Ρύθμιση μανέτας φρένου και side effects?

X-anarxas

new member
Δημοσιεύσεις
126
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
Honda Transalp 700
Όνομα
Anarxas
Είναι το πρώτο μου post και δεν είμαι σίγουρος αν το βάζω στη σωστή κατηγορία...

Το θέμα μου λοιπόν είναι το εξής: αυτή τη στιγμή, η μανέτα του φρένου είναι ρυθμισμένη στην μεγαλύτερη απόσταση, δηλαδή ίσα ίσα που φτάνει το ένα δάχτυλο κρατώντας το γκάζι. Σκέφτομαι να αλλάξω τη ρύθμιση της μανέτας ώστε να μικρύνω όσο το δυνατόν λιγότερο την διαδρομή, δοκιμάζοντας ποια θέση βολεύει και μου είναι πιο άνετη.

Πριν προχωρήσω όμως σε δοκιμές, θα ήθελα να θέσω 2 ερωτήματα:
α) Μπορούμε άφοβα να ρυθμίσουμε τη μανέτα φρένου στην πιο κοντινή διαδρομή (κατάλληλο για μικρή παλάμη δηλαδή), ή μήπως υπάρχει περίπτωση να ακουμπήσουν τα τακάκια των φρένων και να ψιλοφρενάρει συνεχώς η ρόδα; (η λογική μου λέει πως δεν πρέπει να ισχύει κάτι τέτοιο, αλλιώς το θεωρώ απίθανο κατασκευαστικό λάθος) και
β) Υπάρχει κάποιος κανόνας για το ποια θα πρέπει να είναι η απόσταση που πρέπει να έχει η μανέτα του φρένου από το γκάζι; π.χ. Νομίζω πως θα πρέπει να είναι σε τέτοια απόσταση ώστε έχοντας την παλάμη στο γκάζι να ακουμπούν τουλάχιστον 2 δαχτυλα στο φρένο αλλά δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει λόγος να μην είναι ακόμα μικρότερη η διαδρομή...
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Είναι το πρώτο μου post και δεν είμαι σίγουρος αν το βάζω στη σωστή κατηγορία...

Το θέμα μου λοιπόν είναι το εξής: αυτή τη στιγμή, η μανέτα του φρένου είναι ρυθμισμένη στην μεγαλύτερη απόσταση, δηλαδή ίσα ίσα που φτάνει το ένα δάχτυλο κρατώντας το γκάζι. Σκέφτομαι να αλλάξω τη ρύθμιση της μανέτας ώστε να μικρύνω όσο το δυνατόν λιγότερο την διαδρομή, δοκιμάζοντας ποια θέση βολεύει και μου είναι πιο άνετη.

Πριν προχωρήσω όμως σε δοκιμές, θα ήθελα να θέσω 2 ερωτήματα:
α) Μπορούμε άφοβα να ρυθμίσουμε τη μανέτα φρένου στην πιο κοντινή διαδρομή (κατάλληλο για μικρή παλάμη δηλαδή), ή μήπως υπάρχει περίπτωση να ακουμπήσουν τα τακάκια των φρένων και να ψιλοφρενάρει συνεχώς η ρόδα; (η λογική μου λέει πως δεν πρέπει να ισχύει κάτι τέτοιο, αλλιώς το θεωρώ απίθανο κατασκευαστικό λάθος) και
Μπορείς άφοβα να προσχωρήσεις σε ρύθμιση απόστασης.
Το κλείσιμο της γωνίας δεν συνεπάγεται οτι < κλείνει > και το κύκλωμα των φρένων, και αρα εχεις συνεχή φθορά.




β) Υπάρχει κάποιος κανόνας για το ποια θα πρέπει να είναι η απόσταση που πρέπει να έχει η μανέτα του φρένου από το γκάζι; π.χ. Νομίζω πως θα πρέπει να είναι σε τέτοια απόσταση ώστε έχοντας την παλάμη στο γκάζι να ακουμπούν τουλάχιστον 2 δαχτυλα στο φρένο αλλά δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει λόγος να μην είναι ακόμα μικρότερη η διαδρομή...
Δεν υπάρχει κανένας κανόνας για στάνταρ απόσταση.
Η απόσταση του εργοστασίου είναι για να βολευει τους περισότερους ,οποτε η ρύθμιση είναι προσωπική επιλογή.
Όπως και η χρησιμοποίηση ενος η δυο η τριών η περισσότερων δαχτύλων κατα το φρενάρισμα.
Η δεξια μανέτα ( φρένου ) του transalp που έχεις, κάνει μικρό μετρική ρύθμιση απόστασης καθώς είναι με βίδα και όχι με σκάλες - θέσεις.
Αν και αναχρονιστικό είναι ιδαίτερα έξυπνο και πρακτικό που ρυθμίζει την μανέτα ακριβώς εκεί που σε βολευει.
 
Top Bottom