Πόση ώρα καβαλάς;

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αν παω στην κολαση οταν πεθανω η αιωνια τιμωρια μου θα'ναι ποδηλασια με αυτες τις στρινγκοηδεις σελες.
Πίστεψε με Θύμιο,θάχουν σέλα από nc 700x. Ποδηλασία κάνω άνετα δύο ώρες ανετα,αλλά η βόλτα στην προηγούμενη μοτο ήταν μαρτύριο και πήρα αναγκαστικά airhawk...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Έτσι για κουβέντα παραπάνω, το ερώτημα.



Και παλιότερα με άλλες παρέες, αλλά και πρόσφατα που πήγα σε βόλτα του φόρουμ αλλά και απο άλλες βόλτες που βλέπω εδώ και γνωρίζοντας τις περιοχές και τις στάσεις, διακρίνω πως γενικά όταν μαζεύονται πολλές μηχανές γίνονται και πολλές στάσεις, πολύ κοντά μεταξύ τους. Κάθε 20-30-40 χλμ και στάση.

Ένας λόγος που δεν μπορώ τα πολύ μεγάλα γκρουπ είναι και αυτός. Ντύνομαι, φοράω ωτοασπίδες, φοράω μπαλακλάβα, φοράω κράνος, φοράω καμιά φορά ζώνη μέσης, φοράω μπουφαν, φοράω γάντια, κλείνω σκρατς...και μετα από 20 χλμ, φτου και από την αρχή.

Από την άλλη όταν ταξιδεύω μόνος κάνω στάση συνήθως μόνο όταν ανάψει το λαμπάκι βενζίνης

Σαφώς και είμαι σχετικά ευέλικτος σε γκρουπ και μπορώ να κάνω στάση κάθε 80-100 χλμ ή κάθε 45 λεπτά με 1 ώρα, αλλά κάθε 20-30 χλμ ή καθε 10-15 λεπτά με ενοχλεί. Εκεί που έχω αρματωθεί, έχω πιάσει ρυθμό και είμαι έτοιμος να κόψω χλμ... τσουπ στάση για φωτογραφίες, στάση για τσιγάρο, στάση προς νερού, στάση επειδή βρήκαμε ωραίο παγκάκι να κάτσουμε!

Εσείς σε ποια κατηγορία βρίσκεστε;abcd
Μεγάλο Θεματάκι..
Εξαρτάται από πολλά για κάθε έναν,
Πολλά θα παίξουν ρόλο.. το μοτό!-η σέλα!-η διαδρομή!-η διάθεση!-η Παρέα!--ο χρόνος που Έχουμε!-Καπνίζοντες! ή μη!-ο προστάτης!(που ανέφερε Σύντροχος)κ.ο.κ.

Προτιμώ να μην γίνονται στάσεις κάθε τρεις και λίγο, νομίζω πως κουράζει.. αλλά και έτσι να πάει, προσπαθώ να το απολαύσω!

Με την Vara Έχω το πλεονέκτημα να μπορώ να κάνω αρκετά πολλά χλμ.. εκτός που από κατασκευής είναι άνετο! - έχουν βοηθήσει τα μέγιστα και οι αλλαγές που έχω Κάνει (σέλα-ανάρτηση).. μπορώ πραγματικά να βρίσκομαι ώρες πάνω στην σέλα!!
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ανάλογα την διάθεση και τον καιρό.

Όταν όλα όμως είναι φυσιολογικά στάση κάνω κάθε 200 χλμ περίπου αλλά και το Θεσσαλονικη-Γιάννενα το έχω βγάλει πολλές φορές μονορούφι, είτε μόνος είτε με την γυναίκα μου
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.142
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αν είχα την Vara του Γιώργου, θα έγραφα κι εγώ σεντόνια για την άνεση στο ταξίδι RollingSmileys drinking beer Emoticon

φανατασου να χες Πεν - Φε δηλαδή ....τομους θα γραφες...abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

Coyote

member
Δημοσιεύσεις
866
Μοτοσυκλέτα
Βαρκαντέρο
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Αθήνα
Σε κάποια μηχανάκια δεν σε κουράζει μόνο η σέλα, ο αέρας, κλπ, αλλά και οι κραδασμοί του μοτέρ. Στο Ζ750 πχ μουδιάζουν τα χέρια σου και επιβάλλεται να σταματήσεις, μέχρι και σκάγια το είχα γεμίσει για να στρώσει λίγο.
Καλά για το βάρα δεν μιλάμε... πάνω του ρίχνεις και ύπνο που λέει ο λόγος.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Σε κάποια μηχανάκια δεν σε κουράζει μόνο η σέλα, ο αέρας, κλπ, αλλά και οι κραδασμοί του μοτέρ. Στο Ζ750 πχ μουδιάζουν τα χέρια σου και επιβάλλεται να σταματήσεις, μέχρι και σκάγια το είχα γεμίσει για να στρώσει λίγο.
Καλά για το βάρα δεν μιλάμε... πάνω του ρίχνεις και ύπνο που λέει ο λόγος.


Το Ζ750 είναι το πιο άχρηστο μηχανάκι για να κόψεις χλμ. Μόνο για μόστρα, καφετέρια και φανάρια κάνει.

Πάντως το αρχικό ερώτημα δεν έχει να κάνει με το είδος της μηχανής και την εργονομική κούραση τόσο, όσο με τις στάσεις που γίνονται για άλλους λόγους όπως πχ "για τσιγάρο" ή "για ακόμη ένα τσιγάρο" ή "πότε θα σταματήσουμε για τσιγάρο;" ή για "να βγούμε μια ωραία φώτο για το Facebook/instagram" η "να σταματήσουμε να θαυμάσουμε την θέα" ή "ωραίο μέρος να πιούμε έναν ακόμη καφέ" ή που ο/η συνεπιβάτης δεν το έχει για χλμ στην σέλα αλλά τον θέλουμε μαζί μας ή δεν μας αφήνει μόνους και αναγκαζόμαστε να σταματάμε κάθε τρεις και λίγο να ξεπιαστεί, να βολευτεί, να συνηθίσει κλπ. Και φυσικά σε όλα τα παραπάνω σταματάει όλο το γκρουπ.
 
N

notakos600

Guest
Σε κάποια μηχανάκια δεν σε κουράζει μόνο η σέλα, ο αέρας, κλπ, αλλά και οι κραδασμοί του μοτέρ. Στο Ζ750 πχ μουδιάζουν τα χέρια σου και επιβάλλεται να σταματήσεις, μέχρι και σκάγια το είχα γεμίσει για να στρώσει λίγο.
Καλά για το βάρα δεν μιλάμε... πάνω του ρίχνεις και ύπνο που λέει ο λόγος.
Το Z και κάθε τετρακυλινδρο θέλει συχνά αλλαγή στο φάσμα των στροφών που χρησιμοποιείς.
Χίλιες πάνω, χίλιες κάτω και μερικες 180αρες και 200αρες στο μπαμ για να φύγει το μούδιασμα στα χέρια.
Αν οδηγείς με 6-7000 σταθερά για πολλή ώρα έχεις λιποθυμήσει.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το Z και κάθε τετρακυλινδρο θέλει συχνά αλλαγή στο φάσμα των στροφών που χρησιμοποιείς.
Χίλιες πάνω, χίλιες κάτω και μερικες 180αρες και 200αρες στο μπαμ για να φύγει το μούδιασμα στα χέρια.
Αν οδηγείς με 6-7000 σταθερά για πολλή ώρα έχεις λιποθυμήσει.


Όχι απο αυτή την άποψη Παναγιώτη. Το Ζ750 είναι κακοσχεδιασμένο. Οσους ξέρω με τέτοια έχουν κάνει ένα σωρό αλλαγές να το κάνουν οδηγισμό για ταξίδι και πάλι δεν γίνεται. Σκληρότερα ελατήρια, *****ότερα ελατήρια, στενά τιμόνια, φαρδιά τιμόνια, φατ μπαρ τιμόνια, άλλα αντίβαρα, χωρίς αντίβαρα, ψήλωμα, χαμήλωμα.....Τϊποτα.

Είναι απλά κακό για να κόβεις χλμ και από τους περισσότερους ακούω πως είναι κακό και στο στρίψιμο του.

Υ.Γ Στο bandit αν και τετρακύλινδρο δεν υπάρχουν τέτοια μουδιάσματα. Στο fazer τα είχα κι εγώ μετά απο 100-150 συνεχόμενα χλμ. Στον ληστή όχι. Πραγματικά με έχει εκπλήξει αυτό το μηχανάκι στον τρόπο λειτουργίας του. Λίγο πιο ογκώδες να ήταν θα ήταν τέλειο για εμένα.

Υ.Γ 2 Επίσης έχω εκπλαγεί από την κατανάλωση. Συνηθισμένος απο V2 που ρουφούσαν με το μπουρί αν άνοιγες σε γρήγορες ταχύτητες, αυτό απλά ρολάρει και καίει ένα τσικ παραπάνω απο ότι στον επαρχιακό. Όνειρο!

Υ.Γ 3 Γιατί να οδηγάς ένα τετρακύλινδρο με 6000 στροφές; Αυτοκίνητο είναι; Αυτό ποτέ δεν το κατάλαβα και το συζητάω με φίλους. Όταν έχεις κόκκινα στις 13-14 χιλιάδες στροφές, η ροπή του η καλή είναι στις 9-10-11 χιλιάδες στροφές. Βλέπω τους φίλους βάζουν 1η-γκαν, 2α-γκααααν, 3η γκαν-4η-5η-6η (τις τρεις τελευταίες χωρίς γκαν) και στήνουν περίπτερο στις 5500 στροφές με 6η για να μην καίει λένε....abcdefgh
Αυτοκινητάκηδες που πήραν μοτό και την οδηγάν σαν αυτοκίνητο γερμανικό αργόστροφο. Αν δεν πιάσει το μηχανάκι τις ροπές του, τι να καταλάβεις απο την οδήγηση του;
 
Τελευταία επεξεργασία:
N

notakos600

Guest
Όχι απο αυτή την άποψη Παναγιώτη. Το Ζ750 είναι κακοσχεδιασμένο. Οσους ξέρω με τέτοια έχουν κάνει ένα σωρό αλλαγές να το κάνουν οδηγισμό για ταξίδι και πάλι δεν γίνεται. Σκληρότερα ελατήρια, *****ότερα ελατήρια, στενά τιμόνια, φαρδιά τιμόνια, φατ μπαρ τιμόνια, άλλα αντίβαρα, χωρίς αντίβαρα, ψήλωμα, χαμήλωμα.....Τϊποτα.

Είναι απλά κακό για να κόβεις χλμ και από τους περισσότερους ακούω πως είναι κακό και στο στρίψιμο του.

Υ.Γ Στο bandit αν και τετρακύλινδρο δεν υπάρχουν τέτοια μουδιάσματα. Στο fazer τα είχα κι εγώ μετά απο 100-150 συνεχόμενα χλμ. Στον ληστή όχι. Πραγματικά με έχει εκπλήξει αυτό το μηχανάκι στον τρόπο λειτουργίας του. Λίγο πιο ογκώδες να ήταν θα ήταν τέλειο για εμένα.

Υ.Γ 2 Επίσης έχω εκπλαγεί από την κατανάλωση. Συνηθισμένος απο V2 που ρουφούσαν με το μπουρί αν άνοιγες σε γρήγορες ταχύτητες, αυτό απλά ρολάρει και καίει ένα τσικ παραπάνω απο ότι στον επαρχιακό. Όνειρο!

Υ.Γ 3 Γιατί να οδηγάς ένα τετρακύλινδρο με 6000 στροφές; Αυτοκίνητο είναι; Αυτό ποοτέ δεν το κατάλαβα και το συζητάω με φίλους. Όταν έχεις κόκκινα στις 13-14 χιλιάδες στροφές, η ροπή του η καλή είναι στις 9-10-11 χιλιάδες στροφές. Βλέπω τους φίλους βάζουν 1η-γκαν, 2α-γκααααν, 3η γκαν-4η-5η-6η (τις τρεις τελευταίες χωρίς γκαν) και στήνουν περίπτερο στις 5500 στροφές με 6η για να μην καίει λένε....abcdefgh
Αυτοκινητάκηδες που πήραν μοτό και την οδηγάν σαν αυτοκίνητο γερμανικό αργόστροφο. Αν δεν πιάσει το μηχανάκι τις ροπές του, τι να καταλάβεις απο την οδήγηση του;
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ Bandit, αλλά με όσα διαβάζω παίζει να είναι κορυφαίος ταξιδευτής.
 

Coyote

member
Δημοσιεύσεις
866
Μοτοσυκλέτα
Βαρκαντέρο
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Αθήνα
Το Z και κάθε τετρακυλινδρο θέλει συχνά αλλαγή στο φάσμα των στροφών που χρησιμοποιείς.
Χίλιες πάνω, χίλιες κάτω και μερικες 180αρες και 200αρες στο μπαμ για να φύγει το μούδιασμα στα χέρια.
Αν οδηγείς με 6-7000 σταθερά για πολλή ώρα έχεις λιποθυμήσει.
Καλά τα λες αλλά δεν μπορείς να το κάνεις συνέχεια... πχ φορτωμένος για Ιταλία και διπλός δεν είχα τέτοιες επιλογές.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ Bandit, αλλά με όσα διαβάζω παίζει να είναι κορυφαίος ταξιδευτής.

Αν ήμουν 15-20 πόντους κοντύτερος θα σου έλεγα πως έχω βρει το μηχανάκι μου για την επόμενη δεκαετία.
Δεν είναι το καλύτερο πουθενα ίσως στην κατηγορία του. Ούτε το πιο γρήγορο, ούτε το πιο στριφτερό, ούτε με τα περισσότερα γκατζετομπιχλιμπίδια, αλλά σαν σύνολο βγάζει την ροπή εκεί που πρέπει χωρίς να χρειάζεται να είσαι συνέχεια σε πενταψήφια, έχει καλή κάλυψη, είναι ήσυχο, έχει άνετη σέλα, καίει λιγότερο απο το fazer αλλά και απο το Caponord στις ίδιες υψηλές ταχύτητες (μετρημένο με στατιστικά που κρατάω σε προσωπικές μου μοτο).

Γενικά, πολύ τίμιο. Οκ, βαριά μηχανή και σχετικά βαρύ τιμόνι για στρητ, αλλά γι΄αυτό ακριβώς είναι καλό στο ταξίδι. ;)
 

Coyote

member
Δημοσιεύσεις
866
Μοτοσυκλέτα
Βαρκαντέρο
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Αθήνα
Όχι φίλε, με την καμία.
Μιλούσα για ένα άτομο και μακρινή βόλτα.
Ηταν και το s φαντάσου με φέρινγκ διπλή σέλα και άλλους εκκεντροφόρους (από κατασκευής) για να βγάζει την ροπή πιο χαμηλά.... και πάλι μούδιασμα.


Με το Μπάντιτ μην το συγκρίνουμε...καμία σχέση, το μοτέρ στο κάβα είναι πολύ άγριο.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ηταν και το s φαντάσου με φέρινγκ διπλή σέλα και άλλους εκκεντροφόρους (από κατασκευής) για να βγάζει την ροπή πιο χαμηλά.... και πάλι μούδιασμα.


Με το Μπάντιτ μην το συγκρίνουμε...καμία σχέση, το μοτέρ στο κάβα είναι πολύ άγριο.
Ναι δεν έχουν σχέση τα μηχανάκια.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Επί του κυρίως θέματος σταμάτημα για να δούμε ένα καλό αξιοθέατο στο δρόμο ή για να θαυμάσουμε τη θέα για μένα είναι καλό και κατά τη γνώμη μου επιβάλλεται αν και εφόσον ταξιδεύεις περιηγητικά. Αν ταξιδεύεις απολαυστικά ήτοι μόνο δρόμος και στροφιλίκι το ξεχνάμε.

Περιηγητικό ταξίδι δε εκτιμώ πως είναι με γκρουπ μέχρι 5 μοτό άντε και λίγο παραπάνω. Μετά χάνεται η μπάλα και πρέπει το σύνολο να σπάσει.
Δεν μιλώ για 100-150 χλμ φυσικά, εκεί ότι και να γίνει είναι δυνατή μια - δύο ανασυγκροτήσεις και μαζεύεται το πράγμα. Σε περισσότερα ζήτω που νυχτώσαμε.

Επίσης στάση επιβάλλεται τώρα που κάνει ζέστη και για να πιεις νερό θες δεν θες.
 

tracer

member
Δημοσιεύσεις
1.145
Ηλικία
62
Περιοχή
ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ
Μοτοσυκλέτα
TRACER 900 GT
HONDA C50 (1985)
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ
αθηνα- =αλεξανδρουπολη μονο βενζινη
μεγαλα ταξιδια ανω των 800 χιλιομετρων καθε 200 περιπου βενζινη και καθε 400 καφεδακι.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Γι αυτους που κανουν μεγάλα ταξίδια, καλό είναι να υπάρχει όργανο θερμοκρασίας λαδιού (έστω και αυτο το μηχανικό που μπαίνει αντι της ταπας πλήρωσης λαδιού) για να σταματάμε όταν πιανει θερμοκρασίες πάνω απο 110-115 οC για κανά 20λεπτο. Ο χρόνος αυτός φυσικά είναι ανάλογος της σχεδίασης της μοτοσκλέτας και της ποσότητας λαδιού στο στοφαλοθάλαμο. Ετσι προστατέυουμε τη μακροζωία του μοτερ γιατι οταν το λάδι έρθει σε θερμοκρασία αρκετά ανώτερη απο τη λειτουργία του γίνεται "νερό" με αποτέλεσμα τεράστια άυξηση της φθοράς.

Επίσης για αυτούς που δε σταματάνε καθόλου, να υπενθυμίσω οτι ο χρόνος αντίδρασης σε ατυχημα μετά απο ταξιδι 2 ωρών αυξάνεται σχεδόν 50%, δηλαδή για την ασφάλεια μας πρέπει να κάνουμε στάσεις με το ζόρι.

Αλλωστε ποτέ δε κατάλαβα προς τι οι βιασύνες σε τέτοια θέματα. Δεν έγινε δα και τίποτα να πάς και 20 λεπτά αργότερα.

Ορισμένοι άνθρωποι συμπεριφέρονται ακόμα σαν τις εφηβικές κόντρες που κάναμε για την διάρκεια που διανύθηκε μια διαδρομή. "Αθήνα - Λάρισα σε 2μιση ώρες" και θαυμάζαμε όλοι σα τα βόιδα.
 
N

notakos600

Guest
Γι αυτους που κανουν μεγάλα ταξίδια, καλό είναι να υπάρχει όργανο θερμοκρασίας λαδιού (έστω και αυτο το μηχανικό που μπαίνει αντι της ταπας πλήρωσης λαδιού) για να σταματάμε όταν πιανει θερμοκρασίες πάνω απο 110-115 οC για κανά 20λεπτο. Ο χρόνος αυτός φυσικά είναι ανάλογος της σχεδίασης της μοτοσκλέτας και της ποσότητας λαδιού στο στοφαλοθάλαμο. Ετσι προστατέυουμε τη μακροζωία του μοτερ γιατι οταν το λάδι έρθει σε θερμοκρασία αρκετά ανώτερη απο τη λειτουργία του γίνεται "νερό" με αποτέλεσμα τεράστια άυξηση της φθοράς.

Επίσης για αυτούς που δε σταματάνε καθόλου, να υπενθυμίσω οτι ο χρόνος αντίδρασης σε ατυχημα μετά απο ταξιδι 2 ωρών αυξάνεται σχεδόν 50%, δηλαδή για την ασφάλεια μας πρέπει να κάνουμε στάσεις με το ζόρι.

Αλλωστε ποτέ δε κατάλαβα προς τι οι βιασύνες σε τέτοια θέματα. Δεν έγινε δα και τίποτα να πάς και 20 λεπτά αργότερα.

Ορισμένοι άνθρωποι συμπεριφέρονται ακόμα σαν τις εφηβικές κόντρες που κάναμε για την διάρκεια που διανύθηκε μια διαδρομή. "Αθήνα - Λάρισα σε 2μιση ώρες" και θαυμάζαμε όλοι σα τα βόιδα.

Τα έγραψες όλα!
 
Top Bottom