καθαριστικά αλυσιδας

One

new member
Δημοσιεύσεις
7
Ηλικία
63
Μοτοσυκλέτα
CBF600SA8
Όνομα
Νικος
Μετά το μπανάκι , η βαλβολίνη απο ετσι :



Γινεται ετσι:

 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.361
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μετά το μπανάκι , η βαλβολίνη απο ετσι :



Γινεται ετσι:

Τι ;ξεβαφει η οδοντοβουρσα;abcdefghgk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.472
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Μετά το μπανάκι , η βαλβολίνη απο ετσι :



Γινεται ετσι:


Χαρα στο κουραγιο σου.Εγω εβαλα το αυτοματο λαδοτηρι και ησυχασα.
 

cube

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
Αλυσοπρίονο.
Όνομα
Γιωργος
Και εγώ με βαλβολίνη λάδωνω την αλυσίδα.

Έχοντας δοκιμάσει αρκετά σπρέι όπως και καθαριστικά σπρέι κατέληξα σε βαλβολίνη πάλι.

Μια στο τόσο ψέκασμα η αλυσίδα με wd40 να καθαρίσει,στέγνωμα με πανί,μικρή βόλτα να πετάξει τα υπολείμματα και μετά βαλβολίνη.
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον @Pan-dvs .. με το αυτόματο σύστημα λίπανσης γλιτώνεις από αυτόν τον κοπο, όπως επίσης και από τον κόπο της "συχνής" ρύθμισης της αλυσίδας.

Εγώ την αλυσίδα την καθαρίζω ψιλοσπανια πλέον με φαρμακευτικό παραφινέλαιο και με ένα στεγνό πανί. 5 λεπτακια υπόθεση το πολυ.
 

One

new member
Δημοσιεύσεις
7
Ηλικία
63
Μοτοσυκλέτα
CBF600SA8
Όνομα
Νικος
Δεν ξέρω , αλλά πραγματικά ΔΕΝ έχω ξανακαθαρίσει την αλυσίδα μου απο τότε που χρησιμοποιώ βαλβολίνη.
Και το μπανάκι - μανάκι που της κάνω είναι περισσότερο για ψιχολογικούς λόγους παρά οτι το χρειάζεται.
Και σε μακρινές αποστάσεις πάνω απο 300 χλμ έχω κάτω απο το κάθισμα ενα μπουκαλάκι 50ml, κ αρκεί για δύο περάσματα με σταγόνες σε κάθε κρίκο.
Εκτός απο οικονομικη για μένα πλέον η βαλβολίνη είναι και βολική.
Οταν πήρα το μηχανάκι η πρώτη αλυσίδα δεν θέλω να θυμάμαι τι τράβηξα για να βγάλω την τσίχλα που είχε μαζέψει απο τα λιπαντικά που είναι κολώδη για να μην πετάνε.
Τωρα η καινούργια αλυσίδα είναι μόνιμα σε αυτή την οπτική κατάσταση:





Ομως δεν ξέρω και γι αυτό δεν επιμένω τι θα γινόταν αν είχα μηχανάκι που ήταν χωματερό η το κυκλοφορούσα κάτω απο οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, ισως τότε η βαλβολίνη να μην αρκούσε η να ηθελε πιο συχνό καθάρισμα κ λάδωμα οπότε θα βαριόμουν να ασχοληθώ κ πλέον τα λιπαντικά θα ήταν μονόδρομος η ακόμα κ ένα αυτόματο σύστημα.

Ομως όταν προσπαθείς να βγάλεις το καπάκι του εμπρός γραναζιού για να το αλλάξεις κ δεν βγαίνει επειδή η μπίχλα απο την γλίστρα κ περιμετρικά απο το γρανάζι έχει γίνει σαν μπετόν που το σκάβεις με το κατσαβίδι , δεν έχει καμμία σχεση με αυτό που μαζεύει τώρα κ καθαρίζεται με ένα πανάκι



 
Top Bottom