Δεν ξέρω , αλλά πραγματικά ΔΕΝ έχω ξανακαθαρίσει την αλυσίδα μου απο τότε που χρησιμοποιώ βαλβολίνη.
Και το μπανάκι - μανάκι που της κάνω είναι περισσότερο για ψιχολογικούς λόγους παρά οτι το χρειάζεται.
Και σε μακρινές αποστάσεις πάνω απο 300 χλμ έχω κάτω απο το κάθισμα ενα μπουκαλάκι 50ml, κ αρκεί για δύο περάσματα με σταγόνες σε κάθε κρίκο.
Εκτός απο οικονομικη για μένα πλέον η βαλβολίνη είναι και βολική.
Οταν πήρα το μηχανάκι η πρώτη αλυσίδα δεν θέλω να θυμάμαι τι τράβηξα για να βγάλω την τσίχλα που είχε μαζέψει απο τα λιπαντικά που είναι κολώδη για να μην πετάνε.
Τωρα η καινούργια αλυσίδα είναι μόνιμα σε αυτή την οπτική κατάσταση:
Ομως δεν ξέρω και γι αυτό δεν επιμένω τι θα γινόταν αν είχα μηχανάκι που ήταν χωματερό η το κυκλοφορούσα κάτω απο οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, ισως τότε η βαλβολίνη να μην αρκούσε η να ηθελε πιο συχνό καθάρισμα κ λάδωμα οπότε θα βαριόμουν να ασχοληθώ κ πλέον τα λιπαντικά θα ήταν μονόδρομος η ακόμα κ ένα αυτόματο σύστημα.
Ομως όταν προσπαθείς να βγάλεις το καπάκι του εμπρός γραναζιού για να το αλλάξεις κ δεν βγαίνει επειδή η μπίχλα απο την γλίστρα κ περιμετρικά απο το γρανάζι έχει γίνει σαν μπετόν που το σκάβεις με το κατσαβίδι , δεν έχει καμμία σχεση με αυτό που μαζεύει τώρα κ καθαρίζεται με ένα πανάκι