Το "ψαρεψα" στο Internet

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Το Internet ειναι ενας ωκεανος πληροφοριων.Στα νερα του μπορεις να βρεις απιστευτα χρησιμες πληροφοριες,αλλα και αρκετες οι οποιες το λιγοτερο που μπορουνε να σου κανουνε,ειναι να σε αποπροσανατολισουνε.

Εδω λοιπον βαλτε θεματα μετριου ενδιαφεροντος,τα οποια ειναι χρησιμο να τα διαβασουμε αλλα δεν αξιζει τον κοπο να ανοιχτει ξεχωριστο θεμα,αλλα και καποια αλλα που εχουνε ενα σχετικο ενδιαφερον,αλλα δεν αξιζει να τα παρουμε τοις μετρητοις.

Θα παρακαλεσω να κανετε αντιγραφη του θεματος που θελετε να ανεβασετε,να αναφερετε την πηγη,να γινεται μια σχετικα προσεκτικη επιλογη αυτων των θεματων και το κυριοτερο να εχει σχεση με τον κοσμο των δυο τροχων.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Να πως …ψήνεις την καλή σου για διακοπές με τη μηχανή!


Το πρόβλημα είναι μεγάλο και υπαρκτό για πολλούς μηχανόβιους και λέγεται διακοπές με …δύο αγάπες… τη δίτροχη και την γυναίκα που δεν πάει διακοπές με τη μηχανή! Έτσι πολλοί είναι εκείνοι που ενώ οδηγούν το αυτοκίνητο στο δρόμο των διακοπών …χαζεύουν τα μηχανάκια να τους προσπερνάνε!!! Πως το λύνεις αυτό το πρόβλημα; Υπάρχει τρόπος, αρκεί να έχεις σύστημα….

Αν η καλή σου δεν ανεβαίνει στη μηχανή, τότε ξέχνα να πάτε μαζί διακοπές. Αν όμως ανεβαίνει και σου αρχίζει τις δικαιολογίες του στιλ: «που θα χωρέσουν τα πραγματάκια μου» ή «τρέχεις πολύ…» τότε έχεις ελπίδες να την πείσεις, αφού σαν τις διακοπές με μηχανή ...δεν έχει!!!

Σκέψου ότι η γυναίκα θέλει τη βόλεψη της! Δηλαδή να έχει μαζί της ένα τσούρμο άχρηστα ρούχα και μπιχλιμπίδια επειδή είναι αναποφάσιστη για την εμφάνιση της. Ακόμα θέλει να χαλαρώνει στη θέση του συνοδηγού, ενώ εσύ οδηγάς το αυτοκίνητο, με το κλιματιστικό να δουλεύει και εκείνη να λιμάρει τα νύχια της.

Αρχικά θα πρέπει να γίνεις …γατούλης, προσωρινά και να την υποσχεθείς ότι στο ταξίδι θα πηγαίνεις χαλαρά με το όριο ταχύτητος και θα ξεχάσεις τις γκαζιές των 180 και βάλε χιλιομέτρων!

Μετά θα πρέπει να την πείσεις ότι στις μπαγκαζιέρες της μηχανής χωράνε όλα όσα χρειάζεται, χωρίς όμως να πάρει το βαλιτσάκι με όλα τα καλλυντικά της.
Θα πρέπει να της πεις ότι θα χαρείτε τη διαδρομή μέχρι να πάρετε το πλοίο, με πολλές στάσεις και μπόλικο χαβαλέ και ότι με αυτό τον τρόπο δεν θα πιαστούν τα …οπίσθια της!

Για να την πείσεις θα πρέπει ακόμα να της πεις ότι στο νησί που θα πάτε, το κέντρο του χωριού είναι κλειστό για τα αυτοκίνητα και ότι εσείς θα μπορείτε να παρκάρετε δίπλα από την ταβέρνα ή το κλαμπ! Πίστεψε με σε καμία γυναίκα δεν αρέσει να περπατάει και ειδικά αν φοράει ψιλοτάκουνα!

Αν δεν πιάσουν όλα αυτά, χρησιμοποίησε τα …οικονομικά μέτρα:

Οι περισσότερες γυναίκες είναι πραγματίστριες και μετράνε και το σεντ, αντίθετα με εμάς τους άντρες. Κάνε της μια οικονομική ανάλυση των διακοπών, αν χρησιμοποιήσετε το αυτοκίνητο ή άλλο μέσο. Πες της ότι τα λεφτά δεν φτάνουν ή ακόμα και να φτάνουν είναι προτιμότερο να τα «φάτε» μαζί σε διασκέδαση παρά να τα «φάνε» οι βενζινάδες, εταιρίες των διοδίων και οι ακτοπλόοι εφοπλιστές! Να είσαι βέβαιος ότι θα το σκεφτεί πολύ όταν δει τα νούμερα!

Αν και αυτό δεν πιάσει τότε χρησιμοποίησε το ύστατο μέσο:

Πες της ότι είσαι αποφασισμένος να πας διακοπές με την δίτροχη αγάπη σου και εκείνη μπορεί να πάει στο νησί με το αεροπλάνο και να συναντηθείτε εκεί!
Να είσαι βέβαιος ότι δεν πρόκειται να σε αφήσει μόνο να ταξιδεύεις σαν lonely rider, ανά την Ελλάδα, αφού ξέρει πολύ καλά ότι ο μηχανόβιος άντρας της είναι στιλάκι και περιζήτητος, ειδικά όταν ταξιδεύει μόνος με το δίτροχο μωρό του!

πηγη:http://activeman.gr/news.php?lang=173&mpage=90&cat=141&id=1251
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα


Μετά από ένα ατύχημα ή μια βλάβη ακούγονται φωνές ότι φταίει η μηχανή για τον ένα ή τον άλλο λόγο. Μάλιστα αναφέρεται το πόρισμα «μηχανική βλάβη» σε περίπτωση τραγικού τροχαίου δυστυχήματος. Είναι όμως έτσι; Φταίει η μηχανή σου που έφυγε από την πορεία της ή που χάλασε, μπλοκάρε και σε έριξε στον δρόμο;

Η μοναδική περίπτωση που ευθύνεται το μηχάνημα είναι η λεγόμενη αστοχία υλικού, μια «κατάρα» που χτυπάει όλου του είδους τα μέσα μεταφοράς, από τα αεροπλάνα μέχρι τις μοτοσικλέτες. Ωστόσο πίσω από το υλικό κρύβονται άνθρωποι και τεχνικοί έλεγχοι που κάποιες φορές αποδεικνύονται πλημμελείς. Όμως οι σχεδιαστές έχουν προβλέψει όσο είναι δυνατόν προστασίες στην περίπτωση της αστοχίας υλικού.

Άλλος ένας ανθρώπινος παράγοντας είναι κάποιο λάθος του μηχανικού, αλλά και πάλι σε αυτή την περίπτωση, για τα περισσότερα λάθη υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας.

Δυστυχώς όμως για τις περισσότερες των περιπτώσεων ευθύνεται ο παράγοντας άνθρωπος, δηλαδή ο οδηγός της μοτοσικλέτας και δεν ποιες είναι οι περιπτώσεις αυτές:

1. Αμέλεια συντήρησης

Για κάποιους λόγους, ακόμα και οικονομικούς, δεν γίνεται η προγραμματισμένη συντήρηση της μοτοσικλέτας και όπως είναι λογικό κάποια στιγμή κάποιο εξάρτημα θα «χτυπήσει» και ανάλογα την βλάβη μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Όπως για παράδειγμα το σπάσιμο της αλυσίδας.

2. Αμέλεια αλλαγής ελαστικών

Κυρίως για οικονομικούς λόγους κάποιοι δεν αλλάζουν τα λάστιχα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η σωστή πρόσφυση κάτι που σημαίνει πτώση.

3. Μετατροπές και βελτιώσεις χωρίς εργοστασιακή υποστήριξη

Όταν ξεφεύγεις από το βιβλίο κατασκευαστή σε βελτιώσεις ή μετατροπές στον κινητήρα ή στο πλαίσιο της μηχανής σου υπάρχει ο κίνδυνος να υπάρξει πρόβλημα που έχει να κάνει από τη γεωμετρία της μηχανής, τα φρένα, μέχρι και την αντοχή των υλικών.

4. Υπερεκτίμηση των οδηγικών ικανοτήτων

Οι μοτοσικλέτες όπως σχεδόν όλα τα οχήματα είναι σχεδιασμένα ώστε να απορροφούν το ανθρώπινο λάθος, μέχρι ενός σημείου βέβαια. Όταν ξεπεράσει ο οδηγός τα όρια έρχεται η πτώση και οι δρόμοι δεν είναι πίστες.

Εξαιρουμένων της τήρησης του ΚΟΚ, αυτές είναι οι τρεις περιπτώσεις όπου συνήθως προκαλούνται τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα , όταν δηλαδή δεν υπάρχει σύγκρουση με άλλο όχημα.

Έτσι λοιπόν ο άνθρωπος και εν προκειμένω ο οδηγός είναι αυτός που ευθύνεται για τις «μηχανικές βλάβες» και όχι η μηχανή, όπως θέλουμε να λέμε.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
5 πράγματα που πρέπει να προσέχεις οδηγώντας στον επαρχιακό



Οι επαρχιακοί δρόμοι, εκτός εθνικού δικτύου, που συνδέουν όμορφους προορισμούς, κρύβουν μεγάλες απολαύσεις για τους μοτοσικλετιστές, αλλά και κινδύνους.
Οι μοτοσυκλετιστές προτιμούν τους επαρχιακούς δρόμους, για να φτάσουν στον προορισμό τους. Η επαφή με τη φύση, οι εναλλαγές εικόνων και οι συνεχόμενες στροφές, δίνουν μεγάλη ευχαρίστηση στους αναβάτες. Αντίθετα, η εθνική οδός, μειώνει τον χρόνο ταξιδιού, αλλά είναι μονότονη και τα διόδια κοστίζουν. Η οδήγηση στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, ίσως ακούγεται σαν απλή υπόθεση για τον μοτοσυκλετιστή, μιας και η κίνηση είναι περιορισμένη και οι κίνδυνοι λιγότεροι. Δεν είναι, τελικά, τόσο απλά τα πράγματα. Αν ακολουθήσουμε, όμως, μικρές συμβουλές, μπορούμε να κάνουμε το ταξίδι μας πιο διασκεδαστικό και ταυτόχρονα ασφαλές.
  1. Προσοχή στα ζώα που μπορεί να εμφανιστούν μπροστά σου.
Όταν οδηγούμε εκτός πόλης, είναι πολύ πιθανό να συναντήσουμε ελεύθερα ζώα. Σε κάποιες περιπτώσεις, μπορεί να υπάρχει σήμανση, που μας ενημερώνει για την αυξημένη διέλευση ζώων σε εκείνο το σημείο. Ακόμα όμως κι αν δεν υπάρχει σήμανση, είναι απαραίτητο να είμαστε συγκεντρωμένοι και να έχουμε το νου μας. Η πιθανότητα να συναντήσουμε κάποιο ζώο στο επαρχιακό οδικό δίκτυο ή σε δασικούς δρόμους, είναι αυξημένη. Μια σύγκρουση, ακόμα και με ζώο μικρών διαστάσεων, μπορεί να οδηγήσει σε πτώση. Επίσης, μπορεί να συναντήσουμε στη μέση του δρόμου οικόσιτα ζώα, όπως πρόβατα, που έχει αφήσει ελεύθερα κάποιος βοσκός. Έχουμε, λοιπόν, τα μάτια μας πάντα στο δρόμο και είμαστε έτοιμοι να φρενάρουμε σε περίπτωση ανάγκης.
  1. Μην προσπερνάς κοντά σε διασταυρώσεις.
Οδηγώντας στο επαρχιακό δίκτυο, σίγουρα θα κάνουμε πολλές προσπεράσεις. Το μικρό μέγεθος και η επιτάχυνση μιας μοτοσυκλέτας κάνουν την προσπέραση πολύ εύκολη υπόθεση και μάλιστα σε σημεία που με ένα αυτοκίνητο θα ήταν αδύνατο. Πρέπει, όμως, να είμαστε προσεκτικοί και να μην προσπερνάμε κοντά σε διασταυρώσεις. Υπάρχει πιθανότητα κάποιος να στρίβει από την διασταύρωση στον κεντρικό δρόμο ακριβώς τη στιγμή που προσπερνάμε. Οι οδηγοί που δεν κινούνται σε πόλεις, μπορεί να μην είναι συνηθισμένοι στην παρουσία μοτοσυκλετών στο δρόμο και να μην ξέρουν πώς να αντιδράσουν. Ακόμη, μπορεί κάποιος να αποφασίσει να στρίψει ακριβώς μπροστά μας, χωρίς να βγάλει φλας και να πέσουμε πάνω του. Έχουμε, λοιπόν, τα μάτια μας ανοικτά για κρυμμένα δρομάκια, διασταυρώσεις, εξόδους πάρκινγκ και είμαστε έτοιμοι να αποφύγουμε αυτόν που θα στρίψει απροειδοποίητα.
  1. Κόψε ταχύτητα στις κατοικημένες περιοχές και τις αφύλακτες διαβάσεις.
Είναι απαραίτητο, όταν διασχίζουμε κάποια κατοικημένη περιοχή, να μειώνουμε την ταχύτητά μας στα 50 χλμ/ώρα. Οι κίνδυνοι εδώ είναι πολλοί. Μπορεί να βρεθεί στο δρόμο μας κάποιο αγροτικό μηχάνημα, που κινείται πολύ αργά, να φύγει μια μπάλα και να πεταχτεί στο δρόμο το παιδάκι που την έχασε, να ανοίξει απότομα η πόρτα ενός παρκαρισμένου αυτοκινήτου ή κάποιος να αποφασίσει να ξεπαρκάρει ακριβώς τη στιγμή που περνάμε. Κινούμαστε, λοιπόν, με χαμηλή ταχύτητα και όσο είναι δυνατόν στο κέντρο του δρόμου για να είμαστε ορατοί και να έχουμε χρόνο να αντιδράσουμε αν συμβεί κάτι. Κοντά σε κατοικημένες περιοχές είναι πολύ πιθανό να συναντήσουμε αφύλακτες διαβάσεις τρένων. Είναι αυτονόητο ότι δεν τις διασχίζουμε, χωρίς να είμαστε σίγουροι ότι δεν περνάει συρμός ή όταν υπάρχει περίπτωση κάποιος ή κάτι να μας ακινητοποιήσει πάνω στις γραμμές.
  1. Όταν οδηγείς μαζί με φίλους σου, μην παρασύρεσαι και ξεπερνάς τις δυνατότητές σου.
Το να οδηγείς παρέα με φίλους σου είναι πολύ διασκεδαστικό. Η οδήγηση σε σχηματισμό και οι μάχες από στροφή σε στροφή είναι μια τέλεια εμπειρία. Μπορεί, όμως, κι εδώ να γίνουν λάθη. Το πιο συνηθισμένο είναι ένας πιο αργός αναβάτης να προσπαθεί να κινηθεί με τον ρυθμό του πιο γρήγορου. Το να παρασυρθείς στον ρυθμό του πιο γρήγορου, ίσως σε βοηθήσει να βελτιώσεις τις οδηγικές σου ικανότητες, αλλά είναι ένας πολύ επικίνδυνος τρόπος για να το κάνεις και συνήθως το τέλος δεν είναι αίσιο. Για το λόγο αυτό, έχε πάντα το επίπεδο των ικανοτήτων σου κατά νου και μην ξεπερνάς το 70% των δυνατοτήτων σου. Πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος από εσένα, δεν πειράζει όμως.
  1. Έχε το νου σου στην ποιότητα του δρόμου.
Οι δρόμοι του επαρχιακού οδικού δικτύου δεν συντηρούνται τακτικά με αποτέλεσμα πολλοί να είναι σε κακή κατάσταση. Η πρόσφυση που προσφέρουν είναι ανομοιόμορφη και συνήθως μειωμένη. Οι λακκούβες, τα «μπαλώματα» και οι πρόχειρες επιδιορθώσεις, τους καθιστούν επικινδύνους για τους μοτοσυκλετιστές. Η συνεχής χρήση τους από λεωφορεία, φορτηγά και αγροτικά μηχανήματα, επιβαρύνει την κατάστασή τους. Ακόμα, είναι πιθανό να συναντήσουμε χαλίκια ή χώμα ακριβώς πάνω σε κάποια στροφή. Είναι απαραίτητο να προσαρμόζουμε την ταχύτητά μας, ανάλογα με την ποιότητα του οδοστρώματος.

Ο επαρχιακός δρόμος μπορεί να μας προσφέρει συγκινήσεις και να μας χαρίσει απλόχερα διασκέδαση, απαιτεί, όμως, τον σεβασμό μας. Ακολουθώντας μικρές συμβουλές θα ευχαριστηθούμε, όχι μόνο τον προορισμό, αλλά και την διαδρομή.


Πηγή: mototriti
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Πως η αφυδάτωση στο ταξίδι σε απειλεί με ατύχημα!



Μία ήπιας μορφής αφυδάτωση μπορεί να κάνει επικίνδυνο το ταξίδι σου με τη μηχανή κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Χωρίς να το καταλάβεις η αφυδάτωση επιδρά στο σώμα και επηρεάζει την οδηγική σου ικανότητα.

Πολλοί μοτοσικλετιστές έχουν την ψευδαίσθηση ότι κατά το ταξίδι δεν υπάρχει εφίδρωση. Κάνουν λάθος όμως, αφού το σώμα ιδρώνει κάτω από το στολή. Στους αγώνες οι αναβάτες έχουν στη πλάτη τους δοχείο με νερό ή ισοτονικό, για να ενυδατώνονται. Βέβαια το ταξίδι δεν είναι αγώνας, ωστόσο η καταπόνηση του οργανισμού υπάρχει, αφού σε ένα ταξίδι θα κινηθείς με μέσο όρο χιλιομέτρων 130 με 150 και για μερικούς ίσως και περισσότερο.

Αν υπολογίσεις και τον ιδρώτα που θα ρήξεις μέχρι να βγεις από την πόλη, τότε η ήπιας μορφή αφυδάτωση είναι προ των πυλών.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, ακόμα και η ήπιας μορφής αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα όπως πονοκέφαλο, αδυναμία, ζάλη και επομένως κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται κουρασμένοι, με χαμηλότερα αντανακλαστικά και μειωμένη ικανότητα συγκέντρωσης στην οδήγηση.

Στη μελέτη, που έγινε με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Ενυδάτωσης και δημοσιεύθηκε την επιστημονική επιθεώρηση Physiology and Behaviour, οδηγοί που ήταν επαρκώς ενυδατωμένοι, υπέπεσαν, κατά μέσο όρο, σε 47 σφάλματα κατά τη διάρκεια της οδήγησης ενός προσομοιωτή, ενώ όταν βρέθηκαν σε κατάσταση ήπιας αφυδάτωσης, τα λάθη υπερ-διπλασιάστηκαν, φθάνοντας τα 101!

Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι πρόκειται για αριθμό σφαλμάτων αντίστοιχο με αυτόν, στον οποίο υποπίπτουν οι οδηγοί που έχουν καταναλώσει αλκοόλ και μάλιστα πολύ πάνω από το επιτρεπτό όριο.

Τα βασικά λάθη που καταγράφηκαν, αφορούσαν στην απότομη αλλαγή λωρίδων ή την καθυστέρηση στη χρήση των συστημάτων πέδησης, όπως το γκάζι και το φρένο.

Για να αποφύγεις τις δυσάρεστες επιπλοκές τι κάνεις;

Φυσικά και δεν απορρίπτεις το κράνος και τη στολή, έστω το μπουφάν μόνο!

Κατά τα άλλα:

- Φροντίζεις να έχεις πιεί νερό πριν ξεκινήσεις.

- Έχε μαζί σου ένα παγούρι νερό.

- Πιές νερό στην πρώτη στάση που θα κάνεις.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τις συστάσεις της Ευρωπαϊκής Αρχής Ασφαλείας Τρoφίμων (EFSA) για την επαρκή ημερήσια πρόσληψη νερού από όλες τις πηγές, θα πρέπει να παίρνεις 2,5 λίτρα, ποσότητα που αυξάνεται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες κατά περίπου 1 λίτρο, ιδίως σε ζεστές χώρες όπως η Ελλάδα.

Εκτός από το νερό που αποτελεί την πρώτη επιλογή, όλα τα ροφήματα, καφεϊνούχα και μη, μπορούν να συμπεριληφθούν στις πηγές ενυδάτωσης, όπως το γάλα, οι φυσικοί χυμοί, τα αναψυκτικά, το κρύο ή ζεστό τσάι, ο καφές κτλ.

Ένα ποτήρι, λοιπόν, νερού ή άλλου ροφήματος (μη-αλκοολούχου φυσικά) κάθε μία ώρα, είναι αρκετό για να μας κρατήσει επαρκώς ενυδατωμένους και πιο συγκεντρωμένους στο δρόμο!

πηγη:http://activeman.gr/news.php?lang=173&mpage=1&cat=141&id=1270
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ο χειρότερος εφιάλτης του μοτοσικλετιστή και πως τον αποφεύγεις!


Ο μοτοσικλετιστής οδηγά και προσπαθεί να προβλέψει πότε ο οδηγός του αυτοκινήτου θα ξεχαστεί και θα κλείνει προς τα δεξιά ή τα αριστερά βγαίνοντας από τη λωρίδα του. Οδηγά και προσπαθεί να μαντέψει πότε θα αποφασίσει να αλλάξει λωρίδα χωρίς φλας!

Βέβαια, για να λέμε και του …στραβού του δίκιο, υπάρχουν πολλοί μοτοσικλετιστές, κυρίως οδηγοί σκούτερ και παπιών που κάνουν σφήνες αλλάζοντας συνεχώς λωρίδα. Αυτό φυσικά και δεν είναι σωστό, ωστόσο οι οδηγοί αυτοί βάζουν σε κίνδυνο τη δική τους σωματική ακεραιότητα αφού ο οδηγός του αυτοκινήτου είναι προστατευμένος από το ίδιο του το όχημα.

Εκείνος λοιπόν που είναι εκτεθειμένος είναι ο μοτοσικλετιστής που πηγαίνει σωστά στη λωρίδα του και ξαφνικά βλέπει μια …πόρτα ή μια μούρη αυτοκινήτου να του κλείνει τον δρόμο.

Και αν ο δρόμος είναι άδειος υπάρχει μια πιθανότητα να αποφύγει τον απρόσεκτο οδηγό του αυτοκινήτου. Αν όμως έχει κυκλοφορία, τότε στην αλλαγή πορείας για την αποφυγή της σύγκρουσής, κινδυνεύει να χτυπήσει με άλλο αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα που έρχεται κανονικά.

Ο χειρότερος όμως εφιάλτης είναι στους αυτοκινητόδρομους. Εκεί που ο μοτοσικλετιστής οδηγά στη δεξιά λωρίδα, δίπλα στο στηθαίο και ξαφνικά βλέπει τη μούρη του αυτοκινήτου να τον κλείνει και να τον οδηγεί απευθείας στις μπαριέρες. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στο διαχωριστικό τοιχίο.

Τι κάνεις όμως για να αποφύγεις ένα τέτοιο κακό;

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Αρκεί να έχεις το νου σου για τις ξαφνικές αλλαγές πορείας των αυτοκινήτων. Ανάλογα με την περίπτωση και αν είσαι στη μέση περίπου του αυτοκινήτου, τότε είναι προτιμότερο να πατήσεις φρένο και να τον αφήσεις να φύγει μπροστά. Αν είσαι κοντά στη μούρη ίσως είναι πιο εύκολο να ξεφύγεις με γκάζια.

Όπως και να έχει προσπάθησε να μην αλλάξεις λωρίδα χωρίς να ελέγξεις, γιατί μπορεί να έχεις χειρότερο ατύχημα.

πηγη:http://www.activeman.gr/news.php?page_lang=173&cat=141&id=5069
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αυτός είναι ο χειρότερος εφιάλτης του μοτοσικλετιστή σε ταξίδι!

Δεν υπάρχει περίπτωση μοτοσικλετιστής να μην έχει βρεθεί αντιμέτωπος με τον χειρότερο εφιάλτη του σε ταξίδι κυρίως σε εθνικό ή επαρχιακό δίκτυο (συμβαίνει και σε αυτοκινητόδρομους, αλλά προλαβαίνεις να αντιδράσεις) από κάποιον ασυνείδητο οδηγό αυτοκινήτου.

Το φαινόμενο να σταματάνε τα αυτοκίνητα μετά από στροφές, χωρίς ο επερχόμενος οδηγός να έχει ορατότητα είναι συχνό στην χώρα μας, ειδικά το καλοκαίρι και κυρίως σε τουριστικές περιοχές. Αυτό βέβαια αφορά και τους οδηγούς αυτοκινήτων, όμως στην περίπτωση των μοτοσικλετιστών το θέμα είναι πολύ πιο σοβαρό αφού είναι εκτεθειμένοι.

Το βίντεο που θα δείτε δεν είναι ελληνικό, απόδειξη ότι ασυνείδητοι οδηγοί υπάρχουν παντού στο κόσμο.



πηγη: http://www.activeman.gr/news.php?page_lang=173&cat=141&id=5147
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Έτσι ξεδίνουν οι σωστοί μηχανόβιοι (Video) [VIDEO]




Πολλά λέγονται για τους μηχανόβιους και πολλά δυστυχώς είναι τα δυστυχήματα και τα ατυχήματα και όχι μόνο με μηχανές. Στη χώρα όπου η οδηγική παιδεία αποτελεί σχεδόν άγνωστη λέξη, κάποιες δράσεις παρείστικες που στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι συνηθισμένες, εδώ στην Ελλάδα να αποτελούν είδηση!

Έτσι λοιπόν αυτή η παρείστικη δράση έγινε στο Drive Park την πίστα κάρτ του Νέου Ρυσίου στη Θεσσαλονίκη, όπου βρέθηκε και το Activeman.gr για να την καταγράψει χωρίς προγραμματισμό, χωρίς καμία ειδοποίηση.



Πρόκειται για μια παρέα, περισσότερων από 10 και πλέον άτομων, που δεν ανήκουν σε κάποιο μοτοσικλετιστικό όμιλο ή ομάδα, από την Τούμπα της Θεσσαλονίκης. Η Τούμπα είναι η μεγαλύτερη συνοικία του Δήμου Θεσσαλονίκης και μια περιοχή που έχει παράδοση στις μηχανές. Μια βόλτα μόνο στους δρόμους της Άνω και της Κάτω Τούμπας και ο επισκέπτης θα διαπιστώσει ότι οι τουμπιώτες έχουν αγάπη στις μηχανές και κυρίως στις μεγάλες.



Μηχανές περιποιημένες, προσεγμένες ακόμα και φτιαγμένες γεμίζουν τους δρόμους της Τούμπας.

Έτσι λοιπόν αυτή η παρέα βρέθηκε στη πίστα κάρτ του Νέου Ρυσίου για να ξεδώσει στα στροφυλίκια με χαμηλές ταχύτητες, αφού η πίστα είναι φτιαγμένη για καρτ με συνολικό μήκος 1.261 μ. και πλάτος από 8 εως 10 μ.



Σκεφτείτε ότι η συγκεκριμένη πίστα έχει: τρείς ευθείες των 120 μ. και μια των 170 μ. ενώ έχει επτά γρήγορες στροφές των 90ο, μία αργή στροφή των 180ο.

Έτσι λοιπόν η παρέα έφτασε χαλαρά στη πίστα, παρήγγειλαν καφεδάκια και ανάμεσα στις προπονήσεις των κάρτ έμπαιναν και ξέδιναν, αντί να τις δίνουν στους δρόμους της πόλης.

Ένα παράδειγμα που είναι καλό να ακολουθήσουν πολλοί άλλοι μηχανόβιοι!


πηγη http://www.activeman.gr/news.php?lang=173&mpage=90&cat=141&id=4480
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Η γλυκιά αίσθηση της κόντρας, η παρανομία και η πραγματικότητα.




Γράφει ο Κώστας Μπούρης

Κόντρες αυτοκινήτων και μηχανών στους δημόσιους δρόμους γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται. Είναι ένα φαινόμενο που δεν είναι ελληνικό αλλά παγκόσμιο και σίγουρα δεν έχει να κάνει με την έλλειψη αυτοκινητοδρομίων, αφού κόντρες γίνονται και σε χώρες που είναι προηγμένες στην αυτοκίνηση, όπου λειτουργούν όχι μία αλλά δεκάδες πίστες.

Βέβαια σε όλες τις περιπτώσεις οι κόντρες είναι παράνομες με την αστυνομία σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης να κυνηγάει τους κοντράκηδες. Κόντρες που έχουν γίνει και αγαπημένα θέματα κινηματογραφικών παραγωγών στον αμερικάνικο και ευρωπαϊκό κινηματογράφο με διασημότερη ταινία το Fast Furious .

Η αστυνομία σε όλες τις χώρες, όπως και στη δική μας, κυνηγάει χωρίς όμως μεγάλη επιτυχία τους κοντράκηδες και σε ελάχιστες περιπτώσεις προβαίνει σε συλλήψεις μερικές εκ των οποίων είναι επεισοδιακές όπως με αυτή στην Αθήνα, σε μια κόντρα που ανακοινώθηκε από το Facebook!

Την δεκαετία του ΄80 οι κόντρες μοτοσικλετών και αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη γινόταν σε έναν συγκεκριμένο χώρο, στη Λαχαναγορά ενώ με την πάροδο του χρόνου μεταφέρθηκαν σε άλλα σημεία της πόλης και τελευταία, πριν μερικά χρόνια, στην περιοχή του ΙΚΕΑ, όπου κάποια στιγμή έγινε και αστυνομική επιχείρηση, χωρίς όμως επεισόδια όπως αυτά που έγιναν στην Αθήνα.


Τι συμβαίνει όμως με τις κόντρες;

Μηχανές, αυτοκίνητα ή και τα δύο μαζί, φτιαγμένα τα περισσότερα κοντράρονται με τα στοιχήματα να πέφτουν και τους τυχερούς θεατές να παρακολουθούν.
Φταίει η έλλειψη αυτοκινητοδρομίων όπως υποστηρίζει στη Zougla.gr ο Γιάννης από τη Θεσσαλονίκη, πολύ γνωστός φίλος της ταχύτητας, των βελτιώσεων και των αγώνων Dragster: «Δεν είμαστε υπόκοσμος. Δεν έχουμε πίστες να κάνουμε προπόνηση πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όσοι ασχολούνται με τους αυτοσχέδιους αγώνες. Δεν υπάρχουν πίστες για να κάνουμε προπόνηση με το αυτοκίνητο ή τη μοτοσικλέτα. Αυτούς που τους αρέσει η μπάλα έχουν γήπεδο να παίξουν, εμείς γιατί όχι;» υποστήριξε ο Γιάννης.

Όμως μόλις 80χλμ από τη Θεσσαλονίκη λειτουργεί η πίστα των Σερρών, που αποτελεί το μοναδικό ίσως πραγματικό αυτοκινητοδρόμιο της Ελλάδας, όπου μάλιστα διεξάγονται και διεθνείς αγώνες. Επομένως η έλλειψη αυτοκινητοδρομίων τουλάχιστον για τη Θεσσαλονίκη μάλλον δεν ευσταθεί. Άλλωστε και στα κράτη που έχουν δεκάδες πίστες γίνονται αυτοσχέδιοι αγώνες, κόντρες δηλαδή!

Τι είναι αυτό που οδηγεί στον αυτοσχέδιο αγώνα, που οδηγεί στη κόντρα; Από τη μια πιθανόν να είναι η αίσθηση του ανταγωνισμού, ότι έχω δηλαδή το καλύτερο εργαλείο, είτε είναι μηχανή, είτε αυτοκίνητο. Είναι η αίσθηση των προκλήσεων του δημόσιου δρόμου, έξω από τους κανόνες μιας πίστας. Η αίσθηση της επικινδυνότητας. Είναι η αίσθηση του παράνομου αλλά και η αίσθηση του στιγμιαίου, αφού πολλές κόντρες σχεδιάζονται και γίνονται εντός της ίδιας ημέρας ή μάλλον νύχτας!

Είναι πολλά τα συναισθήματα που διακατέχουν τόσο τους μετέχοντες, όσο και τους παρακολουθούντες μια κόντρα. Μια κόντρα που όμως για να λέμε την αλήθεια μπορεί να είναι συναρπαστική, είναι όμως και πολύ επικίνδυνη, τόσο για τους οδηγούς, όσο και για τους θεατές!

Όπως και να έχει οι κόντρες είναι ένα φαινόμενο που δεν πρόκειται να εκλείψει ούτε από την Ελλάδα, ούτε από καμία από τις άλλες χώρες του κόσμου. Άλλωστε δεν έχει εκλείψει εδώ και τόσα χρόνια!

πηγη http://www.activeman.gr/news.php?lang=173&mpage=1&cat=113&id=4098
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.131
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
«Ötztaler Moped»
Κάθε χρόνο στην Αυστρία διοργανώνεται ο μαραθώνιος με σκούτερ, μοτοσυκλέτες και μοτοποδήλατα 50 κ.εκ. «Ötztaler Moped» και οι αναβάτες που βρίσκονται πιο κοντά στο μέσο χρόνο, κερδίζουν. Απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας είναι το χιούμορ, η τρέλα και η υπομονή.
Ο μέσος χρόνος του φετινού 5ου Μαραθωνίου μοτοσυκλετών «Ötztaler Moped» ήταν 11 ώρες και 19 λεπτά. Η συνολική απόσταση, που έπρεπε να διανύσουν οι αναβάτες, ήταν 239 χλμ. Πρόκειται για μια ορεινή διαδρομή στις Αλπεις της Αυστρίας, στην οποία έπρεπε να ανταποκριθούν με μοτοσυκλέτες/μοτοποδήλατα 50 κ.εκ.

Για το 2017 οι συμμετέχοντες έφθασαν τους 1.513 για αυτή την οδηγική πρόκληση. Η διοργάνωση περιελάμβανε και 130 βοηθούς για την καλύτερη διεξαγωγή του αγώνα. Στο βίντεο, που ακολουθεί, αναπαρίσταται σε μεγάλο βαθμό η αίσθηση και ο σουρεαλισμός αυτού του μαραθωνίου.

www.mototriti.gr
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Το πιο ύπουλο «χτύπημα» στην μπαταρία της μηχανής σου, που σε αφήνει καλοκαιριάτικα!

Πόσο παράδοξο είναι να σε αφήσει η αγαπημένη μηχανή σου από μπαταρία καταμεσής του καλοκαιριού με τον τόπο να βράζει από τη ζέστη;



Δεν είναι παράδοξο αν είσαι αμελής και δεν την έχεις αλλάξει επί τρία χρόνια ή αν το ηλεκτρικό κύκλωμα φόρτισης έχει πάθει βλάβη και δεν την φορτίζει. Αν όμως δεν συμβαίνει τίποτα από τα δύο, τότε η μπαταρία σου χτυπήθηκε ύπουλα από έναν εχθρό που δεν μπορούσες ούτε καν να φανταστείς ότι μπορεί να απειλήσει τη ζωή της!

Ο ύπουλος εχθρός, που «χτυπάει» χωρίς να το καταλάβεις λέγεται ρελαντί, όσο και αν αυτό σου φαίνεται περίεργο. Λογικά θα πεις ότι είναι αδύνατο αφού ο κάθε μηχανόβιος θα καταλάβαινε αν έπεφτε το ρελαντί, όμως εδώ είναι το ύπουλο της υπόθεσης.

Η μπαταρία φορτίζει στις 1200 στροφές το ελάχιστο όταν ο κινητήρας δηλαδή είναι στο ρελαντί, στις περισσότερες μηχανές. Κάποιες φορές όμως ο ρεγουλατόρος του ρελαντί απορυθμίζεται με αποτέλεσμα οι στροφές να πέφτουν ελάχιστα, χωρίς εσύ να καταλάβεις τη διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα.

Αν λοιπόν οι στροφές πέσουν στις 1000 ή στις 800 είναι σχετικά δύσκολο να καταλάβεις τη διαφορά. Τότε όμως η μπαταρία της μηχανής δεν φορτίζεται παρά μόνο όταν βρίσκεσαι εν κινήσει και φυσικά οι στροφές ανεβαίνουν πάνω από τις 1200. Αν δεν έχεις πάει κάποιο ταξίδι, ώστε η μπαταρία να φορτίζει για μια πλέον ώρα και κινείσαι συνεχώς στη πόλη, τότε σταδιακά και πολύ ανεπαίσθητα η φόρτιση της μπαταρίας πέφτει, αφού οι διαδρομές που κάνεις δεν είναι τόσο μεγάλες χρονικά ώστε να καλύψουν τη φόρτιση.

Για να μην βρεθείς εξ απροόπτου ρώτα τον μηχανικό σου και μάθε στις πόσες στροφές είναι το ρελαντί της μηχανή σου και αν η μπαταρία φορτίζει σε αυτές τις στροφές ή σε άλλες. Στη συνέχεια έχε το νου σου στο καντράν και αν δεις τις στροφές να πέφτουν, από τη τιμή που σου είπε ο μηχανικός σου, τότε επανέφερε το ρελαντί στη κανονική του θέση.

Πηγη http://www.activeman.gr/news.php?page_lang=173&cat=141&id=5216
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Στις Περιφέρειες με μια υπεύθυνη δήλωση οι ιδιοκτήτες κατεστραμμένων προ του 2004 οχημάτων απαλλάσσονται από πρόστιμα.



Ψηφίστηκε την Παρασκευή 28 Ιουλίου στην ολομέλεια της Βουλής, τροπολογία που αφορά την δήλωση κατεστραμμένων οχημάτων προ 2004.

Κατά την σχετική συζήτηση, ο αρμόδιος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, υποστήριξε ότι με την εν λόγω τροπολογία καλύπτεται κενό στη νομοθεσία που είχε δημιουργηθεί με Προεδρικό Διάταγμα του 2004, το οποίο προέβλεπε ότι η διαδικασία δήλωσης κατεστραμμένων οχημάτων θα έπρεπε να πραγματοποιείται μέσα από μια εταιρία ανακύκλωσης.

Έτσι λοιπόν, δίνεται μια οριστική λύση στο πρόβλημα που υπήρχε με τους ιδιοκτήτες οχημάτων προ 2004, οι οποίοι πλέον, σύμφωνα με την τροπολογία, θα έχουν την δυνατότητα με εύκολο τρόπο, μέσω μιας απλής υπεύθυνης δήλωσης στις Υπηρεσίες Μεταφορών των Περιφερειών, να δηλώνουν τα κατεστραμμένα οχήματά τους.

Με αυτόν τον τρόπο θα εξαλειφθούν οι περιπτώσεις άδικων προστίμων που απέρρεαν από την μη δήλωση των εν λόγω οχημάτων και κατ’ επέκταση θα απαλλαγούν οι πολίτες από μία ταλαιπωρία που, χωρίς λόγο, υφίσταντο.

Επιπρόσθετα, η ψηφισθείσα τροπολογία θα δώσει την δυνατότητα να εκκαθαριστούν οι σχετικοί κατάλογοι των αρμοδίων υπηρεσιών.


πηγη: http://www.zougla.gr/money/forologi...pro-tou-2004-oximaton-apalasonte-apo-prostima
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.131
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Το πιο ύπουλο «χτύπημα» στην μπαταρία της μηχανής σου, που σε αφήνει καλοκαιριάτικα!

Πόσο παράδοξο είναι να σε αφήσει η αγαπημένη μηχανή σου από μπαταρία καταμεσής του καλοκαιριού με τον τόπο να βράζει από τη ζέστη;

Δεν είναι παράδοξο αν είσαι αμελής και δεν την έχεις αλλάξει επί τρία χρόνια ή αν το ηλεκτρικό κύκλωμα φόρτισης έχει πάθει βλάβη και δεν την φορτίζει. Αν όμως δεν συμβαίνει τίποτα από τα δύο, τότε η μπαταρία σου χτυπήθηκε ύπουλα από έναν εχθρό που δεν μπορούσες ούτε καν να φανταστείς ότι μπορεί να απειλήσει τη ζωή της!

Ο ύπουλος εχθρός, που «χτυπάει» χωρίς να το καταλάβεις λέγεται ρελαντί, όσο και αν αυτό σου φαίνεται περίεργο. Λογικά θα πεις ότι είναι αδύνατο αφού ο κάθε μηχανόβιος θα καταλάβαινε αν έπεφτε το ρελαντί, όμως εδώ είναι το ύπουλο της υπόθεσης.

Η μπαταρία φορτίζει στις 1200 στροφές το ελάχιστο όταν ο κινητήρας δηλαδή είναι στο ρελαντί, στις περισσότερες μηχανές. Κάποιες φορές όμως ο ρεγουλατόρος του ρελαντί απορυθμίζεται με αποτέλεσμα οι στροφές να πέφτουν ελάχιστα, χωρίς εσύ να καταλάβεις τη διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα.

Αν λοιπόν οι στροφές πέσουν στις 1000 ή στις 800 είναι σχετικά δύσκολο να καταλάβεις τη διαφορά. Τότε όμως η μπαταρία της μηχανής δεν φορτίζεται παρά μόνο όταν βρίσκεσαι εν κινήσει και φυσικά οι στροφές ανεβαίνουν πάνω από τις 1200. Αν δεν έχεις πάει κάποιο ταξίδι, ώστε η μπαταρία να φορτίζει για μια πλέον ώρα και κινείσαι συνεχώς στη πόλη, τότε σταδιακά και πολύ ανεπαίσθητα η φόρτιση της μπαταρίας πέφτει, αφού οι διαδρομές που κάνεις δεν είναι τόσο μεγάλες χρονικά ώστε να καλύψουν τη φόρτιση.

Για να μην βρεθείς εξ απροόπτου ρώτα τον μηχανικό σου και μάθε στις πόσες στροφές είναι το ρελαντί της μηχανή σου και αν η μπαταρία φορτίζει σε αυτές τις στροφές ή σε άλλες. Στη συνέχεια έχε το νου σου στο καντράν και αν δεις τις στροφές να πέφτουν, από τη τιμή που σου είπε ο μηχανικός σου, τότε επανέφερε το ρελαντί στη κανονική του θέση.

Πηγη http://www.activeman.gr/news.php?page_lang=173&cat=141&id=5216


ομολογω οτι αυτο με την μπαταρια δεν το γνωριζα !!!!
 

TopGun

new member
Δημοσιεύσεις
291
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR800X Crossrunner
Όνομα
Πέτρος
Αυτό με τη μπαταρία ισχύει μόνο για μηχανές? Βασικά οι μηχανές έχουν ρελαντί 1200+ αλλά όλα τα αυτοκίνητα κάτω από 1000 και φορτιζουν μια χαρά.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.131
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Επιστροφή στα βασικά…
Νοέμβριος 6, 2017 Αντώνης Βασιλείου
Όπως γίνεται συνήθως – ή μάλλον πάντα, όταν βρεθεί μια παρέα από μοτοσυκλετιστές, η κουβέντα δεν γίνεται να μην είναι για την μοτοσυκλέτα και οτιδήποτε περιστρέφεται γύρω από αυτήν. Θα θυμηθούμε παλιές ιστορίες, διαδρομές, ταξίδια και θα μιλήσουμε για παλιά και νέα μοντέλα.

Με μια τέτοια παρέα βρέθηκα πριν λίγες μέρες και η κουβέντα μάς πήγε κάποια χρόνια πίσω. Μιλώντας για τα παλιά συμπεράναμε όλοι ότι τα πράγματα φαινομενικά ήταν πιο δύσκολα, αλλά ήταν πιο απλά.

Κάποτε ξυπνούσαμε το Σάββατο ή την Κυριακή, παίρναμε ένα σακάκι, κράνος και γάντια και φεύγαμε. Ξέραμε ότι στο τάδε σημείο θα ήταν η παρέα έτοιμη για διαδρομή. Τα δε καλοκαίρια παίρναμε και ένα αντίσκηνο και Παρασκευή απόγευμα, μόλις τελειώναμε από την δουλειά, είμασταν στο δρόμο. Προορισμός μας ένας κατασκηνωτικός χώρος.

Εκεί μεταξύ φραπέ και μπύρας ανοίγαμε χάρτες, σχεδιάζαμε διαδρομές, ταξίδια και ανυπομονούσαμε για τα επόμενα σαββατοκύριακα ή αργίες. Ανταλλάσσαμε απόψεις, συζητούσαμε και την Κυριακή φεύγαμε συνήθως από διαφορετική διαδρομή και επιστρέφαμε σπίτι.

Τα πράγματα ήταν απλά… Δεν υπήρχαν ούτε ‘έξυπνα τηλέφωνα’, ούτε Facebook για να φτιάξουμε ομάδα για να συνεννοούμαστε. Δεν χρειαζόμασταν τεχνολογία να επικοινωνήσουμε για την οργάνωση μιας διαδρομής.
Έχει λοιπόν αλλάξει ο τρόπος ζωής μας ή έχουμε αλλάξει εμείς;

Κάποιος από την παρέα ήταν κατηγορηματικός. «Δεν υπάρχει η φιλία, η αλληλεγγύη και η εμπιστοσύνη που υπήρχε παλιά. Αν κάποιος μοτοσικλετιστής χρειαζόταν βοήθεια, τρέχαμε να τον βοηθήσουμε, έστω και αν δεν τον γνωρίζαμε.

«Τώρα βλέπουμε κάποιον στον δρόμο να έχει πρόβλημα με την μοτοσυκλέτα του και απλά προσπερνάμε, σαν να μην συμβαίνει τίποτε. Όλοι βλέπουν το συμφέρον τους. Αν δεν υπάρχει συμφέρον δεν βοηθούν. Οι δε λέσχες αντί να συνεργάζονται, ανταγωνίζονται η μια την άλλη.»

Ίσως η αλληλεγγύη και η βοήθεια δεν είναι όπως παλιά, όμως δεν μπορώ να συμμεριστώ την άποψη ότι θα υπάρχει κάποιος μοτοσικλετιστής στην άκρη του δρόμου και δεν θα σταματήσουν μοτοσυκλετιστές να βοηθήσουν.

Ταξιδεύοντας στο εξωτερικό, μου έτυχε να ‘μείνω’ κάπου και όχι μόνο ένας, αλλά όσοι μοτοσυκλετιστές πέρασαν, είχαν σταματήσει να με βοηθήσουν. Όχι μόνο όταν είχα πρόβλημα, αλλά και όταν έφθανα κάπου και έβλεπαν την μοτοσυκλέτα φορτωμένη και με ξένα νούμερα, τότε έρχονταν να δουν αν ήθελα κάποια βοήθεια.

Γνώρισα και έκανα αρκετούς φίλους στον δρόμο. Όσο αφορά τις λέσχες ίσως να έχει δίκιο στο ότι υπάρχει ανταγωνισμός ανάμεσα τους. Μπορεί να μην φαίνεται, αλλά ίσως να είναι και κάτι φυσικό. Ο υγιείς ανταγωνισμός ποτέ δεν έβλαψε κανένα. Το καλύτερο φυσικά θα ήταν η συνεργασία, άλλωστε τι έχουν να χωρίσουν;

Ξέρω ότι υπάρχει συνεργασία για φιλανθρωπικές εκδηλώσεις, αλλά θα μπορούσαν να γίνουν πολύ περισσότερα προς το συμφέρον του μοτοσυκλετιστή. Ο φίλος όμως συνέχισε λέγοντας και άλλα, τα οποία μας προβλημάτισαν.

«Πολλές φορές όταν βρεθώ με νεαρούς μοτοσικλετιστές, είτε στην λέσχη είτε κάπου αλλού, μπορεί να μιλήσουμε λίγο και μετά παίρνουν το τηλέφωνο και ασχολούνται με το internet και το Facebook. Κάποια στιγμή μπορεί να μου δείξουν κάτι από το ιντερνέτ σχετικό με τις μοτοσυκλέτες, αλλά τα ενδιαφέροντα μας είναι εντελώς διαφορετικά.

«Αντί να ανταλλάξουν κουβέντες και ιδέες μεταξύ τους, συνομιλούν μέσω του Facebook. Οι νέοι μοτοσυκλετιστές είναι πολύ διαφορετικοί από εμάς τους μεγαλύτερους.»

Ενδιαφέροντα τα όσα ανάφερε ο φίλος, ο οποίος είναι αναμιγμένος σε λέσχες χρόνια, είναι αρκετά ενημερωμένος και ενδιαφέρεται για τον μοτοσυκλετισμό γενικά.

Το ότι οι νέοι μοτοσυκλετιστές έχουν διαφορετικά ενδιαφέροντα και ότι είναι «παιδιά» του internet και του Facebook είναι γεγονός, όμως υπάρχει κάτι που είναι επίσης γεγονός και το οποίο ενώνει τους παλιούς με τους νέους και αυτό είναι η αγάπη για την μοτοσυκλέτα. Όλοι οδηγούμε μοτοσυκλέτα αντί για αυτοκίνητο, γιατί μας αρέσει αυτό το αίσθημα της ελευθερίας.

Αν οι νέοι αντιδρούν και έχουν διαφορετικά ενδιαφέροντα από εμάς δεν σημαίνει ότι είναι κάτι κακό, απλώς μεγάλωσαν διαφορετικά από εμάς, άλλωστε να μην ξεχνούμε ότι αν μεγάλωσαν λάθος τότε η ευθύνη είναι δική μας, εμάς, της παλαιότερης γενιάς.

Άλλωστε στον κόσμο της μοτοσυκλέτας δεν είναι όλα αγγελικά πλασμένα. Δεν είναι όλοι οι μοτοσυκλετιστές καλοί άνθρωποι, ούτε και όλοι οι μοτοσυκλετιστές έχουν τα ίδια ‘πιστεύω’ και αντιλήψεις. Υπάρχει όμως μια κοινότητα και όλοι θα ανταλλάξουν μια κουβέντα και μια χειραψία τουλάχιστον όταν βρεθούν.

Πολλές φορές ένα ταξίδι, μια διαδρομή, γίνεται πιο ενδιαφέρουσα διότι γνωρίζεις κάποιους άλλους μοτοσυκλετιστές. Ίσως να μην μπορούμε να επιστρέψουμε στον απλό τρόπο ζωής, όπως απλές ήταν και οι μοτοσυκλέτες που οδηγούσαμε, όμως μπορούμε να διατηρήσουμε την αλληλεγγύη μεταξύ των μοτοσυκλετιστών.

Ας αρχίσουμε από το πιο απλό αλλά ίσως και το πιο βασικό… ας χαιρετούμε ο ένας τον άλλο.

Καλές διαδρομές……φορώντας πάντα το κράνος σας.

bikerstime.com
 

doryforos

new member
Δημοσιεύσεις
301
Ηλικία
49
Μοτοσυκλέτα
Piaggio Liberty i Get 125 abs
Honda Cb 500x
Όνομα
Νίκος
Επειδή πάντα σταματάω όταν βλέπω κάτι ακίνητο αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα ( Ηπειρώτης γαρ ) , εχει συμβεί και να σταματάνε οταν είμαι ακίνητος στην άκρη του δρόμου.Χαρακτηριστικά μια φορά λίγο πριν τις Ροβιές στην Εύβοια δικάβαλος η συνοδηγουλα είχε ζαλιστεί και απλά καθομαστε , σταματά αυτοκίνητο(οικογένεια μέσα) θέλετε κανα νερό κάτι? οχι του λεω ζαλίστηκε , με ρωτάει που πάτε του λεω Ροβιές , μου λεει να ερθει μαζί μου με το αυτοκίνητο? Respect. Και μια άλλη φορά που είμαι Κωνσταντινουπόλεως με φίλη και απλά τα λέμε , σταματά μοτοζευγαρο ρωταει αν είμαστε καλά κι εφυγε.όπως κι εχω σταματήσει κι εγω απο μεταφορά μπιτονιου για γεμισμα αυτοκινήτου που ξέμεινε απο βενζίνη , τροχαία ,κ.ο.κ
Δεν είμαι μόνο εγω έτσι είναι πααααρα πολύς κόσμος και σίγουρα δεν εχει να κάνει με την ηλικία του μοτοσυκλετιστή.Εχω βρεθεί με εμπειρο πολυταξιδεμένο μηχανόβιο που έχει γράψει εκει που δεν πιάνει η μελάνη σύντροχο του,περιοριζόμενος αυστηρά στο οτι ελα μωρε θα την βρει την άκρη.
Επίσης πάλι επαγγελματίας οδηγός μηχανόβιος σε επαρχιακό δίκτυο δεν με άφηνε να μπω στο ρευμα μου μετά απο προσπέραση , ενω σε άλλη προσπέραση κοντεψε να καρφωθεί πάνω μου.Κι αυτός δεν ήταν πιτσιρικάς μηχανόβιος , ώριμος ήταν.
Οι μοτοσυκλετιστές έγιναν περισσότεροι απ οσοι ήταν στο παρελθόν και πλεον υπάρχει η αναλογικότητα(θα υπάρχουν και κάποιοι ηλίθιοι που πρέπει να απομονωθούν ) .Δεν μπορεί να είναι όλοι ίδιοι , δεν καβαλάνε όλοι για τους ίδιους λόγους.
Οσο για τις ομάδες μπορεί η ηγεσία της οποιασδήποτε ομάδας να μην βγάζει άκρη με κάποια άλλη , δεν ισχύει ομως το ίδιο και για τα απλά μέλη.
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει η ζωή και ο τρόπος με τον οποίο βλέπουμε τα πράγματα αλλάζει. Αυτό το οποίο έχει αλλάξει πολύ είναι η εμπιστοσύνη. Παλιότερα δεν είχαμε φόβο και σταματάγαμε σε όποιον είναι στην άκρη του δρόμου. Σήμερα .. θα το σκεφτούμε διπλά και θα σταματήσουμε με περισσότερη επιφύλαξη.

Εχω και εγώ πολλές παρόμοιες ιστορίες. Οπως επίσης, έχω και περιστατικά, στα Σκόπια συγκεκριμένα, όπου δύο φορές, λόγω προκατάληψης δικής μου, όταν μας πλησίασαν 3 άτομα ένοιωσα αμήχανα και σε σχετική νευρικότητα για το μετά. Δεν ένοιωσα άνετα. Την πρώτη φορά ήταν παρέα Ελλήνων και την δεύτερη φορά, μια παρέα από πολλές μηχανές, με είδαν σκυμμένο στο πλαι από την μηχανή (τέντωνα αλυσίδα) και προσφέρθηκαν να μας βοηθήσουν γιατί ο ένας από την παρέα ήταν μηχανικός. και στις δύο περιπτώσεις ένοιωσα πολύ μ@λ@κας για την βιαστική μου στάση, η οποία όμως μπορεί και να με σώσει σε μια τρίτη φορά.

Οσον αφορά το FB κλπ ... είναι πλέον στην ζωή μας, πρέπει να το δεχτούμε και είναι στο χέρι μας η σωστή αξιοποίηση του. Οπως για παράδειγμα το forum εδώ, χωρίς αυτό με τους περισσότερους δεν θα είχαμε "γνωριστεί". Εαν αρχίσουμε τις προσβολές, τα βρισίδια, την ευκαιρία εκμετάλλευσης κλπ των ανθρώπων εδώ μέσα ... δεν μας φταίει το forum.

Εστω και μέσω μηνυμάτων ή chat ή emojies κλπ .. εάν από εάν νεαρό προσελκύσουμε και τους δείξουμε τον αγνό μοτοσυκλετισμό .. έχουμε κερδίσει όλοι!! Ειλικρινά ένοιωσα υπέροχα και συγκινήθηκα όταν ο γιος μου στο ταξίδι που κάναμε εντυπωσιάστηκε, χάρηκε και ένοιωσε "μοτοσυκλετιστής" επειδή άγνωστοι άνθρωποι τον χαιρετούσαν μόνο και μόνο επειδή φορούσε το κράνος και ήταν το κοινό μας σημείο!! ένα πρωτόγνωρο και ανεξίτηλο συναίσθημα γι αυτόν!! στα 11 του!!

Ο κόσμος αλλάζει!! οι άνθρωποι αλλάζουν!! όσο διατηρούμε και μεταδίδουμε από γενιά σε γενιά τις ίδιες αξίες και ιδανικά ... υπάρχει μέλλον!
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Σε Τακτική Δικάσιμο Παραπέμπεται ο Συλληφθείς για το Τροχαίο με το Ζώο στους Σφακιώτες Λευκάδας



Σε τακτική δικάσιμο παραπέμπεται για να δικαστεί ο φερόμενος σαν ιδιοκτήτης των ανεπιτήρητων μοσχαριών που προκάλεσαν το προχθεσινό τροχαίο στους Σφακιώτες και τον τραυματισμό ενός 29χρονου συμπατριώτη μας. Θυμίζουμε πως ο Ν. Μ. που είχε συλληφθεί με την διαδικασία του αυτοφώρου το ίδιο βράδυ με το ατύχημα, προσήχθη στον Εισαγγελέα υπηρεσίας στο Δικαστικό Μέγαρο Λευκάδας χθες (Κυριακή 5-11-17) στις 12:00 το μεσημέρι. Μετά την απολογία του λοιπόν, αποφασίστηκε η παραπομπή του σε τακτική δικάσιμο και αφέθηκε ελεύθερος…


πηγη:https://wwwlefkaslive.blogspot.gr/2017/11/blog-post_35.html
 
Top Bottom