα, έτσι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.271
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εγω αυτό που φοβάμαι το περισσότερο είναι οι πόρτες....
Οπου σου δινεται η δυνατοτητα να οδηγεις ενα μετρο μακρυα απο το δυνητικο ανοιγμα των πορτων .
Καπως ετσι ο φοβος αυτος μετριαζεται
 

doryforos

new member
Δημοσιεύσεις
301
Ηλικία
49
Μοτοσυκλέτα
Piaggio Liberty i Get 125 abs
Honda Cb 500x
Όνομα
Νίκος
Να πω κάτι για τις διασταυρώσεις , αν βλέπετε όχημα να πηγαίνει περίεργα αργά για τον δρόμο που έχετε, πολύ πιθανόν ο/η οδηγός θα στρίψει απότομα σε κάποια διασταύρωση( πηγαίνει τέρμα δεξιά με χαμηλή ταχύτητα για να διαβάζει τις πινακίδες και θα στρίψει τερμα αριστερά μόλις βρεί την διασταύρωση που ψάχνει ) .Αυτό ακριβώς με έσωσε απο βεβαιότατη συγκρουση πριν κάμποσο καιρό
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.271
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Έχω "μπει" σε ενα ταξί απο την πορτα του οδηγού στην Λ.Αλεξανδρας. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα abcdefgh
Το ξαφνικο στρίψιμο αριστερα το πληρωσα κι εγω .
Δεκα μερες πληρης ακινησια και μερικη ριξη συνδεσμου στο δεξι.


Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.281
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Το ξαφνικο στρίψιμο αριστερα το πληρωσα κι εγω .
Δεκα μερες πληρης ακινησια και μερικη ριξη συνδεσμου στο δεξι.


Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εμένα δεν έστριψε, άνοιξε την πόρτα του οδηγος και εγώ "μπηκα" με τον ώμο. Πάλι καλά που ήταν χειμώνας και φόραγα καλο δερμάτινο μπουφάν μηχανής και γλίτωσα με μώλωπες... . .Και οδηγουσα ενα honda 6βολτο οπότε δεν πήγαινα και με μεγάλη ταχύτητα......
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
36
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Εμένα μου άνοιξε η συνοδηγός την πόρτα σε φανάρι επειδή τσακωνονταν με τον οδηγό έπεσα πάνω σε ταξί και βρέθηκα ανάμεσα από τις ρόδες του ταξιτζή ....
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Την έχω πατήσει κι εγώ με αυτό το απότομο αριστερά....
Κοκκαλωμα το μπροστινό και... Φεεεεεετα! Κρίμα που δεν έπεσε το μηχανάκι πάνω στο κωλο-αμαξο του να το κάνω ζημιά.
Ήταν το πρώτο μου πέσιμο και με πήρε από κάτω.. αλλά άλλαξα μονάχα ένα αυτοκόλλητο και το τιμόνι. Κόστος περίπου 60-70€ αν θυμάμαι καλά.

Τώρα όμως ξέρω ......

Όλοι αυτοί οι ασυνείδητοι θα τρέμουν μόλις φτιάξω τη Μ.Κ.Ο μου...
 
Top Bottom