Πληροφορίες για κάποια street μοντελάκια παρακαλώ

Σε ψήνει κανένα από τα παρακάτω;

  • -CBF 600 ABS (Carb)

    Ψήφοι: 5 18,5%
  • -Pegaso Strada

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • -Ducati Multistrada 620

    Ψήφοι: 2 7,4%
  • -Bandit 650 ABS

    Ψήφοι: 13 48,1%
  • -BMW R1150R και RS

    Ψήφοι: 6 22,2%
  • -Versys 650 πρώτης γενιάς

    Ψήφοι: 2 7,4%
  • -BMW F 800 ST

    Ψήφοι: 5 18,5%

  • Σύνολο ψηφοφόρων:
    27

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πρώτο μέρος ερωτήματος

Θα ήθελα από όσους γνωρίζουν να μου δώσουν πληροφορίες για τα παρακάτω μοντέλα σε σχέση με πιθανές και γνωστές βλάβες που μπορεί να βγάλουν (για να ξέρω αν κάτι πρέπει να έχει αλλαχτεί ή να φτιαχτεί, σε περίπτωση αγοράς). Θα παρακαλούσα για όποιο από τα παρακάτω μοντέλα απαντήσει κάποιος να έχει μια προσωπική εμπειρία ο ίδιος ή έστω κάποιος γνωστός του πρώτο χέρι. Δεν είναι ανάγκη να γράψετε γνώμη για όλα τα μοντέλα παρά μόνο για όσα γνωρίζετε και ότιδήποτε γνωρίζετε. Τα περισσότερα που υπάρχουν στο ίντερνετ τα έχω διαβάσει.

-CBF 600 ABS (Carb)
-Pegaso Strada
-Ducati Multistrada 620
-Bandit 650 ABS
-BMW R1150R και RS
-Versys 650 πρώτης γενιάς χωρίς ABS
-BMW F 800 ST

Δεύτερο μέρος ερωτήματος

Αν μου διαφεύγει κάποιο άλλο αξιόλογο μεταχειρισμένο στρητάκι μεταξύ 2000-3500 ευρώ διαφωτίστε με (εκτός από fazer 600 που το είχα και το ξέρω). Με ενδιαφέρει σταθερότητα στην οδήγηση, καλό στρίψιμο και καλό φρενάρισμα. Απόλυτοι αριθμοί σε ιπποδύναμη δεν με συγκινούν ιδιαίτερα πλέον. Μπορώ και με 100 άλογα, μπορώ και με 45-50 άλογα, πιο κάτω όχι, ας τραβάει και λίγο. Ύψος 1,93 για να μην προτείνετε τίποτα υπερβολικά μικρό. Οδηγική εμπειρία καλή. Θα οδηγείται σόλο και όχι δικάβαλο, ούτε με ιδιαίτερα πολλά μπαγκάζια. Κατανάλωση δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αρκεί να μην θέλει βυτιοφόρο από πίσω. Επίσης δεν πολυκοιτάω μοντέλα πριν το 2004-2005. Στα κυβικά επίσης δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός, τουλάχιστον μέχρι τα 1200cc.

Τρίτο μέρος - δημοσκόπηση

Ειλικρινά, σε ποιον δεν αρέσει μια δημοσκόπηση;;)
Πάμε λοιπόν εντελώς υποκειμενικά, μια δημοσκόπηση για τα παραπάνω μοντέλα. Να δω ποιο έχει "γράψει" καλύτερα στην συνείδηση του κόσμου. Με όποιο κριτήριο θέλετε ψηφίζετε στην δημοσκόπηση. Μέχρι 2 επιλογές.


Υ.Γ 1 Όχι, δεν θέλω τοκαλυτερομηχανακιτουκοσμου
Υ.Γ 2 Οχι, ούτε και άλλο ον οφ με ενδιαφέρει. Ξέρω...to GS είναι φανταστικό. Ξέρω...το vstrom είναι το πιο συμφέρον μοντέλο της Ελληνικής αγοράς VFM. Κοιτάω το πολύ κανα ψηλό στρητ τύπου Versys, multistrada κλπ που τα έχω και παραπάνω
Υ.Γ 3 Αν έβαλα το θέμα σε λάθος κατηγορία ας μετακινηθεί.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
BMW F 800 ST το μηχανακι κατε με το εχω οδηγησει αρκετες φορες το εχει φιλος με αρκετα χιλιομετρα δε σπαει δε χαλαει δε καιει καυσιμο τιποτα και ειναι τοσο φιλικο λες και το εχεις χρονια
και στριβει αμαλαχει ;);)
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.131
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
και γω θα συμφωνήσω με το Μιχάλη
παρακατω θα εβαζα το cbf 600 και μετά τον ληληλησταρχο
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.282
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Bandit δε σπάει δε χαλάει, σε πάει όπου θέλεις χωρίς να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι υπάρχει περιπτώση να σε αφήσει, φορτώνεται ως εκεί που δε παίρνει, βαρύ στατικά, μετριαζεται στο δρόμο, στο στροφιλικι αποδεκτό απλά, μέτρια αίσθηση φρένων!!
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Το 800st ειναι ωραιο,στριβει αλλα τα θεματα του με τα ηλεκτρικα κρατανε τοσο χαμηλα την τιμη του.

Ο ληστης τερας αξιοπιστιας,γλυκο γκαζι,οσο βαρυ πρεπει για ανοιχτους δρομους αλλα στην πολη και τα σχετικα κλειστα στροφιλικια κουραζει.

Ο Πηγασος εχει ασπαστο μοτερ αλλα σε θελει με το κατσαβιδι στο χερι για ολα τα υπολοιπα.
Το CBF αν εξαιρεσεις το καρμυρατερ δεν ειναι ασχημο.Αχρωμο κατα την αποψη μου αλλα πολυ βολικο.

Αφου εβαλες τον Πηγασο στις παιχνιδι,θα ελεγα οτι το Dakar της Μπεμπε σε καλη κατασταση δεν ειναι ασχημη επιλογη.
 

kalampokas

member
Δημοσιεύσεις
1.040
Περιοχή
Κυψέλη
Μοτοσυκλέτα
"Σούζυ" GsxF 650 "Σκλάβος" Cbf 125
Όνομα
Θανάσης
Περιοχή
Κυψελάρα πάουα
(πανευτυχής) κάτοχος Bandit (για την ακρίβεια GSXF-650) εδώ και 57.000 χλμ.....
όπως τα λέει ο από Πάνου ακριβώς !!!
με ΜΗΔΕΝ, επαναλαμβάνω ΜΗΔΕΝ ζημιές-μεγάλες ή μικρότερες.
αν και είχα μπει σε σκέψεις πώλησης, θα περάσουμε και άλλα πολλά μαζί...abc
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αφου εβαλες τον Πηγασο στις παιχνιδι,θα ελεγα οτι το Dakar της Μπεμπε σε καλη κατασταση δεν ειναι ασχημη επιλογη.

Pegaso strada. διαφορετικό απο το trail που μπορεί να συγκριθεί με το Dakar. Πρόκειται περι ψηλού στρητομοταρντ ουσιαστικά.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Pegaso strada. διαφορετικό απο το trail που μπορεί να συγκριθεί με το Dakar. Πρόκειται περι ψηλού στρητομοταρντ ουσιαστικά.

Το γνωριζω,για το παλιο δεν θα συζητουσα καν.
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
458
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Το 1150 RS είναι φοβερός ταξιδευτής.
Ρυθμίζονται τα κλιπ ον, η ζελατίνα, η σέλα οπότε εύκολα το φέρνει κάνεις στα μέτρα του. Ο συνεπιβάτης έχει ξεχωριστή σέλα.
Φορτώνεται πολύ, χωρίς να επηρεάζεται η οδική του συμπεριφορά σε κάθε είδους διαδρομή.

Από αξιοπιστία τώρα έχει μεγάλη σημασία η συντήρηση και ο τρόπος που έχει δουλευτεί. Δεν είναι μοτοσυκλέτα για καγκουριλίκια κι αν έχει ανασκολευτεί τότε θα βγάλει ζημιές ακριβές.
Αν έχει δουλευτεί για αυτό που φτιάχτηκε είναι αθάνατο.


Από τα υπόλοιπα συμπαθώ ιδιαίτερα το bandit 650 για τους λόγους που έγραψαν οι από πάνω.
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
BMW F 800 ST το μηχανακι κατε με το εχω οδηγησει αρκετες φορες το εχει φιλος με αρκετα χιλιομετρα δε σπαει δε χαλαει δε καιει καυσιμο τιποτα και ειναι τοσο φιλικο λες και το εχεις χρονια
και στριβει αμαλαχει ;);)

Θα μου επιτρέψεις να έχω εντελώς αντίθετη εικόνα όσον αφορά την αξιοπιστία του.
Το είχε κολλητός φίλος απ' το Αίγιο, το πήγαμε μαζί στον πενφέ στο Γέρακα με καμμένα πιστόνια!
Μας είπε τότε ότι τα συγκεκριμένα έχουν θέμα με τα πιστόνια και η επισκευή είναι πανάκριβη, λόγω του ότι αλλάζεις όλο το "χιτώνιο" του κινητήρα (αν το λέω σωστά, δεν ξέρω από δαύτα), διότι βγαίνει κομπλέ απ' το εργοστάσιο και δεν μπορείς ν' αλλάξεις μεμονωμένα τμήματα που έχουν ζημιά.
Του φίλου μου του είχε έρθει ντουβρουτζάς με το κόστος (δε θυμάμαι, πάνε χρόνια) και το "σκότωσε" ασκαρδαμικτεί.... λέει F800 ST και φτύνει στον κόρφο του.:D





Επειδή είμαι ψαχουλιάρης :D και θέλω να βοηθάω άπαντες σύντροχους κι ας μη γνωριζόμαστε καν, ;) παραθέτω με απλή αντιγραφή (και όχι link παραπομπής για λόγους δεοντολογίας καθαρά), το ποστ καρδιακού φίλου μου που πήγαμε μαζί στο συνεργείο για να δούμε τη βλάβη, εξυπηρετώντας τον άλλον φίλο μου απ' το Αίγιο που δεν μπορούσε να παρεβρεθεί.
Για την ιστορία και αφού βρήκα περαιτέρω στοιχεία επ' αυτού, η επισκευή θα πήγαινε στα 3.000!!! και ο φίλος το έδωσε για ανταλλακτικά όσο-όσο για να μην ασχοληθεί καθόλου.



<Kαλησπέρα και απο εμένα.
Επειδή υπάρχουν πολλές απορίες και γράφονται ανακρίβειες το λοιπόν:


Στο ΒΜW είχαν κολήσει και τα 2 πιστόνια στο πίσω μέρος τους,- ακριβώς το ίδιο άρπαγμα είχαν και τα δύο - καταστρέφοντας πιστόνια,ελατήρια και κύλινδρα ( τέλειως - άχρηστα για πέταμα ), ( κεφαλή-βαλβίδες-σασμάν-στρόφαλος είναι οκ.)

Επειδή είναι nicasil δεν ρεκτιφτιάρονται και δεν αλλάζονται χιτώνια αλλά μπαίνουν όλα καινούργια δηλ.

1)καινούργιο άνω τμήμα μοτέρ με τα κύλινδρα
2) καινούργιο κάτω τμήμα μοτέρ, εκεί που εδρεύει ο στρόφαλος για να έχουμε καινούργια trhost τα οποία είναι τα ίδια τα μπλόκ ( δεν αλλάζουν έιναι τα ίδια τα καπάκια, άνω- κάτω επεξεργασμένα )
3)πιστόνια - ελατήρια - φλάντζες και τα σχετικά....

Αυτά θέλει η ΒΜW για να ισχύει η εγγύηση που θα δώσει.

Το μοτό οδηγείτο απο συντηρητικό οδηγό,με νορμάλ οδήγηση και όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο και η βλάβη ξεκίνησε με αρυθμία στο ρελαντί και μετέπειτα άνευ ρελαντί.

Το μοτό ήταν 3+ ετών άνευ εγγύησης και άνευ ιστορικού βλαβών.

Στο λύσιμο και στο εκτεταμένο έλεγχο,απο το εξουσιοδοτημένο,ήταν όλα μια χαρά-λάδια-υγρά-βεντιλατέρ-βαλβίδες-βλάβες εγκεφάλου κά...κά...όλα οκ. και όμως το κακό έγινε...

Αυτό που είδα, με εξέπληξε το έχω δει μόνο σε κάτι παλιο-δίχρονα που κολλάνε μένοντας από λάδι μείξης.


Δεν υπάρχει απάντηση απο το συνεργείο για το πώς προήλθε η βλάβη.

ΚΑΙ επειδή,το μοτό δεν είναι δικό μου, δεν μου επιτρέπεται να αναφέρω,τη συνέχεια και λεπτομέρειες σχετικά με e-mail και τα σχετικά καθώς και τιμές.

Τέλος,με άφησε άφωνο η χαμηλή τιμή των εργατικών της αντιπροσωπείας, αναλογίζοντας τον όγκο της ζημιάς και της αγοραστικής αξίας της F800.
Μπράβο της,παράδειγμα πρός μίμηση...>
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μπαντιτ θα ελεγα και μαλιστα το 1250,ή αν θες να εχεις ξεχωριστο μηνανακι που αμα το βαρεθεις να το γυρισεις σε καφερέης ή σκραμπλερ το ασπαστο r1150r.
Ενα θεμα με την μοναδα σερβο μπορει να βγαζαν καποια λογω ελειπους συντηρησης ,πλεον θεραπευεται με χαμηλο κοστος στις περισσοτερες των περιπτωσεων.
Λογω υψους και κιλων θα ελεγα πεμφε.
Οπωσδηποτε βολταρε τα ομως.
 
N

notakos600

Guest
Μπαντιτ θα ελεγα και μαλιστα το 1250,ή αν θες να εχεις ξεχωριστο μηνανακι που αμα το βαρεθεις να το γυρισεις σε καφερέης ή σκραμπλερ το ασπαστο r1150r.
Ενα θεμα με την μοναδα σερβο μπορει να βγαζαν καποια λογω ελειπους συντηρησης ,πλεον θεραπευεται με χαμηλο κοστος στις περισσοτερες των περιπτωσεων.
Λογω υψους και κιλων θα ελεγα πεμφε.
Οπωσδηποτε βολταρε τα ομως.
Γιάννη μια ερώτηση για το 1150...τι μπορεί να ζητήσει στις 180.000km...κι αν θα αγόραζες ένα 1150 στα χιλιόμετρα αυτά.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
CBF600S.
Γιατί:
Χαμηλό κόστος συντήρησης,αραιά service.
Λάδι υμισυνθετικο ανά 10000(δεν καίει)
Μπουζί ανά 24000

Ροπή από το πάτωμα και γύρω-γύρω όλοι με 6η κουμπωμένη από τα 40χλμ μέχρι την τελική. 200& κάτι ψηλά.(αυτό με χάλαγε λίγο,τωωωωωωρα ξέρω και δεν)
Ελβετικό ρολόϊ η λειτουργία του.Η μοτοσυκλέτα ΔΕΝ ζητάει.Μοτέρ αλεξίσφαιρο.
ΟΧΙ χαζοβλάβες,ηλεκτροχαζομάρες...

Πολύ καλό μπροστινό φρένο(με abs η χωρίς),το πίσω... υπάρχει. Τακάκια ferodo.
Το μπροστινό θα το φέρεις στα μέτρα σου με μίξη λαδιών ανάρτησης.Δεν έχει προφόρτιση.
Το πίσω στα 82000(όλα ανοιχτό δρόμο) του δικού μου δεν έκλασε.Για την όποια βελτίωση κλπ ξέρεις.Όχι μοχλικό πίσω.
Θέση οδήγησης άνετη,ρυθμιζόμενη 3 επίπεδα.
Ζελατίνα θες ψηλή.Είχα Kappa.
Φως μπροστά,απαραίτητα ξενον moto και ρύθμισή καθ' ύψος .Με συμβατική λάμπα ή λευκή είναι "λίγο" το ένα κάτοπτρο.Ειδικα κλειστά κομμάτια.Φως συνέχεια ανοιχτό από το εργοστάσιο.
Καθρέφτες καλύτεροι του 1000.Ηταν πιο ανοιχτοί,φόρεσαν τα μετέπειτα 600.
Παπί στην πόλη,ταξιδευτής στον δρόμο,παιχνιδιάρικο ως ένα βαθμό αν το θέλεις σε κλειστό.
(Μη σκαλωσει κανένας κι αρχίσει συγκρίσεις με ανόμοια μηχανάκια.Μιλω από προσωπική εμπειρία)
Κατανάλωση μέχρι τα 140 όταν είναι σταθερό ~6λ/100χλμ. Αν το πας περιηγητικά μέχρι τα 110,έχω δει δικάβαλος 4,6λτ/100.Πρεβεζα-Ηγιυμενίτσα-Κέρκυρα(βολτάρισμα βόρεια) κι επιστροφή.
Τιμές βολικές στο νετ.Ταβάνι τα λιγότερα των 3000€φορτωμένα.
Τον Σαρακάκη δεν θα τον χρειαστείς αν δεν παίξει μπαμ και κάτω.


Συγκριτικά με το Bandit.
Εντάξει,είναι ψεκαστό.ΔΕΝ μου λέει τίποτα...
Το Bandit λόγω βάρους καλύτερο σε ευθεία και φυσικά στα πολλά μιας και το CBF τελειώνει νωρίτερα σε τελική.Το Bandit έχει προφόρτιση στο μπροστινό,θέλει όμως τα ανάλογα...


Δεν θέλω να κάνω περαιτέρω σύγκριση.

Προσωπικά θα έπαιρνα πάλι CBF για όλα αυτά που είδα μεταξύ τους και τα θέλω μου.
Πιστεύω θα σε βολέψει ΑΝ χωράς επάνω του.
Θα έχεις ήσυχο το κεφάλι σου Απόστολε...

Έχω τηλ στο προφίλ αν χρειαστείς περαιτέρω..
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Παναγιωτη νομιζω οτι μπορει να ζητησει αρκετα πραγματα (μιλαμε για πολλα χιλιομετρα)ως αντικατασταση προληπτικη περισσοτερο και οχι βλαβων.
Καλυτερα θα μπορεσει να μας φωτισει ο @zissimo ,o @konstantinoshatz ,o @kordix που φορανε το μοτερ αυτο και γνωριζουν απο πρωτο χερι τι και πως;)
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Θα μου επιτρέψεις να έχω εντελώς αντίθετη εικόνα όσον αφορά την αξιοπιστία του.
Το είχε κολλητός φίλος απ' το Αίγιο, το πήγαμε μαζί στον πενφέ στο Γέρακα με καμμένα πιστόνια!
Μας είπε τότε ότι τα συγκεκριμένα έχουν θέμα με τα πιστόνια και η επισκευή είναι πανάκριβη, λόγω του ότι αλλάζεις όλο το "χιτώνιο" του κινητήρα (αν το λέω σωστά, δεν ξέρω από δαύτα), διότι βγαίνει κομπλέ απ' το εργοστάσιο και δεν μπορείς ν' αλλάξεις μεμονωμένα τμήματα που έχουν ζημιά.
Του φίλου μου του είχε έρθει ντουβρουτζάς με το κόστος (δε θυμάμαι, πάνε χρόνια) και το "σκότωσε" ασκαρδαμικτεί.... λέει F800 ST και φτύνει στον κόρφο του.:D





Επειδή είμαι ψαχουλιάρης :D και θέλω να βοηθάω άπαντες σύντροχους κι ας μη γνωριζόμαστε καν, ;) παραθέτω με απλή αντιγραφή (και όχι link παραπομπής για λόγους δεοντολογίας καθαρά), το ποστ καρδιακού φίλου μου που πήγαμε μαζί στο συνεργείο για να δούμε τη βλάβη, εξυπηρετώντας τον άλλον φίλο μου απ' το Αίγιο που δεν μπορούσε να παρεβρεθεί.
Για την ιστορία και αφού βρήκα περαιτέρω στοιχεία επ' αυτού, η επισκευή θα πήγαινε στα 3.000!!! και ο φίλος το έδωσε για ανταλλακτικά όσο-όσο για να μην ασχοληθεί καθόλου.



<Kαλησπέρα και απο εμένα.
Επειδή υπάρχουν πολλές απορίες και γράφονται ανακρίβειες το λοιπόν:


Στο ΒΜW είχαν κολήσει και τα 2 πιστόνια στο πίσω μέρος τους,- ακριβώς το ίδιο άρπαγμα είχαν και τα δύο - καταστρέφοντας πιστόνια,ελατήρια και κύλινδρα ( τέλειως - άχρηστα για πέταμα ), ( κεφαλή-βαλβίδες-σασμάν-στρόφαλος είναι οκ.)

Επειδή είναι nicasil δεν ρεκτιφτιάρονται και δεν αλλάζονται χιτώνια αλλά μπαίνουν όλα καινούργια δηλ.

1)καινούργιο άνω τμήμα μοτέρ με τα κύλινδρα
2) καινούργιο κάτω τμήμα μοτέρ, εκεί που εδρεύει ο στρόφαλος για να έχουμε καινούργια trhost τα οποία είναι τα ίδια τα μπλόκ ( δεν αλλάζουν έιναι τα ίδια τα καπάκια, άνω- κάτω επεξεργασμένα )
3)πιστόνια - ελατήρια - φλάντζες και τα σχετικά....

Αυτά θέλει η ΒΜW για να ισχύει η εγγύηση που θα δώσει.

Το μοτό οδηγείτο απο συντηρητικό οδηγό,με νορμάλ οδήγηση και όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο και η βλάβη ξεκίνησε με αρυθμία στο ρελαντί και μετέπειτα άνευ ρελαντί.

Το μοτό ήταν 3+ ετών άνευ εγγύησης και άνευ ιστορικού βλαβών.

Στο λύσιμο και στο εκτεταμένο έλεγχο,απο το εξουσιοδοτημένο,ήταν όλα μια χαρά-λάδια-υγρά-βεντιλατέρ-βαλβίδες-βλάβες εγκεφάλου κά...κά...όλα οκ. και όμως το κακό έγινε...

Αυτό που είδα, με εξέπληξε το έχω δει μόνο σε κάτι παλιο-δίχρονα που κολλάνε μένοντας από λάδι μείξης.


Δεν υπάρχει απάντηση απο το συνεργείο για το πώς προήλθε η βλάβη.

ΚΑΙ επειδή,το μοτό δεν είναι δικό μου, δεν μου επιτρέπεται να αναφέρω,τη συνέχεια και λεπτομέρειες σχετικά με e-mail και τα σχετικά καθώς και τιμές.

Τέλος,με άφησε άφωνο η χαμηλή τιμή των εργατικών της αντιπροσωπείας, αναλογίζοντας τον όγκο της ζημιάς και της αγοραστικής αξίας της F800.
Μπράβο της,παράδειγμα πρός μίμηση...>

:( Κρίμα, έπαιζε ψηλά στις προτιμήσεις μου. Όμως δεν είμαστε για τέτοια έξοδα. Κανα ηλεκτρολογικό ή ελαφρύ μηχανικό θέμα που πιάνουν τα χέρια και ως εκεί.
Πολλά ευχαριστώ
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
CBF600S.
Γιατί:
Χαμηλό κόστος συντήρησης,αραιά service.
Λάδι υμισυνθετικο ανά 10000(δεν καίει)
Μπουζί ανά 24000

Ροπή από το πάτωμα και γύρω-γύρω όλοι με 6η κουμπωμένη από τα 40χλμ μέχρι την τελική. 200& κάτι ψηλά.(αυτό με χάλαγε λίγο,τωωωωωωρα ξέρω και δεν)
Ελβετικό ρολόϊ η λειτουργία του.Η μοτοσυκλέτα ΔΕΝ ζητάει.Μοτέρ αλεξίσφαιρο.
ΟΧΙ χαζοβλάβες,ηλεκτροχαζομάρες...

Πολύ καλό μπροστινό φρένο(με abs η χωρίς),το πίσω... υπάρχει. Τακάκια ferodo.
Το μπροστινό θα το φέρεις στα μέτρα σου με μίξη λαδιών ανάρτησης.Δεν έχει προφόρτιση.
Το πίσω στα 82000(όλα ανοιχτό δρόμο) του δικού μου δεν έκλασε.Για την όποια βελτίωση κλπ ξέρεις.Όχι μοχλικό πίσω.
Θέση οδήγησης άνετη,ρυθμιζόμενη 3 επίπεδα.
Ζελατίνα θες ψηλή.Είχα Kappa.
Φως μπροστά,απαραίτητα ξενον moto και ρύθμισή καθ' ύψος .Με συμβατική λάμπα ή λευκή είναι "λίγο" το ένα κάτοπτρο.Ειδικα κλειστά κομμάτια.Φως συνέχεια ανοιχτό από το εργοστάσιο.
Καθρέφτες καλύτεροι του 1000.Ηταν πιο ανοιχτοί,φόρεσαν τα μετέπειτα 600.
Παπί στην πόλη,ταξιδευτής στον δρόμο,παιχνιδιάρικο ως ένα βαθμό αν το θέλεις σε κλειστό.
(Μη σκαλωσει κανένας κι αρχίσει συγκρίσεις με ανόμοια μηχανάκια.Μιλω από προσωπική εμπειρία)
Κατανάλωση μέχρι τα 140 όταν είναι σταθερό ~6λ/100χλμ. Αν το πας περιηγητικά μέχρι τα 110,έχω δει δικάβαλος 4,6λτ/100.Πρεβεζα-Ηγιυμενίτσα-Κέρκυρα(βολτάρισμα βόρεια) κι επιστροφή.
Τιμές βολικές στο νετ.Ταβάνι τα λιγότερα των 3000€φορτωμένα.
Τον Σαρακάκη δεν θα τον χρειαστείς αν δεν παίξει μπαμ και κάτω.


Συγκριτικά με το Bandit.
Εντάξει,είναι ψεκαστό.ΔΕΝ μου λέει τίποτα...
Το Bandit λόγω βάρους καλύτερο σε ευθεία και φυσικά στα πολλά μιας και το CBF τελειώνει νωρίτερα σε τελική.Το Bandit έχει προφόρτιση στο μπροστινό,θέλει όμως τα ανάλογα...


Δεν θέλω να κάνω περαιτέρω σύγκριση.

Προσωπικά θα έπαιρνα πάλι CBF για όλα αυτά που είδα μεταξύ τους και τα θέλω μου.
Πιστεύω θα σε βολέψει ΑΝ χωράς επάνω του.
Θα έχεις ήσυχο το κεφάλι σου Απόστολε...

Έχω τηλ στο προφίλ αν χρειαστείς περαιτέρω..

Μήτσο είναι προγραμματισμένη η αγορά μοτο μετά τις αρχές του έτους, οπότε αν πάω προς CBF σίγουρα θα σε πάρω να μου τα πεις πρώτο χέρι. Ξέρω πως το δικό σου είχε και αρκετά χλμ οπότε ότι ήταν να βγάλει στάνταρ το έβγαλε.
Ευχαριστώ για την λεπτομερή ανάλυση.
 
Top Bottom