κλοπές moto και scooter στο London...

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.141
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

Το φαινόμενο των κλοπών μοτοσυκλετών και σκούτερ εχει πάρει ανεξέλεγκτη τροπή στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Με περίπου 14000 κλοπές μοτο και σκούτερ το 2017 και 23430 αλλα εγκληματα που διαπράχθηκαν με μοτο ή σκούτερ και με μια αύξηση της τάξεως του 163% σε σχέση με το 2016 είναι σαφές και στον πιο αδαή οτι το προβλημα αυτό χρειάζεται ενέργειες άμμεσης επίλυσης οπως λέει και ο Δήμαρχος του Λονδίνου κος Sadiq Khan. Ετσι λοιπόν ο Δήμαρχος κάλεσε τους κατασκευαστές μοτοσυκλετών και σκούτερ να κατασκευάζουν πλέον δίκυκλα που να είναι δύσκολο να κλαπούν !!!
Ο κυριος Khan κάλεσε τις HONDA, SUZUKI, YAMAHA,BMW και τον όμιλλο PIAGGIO να συμμετάσχουν σε μία σύνοδο "κορυφής" για το πρόβλημα των μοτοσυκλετιστών (και οχι μονο) στο Λονδίνο. Ο δήμαρχος ζήτησε απο τις εταιρείες να αναλάβουν μεγαλύτερη ευθύνη για την δημόσια ασφάλεια καθιστώντας τις μοτοσυκλέτες πιο δύσκολο να κλαπούν. Εκτός απο περισσότερα μέτρα κατα της κλοπής !!! κ δήμαρχος πρότεινε επίσης αναδρομική τοποθέτηση συσκευών ασφαλείας σε παλαιότερα-υπάρχοντα μοντέλα.

"ειναι σημαντικό οι κατασκευαστές να επιταχύνουν την προσπάθεια να επιλύσουν αυτό το πρόβλημα απ την πηγή του. Απλώς ο ήδη υπάρχων σχεδιασμός των μοτοσυκλετών τις καθιστά πολυ ευκολες να κλαπούν , και αυτό πέπει να αντιμετωπιστεί απο το σημείο του αρχικού σχεδιασμού μιάς μοτοσυκλέτας. Κι αυτό πρέπει να γίνει ,αν θέλουμε να απαλλαγούμε απ ολα αυτά τα εγκλήματα που μαστίζουν και αναπαράγονται στην πόλη μας."
Οι συμμετέχοντες κατασκευαστές δεν είδαν και με καλο μάτι αυτή την πρωτοβουλία του Δημάρχου. Οι απαντήσεις τους ήταν στο γενικό πλαίσιο οτι δεν υπάρχει μια "μαγική σφαίρα" που να μπορεί να ενσωματωθεί στα δίκυλα ετσι ώστε να λυθεί το πρόβλημα.
Ο σύνδεσμαος Βιομηχανιών Μοτοσυκλέτας (MCIA) ζήτησε απο τον Δήμαρχο να μην "στοχοποιήσει" τους κατασκευαστές σαν το μοναδικό σημείο ευθύνης στο πρόβλημα της εγκληματικότητας των δύο τροχών στο Λονδίνο.
"Γνωρίζουμε οτι ο κύριος Δήμαρχος θα ήθελε να ακούσει οτι υπάρχει μια "μαγική σφαίρα" που να μπορει να τοποθετηθεί σ όλα τα δίκυκλα και να τα εμποδίζει να κλαπούν. Δυστυχώς όμως κατι τέτοιο δεν υπάρχει " , δήλωσε ο Tony Campbell διευθύνων σύμβουλος της MCIA.
H MCIA δημοσίευσε μια δήλωση καθιστώντας σαφές οτι η Ενωση υποστηρίζει πλήρως τον Δήμαρχο και την Αστυνομική δύναμη του Λονδίνου,αλλά απλά δεν αισθάνονται αμμεσα υπεύθυνοι για την εξάπλωση της εγκληματικότητας αυτής. Ο κύριος Campbell δήλωσε οτι πρέπει όλοι να επικεντρωθούν σε μιά προσέγγιση πολλαπλών επιπέδων η οποία θα περιλαμβάνει στοιχεία όπως : ασφαλής χώρους στάθμευσης ,προτεινόμενα συστήματα σήμανσης ασφαλείας (!!!) προσαρμοσμένα στα νέα δίκυκλα, εκστρατεία ευαισθητοποίησης που στοχεύει στην εκπαίδευση και την ενθάρρυση των αναβατών στο να χρησιμοποιούν συστήματα ασφαλείας και κλειδαριές,κ.α
" Οι ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών και σκούτερ χρειάζονται χώρους που να κλειδώνουν τα δικύκλάτους και να αισθάνονται ασφάλεια και αυτό είναι κάτι που μόνο ο Δήμος του Λονδίνου μπορεί να κάνει και να δημιουργήσει την διαφορά " όπως δήλωσε ο κύριος Campbell.

"χαιρετίζουμε οποιαδήποτε πρωτοβουλία που θα κάνει την διαφορά στο να περιοριστεί η εγκληματικότητα σχετικά με τα δίκυκλα", δήλωσε ο Διοικητής της Met Territorial Policing, κος Julian Bennet. "Αυτή μπορεί να περιλαμβάνει την συνεργασία με την βιομηχανία , τους κατασκευαστές , τις ασφαλιστικές εταιρείες και όποιον άλλον μπορεί να βοηθήσει για τα αποφευχθεί η κλοπή οπως επίσης και οτι άλλα μέτρα πρόληψης μπορούν να σχεδιαστούν προκειμένου να μειωθεί ή και να τερματιστεί (!!!) αυτό το πρόβλημα στο μέλλον".
Σύμφωνα με τον αρθρογραφο του rideapart.com δεν υπάρχει μοναδικότητα στην επίλυση του προβλήματος . Η λύση πρέπι να αναζητηθεί σε μιά πληθώρα μέτρων απ όλους τους φορείς. Πρέπει να βρεθεί μιά επιτυχημένη τακτική που να συνδυάζει ιδέες και πόρους για να αντιμετωπσθεί αυτό το συνεχώς αυξανόμενο πρόβλημα σχετικά με την κλοπή των μοτοσυκλετών και σκούτερ.

www.rideapart.com

Λέγε λέγε ,σκεψου σκεψου, συσκέψου συσκέψου, μπορει να βρεθεί κατι καλό που να ερθει και στον υπόλοιπο......κόσμο
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Κλεφτρόνια γιά κοπιάστε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.141
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
συμφωνα λοιπόν με το www.motomag.gr
εχουμε τους εξής τροπους κλοπής..........
Όσοι έχουν πέσει θύματα κλοπής, συνήθως μένουν σοκαρισμένοι με τον τρόπο και την εφευρετικότητα των κλεφτών. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποιος τρόπος άμυνας που να μας εξασφαλίζει πλήρη προστασία. Όμως αν ξέρεις ποιες κατηγορίες κλεφτών υπάρχουν και ποιες μεθόδους χρησιμοποιούν, σίγουρα θα σε βοηθήσει να προστατευτείς σε μεγάλο βαθμό και τουλάχιστον να αποτρέψεις τους περισσότερους από αυτούς να βάλουν τα βρώμικα χέρια τους στην μοτοσυκλέτα σου.

Μικροαπατεώνας-“πρεζάκι”
Αυτή η κατηγορία των κλεφτών συνήθως βάζει στόχο δίκυκλα που είχαν οι ίδιοι ή φίλοι τους και γνωρίζουν πώς να τα βάζουν μπροστά, ακόμα και χωρίς εργαλεία. Παπιά, scooter και παλαιάς τεχνολογίας μοτοσυκλέτες είναι τα βασικά θύματά τους. Δρουν μόνοι τους ή σε μικρές παρέες και κλέβουν ότι τους είναι εύκολο να σπρώξουν με τα χέρια.
Έχουν “άκρες” για να πουλήσουν μεμονωμένα ανταλλακτικά (αλουμινένιες ζάντες για παπιά, μεγάλα καρμπιρατέρ κ.τ.λ.), είτε μέσα στις παρέες τους, είτε σε συνεργεία, είτε μέσω αγγελιών.
Πως τους αποτρέπεις;
Ένα καλό λουκέτο και το κλείδωμα σε σταθερό σημείο (π.χ. κολόνες) συνήθως τους βάζει σε μπελάδες και τα παρατάνε (οι συγκεκριμένοι). Οι συναγερμοί πάλι όμως όχι, απλά γιατί βρίσκονται σε κίνηση εκείνη την στιγμή νιώθοντας πως η βασική "δουλειά" έχει γίνει..

Γυρολόγοι οι “Ημι-επαγγελματίες”
Το βασικό τους επάγγελμα δεν είναι η κλοπή δικύκλων, αλλά αν τους το κάνεις εύκολο δεν έχουν κανένα πρόβλημα να φορτώσουν στο van ή στην καρότσα του φορτηγού οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα και να την πουλήσουν ακόμα και για παλιοσίδερα με το κιλό.
Πολλές φορές δεν ξέρουν καν την αξία του δικύκλου που έκλεψαν και σπάνια το κριτήριο επιλογής έχει να κάνει με το μοντέλο. Κάποιοι από αυτούς δρουν πιο οργανωμένα και δέχονται “παραγγελίες”, αλλά σπάνια έχουν τις γνώσεις για να τις εκτελέσουν!
Από αυτούς κινδυνεύουν δίκυκλα που είναι εκτεθειμένα για μεγάλα χρονικά διαστήματα στα βλέμματα των περαστικών ή δείχνουν βρώμικα και παραμελημένα.
Πως τους αποτρέπεις;
Το κλείδωμα σε σταθερό σημείο και η δυσκολία να μεταφέρουν το δίκυκλο έως το φορτηγό τους είναι τα μόνα που αποτρέπουν τους συγκεκριμένους.

Παραγγελιοδόχοι μικρού και μεσαίου επιπέδου
Σε αυτή την κατηγορία εντάσσονται οι περισσότεροι κλέφτες δικύκλων. Βγάζουν χρήματα συνεργαζόμενοι με συνεργεία ή καταστήματα πώλησης δικύκλων. Δρουν με συγκεκριμένα κριτήρια και επιλέγουν στόχους που ξέρουν ήδη ότι έχουν πελάτες ή μπορούν να βρουν εύκολα πελάτες. Η εμπειρία, ο εξοπλισμός και οι γνώσεις τους επαρκούν για να κλέψουν τις περισσότερες σύγχρονες μοτοσυκλέτες αλλά όχι απεριόριστες, ενώ δεν έχουν αποκτήσει ακόμα βαρύ ποινικό μητρώο. Αυτό σημαίνει ότι κοιτάνε τους πιο εύκολους στόχους και προσπαθούν να αποφύγουν την σύλληψή τους.
Πώς να τους αποτρέψεις;
Τους ενδιαφέρει να μην γίνουν αντιληπτοί και προσπαθούν να αποφύγουν τις χρονοβόρες και θορυβώδεις κλοπές. Παρακολουθούν τα θύματά τους και κάνουν εκτίμηση του κινδύνου, οπότε ένα κλειστό γκαράζ, ένας δυνατός συναγερμός και ένα καλής ποιότητας λουκέτο είναι η τελευταία επιλογή που θα έκαναν.

Επαγγελματίες και συμμορίες
Μπαινοβγαίνουν συχνά στις φυλακές για διάφορα αδικήματα, οπότε έχουν αποκτήσει αρκετό θράσος για να τολμούν να κλέβουν δίκυκλα μέρα μεσημέρι, μπροστά στα μάτια του ιδιοκτήτη. Η σύλληψη από την αστυνομία τους είναι αδιάφορη. Έχουν τα πάντα από εξοπλισμό και το μόνο κριτήριο για το ποιο δίκυκλο θα κλέψουν, έχει να κάνει μόνο με τις απαιτήσεις του πελάτη τους και όχι με τον βαθμό δυσκολίας. Συνήθως έχουν οι ίδιοι στην κατοχή τους συνεργεία και καταστήματα πώλησης των κλοπιμαίων. Παρακολουθούν τα θύματά τους και ξέρουν με κάθε λεπτομέρεια τι θα χρειαστεί να κάνουν για να πάρουν αυτό που θέλουν. Χρησιμοποιούν πληροφοριοδότες και αν χρειαστεί έρχονται σε προσωπική επαφή με τα θύματά τους. Κάποιοι από αυτούς κάνουν τουρισμό-κλοπών σε άλλες χώρες.
Πώς να τους αποτρέψεις;
Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις κάτι όταν ο κλέφτης δεν φοβάται να συλληφθεί από την αστυνομία και έχει για σπίτι του τις φυλακές. Ένα σύστημα εντοπισμού GPS-Tracking ίσως σε βοηθήσει να βρεις το δίκυκλό σου ή τμήματά του. Για να τους αποτρέψεις πάντως δεν υπάρχει κάτι. Ούτε κάμερες παρακολούθησης, ούτε συναγερμοί, ούτε υπόγεια γκαράζ, ούτε η παρουσία της αστυνομίας τους τρομάζει. Ζουν μέσα στις φυλακές και το μόνο που ξέρουν να κάνουν έξω από αυτές είναι να κλέβουν


Καθώς όμως δεν γίνεται να επιλέξεις εκείνον που θα προσπαθήσει να κλέψει την μοτοσυκλέτα σου, και καθώς το κακό έχει παραγίνει με την αστυνομία να μην είναι σε θέση να περιορίσει το φαινόμενο των κλοπών, αυτές είναι ορισμένες γενικές οδηγίες που αν και γενικά γνωστές, τις υπενθυμίζουμε με στόχο να περιορίσουμε το μεγάλο πρόβλημα των κλοπών.
Γενικοί κανόνες ασφαλείας
Οι πιλοτές των πολυκατοικιών δεν προσφέρουν καμία προστασία από τους κλέφτες
Τα λουκέτα δισκόφρενου προσφέρουν πολύ μικρή προστασία. Όταν τα χρησιμοποιείτε, να τα βάζετε στο πίσω δισκόφρενο ανάμεσα στη δαγκάνα και το ψαλίδι και όχι στο εμπρός δισκόφρενο. Σε κάθε περίπτωση προτιμήστε τα κλασικά πέταλα
Οι συναγερμοί μπορεί να ακούγονται, αλλά κανένας πια δεν δίνει σημασία στους δημόσιους χώρους.
Παρ’ όλα αυτά μπορούν να αποτρέψουν ένα μεγάλο ποσοστό κλοπών, οπότε καλό είναι να έχετε έναν στη μοτοσυκλέτα σας.
Βάλτε σύστημα εντοπισμού GPS-tracking
Όταν αγοράζετε δίκυκλο μην δέχεστε ως δώρο κλειδαριές ασφαλείας, λουκέτα και πέταλα από κανένα κατάστημα ή συνεργείο. Μην βάζετε συναγερμούς σε συνεργεία που δεν γνωρίζετε την αξιοπιστία και το παρελθόν τους
Όσο λιγότεροι βλέπουν τη μοτοσυκλέτα σας, τόσο λιγότεροι θα είναι και οι κλέφτες που θα την βάλουν στο μάτι. Οπότε μην την εκθέτετε συχνά σε σημεία που μπορεί να στοχοποιηθεί
Αν κλαπεί η μοτοσυκλέτα σας, δηλώστε τη στην αστυνομία. Ποτέ μην δώσετε χρήματα σε αγνώστους για να σας την φέρουν πίσω. Πιθανότατα δεν έχουν καν τη μοτοσυκλέτα σας κι απλώς διάβασαν την αγγελία με την κλοπή της.
Όταν αγοράζετε μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα, να αποφεύγετε πάντα όσες έχουν πάνω τους εξαρτήματα από άλλα μοντέλα της ίδιας ή άλλης εταιρείας.
 

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
Έχουμε και εμείς (σαν μοτοσικλετιστές) 2-3 κατηγορίες.

Το δυορω του σινεμά η τις δουλιας η διανυκτέρευση στο σπίτι – γκαράζ κλπ.

Επίσης κάνουμε ποιο εύκολο των εντοπισμούς τις μότο μέσω διαδικτύου.

Σαν πρώτη (Συμβουλή) θα έλεγα η άδεια – νούμερο, και όπου δηλώνουμε στοιχεία αυτής, να είναι το σπίτι της θειας μας στο Αιγάλεω, άσχετα αν μένουμε στην Κυψέλη.

Θα έχουμε να λέμε.Bye
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σπρέι DNA για την καταπολέμηση ληστών μοτοσυκλετών στην Αγγλία αλλά και παραβατών ΚΟΚ​

Από καινοτομίες πολλές, τα αποτελέσματα αργούν όμως

Η αστυνομία του Humberside επανέρχεται στο προσκήνιο της επικαιρότητας με την επιχείρηση «Yellowfin» για την πάταξη της παραβατικής συμπεριφοράς κατά την οδήγηση μοτοσυκλέτας στην περιοχή δικαιοδοσίας της. Την προηγούμενη φορά που απασχόλησε για συγκεκριμένο θέμα την επικαιρότητα η ευρύτερη μητροπολιτική αστυνομία, ήταν όταν είπε πως αλλάζει το πρωτόκολλο και επιτρέπει στους αστυνομικούς να ρίχνουν τα αυτοκίνητά τους στους δράστες όταν δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τους σταματήσουν.
Τώρα τα πράγματα πηγαίνουν πολλά βήματα πιο κάτω σε τεχνολογία. Με την επιχείρηση «Yellowfin» η αστυνομία θα εξοπλίσει τους αστυνομικούς με ένα ειδικό σπρέι DNA που θα μαρκάρει τους ληστές. Το σπρέι αφήνει ένα άοσμο, αόρατο στο μάτι υπόλειμμα στο δέρμα και τα ρούχα που μπορεί να εμφανιστεί μονάχα με συγκεκριμένης συχνότητας UV φως και η μοναδική σύνθεσή του, δένει τον δράστη με συγκεκριμένο τόπο και χρόνο.
Προχωρώντας το ρεπορτάζ λίγο πιο κάτω, μιλάμε για το SelectaDNA Intruder Spray System (ISS) που εδώ και μία δεκαετία χρησιμοποιείται σε ολόκληρη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ σε καταστήματα λιανικού εμπορίου, τράπεζες κτλ. Βασίζεται σε φόρμουλα από την δεκαετία του ’60 και ο βαρύγδουπος τίτλος του με την λέξη DNA είναι γιατί το περιεχόμενο κάθε δοχείου περιέχει το δικό του μοναδικό κωδικό σύνθεσης. Όταν λοιπόν το δείγμα από τον δράστη σταλεί στα εργαστήρια της εταιρείας, εκείνη μπορεί να απαντήσει με 100% επιτυχία από πιο δοχείο και πότε, έχει προέλθει το σπρέι. Με δεδομένο πως οι αστυνομικοί θα έχουν συγκεκριμένα δοχεία, οι δράστες θα δένονται με ακρίβεια με την κάθε παράβαση χωρίς να χρειάζονται περισσότερες διαδικασίες για να τακτοποιηθεί η δράση τους. Φτάνει να τους μαρκάρει κάποιος την ώρα που προσπαθούν να φύγουν, πράγμα βέβαια εξίσου δύσκολο.

Το σπρέι ανιχνεύεται 4-6 βδομάδες στο δέρμα και έως και τρεις μήνες στα ρούχα και θα δώσει έτσι ένα χρονικό περιθώριο στους αστυνομικούς να πολλαπλασιάσουν τις ευκαιρίες που έχουν, για να συλλάβουν δράστες που έχουν καταφέρει να διαφύγουν.
Ο διοικητής ερευνών του Humberside, Paul Butler

Για την επιτυχή εξέλιξη της χρήσης του σπρέι, ώστε να μην καταλήξουν οι αστυνομικοί να μαρκάρουν κάθε γωνιά των δρόμων, εκτός από τους ίδιους τους δράστες, μεταβαίνει στο Humberside ένας ειδικευμένος αστυνομικός με μοτοσυκλέτα, που θα αναλάβει να εκπαιδεύσει τους συναδέλφους του. Προφανώς για τους δράστες των ληστών θέλουμε καταδίκη στο 100% και κάθε μέτρο που λαμβάνεται είναι για καλό. Η τακτική αυτή της αστυνομίας θα επεκταθεί και αλλού, σε τροχαίες παραβάσεις που υπάρχει υπόνοια διαφυγής.
Σε ολόκληρη την Αγγλία οι κλοπές μοτοσυκλετών αποτελούν τεράστιο ζήτημα που μάλιστα έχουν περάσει την γραμμή, με πολλές περιπτώσεις να αναβαθμίζονται σε ένοπλες ληστείες, καθώς συμμορίες κατεβάζουν τους αναβάτες από την μοτοσυκλέτα στα φανάρια, με την απειλή όπλου.
Το σπρέι αυτό, παρότι χρόνια στην υπηρεσία των αρχών, στην ασφάλεια των καταστημάτων λιανικού εμπορίου κτλ, δεν έχει χρησιμοποιηθεί ξανά ενάντια σε κλέφτες μοτοσυκλετών.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυστραλία – Κλοπή μοτοσυκλετών με μπουλντόζα! [Βίντεο]​

Προφανώς κάτι δεν πήγε καλά στον σχεδιασμό αυτής της ληστείας, μιας και κατέληξε σε καταδίωξη ανησυχητικά χαμηλών ταχυτήτων.
Στο Queensland της Αυστραλίας ένας μάλλον ανεκδιήγητος τύπος σκαρφίστηκε ένα μεγαλεπίβολο σχέδιο. Αρχικά θα έκλεβε μια μπουλντόζα και με αυτήν θα κατεδάφιζε την πρόσοψη του καταστήματος εμπορίας μοτοσυκλετών που είχε στο μάτι για να κλέψει.

Τα ξημερώματα της περασμένης Παρασκευής, 15 Οκτωβρίου 2021, λοιπόν το σχέδιο τέθηκε σε εξέλιξη και αφού γκρέμισε την πρόσοψη της επιχείρησης, φόρτωσε με ιμάντες δύο μοτοσυκλέτες και προσπάθησε να φύγει. Έτσι. Με τις μοτοσυκλέτες να κρέμονται.
Δεν γνωρίζουμε αν εξεπλάγη που λίγη ώρα μετά τον καταδίωκε η μισή αστυνομία του Queensland, ούτε αν περίμενε πως θα κατάφερνε να τους ξεφύγει με την ταχύτητα του οχήματός του.

Αυτό που σίγουρα ξέρουμε είναι πως οι δύο ΜΧ μοτοσυκλέτες που πήγε να τσιμπήσει δεν απόλαυσαν αυτή τη βόλτα, όσο για τον υπερφιλόδοξο κλέφτη… η συνέχεια επί της οθόνης.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγγλία: Ταυτοποιήθηκαν για 9 κλοπές μοτοσυκλετών από video που οι ίδιοι δημοσίευσαν​

Στη φυλακή οι τρεις συνεργοί

Στην Αγγλία, που όπως και εδώ, καμία μοτοσυκλέτα δεν είναι ασφαλής ακόμη και παρκαρισμένη έξω από αστυνομικό τμήμα, η διάσταση που έχει πάρει η κλοπή μοτοσυκλετών είναι τέτοια που οι κλέφτες όχι μόνο δεν κρύβουν τα πρόσωπά τους, αλλά φτάνουν σε σημείο να κοινοποιούν οι ίδιοι στα κοινωνικά δίκτυα, video με τα κλεμμένα οχήματα.
Η αστυνομία εντόπισε και συνέλαβε τους Harrison Walker, 20 ετών και τον Jayden Jones-McGilvray, 21 ετών που μαζί με ακόμη έναν συνεργό τους είχαν κλέψει εννέα οχήματα. Έφτασαν στα ίχνη τους όταν είδαν video που ξεκάθαρα φαίνονται τα πρόσωπα όλων, να έχει αναρτηθεί στα κοινωνικά δίκτυα και στο οποίο φαίνεται ένα Honda PCX που είχαν κλέψει λίγο καιρό πριν, μαζί με ένα Ford Transit Van που επίσης είχε κλαπεί μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου.
Η δράση και των τριών κατά την κλοπή του Van είχε καταγραφεί σε κάμερα ασφαλείας. Ο εικοσάχρονος έλαβε ποινή φυλάκισης 4 ετών και δύο μηνών και ο εικοσιενάχρονος τριών ετών και δέκα μηνών, ενώ τα στοιχεία του τρίτου και η ποινή του θα γίνουν γνωστά μετά την δίκη του, που διεξάγεται ξεχωριστά.

Οι νεαροί κλέφτες οδηγούνται στην φυλακή με την τιμητική διάκριση του πλέον ηλίθιου αυτογκόλ


Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom