Χοάνες ,φιλτοκούτια ''προβοσκίδες''

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αh yes, τα φίλτρα αέρα...πειραμματίστηκα πολύ μπορώ να πω με διάφορες επιλογές στο δικό μου, μέχρι να καταλήξω στο οτι αυτό με το οποιο βγήκε απο το εργοστάσιο είναι και το καλύτερο....35mm μικρή χοάνη, 35mm μεγάλη χοάνη, 38mm χοάνη...έπαιξα με αρκετές επιλογές γενικά στο Address.

Στοιχειομετρικά ένα μοτέρ θέλει 14.7 μόρια αέρα και 1 μόριο βενζίνης για να κάνει καύση. Το φιλτροκούτι φροντίζει στο να τροφοδοτεί το μοτέρ με συγκεκριμένη ποσότητα αέρα σε σταθερή ροή. Ο ψεκασμός είναι ουσιαστικά προγραμματισμένος για να δουλεύει με αυτή την συγκεκριμένη ποσότητα αέρα. Οτιδήποτε παραπάνω απο το buffer τιμών που μπορεί να "διαβάσει" ο εγκέφαλος κάνει το μείγμα φτωχό γιατί δεν ψεκάζει αρκετά. Οι εργοστασιακοί εγκέφαλοι το πολύ μέχρι 2% να ψεκάσουν παραπάνω, που δεν είναι τίποτα.

Με την χοάνη όταν το είχα στις χαμηλές έχανε, στις μεσσαίες είχε κάτι τοις παραπάνω νεύρο (εκεί που βγάζει την μέγιστη ροπή) και στις ψηλές καμία διαφορά απολύτως. Με μεγαλύτερη χοάνη 38mm πήγαινε ακόμα χειρότερα για κάποιο λόγο. Με το φιλτροκούτι τραβάει γραμμικά σε όλο το φάσμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Αh yes, τα φίλτρα αέρα...πειραμματίστηκα πολύ μπορώ να πω με διάφορες επιλογές στο δικό μου, μέχρι να καταλήξω στο οτι αυτό με το οποιο βγήκε απο το εργοστάσιο είναι και το καλύτερο....35mm μικρή χοάνη, 35mm μεγάλη χοάνη, 38mm χοάνη...έπαιξα με αρκετές επιλογές γενικά στο Address.

Στοιχειομετρικά ένα μοτέρ θέλει 14.7 μόρια αέρα και 1 μόριο βενζίνης για να κάνει καύση. Το φιλτροκούτι φροντίζει στο να τροφοδοτεί το μοτέρ με συγκεκριμένη ποσότητα αέρα σε σταθερή ροή. Ο ψεκασμός είναι ουσιαστικά προγραμματισμένος για να δουλεύει με αυτή την συγκεκριμένη ποσότητα αέρα. Οτιδήποτε παραπάνω απο το buffer τιμών που μπορεί να "διαβάσει" ο εγκέφαλος κάνει το μείγμα φτωχό γιατί δεν ψεκάζει αρκετά. Οι εργοστασιακοί εγκέφαλοι το πολύ μέχρι 2% να ψεκάσουν παραπάνω, που δεν είναι τίποτα.

Με την χοάνη όταν το είχα στις χαμηλές έχανε, στις μεσσαίες είχε κάτι τοις παραπάνω νεύρο (εκεί που βγάζει την μέγιστη ροπή) και στις ψηλές καμία διαφορά απολύτως. Με μεγαλύτερη χοάνη 38mm πήγαινε ακόμα χειρότερα για κάποιο λόγο. Με το φιλτροκούτι τραβάει γραμμικά σε όλο το φάσμα.
Υπαρχει τροπος που υπολογιζεις τον ογκο του φιλτροκουτιου
Αν σου ''λειπει'' καυσιμο ανεβαζεις την πιεση της βενζινης η βαζεις μπεκ μεγαλυτερης παροχης
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@LAndreas Υπάρχει ρυθμιστής μείγματος για το δικό μου στα 250€ όμως...Takegawa γαρ...

Δεν αλλάζει την πίεση αλλά αυξάνει τον χρόνο ψεκασμού, ανάλογα σε τι σκάλα θα το έχεις. Και να τα είχα τα λεφτά, πέρασα οτι πέρασα 1 χρόνο με τον ψεκασμό δεν παίζει να τον πείραζα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Υπαρχει τροπος που υπολογιζεις τον ογκο του φιλτροκουτιου
Αν σου ''λειπει'' καυσιμο ανεβαζεις την πιεση της βενζινης η βαζεις μπεκ μεγαλυτερης παροχης
Αντρέα δεν ισχύει αν δεν μπορεί η κεφαλή να κάνει σάρωση στον καινούργιο όγκο καυσίμου...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Βλακώδης ερώτηση αλλά αν αυξήσεις το καύσιμο δεν θέλει και διαφορετικό εκκεντροφόρο; Μεγαλύτερο βύθισμα δηλαδή βαλβίδων για να περνάει καύσιμο;
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Το καύσιμο είναι το τελευταίο που ρυθμίζεις ύστερα από όλες τις μετατροπές στον αέρα. Άρα δε νοείται ύστερα από το καύσιμο να κάνουμε κάτι άλλο, αφού υποτίθεται ότι πρώτα τα κάναμε όλα και ύστερα ρυθμίζουμε καύσιμο. Αυτό ισχύει αν μπορούμε να ρυθμίσουμε το καύσιμο. Αν δε μπορούμε και κάνουμε πατέντες με την πίεση της τρόμπας, το μπεκ η κάτι άλλο που έμμεσα ρυθμίζει το καύσιμο, δε μπορούμε να διορθώσουμε με εκκεντροφορο γιατί ψηλά θα ανεβάσουμε τον αέρα και χαμηλά θα τον μειώσουμε, άρα μόνο μπακαλιστικα και στο περίπου.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Βλακώδης ερώτηση αλλά αν αυξήσεις το καύσιμο δεν θέλει και διαφορετικό εκκεντροφόρο; Μεγαλύτερο βύθισμα δηλαδή βαλβίδων για να περνάει καύσιμο;


αν δεν γινει σωστα ....''θα πονεσει ''


1607361912954.png
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αν ήτανε καρμπυρατέρ πάντως το Address θα έκανα κάτι...τώρα σε injection τι να καταφέρεις; Θέλεις μπρίζωμα αναγκαστικά...και έχει και ακριβά ανταλλακτικά και δεν θα πάρεις και πολλά ΗΡ απο το μοτέρ.

Φάτα σε πιτόγυρα καλύτερα...
 
Top Bottom