Το ποτήρι ξεχείλισε! Καμία λύση;

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ο μηχανικός σου πελάτη σε έχει.
Ίδιο να πληρώνεις κερατιατικα κάθε τρεις και λίγο και ίδιο να σε βλέπει μόνο για λάδι μπουζί;

Καλοτάξιδο κι άσε το sprinter..

https://www.car.gr/23893276-daytona-dy-r-125-rs

Συγνώμη που έδωσα φόρα παρτίδα αγγελία..
Δεν τον ξέρω.Μου φαίνεται καλή περίπτωση η αγγελία.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Παιδιά το λέω ξανά: μηχανή άνω των 125 δεν μπορώ να αποκτήσω ακόμα. Το δίπλωμα μου καλύπτει 125 κυβικά και 15 άλογα το πολύ. Δεν έχω το Α2...επίσης για να πάρω μηχανή πρέπει να δώσω το παπί. Με μηχανή delivery δεν θα κάνω ποτέ μου προφανώς για κανέναν λόγο...

Γενικά δεν ξέρω τι να κάνω τώρα. Να ασχοληθώ μαζί του; Να το δώσω; Τι να κάνω...? Με πλάνο δώσεων ένα καινούριο Daytona κάνει 1500€ πες άρα αν δώσω το δικό μου 900€ τα υπόλοιπα θα τα βάζω με δώσεις ααααντεε βαριά 60€ τον μήνα (παραπάνω δεν μπορώ να δώσω...) άρα σε 10 μήνες θα το έχω ξεχρεώσει. Δεν ξέρω τι να κάνω ειλικρινά.

Επίσης στα 1400€ (απο τον ίδιο dealer του οποίο όνομα δεν θα αναφέρω) υπάρχει μεταχειρισμένο Innova 125 injection και δέχεται και με δώσεις. Στον πατέρα μου που τον είπα για το Sprinter μου είπε δεν έχει θέμα αλλά δεν ξέρει κατά πόσο αξιόπιστα είναι σαν μάρκα. Ο μηχανικός μου μου είπε κατά λέξη "οχι οχι...κινέζικα είναι...δεν αξίζουνε"

Καιιι ο Τάσος αυτή τη στιγμή δεν ξέρει τι να αποφασίσει Stoned Emoticon

Έχω το DY125 το παλιότερο με τα carb. Σκυλί είναι για τα λεφτά του. Αλλά απο επιδόσεις θα είσαι μαζί με τα αργά 125αρια. Κατανάλωση ήδη έχω χαμηλή, άκουσα το injection έχει ακόμη χαμηλότερη. Αναρτήσεις μέτρια πράγματα αν θες να το τρέχεις το μηχανάκι και να το στρίβεις. Θα πρέπει να το βελτιώσεις. Για φρένα το καινούριο είναι πολύ μπροστά απο το δικό μου, δεν έχω άποψη. Σε γενικές γραμμές τα αξίζει τα λεφτά του. Το προτιμώ 1000 φορές απο ένα μεταχειρισμένο που μπορεί να έχει μόνο 5000 χλμ πχ αλλά τον χτύπησε κάποιος με 45 χλμ και του στράβωσε τιμόνι και ζάντα (if you know what i mean).

Το sprinter είναι η σπορ έκδοση της Daytona για το ίδιο παπί ουσιαστικά, με άλλο περιτύλιγμα, πιο "νεανικό και γΛήγορο". Πολλοί παραπονιούντια για τα πλαστικά του του που είναι πιο σκληρά και σπάνε πιο εύκολα απο του DY. Κατα τα άλλα μικρές διαφορές έχουν.

Για εμένα πήγαινε σε Daytona. Έχτισαν πλέον ένα καλό όνομα και κρατάνε αξία σαν μεταχειρισμένα. Κι ο Γκοργκόλης δεν κάνει τσαπατσουλιές και λαμογιές. Σκέψου τον δεύτερο χρόνο που το είχα έκανε ανάκληση για αλλαγή σταυρού τιμονιού. Καταλαβαίνεις για πόσες χιλιάδες μοντέλα μιλάμε στην Ελλάδα! Την ίδια στιγμή που άλλες αντιπροσωπείες κάτι βλάβες αστοχίας υλικού (ταχυσύνδεσμοι στο Κάπονορντ πχ, μια μηχανή 14500 ευρώ) το έκαναν γαργάρα και σιωπηλά απλά βελτίωσαν το επόμενο μοντέλο. Σοβαρή εταιρία ο Γκοργκόλης, κράτα το αυτό.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@EvangeloSKG Να σαι καλά αδερφέ. Όσο ζω μαθαίνω προφανώς...και τώρα οτι μπορώ κάνω. Θα βρεθεί άκρη μωρέ δεν είναι ο τετραγωνισμός του κύκλου

Ξέρω 2 άτομα με Innova 125 injection δεν είχανε ποτέ αυτό το περίφημο θέμα της μπιέλας. Βέβαια στα service κλπ τα έχουνε όλα στην ώρα τους. Το μηχανάκι αυτό που λέω έχει 30.000χλμ πάνω του δεν είναι πολλά. Βέβαια μέσα σε αυτά τα 30.000χλμ ένας Θεός ξέρει τι θα έχει τραβήξει. Οτι και να είναι σε μεταχειρισμένο θα το πάω και στον μάστορα βέβαια να το κοιτάξει.

@Ωmega Βασικά με τον μηχανικό στο τέλος θα καταλήξουμε να κάνουμε και παρέα έτσι όπως με κόβω. Ψάχνω παπί απο Βόλο μεριά και Λάρισα αυτό πέφτει λίγο μακριά δεν ξέρω αν θα μπορέσω να το δω. Οτι και να είναι πρέπει πρώτα να δω τι θα κάνω με το δικό μου

Αν το πουλήσω έτσι όπως είναι τώρα: 1) ο οποισδήποτε αν το πάρει για μια μικρή βόλτα πριν το πάρει θα καταλάβει οτι κάτι πάει στραβά με το στρίψιμο. Και 2) δεν θέλω να εκθέσω κάποιον σε κίνδυνο στον δρόμο...δεν το θεωρώ σωστό σαν Τάσος προσωπικά...

Γενικά αυτή τη στγιμή είναι λίγο παράξενη η όλη υπόθεση. Ίσως και να θέλει κάτι τέρμα απλό. Οτι και να είναι πάντως δεν θα το κρατήσω για πολύ ακόμα. Θα μου προκαλέσει ψυχολογικό στο τέλος αυτό το καταραμένο παπί!

@Drake Ramore Ποιο 125 θεωρείται "γρήγορο;". Ειδικά τα τελευταία Euro 4 μοντέλα είναι ακόμα πιο ήπια στο γκάζι. Δεν λέω σαν 125 θα σε ανεβάσει σχετικά άνετα στο Πήλιο πχ με δικάβαλο (οκ όχι να βάλω πχ πάνω τον κολλητό μου 90 κιλά γομάρι εκεί θα είναι λιιιγο πιο αργό...) και τελικές όλα πάνω κάτω 110 χτυπάνε.

Και το Address έχει γκάζι αλλά δεν βάζει φωτιά και στην άσφαλτο. Μικροί 125αρηδες κινητήρες είναι όλοι τους. Επίσης fun fact: ένας συνάδελφος του πατέρα μου απο την δουλειά που είναι απο Τρίκαλα αν δεν κάνω λάθος τον Γκοργκολή τον ξέρει. Είναι πράγματι ένας πολύ εντάξει άνθρωπος στην δουλειά του και τα Daytona έχουνε πλέον ένα καλό όνομα. Αν ήτανε να διάλεγα μεταξύ αυτών των 2 ίσως (λέμε ίσως...) και να πήγαινα στο DY μόνο και μόνο γιατί λατρεύω αυτό το "κλασσικό" παπίσιο σουλούπι. Εν τέλει αν θελήσω λίγο παραπάνω τράβηγμα το να αλλάξω γρανάζια και εξάτμιση δεν μου είναι κόπος.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.


[USER=915]@Drake Ramore
Ποιο 125 θεωρείται "γρήγορο;".[/USER]


Ειλικρινά δεν έχω ιδέα. Πάντα τα παπιά τα έβλεπα σαν "εργάτες", οπότε κοιτούσα τιμή, ανταλλακτικά, κατανάλωση και σχεδόν ποτέ τα άλογα. Τελευταία φορά που ενδιαφέρθηκα για άλογα σε παπί ήμουν στο γυμνάσιο και συνέκρινα Τ80 με C90. (Για την ιστορία το C90 είχε καλύτερο μπαμ.)

Απο τα καινούρια ξέρω μονο για το Κρυπτον 135 πως είναι γρήγορο και ακόμη πιο γρήγορο το Sym 185. Ως εκει, παραπάνω δεν ξέρω.
 

chrisf

member
Δημοσιεύσεις
1.063
Ηλικία
44
Περιοχή
Petroupolis Athens
Μοτοσυκλέτα
suzuki bandit 650 s 2009
Όνομα
Χρήστος
Πληροφοριακά και χωρίς να θέλω να επηρεάσω είχα το innova καρμπυρατέρ αγορασμενο καινούργιο το 2004.το δούλεψα και για βόλτες και ντελιβερι,έως το 2009 που το έδωσα με 50.000 χλμ.το μηχανάκι ήταν σκυλος μηχανολογικά,τα πλαστικά του όμως ήταν γελοία.κουδουνιστρα.φρενα δεν είχε.γκαζι δεν είχε (με κατουραγε τότε το kymco). το έδωσα σε συνάδερφο και τώρα έχει αισίως 110.000 χλμ!

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Γενικά τα 125αρια απο το Euro 2 και μετά δεν έχουνε τρελό γκάζι. Ένα παράδειγμα; Suzuki Address 125 vs Suzuki Shogun 110. Το Shogun βγάζει 10.2 με 10.5 άλογα και έχει πιο δυνατό μπαμ απο το δικό μου που είναι 125 και βγάζει 9.5 άλογα. Επίσης το Shogun βγάζει τελικές 105-110 δηλαδή κοντά στο δικό μου. Η διαφορά είναι οτι το ένα είναι το πολύ Euro 1 αν δεν κάνω λάθος. Το δικό μου Euro 3. Γενικά τα μηχανάκια πλέον δεν έχουνε το γκάζι όπως τότε. Δεν κοιτάω τόσο το γκάζι βέβαια όλα τα 125 το ίδιο πάνε πλέον...το Crypton X είναι άλλη ιστορία...4 βαλβίδες, υδρόψυκτο και γενικά το στήσιμο του είναι για πιο σπορ οδήγηση. Λογικό να πηγαίνει καλύτερα. Έχει τύχει για πλάκα να ανοίξω με stock Crypton στον περιφερειακό και με είχε αφήσει 1μιση κολώνα πίσω. Στις τελικές λίγο πιο κοντά (110 το δικό μου 115 αυτό).

Το Innova την ξέρω την όλη ιστορία...δεν θα την αναλύσω πολύ όμως. Όταν το έβγαλε η Honda ήθελε να φτιάξει έναν νέο κινητήρα (οχι κάτι δηλαδή Suprοειδές στο μοτέρ) που να βγάζει καλή ιπποδύναμη (9.5 ίπποι το καρμπυρατέρ και 9.2 το injection), καλή τελική και παράλληλα να είναι οικονομικό. Η Honda επέλεξε έναν αρκετά υποτετράγωνο σχεδιασμό κινητήρα με 52.4 διάμετρο και 57.9 διαδρομή, κάτι το οποίο βοηθάει αρκετά στο να τραβάει ο κινητήρας απο τις χαμηλές κιόλας στροφές, θυσιάζοντας το νεύρο. Το δικό που πχ που είναι 53.5 x 55.2 είναι πιο νευρικό ωστόσο ο κινητήρας στο Address αρέσκεται στο να λειτουργεί στα ψηλά γενικά. Η Honda μαζί με την μεγάλη διαδρομή στροφάλου, σχεδίασε ένα σασμάν με πολύ μεγάλη κλιμάκωση σχέσεων με μια πολύ μακριά 4η σχέση. Ουσιαστικά η 4η στα Innova λειτουργεί σαν overdrive μιας και το μηχανάκι με 3η φτάνει ήδη τα 100 km/h (κάτι που το δικό μου το κάνει με 15αρι γρανάζι μπροστά). Επίσης ο θάλαμος καύσης μέσα (ή το έμβολο νομίζω ή κάτι εκεί μέσα τέλος πάντων) είχε λιγότερες τρύπες λύπανσης απο όσο ξέρω και μάλλον πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος. Έτσι λοιπόν αν πχ εσύ είχες χαμηλή ταχύτητα και παράλληλα 2α ή 3η στο κιβώτιο και άνοιγες το γκάζι η μπιέλα και ο στρόφαλος αν είχανε στόματα θα σε έβριζαν κανονικότατα. Γιατί έχει μεγάλη διαδρομή στροφάλου, μακρύ σασμάν και παράλληλα μακρύ γρανάζωμα σχετικά και έτσι έτρωγε πολύ ζόρι ο κινητήρας. Η εύκολη λύση να το γλιτώσεις (τουλάχιστον αυτό έχει κάνει το ένα απο τα δυο αυτά παιδιά) είναι να κοντίνεις το γρανάζωμα. Και έχει και πιο νεύρο το μηχανάκι και δεν ζορίζεται τόσο η στροφαμπιέλα του. Τα πλαστικά, και στο δικό μου τρίζουνε και σε όλα τρίζουνε. Το οτι έιναι λίγο μέτρια για Honda το ξέρω...το δικό μου σε ποιότητα πλαστικών το πατάει άνετα...τόσα χρόνια και δείχνει ακόμα σαν καινούριο σχεδόν.

Έχω δει αρκετά Innova να είναι 2χρονα να το πω και να βγάζουνε ντουμάνια απο πίσω, αλλά πιστεύω οτι με προσεκτική συντήρηση και οχι ξέσκισμα (όπως είπα παραπάνω) το μηχανάκι θα κρατήσει. Απο όσο ξέρω στο injection μοντέλο η Honda το έφτιαξε αυτό το πρόβλημα και έβαλε πιο ανθεκτικά μέταλλα μέσα.

Δεν με χαλάει το Innova. Ωστόσο για αρχή πρέπει να δω τι μπορώ να κάνω με το δικό μου και μετά αντίο Address. Δεν μπορώ να δώσω σε κάποιον παπί με το οποίο θα κινδυνέψει η ζωή του στον δρόμο...
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Σαν μοτοσικλετιστής θα μάθεις ότι δεν μπορεί να περιμένεις να βρεις μηχανάκι στην πόρτα σου κι ότι για κάτι που σου πάει/αρέσει και είναι καλό θα κάνεις χιλιόμετρα για να το δεις.

Ακόμα κι αν αδυνατείς να κάνεις 50-100-150... χιλιόμετρα,πρέπει να έχεις καταλάβει ότι η παρέα προτίθεται να βοηθήσει όσο μπορεί.
Πολλοί θα έκαναν με ευχαρίστηση χιλιόμετρα για εσένα,οπότε όπως ζητάς γνώμη,μην ντραπείς να ζητήσεις φίλο της παρέας που θα μπορεί να δει κάτι για εσένα..
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Έχω ρωτήσει φίλους, άτομα κλπ στο τι να κάνω. Έχω οδηγήσει απο μηχανάκια φίλων αρκετά. Το Innova πχ είναι ένα καλό σύνολο για 125αρι. Αν εννοείς αυτό με βάση βοήθεια κλπ. Απο εκεί και πέρα οι μισές απόψεις ήτανε "φτιάξτο και πρόσεχε το μετά", οι άλλες μισές "πούλα το καλύτερα για κάτι άλλο" και έχω ακούσει και "κράτα το μόνο για δουλειά και όχι για βόλτες". Το τελευταίο ειδικά ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να γίνει ποτέ. Αν κάτσω σπίτι και το έχω μόνο για μικροδουλειές το παπί θα σαλτάρω...είμαι φτιαγμένος για να οδηγάω απλά...

Για αρχή ναι. Είμαι ένας 21χρονος με συνολικά 5μιση χρόνια εμπειριάς πάνω σε 2 ρόδες. Ούτε καν 10% μπορώ να πω. Με όλα ψάχνομαι. Κινητήρες, βελτιώσεις τι αξίζει τι οχι, μοντέλα, κρατήματα, οδηγική συμπεριφορά, άνεση, οικονομία. Όλα προσπαθώ να τα μελετήσω για να κάνω και εγω χιλιόμετρα σαν αναβάτης να το πω και όχι κοντερίσια χιλιόμετρα, αλλά χιλιόμετρα εμπειρίας. Προφανώς και για να βρεις το ιδανικό δίτροχο για έσενα πρέπει να το σκεφτείς ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Και αυτό κάνω τώρα και εγω, σκέφτομαι.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Σαν μοτοσικλετιστής θα μάθεις ότι δεν μπορεί να περιμένεις να βρεις μηχανάκι στην πόρτα σου κι ότι για κάτι που σου πάει/αρέσει και είναι καλό θα κάνεις χιλιόμετρα για να το δεις.

Ακόμα κι αν αδυνατείς να κάνεις 50-100-150... χιλιόμετρα,πρέπει να έχεις καταλάβει ότι η παρέα προτίθεται να βοηθήσει όσο μπορεί.
Πολλοί θα έκαναν με ευχαρίστηση χιλιόμετρα για εσένα,οπότε όπως ζητάς γνώμη,μην ντραπείς να ζητήσεις φίλο της παρέας που θα μπορεί να δει κάτι για εσένα..
Μήτσο δεν συμφέρει να κόβεις χλμ για μηχανάκια έως 1500-2000 ευρώ. Βάση εμπειρίας το λέω αυτό. Για να συμφέρει να πας να δεις μηχανάκι πάνω απο 100 χλμ μακρυά (και πολλά βάζω) θα πρέπει να πρόκειται για αγορά τουλάχιστον 3000-4000 ευρώ. Για να φτουρήσουν τα 100 ευρώ που θα φας σε βενζίνες και λοιπά έξοδα σε ταξίδι 100+100 χλμ επιστροφή.

Σκέψου λίγο το σενάριο. Βρίσκει παπί όπως νομίζει ότι του κάνει, στα 150 χλμ μακρυά (+ άλλα τόσα χλμ επιστροφή). Αν έχει και τίποτα διόδια μπορεί ενδεχομένως να φτάσει τα 80-100 ευρώ σε βενζίνες και διόδια μόνο. Σκέψου τώρα να μην του κάνει το μηχανάκι και να πρέπει να κάνει 3 και 4 τέτοια "ταξιδάκια" για να βρει κάποιο. Έχει φάει ένα 300αρι-400άρι ευρώ για πλάκα. Εμ δεν το έδινε να πάρει ένα μηχανάκι 400 ευρώ πιο ακριβό από τις τιμές που ψάχνει;

Η λογική της αγοράς από μακρυά έχει δύο παραμέτρους για εμένα:

1. Αγορά μότο πολλών χιλιάδων ευρώ που θα τραβηχτείς και 200 και 300 χλμ για κάτι καλό, μιας και είναι επένδυση στην ουσία
ή
2. Αγορά στα τυφλά χωρίς καν να το δεις, με εμπιστοσύνη σε κάποιον φίλο τοπικό της περιοχής. Έτσι πήγα και είδα εγώ το καθαρό το
Husky για τον Billanti και το κάναμε πακέτο για την Αθήνα χωρίς να το έχει δει καν ο ίδιος, έτσι αγόρασα και εγώ από την Κόρινθο το Τρανσαλπ που πήγε και το είδε ο Μάκης, έδωσε το οκ και το πήρα στα τυφλά. Αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι η εξαίρεση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Η ιδέα του Daytona σε καινούργιο εμένα μου φαίνεται καλύτερη, σε κοντινά ευρά που θα πάρεις μτχ παίρνεις καινούργιο, Ο.Κ κινέζος θα είναι, αλλά θα είναι κούτα, και τα παιδιά εδώ λένε καλά λόγια. Με το χέρι στην καρδιά σου κάνει κλίκ ο κινέζος???? θα τον έπαιρνες αβίαστα άν είχες τα 1,4 ή θα κοιτούσες ιννοβα στα 1,4???? Πλέον τα πιό πολλά μηχανάκια δέν έχουν την ποιότητα που είχαν παλαιότερα, είτε Honda.... κλπ, οπότε η αξιοπιστία σε μεταχ είναι λαχείο, εκτός εάν το ξέρεις το μηχανάκι, το να δώσεις το δικό σου που ξέρεις τί έχεις κάνει και τί θέλει, και να μπλέξεις πάλι με κάτι που δέν ξέρεις τί θα σου βγάλει....., προσωπική άποψη άς είναι daytona και άς είναι καινούργιο.
Άν βρείς κάτι που σου αρέσει Θεσσαλονίκη πές με, και να πάω να το δώ και σε μάστορα να το πάω, ότι θέλεις.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Μήτσο δεν συμφέρει να κόβεις χλμ για μηχανάκια έως 1500-2000 ευρώ. Βάση εμπειρίας το λέω αυτό. Για να συμφέρει να πας να δεις μηχανάκι πάνω απο 100 χλμ μακρυά (και πολλά βάζω) θα πρέπει να πρόκειται για αγορά τουλάχιστον 3000-4000 ευρώ. Για να φτουρήσουν τα 100 ευρώ που θα φας σε βενζίνες και λοιπά έξοδα σε ταξίδι 100+100 χλμ επιστροφή.

Σκέψου λίγο το σενάριο. Βρίσκει παπί όπως νομίζει ότι του κάνει, στα 150 χλμ μακρυά (+ άλλα τόσα χλμ επιστροφή). Αν έχει και τίποτα διόδια μπορεί ενδεχομένως να φτάσει τα 80-100 ευρώ σε βενζίνες και διόδια μόνο. Σκέψου τώρα να μην του κάνει το μηχανάκι και να πρέπει να κάνει 3 και 4 τέτοια "ταξιδάκια" για να βρει κάποιο. Έχει φάει ένα 300αρι-400άρι ευρώ για πλάκα. Εμ δεν το έδινε να πάρει ένα μηχανάκι 400 ευρώ πιο ακριβό από τις τιμές που ψάχνει;

Η λογική της αγοράς από μακρυά έχει δύο παραμέτρους για εμένα:

1. Αγορά μότο πολλών χιλιάδων ευρώ που θα τραβηχτείς και 200 και 300 χλμ για κάτι καλό, μιας και είναι επένδυση στην ουσία
ή
2. Αγορά στα τυφλά χωρίς καν να το δεις, με εμπιστοσύνη σε κάποιον φίλο τοπικό της περιοχής. Έτσι πήγα και είδα εγώ το καθαρό το
Husky για τον Billanti και το κάναμε πακέτο για την Αθήνα χωρίς να το έχει δει καν ο ίδιος, έτσι αγόρασα και εγώ από την Κόρινθο το Τρανσαλπ που πήγε και το είδε ο Μάκης, έδωσε το οκ και το πήρα στα τυφλά. Αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι η εξαίρεση.
Απόστολε η τοποθέτηση ήταν γενική κι όχι ειδικά για το παπί θέλοντας να τονιστεί ότι δεν είναι και δεν μπορεί να είναι όλα στην πόρτα μας..

Πιο ειδικά λοιπόν όπως είπες για ελάχιστα χρήματα,έχεις δίκιο.Δεν θα κάνει ταξίδι.

Εδώ το λοιπόν μπαίνει η παρέα.Για μικρή αγορά ή μεγάλη τονίζω το αβαντάζ του Τάσου να είναι κοντά μας. Ανά την Ελλάδα υπάρχουν άνθρωποι που στο μέτρο του δυνατού θα γίνουν τα μάτια και τα αυτιά του ώστε να μπορεί να ανοϊξει πεδίο αναζήτησης.Όπως έγινε με τον Βασίλη και το δικό σου..
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Τάσο αν θες πετάγομαι ένα Σάββατο ή Κυριακή να δω το μηχανάκι στη Θήβα... Η και Αθήνα αν βρεθεί κάτι μπορώ ρε φίλε... Ααα και Καρδίτσα έχουμε κονε να στείλουμε μηχανάκι να το δουν..
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλησπέρα παιδιά!

Καταρχάς 1000 ευχαριστώ για την προθυμία όλων. Πραγματικά το ευχαριστώ και εύχομαι κάποια στιγμή στο μέλλον (με το καλό είτε με παπί είτε με μηχανή) να βρεθούμε κάποια στιγμή σε συνάντηση (ελάτε και προς Βόλο ρε δεν δαγκώνουμε).

Το μηχανάκι το πήγα σήμερα πρωί σε βουλκανιζατέρ αλλά και στον μάστορα (αυτοί οι δύο είναι φίλοι). Είμαι τυχερός στην ατυχία μου για ακόμα μια φορά μιας και ούτε ο σταυρός μπροστά (βάση τιμονιού πιρούνια κλπ) ούτε το ίδιο το τιμόνι πήρε μέντα! Έχει πάρει λίγο η ζάντα όμως μπροστά το οποίο με ακτινολόγηση θα φτιαχτεί. Δεν έχει στραβώσει σε σημείο να πεις θέλει νέα ζάντα. Το στήσαμε και στο δίποδο και ισιώσαμε το τιμόνι και το είδαμε μερικά μέτρα απο πίσω. Οι 2 ζάντες είναι ευθυγραμμισμένες κανονικά ωστόσο την ακτινολόγηση την θέλει.

Θα μου το αφήσεί ένα 25αρικο φιλική τιμή...τουλάχιστον μπορώ να πω οτι την γλίτωσα σχετικά και δεν θα χρειαστεί να δώσω για νέο σταυρό, τιμόνι, ζάντες, μπιχλιμπίδια κλπ. Στην οδήγηση σήμερα το πήρα μια βόλτα λίγο απο Άνω Βόλο που έχει στροφές. Δεν είναι οτι θα πέσει κάτω. Και οι 2 οι μάστορες το ίδιο μου είπανε οτι δεν πέφτεις είναι και ένα μέρος ψυχολογικό που φοβάσαι οτι θα φύγεις στον δρόμο. Και πράγματι στον δρόμο το μηχανάκι έχει μια αστάθεια μεν όπως είχα πει αλλά, πράγματι δεν είναι σε σημείο να σκοτωθώ κιόλας.

Ξαναλέω σας ευχαριστώ όλους πάντως για την προθυμία. Αναβάτης για αναβάτη...και αυτό είναι ωραίο...

Όσον αφορά το νέο παπί σκέφτηκα το άλλο...αφού ξεμπερδέψω με το Suzuki, θα μαζέψω παραπάνω λεφτά τον χειμώνα και προς άνοιξη σκέφτομαι να τσιμπήσω ένα Honda Astrea Grand 110 κουτί εντελώς. Το έχουνε ντελιβεράδες, βολτάκιδες, πιτσιρικάδες και ο ίδιος ο μάστορας το έχει ο γιος του. Είναι πράγματι ένα πολύ καλό μηχανάκι και στο γκάζι είναι παρόμοιο με ένα 125. Euro 3, ανταλλακτικά υπάρχουνε και είναι και πολύ πιο οικονομικό σε βενζίνες απο το Address. Αυτό, ναι το θέλω και θα έχω και παραπάνω καιρό μπροστά μου να μαζέψω λεφτά...αν βγάζω απο τα 280-300€ τον μήνα ένα 80αρικο στην άκρη (με 200-220€ την βγάζω και πάλι βέβαια με οικονομία...χειμώνας είναι πόσο θα βγάινω εξω) μέσα σε 6 μήνες θα έχω στην άκρη 480€ ένα 500αρικο χοντρικά...θα δώσω το δικό μου για 1000€, τα οποιά θα μπούνε προκαταβολή μαζί με τα λεφτά στην άκρη και τα υπόλοιπα με δόσεις.

Για να είμαι ειλικρινής για τα κινέζικα...δεν έχω κάτι με τα κινέζικα πραγματικά. Είχα κινέζικο και στο Λύκειο και μάλιστα οχι Daytona αλλά Yingxiang. Δεν μου έβγαλε θέματα μοτερικά. Τα πλαστικά του ναι. Για κλάματα ήτανε αλλά τότε δεν με ένοιαζε και πολύ. Δεν είμαι biased αλλά θα προτιμούσα να δώσω 200-300€ παραπάνω για ένα Ιαπωνικό η αλήθεια είναι.

Αύριο το πρωί θα αφήσω το μηχανάκι για την ακτινολόγηση και μετά έτοιμος να κατακτήσω τον Όλυμπο λογικά.

Επίσης τι άποψη έχετε για αυτό εδω το κουκλάκι;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.477
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
...
Και πράγματι στον δρόμο το μηχανάκι έχει μια αστάθεια μεν όπως είχα πει αλλά, πράγματι δεν είναι σε σημείο να σκοτωθώ κιόλας.

Αύριο το πρωί θα αφήσω το μηχανάκι για την ακτινολόγηση και μετά έτοιμος να κατακτήσω τον Όλυμπο λογικά.

Παλικαρι μου ο γαιδαρος ψοφησε.Πουλα και κλαψε τωρα γιατι θα κλαψεις πολυ περισσοτερο αργοτερα.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Βρήκα αυτό απο Λαμία...
https://www.car.gr/22848150-kawasaki-kaze-115-s

Επίσης στην Λαμία κοντά έχω έναν πολύ καλό φίλο που μου είπε οτι μπορεί να πάει να το δει αν θέλω...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@Buckley Μετά την ακτινολόγηση δεν έχω σκοπό να πειράξω τίποτα άλλο...θα ανέβει car.gr και μετά θα του πω το αντίο. Δεν λέω θα πονέσει η όλη φάση μιας και είχα δεθεί μαζί του μα ήρθε η ώρα για κάτι πιο φρέσκο...
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Δοκισμένος κινητήρας λίγο πιο αναβαθμισμένος (KSAI, Kawasaki Secondary Air Injection και KACR, Kawasaki Automatic Compression Release) για εύκολο ξεκίνημα του κινητήρα και ομαλότερη λειτουργεία. Ιπποδύναμη 8.5 άλογα, κοντό σασμάν τελική 100-105. Πάει μισό κλικ πιο αργά απο το δικό μου μα δεν με ενοχλεί. Και είναι και πανέμορφο! Σκέφτομαι αφού φτιάξω το δικό μου να το ανεβάσω αμέσως car.gr στα 1100 (Συζητήσιμη) και να το δώσω. Θα πω στον φίλο μου στην Λαμία να το δει να τον πάει και σε έναν μάστορα να το κοιτάξει, και αν είναι κομπλέ τότε έχω κάνει ήδη τα χαρτιά της μεταφορικής να το φέρω Βόλο. Μετά καλές μου βόλτες.

Και είναι και καρμπυρατέρ! :p
 
Top Bottom