Συναγερμός Pandora Moto.

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Σήμερα λοιπόν τοποθετήθηκε και ο εν λόγω συναγερμός. Αγορά μονάδος 250€ + 90€ η εγκατάσταση. Ήθελε αρκετή δουλίτσα και πολύ λεπτή θα έλεγα, τουλάχιστον στη δικιά μου μηχανή. Δεν έρχεται με έτοιμη φίσα για καμιά μοτοσυκλέτα όπως από κάποιες άλλες εταιρίες. Παρόλα αυτά στη δικιά μου μηχανή πήρε φίσα από άλλο συναγερμό και μετρώντας/κόβοντας/ράβοντας τον έφερε στα μέτρα του ΚΤΜ χωρίς να υπάρχει "σπαγγέτι" από καλώδια.

Αυτό βέβαια είναι θέμα μάστορα και για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης τον συστήνω ανεπιφύλακτα! Ο άνθρωπος την ξέρει πολύ καλά τη δουλειά του!!


Οι λειτουργίες του συγκεκριμένου συναγερμού είναι πάρα πολλές... αλλά αχρείαστες οι περισσότερες, τουλάχιστον στη δικιά μου περίπτωση που δεν ήθελα να επεμβω στην πλεξούδα της μοτοσυκλέτας μου. Μετά από την πτοτροπή του μάστορα δεν έβαλα ούτε και το "περιμετρικό" του Pandora. Λέει πως το περιμετρικό στις μοτοσυκλέτες πέραν του ότι καταναλώνει αρκετή μπαταρία δεν μπορεί να έχει σαφή χρήση γιατί η μηχανή δεν είναι ένα παραλληλόγραμμο όπως είναι το αυτοκίνητο. Έτσι γίνεται πολύ ευαίσθητο και τελικά σε ειδοποιεί χωρίς λόγο πολλές φορές.

Οι λειτουργίες που έχει ο δικός μου είναι οι εξής:

- ειδοποίηση σε περίπτωση κλήσης, κραδασμών, παραβίαση σέλας, χρήση μίζας.

- αμφίδρομο χειριστήριο με οθόνη που σου δείχνει την κατάσταση του οχήματος, την τάση της μπαταρίας, τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος της μηχανής και σε περίπτωση που χτυπήσει ο συναγερμός δονείται-χτυπάει και σου δείχνει στην οθόνη τον λόγο για τον οποίο ενεργοποιήθηκε.

- ειδοποίηση όταν το χειριστήριο βγει εκτός εμβέλειας.


Κάποιες από τις λειτουργίες που δεν χρησιμοποίησα είναι οι εξής:

- Ένδειξη θερμοκρασίας του κινητήρα.

- Αυτόματη έναρξη του κινητήρα όταν πέσει κάτω από κάποια θερμοκρασία και αυτόματη απενεργοποίηση όταν φτάσει στην επιθυμητή (προφανώς αυτό είναι για όσους ζουν σε πολύ κρύες χώρες).

- Αυτόματη έναρξη του κινητήρα σε προκαθορισμένη ώρα (για να μην περιμένουμε προθερμαίνοντας τον κινητήρα).

- Δυνατότητα απομόνωσης του κινητήρα. Ανάλογα ποιο καλώδιο θα κόψεις αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα είτε να μην μπορείς να βαρέσεις μίζα είτε να κόψεις ακόμη και τη λειτουργία του κινητήρα εν κινήσει. Στην τελευταία περίπτωση (η οποία απαγορεύεται στις χωρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης) παρεμβάλεις το καλώδιο του πλαγιοστάτη. Παρόλα αυτά εφόσον ο ιδιοκτήτης φέρει την ευθύνη κάποια συνεργεία το κάνουν.


Κάποια από τα θετικά του σε σχέση με άλλους:
- μπορείς να παραμετροποιήσεις τους διάφορους αισθητήρες στο επίπεδο που θέλεις.
- υπάρχει η δυνατότητα όπλισης και αφόπλισης χωρίς τη χαρακτηριστική ηχητική ειδοποίηση.
- το χειριστήριο παίρνει μπαταρία ΑΑΑ και δε χρειάζεται να αγχώνεσαι για την αποφόρτισή του.
- Η κεντρική μονάδα και η σειρήνα δείχνουν να είναι εξαιρετικής ποιότητας.
- Η κατανάλωση ενέργειας που έχει ο συγκεκριμένος συναγερμός νομίζω πως είναι η χαμηλότερη που υπάρχει σε σχέση με άλλες εταιρίες. Και με τη χρήση μιας έξυπνης λειτουργίας η κατανάλωση μειώνεται στο 25% στο πρώτο στάδιο και στο 50% στο δεύτερο στάδιο. Η εναλλαγή σταδίων είναι παραμετροποιήσιμη. Εννοείται πως ο συναγερμός παραμένει ενεργός σε όποια φάση κι αν είναι.

Αρνητικά:
- το χειριστήριο φαίνεται να είναι φθηνοκατασκευή.
- δεν έρχεται με έτοιμη φίσα.
- δεν έχει λειτουργία handsfree (χειριστήριο/μπρελόκ που όταν πλησιάσουμε τη μηχανή απενεργοποιείται αυτόματα ο συναγερμός), οπότε πριν καβαλήσουμε πρέπει να τον απενεργοποιήσουμε τον συναγερμό από το χειριστήριό του.
- (για μερικούς) οδηγίες μόνο στα αγγλικά.


Ίσως ξεχνάω ή να μου διαφεύγει κάτι... Για οποιαδήποτε απορία εδώ είμαστε κι αν θυμηθώ ή ανακαλύψω κάτι καινούργιο θα επανέλθω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Κάθισα και ασχολήθηκα λίγο παραπάνω το πρωί.
1. Έχοντας τη μηχανή σε πυλωτή (και ανάμεσα μερικά κτήρια) η επαφή με το τηλεχειριστήριο χάνεται μετά από τα 100 μέτρα περίπου. Το τηλεχειριστήριο σε ειδοποιεί για την απώλεια σήματος αλλά όχι σε πραγματικό χρόνο δυστυχώς.
2. Ρυθμίζοντας την ευαισθησία των αισθητήρων κατάλαβα πως το "περιμετρικό" είναι ψιλό-άχρηστο στον συγκεκριμένο συναγερμό. Στο επίπεδο 33/50 ξεκινάει να χτυπάει. Στο επίπεδο 45/50 ξεκίνησε να χτυπάει και μόνο που περπατούσα δίπλα της!! χωρίς να την αγγίξω.

Τώρα μένει να τη δοκιμάσω έχοντας την παρκαρισμένη σε ανοιχτό χώρο για να δω μέχρι ποια απόσταση θα μπορούσε να πιάσει το χειριστήριο.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Έχε υπ όψιν σου,οτι περνώντας ενα βαρύ όχημα απο κοντά η ενα παπακι ακόμα με σεμπριγκ μπορεί να αρχίσει να βαραει αν η ευαισθησία είναι στο ΗΙ
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Ναι, το γνωρίζω αυτό και εννοείται πως δε γίνεται να το έχεις συνέχεια στο hi. Επειδή όμως είναι κάτι το οποίο ρυθμίζεται μπορείς να παίξεις ανάλογα την περίσταση.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Πολυπλοκοτητα βλέπω....
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Πολυπλοκοτητα βλέπω....

Δεν είναι και καμιά επιστήμη ρε Μανώλη. Άπαξ και τον ρυθμίσεις μια φορά δεν είναι ανάγκη να το ξαναπειράξεις το μηχάνημα. Έχει αρκετές ρυθμίσεις και μέσω usb αλλά αυτές τις έκανε ο μάστορας που μου το πέρασε και αν δεν χαλάσει δεν υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να ξανασυνδεθει σε υπολογιστή.

Αυτό για την ευαισθησία του το αναφέρω γιατί μερικοί που ψάχνονται να αγοράσουν βάζουν περιμετρικό προκειμένου να καλύψουν το να τους κλέψει κάποιος το τελικό της εξάτμισης για παράδειγμα. Δυστυχώς στις μηχανές δεν καλύπτεται ούτε η μερική κλοπή! Όμως το περιμετρικό μερικές φορές δημιουργεί περισσότερα προβλήματα αντί να λύνει επειδή βαράει με το παραμικρό. Γενικά τα περιμετρικά είναι για χρήση σε αυτοκίνητα και όχι τόσο σε μηχανές.

Ο συγκεκριμένος μπορεί να γίνει από καθόλου εώς υπερβολικά ευαίσθητος και μπορεί να καλύψει κι αυτες τις ανάγκες.
 

Spank

new member
Δημοσιεύσεις
211
Ηλικία
26
Μοτοσυκλέτα
Suzuki Dl650 V-Strom
Όνομα
Παναγιώτης
Έχω τον ίδιο συναγερμό με τον Βαγγέλη και τα θετικά που έχω εντοπίσει εγώ είναι τα εξής.
+H εμβέλεια του είναι απίστευτη αν η μηχανή δεν είναι σε γκαράζ (Η μηχανή παρκαρισμένη έξω απο το πανεπίστημιο,εγώ για μάθημα στον 3ο και αν παραβιαστεί χτυπάει το χειριστήριο!)
+Η μηχανή δεν παίρνει μπρός ούτε με το δικό σου κλειδί αν είναι ενεργοποιήμενος ο συναγερμός και έχεις την συγκεκριμένη λειτουργία(Δυνατότητα απομόνωσης του κινητήρα).
+Ζώντας Αθήνα έχω δεί με περίπου τις προκαθορισμένες ρυθμίσεις ότι η μηχανή δεν χτυπάει για ηλίθιους λόγους οπότε όταν χτυπήσει ξέρεις ότι κάτι έγινε.( Εχω και το περιμετρικό ενεργοποιημένο αλλά στο 33 σε ευαισθησία).
+Πολύ δυνατός ήχος και διαπεραστικός.
+Δεν σου τρώει τόσο πολύ την μπαταρία γιατί έχει στάδια εξοικονόμησης.
Στα αρνητικά
- Δύσκολη εγκατάσταση και σχετικά ακριβό το κόστος λόγω πολυπλοκότητας (65 Ευρώ χρεώθηκα εγώ).
- Δεν σε ενημερώνει για όταν βγεί εκτός εμβέλειας( Τουλάχιστον σε πραγματικό χρόνο).
Για τα λεφτά του θα έλεγα οτί είναι worth it και ίσως ένα καλό μέτρο εκφοβισμού του κλέφτη με τέτοιο ήχο(Φυσικά καλό θα ήταν να έχεις και κάποια αλυσίδα).
 
Top Bottom