Συμβουλές για οδήγηση με δυνατό αέρα

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
Δημοσθένης έτσι σωστά όπως το αναφέρεις είναι και στο σχολείο που πήγα και ρώτησα τον εκπαιδευτή έτσι μου είπε... Πάντα χέρια χαλαρά...

Μην μπερδευτούμε, δεν έγραψα πριν ότι πρέπει να σφίγγουμε τις χούφτες μας στα γκριπ, αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι καλό. Τους αγκώνες μέσα για να μην τους κουνάει ο άνεμος, ο σκοπός είναι να γίνουμε πιο αεροδυναμικοί. Τα γκριπ μπορείς απλά να τα ακουμπάς, έχουμε μεγάλη ευελιξία στους καρπούς, δεν νομίζω ότι είναι ασφαλές να παίζουν τα χέρια τουμπερλέκι στο τιμόνι.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ρε παιδιά
Μιλάω για συνθήκες που σΝ αφαιρεθείς η χαλαρώσεις γεια σάς...
Επειδή στην περιοχή μου πιάνει συχνα αέρας και μάλιστα πολύς ( θα είδατε τις προαλες το δέντρο ποθ έριξε στην αυλή μου)το ανάποδο counter είναι δεδομένο για να πας ευθεία ενω πηγαίνεις υπο κλίση.
Αν το καταφέρει κάποιος αυτό με χαλαρά χέρια οι μπύρες δικές μού.
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
36
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Ρε παιδιά
Μιλάω για συνθήκες που σΝ αφαιρεθείς η χαλαρώσεις γεια σάς...
Επειδή στην περιοχή μου πιάνει συχνα αέρας και μάλιστα πολύς ( θα είδατε τις προαλες το δέντρο ποθ έριξε στην αυλή μου)το ανάποδο counter είναι δεδομένο για να πας ευθεία ενω πηγαίνεις υπο κλίση.
Αν το καταφέρει κάποιος αυτό με χαλαρά χέρια οι μπύρες δικές μού.
Υπάρχουν και τέτοια σημεία εδώ κάτω όπως στην Κινέττα για παράδειγμα η μηχανή πάει όπως λες στο πλάι αλλά με τίποτα να σφιξεις χέρια θα φύγεις στις μπαριερες...
 

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
Δεν χρειάζεται να σφίξεις χέρια για να κάνεις "counter steering" ή counter-counter steering, αλλά μπορεί να τα σφίξεις όσο διαρκεί η ριπή του ανέμου. Άλλος σπρώχνει με την παλάμη το γκριπ, άλλος τραβάει με τα δάχτυλα το αντίθετο. Δεν κάνουμε όλοι ακριβώς το ίδιο πράγμα, ούτε είναι απαραίτητο να το κάνουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο. Εγώ π.χ. χρησιμοποιώ και τα δύο χέρια, το ένα σπρώχνει και το άλλο τραβάει, οπότε αυτό που τραβάει σφίγγει το γκιπ αλλά όχι διαρκώς, όταν χρειάζεται. Το θέμα είναι να μην είναι «κλειδωμένα» πάνω στο τιμόνι και δεν το αφήνουν ελεύθερο. Αυτό είναι μια καλή συνταγή για tank slapping, συνήθως έτσι ξεκινάει.

Το λοιπόν, ετούτοι εδώ δεν φαίνεται να έχουν κάποιο θέμα tucked στα 300+
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Δεν χρειάζεται να σφίξεις χέρια για να κάνεις "counter steering" ή counter-counter steering, αλλά μπορεί να τα σφίξεις όσο διαρκεί η ριπή του ανέμου. Άλλος σπρώχνει με την παλάμη το γκριπ, άλλος τραβάει με τα δάχτυλα το αντίθετο. Δεν κάνουμε όλοι ακριβώς το ίδιο πράγμα, ούτε είναι απαραίτητο να το κάνουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο. Εγώ π.χ. χρησιμοποιώ και τα δύο χέρια, το ένα σπρώχνει και το άλλο τραβάει, οπότε αυτό που τραβάει σφίγγει το γκιπ αλλά όχι διαρκώς, όταν χρειάζεται. Το θέμα είναι να μην είναι «κλειδωμένα» πάνω στο τιμόνι και δεν το αφήνουν ελεύθερο. Αυτό είναι μια καλή συνταγή για tank slapping, συνήθως έτσι ξεκινάει.

Το λοιπόν, ετούτοι εδώ δεν φαίνεται να έχουν κάποιο θέμα tucked στα 300+


Επειδή το tdm,v strom ,transalp και gsx f δεν είναι rcv,επειδή δεν είμαι οmm και επειδή αν είχαν τέτοιας έντασης αέρα απλα θα ακύρωναν τον αγώνα, ασε με να σφίγγω το γκριπ όσο θέλω.
Αφού δεν έχω πεσει καμια απο τις παρα πολλές φορές που συνάντησα αυτό το φαινόμενο ,κάτι θα κάνω σωστά.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
εγω παντως αν τα πραματα ειναι τοσο ζορικα σταματαω για ενα -δυο τρια καφεδακια και οταν κοπασει που θα κοπάσει.... ξανα ματα ξεκιναω ξεκουραστος (ισως)
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
εγω παντως αν τα πραματα ειναι τοσο ζορικα σταματαω για ενα -δυο τρια καφεδακια και οταν κοπασει που θα κοπάσει.... ξανα ματα ξεκιναω ξεκουραστος (ισως)
Η καλύτερη λύση, αλλά θα πρέπει να βρείς κάπου ν'απαγκιάσεις....
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
εγω παντως αν τα πραματα ειναι τοσο ζορικα σταματαω για ενα -δυο τρια καφεδακια και οταν κοπασει που θα κοπάσει.... ξανα ματα ξεκιναω ξεκουραστος (ισως)


Ναι ρε Στέλιο
Αν εχεις ευχέρεια χρόνου κλπ
Αλλά εγώ ειτε πήγαινα, είτε σχολαγα απο την δουλειά
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μάνο, ''ωραίο'', χαλαρό, σε τραβάει κιόλας, απάγγειο μέρος, πρέπει να είσαι κοντά στο φορτηγο-λεωφορείο, (ενέχει κυνδύνους), για να είσαι μέσα στην οπισθέλκουσα που δημιουργείται, τότε που τα φορτηγά δέν είχαν κόφτες στα 89km/h, και εμείς με μικρά μηχανάκια σε ταξιδάκια όταν μπαίναμε εκεί λές και παίρναμε άλογα....., (τουρλουμπούκι μπαίνοντας - μηνεμία εντός), Πάνο εσύ αναφέρεσαι στο σημείο που είναι πιό μακρυά(πιό πίσω), εκεί που τελειώνει το κόλπο, και έχει στροβιλισμούς, και πιό μακρυά(πιό πίσω) ακόμα τελειώνει το κόλπο.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Μάνο, ''ωραίο'', χαλαρό, σε τραβάει κιόλας, απάγγειο μέρος, πρέπει να είσαι κοντά στο φορτηγο-λεωφορείο, (ενέχει κυνδύνους), για να είσαι μέσα στην οπισθέλκουσα που δημιουργείται, τότε που τα φορτηγά δέν είχαν κόφτες στα 89km/h, και εμείς με μικρά μηχανάκια σε ταξιδάκια όταν μπαίναμε εκεί λές και παίρναμε άλογα....., (τουρλουμπούκι μπαίνοντας - μηνεμία εντός), Πάνο εσύ αναφέρεσαι στο σημείο που είναι πιό μακρυά(πιό πίσω), εκεί που τελειώνει το κόλπο, και έχει στροβιλισμούς, και πιό μακρυά(πιό πίσω) ακόμα τελειώνει το κόλπο.

Πιο πισω σε τρελαινει στα κατακεφαλα,πιο μπροστα σε τραβαει στο κενο του στα δυο μετρα.Μακρια και αγαπημενοι.
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πιτσιρικάδες που πηγαίναμε τέρμα καμιά 80-90-100 και τρίζαν όλα, σκορπάει δέν σκορπάει, μπαίναμε στην ''σπηλιά'', ηρεμούσαν όλα και πηγαίναμε όσο μπορούσαμε με όσα πηγαινε το φορτηγό γιατί μέχρι ενός σημείου σε τραβάει όπως λές, μέχρι να μπείς έχει πολύ σφαλιάρα, δέν το σκέφτομαι κάν πλέον, έχει πολύ ΚΙΝΔΥΝΟ σε σχέση με τους υπόλοιπους.
 

doryforos

new member
Δημοσιεύσεις
301
Ηλικία
49
Μοτοσυκλέτα
Piaggio Liberty i Get 125 abs
Honda Cb 500x
Όνομα
Νίκος
Αν οδηγείς σκουτερ που συνηθως εχουν την ζελατίνα στο τιμόνι καλύτερα να κόβεις ταχύτητα γιατί ο άνεμος σου πιάνει το τιμόνι .
Επισης νομίζω οτι για οδηγούς με κάτω του μετρίου εμπειρία ( σαν την αφεντιά μου ) η ασφαλέστερη λύση είναι η μείωση της ταχύτητας
εχω δοκιμάσει υψηλές στροφές που με βοηθά ,να ανεβάσω ταχύτητα που με βοηθά περισσότερο , εχω δοκιμάσει ομως και μικρότερη ταχυτητα
που με βοηθά τέρμα πολύ :p
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Μάνο, ''ωραίο'', χαλαρό, σε τραβάει κιόλας, απάγγειο μέρος, πρέπει να είσαι κοντά στο φορτηγο-λεωφορείο, (ενέχει κυνδύνους), για να είσαι μέσα στην οπισθέλκουσα που δημιουργείται, τότε που τα φορτηγά δέν είχαν κόφτες στα 89km/h, και εμείς με μικρά μηχανάκια σε ταξιδάκια όταν μπαίναμε εκεί λές και παίρναμε άλογα....., (τουρλουμπούκι μπαίνοντας - μηνεμία εντός), Πάνο εσύ αναφέρεσαι στο σημείο που είναι πιό μακρυά(πιό πίσω), εκεί που τελειώνει το κόλπο, και έχει στροβιλισμούς, και πιό μακρυά(πιό πίσω) ακόμα τελειώνει το κόλπο.
Το λεγόμενο slip streaming ,το κάνω και γω πίσω από κανένα αργό φορτηγό η αγροτικό με το ποδήλατο ..

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Πριν από κάνα χρόνο οδηγούσα μεταξύ Βέροιας και Αλεξάνδρειας προς Θεσσαλονίκη.
Απίστευτη κακοκαιρία με αστραπές,χαλαζοβροχο και ανελέητες ξαφνικές ριπές αέρα. Δεν τόχα αυτό ξαναζήσει ποτέ τόσα χρόνια.
Μ'εσωσε που οδηγούσα με τα χέρια κολλημένα στον κορμό,αγκώνες προς τα κάτω ,σώμα κρεμασμένο έξω και χαμηλά στη μηχανή, αντίθετα από τη μεριά που φυσούσε. Countersteering φυσικά με σφιχτό γκριπ για να μην πέσω.
Όταν άνοιξαν οι κρουνοί, κρύφτηκα κάτω από ένα δέντρο, δίπλα από την εθνική για να φορέσω και την αδιάβροχη ολόσωμη. Ναι μ@λακια ,ξέρω, αλλά ο συνδυασμός αέρα, βροχής, χαλαζιού με ανησύχησε παρά πολύ.
Την ιδια μέρα πολύ κοντά στο σημείο εκείνο έμαθα ότι σκοτώθηκε ένας μοτοσικλετιστής. Από σπασμένο κορμό δέντρου λόγω αέρα, που πήγε να κάνει τα ίδια με μένα.




Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Καλό το άρθρο, αλλά το μόνο σημείο που αναφέρεται στην οδήγηση, είναι το «σταθερό γκάζι». Τα υπόλοιπα (ένα σώμα με συνεπιβάτη, δεσίματα, μπουφάν, προσπεράσματα) ισχύουν για όλες τις περιπτώσεις, είτε κινούμαστε σε δυνατό αέρα είτε όχι.
Άσε που ο αέρας μπορεί να μας έρθει από οποιαδήποτε κατεύθυνση, όχι μόνο από μπροστά ή μόνο από το πλάι.

Στο δια ταύτα, από την προσωπική μου πείρα (γιατί κανείς δεν μου τα έμαθε)

- Το πιο βασικό. Γινόμαστε ένα με τη μηχανή: Μαζεύουμε χέρια-πόδια-κεφάλια (και ότι άλλο εξέχει :p) πάνω στη μηχανή και γινόμαστε όσο το δυνατόν ένα κομμάτι, όπως και με τον συνεπιβάτη και αν είναι δυνατόν με τα μπαγκάζια. Σκύβουμε εντελώς, όσο μπορούμε πάνω στο ντεπόζιτο. Ακουμπήστε κράνος, στήθος, και σφίξτε αγκώνες, γόνατα. Πρέπει να μειώσουμε την μετωπική και την πλευρική επιφάνεια όσο το δυνατόν περισσότερο. Ακόμη και λίγα τετραγωνικά εκατοστά επιφάνειας σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πολύ σημαντικά.
- Κρατάμε τη μηχανή «μέσα» στη ροπή της με σταθερό γκάζι. Μια ταχύτητα στο κιβώτιο κάτω από αυτή που θα επιλέγαμε, αναλόγως μηχανής.
- Όταν ο πλευρικός άνεμος δίνει κλίση στη μηχανή (μας κάνει "counter-steering"), εμείς πρέπει να πιέσουμε από την αντίθετη και να κάνουμε counter-counter-steering! Αν είναι διαρκής ο άνεμος, μπορεί να κάνουμε μεγάλη απόσταση πιέζοντας προς τα εμπρός ένα και μόνο grip.
- Όταν ο πλευρικός άνεμος μας έρχεται από αριστερά, κινούμαστε κοντά στο κέντρο του δρόμου, όταν έρχεται από δεξιά, κινούμαστε κοντά στη δεξιά άκρη του έτσι ώστε να έχουμε μεγαλύτερα περιθώρια διόρθωσης της πορείας μας
- Εννοείται ότι πάμε από αργά έως πολύ αργά σε σχέση με το πως θα πηγαίναμε κανονικά.
- Μακριά από άλλα οχήματα, ακόμη και από μηχανές, κυρίως ερχόμενα από το αντίθετο ρεύμα. Είμαστε στην αριστερή και βλέπουμε μπροστά μας να έρχεται φορτηγό; Δεξί φλας και αμέσως πιάνουμε τη μεσαία ή την δεξιά.

Αν είμαστε σε βουνοπλαγιά,
- Πρώτο και κύριο έχουμε συνέχεια το νου μας πάνω από το κεφάλι μας, μη μας έρθει κάτι από πάνω λόγω του αέρα.
- Αν η βουνοπλαγιά έχει μεγάλη κλίση (π.χ. βράχοι) και ο άνεμος έρχεται από πάνω προς τα κάτω, κινούμαστε αν είναι δυνατόν κοντά σε αυτή, ακόμη και στο αντίθετο ρεύμα αν δεν έχει κίνηση και μπορούμε να βλέπουμε μακριά, επειδή εκεί που κόβεται το βουνό και ξεκινάει ο δρόμος ο άνεμος κάνει στροβιλισμούς και δεν μας σπρώχνει προς το πλάι, αλλά μας έρχεται σχεδόν κάθετα.
- Στις στροφές κόβουμε πολύ ταχύτητα και παίρνουμε μικρή κλίση και κινούμαστε κοντά στο κέντρο του δρόμου, διότι εκεί που είσαι στα 3 μποφόρ, μέσα σε λίγα μέτρα έχεις στρίψει γύρω από το βουνό και σου σκάνε μονομιάς τα 12! Αν έχεις ήδη μεγάλη κλίση, δεν έχεις πολύ μεγάλα περιθώρια να πάρεις μεγαλύτερη. Θα έχεις κάποια κλίση, αλλά θα πηγαίνεις ευθεία, επειδή τώρα εκτός από την πρόσφυση έχεις να αντιμετωπίσεις και τη μηχανή σου ως πανί ιστιοφόρου.

Αυτά τα ολίγα θυμάμαι τώρα. Smileys drinking beer Emoticon
Δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα, ωραίος!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Να προσθέσω κάτι που νομίζω ότι δεν το είδα, ίσως επειδή είναι μάλλον αυτονόητο. Καλό είναι να ρίχνουμε όλο το βάρος μας στα μαρσπιέ και όχι στη σέλα με την οποία φυσικά όμως έχουμε τον πισινό μας σε επαφή.
 

Aldebaran

new member
Δημοσιεύσεις
287
Ηλικία
42
Περιοχή
Σαλαμίνα
Μοτοσυκλέτα
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure '05
Όνομα
Γιάννης
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Χαλαρά χέρια θέλει σε οποιαδήποτε μορφή ταλάντωσης του τιμονιου για να αποσβαινει στο πλαίσιο και να χάνεται, όπως σε φάσεις tank slapping, κουνηματα σε υψηλές ταχύτητες κτλ.
Αν εχεις υψηλα χ.α.ω και αρχίσει κουνηματα για οποιονδήποτε λόγο και εσύ σφίξεις το τιμόνι, σκοτώθηκες.

Αν τα χέρια είναι σφιχτά δεν αφήνεις τη διατάραξη να χαθεί και την εγκλωβιζεις στο τιμόνι/μπροστινό σύστημα με αποτέλεσμα να παλλαπλασιαζεται και να χάνεις τον έλεγχο εντελώς. Αποδεδειγμένο πολλές φορές στη χωμάτινη οδήγηση όπου αν έχεις σφιχτά χέρια, ωμους κτλ χάνεις πολύ εύκολα το μπροστινό και νιώθεις το πλαίσιο ότι δε δουλεύει.

Εντάξει όταν λέμε χαλαρά δε εννοούμε με το ένα χέρι, αλλά να μην προβάλλεις αντίσταση στην κίνηση του τιμονιου.

Στη μόνη φάση κατά τη γνώμη μου που πρέπει να σφίξεις το τιμόνι είναι αν σου πεταχτεί ξαφνικά κάποιο ζωο και δεν έχεις περιθώριο αποφυγής τότε σφίγγεις το τιμόνι για να μη διπλώσει (παθων).

Τα παραπάνω από προσωπική εμπειρία.
Μπορεί να είμαι και λάθος απλά έτσι το βιωνω εγώ.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Χαλαρά χέρια θέλει σε οποιαδήποτε μορφή ταλάντωσης του τιμονιου για να αποσβαινει στο πλαίσιο και να χάνεται, όπως σε φάσεις tank slapping, κουνηματα σε υψηλές ταχύτητες κτλ.
Αν εχεις υψηλα χ.α.ω και αρχίσει κουνηματα για οποιονδήποτε λόγο και εσύ σφίξεις το τιμόνι, σκοτώθηκες.

Αν τα χέρια είναι σφιχτά δεν αφήνεις τη διατάραξη να χαθεί και την εγκλωβιζεις στο τιμόνι/μπροστινό σύστημα με αποτέλεσμα να παλλαπλασιαζεται και να χάνεις τον έλεγχο εντελώς. Αποδεδειγμένο πολλές φορές στη χωμάτινη οδήγηση όπου αν έχεις σφιχτά χέρια, ωμους κτλ χάνεις πολύ εύκολα το μπροστινό και νιώθεις το πλαίσιο ότι δε δουλεύει.

Εντάξει όταν λέμε χαλαρά δε εννοούμε με το ένα χέρι, αλλά να μην προβάλλεις αντίσταση στην κίνηση του τιμονιου.

Στη μόνη φάση κατά τη γνώμη μου που πρέπει να σφίξεις το τιμόνι είναι αν σου πεταχτεί ξαφνικά κάποιο ζωο και δεν έχεις περιθώριο αποφυγής τότε σφίγγεις το τιμόνι για να μη διπλώσει (παθων).

Τα παραπάνω από προσωπική εμπειρία.
Μπορεί να είμαι και λάθος απλά έτσι το βιωνω εγώ.

Αυτο με τα χαλαρα τα χερια στις ζορικες καταστασεις οσο και να το προσπαθω δεν το καταφερνω.Τα αφηνω χαλαρα μεχρι ενος σημειου αλλα κραταω και κοντρα αν τρωω ξυλο.Ισως γιατι αντιδρω στις ριπες οπως αντιδρω οταν μου πεταγετε ζωο.
 

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Σε σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης, στην αρχή, για να μας αποδείξουν ότι τα χέρια μας συνήθως τα κάνουν μαντάρα στην οδήγηση, μας έβαλαν να οδηγήσουμε με το ένα χέρι σε χωμάτινο πιστάκι με όχι ιδιαίτερα απαιτητική διαδρομή, αλλά σίγουρα δεν έβγαινε με τίποτα με street μηχανάκι και όλοι εντυπωσιαστήκαμε από το πόσο εύκολα βγήκε.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το είδος της μοτοσυκλέτας παίζει μεγάλο ρόλο στους πλευρικούς ανέμους..
Οι μεγάλες τουρινγκ μπορεί να είναι βαριές, αλλά ο αέρας βρίσκει πάτημα στην πλαϊνή επιφάνεια που είναι καλυμμένη με το φερινγκ, χωρίς να υπάρχουν κενά.
Έχω χεστει επάνω μου με την paneuropian σε δυνατές ριπες..το ίδιο και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης... Πάρα τα 300+ κιλά της.

Θελει ετοιμότητα.. Αγκώνες λυγισμενους κ όσο δυνατόν χαλαρούς.. Και κανείς countersteering σε κάθε ριπή.. Εγω ήμουν και μια ταχύτητα κάτω...την ένιωθα πιο σταθερή έτσι.

πολύ σταθερή σε πλευρικούς ηταν η αφρικα 750...δεν παίρνει χαμπαρι
 
Top Bottom