Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.772
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλημέρα παιδιά
Σιγά σιγά τώρα που ο καιρός βγάζει κρύο έχω παρατηρήσει κάτι στο Address.
Εδω και 1μιση εβδομάδα το μηχανάκι όταν το αφήνω το βραδύ και πρέπει να το χρησημοποιήσω το πρωί ή όταν το αφήνω πχ το μεσημέρι και πρέπει να πάω κάπου το βράδυ δυσκολεύεται να πάρει μπρος. Αυτό δεν το έκανε, πέρσι για παράδειγμα έφευγα χειμώνα 6 το πρωί για δουλειά με -2 έξω και το μηχανάκι έπαιρνε μια μπρος.
Η μίζα γυρνάει κανονικά αλλά το μοτέρ μόνο αν έχω το γκάζι στα 2/5 ανοιχτό παίρνει μπρος. Αν το αφήσω για κάνα 2λεπτο στο ρελαντί και μετά το σβήσω δοκιμαστικά η μίζα το βάζει μπρος κανονικά μετά. Μπαταρία δεν έχω πάνω απο μισό χρόνο που άλλαξα, το μπεκ δεν νομίζω να έχει θέμα, ούτε σκασίματα ούτε μπερδέματα/ρεταρίσματα έχω.
Τον αύλο εισαγωγής πάντως (μετά το σώμα ψεκασμού) δεν τον έχω καθαρίσει μέχρι στιγμής και βασικά ο αύλος δεν έχει καθαριστεί ποτέ απο το 2008 μέχρι σήμερα...μήπως απο εκεί τα βρίσκει δύσκολα;
Ξέρω οτι τα καρμπυρατέρ έχουν θέμα στην ψυχή εκκίνηση, αλλά τα injection υποτείθεται οτι δεν το έχουν...
Εκτός και αν ο αισθητήρας θερμοκρασίας μοτέρ τα έφτυσε...ή μήπως θέλει η μίζα καρβουνάκια που επίσης δεν τα έχω αλλάξει ποτέ;
Σιγά σιγά τώρα που ο καιρός βγάζει κρύο έχω παρατηρήσει κάτι στο Address.
Εδω και 1μιση εβδομάδα το μηχανάκι όταν το αφήνω το βραδύ και πρέπει να το χρησημοποιήσω το πρωί ή όταν το αφήνω πχ το μεσημέρι και πρέπει να πάω κάπου το βράδυ δυσκολεύεται να πάρει μπρος. Αυτό δεν το έκανε, πέρσι για παράδειγμα έφευγα χειμώνα 6 το πρωί για δουλειά με -2 έξω και το μηχανάκι έπαιρνε μια μπρος.
Η μίζα γυρνάει κανονικά αλλά το μοτέρ μόνο αν έχω το γκάζι στα 2/5 ανοιχτό παίρνει μπρος. Αν το αφήσω για κάνα 2λεπτο στο ρελαντί και μετά το σβήσω δοκιμαστικά η μίζα το βάζει μπρος κανονικά μετά. Μπαταρία δεν έχω πάνω απο μισό χρόνο που άλλαξα, το μπεκ δεν νομίζω να έχει θέμα, ούτε σκασίματα ούτε μπερδέματα/ρεταρίσματα έχω.
Τον αύλο εισαγωγής πάντως (μετά το σώμα ψεκασμού) δεν τον έχω καθαρίσει μέχρι στιγμής και βασικά ο αύλος δεν έχει καθαριστεί ποτέ απο το 2008 μέχρι σήμερα...μήπως απο εκεί τα βρίσκει δύσκολα;
Ξέρω οτι τα καρμπυρατέρ έχουν θέμα στην ψυχή εκκίνηση, αλλά τα injection υποτείθεται οτι δεν το έχουν...
Εκτός και αν ο αισθητήρας θερμοκρασίας μοτέρ τα έφτυσε...ή μήπως θέλει η μίζα καρβουνάκια που επίσης δεν τα έχω αλλάξει ποτέ;