esel
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 17.093
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Συμφωνα λοιπόν με τους ιδρυτές της MIPS Hans Von Ηolst και Peter Halldinparap;anv apo ta 2/3 πτωσεων των μοτοσυκλετιστών που χτυπούν στο κεφάλι τους αυτό γίνεται με καποια γωνία στο εδαφος και οχι με τελεια κατακόρυφη πτώση οπως γινονται σ ολες τις μετρήσεις των οργανισμών SNELL, DOT ,ECE κ.α.
Συμφωνα λοιπόν με αυτην την ερευνα που απ οτι λενε οι ιδιοι αρχισε απο το 1996 αυτή η μορφή κρούσης (υπό γωνία ) προκαλεί τον σοβαρότερο και συχνά πιο θανατηφόρο τυπο εγκεφαλικής βλάβης.
Προκειμένου λοιπόν να μειωθεί αυτή η αιφνίδια περιστροφική μεταφορά ενέργειας στον εγκέφαλο και να μειωθεί εξίσου και η πιθανότητα τέντωσης, σχισίματος ή συστροφής που σχετίζονται με την διάσειση αλλά και με άλλους εγκεφαλικούς τραυματισμούς η ομαδα MIPS εφτιαξε ενα επιπλέον στρωμα προστασίας απο kevlar μεσα στο κράνος για να μπορεί να απορροφήσει αυτήν την δύναμη.
Σύμφωνα λοιπόν μ αυτήν την ευρεσιτεχνία ανεξάρτητα απο την γωνία κρούσης επιτρέπεται μια 6μοιρών μετατόπιση ελεύθερης κίνησης μέσα στο κράνος ανεξάρτητα απο το σχημα του κεφαλιού μας και το τυπο του κράνους..
www.rideapart.com
η μοναδική ενσταση δική μου : κρανος μεσα στο κράνος ;;;; εν αναμονή μεχρι να ενσωματωθει η τεχνολογια αυτή μεσα στα υπάρχοντα κρανη....
Συμφωνα λοιπόν με αυτην την ερευνα που απ οτι λενε οι ιδιοι αρχισε απο το 1996 αυτή η μορφή κρούσης (υπό γωνία ) προκαλεί τον σοβαρότερο και συχνά πιο θανατηφόρο τυπο εγκεφαλικής βλάβης.
Προκειμένου λοιπόν να μειωθεί αυτή η αιφνίδια περιστροφική μεταφορά ενέργειας στον εγκέφαλο και να μειωθεί εξίσου και η πιθανότητα τέντωσης, σχισίματος ή συστροφής που σχετίζονται με την διάσειση αλλά και με άλλους εγκεφαλικούς τραυματισμούς η ομαδα MIPS εφτιαξε ενα επιπλέον στρωμα προστασίας απο kevlar μεσα στο κράνος για να μπορεί να απορροφήσει αυτήν την δύναμη.
Σύμφωνα λοιπόν μ αυτήν την ευρεσιτεχνία ανεξάρτητα απο την γωνία κρούσης επιτρέπεται μια 6μοιρών μετατόπιση ελεύθερης κίνησης μέσα στο κράνος ανεξάρτητα απο το σχημα του κεφαλιού μας και το τυπο του κράνους..
www.rideapart.com
η μοναδική ενσταση δική μου : κρανος μεσα στο κράνος ;;;; εν αναμονή μεχρι να ενσωματωθει η τεχνολογια αυτή μεσα στα υπάρχοντα κρανη....