Πληροφορίες για κάποια street μοντελάκια παρακαλώ

Σε ψήνει κανένα από τα παρακάτω;

  • -CBF 600 ABS (Carb)

    Ψήφοι: 5 18,5%
  • -Pegaso Strada

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • -Ducati Multistrada 620

    Ψήφοι: 2 7,4%
  • -Bandit 650 ABS

    Ψήφοι: 13 48,1%
  • -BMW R1150R και RS

    Ψήφοι: 6 22,2%
  • -Versys 650 πρώτης γενιάς

    Ψήφοι: 2 7,4%
  • -BMW F 800 ST

    Ψήφοι: 5 18,5%

  • Σύνολο ψηφοφόρων:
    27

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Ότι είναι βαρύ είναι όντως αλλά δεν έχω οδηγήσει κάτι άλλο για να σου πω....
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
V sttom 2011 ( face lift)
images.jpeg
Δεν έχει πολλά σαν τον προκάτοχό του,και κατ εμέ το ποιο < μαζεμένο > και όμορφο strom

Kawa versys 650

Versys2010_05_large.jpg
Ποιο μανιτζεβελο απο το veesys για εντός πόλεως.
Πανω κάτω τα ίδια με λίγο καλύτερα φρένα.
Ποιο μαζεμένο στο μάτι απο το στρώμα
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
170 ευρώ ελατήρια και λάδι ohlins μαζί με ξύστρες και εργασία.... Μετά είναι τούμπανο.... Αν έρθεις Γιάννενα θα μπορέσεις να πάρεις για test drive το δικό μου.... Να δεις πως είναι
Δεν νομίζω να μπορέσω. Δουλεύω το Σάββατο και δεν μπορώ το συγκεκριμένο να αφήσω άλλον στην θέση μου. Ευχαριστώ πάντως για την πρόθεση!Smileys drinking beer Emoticon
V sttom 2011 ( face lift)
View attachment 13388
Δεν έχει πολλά σαν τον προκάτοχό του,και κατ εμέ το ποιο < μαζεμένο > και όμορφο strom

Kawa versys 650

View attachment 13389
Ποιο μανιτζεβελο απο το veesys για εντός πόλεως.
Πανω κάτω τα ίδια με λίγο καλύτερα φρένα.
Ποιο μαζεμένο στο μάτι απο το στρώμα

Πολύ ωραία και τα δύο, αλλά σαν δεύτερης γενιάς μοντέλα βρίσκονται σε τιμές εκτός budget.
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Η φώτο που έβαλες είναι δεύτερη γενιά του Versys, το facelift με το ABS. Αν εννοούσες πρώτης γενιάς οκ, είναι εντός budget.
Νομίζω στα 3 με 3500 χιλιάρικα παίζουν αυτά αν δεν κάνω λάθος...αλλά δεν ξέρω τη μπάτζετ έχεις....
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.142
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
170 ευρώ ελατήρια και λάδι ohlins μαζί με ξύστρες και εργασία.... Μετά είναι τούμπανο.... Αν έρθεις Γιάννενα θα μπορέσεις να πάρεις για test drive το δικό μου.... Να δεις πως είναι

ναι ναι αφοβα εχει και καλη οδική ....abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
V sttom 2011 ( face lift)
View attachment 13388
Δεν έχει πολλά σαν τον προκάτοχό του,και κατ εμέ το ποιο < μαζεμένο > και όμορφο strom
Πιο νωχελικό/πνιγμένο σε σχέση με το παλιό(λογικό),πιο φτερό στον άνεμο,το abs για κλάματα (δύο τούμπες στο τσακ με 10 χιλιόμετρα),τα καλάμια σκουριάζουν εύκολα.
Νομίζω ποιοτικά είναι κατώτερο του προηγούμενου.

Αυτή είναι η δική μου αντίληψη.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Πιο νωχελικό/πνιγμένο σε σχέση με το παλιό(λογικό),πιο φτερό στον άνεμο,το abs για κλάματα (δύο τούμπες στο τσακ με 10 χιλιόμετρα),τα καλάμια σκουριάζουν εύκολα.
Νομίζω ποιοτικά είναι κατώτερο του προηγούμενου.

Αυτή είναι η δική μου αντίληψη.
Δεν το έχω οδηγήσει για να έχω προσωπική άποψη, αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που το προτιμούν από τις 3 γενιές.
Για το ABS πάντως αν έχουν κρατήσει του προηγούμενου, σίγουρα είναι ΧΑΛΙΑ,
το μοτέρ πνιγμένο λόγω ρύπων στάνταρ,
τώρα το θέμα φτερό στον άνεμο είναι καθαρά θέμα προτιμήσεων θα έλεγα (αυτοί που θέλανε ένα 650 σε διαστάσεις 1000 σίγουρα θα δυσαρεστηθούν, αυτοί που το θέλανε και για χρήση εντός πόλεως σίγουρα θα το προτιμήσουν).
Τώρα αν κατάφεραν να ρίξουν και την ποιότητα, ε ντροπή τους τότε.. Κρίμα και το θεωρούσα μια ενδιαφέρουσα επιλογή (μια που πολύ δύσκολα θα γυρίσω στο gen1 που είχα).
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
τώρα το θέμα φτερό στον άνεμο είναι καθαρά θέμα προτιμήσεων θα έλεγα (αυτοί που θέλανε ένα 650 σε διαστάσεις 1000 σίγουρα θα δυσαρεστηθούν, αυτοί που το θέλανε και για χρήση εντός πόλεως σίγουρα θα το προτιμήσουν).
Αυτό ακριβώς.
Ενώ είναι πιο αεράτο εντός πόλεως,προσωπικά εκτός το ήθελα πιο "βαρύ".
Κέρδισε σε εμφάνιση(όχι ότι δεν μου άρεσε το παλιό) αλλά η αφαίρεση όγκου του "κόστισε".

ΔΕΝ λέω ότι δεν αξίζει.

Απλά εγώ θα κοίταζα το προηγούμενο.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δεν το έχω οδηγήσει για να έχω προσωπική άποψη, αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που το προτιμούν από τις 3 γενιές.
Για το ABS πάντως αν έχουν κρατήσει του προηγούμενου, σίγουρα είναι ΧΑΛΙΑ,
το μοτέρ πνιγμένο λόγω ρύπων στάνταρ,
τώρα το θέμα φτερό στον άνεμο είναι καθαρά θέμα προτιμήσεων θα έλεγα (αυτοί που θέλανε ένα 650 σε διαστάσεις 1000 σίγουρα θα δυσαρεστηθούν, αυτοί που το θέλανε και για χρήση εντός πόλεως σίγουρα θα το προτιμήσουν).
Τώρα αν κατάφεραν να ρίξουν και την ποιότητα, ε ντροπή τους τότε.. Κρίμα και το θεωρούσα μια ενδιαφέρουσα επιλογή (μια που πολύ δύσκολα θα γυρίσω στο gen1 που είχα).
Τώρα θυμήθηκα πως είχες το πρώτο!
Επειδη βλέπω η επιλογή μου να γίνετε τελικά μεταξύ Vstrom 1gen και CBF, δίνεις λίγες πληροφορίες για το strom;
Κυρίως με ενδιαφέρει το ABS του αν αξίζει. Ρωτάω επειδή ενώ βρίσκω καλοδιατηρημένα vstrom χωρίς ABS στις τιμές που θέλω, αν ψάξω για μοντέλο με ABS τα καλά δείγματα είναι περίπου 1000 ευρώ πάνω απο τα αντίστοιχα χωρίς ABS της ίδιας χρονιάς. Αν λες ότι είναι χάλια, μήπως να μην κοιτάξω καθόλου για το ABSάτο και να επικεντρωθώ σε όσο καλύτερο άνευ ABS;

Για το CBF πχ που έχω γνώμη πλέον, το ABS του είναι καλό. Δεν ψάχνω χωρίς. Αλλά για το strom δεν έχω ακούσει τα καλύτερα. Εκτός και αν χωρίς ABS τα φρένα του απο άθλια γίνονται ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ.

Υ.Γ Το δεύτερη γενιάς vstrom που γράφετε πιο πάνω δεν με ενδιαφέρει καθόλου, επειδη το θεωρώ πρώτα απο όλα άσχημο και μαζεμένο σε διαστάσεις. Προσωπικά, θέλω η μηχανή να έχει ογκο.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
To abs στα στρώματα ,έχουν μια γενική ασάφεια σε σχεδόν όλα ( 1ης,2ης,3ης γενιάς)
Η φθηνή λύση είναι η τρόμπα απο το πρωτο χωρίς abs και σωληνακια υψηλής. Αν το CBF εχει CBS -ABS απλα μιλάμε για μέρα με την νύχτα.

Όσο για το περί ομορφιάς είναι υποκειμενικο και αφορά τα γούστα του καθενός
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Αποστόλη πιάνω πρώτα το θέμα ABS ή όχι που σε καίει.

Η εμπειρία μου με το Gen 1 ΑΝΕΥ ABS, είναι πολύ μικρή, αλλά η αίσθηση που αποκόμισα (και μετά από κουβέντες με αρκετούς κατόχους και φίλους ιδιοκτήτες) είναι πως τα μέτρια φρένα του Vstrom με ABS είναι ΚΑΚΑ στο Vstrom χωρίς ABS, ωστόσο θα σου έλεγα να το δοκιμάσεις για να έχεις προσωπική άποψη.
O λόγος μάλλον είναι σύνθετος, αλλά θα σου πω εγώ τι πιστεύω. Το *****ό μπροστινό (πολύ *****ό για τα γούστα μου) δε σε βοηθά να έχεις αίσθηση στο τι γίνεται με τα φρένα (σε και τις 2 εκδόσεις) και στο ABS επειδή έχεις τη "ψυχολογική¨βοήθεια ότι όσο και να το πατήσεις ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ, σε κάνει να φρενάρεις καλύτερα μια που βάζεις περισσότερη δύναμη. Αντίθετα στο ANEY επειδή δε νιώθεις τι γίνεται μπροστά, φρενάρεις πιο συντηρητικά (υπό το φόβο του μπλοκαρίσματος) με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι αποστάσεις ακινητοποίησης. Η αλήθεια είναι ότι πριν το δώσω, είχα ψαχτεί για τοποθέτηση 4 πίστονων με άλλη τρόμπα, αλλά τότε λέγανε πως για να ρυθμιστεί σωστά το ABS με τα καινούρια φρένα ήθελε να μπει εγκέφαλο, οπότε όπως σωστά μάντεψες εδώ δεν είχαν και έπρεπε να τρέχω Θεσ/νικη...
Επίσης το πίσω φρένο στο ABS μοντέλο θα το χαρακτήριζα ΤΡΑΓΙΚΟ, μια που ¨αμολούσε" για πλάκα. Διακοσμητικού χαρακτήρα καθαρά...

Κατά τα λοιπά, για το V-Strom 650 του 2009 με ΑBS που είχα, τα υπέρ και κατά:

ΥΠΕΡ:

+ Φώτα, πολύ καλά, δεν χρειάζεται να τα βελτιώσεις
+ Μεγάλη αυτονομία (22λτ. τεπόζιτο) λόγω και της πολύ μικρής κατανάλωσης (4,5 -5 λτ/100) (μια 400άρα αν δεν το πας 160+ την έχεις άνετα)
+ Ο δυνατότερος δικύλινδρος της εποχής του και τέρμα αξιόπιστος, ταξιδεύει άνετα με 140-150 συνεχόμενα.
+ Άριστη ανεμοκάλυψη (για το ύψος σου ίσως να είναι προτιμότερο να έχει μεγαλύτερη ζελατίνα, αν και ακόμα και η κοντή MRA με το φρυδάκι μπορεί να σε καλύπτει)
+ Σέλα-θρόνος
+ Στιβαρό πλαίσιο που το απολαμβάνεις
+ Φορτώνεται όσο αντέχεις
+ Πολύ καλή ποιότητα πλαστικών & συναρμογής (κάτι που π.χ το Versys δεν έχει)
+ Πούλησε τόσο πολύ, που για ότι πρόβλημα ή αλλαγή/βελτίωση θες βρίσκεις εύκολα έτοιμες λύσεις και πληθώρα ανταλακτικών

ΚΑΤΑ:
- Κακό κέντρο βάρους (βρίσκεται ψηλά), στη πόλη θέλει προσοχή.
-Μπροστινή ανάρτηση κακή με έλλειψη πληροφόρησης και με εύκολο το βύθισμα. Θέλει το λιγότερο μια γέφυρα μπροστινού & πιο χοντρό λάδι αν θες να το ευχαριστηθείς κάπως οδηγικά. (τα έκανα και τα 2, βελτιώθηκε μεν, δε με ενθουσίασε ποτέ δε)
-Πίσω αμορτισέρ απλά ανεκτό. Μπορεί να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο αλλά αν ταλαιπωρηθεί αρχίζει και πλαδαρεύει (να ελέγξεις πόσο προφορτισμένο θα είναι όποιο δοκιμάσεις αν έχει ακόμα το μαμά αμορτισέρ, μπορεί να είναι στα τελευταία του και με εσένα μόνο πάνω και τέρμα προφόρτιση να "κάθεται")
- Φρένα απλά ανεκτά για το βάρος του.

Αυτά θυμάμαι, αν θες κάτι επιπλέον που μου διαφεύγει ρώτα :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αποστόλη πιάνω πρώτα το θέμα ABS ή όχι που σε καίει.

Η εμπειρία μου με το Gen 1 ΑΝΕΥ ABS, είναι πολύ μικρή, αλλά η αίσθηση που αποκόμισα (και μετά από κουβέντες με αρκετούς κατόχους και φίλους ιδιοκτήτες) είναι πως τα μέτρια φρένα του Vstrom με ABS είναι ΚΑΚΑ στο Vstrom χωρίς ABS, ωστόσο θα σου έλεγα να το δοκιμάσεις για να έχεις προσωπική άποψη.
O λόγος μάλλον είναι σύνθετος, αλλά θα σου πω εγώ τι πιστεύω. Το *****ό μπροστινό (πολύ *****ό για τα γούστα μου) δε σε βοηθά να έχεις αίσθηση στο τι γίνεται με τα φρένα (σε και τις 2 εκδόσεις) και στο ABS επειδή έχεις τη "ψυχολογική¨βοήθεια ότι όσο και να το πατήσεις ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ, σε κάνει να φρενάρεις καλύτερα μια που βάζεις περισσότερη δύναμη. Αντίθετα στο ANEY επειδή δε νιώθεις τι γίνεται μπροστά, φρενάρεις πιο συντηρητικά (υπό το φόβο του μπλοκαρίσματος) με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι αποστάσεις ακινητοποίησης. Η αλήθεια είναι ότι πριν το δώσω, είχα ψαχτεί για τοποθέτηση 4 πίστονων με άλλη τρόμπα, αλλά τότε λέγανε πως για να ρυθμιστεί σωστά το ABS με τα καινούρια φρένα ήθελε να μπει εγκέφαλο, οπότε όπως σωστά μάντεψες εδώ δεν είχαν και έπρεπε να τρέχω Θεσ/νικη...
Επίσης το πίσω φρένο στο ABS μοντέλο θα το χαρακτήριζα ΤΡΑΓΙΚΟ, μια που ¨αμολούσε" για πλάκα. Διακοσμητικού χαρακτήρα καθαρά...

Κατά τα λοιπά, για το V-Strom 650 του 2009 με ΑBS που είχα, τα υπέρ και κατά:

ΥΠΕΡ:

+ Φώτα, πολύ καλά, δεν χρειάζεται να τα βελτιώσεις
+ Μεγάλη αυτονομία (21λτ. τεπόζιτο) λόγω και της πολύ μικρής κατανάλωσης (4,5 -5 λτ/100) (μια 400άρα αν δεν το πας 160+ την έχεις άνετα)
+ Ο δυνατότερος δικύλινδρος της εποχής του και τέρμα αξιόπιστος, ταξιδεύει άνετα με 140-150 συνεχόμενα.
+ Άριστη ανεμοκάλυψη (για το ύψος σου ίσως να είναι προτιμότερο να έχει μεγαλύτερη ζελατίνα, αν και ακόμα και η κοντή MRA με το φρυδάκι μπορεί να σε καλύπτει)
+ Σέλα-θρόνος
+ Στιβαρό πλαίσιο που το απολαμβάνεις
+ Φορτώνεται όσο αντέχεις
+ Πολύ καλή ποιότητα πλαστικών & συναρμογής (κάτι που π.χ το Versys δεν έχει)
+ Πούλησε τόσο πολύ, που για ότι πρόβλημα ή αλλαγή/βελτίωση θες βρίσκεις εύκολα έτοιμες λύσεις και πληθώρα ανταλακτικών

ΚΑΤΑ:
- Κακό κέντρο βάρους (βρίσκεται ψηλά), στη πόλη θέλει προσοχή.
-Μπροστινή ανάρτηση κακή με έλλειψη πληροφόρησης και με εύκολο το βύθισμα. Θέλει το λιγότερο μια γέφυρα μπροστινού & πιο χοντρό λάδι αν θες να το ευχαριστηθείς κάπως οδηγικά. (τα έκανα και τα 2, βελτιώθηκε μεν, δε με ενθουσίασε ποτέ δε)
-Πίσω αμορτισέρ απλά ανεκτό. Μπορεί να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο αλλά αν ταλαιπωρηθεί αρχίζει και πλαδαρεύει (να ελέγξεις πόσο προφορτισμένο θα είναι όποιο δοκιμάσεις αν έχει ακόμα το μαμά αμορτισέρ, μπορεί να είναι στα τελευταία του και με εσένα μόνο πάν και τέρμα προφόρτιση να "κάθεται")
- Φρένα απλά ανεκτά για το βάρος του.

Αυτά θυμάμαι, αν θες κάτι επιπλέον που μου διαφεύγει ρώτα :)
Ευχαριστώ φίλε!Smileys drinking beer Emoticon
Στην πορεία τώρα, όσο θα πετυχαίνω κάποιο να πωλείται εδω γύρω θα σε ρωτάω πριν το τσεκάρω για το τι να προσέξω.
Δεν είσαι και μάχιμος να σε παίρνω μαζί μου να το βλέπουμε παρέα.Bike

Όπως ειπες πάντως, θα παίξω σε αυτά που έχει η περιοχή απο τα μοντέλα που ξεχώρισα. Κανα στρώμα, κανα cbf ίσως κανα ΤΑ700 ...ψευτοκοιτάω και Vara που ναι μεν δεν με ενθουσιάζουν καθόλου, αλλά είναι καλοί τουρίστες και στα κυβικά μου δεν θα δυσανασχετήσουν.

Θα έλεγα πάλι και Caponord αλλά μέχρι στιγμής έχουν εξαφανιστεί όλα τα καλα! Κάτι τους έπιασε όλους και το εκτίμησαν 20 χρόνια μετά! Κάλιο αργά παρά ποτε!Bcdefgh
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μακρια απο ΤΑ 700
καλύτερα το 650 είναι < ποιο > μηχανη



Έχω ολόκληρο θέμα για το ΤΑ 700 .
Ψαξτο λίγο
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μακρια απο ΤΑ 700
καλύτερα το 650 είναι < ποιο > μηχανη

Αν εξαιρέσεις πως το 700 είναι κάπως άσχημο (υποκειμενικό αυτό, άλλοι το γουστάρουν), σαν μηχανή που την οδήγησα και για χλμ μάλιστα μου φάνηκε πολύ καλή και με ένα σαφές ABS.
Τι σε κάνει να λες πως δεν είναι καλό; Ή πως το 650 είναι καλύτερο. Καλύτερο σε τι;

Υ.Γ Είδα γράφεις πως έχεις θέμα. Θα το ψάξω να δω.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αν εξαιρέσεις πως το 700 είναι κάπως άσχημο (υποκειμενικό αυτό, άλλοι το γουστάρουν), σαν μηχανή που την οδήγησα και για χλμ μάλιστα μου φάνηκε πολύ καλή και με ένα σαφές ABS.
Τι σε κάνει να λες πως δεν είναι καλό; Ή πως το 650 είναι καλύτερο. Καλύτερο σε τι;

Υ.Γ Είδα γράφεις πως έχεις θέμα. Θα το ψάξω να δω.



Με 700 εκανα 100κ χιλ.
Με το 650 70κ

Πάσχουν και τα δυο απο έλλειψη 6ης.
Το 700 έχει φρεναρες !!
Αλλά ως εκεί.
Το 700 ζεσταίνεται για πλάκα ,βγάζει ζημιές ( ψυγεία, ένωση δυο κυλινδρων με ψυκτικό κλπ κλπ)
Καλώδιο H.I.S.S.
Οι κύλινδροι στο 650 έχουν ψυκτρες,στο 700 όχι.
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι η κύρια αιτία, αλλά αυτό υποχιαζομαι.
Το βεντιλατερ θα τηγανίσει τα αβγά σου στο 700.
Ποιο πολλά στο θέμα που έχω εδώ μέσα
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Με 700 εκανα 100κ χιλ.
Με το 650 70κ

Πάσχουν και τα δυο απο έλλειψη 6ης.
Το 700 έχει φρεναρες !!
Αλλά ως εκεί.
Το 700 ζεσταίνεται για πλάκα ,βγάζει ζημιές ( ψυγεία, ένωση δυο κυλινδρων με ψυκτικό κλπ κλπ)
Καλώδιο H.I.S.S.
Οι κύλινδροι στο 650 έχουν ψυκτρες,στο 700 όχι.
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι η κύρια αιτία, αλλά αυτό υποχιαζομαι.
Το βεντιλατερ θα τηγανίσει τα αβγά σου στο 700.
Ποιο πολλά στο θέμα που έχω εδώ μέσα
Τα ίδια έχω διαβάσει και εγώ, προσωπικά δεν θα ήταν στις επιλογές μου όσο καλά φρένα και να έχει...
Ειδικά αυτό το θέμα με τα ψυγεία είναι μάστιγα στο συγκεκριμένο.
Ειλικρινά θα προτιμούσα το άχρωμο/άοσμο/αυτοκινητάδικο NC700X παρά αυτό...
Και μην ξεχνάς, είναι με σαμπρέλα...χαχαχα
 
Top Bottom