Ο Νόμος (τον μελέτησα) έχει κενά σε αρκετά σημεία.
Εδώ σε άρθρο περιληπτικά:
https://www.motomag.gr/news/epikair...ATjs1pzC_uP3u3xDIV_xkUaXvA4PI1mwRCqfyiyejAm7Q
Έγραφα τότε στο FB:
Πηγαίνουν να κάνουν κάτι σωστό και τελικά από την άγνοια που έχουν περί μοτοσυκλετών θα κάνουν μια τρύπα στο νερό. Με ποιους μοτοσυκλετιστές συσκέφθηκαν και βρήκαν όλα αυτά τα απίθανα;
-Πρώτον σε ποιόν θα πας σε περίπτωση ατυχήματος που καταστραφηκαν τα όργανα για να στα γυρίσει προς τα μπροστά και να δείχνουν τα περίπου κανονικά; Στο μέχρι χθες λαμόγιο που στα γυρνούσε προς τα πίσω; Επίσης ποιος διασφαλίζει την όλη διαδικασία; Ακόμη, θα μπορείς να βάλεις μεταχειρισμένα όργανα ή μόνο καινούρια;
-Δεύτερον, τι θα γίνει με αυτούς που βγάζουν την μηχανή 3 μήνες το καλοκαίρι και γράφουν όλο τον χρόνο 1500 χλμ. Ή που έχουν 3 μηχανές και είναι συλλέκτες; Ή που ζούνε Βόρεια Ελλάδα και αναγκαστικά δεν την κινούν τον χειμώνα; Θα γυρνάνε τα χλμ μπροστά για να φαίνονται νόμιμοι;
-Τρίτον, υπάρχουν μοτοσυκλέτες που στα 99.999 χλμ γυρνάει το κοντέρ και μηδενίζει. Μετά το πρώτο γύρισμα παράνομες;
-Τέταρτον υπάρχουν αφτερμαρκετ κοντέρ που τα ρυθμίζεις από το λάπτοπ και μπαίνουν σε ανακατασκευασμένες μοτοσυκλέτες κυρίως, όταν δεν βρίσκεται πλέον το γνήσιο ή δεν αξίζει. Κι αυτές παράνομες;
Πάλι νόμοι στο πόδι, πριν διαβουλευτούν με τους άμεσα ενδιαφερόμενους και γνώστες. Εμείς οι μοτοσυκλετιστές είμαστε αυτοί που θέλουμε πρώτα να προστατευτούμε από τα λαμόγια που γυρίζουν κοντέρ. Χωρίς όμως στην πορεία να δημιουργηθούν άλλα προβλήματα.
Ελπίζω οι μοτοσυκλετιστικοί σύλλογοι και η ΜΟΤΟΕ να πράξουν τα αναμενόμενα πριν περάσει ο νόμος στο πόδι και να διασφαλίσουν κάποια πράγματα σε νορμαλ επίπεδα.
Υ.Γ Άκου τουλάχιστον 500 χλμ τον μήνα! Γελάει όλη η ορεινή Βόρεια Ελλάδα! Υπουργούληδες...Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα που παίρνουν μηχανάκια να πηγαινοέρχονται καθημερινά στην δουλειά, ναι; Άντε μπράβο!