H τεχνολογία έχει πάντα δυό όψεις όπως κάθε τι, ανάλογα τη χρήση του.
Παλιά η οθόνη ήταν αναλογική, είχε δυό δείκτες και τρια λαμπάκια που ζωντάνευαν , άμα είχες αλλάξει λάμπες, μόλις γύρναγες το κλειδί. Τώρα με το που πλησιάζεις τη μηχανή έχεις ένα χριστουγεννιάτικο δένδρο αναμμένο και θες τον Αι Βασίλη να σου εξηγήσει αν η ένδειξη VGB που άναψε είναι γιατί θα ανατιναχθεί η μηχανή ή γιατί λύθηκαν τα κορδόνια σου!
Τα περισσότερα ηλεκτρονικά κοκοψιψίνια είναι σίγουρα χρήσιμα. ΑΒS, TC, ANTISPIN κοκ έχουν σώσει ζωές και έκαναν πιο ασφαλή και εύκολη τη μοτοσυκλέτα, άρα δεν αμφισβητείται η χρησιμότητά τους. Οποιος άλλωστε γουστάρει αδρεναλίνη και να χάνει σε κάθε γκαζιά 1-2 σφύξεις και ν ασπρίζουν τα μαλλιά μέχρι να ξαναβρεί πρόσφυση η μηχανή του τα αδρανοποιεί.
Όμως η μοτοσυκλέτα πέρασε την μπρουτάλ εποχή που ήταν όργανο "σεξ και αλητείας" που νοσταλγούμε οι μεγαλύτεροι, έγινε πλέον εμπορικό προιόν και ένδειξη κοινωνικού στάτους. Αναζητώντας πελατεία οι εταιρείες της φόρτωσαν ένα σωρό κοκοψιψινολαμπιόνια για να τραβήξουν και τους "καθώς πρέπει" αναβάτες που δεν πρέπει να την θεωρούν κάτι "επιλήψιμο". Μοιραία αποκτήσαμε (και βεβαίως χρυσοπληρώνουμε) στις μηχανές ένα σωρό άχρηστες ηλεκτρονικές ευκολίες που θα μπορούσαμε να ζήσουμε και δίχως αυτές: οθόνες ηλεκτρονικές αντί αναλογικές, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, αντιχιλ, αντιψιτ, αντικλάν και οτι άλλη υπερβολή σκεφτούνε! :)
Η οδηγική απόλαυση τώρα είναι άλλο πράμα και δεν είμαι σίγουρος αν την επηρεάζουν όλα αυτά, ξέρω όμως οτι αν είχα την οικονομική άνεση θα ήθελα τη δυνατότητα να έχω στη διάθεσή μου καθημερινά και το R69 και το νέο LC 1200 :):)