esel
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 17.130
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
....για μεγάλο χρονικό διαστημα (φτου κακα μακριά απο μας)
. Αποθήκευση
Υποθέτουμε ότι δεν διαθέτουν όλοι κλιματιζόμενη αποθήκη χαμηλής υγρασίας με στρατιωτική ασφάλεια - διαφορετικά γιατί είστε εδώ; Μπορείτε όμως σίγουρα να πάρετε τα μέτρα σας για να κρατήσετε μακριά την υγρασία Ένας καλός εξαερισμός βοηθάει πολύ στο να μην δημιουργείται συμπυκνωμένη υγρασία. Εάν το σηκώνει η τσέπη σας μπορείτε να έχετε ένα χαμηλού κόστους καλοριφέρ. Αποφύγετε όμως τους καυστήρες πετρελαίου ή ξύλου, οι οποίοι μπορεί να προκαλέσουν συμπύκνωση υδρατμών από την καύση τους και έχουν αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς.
Ένα αξιοπρεπές αναπνεόμενο κάλυμμα θα σας βοηθήσει να κρατήσετε μακριά τη σκόνη και τη βρωμιά. Φυσικά θα χρειαστείτε και μία καλή κλειδαριά.
2: Ελαστικά
Ο μεγαλύτερος εχθρός των ελαστικών είναι να σηκώνουν το βάρος της μοτοσυκλέτας συνεχόμενα σε ένα σημείο. Αυτό αφήνει ένα επίπεδο σημείο στην κάτω πλευρά του ελαστικού που δεν είναι διακριτό εύκολα αλλά μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στα ελαστικά πολύ σύντομα. Στηρίξτε την μοτοσυκλέτα σε stands έτσι ώστε να μην δέχονται το βάρος τα λάστιχα.
Αν δεν έχετε το σωστό stand, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τον γρύλο του αυτοκινήτου σας αλλά με μεγάλη προσοχή.
Ο άλλος θανάσιμος εχθρός των ελαστικών είναι οι υπεριώδεις ακτίνες γι’ αυτό και ένα σκοτεινό γκαράζ είναι ένα καλό μέρος αποθήκευσης από αυτή την άποψη.
3: Μπαταρία
Οι μπαταρίες μολύβδου μισούν τον χειμώνα και την ακινησία. Αν σκοπεύετε λοιπόν να αφήσετε την μπαταρία επάνω στην μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια χαμηλών θερμοκρασιών, ετοιμαστείτε να τις πετάξετε σύντομα στον κάδο.
Εάν έχετε έναν φορτιστή trickle ή παρόμοιο, ίσως είναι βολικό να αφήσετε ένα βύσμα μόνιμα συνδεδεμένο στους πόλους της μπαταρίας. Μετακινήστε το σε μια εύκολα προσβάσιμη θέση, όπως κάτω από το κάθισμα, όπως φαίνεται, και θα μπορείτε να συνδέσετε το φορτιστή όταν χρειάζεται.
Οι μπαταρίες λιθίου “συγχωρούν” πιο εύκολα τις μεγάλες περιόδους ακινησίας.
4: Λάδια, καύσιμα κλπ
Σε έναν τέλειο κόσμο θα βάζατε λάδια και θα αλλάζατε φίλτρο πριν αφήσετε την μοτοσυκλέτα σας να ξεκουραστεί έτσι ώστε ο κινητήρας να είναι γεμάτος με φρέσκο καθαρό λιπαντικό κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Αλλά ακόμη και αν το λαδι δεν είναι σε τέλεια κατάσταση δεν θα υπάρχει σημαντικό πρόβλημα. Η σημαντική βλάβη θα προέλθει από το αντιψυκτικό. Να είστε βέβαιοι ότι είναι φρέσκο.
Κυκλοφορούν διάφοροι μύθοι για το τι προκαλείται όταν αφήνεις καύσιμο μέσα στην μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Σας βεβαιώνουμε ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για μία μοτοσυκλέτα που την αφήνεις 3 με 4 μήνες ακίνητη γεμάτη καύσιμο
5: Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά
Το να βάζεις σε ακινησία μια βρώμικη μοτοσυκλέτα είναι ένα βήμα προς τη διάβρωσή της. Εδώ λοιπόν είναι απαραίτητο να γίνει λίγη δουλίτσα. Χρειάζεται ένα καλό καθάρισμα έτσι ώστε να απομακρυνθεί η βρωμιά από όλα τα σημεία της δίνοντας σημασία σε σημεία που δεν φαίνονται όπως μέσα στις δαγκάνες των φρένων. Καθαρίστε, στεγνώστε καλά και έπειτα ψεκάστε με ένα καλό αντιδιαβρωτικό σπρέυ. Χρησιμοποιήστε ένα καλό καθαριστικό για την αλυσίδα και στην συνέχεια περάστε την με ένα ποιοτικό λιπαντικό.
Περιποιηθείτε με λιπαντικό όλα τα εμφανή μέταλλα (καλάμια, διακόπτες, μοχλούς εξάτμιση) απλά έχετε το νου σας να μην λιπάνετε πολύ τα δισκόφρενα γιατί δεν θα είναι πολύ ευχάριστη η αίσθηση όταν ξαναοδηγήσετε την μοτοσυκλέτα σας
www.motoria.gr
. Αποθήκευση
Υποθέτουμε ότι δεν διαθέτουν όλοι κλιματιζόμενη αποθήκη χαμηλής υγρασίας με στρατιωτική ασφάλεια - διαφορετικά γιατί είστε εδώ; Μπορείτε όμως σίγουρα να πάρετε τα μέτρα σας για να κρατήσετε μακριά την υγρασία Ένας καλός εξαερισμός βοηθάει πολύ στο να μην δημιουργείται συμπυκνωμένη υγρασία. Εάν το σηκώνει η τσέπη σας μπορείτε να έχετε ένα χαμηλού κόστους καλοριφέρ. Αποφύγετε όμως τους καυστήρες πετρελαίου ή ξύλου, οι οποίοι μπορεί να προκαλέσουν συμπύκνωση υδρατμών από την καύση τους και έχουν αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς.
Ένα αξιοπρεπές αναπνεόμενο κάλυμμα θα σας βοηθήσει να κρατήσετε μακριά τη σκόνη και τη βρωμιά. Φυσικά θα χρειαστείτε και μία καλή κλειδαριά.
2: Ελαστικά
Ο μεγαλύτερος εχθρός των ελαστικών είναι να σηκώνουν το βάρος της μοτοσυκλέτας συνεχόμενα σε ένα σημείο. Αυτό αφήνει ένα επίπεδο σημείο στην κάτω πλευρά του ελαστικού που δεν είναι διακριτό εύκολα αλλά μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στα ελαστικά πολύ σύντομα. Στηρίξτε την μοτοσυκλέτα σε stands έτσι ώστε να μην δέχονται το βάρος τα λάστιχα.
Αν δεν έχετε το σωστό stand, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τον γρύλο του αυτοκινήτου σας αλλά με μεγάλη προσοχή.
Ο άλλος θανάσιμος εχθρός των ελαστικών είναι οι υπεριώδεις ακτίνες γι’ αυτό και ένα σκοτεινό γκαράζ είναι ένα καλό μέρος αποθήκευσης από αυτή την άποψη.
3: Μπαταρία
Οι μπαταρίες μολύβδου μισούν τον χειμώνα και την ακινησία. Αν σκοπεύετε λοιπόν να αφήσετε την μπαταρία επάνω στην μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια χαμηλών θερμοκρασιών, ετοιμαστείτε να τις πετάξετε σύντομα στον κάδο.
Εάν έχετε έναν φορτιστή trickle ή παρόμοιο, ίσως είναι βολικό να αφήσετε ένα βύσμα μόνιμα συνδεδεμένο στους πόλους της μπαταρίας. Μετακινήστε το σε μια εύκολα προσβάσιμη θέση, όπως κάτω από το κάθισμα, όπως φαίνεται, και θα μπορείτε να συνδέσετε το φορτιστή όταν χρειάζεται.
Οι μπαταρίες λιθίου “συγχωρούν” πιο εύκολα τις μεγάλες περιόδους ακινησίας.
4: Λάδια, καύσιμα κλπ
Σε έναν τέλειο κόσμο θα βάζατε λάδια και θα αλλάζατε φίλτρο πριν αφήσετε την μοτοσυκλέτα σας να ξεκουραστεί έτσι ώστε ο κινητήρας να είναι γεμάτος με φρέσκο καθαρό λιπαντικό κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Αλλά ακόμη και αν το λαδι δεν είναι σε τέλεια κατάσταση δεν θα υπάρχει σημαντικό πρόβλημα. Η σημαντική βλάβη θα προέλθει από το αντιψυκτικό. Να είστε βέβαιοι ότι είναι φρέσκο.
Κυκλοφορούν διάφοροι μύθοι για το τι προκαλείται όταν αφήνεις καύσιμο μέσα στην μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Σας βεβαιώνουμε ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για μία μοτοσυκλέτα που την αφήνεις 3 με 4 μήνες ακίνητη γεμάτη καύσιμο
5: Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά
Το να βάζεις σε ακινησία μια βρώμικη μοτοσυκλέτα είναι ένα βήμα προς τη διάβρωσή της. Εδώ λοιπόν είναι απαραίτητο να γίνει λίγη δουλίτσα. Χρειάζεται ένα καλό καθάρισμα έτσι ώστε να απομακρυνθεί η βρωμιά από όλα τα σημεία της δίνοντας σημασία σε σημεία που δεν φαίνονται όπως μέσα στις δαγκάνες των φρένων. Καθαρίστε, στεγνώστε καλά και έπειτα ψεκάστε με ένα καλό αντιδιαβρωτικό σπρέυ. Χρησιμοποιήστε ένα καλό καθαριστικό για την αλυσίδα και στην συνέχεια περάστε την με ένα ποιοτικό λιπαντικό.
Περιποιηθείτε με λιπαντικό όλα τα εμφανή μέταλλα (καλάμια, διακόπτες, μοχλούς εξάτμιση) απλά έχετε το νου σας να μην λιπάνετε πολύ τα δισκόφρενα γιατί δεν θα είναι πολύ ευχάριστη η αίσθηση όταν ξαναοδηγήσετε την μοτοσυκλέτα σας
www.motoria.gr