Σενάρια: Η Bajaj αγοράζει την Ducati;

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.131
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
αντε παλι
Μια νέα τροπή φαίνεται να παίρνει η υπόθεση περί του πιθανού νέου ιδιοκτήτη της Ducati, αφού σύμφωνα με πηγές από την Ινδία, ο κολοσσός Bajaj φαίνεται να εκφράζει ενδιαφέρον!

H Ducati, αν και ακόμη βρίσκεται υπό την ομπρέλα του ομίλου Volkswagen, είναι γνωστό ότι έχει τεθεί προς πώληση και αρκετά ονόματα ακούγονται ως οι επόμενοι ιδιοκτήτες της. Τώρα όμως μαθαίνουμε, εξ Ανατολάς, ότι ένας παγκόσμιος κολοσσός ενδιαφέρεται να την αγοράσει και αυτός δεν είναι άλλος από την Bajaj!

Οι φήμες ξεκίνησαν όταν ο Rajiv Bajaj, πρόεδρος της εταιρείας, ανακοίνωσε σε συνάντηση με τους μετόχους ότι «είναι πολύ κοντά σε μια συμφωνία, η οποία θα ανακοινωθεί σε μία ή δύο βδομάδες», χωρίς να αποκαλύπτει περισσότερα.

Το ότι η Bajaj είχε γενικότερα πρόθεση να εξετάσει την αγορά της Ducati, ήταν γνωστό εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα περίπου, ωστόσο τώρα, οι ανακοινώσεις αυτές του προέδρου της δείχνουν κατευθείαν στην πιθανότητα, η συμφωνία να έχει ολοκληρωθεί. Μάλιστα, μιλώντας για το νέο deal, ο πρόεδρος Bajaj εμφανίστηκε φιλόδοξος λέγοντας: «Αν συμβεί, θα ανοίξει τεράστιες δυνατότητες διότι είναι μια μάρκα με format που επιτρέπει μεγάλη επιτυχία. Μπορούμε να φτάσουμε ακόμη και το 1 εκατομμύριο μοτοσυκλέτες το χρόνο...»

Οι γνώστες του χώρου είναι βέβαιοι ότι, αν η Bajaj αγοράσει την Ducati, δεν θα είναι καθόλου απίθανο να δούμε άμεσα, μοτοσυκλέτες Ducati με κυβισμό 125, 200 και 390 κυβικών, στα πρότυπα των μικρότερων μοντέλων της ΚΤΜ!

www.mototriti.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Είπαμε.. Το χρημα το εχει η Κίνα και η Ινδία.-
Τώρα μπορει να γίνω κι εγώ πελάτης.Οι Ινδοί ξέρουν πως...


Παραπανω η παρουσίαση του νέου Multistrada snake bite!!
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Οταν ακούσουν το "ροχαλητό" θα αλλάξουν γνωμη.. abcdefghgk
με τις κηδειες που κανει φετος στο motogp,το ροχαλητο εχει γινει βρυχηθμος
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.131
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Τέλος στο σενάριο πώλησης της Ducati
Οι εργαζόμενοι στην Volkswagen δεν συμφωνούν με την ιδέα
Από ό,τι φαίνεται το φλερτ (πραγματικό ή φανταστικό) της Volkswagen με την πώληση - ή καλύτερα με την ιδέα της πώλησης - τής Ducati, τέλειωσε.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters που πρώτο κυκλοφόρησε την είδηση και ύστερα τη συντήρησε με συμπληρωματικά ρεπορτάζ, η απόφαση της πώλησης δεν περνά από το διοικητικό συμβούλιο (ΔΣ) της γιγαντιαίας εταιρείας. Και δεν περνά, διότι κατά της πώλησης έχουν ταχθεί οι εκπρόσωποι των εργαζομένων οι οποίοι κατέχουν τις μισές θέσεις στο ΔΣ. Έτσι το ζήτημα θεωρείται λήξαν.

Βέβαια είναι να αναρωτιέται κανείς, εφόσον φυσικά το όλο ζήτημα δεν ήταν μια μπαρούφα, γιατί ακριβώς δημιουργήθηκε το θέμα της πώλησης. Λογικά, ένας CEO πρώτα εξασφαλίζει την απαραίτητη υποστήριξη από το διοικητικό του συμβούλιο και μετά προσλαμβάνει την εταιρεία που θα κάνει την εκτίμηση της αξίας των προς πώληση στοιχείων - στην περίπτωση αυτή της Ducati και της Renk που κατασκευάζει κιβώτια μετάδοσης.
«Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στο εποπτικό συμβούλιο της Volkswagen δεν πρόκειται να εγκρίνουν τόσο την πώληση της Ducati, όσο και της Renk ή της ΜΑΝ Ντήζελ & Τούρμπο», ανέφερε στο Reuters ένας εκπρόσωπος του συμβουλίου των εργαζομένων στην VW.

«Οποιοσδήποτε είναι σε θέση να διαβάσει τα αποτελέσματα εξαμήνου της εταιρείας, θα έπρεπε να γνωρίζει πως δεν χρειαζόμαστε ρευστό και άρα ότι οι θυγατρικές μας δεν έχουν λόγο να ξεπουληθούν στα αρπακτικά της αγοράς».

Πράγματι, μια ματιά στα δημοσιευμένα στοιχεία αξίζει, γιατί αποκαλύπτει μια πραγματικότητα που δεν δικαιολογεί την πρόθεση πώλησης. Η Volkswagen με τζίρο 250 δισ. δολάρια, είναι υποχρεωμένη «να σκάσει» κάπου 35 δισ. δολάρια ως πρόστιμο στις ΗΠΑ, λόγω της πειραγμένης Κεντρικής Ηλεκτρονικής Μονάδα των αυτοκινήτων της.

Η πώληση της Ducati ή της Renk θα απέφερε ένα μικρό ποσοστό του απαιτούμενου ποσού. Η Renk το 2013 είχε εκτιμώμενη αξία 3 δισ. δολάρια. Δυνητικά, κι εφόσον οι εκτιμήσεις που διαβάζουμε ευσταθούν, η πώληση των δύο εταιρειών θα μπορούσε να αποφέρει γύρω στα 4,5 δισ. δολάρια - ή το 12-13% των προστίμων.
www.newsbeast.gr
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.131
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Σήριαλ πώλησης Ducati
Έχει ακόμη πολλά επεισόδια…
Αυτό που ξεκίνησε σαν φήμη και μετεξελίχθηκε σε ένα κανονικό σίριαλ και αφορά την πώληση της Ducati, φαίνεται ότι θα συνεχιστεί για πολύ καιρό ακόμη, σύμφωνα με τις πληροφορίες που εξακολουθούν να βγαίνουν στην επιφάνεια. Μέχρι στιγμής, το σίγουρο είναι ότι το όλο ζήτημα μπαίνει στον "πάγο", αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κλείνει και οριστικά.

Σύμφωνα με αναφορές από το Bloomberg, ένα από τα μεγαλύτερα κανάλια παγκοσμίως σχετικά με τα οικονομικά νέα, η διαφωνία που υπάρχει μέσα στο συμβούλιο του VW Group, ανάμεσα στα στελέχη και τα συνδικάτα των εργαζομένων που συμμετέχουν με ισάριθμα μέλη, έχει επιφέρει το προσωρινό πάγωμα. Μέχρι στιγμής είχαν ακουστεί πάρα πολλά ονόματα και επενδυτές ως επίδοξοι ιδιοκτήτες, αλλά κάθε φορά η εκάστοτε προσφορά (ή η φήμη μιας τέτοιας) έφτανε στο σημείο να αποσυρθεί, ενώ μεγάλο μέρος για την δυσαρέσκεια που συνόδευε αυτή την διαδικασία καταλογιζόταν στον Τύπο.

Αν και δεν είχε καθοριστεί το τίμημα για την εξαγορά της Ducati, το κόστος κυμαινόταν ανάμεσα στα 1,3 με 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ, σχεδόν 100 φορές πάνω από τα καθαρά ετήσια κέρδη της εταιρείας που ανέρχονται στα 100 εκατομμύρια ευρώ. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων έθεσαν ως επιχείρημα ότι η αγορά της Ducati δεν είχε καμία σχέση με τις βασικές δραστηριότητες του VW Group παγκοσμίως, και με δεδομένο ότι καταλαμβάνουν το 50% του συμβουλίου, είχαν τη δύναμη να μπλοκάρουν τις συμφωνίες.

Η Ducati αγοράστηκε το 2012 από το Group μέσω της Audi, αλλά από τον Απρίλιο της φετινής χρονιάς άρχισαν να διακινούνται οι φήμες σε μια προσπάθεια του VW Group να λειτουργήσει η Ducati ως αντιστάθμισμα του αυτοκινητιστικού τομέα και της ζημιάς που είχε υποστεί εξαιτίας του σκανδάλου με τις εκπομπές ρύπων. Με δεδομένο ότι η αγορά της Ducati είχε κοστίσει στην VW 1,283 δισεκατομμύρια ευρώ, ένας πλειοδοτικός διαγωνισμός για την πώλησή της θα μπορούσε να φέρει ένας αξιοπρεπές κέρδος από σχετικά βραχυπρόθεσμη επένδυση.
Σύμφωνα λοιπόν με τις αναφορές του Bloomberg, οι διαπραγματεύσεις για μια πιθανή πώληση είναι σχεδόν αδύνατο να ξεκινήσουν ξανά αυτή τη χρονιά.

Πριν από λίγο όμως ήρθε στην επιφάνεια μια ακόμη πτυχή, όπως αποκάλυψαν οι Economic Times. Αυτή τη φορά, η ινδική φίρμα που έχει στην κατοχή της την Royal Enfield, η Eicher Motors, φέρεται πως θέλει να κάνει προσφορά για την εξαγορά της Ducati ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 1,7 δις ευρώ). Αν και είναι εις γνώση τους ότι οι διαδικασίες διαπραγματεύσεων έχουν παγώσει, υπάρχει η πεποίθηση ότι η τελική απόφαση για το αν θα πουληθεί η Ducati θα ληφθεί στις 29 Σεπτεμβρίου.

Πηγή μέσα από τους Economic Times μάλιστα, αναφέρουν πως το θέμα παίρνει παράταση όχι τόσο λόγω της διαφωνίας με τα συνδικάτα, όσο λόγω των επικείμενων εκλογών στη Γερμανία. Υπάρχει μάλιστα ελπίδα ότι πρόκειται για μια προσωρινή διακοπή κι όχι για ένα οριστικό αδιέξοδο. Σύμφωνα μάλιστα με την ίδια πηγή, η Eicher έχει περάσει την αρχική αξιολόγηση και θα προχωρήσει στον διαγωνισμό άκρως επιθετικά.
www.motomag.gr
 
Top Bottom