Τη γνώμη σας παρακαλώ, περί κράνους...

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas

......και η αξία μεγαλώνει καθώς το έχει φορέσει η γκλάβα μου εεε.... μιλάμε για πρόσθετη ανεκτίμητη αξία.... πολύ ΦΠΑ... και όσο καθυστερείς να έρθεις τόσο το χειρότερο θα μπαίνουν τόκοι υπερημερίας..... RollingRollingRollingabcdefghgkabcdefghgk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
......και η αξία μεγαλώνει καθώς το έχει φορέσει η γκλάβα μου εεε.... μιλάμε για πρόσθετη ανεκτίμητη αξία.... πολύ ΦΠΑ... και όσο καθυστερείς να έρθεις τόσο το χειρότερο θα μπαίνουν τόκοι υπερημερίας..... RollingRollingRollingabcdefghgkabcdefghgk
Να ξέρεις κράνος που δεν είναι Flip up δεν μπορώ να φορέσω......Ψυχολογικό...
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Να ξέρεις κράνος που δεν είναι Flip up δεν μπορώ να φορέσω......Ψυχολογικό...

θα του κόψω το σαγόνι και θα του βάλω 2 μεντεσέδες με παραμάνα ασφάλεια στη μια μεριά, θα στο κάνω τόσο προηγμένο που ούτε τα εργοστάσια δεν το έχουν σκεφτεί θα ανήγει στο πλάι..!!!
Τώρα να δείς πόσο θα σου πάει....... ετοιμάσου να πουλήσεις την λαίλαπα για να το αποκτήσεις... RollingRollingLaugh 1
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
θα του κόψω το σαγόνι και θα του βάλω 2 μεντεσέδες με παραμάνα ασφάλεια στη μια μεριά, θα στο κάνω τόσο προηγμένο που ούτε τα εργοστάσια δεν το έχουν σκεφτεί θα ανήγει στο πλάι..!!!
Τώρα να δείς πόσο θα σου πάει....... ετοιμάσου να πουλήσεις την λαίλαπα για να το αποκτήσεις... RollingRollingLaugh 1
Μού έφυγε το Bacardi από την μύτη..... Στα διάλα...Αχαχαχαχχαχαχααααabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Ανακεφαλαίωση περί κράνους HJC RPHA 70

Παιδιά μετά από μια πολύμηνη οδύσσεια, με πολύ παίδεμα και ψάξιμο κλπ. στην αναζήτηση νέου κράνους, κατέληξα στο HJC RPHA 70 GAON / MC9SF.
https://www.hjchelmets.eu/rpha-series-motorcycle-helmets-hjc/116-rpha-70-full-face-motorcycle-helmet-hjc.html#/341-models-gaon


Σε εξαιρετική τιμή 370 Ε και 6 άτοκες δόσεις, βγήκε χωρίς πολύ πόνο στην τσέπη.


Σύντομα θα βάλω κριτική και εντυπώσεις.


View attachment 10304




Να με συγχωράνε οι αντμιν για τις παρεκτροπές αλλά όταν βρίσκεις τόσο καλή παρέα με κοινές συχνότητες ξεφεύγουμε λιγάκι, παιδάκια είμαστε και εμείς...εε


Επανέρχομαι στο κράνος HJC RPHA 70 GAON / MC9SF μετά από μια πολύ μικρή δοκιμή.


1. Ηχητική δοκιμή και συγκριτικό με τυποποιημένο πρωτόκολλο προκειμένου να έχω αξιόπιστα αποτελέσματα.


Σε κλειστό δωμάτιο, σε συγκεκριμένο σημείο τοποθέτησης και με τον ίδιο τρόπο, ηχητικό κομμάτι με κίνηση δρόμου, στην ίδια ένταση και στην ίδια χρονική διάρκεια. Αεραγωγοί, ζελατίνα κλειστά.


Τα αποτελέσματα ήταν Arai Quantum = 76,9 dB και HJC RPHA70 = 76,2 dB, δηλαδή 0.7 dB διαφορά που σημαίνει περίπου 20-25% καλύτερη απόδοση σε ηχομόνωση το HJC αφού η συγκεκριμένη μονάδα μέτρησης είναι λογαριθμική και κάθε 3 dB η ισχύς διπλασιάζεται. Για να το κάνω ποιο κατανοητό, αν έχουμε κάτι που εκπέμπει με ισχύ 5W και η απόδοση είναι στα 3dB αν η απόδοση ανέβει στα 6 dB τότε τα 5W γίνονται 10W, αν πάλι τα 5W με απόδοση 9dB τότε τα 5W γίνονται 20W!! Οπότε αντιλαμβάνεστε ότι αυτή η μικρή διαφορά όσο μεγαλώνει η ένταση των εξωτερικών ήχων - θόρυβος κίνησης από το κράνος τόσο μεγαλύτερη αξία έχει καθώς όλα πάνε λογαριθμικά στον ήχο αφού περιέχει συχνότητα και ένταση.


2. Εσωτερικό πάρα πολύ καλό σε αίσθηση και εφαρμογή. Στο μέγεθος μου Μ με 58 εκ. που είναι το όριο για το Μ, μου ήταν τέλειο, σφιχτό χωρίς όμως να με ταλαιπωρεί πουθενά. Το δέσιμο γίνεται με το κλασικό D ring. Διακόπτες με σαφές κλείδωμα χωρίς τζόγους. Ζελατίνα εξωτερική που κλειδώνει στο κέντρο με καλό πιάσιμο και έξτρα κλείδωμα. Είναι διάφανη και μπορεί να αλλαχτεί και με άλλους χρωματισμούς πάρα πολύ εύκολα και αξιόπιστα.


Η εσωτερική σκούρη ζελατίνα ανεβοκατεβαίνει με ένα συρόμενο διακόπτη χαμηλά πλάγια κοντά στο σαγόνι, δεν έχει ενδιάμεσες θέσεις στάσεων, είναι τέρμα πάνω ή τέρμα κάτω. Δεν δοκίμασα αν παραμένει η εσωτερική σκούρη ζελατίνα σε κάποια ενδιάμεση θέση κατά την κίνηση αν και δεν βλέπω κάποιο σχετικό όφελος πάνω σε αυτό.


3. Ως προς τον θόρυβο που ανέφερα παραπάνω και σε σχέση με το άλλο κράνος, στην συνήθη κίνηση που το δοκίμασα έχει σαφέστατη διαφορά, πάντα με κλειστή ζελατίνα.


4. Ως προς τον αερισμό δεν μπορώ να πώ τίποτα αφού οι ταχύτητες ήταν χαμηλές.


5. Η ποιότητα της βαφής, των εσωτερικών υλικών, διακοπτών κλπ. γενικότερα φαίνεται πολύ καλή αλλά αυτό θα φανεί μακροπρόθεσμα.


6. Το ζύγισμα πάνω στο κεφάλι είναι άριστο και απροβλημάτιστο έως 90 χλμ που το δοκίμασα.


Αν υπάρχει κάτι που θα ήθελε κάποιος να δοκιμάσω και είναι εφικτό ας το προτείνει...


Έπεται συνέχεια......



Τελικά αποτελέσματα.
Η ακουστική μόνωση και αεροδυναμική είναι ανώτερη του Quantum όσο απίστευτο και αν φαίνεται, ειδικά σε κατόχους Arai. Κανένα αεροδυναμικό πρόβλημα, εξαιρετικό ζύγισμα ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες σε Ον/οφ μηχανή.
Πάντα συγκριτικό με το Arai μέχρι τα 100+ η ηχητική διαφορά είναι σημαντική και αξιοσημείωτη μπορώ να πώ ότι φτάνει ίσως και το 30% από εκεί και πέρα και έως τα 160 χλμ αυτή η διαφορά μικραίνει και ίσως φτάνει στο μισό 15% αλλά είναι τόσο σημαντική που σε αυτό το κράνος δεν χρειάζομαι ωτοασπίδες ενώ στο άλλο ήταν επιτακτικό και αδιανόητο να ταξιδέψω χωρίς αυτές.
Παρόλη την αυξημένη θερμοκρασία που έφτασε τους 38 δεν ίδρωσα !!! ίσως του ότι ήμουν σε συνεχή κίνηση και με την βοήθεια των αεραγωγών που κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους.
Εφαρμογή και αίσθηση σε άριστα επίπεδα. Δυσκολεύομαι ακόμα να μάθω την ακριβή θέση του συρόμενου διακόπτη για την εσωτερική φιμέ ζελατίνα αλλά που θα πάει. Όλοι οι διακόπτες πιάνοντε πολύ καλά με γάντια.
Δεν υπάρχει καμία οπτική παραμόρφωση από την εσωτερική ζελατίνα ακόμα και σε συνδυασμό και με την κύρια κατεβασμένη. Είναι οπτικά πεντακάθαρες.
Η επιλογή μου (αναγκαστικά) να κινηθώ σε μεσαίου κόστους κράνους με οδήγησε μέσα από την έρευνα αγοράς να ανακαλύψω τελικά ότι υπάρχουν διαμάντια που για να τα βρούμε πρέπει να σκύψουμε και να κοιτάξουμε πιο χαμηλά από εκεί που συνηθίσαμε να βλέπουμε κάποτε.
Αν σε βάθος χρόνου τα υλικά, διακόπτες κλπ επιδείξουν την δέουσα αντοχή τότε θα έχω κάνει μια άριστη και ποιοτική αγορά σε συνδυασμό με ένα λογικό κόστος, το οποίο γίνεται ακόμα καλύτερο με χρήση άτοκων δόσεων.




 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.449
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Κωστα εδω και αρκετα χρονια υποστηριζω οτι κακως ο πολυς κοσμος θεωρει τα ακριβα και επωνυμα κρανη καλυτερα απο τα υπολοιπα.
Υπαρχουν πολλα κρανη της μεσαιας κατηγοριας ισαξια τους σε θεματα ασφαλειας,ποιοτητας και πρακτικοτητας.

Στο μονο ισως που υστερουν ειναι η αντοχη στον χρονο.Ποσοι ομως κρατανε κρανος πανω απο πεντε χρονια για να το διαπιστωσουν;
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Επιτρεψτε μου να επιμεινω διαφωνώντας...
Δεν υπαρχουν "φθηνα" διαμαντια η' διαμαντια σε τιμη ευκαιριας.
Υπαρχουν τα διαμαντια κ τα ΜΗ διαμαντια.
Θα μπορουσα να γραφω ωρες αλλα απο κινητο δεν γινεται.
Ομως θα πω ενα κ ας αποτελεσει τροφη για σκεψη...(τα υπολοιπα μετα)
Αναρωτηθείτε λοιπον γιατι η Αραι ΔΕΝ εχει βαλει ποτες εσωτερικη φιμε ζελατίνα...
Οταν αντιληφθείτε την απαντηση τοτε θα καταλαβετε οτι τα "διαμαντια" δικαιως κοστιζουν...
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
.... Ποσοι ομως κρατανε κρανος πανω απο πεντε χρονια για να το διαπιστωσουν;

Παρών και συστηματικά κιόλας ...... για την ώρα δύο Shuberth (S1, C3) και Shoei (XR1100) όλα στην ή πάνω από 5ετία !
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Επιτρεψτε μου να επιμεινω διαφωνώντας...
Δεν υπαρχουν "φθηνα" διαμαντια η' διαμαντια σε τιμη ευκαιριας.
Υπαρχουν τα διαμαντια κ τα ΜΗ διαμαντια.
Θα μπορουσα να γραφω ωρες αλλα απο κινητο δεν γινεται.
Ομως θα πω ενα κ ας αποτελεσει τροφη για σκεψη...(τα υπολοιπα μετα)
Αναρωτηθείτε λοιπον γιατι η Αραι ΔΕΝ εχει βαλει ποτες εσωτερικη φιμε ζελατίνα...
Οταν αντιληφθείτε την απαντηση τοτε θα καταλαβετε οτι τα "διαμαντια" δικαιως κοστιζουν...

Εδώ και χρόνια η Αραι διαφημίζει ότι η τοποθέτηση εσωτερικής ζελατίνας υποβαθμίζει την αντοχή και την ασφάλεια σε ένα κράνος. Πώς γίνεται τότε να περνάνε τις ίδιες προδιαγραφές ασφαλείας και μερικές φορές κάποιοι κατασκευαστές όπως η HJC πού έχει και TUV !. Αυτό το θέμα της εσωτερικής ζελατίνας είναι η πιπίλα που πιπιλίζει για να μην αλλάξει το κέλυφος της καθώς αυτό απαιτεί κόστος εξέλιξης και πολλά άλλα. Θα εκπλαγείς σίγουρα όταν κάποια στιγμή δείς ότι και η Αραί μπεί σε αυτό το παιχνίδι και αυτή αφού ήδη έχει αρχίζει να κόβει τα σαγόνια από τα RX και να τα παρουσιάζει σαν open face κράνη... Εκεί να δείς ασφάλεια...!!! "Κράτα πολλά μπόσικα" μην βασίζεσαι στο τι σου λέει ένας κατασκευαστής την μια στιγμή όταν αναμένεται να το αλλάξει κάποια άλλη στιγμή. Επαναλαμβάνω είμαι λάτρης των Αράι και έχουν περάσει από τα χέρια μου, τα έχω. Απλά έχω πάψει προ πολλού να είμαι "φανατικός" μιας μάρκας.
Άλλωστε όπως είπε και Παναγιώτης Pan-Dvs αφού σε 5-6 χρόνια θα το έχω διαλύσει (όλοι οι κατασκευαστές δεν εγγυούνται και συστήνουν την αλλαγή), θα έχει βγεί άλλο μοντέλο κλπ. Γιατί θα πρέπει να τα χώσω τα ευρώπουλα ειδικά τώρα που ζορίζομαι όταν μπορώ να κάνω ακόμα καλύτερα την δουλειά μου με κάτι άλλο.
Όσο για τα κράνη ακόμα και τα πιο φθηνά και ταπεινά τα εμπιστεύομαι αφού κάποτε με ένα MDS (τα θυμάστε που ήταν σαν γιογιο) της δεκαετίας του 80-90 έφαγα μετωπική με Audi 100 μασίφ σιδερένιο και την έβγαλα καθαρή από ένα κρανάκι της τότε εποχής...
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Κωστη η διαφωνια μας ειναι εποικοδομητική κατ'αρχην χωρις ίχνος προσωπικής αντιπαράθεσης.

Στο θεμα τώρα,αν ηθελε θα το έκανε,ομως αντι αυτου έβγαλε το pro shade system.
Το ιδιο ισχυει κ για την εμονη της στα πλαινα καπακια,εχοντας αυτά δεν αφαιρει υλικο απο τα εκει σημεια,πολυ σημαντικο.

Επισης για δες στα motogp,γιατι δεν φοραει κανεις κρανος με εσωτερικη...κ μιλαμε για εταιριες που παραγουν τετοια κράνη,πχ xlite.
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Κωστη η διαφωνια μας ειναι εποικοδομητική κατ'αρχην χωρις ίχνος προσωπικής αντιπαράθεσης.

Στο θεμα τώρα,αν ηθελε θα το έκανε,ομως αντι αυτου έβγαλε το pro shade system.
Το ιδιο ισχυει κ για την εμονη της στα πλαινα καπακια,εχοντας αυτά δεν αφαιρει υλικο απο τα εκει σημεια,πολυ σημαντικο.

Επισης για δες στα motogp,γιατι δεν φοραει κανεις κρανος με εσωτερικη...κ μιλαμε για εταιριες που παραγουν τετοια κράνη,πχ xlite.

Αν είναι δυνατόν να κάνουμε αντιπαράθεση για μάρκες - κράνη θα είμαστε τελείως "κράνη" τότε. Απλά δίνουμε ο καθένας την δικιά του ματιά στο πως βλέπει την κατάσταση και αυτό μου αρέσει έτσι γίνεται ένας ωραίος διάλογος με επιχειρήματα.

Επιμένω ..... και θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου όπου θα δείς τις αλλαγές στην Αράι. Όσο για το proshade system και τα καπάκια ήταν μια απέλπιδα προσπάθεια να συνεχίσει την ίδια παραγωγή με το ίδιο κέλυφος στις ίδιες μήτρες. Όπως εξήγησα για πολύ συγκεκριμένους λόγους παραπάνω. Μην ξεχνάς όλα περνάνε τα ίδια τεστ για να πάρουν το ΟΚ σε USA και EU.
Άλλωστε είναι και η μόνη που έχει απομείνει να το λέει και κανείς άλλος, ε δεν μπορεί να το κάνουμε και ευαγγέλιο ούτε μαθηματικό αξίωμα επειδή το λέει μόνο αυτή. Δηλαδή μια Shoei είναι τριτάντζα αν θέλουμε να το παμε στο ίδιο επίπεδο των Ιαπώνων κατασκευαστών?
Όσο για τα moto GP κλπ εκεί υπάρχουν οι κανονισμοί της FIM γενικά άλλοι κανονισμοί που είναι αρκετά ιδιαίτεροι και έχουν δημιουργήσει ήδη προβλήματα σε καταξιωμένους κατασκευαστές που ΔΕΝ χρησιμοποιούν εκεί και αυτοί εσωτερική ζελατίνα. Μην ξεχνάμε εκεί δεν έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο. Η πολιτική χρήση, η δικιά μας χρήση είναι διαφορετική από αυτή ενός αγώνα που χρησιμοποιούν εξωτερικές ζελατίνες με αφαιρούμενες προστατευτικές μεμβράνες κλπ. Νομίζω ότι δεν πρέπει να μπαίνουμε στην διαδικασία να ταιριάξουμε ένα κράνος για χρήση αγώνα από την δικιά μας καθημερινότητα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kalampokas

member
Δημοσιεύσεις
1.040
Περιοχή
Κυψέλη
Μοτοσυκλέτα
"Σούζυ" GsxF 650 "Σκλάβος" Cbf 125
Όνομα
Θανάσης
Περιοχή
Κυψελάρα πάουα
Φαίνεται πολύ καλή επιλογή Κώστα, εύχομαι να αποδειχθεί το ίδιο και σε βάθος χρόνου.
Πάντως αν κρίνουμε από το διαθέσιμο εισόδημα του Έλληνα, η αγορά κράνους μεσαίας τιμής, δλδ. γύρω στα 300-400 ευρώ, ίσως είναι πλέον μονόδρομος. Συμφωνώ ότι η ποιότητα τους είναι πολύ ικανοποιητική.
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Φαίνεται πολύ καλή επιλογή Κώστα, εύχομαι να αποδειχθεί το ίδιο και σε βάθος χρόνου.
Πάντως αν κρίνουμε από το διαθέσιμο εισόδημα του Έλληνα, η αγορά κράνους μεσαίας τιμής, δλδ. γύρω στα 300-400 ευρώ, ίσως είναι πλέον μονόδρομος. Συμφωνώ ότι η ποιότητα τους είναι πολύ ικανοποιητική.

Έτσι ακριβώς είπες το "ρεζουμε" της υπόθεσης και ελπίζω και εγώ να αντέξει 5 χρονάκια, ο χρόνος θα δείξει, να είμαστε καλά να τα λέμε.
Αυτό που λέω πάντα είναι να μην μένουμε προσκολλημένοι σε κάτι, ας δοκιμάσουμε, όπως έκανα και με άλλη μια μότο χθες. Δεν έχασα αλλά κέρδισα από αυτό. Για το κράνος και όσο παράξενος μπορεί να είμαι αφού είχα συνηθίσει με τα Αράι, μου πήρε πάνω από 6 μήνες για να κατασταλάξω κάπου μετά από δοκιμές κλπ.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Στα GP οδηγούν παντα μέρα, και έχουν την επιλογή να βγάλουν τον αγώνα με φιμε ( smoke) καπνισμένη ζελατίνα που βοηθάει στον ήλιο.
Δεν θα σταματήσουν να αλλάξουν αν τους πιασει σκοτάδι
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.449
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Επιτρεψτε μου να επιμεινω διαφωνώντας...
Δεν υπαρχουν "φθηνα" διαμαντια η' διαμαντια σε τιμη ευκαιριας.
Υπαρχουν τα διαμαντια κ τα ΜΗ διαμαντια.
Θα μπορουσα να γραφω ωρες αλλα απο κινητο δεν γινεται.
Ομως θα πω ενα κ ας αποτελεσει τροφη για σκεψη...(τα υπολοιπα μετα)
Αναρωτηθείτε λοιπον γιατι η Αραι ΔΕΝ εχει βαλει ποτες εσωτερικη φιμε ζελατίνα...
Οταν αντιληφθείτε την απαντηση τοτε θα καταλαβετε οτι τα "διαμαντια" δικαιως κοστιζουν...

H Schuberth ομως,εξισου ποιοτικη και επωνυμη, εβγαλε.Μηπως η Arai βολευτηκε και σου λεει που να τρεχω?
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
H Schuberth ομως,εξισου ποιοτικη και επωνυμη, εβγαλε.Μηπως η Arai βολευτηκε και σου λεει που να τρεχω?
Παναγιωτη νομίζω όχι διοτι σαν εταιρεια συνεχιζει κ εξελίσσεται καθε φορα,την παρακολουθω χρονια.
Τελος να προσθέσω ότι σαφως ο φιλος πήρε ποιοτικο κρανος κ σιγουρα εχει σωστη ασφαλεια που τελικα αυτο ολοι θελουμε.
Όμως συνεχιζω να επιμενω οτι δεν ειναι ολα ιδια κ τυχαία...
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.449
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Παναγιωτη νομίζω όχι διοτι σαν εταιρεια συνεχιζει κ εξελίσσεται καθε φορα,την παρακολουθω χρονια.
Τελος να προσθέσω ότι σαφως ο φιλος πήρε ποιοτικο κρανος κ σιγουρα εχει σωστη ασφαλεια που τελικα αυτο ολοι θελουμε.
Όμως συνεχιζω να επιμενω οτι δεν ειναι ολα ιδια κ τυχαία...

Οσο δεν γινεται επισημη αξιολογηση σε ολα τα κρανη με βαθμολογια κανεις δεν ξερει αν πηρε καλο κρανος η οχι.

Παντως η μοναδικη αξιολογηση που γινεται απο την sharp,δεν δινει στα Αrai βαθμολογια αναλογη με την τιμη τους.

Εκει που κατα την γνωμη μου ειναι καλυτερες οι επωνυμες εταιρειες ειναι μονο τα περιφεριακα οπως η ζελατινα,οι αεραγωγοι κλπ.
 
Top Bottom