ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ, ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ "ΞΕΣΚΟΝΙΖΟΝΤΑΙ"

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.151
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
........ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;;;;




Δεν υπάρχει μοτοσυκλετιστής, αναβάτης, κάτοχος μικρού ή μεγάλου δικύκλου και φίλος ή συγγενής των παραπάνω, που να μην σοκαρίστηκε απο τις ειδήσεις των απανωτών, δραματικών δυστυχημάτων με μοτοσυκλέτες των τελευταίων ημερών.

Και το "σοκ" έδωσε τη θέση του σε ανείπωτη θλίψη, ανήμπορη "λύσσα" γι' αυτή την τεράστια, άσκοπη σπατάλη της ζωής νέων ανθρώπων, και αμέριστη κατανόηση και συμπόνια στους οικείους τους, για την οριστική τους απώλεια που δεν θα ξεπεραστεί ΠΟΤΕ.

Θα είμαστε ανόητοι, ανώριμοι, ανίκανοι και προ πάντων υποκριτές, αν αφήναμε αυτά τα τρομακτικά, "μάταια" δυστυχήματα "να περάσουν έτσι", ή αν σκαρώναμε κάποιο ψευτοδημοσιογραφικό άρθρο στα πλαίσια του "ρεπορτάζ", για να δείξουμε και καλά ότι είμαστε "ενημερωτικό site μοτοσυκλέτας".

Σκατά θα είμαστε.

"Διαφημιστές" των αντιπροσωπειών (με έμφαση σε αυτές που πληρώνουν τα περισσότερα) θα είμαστε.

"Συνυπεύθυνοι" για την εκατόμβη που συμβαίνει ΤΩΡΑ εδώ μπροστά μας θα είμαστε.

Χαζοχαρούμενοι και κακοπληρωμένοι γραφιάδες της μιάς βόλτας και του χαρισμένου κράνους θα είμαστε.

Ανίκανοι να απευθυνθούμε με τον σωστό τρόπο, και να «προστατέψουμε» το κοινό που (υποτίθεται ότι) "μας ζει" θα είμαστε.

Ανακόλουθοι με την Ιστορία του καθενός, αλλά και την ιστορία που γράφεται τώρα, θα είμαστε.

Γιατί όταν η κακή και «λάθος» χρηση ακατάλληλων μοτοσυκλετών σε ακατάλληλους δρόμους στερεί τη ζωή ανθρώπων στους οποίους μπορεί ΕΜΕΙΣ να έχουμε «πουλήσει» τις μοτοσυκλέτες, ΕΜΕΙΣ να έχουμε «οδηγήσει» το δεξί τους χέρι, ΕΜΕΙΣ να έχουμε «καθοδηγήσει» τα πρώτα δίτροχα βηματά τους, τότε δεν μπορούμε να προσποιούμαστε ότι «δεν τρέχει τίποτα out of the ordinary», και να γυρίζουμε αλλού το κεφάλι, στέλνοντας αυτά τα δυστυχήματα να καταγραφούν στις στατιστικές.

Αποτελεί ευθύνη και καθήκον κάθε ατόμου, παράγοντα, οργάνωσης ή εταιρείας που ασχολείται επαγγελματικά με τους δύο τροχούς σ’ αυτή τη χώρα, να σκύψει πάνω απο το πρόβλημα και να μην σηκωθεί αν δεν το αναλύσει και δεν πάρει κάποιες πρωτοβουλίες, ο καθένας απο το πόστο του και με την δυναμική του, για να το «επικοινωνήσει, σε μια προσπάθεια να το περιορίσει.

Αλλιώς, αν δεν πονέσουμε, αν δεν ασχοληθούμε, αν δεν το παλέψουμε, δεν θα αξίζουμε μία.

Νύχτα Σαββάτου προς Κυριακή, 26 Μαϊου, Παναγιούδα, στη Μυτιλήνη. Μοτοσυκλέτα προσπερνάει αυτοκίνητο σε δρόμο δύο λωρίδων και συγκρούεται μετωπικά με άλλη, που ερχόταν αντίθετα. Τρία άτομα νεκρά, μια κοπέλλα 16 χρονών η μικρότερη, αμαρτία, αμαρτία για όλους. Οι μοτοσυκλέτες χτύπησαν έτσι, ώστε «μηδένισαν» την ταχύτητά τους και έμειναν και οι δύο, μαζί, στο σημείο της σύγκρουσης! Τι κράνη, και τι μπουφάν...Τίποτα δεν σε σώζει, αν βρεθείς στη δίνη του μοιραίου. Και η ανάλυση του δυστυχήματος δεν βοηθάει, ούτε «φέρνει πίσω» όσους δεν είχαν την άμεση ευθύνη.

Βράδυ Τετάρτης 29 Μαϊου, λιμανάκι Βαρειάς, Μυτιλήνη (και πάλι...). Μοτοσυκλέτα συγκρούεται μετωπικά με σκούτερ. Ο οδηγός του, 40 χρονών, «φεύγει» εκεί, στην άσφαλτο. Τα δύο άτομα της μοτοσυκλέτας τραυματίζονται, ο οδηγός σοβαρά.

Πέμπτη 30 Μαϊου απόγευμα, Βάρκιζα. Μοτοσυκλέτα χτυπάει κοπέλλα που πέρναγε απέναντι τον δρόμο, με τα πόδια. Κοριτσάκι ήταν,14 χρονών, σε σοβαρή κατάσταση, στην εντατική, αν υπάρχει Θεός ας το βοηθήσει. Οι άλλοι τραυματίζονται, εκτός κινδύνου ζωής.



Πέμπτη προς Παρασκευή 31 Μαϊου, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, Θεσσαλονίκη, Πυλαία. Μοτοσυκλέτα χτυπάει σε κράσπεδο, ο οδηγός (51 ετών) νεκρός, η συνεπιβάτιδα τραυματίζεται.

Πέμπτη προς Παρασκευή, 31 Μαϊου, Αθήνα, Λεωφόρος Συγγρού. Μοτοσυκλέτα που κινείται ευθεία, παρεκκλίνει και χτυπάει με δύναμη στις τριπλές μπαρριέρες της νησίδας. Το παιδί που την οδηγεί χάνει με άσχημο και τραγικό τρόπο τη ζωή του, μια ζωή που στα 28 του ήταν όλη μπροστά του. Οι δικοί του, συντετριμμένοι, κάνουν έκκληση για μάρτυρες. «Μόνη» της πήγε στις μπαρριέρες η μοτοσυκλέτα, στην ευθεία; Όποιος ξέρει, ας βοηθήσει, στη μνήμη του παιδιού και στον πόλεμο των εγκληματιών “hit and run”.

Τι γίνεται εδώ; Εξη νεκροί και πέντε τραυματίες σε τρείς μέρες μέσα, νύχτα, με μοτοσυκλέτες μεγάλες, γρήγορες, δυνατές, σε συγκρούσεις μετωπικές, αδιανόητες, που ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ.

Τι γίνεται εδώ; Τι κάνουμε; Πως αντιμετωπίζουμε τον οδηγό που ανοίγει διακόσια χιλιόμετρα με διακόσια άλογα σε δρόμο κατάλληλο πιο πολύ για ποδηλασία; Τι να του πούμε; «Να προσέχει»; Θα γελάσει και θα φύγει με το μοτέρ στους κόφτες. Να πάει να μάθει «σωστή οδήγηση» σε κάποια απο τις κερδοσκοπικές «σχολές», τη στιγμή που ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ότι δεν έχουν τίποτα να του διδάξουν; Να του «κουνήσουμε το δάχτυλο»; Να βγούμε στις τηλεοράσεις τρομοκρατώντας τον κόσμο σαν ιεραπόστολοι της ασφάλειας; Τα αντίθετα αποτελέσματα θα φέρουν τέτοιες ενέργειες, πιστέψτε μας, σε κανέναν δεν αρέσουν «οι δάσκαλοι», χρειάζεται ΑΛΛΗ προσέγγιση, προσεκτική, μοτοσυκλετιστική, μελετημένη..



Και βγαίνει την Παρασκευή 31 Μαϊου το πρωϊ ο (κάποτε σωστός και ταπεινός) Δημήτρης Οικονόμου στον ΣΚΑΪ, και με το ύφος της αυθεντίας που συνηθίζει να έχει απέναντι στα πολιτικά ανθρωπάκια που καλεί στην εκπομπή του, δηλώνει αγανακτισμένος: «Είχα μοτοσυκλέτα και ξέρω. Με τις μοτοσυκλέτες είναι σίγουρο ότι θα σου συμβεί ατύχημα. Το θέμα είναι πόσο σοβαρό!».

Ποιός θα απαντήσει στον κύριο; Πως θα πουλήσετε μοτοσυκλέτες ώ εταιρείες, πως θα πάρετε «τεστ» και διαφημίσεις ώ δημοσιογράφοι του «ειδικού Τύπου» (χωρίς να εξαιρούνται οι υπογράφοντες), πως θα «πείσετε» τους γονείς να δεχτούν το δίκυκλο σαν άθλημα για τα παιδιά τους ώ Σωματεία, πως θα απευθυνθείτε στη κοινωνία για να αντιστρέψετε την εικόνα που γέμισε θάνατο, ώ Λέσχες;

Ο καθενας, ας κάνει ό,τι μπορεί, απο το πόστο του. Οι εταιρείες, που τα λένε μια χαρά μεταξύ τους στον ΣΕΑΑ, ας κάνουν μια κοινή καμπάνια στα Μέσα (ξοδεύοντας ένα μικρό μέρος απο τα χρήματα που δεν έδωσαν για την Εκθεση μοτοσυκλέτας 2019 που δεν έγινε), και τα «Μέσα» μοτοσυκλέτας, αντί να κατηγορούν το ένα το άλλο στους διαφημιζόμενους, ας συνεννοηθούν και ας δημιουργήσουν μια κοινή καμπάνια για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, που θα την στείλουν και σε όλα τα ενημερωτικά sites (τα οποία με προθυμία θα την αναρτήσουν).

Το μόνο που «δεν επιτρέπεται» σε αυτή τη συγκυρία, όπου σαφώς «κάτι δεν πηγαίνει καλά» στην καθημερινή κυκλοφορία (το βλέπουμε όλοι), είναι η αδράνεια. Φτάνει! Δεν μπορούμε να χάνουμε τα αδέλφια μας, ούτε να τους φορτώνουμε την ευθύνη για την δική μας αδυναμία να βγάλουμε σωστούς μοτοσυκλετιστές στους δρόμους.



Πέμπτη, 30 Μαϊου, πίστα Ντόνιγκτον, Αγγλία. Ο αναβάτης του Βρεττανικού Πρωταθλήματος Superbike (BSB) Τζος Έλλιοτ, πέφτει στις δοκιμές «με όλα», και η μοτοσυκλέτα του, μια Suzuki GSXR 1000 R, κόβεται στη μέση, όπως μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία της αρχής του άρθρου. Ο Έλλιοτ σηκώνεται χωρίς γρατζουνιά, και το πρωϊ της Παρασκευής παίρνει μέρος κανονικά στο FP2, έτοιμος για τον αγώνα του Σαββατοκύριακου.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.151
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Παρασκευή, 31 Μαϊου, Ιταλία, Mugello. Στην πιο «διάσημη» πίστα του Παγκοσμίου, οι αναβάτες του MotoGP φτάνουν τα 350 χιλιόμετρα την ώρα στην ευθεία των 1150 μέτρων, φρενάρουν, στρίβουν με κλίσεις που αγγίζουν τις 65 μοίρες, και (πολύ συχνά) πέφτουν. Αμέσως μετά την (συνήθως τρομακτική) πτώση, που 9,9 φορές στις 10 έχει σαν μοναδική συνέπεια να σκονιστεί και να γδαρθεί η φόρμα τους,το βασικό τους πρόβλημα είναι αν θα φτάσουν γρήγορα στο box να πάρουν την δεύτερη μοτοσυκλέτα και να συνεχίσουν, (και βέβαια, εύχονται να μην έχει ανοίξει το εσωτερικό airbag της φόρμας τους ώστε να μην καθυστερήσουν μέχρι να την αλλάξουν).

Ομως, οι δρόμοι στην Παναγιούδα, στην Πυλαία, στα «λιμανάκια» και στην Νέα Σμύρνη, ΔΕΝ είναι η πίστα του Mugello. Και τα Supersport δεκαετίας με τις πονηρές εξατμίσεις και τα μισολιωμένα semi slick λάστιχα, ΔΕΝ είναι MotoGP, κι ας έχουν τις ίδιες μάρκες στα ρεζερβουάρ. Το καταλαβαίνουμε;

Αν ναι, ξεκινάμε απο το καλό που κάνουμε στον εαυτό μας, στην οικογένεια και στους φίλους μας, και συνεχίζουμε με την βοήθεια που προσφέρουμε στην εικόνα της μοτοσυκλέτας, που όλοι λέμε ότι τόσο αγαπάμε.

Αν όχι, αν μισογελάμε με «τον έτσι» που γράφει «τα αλλιώς», τότε ας σκεφτούμε ότι στο παρελθόν η Ευρωπαϊκή Ένωση, για να περιοριστούν τα ατυχήματα είχε θεσπίσει για OΛΕΣ τις μοτοσυκλέτες όριο ιπποδύναμης 100 ίππων, και η μισή Ευρώπη το τηρούσε. Επεσαν όλοι επάνω στην σχετική Επιτροπή της Comission, καταπάτηση δικαιωμάτων των αναβατών, μεροληψία υπέρ των αυτοκινήτων που δεν είχαν κανένα όριο (λέγε με βιομηχανία και πωλήσεις) κτλ., πάει το όριο, καταργήθηκε.

Σήμερα, οι ίπποι αυτοί έχουν υπερδιπλασιαστεί στα Superbike αγωνιστικού χαρακτήρα και προορισμού, που μπορεί ο καθένας με ένα απλό δίπλωμα να οδηγήσει σε δημόσιους δρόμους, χωρίς καθόλου να έχει αλλάξει γενετικά ο άνθρωπος, χωρίς να έχουν αλλάξει οι δρόμοι, χωρίς να έχουν αυξηθεί τα όρια ταχύτητας. Αλλά, παντού στον κόσμο έχουν ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ οι χρήσεις, και οι νοήμονες οδηγοί βάζουν τις μοτοσυκλέτες πίστας στην πίστα, του χώματος στο χώμα και της ασφάλτου στην άσφαλτο, τηρώντας τα όρια που επιβάλλουν οι ΣΥΝΘΗΚΕΣ του κάθε τόπου, της κάθε ώρας, της κάθε μέρας.

Ας είμαστε όλοι παραπάνω απο σίγουροι, ότι στην υποκριτική εποχή της «πολιτικής ορθότητας» που ζούμε (σαν Ιστορική περίοδο), θα βρεθούν πολλοί περαστικοί της Εξουσίας (εντός της χωρας αλλά και στην Ευρώπη) που «θα αποφασίσουν και θα επιβάλλουν» περιορισμούς ισχυός και ταχυτητας στις μοτοσυκλέτες, σίγουροι ότι επιτελούν κοινωνικό έργο που θα αναγνωριστεί και θα τους πιστωθεί βοηθώντας την πολιτική τους καρριέρα.

Και το χειρότερο απο όλα, είναι ότι θα έχουν δίκιο σε αυτό τον συλλογισμό, «χτίζοντας» το δικό τους πολιτικό μέλλον πάνω στις χαμένες ζωές των συναδέλφων μας.

Ας μην τους το επιτρέψουμε.

Στη μνήμη των παιδιών που χάθηκαν, ας κάνουμε ό,τι μπορούμε για να είναι αυτό το τελευταίο αίμα.
Δ.Π.

motosportmagazine
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Παρασκευή, 31 Μαϊου, Ιταλία, Mugello. Στην πιο «διάσημη» πίστα του Παγκοσμίου, οι αναβάτες του MotoGP φτάνουν τα 350 χιλιόμετρα την ώρα στην ευθεία των 1150 μέτρων, φρενάρουν, στρίβουν με κλίσεις που αγγίζουν τις 65 μοίρες, και (πολύ συχνά) πέφτουν. Αμέσως μετά την (συνήθως τρομακτική) πτώση, που 9,9 φορές στις 10 έχει σαν μοναδική συνέπεια να σκονιστεί και να γδαρθεί η φόρμα τους,το βασικό τους πρόβλημα είναι αν θα φτάσουν γρήγορα στο box να πάρουν την δεύτερη μοτοσυκλέτα και να συνεχίσουν, (και βέβαια, εύχονται να μην έχει ανοίξει το εσωτερικό airbag της φόρμας τους ώστε να μην καθυστερήσουν μέχρι να την αλλάξουν).

Ομως, οι δρόμοι στην Παναγιούδα, στην Πυλαία, στα «λιμανάκια» και στην Νέα Σμύρνη, ΔΕΝ είναι η πίστα του Mugello. Και τα Supersport δεκαετίας με τις πονηρές εξατμίσεις και τα μισολιωμένα semi slick λάστιχα, ΔΕΝ είναι MotoGP, κι ας έχουν τις ίδιες μάρκες στα ρεζερβουάρ. Το καταλαβαίνουμε;

Αν ναι, ξεκινάμε απο το καλό που κάνουμε στον εαυτό μας, στην οικογένεια και στους φίλους μας, και συνεχίζουμε με την βοήθεια που προσφέρουμε στην εικόνα της μοτοσυκλέτας, που όλοι λέμε ότι τόσο αγαπάμε.

Αν όχι, αν μισογελάμε με «τον έτσι» που γράφει «τα αλλιώς», τότε ας σκεφτούμε ότι στο παρελθόν η Ευρωπαϊκή Ένωση, για να περιοριστούν τα ατυχήματα είχε θεσπίσει για OΛΕΣ τις μοτοσυκλέτες όριο ιπποδύναμης 100 ίππων, και η μισή Ευρώπη το τηρούσε. Επεσαν όλοι επάνω στην σχετική Επιτροπή της Comission, καταπάτηση δικαιωμάτων των αναβατών, μεροληψία υπέρ των αυτοκινήτων που δεν είχαν κανένα όριο (λέγε με βιομηχανία και πωλήσεις) κτλ., πάει το όριο, καταργήθηκε.

Σήμερα, οι ίπποι αυτοί έχουν υπερδιπλασιαστεί στα Superbike αγωνιστικού χαρακτήρα και προορισμού, που μπορεί ο καθένας με ένα απλό δίπλωμα να οδηγήσει σε δημόσιους δρόμους, χωρίς καθόλου να έχει αλλάξει γενετικά ο άνθρωπος, χωρίς να έχουν αλλάξει οι δρόμοι, χωρίς να έχουν αυξηθεί τα όρια ταχύτητας. Αλλά, παντού στον κόσμο έχουν ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ οι χρήσεις, και οι νοήμονες οδηγοί βάζουν τις μοτοσυκλέτες πίστας στην πίστα, του χώματος στο χώμα και της ασφάλτου στην άσφαλτο, τηρώντας τα όρια που επιβάλλουν οι ΣΥΝΘΗΚΕΣ του κάθε τόπου, της κάθε ώρας, της κάθε μέρας.

Ας είμαστε όλοι παραπάνω απο σίγουροι, ότι στην υποκριτική εποχή της «πολιτικής ορθότητας» που ζούμε (σαν Ιστορική περίοδο), θα βρεθούν πολλοί περαστικοί της Εξουσίας (εντός της χωρας αλλά και στην Ευρώπη) που «θα αποφασίσουν και θα επιβάλλουν» περιορισμούς ισχυός και ταχυτητας στις μοτοσυκλέτες, σίγουροι ότι επιτελούν κοινωνικό έργο που θα αναγνωριστεί και θα τους πιστωθεί βοηθώντας την πολιτική τους καρριέρα.

Και το χειρότερο απο όλα, είναι ότι θα έχουν δίκιο σε αυτό τον συλλογισμό, «χτίζοντας» το δικό τους πολιτικό μέλλον πάνω στις χαμένες ζωές των συναδέλφων μας.

Ας μην τους το επιτρέψουμε.

Στη μνήμη των παιδιών που χάθηκαν, ας κάνουμε ό,τι μπορούμε για να είναι αυτό το τελευταίο αίμα.
Δ.Π.

motosportmagazine
PraisingPraisingPraising

Πάντα δυνατή πένα ο ''ντοπερμαν''................
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αν εξαιρέσουμε την τελευταία περίπτωση που ηταν < επώνυμος > και έγιναν γνωστά κάποια στοιχεία όπως ότι δεν φόραγε κράνος ,στα υπόλοιπα μένει να αποσαφηνιστούν.
Αλλά γνωμη μου είναι οτι όλα οφείλονται σε υπερβολικη ταχύτητα
 
Last edited by a moderator:

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.151
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αν εξαιρέσουμε την τελευταία περίπτωση που ηταν < επώνυμος > και έγιναν γνωστά κάποια στοιχεία όπως ότι δεν φόραγε κράνος ,στα υπόλοιπα μένει να αποσαφηνιστούν.
Αλλά γνωμη μου είναι οτι όλα οφείλονται σε υπερβολικη ταχύτητα

δεν αλλαζει κατι ...οι δρομοι δεν ειναι πιστα....και πολλά αλλα
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
δεν αλλαζει κατι ...οι δρομοι δεν ειναι πιστα....και πολλά αλλα


Παιδεία
Παιδεία
Παιδεία
 

kalampokas

member
Δημοσιεύσεις
1.040
Περιοχή
Κυψέλη
Μοτοσυκλέτα
"Σούζυ" GsxF 650 "Σκλάβος" Cbf 125
Όνομα
Θανάσης
Περιοχή
Κυψελάρα πάουα
Αν εξαιρέσουμε την τελευταία περίπτωση που ηταν < επώνυμος > και έγιναν γνωστά κάποια στοιχεία όπως ότι δεν φόραγε κράνος ,στα υπόλοιπα μένει να αποσαφηνιστούν.
Αλλά γνωμη μου είναι οτι όλα οφείλονται σε υπερβολικη ταχύτητα
και σε πιώμα...τα περισσότερα νυχτερινές έως πρωινές ώρες.
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Αν εξαιρέσουμε την τελευταία περίπτωση που ηταν < επώνυμος > και έγιναν γνωστά κάποια στοιχεία όπως ότι δεν φόραγε κράνος ,στα υπόλοιπα μένει να αποσαφηνιστούν.
Αλλά γνωμη μου είναι οτι όλα οφείλονται σε υπερβολικη ταχύτητα
Από ένα βίντεο που είδα δεν πιστεύω πώς φταίει η υπερβολική ταχύτητα....μάλλον η υπερβολική
κατανάλωση αλκοόλ(;;;;)..............

 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Συνολικά
Που εντάσσονται αυτά?
Στην παιδεία.
Επαθα σοκ όταν πριν λιγα χρόνια στην Ιταλία συνομίλησα με ιταλους αστυνομικούς ,και μου ειπαν οτι δεν υπάρχει παράβαση για μη χρηση κράνους η ζώνης ασφαλείας.
Είναι αυτονόητο.



Χτες κάθομαι στο συνεργείο που φτιάχνω το μηχανάκι.
Και λέω για πόσες φορές πήγαν να με χτυπήσουν με το παπί σε μια γελοία απόσταση ( σπίτι - συνεργείο )
Μου απαντάει πιτσιρίκα οτι ναι μεν άλλα εγώ ξέρω να φρεναρω.
Όχι
Δεν ξέρω να φρεναρω
Κανεις δεν ξέρει να φρενάρει.
Γιατί μιλάμε για φρένα πανικού
Όταν σε κλείνουν απότομα, οταν.παραβιάζουν προτεραιότητα κλπ.
Δεν ξέρω να φρεναρω.
Δεν μαθαίνεται και δεν διδάσκεται ΠΟΥΘΕΝΑ αυτό ( μην το αναλύσουμε πλιζ)
Ξέρω να μην τρέχω του απάντησα.
Με ρωτάει μετά οτι αν φοράει κράνος και την σταματήσουν αν θα την γράψουν...
Γιατί τώρα πήρε 600 ( τζιξερ) και έχει όρεξη μπλα μπλα μπλα.
Της απαντώ
Τι να σου πω,δεν φοράμε κράνος για να μην μας γράψουν, αλλά για την γκλαβα μας.
Μου λέει ε καλά όχι εδώ,αν βγω εξω / εκτός.
Γιατί της λέω θα σε ρωτήσει που θα γίνει??
Εγώ γιατί φοραω συνέχεια??
Εμένα θα με γράψει κανείς??
Εγώ δηλαδή που είμαι 45 και έχω ανέβει σε τοσα μηχανάκια είμαι φλώρος και εσύ απο το παπί πηρες 600 και κρίνεις πότε χρειάζεται να φοράς κράνος και πότε όχι??


Ε μετα δεν απάντησε και έφυγε εμφανώς τσατισμένη




Παιδεία
Παιδεία
Παιδεία
Τι είναι σωστο και τι όχι .
Τι επιβάλεται
Τι απαγορεύεται
Τι προβλέπεται
Τι θα.μας δώσει και αύριο
Τι θα μας στειλει δυο.μετρα κάτω απο την γή
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Από ένα βίντεο που είδα δεν πιστεύω πώς φταίει η υπερβολική ταχύτητα....μάλλον η υπερβολική
κατανάλωση αλκοόλ(;;;;)..............





Είπα να μην το πω.
Αλλά η Συγγρού που είναι 3 ρεύματα ανα κατεύθυνση, που εκείνη την ωρα δεν είχε ( ειπαν ) ιδιαίτερη κίνηση, που δεν τον χτύπησε, έκλεισε άλλος.
Αντίθετα λέει είχε γενέθλια...
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Κάποτε
Μου είχε στείλει ο dvs κάτι αυτοκόλλητα που έγραφαν
< ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ>
λόγω ιδιότητας α είχα βάλει σε πολλά κράνη και μηχανάκια που συναντούσα στην δουλειά, καποιες φορές με τον όρο, οτι βάζεις αυτοκόλλητο και φοράς κράνος, αν σε ξαναδώ θα πεσει < ράβδος>
Τα αυτοκόλλητα τελείωσαν, και κάποιοι που τα είχαν τα έβγαλαν γιατί άλλαξα πόστο στην δουλειά και δεν τους ελέγχω
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Κι αμα ρε Δημητρη ειχε τιποτα λαδια κατω απο τα δεκαδες σαπακια που κυκλοφορουν ?
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Κι αμα ρε Δημητρη ειχε τιποτα λαδια κατω απο τα δεκαδες σαπακια που κυκλοφορουν ?



Αυτό δεν το ξέρω, αλλά θα φανεί (αν μιλάμε για την περίπτωση του παίκτη ριάλιτι)
Αλλά απο οτι είπαν τα διάφορα μέσα ,ηταν οτι έφυγε μόνος τού
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μου φαινεται εξαιρετικα δυσκολο να φυγεις μονος σου ,ακομα και πιωμενος.
Κατι πρεπει να παιχτηκε .
Νταξ μεγαλη *****ια που δεν φορουσε κρανος,που ειχε σκοπο(λογω γενεθλιων)να καβαλησει.
Αλλα και κρανος να φορουσε ,απ'οτι λενε διαμελιστηκε ,θα πηγαινε ουτως ει αλλως.
 

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
Αν εξαιρέσουμε την τελευταία περίπτωση που ηταν < επώνυμος > και έγιναν γνωστά κάποια στοιχεία όπως ότι δεν φόραγε κράνος ,στα υπόλοιπα μένει να αποσαφηνιστούν.
Αλλά γνωμη μου είναι οτι όλα οφείλονται σε υπερβολικη ταχύτητα

Σχετικό αυτό, το «πολύ» για κάποιους είναι «λίγο» για κάποιους άλλους, δεν έχουμε όλοι την ίδια πείρα, ικανότητες, μηχανή, σώμα, φυσική κατάσταση, καθαρό μυαλό, όραση, ας πω και τύχη.. κλπ.

Έχω δει άτομα να φεύγουν από στροφή πηγαίνοντας πολύ αργά, όπως και μετωπικές συγκρούσεις με χαμηλή ταχύτητα.

Το θέμα είναι εντάξει, συμβαίνουν αυτά. Αν καβαλάς, είναι πιθανό να πέσεις, όπως αν τρέχεις/περπατάς να σκοντάψεις, ή να συμβεί οποιαδήποτε στραβή. Π.χ. πιάστηκε ρούχο στην πίσω ρόδα, βγήκε η αλυσίδα, έσπασε το σωληνάκι των φρένων (αυτό συνέβη σε track day στις Σέρρες στο τέλος της ευθείας και ο αναβάτης έφυγε ευθεία στην έξοδο διαφυγής και έσκασε στον τοίχο! Αποτέλεσμα σπασμένο πόδι μόνο, ευτυχώς).
Και εγώ έχω πέσει και όλοι ή οι περισσότεροι και ποτέ δεν το περιμένεις, ποτέ δεν μπορείς να είσαι έτοιμος. Μπορείς να είσαι προετοιμασμένος.

Αλλά αν δεν φοράς κράνος απλά παίζεις τη ζωή σου κορώνα / γράμματα.

Πως θα χαρακτήριζες κάποιον που παίζει ρώσικη ρουλέτα; Αυτός είσαι.

Και κατ'επέκταση τον υπόλοιπο εξοπλισμό, αλλά αν δεν φοράς κράνος, πες πως έχεις βάλει 2 σφαίρες στον μύλο.

Αυτόν που παίζει ρώσικη ρουλέτα δεν τον νοιάζει να πεθάνει, θα το χαρεί κιόλας. Μια φορά ένας παππούς με βλέπει με όλον τον εξοπλισμό καλοκαιριάτικα και μου λέει μπράβο σε βλέπω είσαι κομπλέ. Του λέω, τι μπράβο λες, αφού καβαλάω. Μου λέει, κι εγώ μια ζωή καβαλάω, αυτό (δείχνει το κράνος) δεν μπόρεσα να το βάλω ποτέ. -Καληνύχτα! abcdefgh
 

kalampokas

member
Δημοσιεύσεις
1.040
Περιοχή
Κυψέλη
Μοτοσυκλέτα
"Σούζυ" GsxF 650 "Σκλάβος" Cbf 125
Όνομα
Θανάσης
Περιοχή
Κυψελάρα πάουα
Πέραν της παιδείας, που κατά τη γνώμη μου είναι και κατά πολύ θέμα τύχης αν θα την λάβεις στη χώρα που ζούμε, θεωρώ ότι είναι θέμα μεγάλης άγνοιας....
Μια βόλτα σε όσους παίρνουν δίπλωμα, σε κανά νοσοκομείο να βλέπουν τα αποτελέσματα της μη χρήσης εξοπλισμού ή της μη συνετής οδήγησης, δεν θα έβλαπτε...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Για την τυχη που λες Θανο :
Φιλος κρανωμενος κλπ ,περισυ πηγαινε παραλια κατερινης για μπανιο.
Μπροστα ενα σαπακι, λιβανιστηρι κανονικο,ποσα βλεπουμε καθημερινα ;
Ε ενα τετοιο.
Στην τελευταια απαλη στροφη για κατερινοσκαλα εσκασε ολα τα λαδια στο δρομο και συνεχισε κανονικα την πορεια του.
Καταλαβαινεις τη συνεχεια νομιζω....
Ο φιλος εκανε τρεις μηνες να καβαλησει,ευτυχως δεν ειχε τειχιο ή μπαριερες ο δρομος σε κεινο το σημειο.
Ειναι να σε θελει και λιγο .
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.165
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Από ένα βίντεο που είδα δεν πιστεύω πώς φταίει η υπερβολική ταχύτητα....μάλλον η υπερβολική
κατανάλωση αλκοόλ(;;;;)..............

GivingGivingGiving
 
Top Bottom