Σωστή θέση πάνω στο μηχανάκι;

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Edit: θα ήτανε πολύ ωραία φάση αν υπήρχε πίστα πάντως εδω κοντά. Αν είχαμε θα πήγαινα συχνά για εξάσκηση, το παπί σε πίστα παίζει να είναι εθιστικό γιατί είναι μικρό.
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Edit: θα ήτανε πολύ ωραία φάση αν υπήρχε πίστα πάντως εδω κοντά. Αν είχαμε θα πήγαινα συχνά για εξάσκηση, το παπί σε πίστα παίζει να είναι εθιστικό γιατί είναι μικρό.
Σε πιστάκι κάρτ πας άνετα με το παπί
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
100+1 ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ!

Περίπτωση 22: Το Address που στρίβει αλλά παράλληλα δεν στρίβει και βρίσκεται σε 2 θέσεις ταυτόχρονα. Κβαντική υπέρθεση! abcdefghgk

Πολλές φορές μπορεί πάνω σε στροφή επειδή κοιτάω και εστιάζω στον δρόμο και στο πως να πάρω την στροφή να μην καταλαβαίνω απαραίτητα πως είμαι πάνω στο μηχανάκι αλλά μετά απο φωτογραφία να το δω.

Και για αυτό ρώτησα για γνώμες εδω πέρα.

Αυτό που κάταλαβα είναι οτι πρέπει οι ώμοι και ο κορμός να κοιτάνε μέσα στην στροφή εφώσον πόδια και λεκάνη είναι σωστά.

Όπως και να έχει ευχαριστώ!
Να ξανατονίσω το ποσό βασικό είναι το να μην έχεις βάρος στα χέρια κατά την μέγιστη κλίση γιατί δεν αφήνεις το μηχανάκι να στρίψει.
Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να έχουμε σωστά θεμέλια,να πατάμε γερά στα πόδια (και στήριξη στο ντεπόζιτο στην περίπτωση της μοτοσικλέτας) και να έχουμε σφιχτούς τους μυς του κορμού (κοιλιακούς κτλ)
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@RaGe_RaptoR Βάρος στα χέρια δεν βάζω. Απο όσο ξέρω τα χέρια πρέπει να είναι σχετικά χαλαρά για να αφήνεις το πιρούνι και την ρόδα μπροστά να κάνουν την δουλειά τους ελεύθερα (συχνό λάθος να έχεις σφιχτά χέρια). Για πάτημα έχω στα μαρσπιέ μιας και το ντεπόζιτο το έχει κάτω απο την σέλα...άρα στον κορμό πρέπει να γίνει εξάσκηση κατάλαβα.

Πιστάκι κάρτ έχει ένα στο Σέσκλο αλλά παίζει να είναι παρατημένο πλέον, δεν έχω δει κανέναν να πηγαίνει εκεί τα τελυεταία 3 χρόνια....στην Λάρισα νομίζω αφήνουν αλλά με πλήρης στολή μηχανής. Αν εγω πχ πάω με κράνος, γάντια, μπουφάν δεν θα με δεχτούνε γιατί δεν έχω μπότες μηχανές ή παντελόνι μηχανής...θα ήθελα πολύ όμως να μπω. Θα ήτανε ωραίο σχολείο και παράλληλα θα έχει και λίγο φάση να γράφεις χρόνους με το παπί.
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Να βγώ λίγο εκτός θέματος, πρίν φτάσουμε να συζητάμε για την σωστή θέση πάνω στο μηχανάκι σε στροφές, πρώτα θα πρέπει να έχουμε εμπεδώσει τα στάδια πρίν απο αυτές.
Α) Να ''διαβάζουμε'' τον δρόμο
Β) Να τοποθετούμαστε σωστά και με ασφάλεια στο ρεύμα μας
Γ) Να δημιουργούμαι τις κατάλληλες συνθήκες με την κατάλληλη ταχύτητα εισόδου
Δ) Να ξέρουμε πώς θα κάνουμε διορθωτικές κινήσεις εάν χρειαστεί

Πρωτίστως είναι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ μας, η οποία χτίζετε με γνώση, εκπαίδευση - προπόνηση, και σύνεση, είναι διαφορετικό το οδηγώ, και άλλο το χειρίζομαι.
Χτίζοντας σωστά θεμέλια, με την κατάλληλη σωστή σειρά, προχωράς με περισσότερη ασφάλεια, αλλα και γνώση που κάνει τα επόμενα βήματα πιό σταθερά και ασφαλή.

Κρίνοντας τον εαυτό μου, είμαι ακόμα αυτοδίδακτος χειριστής και όχι οδηγός μετά απο πολλά χρόνια και χλμ, και δέν είμαι σε θέση να δίνω συμβουλές.
Στην εποχή της πληροφόρησης, αλλά και των σχολείων που πλέον υπάρχουν, στην προσπάθειά μου να κάνω καλύτερα και ασφαλέστερα αυτό που αγαπάω, είχα την τύχη να κάνω κάποια μαθήματα, αυτά που αναφέρω ώς ''συμβουλές'', είναι ότι εγώ κουτσά - στραβά αποκόμισα απο αυτά.
Με όλη την καλή πρόθεση, και ενδιαφέρον τα αναφέρω, έτσι ώστε ίσως κάτι απο αυτά να είναι σωστό, και να σε ωφελήσει, αλλά ο κίνδυνος που ελοχεύει πίσω απο ένα πληκτρολόγιο, της παραπληροφόρησης(αναφέρομαι σ'εμένα) είναι υπαρκτός και μεγάλος, και στην περίπτωση ''του δρόμου'' ενέχει και την ασφάλειά σου, οπότε 1 φορά άκου, 10 σκέψου, 100 διασταύρωσε, 1000 ξαναψάξε, στις 10.000 κρίνε, ......, και στην 1.000.000 αφού θα έχεις κατασταλάξει δοκίμασε.

Και εγώ, όπως και πολλοί άλλοι έχουμε δηλώσει fun club Τάσακας, πρώτα απο όλα θέλουμε τον Τάσο ΑΣΦΑΛΗ, και χαρούμενο να μας περιγράφει τις αναζητήσεις και εξορμήσεις του, και τους προβληματισμούς του.


υγ: καλή επιτυχία στην εξεταστική
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Οι κλασικές σχολές οδήγησης βγάζουν χειριστές. Θα έπρεπε να λέγονται σχολές χειριστών. Για να γίνει κάποιος οδηγός πρέπει ή να ξεκινήσει σε μικρή ηλικία σε σχολεία οδήγησης ή σε μεγάλη ηλικία να ξεμάθει αυτά που ξέρει και να τα μάθει απο την αρχή.

Δυστυχώς, δεν υπάρχουν πολλές σχολές οδήγησης στην Ελλάδα. 2-3 γνωρίζω και θεωρώ πως όσοι είναι κοντά σε αυτές, το να τις παρακολουθήσουν είναι τα καλύτερα χρήματα που θα ξοδέψουν για την μοτοσυκλέτα τους.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Προφανώς και μέρα με την μέρα γίνεσαι λίγο καλύτερος, δεν μπορώ να αποκαλέσω τον εαυτό μου οδηγό ή τιμόνι.

Αυτό που κατάλαβα πάντως μετά απο 6 συνολικά χρόνια πάνω σε μηχανάκια είναι να είσαι smooth. Ούτε απότομο άνοιγμα γκαζιού, ούτε απότομο φρενάρισμα ούτε τίποτα που μπορεί να διαταράξει το σύστημα δρόμος-μηχανή-αναβάτης-συνεπιβάτης (αν υπάρχει). Όλα να γίνονται προόδευτικά δηλαδή. Η ασφάλεια είναι πρώτον δικιά μας δηλαδη κράνος εξοπλισμός κλπ και δεύτερον στον δρόμο. Αυτό το "οι μηχανές και τα μηχανάκια πέφτουν" πχ δεν θεωρώ οτι είναι σωστό. Απο το εργοστάσιο έχει βγει με τέτοιο τρόπο ώστε να πέσει όσο το δυνατόν δυσκολότερα γίνεται, οι αναβάτες τις ρίχνουνε. Δικιά μου γνώμη αυτό βέβαια.

Όπως και να έχει, έχω άπειρο άπειρο δρόμο ακόμα μπροστά μου απο οτι φαίνεται...και αν με το καλό μπορέσω κάποτε να πάω σε riding school θα ήτανε πολύ καλή εμπειρία...

Riding schools δεν υπάρχουν κοντά σε εμένα...στις σχολές οδηγών θα σου μάθουν τον κοκ, μερικα πολύ βασικά πράγματα για το όχημα (λάδια κλπ), και το πως να το δουλεύεις δηλαδή ταχύτητες βασικούς ελιγμούς κλπ. Δεν θα σου διδάξουνε ποτέ το πως να τοποθετηθείς σωστά στην στροφή ή το πως να κάτσεις πάνω στο μηχανάκι ή το οτιδήποτε.
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Οι κλασικές σχολές οδήγησης βγάζουν χειριστές. Θα έπρεπε να λέγονται σχολές χειριστών. Για να γίνει κάποιος οδηγός πρέπει ή να ξεκινήσει σε μικρή ηλικία σε σχολεία οδήγησης ή σε μεγάλη ηλικία να ξεμάθει αυτά που ξέρει και να τα μάθει απο την αρχή.

Δυστυχώς, δεν υπάρχουν πολλές σχολές οδήγησης στην Ελλάδα. 2-3 γνωρίζω και θεωρώ πως όσοι είναι κοντά σε αυτές, το να τις παρακολουθήσουν είναι τα καλύτερα χρήματα που θα ξοδέψουν για την μοτοσυκλέτα τους.

Yes Yes Good post

Το δυσκολότερο απο όλα είναι να ξαναπρογραμματίσεις τον εγκέφαλο abcdefgh εγώ που τον έχω και καμμένο.... abcdefghg Samurai suicide

το κόστος σαν νούμερο έρχεται κάπως......, αλλά είναι σημαντικότερο και αποδοτικότερο, απο όλα τα διάφορα μπλιμπλίκια που κατα καιρούς πληρώνουμε για τα μηχανάκια....... αλλά είναι εφ'άπαξ........, και για όσα μηχανάκια..........., χώρια αυτά που προσφέρει,
είναι η καλύτερη συμβουλή που μπορεί κάποιος να δώσει.
 
Top Bottom